Επισκέπτης
αυτο το κανω στα διοδια του μπομπολα φιλεΝα ξαναπας να βαλεις 2ευρω και να του τα δωσεις σε 5λεπτα και διλεπτα του μπινε
αυτο το κανω στα διοδια του μπομπολα φιλεΝα ξαναπας να βαλεις 2ευρω και να του τα δωσεις σε 5λεπτα και διλεπτα του μπινε
αυτο το κανω στα διοδια του μπομπολα φιλε
εγω μια φορα ειχα βαλει 2 ευρω
και όταν εδωσα το 2ευρο στον βενζινα τον κατσαπλια, μου λεει με υφακι.." ρεστα θες?"
μου πουλησε και πνευμα
Η V Power Racing της Shell είναι η μόνη εισαγόμενη και έιναι 100ρα και έχει αισθητή διαφορά στο αυτοκίνητο
καμια ζημια δεν κανει, αλλα μεσα στη πολη δεν σου προσφερει τιποτα. τη διαφορα τη βλεπεις σε ταξιδια.Η 100άρα δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα;
μονο στα χιλιομετρα βγαζει παραπανω
ναι καπως ετσι ειναιπραγματι μονο 30-40 χιλ, στο φουλαρισμα ειδα παραπανω με την (100), το αμαξι τα ιδια (Volvo S40 1.6)
σωστο,βενζιναδικα που προτιμουν οι ταριφες ;)H εντυπωση μου ειναι πως η shell δεν ειναι αξια εμπιστοσυνης. Η shell του Χ, Ψ που παει καποιος χρονια και ξερει και αλλους να μην εχουν προβλημα (ισως και βενζιναδικο που προτιμουν οι ταριφες), ειναι αξιοπιστη. Θελω να πω ο,τι δεν κανει η μαρκα την αξιοπιστια. Προσωπικα εχω μια Εκο, απο την οποια βαζω αποκλειστικα.
τα μπραμπους για να βγαλουν τα αλογα που υποσχονται θελουν 98 οκτανια μπετζινα απο τον κατασκευαστη οπως και αυτοκινητα πειραγμενα με μεγαλες ιπποδυναμεις η εργοστασιακα με πολλα αλογατα οκτανια ειναι μονο και μονο ο βαθμος αντι-εκρηκτικοτητας της βενζινης και τιποτα παραπανω. Η θερμογονος δυναμη ειναι και παραμενει η ιδια. Αντι-εκρηκτικοτητα εννοω ποσο αντιστεκεται το καυσιμο στην συμπιεση και στη θερμοκρασια χωρις να αυταναφλευκτει, πραγμα που το θελουμε στο πετρελαιο γιατι αυτο αυταναφλεγεται (δεν εχει μπουζι, σπηνθιριστες). Απο προσωπικη εμπειρια λοιπον, ειχα βαλει ενα προγραμματακι για χαβαλε σε ενα σμαρτακι που χα και μου χε πει ο μαστορας, οτι το προγραμμα ειναι για βενζινη 11- οκτανιων και λεω καλα που θα το βρω αυτο? lol , λεει βαζε απλα 100αρα και ολα καλα και οντως ολα καλα και μαλιστα το ευχαριστηθικα το προγραμμα με μεγαλυτερες πιεσεις τουρμπινας, ιπποδυναμη κτλ, εκανα το χαβαλε μου. μετα απο μερικα γεμισματα, ειπα να βαλω απλη( πολλα τα λεφτα της 100αρας) και διαπιστωσα οτι σε ζορια (υψηλα φορτια) χτυπουσε πυρακια) δηλαδη σε χαμηλες στροφες και αρκετο γκαζι. αυτο ειναι καταστροφικο για τον κινητηρα κι ετσι το ξαναγυρισα σε 100αρα ως που να το πουλησω το αμαξι. υπ οψιν με την απλα δεν ειδα διαφορα στην αποδοση.
Τα οκτανια εμπειρικα και μονο τα ανεβαζεις μονο οταν εχεις θεματα αντιεκρηκτικοτητας της βενζινης (πυρακια κτλ), αλλος λογος δεν υπαρχει. Το ποσο καθαρη ειναι μια βενζινη ειναι αλλο 8εμα. (πρατηρια, περιοχες κτλ)
Τα συμπερασματα δικα σας.