Μετά από χρόνια ''ερευνών'' έχω καταλήξει στο εξής: η διάκριση ανάμεσα στο ''γυναίκα για σπίτι'' και ''γυναίκα για πήδημα'' καμία φορά είναι λίγο απατηλή: μία που πηδιέται καλά δε σημαίνει ότι είναι και κακή για σπίτι, ενώ μία που δεν πηδιέται καλά δε σημαίνει ότι είναι Παρθενόπη και άρα κάνει για σπίτι και παιδιά.
Επίσης, μετά από πολλά χρόνια έχω αντιληφθεί και κάτι άλλο: αυτή που σε σένα (γενικώς ομιλώντας) το παίζει Παρθενόπη (γιατί σε βλέπει ''για σπίτι'' και για αποκατάσταση και δε θέλεις να την πεις ''πουτάνα'') πανεύκολα γαμιέται σε μία ώρα σα σκυλί και χωρίς όρια με τον άκυρο άγνωστο που μπορεί να γνωρίσει στις διακοπές της ή σε ένα μπαρ.
Επί του ερωτήματός σου: σε χαλάει αυτό που συμβαίνει με την τύπισσα, μεσομακροπρόθεσμα θα σε χαλάσει ακόμη περισσότερο. Εάν μπορείς να διαχειριστείς μία κατάσταση του να την έχεις για το σπίτι και να περνάς καλά με εκδιδόμενες, προχωράς αφού τη θεωρείς relationship material.
Επίσης, μετά από πολλά χρόνια έχω αντιληφθεί και κάτι άλλο: αυτή που σε σένα (γενικώς ομιλώντας) το παίζει Παρθενόπη (γιατί σε βλέπει ''για σπίτι'' και για αποκατάσταση και δε θέλεις να την πεις ''πουτάνα'') πανεύκολα γαμιέται σε μία ώρα σα σκυλί και χωρίς όρια με τον άκυρο άγνωστο που μπορεί να γνωρίσει στις διακοπές της ή σε ένα μπαρ.
Επί του ερωτήματός σου: σε χαλάει αυτό που συμβαίνει με την τύπισσα, μεσομακροπρόθεσμα θα σε χαλάσει ακόμη περισσότερο. Εάν μπορείς να διαχειριστείς μία κατάσταση του να την έχεις για το σπίτι και να περνάς καλά με εκδιδόμενες, προχωράς αφού τη θεωρείς relationship material.