Προσωπικά τις απόψεις μου τις έχω γράψει στο thread του προηγούμενου forum.
Κατά την άποψη μου δεν υπάρχει γιατρειά.
* Όταν στις ΓΣ πασχίζουμε αυτοί που ψηφίζουν να επιδεικνύουν την φοιτητική τους ταυτότητα (για να ξέρουμε αν όντως είναι φοιτητές), και όταν το καταφέρνουμε συμπτωματικά πάντα λύνεται η κατάληψη.
* Όταν οι ΓΣ βασίζονται σε κανονισμό του 1969 (αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κανονισμός για τις ΓΣ).
* Όταν η Νομική έχει πάνω από 16800 φοιτητές και κατάληψη έχουν αποφασίσει (πέρυσι) 80 σε σύνολο 132.
* Όταν τα κυριότερα και πιο πειστικά επιχειρήματα κάποιων είναι "να κάνουμε μια ώρα αρχύτερα διακοπές", ή "να πάμε Πάτρα για το καρναβάλι".
* Όταν από τα κυριότερα αιτήματα της κατάληψης είναι να σταματήσει η ιμπεριαλιστική πολιτική των αμερικάνων, και να περάσει σε φοιτητικά χέρια το κυλικείο της σχολής.
* Όταν συγκεκριμένες πολιτικές παρατάξεις διακόπτουν συνελεύσεις καθηγητών που θέμα τους έχουν πως θα αναπληρωθούν χαμένες εξεταστικές, για να συνεχιστεί ετσιθελικά η κατάληψη.
* Όταν στα εκπαιδευτικά συλλαλητήρια συμμετέχουν η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, το ΠΑΜΕ και οι λοιπές περιφερόμενες - διαμαρτυρόμενες δυνάμεις.
* Όταν οι φοιτητοπατέρες, ανεξαρτήτως κόμματος, περνάνε μαθήματα με λίστα. Όταν οι φοιτητοπατέρες μπορούν να προσδιορίσουν, τόσο την εκλογή των πρυτανικών αρχών όσο και το πρόγραμμα σπουδών (σε σημείο που να μαθαίνουν σε λίγο στα πανεπιστήμια οικοκυρικά και τάβλι).
* Όταν το αντίκρισμα που έχει ένα πτυχίο στην αγορά εργασία μειώνεται καθημερινά.
* Όταν δεν υπάρχει πολιτικό έρεισμα στο 80% του ελληνικού λαού.
Και φυσικά μετά θλίψης παρατηρώ, ότι τα παθήματα του καλοκαιριού και τα φιάσκα του Σεπτεμβρίου δεν έγιναν μαθήματα σε κανένα.
Έχοντας περάσει από τα έδρανα τριών διαφορετικών ΑΕΙ (της Αθήνας) το μόνο που έχω να πω είναι ότι είναι κρίμα που δεν έφυγα έξω όταν τελείωσα το λύκειο. Και θα είχα σπουδάσει εξ αρχής ότι ήθελα (χωρίς το λόττο των πανελληνίων) και τώρα θα είχα τελειώσει, και το πτυχίο μου θα είχε μεγαλύτερη αξία απ' ότι προσδοκώ να πάρω από τη Νομική.
Δεν με ενοχλεί τόσο η άθλια κατάσταση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με ενοχλεί που όλοι, βλακωδώς, αν και αναγνωρίζουν τα χάλια της, αντιδρούν σε κάθε προσπάθεια αλλαγής της. Χωρίς να έχουν αντιπρόταση παρά μόνο ευχολόγια.
Όπως είχε πει και ο Αντενάουερ, "είναι θλιβερό να σκέφτεσαι ότι ο Θεός μας έδωσε περιορισμένη ευφυΐα, όταν μας προίκισε με ατελείωτη βλακεία".