Νέα

Η Μητριαρχία στην Ελλάδα και οι Επιπτώσεις της.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Mindreader
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 101
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Δεν είδα, επίσης, να σχολιάστηκε το θλιβερό γεγονός της "αποδόμησης". Της βαθύτατης και ανθρωποφαγικής ανάγκης πολλών γυναικών, να θέλουν να "αλλάξουν" έναν άντρα, ενώ υποτίθεται, ότι τον γνώρισαν, τον ερωτεύτηκαν ή και τον παντρεύτηκαν διαφορετικό, από αυτόν που θέλουν τελικά να τον κάνουν (και που όταν τελικώς τον "κάνουν" τον έχουν, και δικαίως, μόνο για φτύσιμο). Από εκεί αρχίζει το παιχνίδι της εξουσίας και της υποταγής. Από την εθελούσια αποδοχή αυτής της "αποδόμησης" που επιφέρει την απόλυτη πτώση.
Είναι κι αυτή μια ακόμη παράμετρος του θέματος που ανοίχτηκε, και δεν είναι άσχετη, ίσως, με την "κατήχηση" που λαμβάνουν πολλές γυναίκες,
από μητέρες, φίλες, κλπ. για τον τρόπο χειραγώγησης των ανδρών.

 

spyvar

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.516
Like
165
Πόντοι
16
Συμφωνώ σε ΟΛΑ με τον πιστολά του βίντεο που παραθέτω.  :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:

 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Σωστος ως προς τη σημειολογια της συγκεκριμενης ιστοριας.

Ομως οι Ελληνες ειμαστε πλουραλιστικος λαος. :2funny: :2funny:

Σαν αντιπαραδειγμα λοιπον αναφερω τον ελληνα Φιλοσοφο Αριστιππο ιδρυτη της ηδονιστικης φιλοσοφικης σχολης.

Ειχε γκομενα την Λαιδα την ομορφοτερη εταιρα της αρχαιοτητας. Και εγραφε "Κατεχω την Λαιδα και δεν κατεχομαι απο αυτην".

Ουσιαστικα ο πρωτος θεωρητικος και πρακτικος  αντιπιρφορος της Ιστοριας  :2funny: :2funny:

Αγαπητέ Mindreader, νομίζω ότι με τη συγκεκριμένη παρέμβασή σου, μόλις άνοιξες ένα μεγάλο κεφάλαιο που θα άξιζε, κάποια στιγμή,
να αποτελέσει και ξεχωριστό thread. "Η διαχρονική στάση των Ελλήνων (ίσως και των Ρωμαίων, για να μην επεκταθούμε σε άλλους λαούς και ξεφύγει το θέμα) απέναντι στο (πληρωμένο και μή) σέξ μέσα από τα μνημεία του λόγου και της τέχνης". Υπάρχει άφθονο υλικό. Από τον Αριστοφάνη, τα λεβεντόπαιδα της Παλατινής Ανθολογίας, έως τον Στέφανο Σαχλίκη του Μεσαίωνα, με τις πορνικές συμβουλές του, και τις παραδόσεις του λαού (αποκριάτικα άσματα, παροιμίες, εκφράσεις κλπ. ο προηγούμενος φίλος, πολύ σωστά ανέφερε την έκφραση "παρακαλετό μουνί"). Θα άξιζε να υπάρχει και φωτογραφικο υλικό,από τα πήλινα λυχνάρια με τις στάσεις του σεξ των αρχαίων, τις παραστάσεις των αγγείων κλπ. Νομίζω, θα είχε ενδιαφέρον η παράθεση όλου του σχετικού υλικού, που καταδεικνύει την σταθερή (και απαράλλακτη) φύση και στάση του ανθρώπου απέναντι στο καθαυτό σεξ. Μια ιδέα ρίχνω εδώ, με αφορμή την ωραία παρέμβασή σου.  :hi:
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.774
Πόντοι
10.686
Δεν είδα, επίσης, να σχολιάστηκε το θλιβερό γεγονός της "αποδόμησης". Της βαθύτατης και ανθρωποφαγικής ανάγκης πολλών γυναικών, να θέλουν να "αλλάξουν" έναν άντρα, ενώ υποτίθεται, ότι τον γνώρισαν, τον ερωτεύτηκαν ή και τον παντρεύτηκαν διαφορετικό, από αυτόν που θέλουν τελικά να τον κάνουν (και που όταν τελικώς τον "κάνουν" τον έχουν, και δικαίως, μόνο για φτύσιμο). Από εκεί αρχίζει το παιχνίδι της εξουσίας και της υποταγής. Από την εθελούσια αποδοχή αυτής της "αποδόμησης" που επιφέρει την απόλυτη πτώση.
Είναι κι αυτή μια ακόμη παράμετρος του θέματος που ανοίχτηκε, και δεν είναι άσχετη, ίσως, με την "κατήχηση" που λαμβάνουν πολλές γυναίκες,
από μητέρες, φίλες, κλπ. για τον τρόπο χειραγώγησης των ανδρών.
Κυκλοφορούσε παλαιότερα σε μορφή ''ποιές είναι οι διαφορές αντρών και γυναικών πριν και μετά τον γάμο;'' Η τυποποιημένη απάντηση ήταν ότι οι άντρες δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα πάνω στη γυναίκα που ερωτεύτηκαν κάποτε,δηλαδή εμφάνιση,ομιλία,τρόποι,γλυκύτητα,αλλά δυστυχώς πάντα αλλάζει... :(  Αντίθετα,οι γυναίκες προσπαθούν να αλλάξουν από την αρχή αυτόν που παντερεύτηκαν,δηλαδή την αρρενωπότητά του,την κοινωνικότητα,κ.ά. στοιχεία που διέκριναν σ'αυτόν,και δυστυχώς πάντα το καταφέρνουν... :(
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Κυκλοφορούσε παλαιότερα σε μορφή ''ποιές είναι οι διαφορές αντρών και γυναικών πριν και μετά τον γάμο;'' Η τυποποιημένη απάντηση ήταν ότι οι άντρες δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα πάνω στη γυναίκα που ερωτεύτηκαν κάποτε,δηλαδή εμφάνιση,ομιλία,τρόποι,γλυκύτητα,αλλά δυστυχώς πάντα αλλάζει... :(  Αντίθετα,οι γυναίκες προσπαθούν να αλλάξουν από την αρχή αυτόν που παντερεύτηκαν,δηλαδή την αρρενωπότητά του,την κοινωνικότητα,κ.ά. στοιχεία που διέκριναν σ'αυτόν,και δυστυχώς πάντα το καταφέρνουν... :(

Σωστός! Αξίζει και εδώ να λάβει τη θέση του. Αν δεν είναι "ένστικτο" μάλλον αποτελεί "γραμμή" και οδηγό
από αυτές που "ξέρουν καλύτερα"...
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Αγαπητέ Mindreader, νομίζω ότι με τη συγκεκριμένη παρέμβασή σου, μόλις άνοιξες ένα μεγάλο κεφάλαιο που θα άξιζε, κάποια στιγμή,
να αποτελέσει και ξεχωριστό thread. "Η διαχρονική στάση των Ελλήνων (ίσως και των Ρωμαίων, για να μην επεκταθούμε σε άλλους λαούς και ξεφύγει το θέμα) απέναντι στο (πληρωμένο και μή) σέξ μέσα από τα μνημεία του λόγου και της τέχνης". Υπάρχει άφθονο υλικό. Από τον Αριστοφάνη, τα λεβεντόπαιδα της Παλατινής Ανθολογίας, έως τον Στέφανο Σαχλίκη του Μεσαίωνα, με τις πορνικές συμβουλές του, και τις παραδόσεις του λαού (αποκριάτικα άσματα, παροιμίες, εκφράσεις κλπ. ο προηγούμενος φίλος, πολύ σωστά ανέφερε την έκφραση "παρακαλετό μουνί"). Θα άξιζε να υπάρχει και φωτογραφικο υλικό,από τα πήλινα λυχνάρια με τις στάσεις του σεξ των αρχαίων, τις παραστάσεις των αγγείων κλπ. Νομίζω, θα είχε ενδιαφέρον η παράθεση όλου του σχετικού υλικού, που καταδεικνύει την σταθερή (και απαράλλακτη) φύση και στάση του ανθρώπου απέναντι στο καθαυτό σεξ. Μια ιδέα ρίχνω εδώ, με αφορμή την ωραία παρέμβασή σου.  :hi:

ΥΓ. Ο φίλτατος χρήστης raymond στο thread των βιβλίων, έριξε μαλιστα και τον πρώτο σπόρο:

"Ένα βιβλίο σχετικό με τη θεματολογία του σάιτ είναι το ''Η άλλη όψη της αρχαιότητας, ο υπόκοσμος''. Αναφέρεται στην πορνεία, στα όργια που γίνονταν στην Αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη, ποιες ήταν γνωστές εταίρες της εποχής κλπ. Αν θέλετε μπορώ να βάλω αποσπάσματα. Πολύ καλό βιβλίο!"

 

ANTONISBASILEIOU

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2015
Μηνύματα
409
Κριτικές
6
Like
20
Πόντοι
1
Οι συνθήκες στη μεσόγειο επέβαλλαν τη μητριαρχία
 

Shoot_that_clit

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
67
Like
48
Πόντοι
0
Έστειλα χθες ένα κείμενο που ακόμα δε δημοσιεύτηκε (έγκριση - χελώνα).

Το αναρτώ πάλι, μήπως σήμερα έχει καλύτερη τύχη.
----------------------------------------

Mind,
θέλει λίγη προσοχή.

Αυτά που λες, σε γενικές γραμμές ισχύουν.
Όποιος έχει στοιχειώδη αίσθηση του που ζει (και είναι και στοιχειωδώς ισορροπημένος και καλοπροαίρετος)
είναι σε θέση να δει και να παραδεχτεί ότι στις σχέσεις το πάνω χέρι το έχουν οι γυναίκες,
με την έννοια ότι τα πράγματα είναι ασυγκρίτως ευκολότερα γι' αυτές, χάρη στο περιεχόμενο που έχει ο κοινωνικός τους ρόλος.

Απλώς, πρέπει να πάρεις υπόψη σου ότι μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες τα πράγματα ήταν κάπως διαφορετικά.
Τουλάχιστον τυπικά, ο άντρας ήταν το ας πούμε ισχυρότερο μέρος της σχέσης.
Αυτό που ζούμε τα τελευταία 30 χρόνια στην Ελλάδα είναι μια αλλάγή σε επίπεδο οικονομικό και κοινωνικό, που οδηγεί σε αναθεώρση και των κοινωνικών ρόλων.
Αυτή η εξέλιξη καθυστέρησε πάρα πολύ σε μας.

Συγκεκριμένα, η ελληνίδα βγήκε στην αγορά εργασίας, χειραφετήθηκε, έγινε οικονομικά ενεξάρτητη, κοινωνικοποιήθηκε, αλλά, όπως συμβαίνει συνήθως σ' αυτές τις περιπτώσεις, το παλιό μοντέλο επιζεί μέσα στο καινούριο και δεν καταργείται εντελώς και αυτόματα.
Δηλαδή επιβιώνει και η παλιά εικόνα, ο παλιός γυναικείος ρόλος (που ανταποκρινόταν σε άλλες συνθήκες) δίπλα στον καινούριο (που ανταποκρίνεται από τις τωρινές).

Ένα τυπικό παράδειγμα: την κίνηση της γνωριμίας πρέπει να την κάνει ο άντρας.
Δική του υποχρέωση θεωρείται η εκδήλωση ενδιαφέροντος, το πλησίασμα/καμάκι/πέσιμο κοκ.

Αυτός όμως είναι ένας ρόλος που ανταποκρίνεται ολοφάνερα σε παλιές και ξεπερασμένες κοιινωνικές και οικονομικές συνθήκες.

Δηλαδή:
Κάποτε, ο άντρας είχε αποκλειστικά το προνόμιο να βγαίνει έξω, να κυκλοφορεί, να μορφώνεται, να έχει κοινωνική ζωή, εισόδημα κλπ.
Επίσης, αντιμετωπιζόταν με κάπως μεγαλύτερη ανοχή η ερωτική του ζωή (παπάρια βέβαια γιατί, απ' τη στιγμή που οι γυναίκες ήταν εξαφανισμένες στα σπίτια τους, τι ερωτική ζωή μπορούσε να έχει, αλλά ας πούμε ότι του επιτρεπόταν να έχει σχέσεις με ζωντοχήρες -που θεωρούνταν εξώλης και προώλης εκείνη την εποχή- ή να στρέφεται στον αγοραίο έρωτα).
Επομένως, είχε και την κοινωνική εμπειρία (που η γυναίκα ως ακοινώνητη δεν την είχε) και τη σχετική προϋπηρεσία στον έρωτα (μικρή βέβαια, αλλά μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της γυναίκας, που ήταν ανύπαρκτη) και τις οικονομικές δυνατότητες για κοινή ζωή (σχέση ή γάμο) κοκ.
Αντιστοίχως, η γυναίκα δεχόταν με ικανοποίηση τις προτάσεις αυτές, που τις θεωρούσε δικαίωση του κοινωνικού της ρόλου ως προσωρινής ερωμένης και μέλλουσας συζύγου.

Σήμερα, το παραπάνω κάδρο έχει αναθεωρηθεί εντελώς.
Η γυναίκα είναι τουλάχιστον εξίσου κοινωνικοποιημένη, έχει τουλάχιστον τις ίδιες ερωτικές εμπειρίες με τους συνομιλήκους της (και συχνά περισσότερες και αξιολογότερες, γιατί της είναι πανεύκολο να βρει εραστή ή σοβαρή σχέση, πράγματα που δε συγκρίνονται σε βαρύτητα πχ με την μπουρδελότσαρκα των εφήβων συνομιλήκων της), έχει ακριβώς τις ίδιες ευκαιρίες για κοινωνική ζωή, τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες κλπ και επ' ουδενί δε θεωρεί ότι πρέπει να αντιμετωπίσει τις προτάσεις που της γίνονται όχι απλά θετικά (δηλ να τις αποδεχτεί), αλλά ούτε καν με τον στοιχειώδη σεβασμό (μπορεί πολύ εύκολα να προσβάλει έναν άντρα που την πλησιάζει, χωρίς αυτός να την έχει προκαλέσει ή ενοχλήσει, να τον απαξιώσει, να τον ταπεινώσει κλπ).

Συνεπώς, η παραπάνω υποχέωση (που και σήμερα βαρύνει τους άντρες, εξ ου και αυτός που δεν την πέφτει καταγγέλλεται ως άτολμος, ανασφαλής ή και αδερφή ακόμα, ενώ αυτός που την πέφτει θεωρείται μάχιμος, αμάσητος, ολοκληρωμένος και ανταποκρινόμενος στον υποτιθέμενο ρόλο του κυνηγού, τον οποίο η κοινωνία έχει γαλουχηθεί έτσι ώστε να τον θεωρεί φυσικό) είναι αναντίστοιχη προς τη σημερινή πραγματικότητα.

Αυτά οφείλονται στο ότι οι συνθήκες αλλάζουν μεν, αλλά οι κοινωνικοί ρόλοι δε ματαβάλλονται με την ίδια ταχύτητα.
Κάποια παλιά πρότυπα συμπεριφοράς και ρόλων επιβιώνουν, παρόλο που αντιστοιχούν σε παρωχημένες εποχές και συνθήκες.

Το ίδιο ισχύει και σε άλλους τομείς, δραστηριότητες και συμπεριφορές.
Πχ στο ντύσιμο: μια γυναίκα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην παραδοσιακή γυναικεία αμφίεση (φούστα) και στην πιο σύγχρονη (παντελόνι, παραδοσιακά αντρικό ρούχο), χωρίς αυτό να της προκαλεί πρόβλημα, γιατί και τα δύο πρότυπα είναι θεμιτά για τη γυναίκα, ενώ για τον άντρα το πρωτόκολλο είναι πολύ πιο αυστηρό και συγκεκριμένο (φούστα έχουν βάλει μέχρι τώρα μόνον ο Sakis και ο Σισέ  Grin).
Ή στην καθημερινή συμπεριφορά: μια γυναίκα μπορεί να είναι μαλακή, γλυκειά και "γατούλα" και να ασχολείται με θεματική κομμωτηρίου και εξίσου άνετα μπορεί να είναι δυναμική, ισχυρόγνωμη, εξωστρεφής κοκ, χωρίς σε καμιά απ' τις δύο περιπτώσεις να θεωρείται μη κανονική η συμπεριφορά της.

Στις χώρες που αναφέρεις οι ρόλοι έχουν από καιρό αλλάξει, γιατί η αλλαγή στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες προηγήθηκε εκεί και είναι πολύ παλιότερη σε σχέση με τη δική μας.
Η Αγγλία, η Γερμανία κοκ είναι οι πρώτες βιομηχανικές χώρες. Οι γυναίκες βγήκαν στη δουλειά, τη ζωή και την κοινωνία πολύ νωρίτερα εκεί και έτσι άλλαξαν νωρίτερα και οι ρόλοι, οι νοοτροπίες και τα πρότυπα.
Συν τοις άλλοις, στην Ελλάδα πρέπει να υπολογίσεις την παράδοση 400 χρόνων τουρκοκρατίας και φυσικά την ανασταλτική και απάνθρωπη χριστιανική ηθική, που μέχρι πρότινος καθόριζε σε πολύ σημαντικό βαθμό τις ζωές των ανθρώπων.
Και τέλος, το ότι είναι νωπά τα βιώματα της καταπίεσης των γυναικών (βλ μανάδες που δασκαλεύουν τις κόρες τους να είναι μέγαιρες και εκμεταλλέυτριες, προκειμένου να βγάλουν τα δικά τους σπασμένα): σε ορισμένες, ελάχιστες περιπτώσεις (πχ σε κάποια ορεινά χωριά) το παλιό καθεστώς δεν έχει αλλάξει και τόσο.

Το ότι οι παραπάνω αλλαγες μας ήρθαν καθυστερημένα είχε ως συνέπεια ότι ήρθαν απότομα τα πάνω κάτω εδώ πέρα, ενώ εμείς ως κοινωνία δεν είχαμε ούτε την προπαιδεία ούτε το επίπεδο ούτε την υπομονή να αφομοιώσουμε τις αλλαγές που έγιναν.
Απλώς αντιγράψαμε πράγματα που μας ήρθαν απ' έξω και τα βάλαμε τσόντα, χωρίς προηγουμένως να τα "χωνέψουμε", δίπλα στη δική μας καθυστέρηση.
Είμαστε κάπως σαν τον άνθρωπο των σπηλαίων, που εν μια νυκτί βρίσκεται στην Ν. Υόρκη.

Στο διά ταύτα, δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλά που μπορεί να κάνει κάποιος.
Οι γυναίκες έχουν πληρη ευχέρεια να κινούνται όπως θέλουν, να ακολουθούν εναλλακτικά όποιο από τα δύο πρότυπα (το παραδοσιακό ή το σύγχρονο) τις συμφέρει κάθε φορά (πχ έχουμε ισότητα μεν, αλλά ελάτε να μας την πέσετε εσείς ή έχουμε ισότητητα μεν, αλλά, αν δε μας πάτε διακοπές, είστε γύφτοι και τσίπηδες κλπ), έχουν απείρως περισσότερες ερωτικές επιλογές από τους αντίστοιχους (σε εμφάνιση, επίπεδο και νοοτροπία) άντρες και, από 'κει και πέρα, εναπόκειται στην ικανότητα της καθεμιάς να χειριστεί αυτό πλεονέκτημα με τον τρόπο που ξέρει και μπορεί.
Οι επιλογές οι δικές μας είναι σαφώς περιορισμένες και η σημαντικότερη είναι αυτή, λόγω της οποίας έχουμε βρεθεί όλοι μαζί σ' αυτό το site...
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Και ορθώς έπραξε.Ο άνθρωπος ήταν πολύ μπροστά και είπε ότι είπε σε μια εποχή που οι εταίρες,μορφωμένες πουτάνες,λατρεύονταν απο τους πλούσιους καληνυχτάκηδες της εποχής και στην κυριολεξία το μουνί τους έσερνε καράβια.Να πούμε ότι για να γαμάς εταίρα έπρεπε να ακουμπάς πολύ χρήμα,καθως πέρα απο ένα απλό πήδημα μπορούσες να πείς και μια κουβέντα,είχαν γνώσεις,τραγουδούσαν και άλλα πόλλά.Δύο και πλέον χιλιετίες μετά,η πιρφοροσύνη και η γλοιώδης γκομενοβοσκίλα όχι μόνο υπάρχει,αλλά μας εκφυλίζει έτι περισσότερο.Εκείνη την εποχή λάτρευαν γυναίκες,κοινόχρηστες μεν,αλλά με νοητικό επίπεδο πολύ ανώτερο απο την κάθε κουτσή,ηλίθια,απαίδευτη σαλαμάνδρα που κυκλοφορεί σήμερα εκεί έξω.Η κάθε μια πιστεύει ότι επειδή της την πέφτει ο κάθε λιγούρης είναι τουλάχιστον θεά και ότι της αξίζουν τα πάντα.Ο Έλληνας δεν έχει δώσει στην γυναίκα να καταλάβει ότι πρέπει και εκείνη να έχει να προσφέρει κάτι.Δεν είναι μόνο το μουνί της που θα προσφερει,το μαγείρεμα και άλλες εν γένει λούμπεν οικιακές εργασίες.Θέλουμε να έχουμε έναν άνθρωπο να μιλήσουμε σοβαρά(και λίγο,χωρίς φλυαρίες),να μην μας σπάει τα αρχίδια και να σκέφτεται λογικά.Τι να τα κάνω όλα αυτά αν μου πρήζει τα παπάρια για μαλακίες,είναι μέσα στην ξινίλα,δεν καταλαβαίνει τι στο διάολο της λέω,κάνει το δικό της και με γράφει στο μουνί της εν γένει;Να την πλακώσω στα μπουνίδια;Δεν αξίζει τον κόπο.Μουνιά υπάρχουν σε πληθώρα.Απλά την κλανεις πανηγυρικά και ξανα προς την δόξα τραβάς.Κάτι σαν μοναχικός καουμπόης με φόντο το ηλιοβασίλεμα της Άγριας Δύσης.
Για να συμπληρώσω το επιχείρημα.

Κάτι ανάλογο τόσο απο κοινωνιολογικής απόψεως ( όσον αφορά τη θέση των εταίρων μέσα στη κοινωνία ) όσο κυρίως από απόψεως των υπηρεσιών που προσέφεραν οι εταίρες στους πελάτες τους έχουμε και με τις γκέισες στην Ιαπωνική Κοινωνία.

Οταν δυο τόσο ''μακρινοί'' μεταξύ τους πολιτισμοί, τόσο χρονικά, όσο και γεωγραφικά ( χωρίς δηλαδή αλληλεπίδραση ) υιοθετούν κοινωνιολογικά παρόμοια μοντέλα αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο αντρικών αναγκών η βάση δεν μπορεί παρά να είναι κοινή.

Και η κοινή βάση είναι, όπως πολύ σωστά έγραψες, ότι ο άντρας δεν περιμένει μόνο το σεξ απο τις γυναίκες. Περιμένει ένα σύνολο απο άλλα πράγματα, για τα οποία ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει διαφορετική ορολογία.

Εγώ το λέω συντροφικότητα.

Και είναι εξαιρετικα δυσεύρετο, και πολύ δύσκολα επιτεύξιμο. Και για να τα λέμε όλα σε αυτό δεν φταίνε μόνο οι γυναίκες, η η μητριαρχική δομή της ελληνικής κοινωνίας. Κάπου φταίμε και εμείς οι άντρες. Αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα.
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Συμφωνώ σε ΟΛΑ με τον πιστολά του βίντεο που παραθέτω.  :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:

:2funny: :2funny: :hi: :hi:

Η αγγλοσαξωνική ''προσέγγιση'' του κυρίου στο θέμα είναι σύμφωνη με την Αγγλοσαξωνική Κουλτούρα.
Δηλαδή Υπεραπλουστευτική και Εύστοχη ταυτόχρονα.

''Keep it Simple'' λένε για αυτά τα θέματα οι WASPs.

Είναι ένας τρόπος και αυτός.
Κάποιοι τον δέχονται κάποιοι όχι.

Για κάποιους δουλεύει για κάποιους άλλους όχι.
Για κάποιον που δεν γουστάρει να το πολυψάχνει και δεν έχει και ιδιαίτερες απαιτήσεις όσον αφορά τις σχέσεις του με τις γυναίκες το συγκεκριμένο ''μοντέλο'' δουλεύει !!
 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.774
Πόντοι
10.686
Είμαστε έθνος γκομενοβοσκών απο αρχαιοτάτων χρόνων.Ποτέ ο Έλληνας δεν ήταν ο "άντρας" ο ασίκης και ο καραμπουζουκλής.Ξεκινήσαμε δεκαετή πόλεμο για μια ξεκωλιάρα στου διαόλου τον πούτσο,όπως εξιστορεί ο Όμηρος στην Ιλιάδα.
Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αποκτήσουμε σπονδυλική στήλη και να στεκόμαστε σαν άντρες απέναντι στις γυναίκες.Με λίγο λόγια,σταματήστε να είστε γλίτσες και να παρακαλάτε μπας και γαμήσετε,καθώς παρακαλετό μουνί,ξινό γαμήσι.
Και με τη σημερινή ορολογία του bou.com,οι μνηστήρες της Πηνελόπης στην ''Οδύσσεια'',αν μη τι άλλο πιρφόροι δεν ήταν;  :2funny:
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Δεν είδα, επίσης, να σχολιάστηκε το θλιβερό γεγονός της "αποδόμησης". Της βαθύτατης και ανθρωποφαγικής ανάγκης πολλών γυναικών, να θέλουν να "αλλάξουν" έναν άντρα, ενώ υποτίθεται, ότι τον γνώρισαν, τον ερωτεύτηκαν ή και τον παντρεύτηκαν διαφορετικό, από αυτόν που θέλουν τελικά να τον κάνουν (και που όταν τελικώς τον "κάνουν" τον έχουν, και δικαίως, μόνο για φτύσιμο). Από εκεί αρχίζει το παιχνίδι της εξουσίας και της υποταγής. Από την εθελούσια αποδοχή αυτής της "αποδόμησης" που επιφέρει την απόλυτη πτώση.
Είναι κι αυτή μια ακόμη παράμετρος του θέματος που ανοίχτηκε, και δεν είναι άσχετη, ίσως, με την "κατήχηση" που λαμβάνουν πολλές γυναίκες,
από μητέρες, φίλες, κλπ. για τον τρόπο χειραγώγησης των ανδρών.
Εχεις δίκιο αλλά είναι καλό τα θέματα να αναδικνύονται σιγά σιγά για να μην γράφουμε σεντόνια.

Επι του θέματος
Τμήματα της μητριαρχικής βάσης ''συμβουλευτικής'' απο μητέρες προς κόρες είναι και τα ακόλουθα.

"Κάνε τουμπεκί πρώτα μέχρι να μπει το στεφάνι και μετά τον στρώνεις."

"Παντρέψου και κάνε και κανένα παιδί να δέσεις το γάιδαρό σου, και μετά του τα κόβεις αυτά"

Η πιο λάθος βάση για αυτό που λέγεται συντροφικότητα, και μια απο τις κυριες αιτίες των τόσο πολλών διαζυγίων.

Τον αλλο ( η την άλλη ) τον αποδέχεσαι όπως είναι. Οι άνθρωποι πολύ δύσκολα αλλάζουν.
Η γνωστή παροιμία '' Πρώτα βγάινει η ψυχή και μετά το χούι'' σε αυτό αναφέρεται.

Επιπλέον οι όποιες ιδιοτροπίες κάποιου ανθρώπου όσο αυτός μεγαλώνει στη πλειονότητα των περιπτώσεων γίνονται εντονώτερες.

Ο μονος τρόπος για να αμβλύνει κάποιος τα μειονεκτήματα και τις ιδιοτροπίες του χαρακτήρα του είναι μέσω της πνευματικής καλλιέργειας, και αυτό συνεπάγεται κόπο και πολλές φορές πόνο. Γιατί απαιτεί μια διαδικασία που λέγεται ενδοσκόπηση.

Η ενδοσκόπηση όπως και η Κωλονοσκόπηση είναι πολύ χρήσιμες αλλά επώδυνες διαδικασίες !! :2funny: :2funny: :2funny:
Για αυτό και οι περισσότεροι τις αποφεύγουμε

Συμπερασματικώς οι μητριαρχικού τύπου και βάσεως  προσεγγίσεις σχετικά με το ''στρώσιμο'' κάποιου είναι τουλάχιστον αφελείς.

 

Επιρρεπής

Ανώτατος
Εγγρ.
11 Ιουν 2014
Μηνύματα
4.107
Κριτικές
52
Like
17.774
Πόντοι
10.686
Μπορεί να ξεφεύγει λίγο από το θέμα,αλλά η μοναδική ''αδικία'' που υφίστανται οι γυναίκες σε σχέση με τους άντρες είναι η άμεση και καθαρή πορνεία,και εξηγούμαι:μια γυναίκα μη εμφανίσιμη,ή με άλλα κοινωνικά και ψυχολογικά προβλήματα,που συνήθως μεταφράζονται και σε οικονομικά,δεν έχει την ευκολία της πρόσβασης στο σεξ που διαθέτει ένας αντίστοιχος άντρας.Για να πληρώσει κάποιον ζιγκολό δεν διαθέτει χρήματα,άρα πρέπει να απευθυνθεί στον οποιονδήποτε διαθέσιμο βρεθεί,που μάλλον κι αυτός θα είναι ένα αντρικό μπάζο...
 

Shoot_that_clit

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
67
Like
48
Πόντοι
0
Μπορεί να ξεφεύγει λίγο από το θέμα,αλλά η μοναδική ''αδικία'' που υφίστανται οι γυναίκες σε σχέση με τους άντρες είναι η άμεση και καθαρή πορνεία,και εξηγούμαι:μια γυναίκα μη εμφανίσιμη,ή με άλλα κοινωνικά και ψυχολογικά προβλήματα,που συνήθως μεταφράζονται και σε οικονομικά,δεν έχει την ευκολία της πρόσβασης στο σεξ που διαθέτει ένας αντίστοιχος άντρας.Για να πληρώσει κάποιον ζιγκολό δεν διαθέτει χρήματα,άρα πρέπει να απευθυνθεί στον οποιονδήποτε διαθέσιμο βρεθεί,που μάλλον κι αυτός θα είναι ένα αντρικό μπάζο...

Eπιρρεπή, έγραψα παραπάνω

Οι επιλογές οι δικές μας είναι σαφώς περιορισμένες και η σημαντικότερη είναι αυτή, λόγω της οποίας έχουμε βρεθεί όλοι μαζί σ' αυτό το site...

Συμπληρώνω ότι μια ελληνίδα, για να αντμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα, πρέπει να είναι όχι μόνο μη εμφανίσιμη, αλλά πραγματικά τέρας ή περιπτωσάρα (πχ να ανήκει σε σεξουαλική μειονότητα, να έχει πρόβλημα σωματικής η ψυχικής υγείας/συμπεριφοράς ή να είναι φάλαινα), ενώ ο έλληνας μπορεί κάλλιστα να είναι αξιολογότατος (μέσα και έξω) και να είναι μόνος του (για να μην πω ότι, όσο πιο αξιόλογος και καλλιεργημένος είναι, τόσο περιορίζονται οι επιλογές του).
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Αγαπητέ Mindreader, νομίζω ότι με τη συγκεκριμένη παρέμβασή σου, μόλις άνοιξες ένα μεγάλο κεφάλαιο που θα άξιζε, κάποια στιγμή,
να αποτελέσει και ξεχωριστό thread. "Η διαχρονική στάση των Ελλήνων (ίσως και των Ρωμαίων, για να μην επεκταθούμε σε άλλους λαούς και ξεφύγει το θέμα) απέναντι στο (πληρωμένο και μή) σέξ μέσα από τα μνημεία του λόγου και της τέχνης". Υπάρχει άφθονο υλικό. Από τον Αριστοφάνη, τα λεβεντόπαιδα της Παλατινής Ανθολογίας, έως τον Στέφανο Σαχλίκη του Μεσαίωνα, με τις πορνικές συμβουλές του, και τις παραδόσεις του λαού (αποκριάτικα άσματα, παροιμίες, εκφράσεις κλπ. ο προηγούμενος φίλος, πολύ σωστά ανέφερε την έκφραση "παρακαλετό μουνί"). Θα άξιζε να υπάρχει και φωτογραφικο υλικό,από τα πήλινα λυχνάρια με τις στάσεις του σεξ των αρχαίων, τις παραστάσεις των αγγείων κλπ. Νομίζω, θα είχε ενδιαφέρον η παράθεση όλου του σχετικού υλικού, που καταδεικνύει την σταθερή (και απαράλλακτη) φύση και στάση του ανθρώπου απέναντι στο καθαυτό σεξ. Μια ιδέα ρίχνω εδώ, με αφορμή την ωραία παρέμβασή σου.  :hi:

Πράγματι θα μπορούσε το παραπάνω να είναι ένα ωραίο θέμα. !!
Θέλει όμως διάβασμα πριν. Το βιβλίο που προτείνεις και που αναφέρεται στο thread των βιβλιων ακούγεται ενδιαφερον.
Ας το ψάξουμε και βλέπουμε με το νεον ετος.
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Έστειλα χθες ένα κείμενο που ακόμα δε δημοσιεύτηκε (έγκριση - χελώνα).

Το αναρτώ πάλι, μήπως σήμερα έχει καλύτερη τύχη.
----------------------------------------

Mind,
θέλει λίγη προσοχή.

Αυτά που λες, σε γενικές γραμμές ισχύουν.
Όποιος έχει στοιχειώδη αίσθηση του που ζει (και είναι και στοιχειωδώς ισορροπημένος και καλοπροαίρετος)
είναι σε θέση να δει και να παραδεχτεί ότι στις σχέσεις το πάνω χέρι το έχουν οι γυναίκες,
με την έννοια ότι τα πράγματα είναι ασυγκρίτως ευκολότερα γι' αυτές, χάρη στο περιεχόμενο που έχει ο κοινωνικός τους ρόλος.

Οι επιλογές οι δικές μας είναι σαφώς περιορισμένες και η σημαντικότερη είναι αυτή, λόγω της οποίας έχουμε βρεθεί όλοι μαζί σ' αυτό το site...
Κάπου συμφωνούμε κάπου διαφωνούμε !! Χρειάζεται όμως πολύ κουβέντα το θέμα. Δεν είναι απλό.

Θα γράψω παρακάτω την άποψή μου για αυτά που γράφεις. Είχα ανοίξει ένα ξεχωριστό θέμα ¨( για όποιον ενδιαφέρεται ) εδώ


όπου περιγράφω πιο αναλυτικά την άποψή μου για αυτό στο οποίο ανφέρεσαι.

Ενα τμήμα το μεταφέρω σαν απάντηση/συμπλήρωση στο παραπάνω post σου¨

Αυτό που πιστεύω έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια μέσω ενός κύματος υπερβάλοντος και σε εντελώς λάθος βάση, ''μαλακοφεμινισμού'' απο τις γυναίκες, είναι ό αντρας να  τείνει σε μια σχέση απλά να ''ακυρώνεται''. Ουσιαστικά ο άντρας έχει σε πολλές περιπτώσεις δυο επιλογές, η να μην κάνει σχέσεις με μια μεγάλη ομάδα γυνακών, είτε χάριν της δημιουργίας η της διατήρησης της όποιας σχέσεως να εξαναγκάζεται σε πολλές περιπτώσεις ( οχι βέβαια πάντα ) σε αυτοακύρωση. Και εννοώ αυτοακύρωση στο πλαίσιο του αυτοαναφορικού ρόλου που έχει για τον άντρα η σχέση του με τις γυναίκες και το σεξ ειδικότερα ( όπως  αναφερω στο link που παραθέτω στην αρχή του post ).

Για να καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε. Δεν είμαι φαλοκράτης. Δεν πιστεύω ότι η κατάσταση που ζούσε η κοινωνία τον προηγούμενο αιώνα όσον αφορά τις γυναίκες ήταν σωστή. Δηλαδή, στην υπερβολή της, οι γυναίκες να τις τρώνε σε τακτική βάση απο τους μέθυσους και τζογαδόρους άντρες τους χωρίς καμμία αντίσταση και να μεγαλώνουν καρτερικά τα 3-4 παιδιά τους όντας καθολικώς εξαρτώμενες απο τους άντρες. Σε κάποιες δε περιόδους χωρίς καν δικαίωμα ψήφου. Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Αυτά όλα, και πολλά άλλα εξ' ισου στραβά και σημαντικά, πολύ σωστά ανατράπηκαν μέσω της γυναικείας χειραφέτησης στο πλάισιο του κινήματος του υγιούς πραγματικού φεμινισμού. Ο πραγματικός όμως φεμινισμός πολύ μικρή σχέση έχει με το ''μαλακοφεμινισμό'' που σήμερα τείνει να επικρατεί και στον οποίο αναφέρομαι. Το εκκρεμές σήμερα έχει γυρίσει απο το το ένα άκρο που παραπάνω περιέγραψα στο άλλο χωρίς να βρεί σημείο ισορροπίας. Τι εννοώ ??

Πέρα απο τις προφανώς τραγελαφικές εικόνες των γυναικών body builders που ''κατέκτησαν και ανέτρεψαν'' την όποια υπεροχή των ανδρών έναντι των γυναικών στο τομέα της μυικής δύναμης, έχουμε πολύ πιο σοβαρά φαινόμενα ''μαλακοφεμινισμού''.

Αναφέρομαι σε μια υπερμητριαρχικού τύπου εξουσιομανία των μαλακοφεμινιστριών έναντι των ανδρών που πέρασε ουσιαστικά στο ψυχολογικό ''DNA'' των περισσοτέρων δυτικών αρχικά γυναικών και τείνει να εξαπλώνεται σε όλο το πλανήτη.

Πρότυπό τους, και οδηγός τους η Lady Μάργκαρετ Θάτσερ, πού όχι τυχαία έχει συνδεθεί με την απόλυτη καταστολή και επιβολή της ( κατά τα άλλα δε λέω δημοκρατικά) εκλεγμένης εξουσίας, που μπροστά της ωχρειούσαν σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και δικτατορίες. Ως η ''σιδηρά κυρία'' έμεινε άλλωστε στην ιστορία.

Κυριότεροι σημερινοί εκπρόσωποί τους οι γυναίκες στελέχη σε μεσαίες και ανώτατες θέσεις εργασίας που ''απολαμβάνουν'' να διοικούν ( βλέπε να ευνουχίζουν ) άντρες.

Κυριότερο τους κατόρθωμα, η έμπνευση αρχικά, και ακόλουθη εμπέδωση τελικά, της ελεγχομανίας και της καταδυνάστευσης των ανδρών μέσω της θηλυκότητάς τους, ως στόχο και επίτευγμα του και καλά ''φεμινιστικού'' κινήματος και των γυναικών γενικότερα.

Η ''πιάτσα'' το λέει με πολλούς τρόπους. ''Ποιός εχει το πάνω χέρι στη σχέση ?? '', ''Τρώει παντόφλα ο τύπος !!'' ''Το μουνί σέρνει καράβι !!'', Δεν την εσχισε νωρίς τη γάτα ο τύπος'' , ''Πιρφόροι και μουνόδουλοι καταστρέφουν τη πιάτσα ( ορολογία του site ), ''Οι ελεεινήδες'' κλπ

Οπως και να το πείς το ίδιο πράγμα όλοι λένε. Οτι ο άντρας και η γυναίκα έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις μπουρδουκλώσει και  χάσει τους ρόλους τους στη σύγχρονη κοινωνία. Η δε οικογένεια ως θεσμός δυτικού τύπου βασισμένος κυρίως στα σαθρά θεμέλια της μονογαμίας έχει πάει μάλλον περίπατο, και σε αυτό το "κατόρθωμα" πέρα απο τις αντρικές μαλακίες σοβαρό ρόλο έχει παίξει και ο ''μαλακοφεμινισμός'' . Η ''μαλακοφεμινίστρια'' θεωρεί τον άντρα ώς μέσο εκπλήρωσης προσωπικών της στόχων. Αμεσοι στόχοι της είναι, είτε να πετύχει την οικονομική αφαίμαξη του άντρα και να πάει μετά για άλλα, είτε  (εφόσον ο άντρας πληρεί τις δικές της προδιαγραφές) να τον καταδυναστεύσει και να τον χρησιμοποιήσει, σαν αποθήκη σπερματοζωαρίων και ακολούθως σαν υποζύγιο εφ όρου ζωής. Πάνω απο όλα η εαυτάρα τους την οποία ενίοτε βαφτίζουν ''Δικές τους προσωπικές ανάγκες''. Παραδειγματα  τέτοιων προσωπικών αναγκών, είναι μια τσάντα Luis Vuiton, μια υπηρέτρια για το σπίτι, μια παραμάνα για τα παιδιά, ένας ( απαραιτήτως νέος και γοητευτικός ) γυμναστής κλπ Ασήμαντες λεπτομέρειες οπως για παράδειγμα να προθυμοποιηθούν να πληρώσουν ( όχι να πληρώσουν τελικά) όταν βγαίνουν συνοδευόμενες απο ένα άντρα ούτε καν περνάνε απο το κατά άλλα ''υπερχειραφετημένο'' φεμινιστικά κεφάλι τους,διότι η ισότητα είναι μια έννοια ''a la carte''. Αντρες και γυναίκες είναι ίσοι ''αλλά κάποιοι απο αυτούς είναι πιο ίσοι'' σε μια παράφραση του Οργουελ.

Σε πολλές περιπτώσεις το παραπάνω συγκαλύπτεται μέσω ντρίπλας πριν απο το γάμο στη βάση του  ''Αστον να λέει μετά τον γάμο θα στον στρώσω εγώ''. Σαν να είναι ο άντρας μηχανάκι που αρχικά θέλει ροντάρισμα. Βέβαια η παρομοίωση είναι πετυχημένη μια και τόσο το μηχανάκι όσο και ο πιρφόρος μουνόδουλος καβαλιούνται και τα δύο.

Ο παραπάνω κακώς εννοούμενος ''Μαλακοφεμινισμός'', σαν υπερβολή του πραγματικού φεμινισμού, ήταν η αρχική φωτιά κυρίως στη προτεσταντική δύση. Το internet ήταν ο άνεμος που ξάπλωσε τη φωτιά σε όλο το πλανήτη. Τέλος τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απετέλεσαν τη βενζίνη που χρησιμοποιήθηκε για να σβήσει η φωτιά.

Ο επαναπροσδιορισμός των ρόλων θα έρθει. Μετά τις πυρκαγιές η φύση αναγεννάται. Το εκκρεμές σε κάποια φάση θα ισορροπήσει. Η διαδικασία όμως είναι επώδυνη γιατί η αλήθεια όπως και η ζωή στις περισσότερες περιπτώσεις είναι σκληρή. Δηλαδή:

Κάποιες λίγες μαλακοφεμινίστριες  που έχουν νεποτιστικό οικονομικό υπόβαθρο, όλο και κάποιο Μουνόδουλο Μαλακοπιρφόρο θα τυλίξουν στη βάση του ''Η οικογένειά μου σε έκανε άνθρωπο, οπότε σκάσε και κολύμπα''. Μιλάμε για τον απόλυτο εξευτελισμό, την απόλυτη ξεφτίλα, την απόλυτη αυτοακύρωση ( που ανέφερα παραπάνω ) ενός άντρα. Οι περισσότερες όμως  υπόλοιπες μεγαλεπίβολες ''μαλακοφεμινίστριες''  καταλήγουν:

Πρώτον. Ανύπαντρες και Ανέραστες μέχρι τα 45 τους όπου πλακώνονται στις εξωσωματικές όταν τελικά ανακαλύπτουν ότι η θυσία της οικογένειας και της μητρότητας έναντι της big time  απόπειρας καριέρας τους αποδεικνύεται big time φόλα. Κυρίως γιατί κάπου εκεί συνειδητοποιούν ότι η όποια ''κατάκτηση'' υψηλών θέσεων καριέρας έχει κυρίως νεποτιστική και όχι αξιοκρατική βάση. Αν έχετε αμφιβολίες ψάξτε ( για παράδειγμα ) να βρείτε πόσες βουλευτίνες ( αλλά και βουλευτές ) δεν έχουν πρώτο βαθμό συγγενείας με παλαιό βουλευτή η πολιτικάντη.

Δεύτερον. Χωρισμένες, με διαζύγιο η άνευ, ανέραστες και πάλι, να μεγαλώνουν με τις χίλιες μύριες δυσκολίες μόνες τους ένα η περισσότερα παιδιά. Στο λαιμό τους παίρνουν και τους δύστυχους γονείς τους, που απο ανέμελους παπούδες τους μετατρέπουν σε οικιακούς βοηθούς και παιδαγωγούς πλήρους απασχόλησης στα 70 τους. Ακούγεται χαζό αλλά η ρήση ''Αμαρτιαι γονέων παιδεύουσι τέκνα'', βρίσκει με τραγελαφικό τρόπο τη πλήρη αντιστροφή της στo ''Αμαρτίαι τέκνων παιδεύουσι γονείς''

Αυτά χοντρικώς και πολλά νομίζω έγραψα πάλι
 

ANTONISBASILEIOU

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2015
Μηνύματα
409
Κριτικές
6
Like
20
Πόντοι
1
Παράδειγμα γνωστού μου
Παντρεύτηκε πρίν από 15 χρόνια μεγαλύτερη του γυναίκα με πολύ βαρύ επώνυμο (πάει για αρχηγός της ΝΔ) ελπίζοντας αυτός να μπει στη πολιτική και αυτή να αποκατασταθεί σαν γυναίκα (επαγγελματικά είχε φροντίσει η οικογένεια για μεγάλη θέση ).
Το πάνω χέρι αυτή από την αρχή . Αφού έκανε και ένα παιδί στα γρήγορα άρχισε τα διαδικαστικά για το διαζύγιο , μιάς και ο ρόλος του άνδρα (να γίνει πατέρας) είχε πραγματοποιηθεί.
Το αποτέλεσμα αυτός πληρώνει τα έξοδα του παιδιού και η άλλη περνάει καλά με τεκνά 20-30 ετών.
Μπορεί και άλλοι να φέρουν διαφορετικά παραδείγματα από άλλη σκοπιά
 
OP
OP
Mindreader

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.337
Πόντοι
28.786
Παράδειγμα γνωστού μου
Παντρεύτηκε πρίν από 15 χρόνια μεγαλύτερη του γυναίκα με πολύ βαρύ επώνυμο (πάει για αρχηγός της ΝΔ) ελπίζοντας αυτός να μπει στη πολιτική και αυτή να αποκατασταθεί σαν γυναίκα (επαγγελματικά είχε φροντίσει η οικογένεια για μεγάλη θέση ).
Το πάνω χέρι αυτή από την αρχή . Αφού έκανε και ένα παιδί στα γρήγορα άρχισε τα διαδικαστικά για το διαζύγιο , μιάς και ο ρόλος του άνδρα (να γίνει πατέρας) είχε πραγματοποιηθεί.
Το αποτέλεσμα αυτός πληρώνει τα έξοδα του παιδιού και η άλλη περνάει καλά με τεκνά 20-30 ετών.
Μπορεί και άλλοι να φέρουν διαφορετικά παραδείγματα από άλλη σκοπιά

Ο γάμος ώς συναλλαγή. Ολα όμορφα και αγγελικά !!! :2funny: :2funny:

Ενα προγαμιαίο συμβόλαιο πιστεύω θα συμπλήρωνε το πλαίσιο νομικά !!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom