Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Toro Rosso STR10 breaks cover in Jerez



Τoro Rosso has unveiled its 2015 challenger, the STR10, in the Jerez pit lane a day before the first test of the season begins.

Toro Rosso released a teaser video of the STR10 from a filming day in Misano earlier this week, and on Saturday took the covers off the car which will carry the hopes of all-rookie line-up Max Verstappen and Carlos Sainz Jr, who start the year with a combined age of 37. The pair took the covers off in front of the assembled media in the Jerez pit lane.

Sainz will debut the car in Jerez on Sunday, alternating duties with Verstappen for the remaining days of the test.



28611.3.jpg


28615.3.jpg
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Και η Toro Rosso στην ίδια λογική με McLaren και  Ferrari στην μύτη.
Περιμένω με περιέργεια την RedBull.


Πέτυχα και ένα άρθρο στο skysports που εκφράζει τον ίδιο προβληματισμό με του Κριστιάνο για την επιλογή της Ferrari.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Και η Toro Rosso στην ίδια λογική με McLaren και  Ferrari στην μύτη.

Περιμένω με περιέργεια την RedBull.


[size=15pt]Στο στυλ της Mercedes η νέα Red Bull  RB11[/size]



28641.jpg

28687.jpg

28695.jpg


Στην πίστα της Χερέθ όπου  ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές ο Daniel Ricciardo οδήγησε την ανανεωμένη και με περίεργο χρωματισμό παραλλαγής Red Bull  RB11.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
[quote author= η νέα Red Bull  RB11[/size]

28641.jpg


[/quote]



Ενδιαφέρον για να δούμε. Mercedes και Red Bull με ίδιο κόψιμο …  εναντίον του άλλου σχεδίου των Ferrari και McLaren !!

Τώρα για το χρώμα καραγκιόζ μπερντέ σαν ζέβρα  χωρίς σχόλιο!!  :2funny:
Δεν πιστεύω να μείνει έτσι!!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Τώρα για το χρώμα καραγκιόζ μπερντέ σαν ζέβρα  χωρίς σχόλιο!!  :2funny:
Δεν πιστεύω να μείνει έτσι!!


Προφανώς δεν είναι τα χρώματα που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα.
Λέγετε ότι το ασπρόμαυρο παραλλαγής έγινε για να μην διακρίνονται εύκολα οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες!





 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=16pt]1η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]

B8xRJ6qCIAA4xHW.jpg:large




28703.jpg

Καλύτερος χρόνος από τον Sebastian Vettel 1: 22.620 συμπληρώνοντας 58 γύρους.
Ο χρόνος είναι ενδεικτικός για το ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο, όχι όμως και ενδεικτικός διαφοράς από άλλες ομάδες. Έγινε με την μέση γόμα σε stint 4 μόλις γύρων και την ώρα που ήταν ιδανική θερμοκρασία στο  οδόστρωμα.



28653.jpg

Ομάδα με κινητήρα Ferrari βρέθηκε στην δεύτερη θέση. Ο Marcus Ericsson με την Sauber C34  συμπλήρωσε 73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 22.777.



28707.jpg

Σε μεγάλα stint επικεντρωθήκαν στην Mercedes ελέγχοντας θέματα αξιοπιστίας στην W06. Ο Nico Rosberg συμπλήρωσε μακράν τους περισσότερους γύρους της ημέρας: 157 συνολικά με καλύτερο χρόνο 1: 23.106.



lC78AyaNTt7ZlhEMD3VH_Ricci.jpg

Ο Daniel Ricciardo οδήγησε σήμερα την καμουφλαρισμένη Red Bull. Αντιμετώπισαν προβλήματα με την μπαταρία και ολοκλήρωσε 35 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.338.



28693.jpg

Ο Valtteri Bottas με την Williams ολοκλήρωσε  73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.906.



28691.jpg

Ο Carlos Sainz ήταν σήμερα στο τιμόνι της Toro Rosso.  Δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους των άλλων. Ολοκλήρωσε  46 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 25.327.




28685.jpg

Στην McLaren-Honda είχαν τα προβλήματα που είχαν οι περισσότεροι πέρυσι την πρώτη μέρα μέχρι να ρυθμίσουν τους V6 κινητήρες.
Μόλις 6 γύρους μπόρεσε να συμπληρώσει ο Fernando Alonso. Χρόνος 1:40.738.
Την υπόλοιπη μέρα έβγαινε φωτογραφίες:

lYgeVWVeS36j1tnv8Jwv_Alonso%20Lauda.jpg

gyQiJ6IeR6OHUQGaGmm4_Alo%20scri.jpg




B8xRewmCEAAwXcy.jpg:large

Στην Lotus ειχαν δηλώσει ότι σήμερα θα έτρεχε ο Μαλντονάντο, αλλά καθυστέρησαν να φτάσουν στην Χερέθ. Θα πατήσουν πίστα  αύριο!



Η Force India δεν θα πάρει μέρος σε αυτό το test καθώς το μονοθέσιο δεν είναι έτοιμο.

Άλλες ομάδες δεν υπάρχουν! Λόγω κρίσης μείον 2 ομάδες φέτος!






Ενδεικτικό της απουσίας χορηγών:
F1+Grand+Prix+Australia+Previews+qENV1SKnB1rl.jpg
http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/28500/28561.jpg[/img[/URL]]
                Alonso στην McLaren το 2007                                               Alonso στην McLaren το 2015
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Ας πρόσεχε ο βλακόγερας ο Μπέρνι....γάμησε την F-1....την έκανε σαν τη μούρη του,την άσχημη...
Χορηγοί εκτός...ομάδες εκτός.... :jerking: :jerking: :jerking:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]2η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]

B82Yr_LCAAIUDq9.png





28711.jpg

Ο Sebastian Vettel ξανά στην κορυφή των χρονών με 1:20.984 και 78 γύρους.



28733.jpg

Η Sauber και σήμερα τον δεύτερο χρόνο με τον rookie στην F1  Felipe Nasr που οδήγησε σήμερα την C34: 1:21.867 και 74 γύρους.


B81tG_xCYAE3tj9.jpg

3ος καλύτερος χρόνος για τον Valtteri Bottas με 1:22.319 και 61 γύρους.



28715.jpg

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε σήμερα την W06 Hybrid. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πάλι μεγάλα stint. Συμπλήρωσαν 91 γύρους πριν παρατηρηθεί  διαρροή νερού που ανάγκασε τον Lewis Hamilton να σταματήσει πιο νωρίς τις προσπάθειες. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22: 490.



B81PQnXCcAE42eQ.jpg

Σειρά του Verstappen να οδηγήσει σήμερα την Toro Rosso. Συμπλήρωσε  64 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:24.167.



28719.jpg

Το παρόν έδωσε σήμερα η Lotus. O Pastor Maldonado συμπλήρωσε 41 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:25.802.




28717.jpg

Μια από τα ιδια στην McLaren. Ο  Jenson Button που οδήγησε σήμερα την MP4-30 συμπλήρωσε μόνο 5 γύρους με πολύ αργό χρόνο 1:54.655.
Ο Ron Dennis σε δηλώσεις του διευκρίνισε ότι η μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιήσουν στην Αυστραλία θα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που έχουν στο test.
Είπε επίσης ότι στην Honda έχουν ρισκάρει χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία σε μια προσπάθεια να πιάσουν γρήγορα κορυφαίες επιδόσεις.
Έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και πιστεύουν ότι θα το λύσουν και θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τις δοκιμές τους τις 2 μέρες που απομένουν.
Λέγεται ότι αεροδυναμικά έχει γίνει καλή δουλειά και η MP4-30 έχει πολλά κοινά με την  Red Bull RB10. Κάτι μάλλον αναμενόμενο αφού επικεφαλής αεροδυναμικής είναι ο ελληνικής καταγωγής Πίτερ Προδρόμου που φεύγοντας από την Red Bull εντάχτηκε στο δυναμικό της McLaren.



obpgIA29TtqhvpKzI0kS_kvyat%20broke.jpg

Δεν χρονομετρήθηκε σήμερα η Red Bull. Ο η Daniil Kvyat κατέστρεψε την μπροστά αεροτομή από τον πρώτο γύρο και καθώς δεν υπήρχε άλλη έκαναν δοκιμές σε ευθεία χωρίς αεροτομή!!
28731.jpg





B81_xEQCIAEiy0n.jpg

Την τελευταία ώρα οι δοκιμές έγιναν με ενδιάμεσα ελαστικά καθώς έπιασε βροχή.




58KM800yRaG7jg0i58fJ_454772754.jpg

Όπως δήλωσε ο Christian Horner την έμπνευση για καμουφλάζ στην βαφή της Red Bull για το test την πήραν από τον πρώην οδηγό τους. Ο Sebastian Vettel είχε χρησιμοποιήσει σχετικό κράνος στο αγώνα της Μόντζα τον Σεπτέμβριο!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]3η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]

formula-1-spain-spanish-test-testing-jerez-general-panel_3073528.jpg

Μετά την ολονύχτια βροχή σε συνθήκες υγρασίας έγινε σήμερα η τρίτη μέρα δοκιμών και οι χρόνοι όπως αναμενόταν ήταν κατώτεροι σε σχέση με αυτούς που σημειώθηκαν το  ηλιόλουστο  πρώτο διήμερο.



28759.jpg

Ο Felipe Nasr ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε  την μαλακή γόμα της Pirelli και έφερε την Sauber στην κορυφή των χρόνων με 1:21.545 ολοκληρώνοντας 108 γύρους.



28773.jpg

Ο Kimi Raikkonen οδήγησε σήμερα για την Ferrari. Χρησιμοποιώντας την μέση γόμα πέτυχε τον 2ο χρόνο με 1:21.750 και ολοκλήρωσε 92 γύρους.




B86xXYpCAAMTnHj.jpg

93 γύρους συμπλήρωσε ο Rosberg πριν σβήσει ο κινητήρας και χρειαστεί γερανό η  Mercedes για να επιστρέψει στο γκαράζ!
28775.jpg

Ο γερμανός πάντως επέστρεψε γρήγορα στην πίστα συνεχίζοντας τα μεγάλα stint και συμπλήρωσε τελικά 151 γύρους!! Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:21:982.



28783.jpg

71 γύροι σήμερα  για τον Felipe Massa και την Williams FW37 και καλύτερο χρόνο 1:22.276.



Rg4dXvVTXWH11MbBUWVQ_dcd1503fe169.jpg

Αρκετή δουλειά σήμερα για τον Pastor Maldonado. Συμπλήρωσε γύρους 96 με την Lotus E23 και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22.713.


28769.jpg

Ακόμα περισσότερη δουλειά για τον Carlos Sainz που με την Toro Rosso ολοκλήρωσε 136  γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν  1:23.187.



3rAqiWPQQQC0hG21DLkF_dcd1503fe140.jpg

Η Παρουσία του αφεντικού της ομάδας Dietrich Mateschitz δεν έφερε τύχη στην Red Bull. Παρότι το πρωί τοποθετήθηκε καινούργιος κινητήρας ο Ricciardo αντιμετώπιζε προβλήματα και τελικά συμπλήρωσε 47 γύρους με καλύτερο χρόνο 1:23.901.
28771.jpg




28777.jpg

Μικρή βελτίωση σήμερα για την McLaren που ξεπέρασε κάποια προβλήματα. Ο Alonso συμπλήρωσε 32 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:35.553.

Ts7evqeqT9CkVxZscvvg_462697288.jpg

Ο ισπανός αποχώρησε 3 ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας λόγω προβλήματος στην πίεση του συστήματος ψύξης.  Θα τον ξαναδούμε στην Βαρκελώνη 19 Φεβρουαρίου.
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
σήμερα τελείωσαν οι πρώτες δοκιμές ή έχει κι' άλλη μέρα?
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Αύριο τελευταία μέρα.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Για να δούμε.....είναι πολύ νωρίς ακόμα πάντως!


gE4AWXs.jpg
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Νωρίς είναι όντως αλλά μετά το περσινό χάλι υπάρχει αισιοδοξία!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Για να μιλήσουμε ξεκάθαρα το 1.20.841 δεν τρομάζει την Mercedes. Το χρόνο αυτό στην Χερεθ μπορούσε να το κάνει και το περσινό τους μονοθέσιο.

Ακόμα και το γεγονός ότι η Sauber – μια ομάδα που στην καλύτερη θα παλέψει για την 5η θέση στο grid ( δέκατη πέρυσι και χωρίς βαθμό στο πρωτάθλημα) -  έκανε τις 3 μέρες το δεύτερο χρόνο και μια μέρα τον καλύτερο δείχνει ότι οι υπόλοιπες ομάδες ή δεν ενδιαφέρονταν για τον χρόνο (Mercedes) ή προσπαθούσαν λύσουν άλλα προβλήματα (Red Bull, Williams).

Το σίγουρο είναι ότι έχουν μειώσει την διαφορά. Μάλλον η SF15T θα μπορούσε να κοντράρει στα ίσια την περσινή Mercedes αλλά με την αναβάθμιση που έκαναν και αυτοί στον κινητήρα αναμένεται να έχουν ένα πλεονέκτημα 30PS, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες.

Το καλύτερο για τις Ferrari είναι ότι είχαν καλό και σταθερό ρυθμό όταν έκαναν μεγάλα stint κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.
Για την ώρα ο στόχος παραμένει αυτός που έθεσε ο Maurizio Arrivabene, 2 νίκες αυτή την σεζόν.

28843.jpg




Αν πιάσει το ρίσκο της Honda  στον κινητήρα σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό packaging  που έχει η McLaren  μπορεί να την φέρει πολύ ψηλά σε ορισμένους αγώνες.
Στην αξιοπιστία μάλλον θα έχουν προβλήματα.

28805.jpg




 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090


Η ιταλική ομάδα ξεκινά τη σεζόν για πρώτη φορά χωρίς στόχο τον τίτλο. Στο Μαρανέλο έχουν αλλάξει πολλά, από τον αγωνιστικό διευθυντή που πλέον ακούει στο όνομα Maurizio Arrivabene, μέχρι τον επικεφαλής σχεδιασμού καθώς ο Νικόλας Τομπάζης αντικαταστάθηκε από το βοηθό του, Simone Resta.

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Τεχνικός διευθυντής με μεγαλύτερες ευθύνες λόγω της αποχώρησης του Pat Fry, ο James Allison που βρίσκεται από τα τέλη του 2013 στη Ferrari και το φετινό μονοθέσιο είναι το πρώτο υπό την καθοδήγησή του. Η Ferrari είχε πέρυσι μια άσχημη χρονιά χωρίς νίκη ενώ φέτος έθεσε ως στόχο τις δυο νίκες. Το τρίπτυχο σχεδίασης της νέας SF15 T ήταν η διόρθωση των τεχνικών προβλημάτων της F14T,  η προσαρμογή στους νέους περιορισμούς των κανονισμών στο ρύγχος αλλά και η αρμονική ενσωμάτωση της αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος.

Στόχος της Ιταλικής ομάδας φέτος είναι μια πιο ισορροπημένη απόδοση ανάμεσα στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα. Ο τεχνικός διευθυντής James Allison πιστεύει πως πλέον ο ρυθμός αγώνα της Ferrari δε θα οριοθετείται από την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας που ήταν μειωμένη σε σχέση με τους αντιπάλους της το 2014.



Μιλώντας σχετικά ο Βρετανός μηχανικός ξεκαθάρισε: «Είχαμε κάποια προβλήματα με την περσινή μονάδα ισχύος και ειδικά με τον κινητήρα. Στην αρχή της χρονιάς η απόδοση δεν ήταν ραφιναρισμένη και ήταν δύσκολο για τους οδηγούς να πετύχουν την απόκριση γκαζιού που ήθελαν. Αυτό βελτιώθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς ενώ με τη νέα SF15 T κάναμε ένα ακόμη μεγάλο βήμα. Μια σημαντική αδυναμία του περσινού μονοθεσίου ήταν το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας που ανακτούσαμε από τα καυσαέρια του turbo. Αυτό δεν ήταν αρκετό για να έχουμε αρκετή ισχύ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτός ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους η Ferrari πέρυσι δεν ήταν στον αγώνα αντίστοιχα καλή με τις δοκιμές. Προσπαθήσαμε ν’ αλλάξουμε την αρχιτεκτονική του κινητήρα ώστε να έχουμε μια καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στις δοκιμές και στον αγώνα».

Αναφερόμενος στην ερμηνεία που έδωσε η FIA στους κανονισμούς όσον αφορά στις μονάδες ισχύος βάσει της οποίας επιτρέπεται φέτος η εξέλιξή των ο Allison τόνισε: «Όταν βρίσκεσαι σε μια θέση σαν τη δική μας και θες να μειώσεις την υστέρηση που έχεις έναντι του ανταγωνισμού είναι αποθαρρυντικό να υπάρχει μια ιδέα για να βελτιώσεις την κατάσταση αλλά να μην μπορείς λόγω κανονισμών να την εφαρμόσεις. Είναι θετικό ότι φέτος θα έχουμε την ευελιξία της εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς».



Θυμίζουμε πως ο James Allison ήγειρε το θέμα με σχετική ερώτηση στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι όσον αφορά στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος φέτος που οδήγησε τελικά σε διαφορετική ερμηνεία των κανονισμών η οποία επιτρέπει την εξέλιξη κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.

Παρατηρώντας από εμπρός τη νέα Ferrari είναι σαφές πως το ρύγχος έχει ομοιότητες μ’ αυτό thw McLaren. Τελειώνει αρμονικά χωρίς απότομο κόψιμο όπως της Sauber ή της Williams ενώ τα στηρίγματα της πτέρυγας είναι κάθετα και όχι κυρτά όπως της McLaren. Είναι σαφές πως η ερμηνεία της Ferrari είναι η απλούστερη δυνατή στους νέους κανονισμούς του ρύγχους. Αρκετά πολύπλοκα δείχνουν τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής που στόχο έχουν τη μορφοποίηση του αέρα πάνω από την μετωπική επιφάνεια των εμπρός τροχών ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι στροβιλισμοί σ’ αυτή την κρίσιμη περιοχή.



Διατηρήθηκαν μπροστά οι ράβδοι ώσης (pull rod) που έχουμε μεγαλύτερο βάρος αλλά υπερτερούν αεροδυναμικά όσον αφορά στη διαμόρφωση της ανάρτησης. Εντύπωση προκαλεί το μπράτσο που εδράζεται όσο πιο ψηλά γίνεται στον ώμο του σασί. Στη Ferrari μείωσαν την επιφάνεια των πλαϊνών αεροδυναμικών βοηθημάτων παρότι η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος πιθανόν να έχει μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης. Το πίσω μέρος είναι αρκετά μικρό σε όγκο πράγμα που έδωσε τη δυνατότητα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος. Το πίσω πτερύγιο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και ταυτόχρονα είναι μεγαλύτερη η μείωση των αντιστάσεων όταν χρησιμοποιείται το DRS στην ευθεία. Οι αεραγωγοί των φρένων έχουν σχεδιαστεί ώστε να παράγουν μεγαλύτερη ψύξη στις δαγκάνες των φρένων και στους δίσκους χωρίς να επηρεάζουν τόσο την αεροδυναμική απόδοση. Η κινηματική της ανάρτησης έγινε με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli.

Τα ελαστικά έχουν αλλάξει ελαφρώς φέτος και προσδίδουν καλύτερη πρόσφυση πίσω. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στη συναρμογή της μονάδας ισχύος με το σασί ώστε να γίνεται καλύτερη ψύξη χωρίς να επηρεάζεται η αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον βελτιώθηκε σημαντικά η ροή αέρα στο εσωτερικό του μονοθεσίου κάτω από το κέλυφος εκτιμάται πως αυτός ο τομέας από μόνος του θα δώσει αρκετά δέκατα στο γύρο. Το κιβώτιο έχει 8 σχέσεις που δε θα αλλάξουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και είναι μια βελτιωμένη εκδοχή του περσινού που ενσωματώνει τα μαθήματα που πήρε η ομάδα πέρυσι σ’ αυτό τον τομέα. Οι κανονισμοί επιτρέπουν την αύξηση του βάρους κατά 11kg σε σχέση με πέρυσι στην SF15-T αυτά χρησιμοποιήθηκαν ως έρμα για να μετατοπιστεί το κέντρο βάρος με τρόπο που βοηθά στην απόδοση του μονοθεσίου.

Τεχνικές προδιαγραφές SF15-Τ
Σασί από ανθρακόνημα και κυψελοειδή δομή
Κιβώτιο Ferrari στο διαμήκη άξονα, με σερβουδραυλικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ημιαυτόματο με 8 σχέσεις + όπισθεν.
Φρένα της Brembo αεριζόμενοι δίσκοι από ανθρακόνημα, και πίσω φρένα (bywire).
Ανεξάρτητη ανάρτηση, ράβδοι ώσης, ενεργές αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω
Βάρος με υγρά, λιπαντικά και οδηγό στα 702 kg
Ζάντες OZ 13 ιντσών εμπρός και πίσω
ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ
Κυβισμός 1600 cc
Όριο στροφών 15’000
Υπερτροφοδότης Μονός
Ροή καυσίμου 100 kg/hr max
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 100 kg
Διάταξη κινητήρα V6 90°
Κύλινδροι 6
Διάμετρος κυλίνδρου 80 mm
Διαδρομή πιστονιού 53 mm
Βαλβίδες 4 ανά κύλινδρο
Πίεση άμεσου ψεκασμού 500 bar
Διαθέσιμοι κινητήρες ανά χρονιά/ανά οδηγό 4
Energy Recovery System
Ενέργεια Μπαταρίας ανά γύρο 4 Mjoule
MGU-Kinetic ισχύς 120 kW
MGU-K όριο στροφών 50.000 rpm
MGU-Heat όριο στροφών 125.000 rpm



H Ferrari ξεκίνησε δυναμικά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στις 3 από τις 4 ημέρες δουλειάς στη Χερέθ


http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2015/02/SF15-T-launch-g640short.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2015/02/SF15-T-launch-d640short.jpg[/img[/URL]]
 

rFactor

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2014
Μηνύματα
437
Like
233
Πόντοι
21
M'αρέσει που κοιτάζετε κι αναλύετε τους χρόνους από τις πρώτες μέρες δοκιμών, λες και θα βγει από τώρα κανένα σοβαρό συμπέρασμα (το έκανα κι εγώ πριν χρόνια).

Προτείνω κλασσικά υπομονή μέχρι τον πρώτο αγώνα, για συμπεράσματα.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
M'αρέσει που κοιτάζετε κι αναλύετε τους χρόνους από τις πρώτες μέρες δοκιμών, λες και θα βγει από τώρα κανένα σοβαρό συμπέρασμα (το έκανα κι εγώ πριν χρόνια).

Προτείνω κλασσικά υπομονή μέχρι τον πρώτο αγώνα, για συμπεράσματα.

Α,καλά..... :S :S :S :headbang: :headbang: :headbang:
Καλά ρε φίλε δεν διάβασες ότι όλοι γράψαμε,ότι είναι πολύ νωρίς;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom