You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 214K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Toro Rosso STR10 breaks cover in Jerez
Τoro Rosso has unveiled its 2015 challenger, the STR10, in the Jerez pit lane a day before the first test of the season begins.
Toro Rosso released a teaser video of the STR10 from a filming day in Misano earlier this week, and on Saturday took the covers off the car which will carry the hopes of all-rookie line-up Max Verstappen and Carlos Sainz Jr, who start the year with a combined age of 37. The pair took the covers off in front of the assembled media in the Jerez pit lane.
Sainz will debut the car in Jerez on Sunday, alternating duties with Verstappen for the remaining days of the test.
Τoro Rosso has unveiled its 2015 challenger, the STR10, in the Jerez pit lane a day before the first test of the season begins.
Toro Rosso released a teaser video of the STR10 from a filming day in Misano earlier this week, and on Saturday took the covers off the car which will carry the hopes of all-rookie line-up Max Verstappen and Carlos Sainz Jr, who start the year with a combined age of 37. The pair took the covers off in front of the assembled media in the Jerez pit lane.
Sainz will debut the car in Jerez on Sunday, alternating duties with Verstappen for the remaining days of the test.
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
Και η Toro Rosso στην ίδια λογική με McLaren και Ferrari στην μύτη.
Περιμένω με περιέργεια την RedBull.
Πέτυχα και ένα άρθρο στο skysports που εκφράζει τον ίδιο προβληματισμό με του Κριστιάνο για την επιλογή της Ferrari.
Περιμένω με περιέργεια την RedBull.
Πέτυχα και ένα άρθρο στο skysports που εκφράζει τον ίδιο προβληματισμό με του Κριστιάνο για την επιλογή της Ferrari.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Και η Toro Rosso στην ίδια λογική με McLaren και Ferrari στην μύτη.
Περιμένω με περιέργεια την RedBull.
[size=15pt]Στο στυλ της Mercedes η νέα Red Bull RB11[/size]
Στην πίστα της Χερέθ όπου ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές ο Daniel Ricciardo οδήγησε την ανανεωμένη και με περίεργο χρωματισμό παραλλαγής Red Bull RB11.
nickos99
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 1.169
- Κριτικές
- 14
- Like
- 187
- Πόντοι
- 26
[quote author= η νέα Red Bull RB11[/size]
[/quote]
Ενδιαφέρον για να δούμε. Mercedes και Red Bull με ίδιο κόψιμο … εναντίον του άλλου σχεδίου των Ferrari και McLaren !!
Τώρα για το χρώμα καραγκιόζ μπερντέ σαν ζέβρα χωρίς σχόλιο!!
Δεν πιστεύω να μείνει έτσι!!
[/quote]
Ενδιαφέρον για να δούμε. Mercedes και Red Bull με ίδιο κόψιμο … εναντίον του άλλου σχεδίου των Ferrari και McLaren !!
Τώρα για το χρώμα καραγκιόζ μπερντέ σαν ζέβρα χωρίς σχόλιο!!
Δεν πιστεύω να μείνει έτσι!!
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Τώρα για το χρώμα καραγκιόζ μπερντέ σαν ζέβρα χωρίς σχόλιο!!
Δεν πιστεύω να μείνει έτσι!!
Προφανώς δεν είναι τα χρώματα που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα.
Λέγετε ότι το ασπρόμαυρο παραλλαγής έγινε για να μην διακρίνονται εύκολα οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες!
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=16pt]1η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]
Καλύτερος χρόνος από τον Sebastian Vettel 1: 22.620 συμπληρώνοντας 58 γύρους.
Ο χρόνος είναι ενδεικτικός για το ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο, όχι όμως και ενδεικτικός διαφοράς από άλλες ομάδες. Έγινε με την μέση γόμα σε stint 4 μόλις γύρων και την ώρα που ήταν ιδανική θερμοκρασία στο οδόστρωμα.
Ομάδα με κινητήρα Ferrari βρέθηκε στην δεύτερη θέση. Ο Marcus Ericsson με την Sauber C34 συμπλήρωσε 73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 22.777.
Σε μεγάλα stint επικεντρωθήκαν στην Mercedes ελέγχοντας θέματα αξιοπιστίας στην W06. Ο Nico Rosberg συμπλήρωσε μακράν τους περισσότερους γύρους της ημέρας: 157 συνολικά με καλύτερο χρόνο 1: 23.106.
Ο Daniel Ricciardo οδήγησε σήμερα την καμουφλαρισμένη Red Bull. Αντιμετώπισαν προβλήματα με την μπαταρία και ολοκλήρωσε 35 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.338.
Ο Valtteri Bottas με την Williams ολοκλήρωσε 73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.906.
Ο Carlos Sainz ήταν σήμερα στο τιμόνι της Toro Rosso. Δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους των άλλων. Ολοκλήρωσε 46 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 25.327.
Στην McLaren-Honda είχαν τα προβλήματα που είχαν οι περισσότεροι πέρυσι την πρώτη μέρα μέχρι να ρυθμίσουν τους V6 κινητήρες.
Μόλις 6 γύρους μπόρεσε να συμπληρώσει ο Fernando Alonso. Χρόνος 1:40.738.
Την υπόλοιπη μέρα έβγαινε φωτογραφίες:
Στην Lotus ειχαν δηλώσει ότι σήμερα θα έτρεχε ο Μαλντονάντο, αλλά καθυστέρησαν να φτάσουν στην Χερέθ. Θα πατήσουν πίστα αύριο!
Η Force India δεν θα πάρει μέρος σε αυτό το test καθώς το μονοθέσιο δεν είναι έτοιμο.
Άλλες ομάδες δεν υπάρχουν! Λόγω κρίσης μείον 2 ομάδες φέτος!
Ενδεικτικό της απουσίας χορηγών:
http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/28500/28561.jpg[/img[/URL]]
Alonso στην McLaren το 2007 Alonso στην McLaren το 2015
Καλύτερος χρόνος από τον Sebastian Vettel 1: 22.620 συμπληρώνοντας 58 γύρους.
Ο χρόνος είναι ενδεικτικός για το ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο, όχι όμως και ενδεικτικός διαφοράς από άλλες ομάδες. Έγινε με την μέση γόμα σε stint 4 μόλις γύρων και την ώρα που ήταν ιδανική θερμοκρασία στο οδόστρωμα.
Ομάδα με κινητήρα Ferrari βρέθηκε στην δεύτερη θέση. Ο Marcus Ericsson με την Sauber C34 συμπλήρωσε 73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 22.777.
Σε μεγάλα stint επικεντρωθήκαν στην Mercedes ελέγχοντας θέματα αξιοπιστίας στην W06. Ο Nico Rosberg συμπλήρωσε μακράν τους περισσότερους γύρους της ημέρας: 157 συνολικά με καλύτερο χρόνο 1: 23.106.
Ο Daniel Ricciardo οδήγησε σήμερα την καμουφλαρισμένη Red Bull. Αντιμετώπισαν προβλήματα με την μπαταρία και ολοκλήρωσε 35 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.338.
Ο Valtteri Bottas με την Williams ολοκλήρωσε 73 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 23.906.
Ο Carlos Sainz ήταν σήμερα στο τιμόνι της Toro Rosso. Δεν μπόρεσε να πλησιάσει τους χρόνους των άλλων. Ολοκλήρωσε 46 γύρους με καλύτερο χρόνο 1: 25.327.
Στην McLaren-Honda είχαν τα προβλήματα που είχαν οι περισσότεροι πέρυσι την πρώτη μέρα μέχρι να ρυθμίσουν τους V6 κινητήρες.
Μόλις 6 γύρους μπόρεσε να συμπληρώσει ο Fernando Alonso. Χρόνος 1:40.738.
Την υπόλοιπη μέρα έβγαινε φωτογραφίες:
Στην Lotus ειχαν δηλώσει ότι σήμερα θα έτρεχε ο Μαλντονάντο, αλλά καθυστέρησαν να φτάσουν στην Χερέθ. Θα πατήσουν πίστα αύριο!
Η Force India δεν θα πάρει μέρος σε αυτό το test καθώς το μονοθέσιο δεν είναι έτοιμο.
Άλλες ομάδες δεν υπάρχουν! Λόγω κρίσης μείον 2 ομάδες φέτος!
Ενδεικτικό της απουσίας χορηγών:
Alonso στην McLaren το 2007 Alonso στην McLaren το 2015
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=20pt]2η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]
Ο Sebastian Vettel ξανά στην κορυφή των χρονών με 1:20.984 και 78 γύρους.
Η Sauber και σήμερα τον δεύτερο χρόνο με τον rookie στην F1 Felipe Nasr που οδήγησε σήμερα την C34: 1:21.867 και 74 γύρους.
3ος καλύτερος χρόνος για τον Valtteri Bottas με 1:22.319 και 61 γύρους.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε σήμερα την W06 Hybrid. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πάλι μεγάλα stint. Συμπλήρωσαν 91 γύρους πριν παρατηρηθεί διαρροή νερού που ανάγκασε τον Lewis Hamilton να σταματήσει πιο νωρίς τις προσπάθειες. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22: 490.
Σειρά του Verstappen να οδηγήσει σήμερα την Toro Rosso. Συμπλήρωσε 64 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:24.167.
Το παρόν έδωσε σήμερα η Lotus. O Pastor Maldonado συμπλήρωσε 41 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:25.802.
Μια από τα ιδια στην McLaren. Ο Jenson Button που οδήγησε σήμερα την MP4-30 συμπλήρωσε μόνο 5 γύρους με πολύ αργό χρόνο 1:54.655.
Ο Ron Dennis σε δηλώσεις του διευκρίνισε ότι η μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιήσουν στην Αυστραλία θα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που έχουν στο test.
Είπε επίσης ότι στην Honda έχουν ρισκάρει χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία σε μια προσπάθεια να πιάσουν γρήγορα κορυφαίες επιδόσεις.
Έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και πιστεύουν ότι θα το λύσουν και θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τις δοκιμές τους τις 2 μέρες που απομένουν.
Λέγεται ότι αεροδυναμικά έχει γίνει καλή δουλειά και η MP4-30 έχει πολλά κοινά με την Red Bull RB10. Κάτι μάλλον αναμενόμενο αφού επικεφαλής αεροδυναμικής είναι ο ελληνικής καταγωγής Πίτερ Προδρόμου που φεύγοντας από την Red Bull εντάχτηκε στο δυναμικό της McLaren.
Δεν χρονομετρήθηκε σήμερα η Red Bull. Ο η Daniil Kvyat κατέστρεψε την μπροστά αεροτομή από τον πρώτο γύρο και καθώς δεν υπήρχε άλλη έκαναν δοκιμές σε ευθεία χωρίς αεροτομή!!
Την τελευταία ώρα οι δοκιμές έγιναν με ενδιάμεσα ελαστικά καθώς έπιασε βροχή.
Όπως δήλωσε ο Christian Horner την έμπνευση για καμουφλάζ στην βαφή της Red Bull για το test την πήραν από τον πρώην οδηγό τους. Ο Sebastian Vettel είχε χρησιμοποιήσει σχετικό κράνος στο αγώνα της Μόντζα τον Σεπτέμβριο!
Ο Sebastian Vettel ξανά στην κορυφή των χρονών με 1:20.984 και 78 γύρους.
Η Sauber και σήμερα τον δεύτερο χρόνο με τον rookie στην F1 Felipe Nasr που οδήγησε σήμερα την C34: 1:21.867 και 74 γύρους.
3ος καλύτερος χρόνος για τον Valtteri Bottas με 1:22.319 και 61 γύρους.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε σήμερα την W06 Hybrid. Το πρόγραμμα περιλάμβανε πάλι μεγάλα stint. Συμπλήρωσαν 91 γύρους πριν παρατηρηθεί διαρροή νερού που ανάγκασε τον Lewis Hamilton να σταματήσει πιο νωρίς τις προσπάθειες. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22: 490.
Σειρά του Verstappen να οδηγήσει σήμερα την Toro Rosso. Συμπλήρωσε 64 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:24.167.
Το παρόν έδωσε σήμερα η Lotus. O Pastor Maldonado συμπλήρωσε 41 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:25.802.
Μια από τα ιδια στην McLaren. Ο Jenson Button που οδήγησε σήμερα την MP4-30 συμπλήρωσε μόνο 5 γύρους με πολύ αργό χρόνο 1:54.655.
Ο Ron Dennis σε δηλώσεις του διευκρίνισε ότι η μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιήσουν στην Αυστραλία θα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που έχουν στο test.
Είπε επίσης ότι στην Honda έχουν ρισκάρει χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία σε μια προσπάθεια να πιάσουν γρήγορα κορυφαίες επιδόσεις.
Έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και πιστεύουν ότι θα το λύσουν και θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τις δοκιμές τους τις 2 μέρες που απομένουν.
Λέγεται ότι αεροδυναμικά έχει γίνει καλή δουλειά και η MP4-30 έχει πολλά κοινά με την Red Bull RB10. Κάτι μάλλον αναμενόμενο αφού επικεφαλής αεροδυναμικής είναι ο ελληνικής καταγωγής Πίτερ Προδρόμου που φεύγοντας από την Red Bull εντάχτηκε στο δυναμικό της McLaren.
Δεν χρονομετρήθηκε σήμερα η Red Bull. Ο η Daniil Kvyat κατέστρεψε την μπροστά αεροτομή από τον πρώτο γύρο και καθώς δεν υπήρχε άλλη έκαναν δοκιμές σε ευθεία χωρίς αεροτομή!!
Την τελευταία ώρα οι δοκιμές έγιναν με ενδιάμεσα ελαστικά καθώς έπιασε βροχή.
Όπως δήλωσε ο Christian Horner την έμπνευση για καμουφλάζ στην βαφή της Red Bull για το test την πήραν από τον πρώην οδηγό τους. Ο Sebastian Vettel είχε χρησιμοποιήσει σχετικό κράνος στο αγώνα της Μόντζα τον Σεπτέμβριο!
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=20pt]3η μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ.[/size]
Μετά την ολονύχτια βροχή σε συνθήκες υγρασίας έγινε σήμερα η τρίτη μέρα δοκιμών και οι χρόνοι όπως αναμενόταν ήταν κατώτεροι σε σχέση με αυτούς που σημειώθηκαν το ηλιόλουστο πρώτο διήμερο.
Ο Felipe Nasr ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα της Pirelli και έφερε την Sauber στην κορυφή των χρόνων με 1:21.545 ολοκληρώνοντας 108 γύρους.
Ο Kimi Raikkonen οδήγησε σήμερα για την Ferrari. Χρησιμοποιώντας την μέση γόμα πέτυχε τον 2ο χρόνο με 1:21.750 και ολοκλήρωσε 92 γύρους.
93 γύρους συμπλήρωσε ο Rosberg πριν σβήσει ο κινητήρας και χρειαστεί γερανό η Mercedes για να επιστρέψει στο γκαράζ!
Ο γερμανός πάντως επέστρεψε γρήγορα στην πίστα συνεχίζοντας τα μεγάλα stint και συμπλήρωσε τελικά 151 γύρους!! Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:21:982.
71 γύροι σήμερα για τον Felipe Massa και την Williams FW37 και καλύτερο χρόνο 1:22.276.
Αρκετή δουλειά σήμερα για τον Pastor Maldonado. Συμπλήρωσε γύρους 96 με την Lotus E23 και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22.713.
Ακόμα περισσότερη δουλειά για τον Carlos Sainz που με την Toro Rosso ολοκλήρωσε 136 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:23.187.
Η Παρουσία του αφεντικού της ομάδας Dietrich Mateschitz δεν έφερε τύχη στην Red Bull. Παρότι το πρωί τοποθετήθηκε καινούργιος κινητήρας ο Ricciardo αντιμετώπιζε προβλήματα και τελικά συμπλήρωσε 47 γύρους με καλύτερο χρόνο 1:23.901.
Μικρή βελτίωση σήμερα για την McLaren που ξεπέρασε κάποια προβλήματα. Ο Alonso συμπλήρωσε 32 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:35.553.
Ο ισπανός αποχώρησε 3 ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας λόγω προβλήματος στην πίεση του συστήματος ψύξης. Θα τον ξαναδούμε στην Βαρκελώνη 19 Φεβρουαρίου.
Μετά την ολονύχτια βροχή σε συνθήκες υγρασίας έγινε σήμερα η τρίτη μέρα δοκιμών και οι χρόνοι όπως αναμενόταν ήταν κατώτεροι σε σχέση με αυτούς που σημειώθηκαν το ηλιόλουστο πρώτο διήμερο.
Ο Felipe Nasr ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα της Pirelli και έφερε την Sauber στην κορυφή των χρόνων με 1:21.545 ολοκληρώνοντας 108 γύρους.
Ο Kimi Raikkonen οδήγησε σήμερα για την Ferrari. Χρησιμοποιώντας την μέση γόμα πέτυχε τον 2ο χρόνο με 1:21.750 και ολοκλήρωσε 92 γύρους.
93 γύρους συμπλήρωσε ο Rosberg πριν σβήσει ο κινητήρας και χρειαστεί γερανό η Mercedes για να επιστρέψει στο γκαράζ!
Ο γερμανός πάντως επέστρεψε γρήγορα στην πίστα συνεχίζοντας τα μεγάλα stint και συμπλήρωσε τελικά 151 γύρους!! Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:21:982.
71 γύροι σήμερα για τον Felipe Massa και την Williams FW37 και καλύτερο χρόνο 1:22.276.
Αρκετή δουλειά σήμερα για τον Pastor Maldonado. Συμπλήρωσε γύρους 96 με την Lotus E23 και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:22.713.
Ακόμα περισσότερη δουλειά για τον Carlos Sainz που με την Toro Rosso ολοκλήρωσε 136 γύρους και ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:23.187.
Η Παρουσία του αφεντικού της ομάδας Dietrich Mateschitz δεν έφερε τύχη στην Red Bull. Παρότι το πρωί τοποθετήθηκε καινούργιος κινητήρας ο Ricciardo αντιμετώπιζε προβλήματα και τελικά συμπλήρωσε 47 γύρους με καλύτερο χρόνο 1:23.901.
Μικρή βελτίωση σήμερα για την McLaren που ξεπέρασε κάποια προβλήματα. Ο Alonso συμπλήρωσε 32 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:35.553.
Ο ισπανός αποχώρησε 3 ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας λόγω προβλήματος στην πίεση του συστήματος ψύξης. Θα τον ξαναδούμε στην Βαρκελώνη 19 Φεβρουαρίου.
eraserkalsp
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 8.586
- Like
- 0
- Πόντοι
- 66
σήμερα τελείωσαν οι πρώτες δοκιμές ή έχει κι' άλλη μέρα?
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Για να μιλήσουμε ξεκάθαρα το 1.20.841 δεν τρομάζει την Mercedes. Το χρόνο αυτό στην Χερεθ μπορούσε να το κάνει και το περσινό τους μονοθέσιο.
Ακόμα και το γεγονός ότι η Sauber – μια ομάδα που στην καλύτερη θα παλέψει για την 5η θέση στο grid ( δέκατη πέρυσι και χωρίς βαθμό στο πρωτάθλημα) - έκανε τις 3 μέρες το δεύτερο χρόνο και μια μέρα τον καλύτερο δείχνει ότι οι υπόλοιπες ομάδες ή δεν ενδιαφέρονταν για τον χρόνο (Mercedes) ή προσπαθούσαν λύσουν άλλα προβλήματα (Red Bull, Williams).
Το σίγουρο είναι ότι έχουν μειώσει την διαφορά. Μάλλον η SF15T θα μπορούσε να κοντράρει στα ίσια την περσινή Mercedes αλλά με την αναβάθμιση που έκαναν και αυτοί στον κινητήρα αναμένεται να έχουν ένα πλεονέκτημα 30PS, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες.
Το καλύτερο για τις Ferrari είναι ότι είχαν καλό και σταθερό ρυθμό όταν έκαναν μεγάλα stint κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.
Για την ώρα ο στόχος παραμένει αυτός που έθεσε ο Maurizio Arrivabene, 2 νίκες αυτή την σεζόν.
Αν πιάσει το ρίσκο της Honda στον κινητήρα σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό packaging που έχει η McLaren μπορεί να την φέρει πολύ ψηλά σε ορισμένους αγώνες.
Στην αξιοπιστία μάλλον θα έχουν προβλήματα.
Ακόμα και το γεγονός ότι η Sauber – μια ομάδα που στην καλύτερη θα παλέψει για την 5η θέση στο grid ( δέκατη πέρυσι και χωρίς βαθμό στο πρωτάθλημα) - έκανε τις 3 μέρες το δεύτερο χρόνο και μια μέρα τον καλύτερο δείχνει ότι οι υπόλοιπες ομάδες ή δεν ενδιαφέρονταν για τον χρόνο (Mercedes) ή προσπαθούσαν λύσουν άλλα προβλήματα (Red Bull, Williams).
Το σίγουρο είναι ότι έχουν μειώσει την διαφορά. Μάλλον η SF15T θα μπορούσε να κοντράρει στα ίσια την περσινή Mercedes αλλά με την αναβάθμιση που έκαναν και αυτοί στον κινητήρα αναμένεται να έχουν ένα πλεονέκτημα 30PS, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες.
Το καλύτερο για τις Ferrari είναι ότι είχαν καλό και σταθερό ρυθμό όταν έκαναν μεγάλα stint κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι.
Για την ώρα ο στόχος παραμένει αυτός που έθεσε ο Maurizio Arrivabene, 2 νίκες αυτή την σεζόν.
Αν πιάσει το ρίσκο της Honda στον κινητήρα σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό packaging που έχει η McLaren μπορεί να την φέρει πολύ ψηλά σε ορισμένους αγώνες.
Στην αξιοπιστία μάλλον θα έχουν προβλήματα.
Η ιταλική ομάδα ξεκινά τη σεζόν για πρώτη φορά χωρίς στόχο τον τίτλο. Στο Μαρανέλο έχουν αλλάξει πολλά, από τον αγωνιστικό διευθυντή που πλέον ακούει στο όνομα Maurizio Arrivabene, μέχρι τον επικεφαλής σχεδιασμού καθώς ο Νικόλας Τομπάζης αντικαταστάθηκε από το βοηθό του, Simone Resta.
TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Τεχνικός διευθυντής με μεγαλύτερες ευθύνες λόγω της αποχώρησης του Pat Fry, ο James Allison που βρίσκεται από τα τέλη του 2013 στη Ferrari και το φετινό μονοθέσιο είναι το πρώτο υπό την καθοδήγησή του. Η Ferrari είχε πέρυσι μια άσχημη χρονιά χωρίς νίκη ενώ φέτος έθεσε ως στόχο τις δυο νίκες. Το τρίπτυχο σχεδίασης της νέας SF15 T ήταν η διόρθωση των τεχνικών προβλημάτων της F14T, η προσαρμογή στους νέους περιορισμούς των κανονισμών στο ρύγχος αλλά και η αρμονική ενσωμάτωση της αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος.
Στόχος της Ιταλικής ομάδας φέτος είναι μια πιο ισορροπημένη απόδοση ανάμεσα στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα. Ο τεχνικός διευθυντής James Allison πιστεύει πως πλέον ο ρυθμός αγώνα της Ferrari δε θα οριοθετείται από την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας που ήταν μειωμένη σε σχέση με τους αντιπάλους της το 2014.
Μιλώντας σχετικά ο Βρετανός μηχανικός ξεκαθάρισε: «Είχαμε κάποια προβλήματα με την περσινή μονάδα ισχύος και ειδικά με τον κινητήρα. Στην αρχή της χρονιάς η απόδοση δεν ήταν ραφιναρισμένη και ήταν δύσκολο για τους οδηγούς να πετύχουν την απόκριση γκαζιού που ήθελαν. Αυτό βελτιώθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς ενώ με τη νέα SF15 T κάναμε ένα ακόμη μεγάλο βήμα. Μια σημαντική αδυναμία του περσινού μονοθεσίου ήταν το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας που ανακτούσαμε από τα καυσαέρια του turbo. Αυτό δεν ήταν αρκετό για να έχουμε αρκετή ισχύ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτός ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους η Ferrari πέρυσι δεν ήταν στον αγώνα αντίστοιχα καλή με τις δοκιμές. Προσπαθήσαμε ν’ αλλάξουμε την αρχιτεκτονική του κινητήρα ώστε να έχουμε μια καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στις δοκιμές και στον αγώνα».
Αναφερόμενος στην ερμηνεία που έδωσε η FIA στους κανονισμούς όσον αφορά στις μονάδες ισχύος βάσει της οποίας επιτρέπεται φέτος η εξέλιξή των ο Allison τόνισε: «Όταν βρίσκεσαι σε μια θέση σαν τη δική μας και θες να μειώσεις την υστέρηση που έχεις έναντι του ανταγωνισμού είναι αποθαρρυντικό να υπάρχει μια ιδέα για να βελτιώσεις την κατάσταση αλλά να μην μπορείς λόγω κανονισμών να την εφαρμόσεις. Είναι θετικό ότι φέτος θα έχουμε την ευελιξία της εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς».
Θυμίζουμε πως ο James Allison ήγειρε το θέμα με σχετική ερώτηση στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι όσον αφορά στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος φέτος που οδήγησε τελικά σε διαφορετική ερμηνεία των κανονισμών η οποία επιτρέπει την εξέλιξη κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.
Παρατηρώντας από εμπρός τη νέα Ferrari είναι σαφές πως το ρύγχος έχει ομοιότητες μ’ αυτό thw McLaren. Τελειώνει αρμονικά χωρίς απότομο κόψιμο όπως της Sauber ή της Williams ενώ τα στηρίγματα της πτέρυγας είναι κάθετα και όχι κυρτά όπως της McLaren. Είναι σαφές πως η ερμηνεία της Ferrari είναι η απλούστερη δυνατή στους νέους κανονισμούς του ρύγχους. Αρκετά πολύπλοκα δείχνουν τα στοιχεία της εμπρός αεροτομής που στόχο έχουν τη μορφοποίηση του αέρα πάνω από την μετωπική επιφάνεια των εμπρός τροχών ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι στροβιλισμοί σ’ αυτή την κρίσιμη περιοχή.
Διατηρήθηκαν μπροστά οι ράβδοι ώσης (pull rod) που έχουμε μεγαλύτερο βάρος αλλά υπερτερούν αεροδυναμικά όσον αφορά στη διαμόρφωση της ανάρτησης. Εντύπωση προκαλεί το μπράτσο που εδράζεται όσο πιο ψηλά γίνεται στον ώμο του σασί. Στη Ferrari μείωσαν την επιφάνεια των πλαϊνών αεροδυναμικών βοηθημάτων παρότι η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος πιθανόν να έχει μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης. Το πίσω μέρος είναι αρκετά μικρό σε όγκο πράγμα που έδωσε τη δυνατότητα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στο πίσω μέρος. Το πίσω πτερύγιο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και ταυτόχρονα είναι μεγαλύτερη η μείωση των αντιστάσεων όταν χρησιμοποιείται το DRS στην ευθεία. Οι αεραγωγοί των φρένων έχουν σχεδιαστεί ώστε να παράγουν μεγαλύτερη ψύξη στις δαγκάνες των φρένων και στους δίσκους χωρίς να επηρεάζουν τόσο την αεροδυναμική απόδοση. Η κινηματική της ανάρτησης έγινε με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των ελαστικών της Pirelli.
Τα ελαστικά έχουν αλλάξει ελαφρώς φέτος και προσδίδουν καλύτερη πρόσφυση πίσω. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στη συναρμογή της μονάδας ισχύος με το σασί ώστε να γίνεται καλύτερη ψύξη χωρίς να επηρεάζεται η αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον βελτιώθηκε σημαντικά η ροή αέρα στο εσωτερικό του μονοθεσίου κάτω από το κέλυφος εκτιμάται πως αυτός ο τομέας από μόνος του θα δώσει αρκετά δέκατα στο γύρο. Το κιβώτιο έχει 8 σχέσεις που δε θα αλλάξουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς και είναι μια βελτιωμένη εκδοχή του περσινού που ενσωματώνει τα μαθήματα που πήρε η ομάδα πέρυσι σ’ αυτό τον τομέα. Οι κανονισμοί επιτρέπουν την αύξηση του βάρους κατά 11kg σε σχέση με πέρυσι στην SF15-T αυτά χρησιμοποιήθηκαν ως έρμα για να μετατοπιστεί το κέντρο βάρος με τρόπο που βοηθά στην απόδοση του μονοθεσίου.
Τεχνικές προδιαγραφές SF15-Τ
Σασί από ανθρακόνημα και κυψελοειδή δομή
Κιβώτιο Ferrari στο διαμήκη άξονα, με σερβουδραυλικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ημιαυτόματο με 8 σχέσεις + όπισθεν.
Φρένα της Brembo αεριζόμενοι δίσκοι από ανθρακόνημα, και πίσω φρένα (bywire).
Ανεξάρτητη ανάρτηση, ράβδοι ώσης, ενεργές αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω
Βάρος με υγρά, λιπαντικά και οδηγό στα 702 kg
Ζάντες OZ 13 ιντσών εμπρός και πίσω
ΜΟΝΑΔΑ ΙΣΧΥΟΣ
Κυβισμός 1600 cc
Όριο στροφών 15’000
Υπερτροφοδότης Μονός
Ροή καυσίμου 100 kg/hr max
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 100 kg
Διάταξη κινητήρα V6 90°
Κύλινδροι 6
Διάμετρος κυλίνδρου 80 mm
Διαδρομή πιστονιού 53 mm
Βαλβίδες 4 ανά κύλινδρο
Πίεση άμεσου ψεκασμού 500 bar
Διαθέσιμοι κινητήρες ανά χρονιά/ανά οδηγό 4
Energy Recovery System
Ενέργεια Μπαταρίας ανά γύρο 4 Mjoule
MGU-Kinetic ισχύς 120 kW
MGU-K όριο στροφών 50.000 rpm
MGU-Heat όριο στροφών 125.000 rpm
H Ferrari ξεκίνησε δυναμικά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στις 3 από τις 4 ημέρες δουλειάς στη Χερέθ
http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2015/02/SF15-T-launch-g640short.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2015/02/SF15-T-launch-d640short.jpg[/img[/URL]]
M'αρέσει που κοιτάζετε κι αναλύετε τους χρόνους από τις πρώτες μέρες δοκιμών, λες και θα βγει από τώρα κανένα σοβαρό συμπέρασμα (το έκανα κι εγώ πριν χρόνια).
Προτείνω κλασσικά υπομονή μέχρι τον πρώτο αγώνα, για συμπεράσματα.
Α,καλά..... :S :S :S
Καλά ρε φίλε δεν διάβασες ότι όλοι γράψαμε,ότι είναι πολύ νωρίς;
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 20K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 84K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K