Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ακόμα, αλλά μάλλον θα υπάρξει και φέτος συμφωνία με τον ote tv.
Κατά την πάγια τακτική τους πάντως οι 2 πρώτοι αγώνες σε Αυστραλία και Μαλαισία μάλλον δεν θα μεταδοθούν απευθείας γιατί είναι πρωινές ώρες που δεν υπάρχει ενδιαφέρον για διαφημιστική δαπάνη.

thanks bro
αν κ μαλλον θα μαζεψω κανα φραγκο να παω να δω αγωνα φετος
εχω χρονια να παω οποτε γινηκεν η ωρα
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ολοκληρώθηκαν.


29289.jpg

Ο Bottas ήταν ο ταχύτερος την τελευταία ημέρα σημειώνοντας  χρόνο 1:23.063 με την πολύ μαλακή γόμα.

29291.jpg

Vettel και Nasr ήταν στο 2-3 επίσης με την πολύ μαλακή γόμα.


1425219245.jpg

Red Bull και McLaren αντιμετώπισαν προβλήματα κι ο Maldonado εγκατέλειψε πρόωρα λόγω σύγκρουσης στις μπαριέρες.



Αριθμός γύρων σήμερα:
Nasr - 159
Rosberg - 148
Perez - 130
Vettel - 129
Bottas - 88
Verstappen - 85
Ricciardo - 72
Maldonado - 36
Button - 30


Οι χρόνοι σήμερα:
Valtteri Bottas Williams   1m23.063s
Sebastian Vettel Ferrari   1m23.469s  
Felipe Nasr Sauber       1m24.023s  
Max Verstappen Toro Rosso  1m24.527s  
Daniel Ricciardo Red Bull   1m24.638s  
Sergio Perez Force India    1m25.113s  
Nico Rosberg Mercedes   1m25.186s  
Jenson Button McLaren   1m25.327s  
Pastor Maldonado Lotus   1m28.272s  



AyOyT3OxSfaBkIMrISYE_F1%20Times%20-%20test%20fastest%20small.jpg

Πολλές φορές οι χρόνοι δεν δείχνουν την σωστή εικόνα στις δοκιμές αλλά ο πίνακας των χρόνων τις 8 ημέρες δοκιμών στην Βαρκελώνη είναι αντιπροσωπευτικός των συμπερασμάτων που βγήκαν.
Η  Mercedes παραμένει πρώτη δύναμη στο grid, η Williams δείχνει να έχει ένα μικρό προβάδισμα από τις Ferrari για την δεύτερη σειρά της εκκίνησης.
Ερωτηματικό η Red Bull που αντιμετώπισε προβλήματα αλλά και κατά την πάγια τακτική τους σε δοκιμές,  «κρύβονται».



Ομάδες και οδηγοί έδωσαν ραντεβού σε 2 εβδομάδες στην Αυστραλία.
17932.jpg
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
χαλια η mclaren
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
47.676
Like
33.825
Πόντοι
5.006
Formula 1 και στον ALPHA. Η στήλη σας πληροφόρησε από χθες για την επικείμενη ανανέωση της συμφωνίας του OTE TV για τη μετάδοση της Formula 1. Όπως πληροφορηθήκαμε σήμερα, και σας το αποκαλύπτουμε, και ο ALPHA θα διατηρήσει τη συμφωνία και μάλιστα το Grand Prix της Αυστραλίας θα μεταδοθεί την Κυριακή 15/3 στις 14:00, σε μαγνητοσκόπηση.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Η διάταξη του κινητήρα της Honda[/size]


http://[URL unfurl="true"]www.caranddriverthef1.com/sites/default/files/imagecache/col_main/node_articulof1_imagen/MCL_0.jpg[/img[/URL]]


Το επίσημο site της F1 αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες κάτω από το κάλυμμα της McLaren MP4-30. Οι Ιάπωνες έχουν ακολουθήσει εντελώς διαφορετική προσέγγιση από τον ανταγωνισμό. Έχουν τοποθετήσει το MGU-H μεταξύ της τουρμπίνας και του κομπρέσορα στο πίσω μέρος του κινητήρα και το MGU-K στο εμπρός. Το μόνο κοινό στοιχείο με τον ανταγωνισμό είναι ο διαχωρισμός της τουρμπίνας από τον κομπρέσορα. Όμως και οι δύο παραμένουν στο πίσω μέρος του κινητήρα.

Ο κινητήρας της Mercedes έχει χωρίσει την τουρμπίνα από τον κομπρέσορα. Η τουρμπίνα είναι στο πίσω μέρος του κινητήρα κι ο κομπρέσορας στο εμπρός. Το MGU-H είναι ανάμεσά τους στο εμπρός μέρος του κινητήρα. Από την άλλη οι κινητήρες των Ferrari και Renault έχουν τούρμπο και κομπρέσορα μαζί στο πίσω μέρος του κινητήρα με το MGU-H μέσα στο V του κινητήρα. Το MGU-K και στους 3 είναι στο κάτω μέρος του κινητήρα.

Τα δυνατά σημεία του κινητήρα της Mercedes είναι η αξιοπιστία, η ιπποδύναμη και η απόκριση. Μένει να δούμε αν η διαφορετική προσέγγιση της Honda θα κάνει τη διαφορά…

Στην εικόνα που ακολουθεί με κόκκινο χρώμα είναι η τουρμπίνα, με πράσινο είναι τα MGU-K και MGU-H ενώ με μπλε είναι ο κομπρέσορας.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η Αυστριακή ομάδα αποκάλυψε τα νέα της χρώματα με τα οποία θα αγωνιστεί φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1.
Τα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας δε διαφέρουν στο βασικό τους σχεδιασμό από το παρελθόν αν και όπως εύκολα θα εντοπίσει ένας παρατηρητής είναι πιο έντονο το μωβ του βασικού χορηγού (Infiniti) στα πλαϊνά όπως και οι Ταύροι στο ρύγχος.

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4yMDEuMTAuMjMwL3Byd2ViZGF0YS9maWxlcy8xLzIwMTUvMDMvMDIvMiAzYi5qcGc%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]


Η Red Bull χρησιμοποίησε φέτος στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ένα καμουφλάζ παραλλαγής,  ενώ δεν έδειξε να μην έχει κάνει βήματα προόδου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Όπως αποκαλύπτεται  οι οδηγοί της Red Bull  δεν είχαν το «σωστό» μονοθέσιο στα χέρια τους.
Στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης σε Jerez και Βαρκελώνη η Red Bull  είχε φέρει το μονοθέσιο που πέρασε τα crash test της FIA, όμως δεν είναι αυτό που θέλει να έχει στο πρωτάθλημα. Η RBR δουλεύει από την αρχή της χρονιάς σε ένα νέο ρύγχος το οποίο θα είναι εξαιρετικά κοντό, το πιο κοντό του grid. Πάνω σε αυτό έχει σχεδιαστεί και το υπόλοιπο μονοθέσιο οπότε για να δούμε τις πραγματικές δυνατότητες της RB11 θα πρέπει το αεροδυναμικό πακέτο να είναι ολοκληρωμένο.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι αυτό το πολύ κοντό ρύγχος δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να περάσει τα crash test της FIA και η RB11 μένει με το παλιό ρύγχος. Οι αναβαθμίσεις στα υπόλοιπα μέρη του μονοθεσίου έρχονται αλλά το ρύγχος μένει στάσιμο. Οι άνθρωποι της ομάδας δουλεύουν σκληρά ώστε να καταφέρουν να περάσουν τα crash test και η «σωστή» RB11 να αγωνιστεί στο Albert Park.
Αν τελικά τα καταφέρουν τότε πολύ πιθανόν η απόδοση του μονοθεσίου θα βελτιωθεί σημαντικά και η μάχη για το βάθρο θα είναι σκληρή μεταξύ των Williams, Ferrari και RBR.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.531
Κριτικές
191
Like
55.295
Πόντοι
41.813
Formula 1 και στον ALPHA. Η στήλη σας πληροφόρησε από χθες για την επικείμενη ανανέωση της συμφωνίας του OTE TV για τη μετάδοση της Formula 1. Όπως πληροφορηθήκαμε σήμερα, και σας το αποκαλύπτουμε, και ο ALPHA θα διατηρήσει τη συμφωνία και μάλιστα το Grand Prix της Αυστραλίας θα μεταδοθεί την Κυριακή 15/3 στις 14:00, σε μαγνητοσκόπηση.


αντε μια βδομαδα ακομα υπομονη  :rockon: :rockon: :rockon:
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.582
Κριτικές
530
Like
75.237
Πόντοι
41.129
Formula 1 και στον ALPHA. Η στήλη σας πληροφόρησε από χθες για την επικείμενη ανανέωση της συμφωνίας του OTE TV για τη μετάδοση της Formula 1. Όπως πληροφορηθήκαμε σήμερα, και σας το αποκαλύπτουμε, και ο ALPHA θα διατηρήσει τη συμφωνία και μάλιστα το Grand Prix της Αυστραλίας θα μεταδοθεί την Κυριακή 15/3 στις 14:00,
[size=16pt]σε μαγνητοσκόπηση.[/size]


εγω το βλεπω  live και απο εδω   
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής μάλλον θα έχει και η Sauber. Το 2014 ο Van der Garde ήταν αναπληρωματικός οδηγός της Sauber. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η Sauber, τον περασμένο Ιούνιο ενεργοποίησε την οψιόν ώστε να είναι βασικός οδηγός το 2015. Ωστόσο η Ελβετική ομάδα έδωσε τις δύο θέσεις οδηγών στους Nasr και Ericsson που είχαν χορηγούς που έφεραν περισσότερα λεφτά.
Ο Van der Garde κινήθηκε νομικά εναντίον της Sauber, στην αρχή σε διαιτησία στην Ελβετία όπου κέρδισε την υπόθεση και στη συνέχεια με βάση αυτήν, πήγε στο ανώτερο δικαστήριο στην Αυστραλία  απαιτώντας να του δοθεί μια θέση οδήγησης. Το δικαστήριο της Βικτόρια απεφάνθη ότι ο Ολλανδός οδηγός πρέπει να οδηγήσει όλη τη χρονιά.  Η Sauber άσκησε έφεση στην απόφαση αυτή την οποία έχασε. Η ελβετική ομάδα τώρα έχει 3 οδηγούς για το GP Αυστραλίας και θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση.



Όπου φτώχεια και γκρίνια!!


Ο Alpha TV  που πήρε και φέτος τα δικαιώματα ελεύθερου καναλιού, θα τον μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση στις 15:00  το μεσημέρι, με τον  Πάνο Σεϊτανίδη στην περιγραφή και τον οδηγό αγώνων, Σταμάτη Κατσίμη στον σχολιασμό.
Περίπου μία ώρα νωρίτερα, θα ξεκινήσει η εκπομπή  «F1 Countdown», με τα highlights των δοκιμών και αναλυτική παρουσίαση των αλλαγών στις ομάδες και τους κανονισμούς.


Σίγουρο είναι αυτό? Ο Πουρναράκης αποσύρθηκε??  :think:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
2015 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX

Practice 1

AUSTRALIA



P Name
Team Best Time Laps
1 Nico Rosberg Mercedes 1:29.557 19
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:29.586 19
3 Valtteri Bottas Williams 1:30.748 20
4 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1:31.014 32
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:31.029 13
6 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.067 31
7 Felipe Massa Williams 1:31.188 19
8 Kimi Raikkonen Ferrari 1:31.310 14
9 Pastor Maldonado Lotus 1:31.451 22
10 Daniel Ricciardo Red Bull 1:31.570 9
11 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.073 18
12 Sergio Perez Force India 1:32.247 22
13 Nico Hulkenberg Force India 1:32.261 19
14 Jenson Button McLaren 1:34.542 6
15 Kevin Magnussen McLaren 1:34.785 7
16 Romain Grosjean Lotus 2:17.782 5




Practice 2

AUSTRALIA


P Name
Team Best Time Laps
1 Nico Rosberg Mercedes 1:27.697 29
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:27.797 25
3 Sebastian Vettel Ferrari 1:28.412 33
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1:28.842 33
5 Valtteri Bottas Williams 1:29.265 32
6 Daniil Kvyat Red Bull 1:30.016 27
7 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1:30.071 41
8 Pastor Maldonado Lotus 1:30.104 11
9 Romain Grosjean Lotus 1:30.205 37
10 Nico Hulkenberg Force India 1:30.473 30
11 Felipe Nasr Sauber 1:30.755 33
12 Sergio Perez Force India 1:30.980 32
13 Jenson Button McLaren 1:31.387 21
14 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.395 6
15 Marcus Ericsson Sauber 1:32.303 14
16 Kevin Magnussen McLaren 1:33.289 4
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.582
Κριτικές
530
Like
75.237
Πόντοι
41.129
Αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι πως ειναι δυνατον να υπαρχει Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:24.125 από τον Michael Schumacher  το 2004 με Ferrari
οταν 11 χρονια μετα τα μονοθεσια ειναι πιο ελαφρια πιο δυνατα με μεγαλυτερη ροπη-αεροδυναμικη-λαστιχα.Γιατι καποιος δε μπορει να το σπασει ?
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
2015 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX

Practice 1

AUSTRALIA



P Name
Team Best Time Laps
1 Nico Rosberg Mercedes 1:29.557 19
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:29.586 19
3 Valtteri Bottas Williams 1:30.748 20
4 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1:31.014 32
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:31.029 13
6 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.067 31
7 Felipe Massa Williams 1:31.188 19
8 Kimi Raikkonen Ferrari 1:31.310 14
9 Pastor Maldonado Lotus 1:31.451 22
10 Daniel Ricciardo Red Bull 1:31.570 9
11 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.073 18
12 Sergio Perez Force India 1:32.247 22
13 Nico Hulkenberg Force India 1:32.261 19
14 Jenson Button McLaren 1:34.542 6
15 Kevin Magnussen McLaren 1:34.785 7
16 Romain Grosjean Lotus 2:17.782 5




Practice 2

AUSTRALIA


P Name
Team Best Time Laps
1 Nico Rosberg Mercedes 1:27.697 29
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:27.797 25
3 Sebastian Vettel Ferrari 1:28.412 33
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1:28.842 33
5 Valtteri Bottas Williams 1:29.265 32
6 Daniil Kvyat Red Bull 1:30.016 27
7 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1:30.071 41
8 Pastor Maldonado Lotus 1:30.104 11
9 Romain Grosjean Lotus 1:30.205 37
10 Nico Hulkenberg Force India 1:30.473 30
11 Felipe Nasr Sauber 1:30.755 33
12 Sergio Perez Force India 1:30.980 32
13 Jenson Button McLaren 1:31.387 21
14 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.395 6
15 Marcus Ericsson Sauber 1:32.303 14
16 Kevin Magnussen McLaren 1:33.289 4
Ωχ,προβλέπω πάλι 1-2 φέτος οι Μερσέντες, η απόλυτη ξενέρα!!!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι πως ειναι δυνατον να υπαρχει Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:24.125 από τον Michael Schumacher  το 2004 με Ferrari
οταν 11 χρονια μετα τα μονοθεσια ειναι πιο ελαφρια πιο δυνατα με μεγαλυτερη ροπη-αεροδυναμικη-λαστιχα.Γιατι καποιος δε μπορει να το σπασει ?
Ρε φίλε μη συγκρίνεις την ..ούτσα με την βούρτσα...
Ποιά είναι πιό δυνατά, τα σημερινά με 4 κυλίνδρους και 500 ίππους, αν δεν κάνω λάθος, λιγότερους;;;
Θες κι άλλα να σου πω;;;!
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.582
Κριτικές
530
Like
75.237
Πόντοι
41.129
Ρε φίλε μη συγκρίνεις την ..ούτσα με την βούρτσα...
Ποιά είναι πιό δυνατά, τα σημερινά με 4 κυλίνδρους και 500 ίππους, αν δεν κάνω λάθος, λιγότερους;;;
Θες κι άλλα να σου πω;;;!

δεν ειναι τοσο χαμηλα οσο λες...ειναι αρκετα παραπανω..


Όταν ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί της Φόρμουλα 1 για το 2014 και προέβλεπαν κινητήρα V6 1.600 κυβικών οι πάντες θεωρούσαν λογική μια ιπποδύναμη γύρω στους 750 ίππους. Σήμερα και παρόλο που οι κατασκευαστές κρατούν τα χαρτιά τους ερμητικά κλειστά, οι πρώτες πληροφορίες συγκλίνουν πως οι ίπποι έχουν φτάσει πλέον τους 900 στα δοκιμαστικά και τους 800 σε ρυθμίσεις αγώνα και όλα αυτά με την έναρξη της σαιζόν να απέχει ακόμα αρκετά χρονικά.

[size=12pt]Μιλάμε δηλαδή για μια αύξηση της απόδοσής τους κατά 40 ίππους σε σχέση με τους V8 των 2.400 κυβικών που αντικατέστησαν, ενώ πιο σημαντική είναι η διαφορά στη ροπή τους, μιας και τα 350 Νm των παλιών έγιναν 600 στους καινούργιους την ίδια στιγμή που η κατανάλωση μειώθηκε κατά 33% περίπου.[/size]



Πηγή: Οι νέοι κινητήρες της Φόρμουλα 1 έφτασαν τα 900 άλογα από 1.600 κυβικά, αλλά ο Ecclestone τους υποτιμά | iefimerida.gr
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι πως ειναι δυνατον να υπαρχει Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:24.125 από τον Michael Schumacher  το 2004 με Ferrari
οταν 11 χρονια μετα τα μονοθεσια ειναι πιο ελαφρια πιο δυνατα με μεγαλυτερη ροπη-αεροδυναμικη-λαστιχα.Γιατι καποιος δε μπορει να το σπασει ?


Τα περισσότερα ρεκόρ στις παραδοσιακές πίστες που δεν έχουν αλλάξει σχεδίαση, είναι από το 2004. Και μάλιστα από την Ferrari που κυριαρχούσε τότε. Νομίζω εξαιρούνται Μαλαισία και Βραζιλία που το ρεκόρ είναι με την Williams-BMW του Montoya.

Το 2005 δεν υπήρχε αλλαγή στα μονοθεσία , αλλά η αλλαγή του κανονισμού  ότι ο κάθε κινητήρας έπρεπε να αντέξει τουλάχιστον δύο αγωνιστικά διήμερα υποχρέωσε τις ομάδες να μειώσουν τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα και οι χρόνοι έπεσαν λίγο. Μόνο στην Suzuka έσπασε το ρεκόρ και από το 2005 το έχει η McLaren-Mercedes του Kimi Raikkonen.

Από το 2006 και μετά οι χρόνοι ανέβηκαν καθώς οι 3λιτροι V10 αντικαταστάθηκαν από τους V8 των 2.400 κυβικών εκατοστών με τον κόφτη στις 18.000 rpm, ενώ οι πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο έγιναν τέσσερις.Δεν βελτιώθηκε ρεκόρ σε καμία πίστα.

Τώρα οι V6 Turbo 1,6 λίτρων με κόφτη μόλις στις 15.000 μπορεί με τους ηλεκτροκινητήρες που τον συνοδεύουν να δίνουν μεγαλύτερες τελικές,  αλλά:

Η μεγάλη ροπή από τις χαμηλές στροφές φθείρει πολύ τα πίσω ελαστικά και η Pirelli αναγκάστηκε να σκληρύνει τις γόμες.

Το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), δουλεύει σε συνεργασία με το brake-by-wire και τα πίσω φρένα, και η αίσθηση κατά το φρενάρισμα δεν είναι η καλύτερη με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Το βάρος του μονοθεσίου αυξήθηκε από 642 κιλά σε 690 πέρυσι, 700 φέτος.

Δεν μπορούν να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από το κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει υποχρεωτικό στάνταρ γρανάζωμα για όλη την χρονιά, Monza ή Monaco δεν έχει σημασία. Μέχρι το 2013, μπορούσαν να επιλέξουν τις 7 σχέσεις που τους βόλευαν από ένα σετ 30 σχέσεων.

Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί που επηρεάζουν την αεροδυναμική και την κάθετη δύναμη, με αποτέλεσμα το συνολικό πακέτο να είναι υποδεέστερο των προηγουμένων ετών. Π.χ.:

Καταργήθηκε το beam-wing της πίσω πτέρυγας, στερώντας από τα μονοθέσια κάθετη δύναμη.

Υπάρχει υποχρεωτική απόληξη της εξάτμισης ψηλά, ανάμεσα στο V του κινητήρα. Αυτό  δεν επιτρέπει την εκμετάλλευση των καυσαερίων για τη παραγωγή αρνητικής άντωσης. Κάτι που εφάρμοζαν οι ομάδες ως το 2013 όπου ο θερμός αέρας διοχετευόταν στο πίσω μέρος κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιταχύνεται η ροή του αέρα στις περιοχές όπου απαιτείτο υποπίεση. Από πέρυσι συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Η εξάτμιση διοχετεύει τον καυτό αέρα σε μία περιοχή που δεν θα έπρεπε. Αποτέλεσμα είναι να μειώνεται η απόδοση του μονοθέσιου μέσω της απώλειας της απαραίτητης αρνητικής άντωσης.

Οι αλλαγές στο ύψος της μύτης των μονοθεσίων, πέραν της αμφιλεγόμενης αισθητικής, ανάγκασαν τις ομάδες να καταφύγουν σε πιο πολύπλοκες και λιγότερο αποδοτικές λύσεις για την εμπρός ανάρτηση.

Η μείωση του πλάτους της εμπρός πτέρυγας, ανάγκασε τους αεροδυναμιστές να καταφυγουν σε περίτεχνες λύσεις για να διοχετεύσουν τον αέρα περί των εμπρός τροχών και στο κάτω μέρος του μονοθέσιου.

Εν συντομία, τα μονοθέσια έχουν πιο μεγάλη τελική αλλά χάνουν χρόνο στις στροφές κάτι που δεν επιτρέπει να πλησιαστούν ακόμα οι χρόνοι της εποχής των 3λιτρων V10.
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.582
Κριτικές
530
Like
75.237
Πόντοι
41.129
Τα περισσότερα ρεκόρ στις παραδοσιακές πίστες που δεν έχουν αλλάξει σχεδίαση, είναι από το 2004. Και μάλιστα από την Ferrari που κυριαρχούσε τότε. Νομίζω εξαιρούνται Μαλαισία και Βραζιλία που το ρεκόρ είναι με την Williams-BMW του Montoya.

Το 2005 δεν υπήρχε αλλαγή στα μονοθεσία , αλλά η αλλαγή του κανονισμού  ότι ο κάθε κινητήρας έπρεπε να αντέξει τουλάχιστον δύο αγωνιστικά διήμερα υποχρέωσε τις ομάδες να μειώσουν τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα και οι χρόνοι έπεσαν λίγο. Μόνο στην Suzuka έσπασε το ρεκόρ και από το 2005 το έχει η McLaren-Mercedes του Kimi Raikkonen.

Από το 2006 και μετά οι χρόνοι ανέβηκαν καθώς οι 3λιτροι V10 αντικαταστάθηκαν από τους V8 των 2.400 κυβικών εκατοστών με τον κόφτη στις 18.000 rpm, ενώ οι πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο έγιναν τέσσερις.Δεν βελτιώθηκε ρεκόρ σε καμία πίστα.

Τώρα οι V6 Turbo 1,6 λίτρων με κόφτη μόλις στις 15.000 μπορεί με τους ηλεκτροκινητήρες που τον συνοδεύουν να δίνουν μεγαλύτερες τελικές,  αλλά:

Η μεγάλη ροπή από τις χαμηλές στροφές φθείρει πολύ τα πίσω ελαστικά και η Pirelli αναγκάστηκε να σκληρύνει τις γόμες.

Το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), δουλεύει σε συνεργασία με το brake-by-wire και τα πίσω φρένα, και η αίσθηση κατά το φρενάρισμα δεν είναι η καλύτερη με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Το βάρος του μονοθεσίου αυξήθηκε από 642 κιλά σε 690 πέρυσι, 700 φέτος.

Δεν μπορούν να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από το κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει υποχρεωτικό στάνταρ γρανάζωμα για όλη την χρονιά, Monza ή Monaco δεν έχει σημασία. Μέχρι το 2013, μπορούσαν να επιλέξουν τις 7 σχέσεις που τους βόλευαν από ένα σετ 30 σχέσεων.

Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί που επηρεάζουν την αεροδυναμική και την κάθετη δύναμη, με αποτέλεσμα το συνολικό πακέτο να είναι υποδεέστερο των προηγουμένων ετών. Π.χ.:

Καταργήθηκε το beam-wing της πίσω πτέρυγας, στερώντας από τα μονοθέσια κάθετη δύναμη.

Υπάρχει υποχρεωτική απόληξη της εξάτμισης ψηλά, ανάμεσα στο V του κινητήρα. Αυτό  δεν επιτρέπει την εκμετάλλευση των καυσαερίων για τη παραγωγή αρνητικής άντωσης. Κάτι που εφάρμοζαν οι ομάδες ως το 2013 όπου ο θερμός αέρας διοχετευόταν στο πίσω μέρος κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιταχύνεται η ροή του αέρα στις περιοχές όπου απαιτείτο υποπίεση. Από πέρυσι συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Η εξάτμιση διοχετεύει τον καυτό αέρα σε μία περιοχή που δεν θα έπρεπε. Αποτέλεσμα είναι να μειώνεται η απόδοση του μονοθέσιου μέσω της απώλειας της απαραίτητης αρνητικής άντωσης.

Οι αλλαγές στο ύψος της μύτης των μονοθεσίων, πέραν της αμφιλεγόμενης αισθητικής, ανάγκασαν τις ομάδες να καταφύγουν σε πιο πολύπλοκες και λιγότερο αποδοτικές λύσεις για την εμπρός ανάρτηση.

Η μείωση του πλάτους της εμπρός πτέρυγας, ανάγκασε τους αεροδυναμιστές να καταφυγουν σε περίτεχνες λύσεις για να διοχετεύσουν τον αέρα περί των εμπρός τροχών και στο κάτω μέρος του μονοθέσιου.

Εν συντομία, τα μονοθέσια έχουν πιο μεγάλη τελική αλλά χάνουν χρόνο στις στροφές κάτι που δεν επιτρέπει να πλησιαστούν ακόμα οι χρόνοι της εποχής των 3λιτρων V10.


μου λυθηκε η απορια να σαι καλα..  :hi:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Τα περισσότερα ρεκόρ στις παραδοσιακές πίστες που δεν έχουν αλλάξει σχεδίαση, είναι από το 2004. Και μάλιστα από την Ferrari που κυριαρχούσε τότε. Νομίζω εξαιρούνται Μαλαισία και Βραζιλία που το ρεκόρ είναι με την Williams-BMW του Montoya.

Το 2005 δεν υπήρχε αλλαγή στα μονοθεσία , αλλά η αλλαγή του κανονισμού  ότι ο κάθε κινητήρας έπρεπε να αντέξει τουλάχιστον δύο αγωνιστικά διήμερα υποχρέωσε τις ομάδες να μειώσουν τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα και οι χρόνοι έπεσαν λίγο. Μόνο στην Suzuka έσπασε το ρεκόρ και από το 2005 το έχει η McLaren-Mercedes του Kimi Raikkonen.

Από το 2006 και μετά οι χρόνοι ανέβηκαν καθώς οι 3λιτροι V10 αντικαταστάθηκαν από τους V8 των 2.400 κυβικών εκατοστών με τον κόφτη στις 18.000 rpm, ενώ οι πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο έγιναν τέσσερις.Δεν βελτιώθηκε ρεκόρ σε καμία πίστα.

Τώρα οι V6 Turbo 1,6 λίτρων με κόφτη μόλις στις 15.000 μπορεί με τους ηλεκτροκινητήρες που τον συνοδεύουν να δίνουν μεγαλύτερες τελικές,  αλλά:

Η μεγάλη ροπή από τις χαμηλές στροφές φθείρει πολύ τα πίσω ελαστικά και η Pirelli αναγκάστηκε να σκληρύνει τις γόμες.

Το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), δουλεύει σε συνεργασία με το brake-by-wire και τα πίσω φρένα, και η αίσθηση κατά το φρενάρισμα δεν είναι η καλύτερη με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Το βάρος του μονοθεσίου αυξήθηκε από 642 κιλά σε 690 πέρυσι, 700 φέτος.

Δεν μπορούν να πάρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από το κιβώτιο ταχυτήτων. Υπάρχει υποχρεωτικό στάνταρ γρανάζωμα για όλη την χρονιά, Monza ή Monaco δεν έχει σημασία. Μέχρι το 2013, μπορούσαν να επιλέξουν τις 7 σχέσεις που τους βόλευαν από ένα σετ 30 σχέσεων.

Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί που επηρεάζουν την αεροδυναμική και την κάθετη δύναμη, με αποτέλεσμα το συνολικό πακέτο να είναι υποδεέστερο των προηγουμένων ετών. Π.χ.:

Καταργήθηκε το beam-wing της πίσω πτέρυγας, στερώντας από τα μονοθέσια κάθετη δύναμη.

Υπάρχει υποχρεωτική απόληξη της εξάτμισης ψηλά, ανάμεσα στο V του κινητήρα. Αυτό  δεν επιτρέπει την εκμετάλλευση των καυσαερίων για τη παραγωγή αρνητικής άντωσης. Κάτι που εφάρμοζαν οι ομάδες ως το 2013 όπου ο θερμός αέρας διοχετευόταν στο πίσω μέρος κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιταχύνεται η ροή του αέρα στις περιοχές όπου απαιτείτο υποπίεση. Από πέρυσι συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Η εξάτμιση διοχετεύει τον καυτό αέρα σε μία περιοχή που δεν θα έπρεπε. Αποτέλεσμα είναι να μειώνεται η απόδοση του μονοθέσιου μέσω της απώλειας της απαραίτητης αρνητικής άντωσης.

Οι αλλαγές στο ύψος της μύτης των μονοθεσίων, πέραν της αμφιλεγόμενης αισθητικής, ανάγκασαν τις ομάδες να καταφύγουν σε πιο πολύπλοκες και λιγότερο αποδοτικές λύσεις για την εμπρός ανάρτηση.

Η μείωση του πλάτους της εμπρός πτέρυγας, ανάγκασε τους αεροδυναμιστές να καταφυγουν σε περίτεχνες λύσεις για να διοχετεύσουν τον αέρα περί των εμπρός τροχών και στο κάτω μέρος του μονοθέσιου.

Εν συντομία, τα μονοθέσια έχουν πιο μεγάλη τελική αλλά χάνουν χρόνο στις στροφές κάτι που δεν επιτρέπει να πλησιαστούν ακόμα οι χρόνοι της εποχής των 3λιτρων V10.
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Πως τα έκαναν έτσι οι μαλάκες...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom