Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Τέλος εποχής
Εκτός Ferrari ο Νικόλας Τομπάζης και ο Πατ Φράι![/size]


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2014/1f1/123f1/17%2012d.jpg[/img[/URL]]
[i]Το περσινό τρίο των επικεφαλής.Ο Τζέιμς Άλισον αριστερά παραμένει ως τεχνικός διευθυντής, Νικόλας Τομπάζης και Πατ Φράι αποτελούν παρελθόν.[/i]


Ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας, Νικόλας Τομπάζης απομακρύνθηκε από το πόστο του στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης που συνεχίζεται στο Μαρανέλο.

Θυμίζουμε πως από την αρχή του χρόνου όταν και κατέστη σαφές πως η Ferrari δεν έχει φέτος ανταγωνιστικό μονοθέσιο, έχουν απομακρυνθεί από το πόστο τους ο αγωνιστικός διευθυντής Στέφανο Ντομενικάλι, ο επικεφαλής κινητήρων Λούκα Μαρμορίνι, ο πρόεδρος της εταιρείας Λούκα ντι Μοντεζέμολο, ο νέος αγωνιστικός διευθυντής Μάρκο Ματιάτσι όπου στη θέση του ανέλαβε πριν λίγες βδομάδες ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε. Επίσης από την ομάδα έφυγε και ο Αλόνσο αναζητώντας στη McLaren ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Αντικαταστάτης του ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ.



Ο Αριβαμπένε στα 57 του χρόνια με βαθιά γνώση στα τεκταινόμενα της F1 και χρόνια συνεργάτης της Ferrari έδειξε από την πρώτη στιγμή τις προθέσεις του ως αγωνιστικός διευθυντής. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του μέντορά του και διευθύνοντα συμβούλου του γκρούπο FIAT, Σέρτζιο Μαρκιόνε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή της Ferrari: «Να μη φοβάστε τις αλλαγές, θέλω νέες ιδέες» είπε ο Μαρκιόνε στο προσωπικό της Ferrari.

Σ’ αυτό το πνεύμα και σ’ αυτό το πλαίσιο ανακοινώθηκε πριν λίγες ώρες η απομάκρυνση του Νικόλα Τομπάζη από τη θέση του επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari. Ο 47χρονος συμπατριώτης μας αποτελεί εμβληματική φυσιογνωμία για τη Ferrari. Ο Τομπάζης αφού αποφοίτησε από το ΕΜΠ και βρέθηκε στην Αγγλία για μεταπτυχιακά έπιασε δουλειά στη F1, το 1992 στη Benetton. Ακολούθησε το Ρος Μπρον στη Ferrari από την οποία έφυγε το 2004 για δυο χρόνια πηγαίνοντας στη McLaren. Επέστρεψε στη Ferrari ως επικεφαλής σχεδιασμού το 2006, το μονοθέσιο που πήρε πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2007 και το 2008 ήταν δικό του έργο.


Πέρα από τον Τομπάζη από τη Ferrari απομακρύνθηκε και ο Πατ Φράι, Βρετανός που πήγε στην ομάδα το 2010 προερχόμενος από τη McLaren. Ο Φράι διατηρούσε το πόστο του τεχνικού διευθυντή σασί. Ρόλο τεχνικού διευθυντή με αυξημένες αρμοδιότητες διατηρεί ο Τζέιμς Άλισον ενώ ο Σιμόν Ρέστα προβιβάζεται σε θέση επικεφαλής σχεδιαστή (chief designer). Ο υπεύθυνος για τις μονάδες ισχύος Ματία Μπινότο θ’ αναφέρεται σ’ αυτόν.


Τέλος ο Ρενάτο Μπισινάνι υπεύθυνος Τύπου αναλαμβάνει το τμήμα marketing στο νέο εμπορικό τμήμα που έστησε ο Αριβαμπένε ενώ ο δημοσιογράφος Αλμπέρτο Αντονίνι πήρε το γραφείο Τύπου.


[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/435341/ektos-ferrari-o-tobazis/[/URL]
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
O Τομπάζης είναι ένας συμπατριώτης μας που διέπρεψε μακριά από την Ελλάδα.
Σε σημαντικά πόστα σε όλους τους τίτλους του Σουμάχερ και επικεφαλής στο αυτοκίνητο που έδωσε τον τίτλο στον Κίμι.
Εικάζω ότι θα βρει εύκολα ομάδα να συνεχίσει αν θέλει να μείνει στην F1.
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
[size=20pt]Τέλος εποχής
Εκτός Ferrari ο Νικόλας Τομπάζης και ο Πατ Φράι![/size]


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2014/1f1/123f1/17%2012d.jpg[/img[/URL]]
[i]Το περσινό τρίο των επικεφαλής.Ο Τζέιμς Άλισον αριστερά παραμένει ως τεχνικός διευθυντής, Νικόλας Τομπάζης και Πατ Φράι αποτελούν παρελθόν.[/i]


[/quote]




Μετά από μια πλήρως αποτυχημένη χρονιά έπρεπε να γίνουν αλλαγές. Το ανησυχητικό είναι ότι δεν ήρθε κάποιος καινούργιος και καταξιωμένος αλλά πήραν προαγωγή κατώτερα στελέχη. Και αυτός ο Αλισον πως την γλίτωσε? Έκτος αν ψάχνουν κάποιον με περγαμηνές στην θέση του και σύντομα θα φύγει κι αυτός.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο Τζέιμς Άλισον έχει μόνο ένα χρόνο στην Ferrari και όταν ανέλαβε την θέση του τεχνικού διευθυντή, το project για το μονοθέσιο του 2014 ήταν σχεδόν ολοκληρωμένο.
Το τωρινό project που ονομάζεται 666 και αφορά το μονοθέσιο του 2015 είναι εξ ολοκλήρου δικό του έργο και πάνω σε αυτό θα κριθεί την χρονιά που έρχεται.
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.497
Κριτικές
517
Like
72.115
Πόντοι
41.129
[size=20pt]F1: Το 2014 σε αριθμούς!
[/size]
Το ξέρατε ότι ο Μπάτον συμπλήρωσε το 99% των γύρων φέτος ή ότι ο Ρικιάρντο τερμάτισε περισσότερες φορές σερί στους βαθμούς;
Ας δούμε τη χρονιά με αριθμούς όπως αυτοί αποκαλύφθηκαν στον επίσημο δικτυακό τόπο της F1.
19 αγώνες σε 19 διαφορετικές χώρες σε πέντε διαφορετικές ηπείρους.

24 οδηγοί αγωνίστηκαν, 4 πρωτάρηδες, 5 παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Μέσος όρος ηλικίας αυτών: 27 χρόνων και 4 μηνών

Μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας: Βρετανία (2΄ 26:52.094)

Μικρότερος σε διάρκεια αγώνας: Ιταλία (1΄ 19:10.236)

Αγώνες που κέρδισε ο poleman: 9 στους 19

Η χειρότερη θέση εκκίνησης που έδωσε νίκη: 6η του Ρικιάρντο στον Καναδά και του Χάμιλτον στη Βρετανία

Ο Χάμιλτον πήρε τον δεύτερο τίτλο του 6 χρόνια μετά την πρώτη κατάκτηση. Το σχετικό ρεκόρ έχει ο Νίκι Λάουντα που πήρε τον 3ο του τίτλο το 1984, επτά χρόνια μετά την κατάκτηση του 2ου.

Ο Χάμιλτον έγινε ο πρώτος πρωταθλητής για τη Mercedes στη σύγχρονη ιστορία της F1. O Χουάν Μανουέλ Φάντζιο είχε πάρει τον τίτλο το 1955. Επίσης ο Χάμιλτον είναι ο πρώτος Βρετανός που παίρνει πάνω από ένα τίτλο μετά το Τζάκι Στιούαρτ το 1971.  Επίσης ο Χάμιλτον είναι πλέον ο πολυνίκης Βρετανός οδηγός με 33 νίκες σε Grand Prix. Ο Χάμιλτον άφησε πίσω στη 2η θέση της λίστας των Βρετανών νικητών το Νάιτζελ Μάνσελ που έχει 31 νίκες.

Ο Ρώσος Δανιήλ Κβιάτ έγινε ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της F1 που έχει πάρει βαθμούς. Ο Κβίατ ήταν 10ος στην Αυστραλία και πήρε 1 βαθμό στην ηλικία των 19 ετών και 322 ημερών.

Η Mercedes πέτυχε 16 νίκες σε μια σεζόν. Μέχρι τώρα 15 νίκες σε μια σεζόν είχαν οι McLaren (1988) και Ferrari (2002 και 2004). Επίσης τα ασημί βέλη έκαναν 11 φορές το 1 – 2 σε μια χρονιά σπάζοντας το ρεκόρ της McLaren που κρατούσε από το 1988.

Δοκιμές

Pole positions
Οδηγοί: Ρόσμπεργκ (11), Χάμιλτον (7), Μάσα (1)
Ομάδες: Mercedes (18), Williams (1)

Πρώτη σειρά εκκίνησης: Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον (15), Φέτελ (3), Ρικιάρντο και Μπότας (2), Μάσα (1).

Παρουσίες στη δεκάδα (Q3): Ρόσμπεργκ (19), Ρικιάρντο (18), Αλόνσο (17), Χάμιλτον (16), Μπότας (15), Μάγκνουσεν, Μάσα (14), Φέτελ (13), Μπάτον, Ράικονεν (8)

Μεγαλύτερη διαφορά στην pole: 1.620 sec (Βρετανία, Ρόσμπεργκ επί του Φέτελ)
Μικρότερη διαφορά στην pole: 0.007s (Σιγκαπούρη, Χάμιλτον επί του Ρόσμπεργκ)
Διαφορά μεταξύ teammate: Ο Αλόνσο ήταν 16 φορές ταχύτερος του Ράικονεν σε 19 προσπάθειες στις δοκιμές.

Αγώνες

Νίκες
Οδηγοί: Χάμιλτον (11), Ρόσμπεργκ (5), Ρικιάρντο (3)
Ομάδες: Mercedes (16), Red Bull (3)

Παρουσίες στο βάθρο
Οδηγοί: Χάμιλτον (16), Ρόσμπεργκ (15), Ρικιάρντο 8, Μπότας 6
Ομάδες: Mercedes (31), Red Bull (12), Williams(9)

Μεγαλύτερη διαφορά στον τερματισμό: 30.135sec (Βρετανία ο Χάμιλτον έναντι του Μπότας)
Μικρότερη διαφορά στον τερματισμό: 0.636sec (Ισπανία ο Χάμιλτον έναντι του Ρόσμπεργκ)
Περισσότεροι τερματισμοί στη 10αδα: 17 Μπότας, Αλόνσο
Σερί τερματισμοί στη 10αδα: 15, Ρικιάρντο

Περισσότεροι γύροι
Οδηγοί: Μπάτον, 1,120 (98.8% της σεζόν)
Ομάδα: McLaren, 2,231 (98.4% της σεζόν)
Λιγότεροι γύροι
Οδηγοί: Μαλντονάντο 847 (74.7% της σεζόν)
Ομάδα: Sauber, 1,790 (78.9% της σεζόν)

Γύροι επικεφαλής: Χάμιλτον 495, Ρόσμπεργκ 483, Ρικιάρντο 72

Ανάμεσα στους οδηγούς της ίδιας ομάδας: Ο Αλόνσο επικράτησε 16 φορές στις 19 του Ράικονεν

Σετ ελαστικών Pirelli που χρησιμοποιήθηκαν στους αγώνες: 1.101
Η πιο συχνή επιλογή γόμας: Soft (463 σετ)
Μεγαλύτερη απόσταση με ένα σετ ελαστικών: 304 km (Ρόσμπεργκ, Ρωσία, medium)

Πέρασαν στην ιστορία
Ο Ρικιάρντο στο Βέλγιο πήρε την 50στη νίκη της Red Bull
Ο Ρόσμπεργκ έγινε ο πρώτος Γερμανός στην ιστορία της F1, που κέρδισε το Γερμανικό GP με γερμανική ομάδα και γερμανική μονάδα ισχύος.
Ο Μπάτον στο Μπαχρέιν έφτασε τις 250 εκκινήσεις και είναι πλέον στην 3η θέση της λίστας όλων των εποχών. Μπροστά του βρίσκονται οι Σουμάχερ με (306) εκκινήσεις και Μπαρικέλο με (322).
Αυτή ήταν η πρώτη χρονιά από το 1980 που Ferrari και McLaren δεν κέρδισαν Grand Prix.
Η νίκη του Ρικιάρντο στον Καναδά ήταν η πρώτη με turbo κινητήρα Renault από το Ντητρόιτ το 1986. Τότε είχε κερδίσει ο Σένα.







 

Συνημμένα

  • 22%2012d6.jpg
    22%2012d6.jpg
    164,2 KB · Εμφανίσεις: 52

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Ο Τζέιμς Άλισον έχει μόνο ένα χρόνο στην Ferrari και όταν ανέλαβε την θέση του τεχνικού διευθυντή, το project για το μονοθέσιο του 2014 ήταν σχεδόν ολοκληρωμένο.
Το τωρινό project που ονομάζεται 666 και αφορά το μονοθέσιο του 2015 είναι εξ ολοκλήρου δικό του έργο και πάνω σε αυτό θα κριθεί την χρονιά που έρχεται.

Δεν έχω καμιά ελπίδα,για το 2015....
Όλα τα στοιχεία,λένε ότι πάμε για μια από τα ίδια...
Μακάρι να διαψευστώ... :)
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=16pt]FΙΑ: Επετράπη η εξέλιξη των μονάδων ισχύος![/size]


Η Διεθνής Ομοσπονδία ερμήνευσε τελικά το κανονισμό για το 2015 όπως βολεύει τους τρεις κατασκευαστές, Renault, Ferrari και Honda χωρίς να υπάρξει αλλαγή στους υπάρχοντες κανονισμούς πράγμα που απαιτεί την ομόφωνη απόφαση όλων των ομάδων.

Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Τζέιμς Άλισον ανέφερε πρώτος το θέμα στο Άμπου Ντάμπι, η ουσία είναι πως οι κανονισμοί για το 2015 δεν ορίζουν με σαφήνεια το πότε πρέπει να ομολογκαριστεί η μονάδα ισχύος.



Μιλώντας σχετικά ένας εκπρόσωπος της FIA τόνισε: "Δεν αναφέρεται μέσα στους κανονισμούς, θεωρούνταν αυτονόητο ότι η μονάδα ισχύος θα έπρεπε να πιστοποιηθεί πριν τον πρώτο αγώνα. Είναι απλό αλλά δυστυχώς δεν αναγράφεται με σαφήνεια". Από τη FIA λοιπόν ξεκαθάρισαν πως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία στην οποία πρέπει να πιστοποιηθεί ο κινητήρας.

Αυτό επιτρέπει σε Renault, Ferrari και Mercedes να κάνουν αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος κατά τη διάρκεια της χρονιάς καθώς έχουν ως ομολογκαρισμένη βάση την περσινή μονάδα ισχύος. Δεν επιτρέπει όμως το ίδιο στη Honda που ως νεοεισερχόμενος κατασκευαστής θα πρέπει να ομολογκάρει τη μονάδα ισχύος της μέχρι τις 28/2.

Οι περιορισμοί στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος θεσμοθετήθηκαν ώστε να κρατηθεί το κόστος σε λογικά επίπεδα. Ferrari, Mercedes και Renault  δεν μπορούσαν να κάνουν αλλαγές μέσα στο 2014 μπορούν όμως ν' αλλάξουν το 48% των εξαρτημάτων το 2015.  Το 2016 το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 38% και κλιμακωτά θα βαίνει μειούμενο έως ώτου το 2019 θα γίνει 5%.
Αν δεν εφαρμόζονταν τα προαναφερθέντα θεωρούνταν δεδομένο πως η φετινή χρονιά θα ήταν μια επανάληψη της περσινής με τη Mercedes να κυριαρχεί εκ νέου λόγω της υπεροχής που είχε/έχει η μονάδα ισχύος της. Τώρα οι υπόλοιποι μπορούν να εξελίξουν τις μονάδες ισχύος τους και να μειώσουν τη διαφορά.


 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
[size=16pt]FΙΑ: Επετράπη η εξέλιξη των μονάδων ισχύος![/size]

Μιλώντας σχετικά ένας εκπρόσωπος της FIA τόνισε: "Δεν αναφέρεται μέσα στους κανονισμούς, θεωρούνταν αυτονόητο ότι η μονάδα ισχύος θα έπρεπε να πιστοποιηθεί πριν τον πρώτο αγώνα. Είναι απλό αλλά δυστυχώς δεν αναγράφεται με σαφήνεια". Από τη FIA λοιπόν ξεκαθάρισαν πως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία στην οποία πρέπει να πιστοποιηθεί ο κινητήρας.

Αυτό επιτρέπει σε Renault, Ferrari και Mercedes να κάνουν αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος κατά τη διάρκεια της χρονιάς καθώς έχουν ως ομολογκαρισμένη βάση την περσινή μονάδα ισχύος. Δεν επιτρέπει όμως το ίδιο στη Honda που ως νεοεισερχόμενος κατασκευαστής θα πρέπει να ομολογκάρει τη μονάδα ισχύος της μέχρι τις 28/2.

"Σαλάτα" τα έχουν κάνει οι μαλάκες....
Μετά το περυσινό βατερλό,αποφάσισαν να δώσουν την ανάλογη ερμηνεία....
Μακάρι να δούμε κάτι καλύτερο,αλλά νομίζω ότι είναι αργά πλέον για ψευτο/αλλαγές στους κανονισμούς!
Πρέπει να τα ξανακάνουν όλα από την αρχή,να τελειώνει το θέμα... :)
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
από το απόλυτο τίποτα, κάτι είναι και αυτό.
μπας και υπάρξει καμιά βελτίωση στους άλλους δύο, έστω και μικρή.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα....η Ferrari,θα είναι χειρότερη...από πέρυσι!
Μακάρι να διαψευστώ... :'(
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Εντάξει όσο να είναι κάτι θα βοηθήσει αυτή η απόφαση γιατί το 2014  ήταν μονοτονία.
Και εγώ που το γράφω είμαι φαν του Χάμιλτον αλλά αν δεν έχει ανταγωνισμό τι να το κάνεις. Τα 10 τελευταία χρόνια πήγαινα σε έναν αγώνα την σεζόν ανελλιπώς
Φέτος με βόλευε τέλος καλοκαιριού και έλεγα θα πάω ή Σπα ή Μόντζα.
Τελικά λόγω της μονοτονίας που προανέφερα δεν πήγα πουθενά!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα....η Ferrari,θα είναι χειρότερη...από πέρυσι!
Μακάρι να διαψευστώ... :'(



Σε 29 μέρες στην Jerez θα πάρουμε μια γεύση τόσο για τα ρίσκα που φημολογείται ότι πήρε ο  Άλισον στο στήσιμο του σασί, άλλα και για την πρώτη αναβάθμιση του κινητήρα.

URL]]
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Σε 29 μέρες στην Jerez θα πάρουμε μια γεύση τόσο για τα ρίσκα που φημολογείται ότι πήρε ο  Άλισον στο στήσιμο του σασί, άλλα και για την πρώτη αναβάθμιση του κινητήρα.

http://[URL unfurl="true"]www.lastampa.it/rf/image_lowres/Pub/Prod/Blogs/controsterzo/Foto/ferrari%202015-kdyC-U10401189103518f9d-700x394@LaStampa.it.jpg[/img[/URL]]
[/quote]



Φαντάζομαι αυτό δεν είναι επίσημη παρουσίαση.  :huh:
Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες και είναι έτσι τελικά η μούρη έγινε ίδια με της μερσεντές!  :-
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Σε 29 μέρες στην Jerez θα πάρουμε μια γεύση τόσο για τα ρίσκα που φημολογείται ότι πήρε ο  Άλισον στο στήσιμο του σασί, άλλα και για την πρώτη αναβάθμιση του κινητήρα.

http://[URL unfurl="true"]www.lastampa.it/rf/image_lowres/Pub/Prod/Blogs/controsterzo/Foto/ferrari%202015-kdyC-U10401189103518f9d-700x394@LaStampa.it.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

Αυτήν την πληροφόρηση έχω και εγώ....είναι όλα ή τίποτα....η φάση!
Για να δούμε... :)
 

talladmirer

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.777
Like
19
Πόντοι
16
η αηδία είναι που δεν κατεβαίνει η AUDI να τους ξεβρακώσει όλους ακόμα και με ρομπότ για οδηγό...
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom