Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
δεν εχει αγωνα σημερα ρε παιχτες?

Race Sun 22:00


2014 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1:38.303 1:36.290 1:36.067 20
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:37.196 1:37.287 1:36.443 16
3 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:38.249 1:37.499 1:36.906 19
4 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:37.877 1:37.347 1:37.205 20
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:38.814 1:37.873 1:37.244 17
6 14 Fernando Alonso Ferrari 1:38.349 1:38.010 1:37.610 16
7 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:38.574 1:38.024 1:37.655 17
8 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:38.557 1:38.047 1:37.706 16
9 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:38.669 1:38.263 1:37.804 22
10 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:38.855 1:38.378 1:38.810 15
11 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:38.608 1:38.467 16
12 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:39.200 1:38.554 16
13 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:38.931 1:38.598 16
14 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:38.936 1:38.699 17
15 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:39.250 10
16 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:39.555 10
17 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:39.621 3
18 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:39.679 8
Q1 107% Time 1:43.999




Formula 1 Αμερικής - Κυριακή 2 Νοεμβρίου 21:00
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
παρακολουθει η παμελα αντερσον  :cum: :cum: :cum: ποσο καβλα μιλφαρα ειναι  :cum: :cum:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

FkYTuLxJ.jpg


 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090

Race Sun 18:00



FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO PETROBRAS DO BRASIL 2014


Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1:10.347 1:10.303 1:10.023 14
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:10.457 1:10.712 1:10.056 14
3 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:10.602 1:10.343 1:10.247 17
4 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:10.832 1:10.421 1:10.305 17
5 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:11.097 1:11.127 1:10.930 16
6 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:11.880 1:11.129 1:10.938 19
7 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:11.134 1:11.211 1:10.969 16
8 14 Fernando Alonso Ferrari 1:11.558 1:11.215 1:10.977 18
9 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:11.593 1:11.208 1:11.075 20
10 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:11.193 1:11.188 1:11.099 18
11 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:11.520 1:11.591 18
12 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:11.848 1:11.976 14
13 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:11.943 1:12.099 17
14 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:11.423 9
15 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:12.037 8
16 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:12.040 10
17 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:12.076 9
18 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1:12.233 7
Q1 107% Time 1:15.271
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Έτοιμο το μονοθέσιο του Αλόνσο για του χρόνου!


McLaren-Honda MP4-29H χθες στο Silverstone:

http://[URL unfurl="true"]www.motornews.gr/wp-content/uploads/2014/11/mclaren-honda-14-3-745x483.jpg[/img[/URL]]

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/27900/27927.jpg
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
Επίσημο: Ο Φέτελ στη θέση του Αλόνσο στη Ferrari!

Το αναμενόμενο διαζύγιο ανάμεσα στον Φερνάντο Αλόνσο και τη Scuderia Ferrari επισημοποιήθηκε, όπως άλλωστε και η διάδοχη κατάσταση αφού ο Σεμπάστιαν Φέτειλ «ντύνεται» στα κόκκινα για τα επόμενα τρία χρόνια.

 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Τελείωσε ένα από τα χειρότερα πρωταθλήματα όλων τον εποχών...με νικητή τον πιο αντιπαθητικό πιλότο - κατά την γνώμη μου - ... :S




Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Χάμιλτον Mercedes
2. Μάσα Williams +2.5
3. Μπότας Williams +28.8
4. Ρικιάρντο Red Bull +37.2
5. Μπάτον McLaren +60.3
6. Χούλκενμπεργκ Force India +62.1
7. Πέρες Force India +71.0
8. Φέτελ Red Bull +72.0
9. Αλόνσο Ferrari +85.8
10. Ραϊκόνεν Ferrari +87.8
11. Μάγκνουσεν McLaren +90.3
12. Βερνιέ Toro Rosso +91.9
13. Γκροσάν Lotus +1 γύρο
14. Ρόσμπεργκ Mercedes +1 γύρο
15. Γκουτιέρες Sauber +1 γύρο
16. Σούτιλ Sauber +1 γύρο
17. Γουίλ Στίβενς Caterham +1 γύρο
Αποσύρθηκαν: Κομπαγιάσι (Caterham), Μαλδονάδο (Lotus), Κβίατ (Toro Rosso)

Βαθμολογία οδηγών
1. Χάμιλτον 384
2. Ρόσμπεργκ 317
3. Ρικιάρντο 238
4. Μπότας 186
5. Φέτελ 167
6. Αλόνσο 161
7. Μάσα 134
8. Μπάτον 126
9. Χούλκενμπεργκ 96
10. Πέρες 59
11. Μάγκνουσεν 55
12. Ραϊκόνεν 55
13. Βερνιέ 22
14. Κβίατ 8
15. Γκροσάν 8
16. Μπιανκί 2
17. Μαλδονάδο 2

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 701
2. Red Bull 405
3. Williams 320
4. Ferrari 216
5. McLaren 181
6. Force India 155
7. Toro Rosso 30
8. Lotus 10
9. Marussia 2
10. Sauber 0
11. Caterham 0



164713.jpg
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Πάει και ο Marco Mattiacci. Νέο αφεντικό στην Ferrari o Maurizio Arrivabene πρώην στέλεχος της Philip Morris, από την χώρα του Marlboro...
Φήμες και για την επιστροφή του Ross Brawn ακόμη δεν έχουν επιβεβαιωθεί.


PS. Αξιος πρωταθλητής ο Lewis όντας καλύτερος από τον Nico!!
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Πάει και ο Marco Mattiacci. Νέο αφεντικό στην Ferrari o Maurizio Arrivabene πρώην στέλεχος της Philip Morris, από την χώρα του Marlboro...
Φήμες και για την επιστροφή του Ross Brawn ακόμη δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

Έχουν χάσει τη μπάλα στο Μαρανέλο....κρίμα,για την ομάδα μου...δεν βλέπω φως... :S
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Έχουν χάσει τη μπάλα στο Μαρανέλο....κρίμα,για την ομάδα μου...δεν βλέπω φως... :S

Δυστυχώς!. Ο Alonso έφυγε γιατί δεν μπόρεσαν να του υποσχεθούν αξιόμαχο μονοθέσιο. Οι ίδιοι θεωρούν ότι θα είναι σε θέση να παίξουν για την 1η θέση από το 2016 και μετά.
Όντως κρίμα γιατι καλό πρωτάθλημα χωρίς ανταγωνιστική Ferrari δεν γίνεται....
 

rFactor

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2014
Μηνύματα
433
Like
227
Πόντοι
21
Τον Alonso "τον έφυγαν" περισσότερο παρά πήρε ο ίδιος την απόφαση να φύγει, επειδή οι Ιταλοί στοχέυουν σε πιο ανταγωνιστικό μέλλον, με καλύτερο οδηγό (τουλάχιστον στην συγκεκριμένη φάση), κι επειδή φυσικά κι ο ίδιος ο Ισπανός βαρέθηκε να κάθεται εκεί πέρα τόσο χρόνια παλεύοντας για κανά βάθρο.
Λογικά βέβαια, τέλειωσαν και τα λεφτάκια της Santander, τα οποία είχαν μετατρέψει σε συνταξιούχο οδηγό τον Alonso, τα τελευταία χρόνια.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Τον Alonso "τον έφυγαν" περισσότερο παρά πήρε ο ίδιος την απόφαση να φύγει, επειδή οι Ιταλοί στοχέυουν σε πιο ανταγωνιστικό μέλλον, με καλύτερο οδηγό (τουλάχιστον στην συγκεκριμένη φάση), κι επειδή φυσικά κι ο ίδιος ο Ισπανός βαρέθηκε να κάθεται εκεί πέρα τόσο χρόνια παλεύοντας για κανά βάθρο.
Λογικά βέβαια, τέλειωσαν και τα λεφτάκια της Santander, τα οποία είχαν μετατρέψει σε συνταξιούχο οδηγό τον Alonso, τα τελευταία χρόνια.

Αυτό δεν ισχύει 100%,διότι ο Αλόνζο...κέρδιζε πάντα όποιον είχε δίπλα του...αλλά έφερνε και βαθμούς...
 

rFactor

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2014
Μηνύματα
433
Like
227
Πόντοι
21
Έχει βγει στη φόρα πάντως ότι είχε θέσει βέτο "προσωπικής αξιολόγησης" για τους team-mate που θα έχει, στη Ferrari.

Top οδηγός αλλά πιστεύω πως τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στη δύση της καριέρας του, αν και σίγουρα "δεν τον πήρανε τα χρόνια" ακόμα.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=15pt]Ξανά δυο παγκόσμιοι πρωταθλητές στη McLaren: Αλόνσο και Μπάτον για το 2015![/size]

28287.jpg



Μετά την αποχώρηση του Χάμιλτον στα τέλη του 2012 η McLaren πέρασε δυο χρόνια ψάχνοντας για το νέο αστέρι. Έτσι "έκαψε" τους Πέρεζ και Μάγκνουσεν. Φέτος αποφάσισαν ν' αλλάξουν γραμμή πλεύσης και να ποντάρουν ξανά στην εμπειρία δυο παγκόσμιων πρωταθλητών των Μπάτον (2009) και Αλόνσο (2005, 2006).

Σε σήριαλ με πολλά επεισόδια εξελίχθηκε τελικά η ανακοίνωση του οδηγικού διδύμου της McLaren για το 2015. Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στην έδρα της ομάδας στο Πάραγκον ανακοινώθηκαν τα ονόματα των δυο οδηγών που θα αγωνιστούν με τα χρώματα της Βρετανικής ομάδας το 2015. Όπως αναμένονταν το δίδυμο είναι αυτό των Αλόνσο και Μπάτον, η βρετανική ομάδα πόνταρε στην εμπειρία των δυο παγκόσμιων πρωταθλητών. Ο 22χρονος Κέβιν Μάγκνουσεν που φέτος οδηγούσε για την ομάδα παραμένει στις τάξεις της σε ρόλο δοκιμαστή.



Υπήρξαν έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις ωσότου καταλήξουν στην απόφαση αυτή. Αρχικά πέρασε καιρός ωσότου συμφωνήσουν με τον Αλόνσο. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ μας θα πάρει περίπου 32 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε αρκετά να πάρει απόφαση να φύγει από τη Ferrari αλλά και να συμφωνήσει με τη McLaren. Βλέπετε η προηγούμενη συνεργασία του με την ομάδα το 2007 ήταν εκρηκτική. Από τη στιγμή που ο Αλόνσο συμφώνησε ο Ρον Ντένις έβλεπε τον προϋπολογισμό της ομάδας όσον αφορά στους οδηγούς να ξεφεύγει αν αποφάσιζε όπως φάνταζε λογικό να κρατήσει και το Μπάτον. Σημειώστε  εδώ πως το 2014 μετά την αποχώρηση της Vodafone ήταν μια χρονιά με περιορισμένα έσοδα για την McLaren. Η απουσία κεντρικού χορηγού από το μονοθέσιο της ομάδας είναι εμφανής.

Ο Ρον Ντένις θέλοντας να κάνει κάποια οικονομία και ενώ ταυτόχρονα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση στο Μπάτον ήθελε να δώσει αυτή τη θέση στο Μάγκνουσεν.  Εντελώς αντίθετη όμως ήταν η απόφαση των υπολοίπων μετόχων της εταιρείας αλλά και της Honda που από το 2015 θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τη βρετανική ομάδα.

Ο Μπάτον έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερα καλή σχέση με τους Ιάπωνες αγωνιζόμενος με τους κινητήρες τους από το 2003 - 2008. Παράλληλα η συμβία του Τζέσικα Μιτσιμπάτα, Γιαπωνέζα (τοπ μόντελ) τον έχει βοηθήσει στο να κατανοήσει την κουλτούρα του λαού της. Όπως και να έχει η Honda ήθελε Μπάτον.


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2014/1f1/123f1/11%2012d3.jpg[/img[/URL]]


Μιλώντας για τη νέα του συνεργασία με τη McLaren ο Αλόνσο μεταξύ άλλων είπε: «Δεν έκρυψα ποτέ ότι ο Άιρτον Σένα ήταν είδωλο για μένα. Θυμάμαι ακόμη τις αφίσες στο παιδικό μου δωμάτιο. Το μονοθέσιο της McLaren Honda ήταν για μένα έμπνευση είχα το ίδιο χρώμα στο καρτ, είναι τιμή μου να αγωνιστώ στη F1, μ’ αυτή την ομάδα. Μέσα στη χρονιά είχα αρκετές προτάσεις μερικές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες από κάποιες ομάδες με υψηλή απόδοση. Η McLaren με είχε προσεγγίσει εδώ και ένα χρόνο και μου είχε ζητήσει να λάβω μέρος σ’ αυτή τη νέα εποχή ενός συνδυασμού που στο παρελθόν κυριάρχησε στη F1. Είχα συζητήσεις εις βάθος με τους επικεφαλής και της McLaren και της Honda, είδα τις φανταστικές εγκαταστάσεις τόσο εδώ όσο και στην Ιαπωνία και είναι ξεκάθαρο για μένα ότι υπάρχουν οι προδιαγραφές για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω σ’ αυτή τον καλύτερο εαυτό μου. Έχουμε χρόνο, ελπίδα και ότι είναι απαραίτητο, στόχος μας η επιστροφή του θρύλου».

Από την πλευρά του ο Μπάτον που έφτασε στα όρια της υπομονής χαμογέλασε τελικά μαθαίνοντας ότι θα παραμείνει και το 2015 στη F1: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ για 16η χρονιά στη F1 και για 6η χρονιά με τη McLaren. Όπως είπε και ο Φερνάντο είμαι σίγουρος πως η McLaren και η Honda θα πετύχουν σπουδαία πράγματα από κοινού. Το ν’ αγωνίζομαι με τα νέα χρώματα της McLaren που είναι ιστορικά είναι για μένα μια σπουδαία ευκαιρία. Πρόκειται για τα ασπροκόκκινα μονοθέσια με τα οποία έγραψε ιστορία ο Σένα. Επίσης χαίρομαι που ο Κέβιν παραμένει μέλος της ομάδας, είναι πολύ γρήγορος και καλό παιδί. Ξέρω τους ανθρώπους της Honda από το 2003 τους σέβομαι και υπόσχομαι να δώσω το 100% ώστε να πετύχει η συνεργασία με τη McLaren. Τέλος ανυπομονώ να συνεργαστώ μ’ έναν οδηγό τόσο γρήγορο και έμπειρο όπως ο Φερνάντο. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε πολύ καλά μαζί».

Για λογαριασμό της McLaren μίλησε ο Ρον Ντένις: «Είμαι εκστασιασμένος που συμμετέχω στην νέα εποχή της McLaren-Honda και μιλώ εκ μέρους όλων εδώ στη McLaren. Είμαι σίγουρος ότι και στη Honda επιθυμούν διακαώς να σημειώσουν νίκες. Όσον αφορά στους οδηγούς η πολιτική της McLaren ήταν πάντα το ισχυρότερο δίδυμο αυτό είναι οι Φερνάντο και Τζένσον. Υπογράψαμε με το Φερνάντο πριν λίγο καιρό αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε ανακοίνωση μετά και την υπογραφή του Τζένσον. Για πολλούς λόγους πήρε καιρό η διαπραγμάτευση με το Τζένσον ο οποίος είναι 100% αφοσιωμένος στη McLaren-Honda, στη F1 και στην προσπάθεια για νίκες. Αμφότεροι είναι έμπειροι και έχουν ο Αλόνσο 32 νίκες και ο Μπάτον 15 σε 500 εκκινήσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε το καλύτερο δίδυμο οδηγών στη F1».

Ο επικεφαλής της Honda Racing Γιασουχίτσα Αράι συμπλήρωσε: «Η συνεργασία μας με τη McLaren γίνεται ολοένα και πιο ισχυρή και είμαστε ενθουσιασμένοι να καλωσορίσουμε στην ομάδα δυο παγκόσμιους πρωταθλητές. Παραμένουμε προσγειωμένοι και επικεντρωμένοι στη χρονιά που έρχεται. Έχουμε επιταχύνει την εξέλιξη της μονάδας ισχύος μετά τα όσα μάθαμε στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι. Δουλεύοντας μ’ αυτούς τους πολύ έμπειρους οδηγούς θα μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε τη μονάδα ισχύος πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος».

Η παρουσίαση της McLaren Honda στις 2/3 στη Γενεύη πιθανόν θα είναι η μέρα που θα αποκαλυφθούν και τα χρώματα του νέου μονοθεσίου. Ακούγονται πολλά για επιστροφή στο θρυλικό άσπρο κόκκινο των τότε McLaren Honda. Θυμίζουμε πως η προηγούμενη συνεργασία των δυο εταιρειών απέδωσε από το 1988 έως το 1992 οχτώ πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών 44 νίκες, 53 pole και όλα αυτά σε 80 αγώνες.
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
καβλα το γιαπωνεζακι του πιρφορομπατον  :cum:
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Άντε να δούμε.....

Ecclestone still pushing for return to V8 engines
Bernie Ecclestone has thrown his support behind Red Bull's Christian Horner who is calling for the sport to switch back to V8 or V10 engines in 2016.

The 84-year-old addressed the media this week and told them that he believes going back to the old engines with some form of energy recovery system would be good for the sport and the teams.

"We can all put our money together and have a wager that Mercedes will win the championship next year which is not really the sort of thing we are looking for," said Ecclestone.

"I have been proposing and am going to propose that we go back to a normally aspirated engine with some hybrid bits built into it.

"People have built these racing engines and anyone that is currently building the engines we currently have, it would be a bit of a dream for them to build a normally aspirated engine and develop it to about 1000 horsepower which is what I believe we want.

"The manufacturers will have to call it a 'McLaren hybrid', 'Ferrari hybrid' or a 'Williams hybrid' so that it will get across the message," heexplained. "They are hybrids now but nobody tells anybody. It's the best-kept secret actually. What this engine is for. What was it designed for and what have we achieved? It is a fantastic bit of engineering."

In fact, Mercedes are the only team marketing the energy recovery aspect after renaming their car the W05 Hybrid. They are also the only manufacturer pushing to retain the current V6 power unit and could leave the sport if a change is imposed, but that doesn't concern Ecclestone much.

"I think they will do that [leave] whenever it suits them anyway because we have noticed in the past the manufacturers do that but I would be surprised if they did."

The matter is due to be brought up at the next Strategy Group meeting where it will be voted on. Ecclestone revealed that only four teams need to back the proposal to give it a majority of the vote.

"Well we [FOM] have six votes so if we have four teams want to do that that's ten. There's 18 votes so that's the majority."
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom