Νέα

Τί θα γίνει επιτέλους με τις ΜΟΝΙΜΕΣ βλάβες στα ξενοδοχεία;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pastelios
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 133
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Ανοίγω αυτό εδώ με αφορμή την μεσημεριανή χθεσινή επίσκεψη στο Μπιλ και την μη σωστή λειτουργία του κλιματιστικου και τις άθλιες δικαιολογίες που δίνονται μια ζωή.. Τι λέτε ότι πρέπει να κάνουμε???
 

CaptainK

Μέγας
Εγγρ.
15 Νοε 2021
Μηνύματα
3.689
Κριτικές
3
Like
14.160
Πόντοι
3.786
Ή θα αλλάξεις ξενοδοχείο ή θα ανοίξεις μια τρύπα στο σώβρακο να την πετάς έξω να κάνεις την δουλειά σου και ο υπόλοιπος θα φοράς παλτό. Τι άλλο να κάνεις δηλαδή; Πορεία διαμαρτυρίας;
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Εσύ τι λες;
Απλά μην πας σε τέτοια ξενοδοχεία.
Θα το πάρουν το μήνυμα αργά ή γρήγορα.
Σωστός φίλε αλλά βλέπουμε ότι κάθε μέρα είναι γεμάτα και δεχόμαστε και τις πιπες που λένε...
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Ή θα αλλάξεις ξενοδοχείο ή θα ανοίξεις μια τρύπα στο σώβρακο να την πετάς έξω να κάνεις την δουλειά σου και ο υπόλοιπος θα φοράς παλτό. Τι άλλο να κάνεις δηλαδή; Πορεία διαμαρτυρίας;
Όχι βέβαια... Αλλά μπας και πρέπει να σεβαστούν τα χρήματα που παίρνουν επιτέλους??
 

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
3.842
Like
12.905
Πόντοι
3.506
Ανοίγω αυτό εδώ με αφορμή την μεσημεριανή χθεσινή επίσκεψη στο Μπιλ και την μη σωστή λειτουργία του κλιματιστικου και τις άθλιες δικαιολογίες που δίνονται μια ζωή.. Τι λέτε ότι πρέπει να κάνουμε???
Δεν ξαναπάς στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο μέχρι να μάθεις ότι βελτιώθηκαν τα θέματά του. Είναι απλό, όταν υπάρχουν τόσες επιλογές.
 

dimigoall

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
7.350
Κριτικές
63
Like
40.367
Πόντοι
22.936
Δεν ξαναπάς στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο μέχρι να μάθεις ότι βελτιώθηκαν τα θέματά του. Είναι απλό, όταν υπάρχουν τόσες επιλογές.
Επιλογές για εμάς τους πελάτες μπορεί να υπάρχουν , όταν όμως το 50% των ανεξάρτητων ( για να μην πω παραπάνω ) πηγαίνουν εκεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ή στο απέναντι , κάπου μπερδεύει το θέμα :coffee:
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Επιλογές για εμάς τους πελάτες μπορεί να υπάρχουν , όταν όμως το 50% των ανεξάρτητων ( για να μην πω παραπάνω ) πηγαίνουν εκεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ή στο απέναντι , κάπου μπερδεύει το θέμα :coffee:
Ακριβώς!!!!
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Δεν ξαναπάς στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο μέχρι να μάθεις ότι βελτιώθηκαν τα θέματά του. Είναι απλό, όταν υπάρχουν τόσες επιλογές.
Παντού υπάρχουν θέματα.... Απλά εμείς δεν κάνουμε τίποτα!!
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.417
Like
2.223
Πόντοι
456
Πως μπορείς να σπάσεις το καρτέλ εκδιδομένων κορασίων και ξενοδοχείου?!
Δυστυχώς,δεν μπορείς,παρά μόνο με μαζικές διαδηλώσεις (βλέπε,μαζικές αρνήσεις για συνεύρεση στα εν λόγω κτήρια)
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Πως μπορείς να σπάσεις το καρτέλ εκδιδομένων κορασίων και ξενοδοχείου?!
Δυστυχώς,δεν μπορείς,παρά μόνο με μαζικές διαδηλώσεις (βλέπε,μαζικές αρνήσεις για συνεύρεση στα εν λόγω κτήρια)
Προσωπικά πάντα τους κάνω την παρατήρηση και πάντα τους ζητάω να με αλλάξουν δωμάτιο.... Αλλά την επόμενη πάλι τα ίδια έχουμε!!!
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.417
Like
2.223
Πόντοι
456
Προσωπικά πάντα τους κάνω την παρατήρηση και πάντα τους ζητάω να με αλλάξουν δωμάτιο.... Αλλά την επόμενη πάλι τα ίδια έχουμε!!!
Λογικό είναι ... Δέκα δυσαρεστημένοι πελάτες,εκατό στο σύνολο που δεν μιλάνε και "παίρνουν" τα δωμάτια.
Έχω δουλέψει σε ξενοδοχεία και γνωρίζω...
 

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.443
Κριτικές
1
Like
25.106
Ανοίγω αυτό εδώ με αφορμή την μεσημεριανή χθεσινή επίσκεψη στο Μπιλ και την μη σωστή λειτουργία του κλιματιστικου και τις άθλιες δικαιολογίες που δίνονται μια ζωή.. Τι λέτε ότι πρέπει να κάνουμε???
Σωστά,κάποια κλιματιστικα δεν βγάζουν καν ζεστό μες στο καταχειμωνο,και ένα τηλεφωνο μπάνιου ήταν σπασμένο και εβγαινε απ αλλου το νερό,και ένα άλλο είχε αλατα και εβγαζε λιγο νερό,ντροπή πραγματικά
 
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Σωστά,κάποια κλιματιστικα δεν βγάζουν καν ζεστό μες στο καταχειμωνο,και ένα τηλεφωνο μπάνιου ήταν σπασμένο και εβγαινε απ αλλου το νερό,και ένα άλλο είχε αλατα και εβγαζε λιγο νερό,ντροπή πραγματικά
Άσε Αγγελικούλα τους τα λέω συνεχώς όταν πάω... Αλλά το θέμα είναι να το λέμε όλοι μπας και γίνει καμιά δουλειά!!!
 

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.443
Κριτικές
1
Like
25.106
OP
OP
pastelios

pastelios

Μέγας
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
4.943
Κριτικές
23
Like
13.357
Πόντοι
4.496
Λογικό είναι ... Δέκα δυσαρεστημένοι πελάτες,εκατό στο σύνολο που δεν μιλάνε και "παίρνουν" τα δωμάτια.
Έχω δουλέψει σε ξενοδοχεία και γνωρίζω...
Εκεί πατάνε και μας γαμανε...
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
4.264
Κριτικές
42
Like
29.953
Πόντοι
11.096
Επιλογές για εμάς τους πελάτες μπορεί να υπάρχουν , όταν όμως το 50% των ανεξάρτητων ( για να μην πω παραπάνω ) πηγαίνουν εκεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ή στο απέναντι , κάπου μπερδεύει το θέμα :coffee:
Διαλέγουμε άλλη κοπέλα πού πηγαίνει καί σέ αλλά ξενοδοχεία ή δίνουμε κάτι παραπάνω είς γνώση μας καί έρχεται εκεί πού θέλουμε εμείς προκειμένου νά μήν πηδάμε με τό πουλόβερ.
Όταν κόψουν όι εκδιδόμενες νά πηγαίνουν νά δείς πώς θά τό πάρουν το μύνημα.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.295
Κριτικές
3
Like
7.598
Πόντοι
2.356
Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους τους φίλους, μέλη και επισκέπτες του νήματος.

Αναμφίβολα με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό που λέει ο φίλος και συντάκτης του νήματος @pastelios - αν και έχω αρκετό καιρό να επισκεφτώ αυτό το ξενοδοχείο. Τελευταία που το επισκέφτηκα είχα πολύ θετική εμπειρία αλλά πάνε κάποια χρόνια - 3 χρόνια για την ακρίβεια. Μάλιστα, το είχα «τοποθετήσει» στα καλά ξενοδοχεία ημι-διαμονής (έχω κάνει και κριτική εδώ) και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η αρνητική αναφορά ειδικά για τον κλιματισμό.

Ως λύση προκρίνω ακριβώς αυτό που κάνουμε εδώ - σχολιασμός και αναφορά αρνητικών στοιχείων με σκοπό να βελτιωθεί. Αυτό μπορείς να το κάνεις και μέσω της Google ή μέσω άλλων πλατφορμών όπως το booking ή το tripadvisor. Αλλά και εδώ ακόμα αρκεί.

Το management του ξενοδοχείου σίγουρα θα το δει και θα το προσέξει. Νομίζω είναι σχεδόν στα όρια του απαράδεκτου αν έχει κακές κριτικές ένα ξενοδοχείο το οποίο δεν είναι μονοπώλιο. Επομένως πιστεύω θα κάνουν βελτιώσεις - αλλιώς θα το καταλάβουν όταν μειωθεί η πελατεία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom