Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους τους φίλους, μέλη και επισκέπτες του νήματος.
Αναμφίβολα με προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό που λέει ο φίλος και συντάκτης του νήματος
@pastelios - αν και έχω αρκετό καιρό να επισκεφτώ αυτό το ξενοδοχείο. Τελευταία που το επισκέφτηκα είχα πολύ θετική εμπειρία αλλά πάνε κάποια χρόνια - 3 χρόνια για την ακρίβεια. Μάλιστα, το είχα «τοποθετήσει» στα καλά ξενοδοχεία ημι-διαμονής (έχω κάνει και κριτική εδώ) και μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η αρνητική αναφορά ειδικά για τον κλιματισμό.
Ως λύση προκρίνω ακριβώς αυτό που κάνουμε εδώ - σχολιασμός και αναφορά αρνητικών στοιχείων με σκοπό να βελτιωθεί. Αυτό μπορείς να το κάνεις και μέσω της Google ή μέσω άλλων πλατφορμών όπως το booking ή το tripadvisor. Αλλά και εδώ ακόμα αρκεί.
Το management του ξενοδοχείου σίγουρα θα το δει και θα το προσέξει. Νομίζω είναι σχεδόν στα όρια του απαράδεκτου αν έχει κακές κριτικές ένα ξενοδοχείο το οποίο δεν είναι μονοπώλιο. Επομένως πιστεύω θα κάνουν βελτιώσεις - αλλιώς θα το καταλάβουν όταν μειωθεί η πελατεία.