Και πάμε τώρα σε μια τρίτη κατηγορία γυναικών που είναι κατά του γάμου η τον θεωρούν δευτερεύουσα πρωτεραιότητα στη ζωή τους για ''ιδεολογικούς'' λόγους που σχετίζονται με μια παραμορφωτική ερμηνεία του φεμινισμού.
Αυτές είναι οι χειρότερες γεροντοκόρες που υπάρχουν ανεξαρτήτως ηλικίας και ανεξαρτήτως και αν είχαν η έχουν ένα γαμο στο ιστορικό τους.
Για να καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε. Δεν είμαι φαλοκράτης. Δεν πιστεύω ότι η κατάσταση που ζούσε η κοινωνία τον προηγούμενο αιώνα όσον αφορά τις γυναίκες ήταν σωστή. Δηλαδή, στην υπερβολή της, οι γυναίκες να τις τρώνε σε τακτική βάση απο τους μέθυσους και τζογαδόρους άντρες τους χωρίς καμμία αντίσταση και να μεγαλώνουν καρτερικά τα 3-4 παιδιά τους όντας καθολικώς εξαρτώμενες απο τους άντρες. Σε κάποιες δε περιόδους χωρίς καν δικαίωμα ψήφου. Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Αυτά όλα, και πολλά άλλα εξ' ισου στραβά και σημαντικά, πολύ σωστά ανατράπηκαν μέσω της γυναικείας χειραφέτησης στο πλάισιο του κινήματος του υγιούς πραγματικού φεμινισμού. Ο πραγματικός όμως φεμινισμός πολύ μικρή σχέση έχει με το ''μαλακοφεμινισμό'' που σήμερα τείνει να επικρατεί και στον οποίο αναφέρομαι. Το εκκρεμές σήμερα έχει γυρίσει απο το το ένα άκρο που παραπάνω περιέγραψα στο άλλο χωρίς να βρεί σημείο ισορροπίας. Τι εννοώ ??
Πέρα απο τις προφανώς τραγελαφικές εικόνες των γυναικών body builders που ''κατέκτησαν και ανέτρεψαν'' την όποια υπεροχή των ανδρών έναντι των γυναικών στο τομέα της μυικής δύναμης, έχουμε πολύ πιο σοβαρά φαινόμενα ''μαλακοφεμινισμού''.
Αναφέρομαι σε μια υπερμητριαρχικού τύπου εξουσιομανία των μαλακοφεμινιστριών έναντι των ανδρών που πέρασε ουσιαστικά στο ψυχολογικό ''DNA'' των περισσοτέρων δυτικών αρχικά γυναικών και τείνει να εξαπλώνεται σε όλο το πλανήτη.
Πρότυπό τους, και οδηγός τους η Lady Μάργκαρετ Θάτσερ, πού όχι τυχαία έχει συνδεθεί με την απόλυτη καταστολή και επιβολή της ( κατά τα άλλα δε λέω δημοκρατικά) εκλεγμένης εξουσίας, που μπροστά της ωχρειούσαν σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και δικτατορίες. Ως η ''σιδηρά κυρία'' έμεινε άλλωστε στην ιστορία.
Κυριότεροι σημερινοί εκπρόσωποί τους οι γυναίκες στελέχη σε μεσαίες και ανώτατες θέσεις εργασίας που ''απολαμβάνουν'' να διοικούν ( βλέπε να ευνουχίζουν ) άντρες.
Κυριότερο τους κατόρθωμα, η έμπνευση αρχικά, και ακόλουθη εμπέδωση τελικά, της ελεγχομανίας και της καταδυνάστευσης των ανδρών μέσω της κοινωνικής, διοικητικής η οικονομικής τους θέσης, η και μέσω απλά θηλυκότητάς τους, ως στόχο και επίτευγμα του και καλά ''φεμινιστικού'' κινήματος και των γυναικών γενικότερα.
Η ''πιάτσα'' το λέει με πολλούς τρόπους. ''Ποιός εχει το πάνω χέρι στη σχέση ?? '', ''Τρώει παντόφλα ο τύπος !!'' ''Το μουνί σέρνει καράβι !!'', Δεν την εσχισε νωρίς τη γάτα ο τύπος'' , ''Πιρφόροι και μουνόδουλοι καταστρέφουν τη πιάτσα ( ορολογία του site ), ''Οι ελεεινήδες'' κλπ
Οπως και να το πείς το ίδιο πράγμα όλοι λένε. Οτι ο άντρας και η γυναίκα έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις μπουρδουκλώσει και χάσει τους ρόλους τους στη σύγχρονη κοινωνία. Η δε οικογένεια ως θεσμός δυτικού τύπου βασισμένος κυρίως στα σαθρά θεμέλια της μονογαμίας έχει πάει μάλλον περίπατο, και σε αυτό το "κατόρθωμα" πέρα απο τις αντρικές μαλακίες σοβαρό ρόλο έχει παίξει και ο ''μαλακοφεμινισμός'' .
Η ''μαλακοφεμινίστρια'' θεωρεί τον άντρα ώς μέσο εκπλήρωσης προσωπικών της στόχων. Αμεσοι στόχοι της είναι, είτε να πετύχει την οικονομική αφαίμαξη του άντρα και να πάει μετά για άλλα, είτε (εφόσον ο άντρας πληρεί τις δικές της προδιαγραφές) να τον καταδυναστεύσει και να τον χρησιμοποιήσει, σαν αποθήκη σπερματοζωαρίων και ακολούθως σαν υποζύγιο εφ όρου ζωής. Πάνω απο όλα η εαυτάρα τους την οποία ενίοτε βαφτίζουν ''Δικές τους προσωπικές ανάγκες''. Παραδειγματα τέτοιων προσωπικών αναγκών, είναι μια τσάντα Luis Vuiton, μια υπηρέτρια για το σπίτι, μια παραμάνα για τα παιδιά, ένας ( απαραιτήτως νέος και γοητευτικός ) γυμναστής κλπ Ασήμαντες λεπτομέρειες οπως για παράδειγμα να προθυμοποιηθούν να πληρώσουν ( όχι να πληρώσουν τελικά) όταν βγαίνουν συνοδευόμενες απο ένα άντρα ούτε καν περνάνε απο το κατά άλλα ''υπερχειραφετημένο'' φεμινιστικά κεφάλι τους,διότι η ισότητα είναι μια έννοια ''a la carte''. Αντρες και γυναίκες είναι ίσοι ''αλλά κάποιοι απο αυτούς είναι πιο ίσοι'' σε μια παράφραση του Οργουελ.
Σε πολλές περιπτώσεις το παραπάνω συγκαλύπτεται μέσω ντρίπλας πριν απο το γάμο στη βάση του ''Αστον να λέει μετά τον γάμο θα στον στρώσω εγώ''. Σαν να είναι ο άντρας μηχανάκι που αρχικά θέλει ροντάρισμα. Βέβαια η παρομοίωση είναι πετυχημένη μια και τόσο το μηχανάκι όσο και ο πιρφόρος μουνόδουλος καβαλιούνται και τα δύο.