Νέα

Προβλέψεις για την οικονομική κρίση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trikardos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 111K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Η οικονομική κατάσταση είναι αυτή που μας παρουσιάζουν;

  • Είναι χειρότερη

    Ψήφοι: 3 100,0%
  • Είναι καλύτερη

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Είναι ακριβής

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

pepe_le_pew

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.709
Like
0
Πόντοι
16
  Για ποια τρενα μιλαμε??  Τριπολη Αθηνα το 1995 το εκανα 4,5 ωρες οταν τοτε που ειχε πρωτοδημιουργηθει η σηρραγγα του Αρτεμισιου εκανες Τριπολη Αθηνα με αυτοκινητο λιγοτερο απο 3 ωρες και με ΚΤΕΛ 3,5 Ωρες !!!!!
 Απλα το τρενο ειχε ρομαντζαδα και ελευθερια κινησεων !!!

 Θα μου πειτε βεβαια απτι απο το 1995 εως το 2009 εγιναν επενδυσεις στα τρενα ...... και θα γελασουμε ολοι μαζι με το ανεκδοτο!!!

 Οι δημσιες επιχειρησεις ειναι μπαχαλο  αλλα  δυστυχως και οι ιδιωτικες κανουν λεοντειες συμβασεις με το Δημοσιο και γινονται μπαχαλο και αυτες !!

 Τι να την κανω την Αττικη οδο αν γλυτωνω 10 λεπτα ΑΛΛΑ οταν παω να ξαναμπω στο "ελευθερο" οδικο δικτυο κανω μιση ωρα . Οκ αν θέλω να παω Ελευσινα βολευει αλλα αν θελω να παωω Μεταμορφωση 'η Περιστερι τρωω τον πουλο!! η μονη λογικη  απαντηση ειναι "ρε φιλαρακο τι το θες το Περιστερι καλοκαιριατικα δεν πας κανα Κιατο για κανα μπανακι"  :2funny:.

 ΥΓ Εισης αν σκεφτεις να πιασεις Κηφισο οχι μεσω Αττικης οδου πρεπει να μαθεις τις γειτονιες της Αθηνας και καθε δρομακι και στενοσοκακο.
Οταν ειμαι μονος δεν εχω προβλημα αλλα αν εχω συνεπιβατη δεν μπορω να τον γυρναω στα στενακια της Αθηναικης "επαρχιας" γιατι απο το στριβε στριβε θα κανει εμετο ο ανθρωπας !!!
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.654
Κριτικές
61
Like
43.601
Πόντοι
22.785
Αλλά χωρίς τη γκρίνια και τις εξυπνάδες μερικών.

Στην οικονομία δεν υπάρχουν πάντα συνταγές που θα είναι αιωνίως αποτελεσματικές. :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
Για να μιλήσω με  όρους ίατρικούς  κάποια στιγμή τα βακτήρια αναπτύσσουν ανοσία στα αντιβιοτικά....................... :helpplea: :helpplea: :headbang: :headbang:
Το κακό για μας είναι ότι δεν ξέρουμε πότε ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε την αγωγή που χορηγούμε στον ασθενή............... :lheel: :helpplea:
Να θυμίσω ότι και η απορρύθμιση των αγορών ήταν το φάρμακο που είχε προταθεί για να γλιτώσουμε από τον στασιμο πληθωρισμό.................
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.016
Κριτικές
49
Like
983
Πόντοι
6.755
Στην οικονομία δεν υπάρχουν πάντα συνταγές που θα είναι αιωνίως αποτελεσματικές. :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
Για να μιλήσω με  όρους ίατρικούς  κάποια στιγμή τα βακτήρια αναπτύσσουν ανοσία στα αντιβιοτικά....................... :helpplea: :helpplea: :headbang: :headbang:
Το κακό για μας είναι ότι δεν ξέρουμε πότε ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε την αγωγή που χορηγούμε στον ασθενή............... :lheel: :helpplea:
Να θυμίσω ότι και η απορρύθμιση των αγορών ήταν το φάρμακο που είχε προταθεί για να γλιτώσουμε από τον στασιμο πληθωρισμό.................
Ναι αλλα εμεις τελικα δεν γλυτωνουμε με τιποτα :2funny:
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Και τί είναι ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ δηλαδή;
Άλλο ένα σωματείο (ή ΜΚΟ που είναι και της μόδας) που θέλει να κάνει παιχνίδι;

Και έχει καταντήσει κουραστικό να ακούμε ότι η κυβέρνηση θέλει να απαξιώσει τον ΟΛΠ ή τον ΟΣΕ...
Πότε λειτούργησαν σωστά;
Μόνοι τους απαξιώθηκαν με τη διαφορά ότι όλα αυτά τα χρόνια τους πληρώνει ο ελληνικός λαός...
Και οι συνδικάλες, οι πρωταίτιοι της απαξίωσης, που αν και απόφοιτοι γυμνασίου στην καλύτερη έχουν μισθό διπλάσιο του εκπαιδευτικού και βγαίνουν στη σύνταξη στα 50 και κολλούν βαρέα ανθυγιεινά ακόμη και αν κάθονται σε γραφείο, ζητούν από εμένα να τους στηρίξω για να διαιωνίσουν τα προνόμιά τους...
Και μόνο για τις καθυστερήσεις που έφαγα ως φοιτητής στη γραμμή θεσσαλονίκη- αθήνα (τόσα τρένα που πήγαν;;; ) να πάτε στο διάολο...

Τώρα αν σε κάποιους αρέσουν τα τρένα, ας στήσουν καμια μινιατούρα στο σαλόνι τους και ας παίξουν με την ψυχή τους...

Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ και ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου είναι ανιδιοτελείς άνθρωποι,που θέλουν τα ΜΜΜ να εξυπηρετούν τον κόσμο και όχι να πλουτίζουν τυχάρπαστους ιδιώτες.
Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς που αναφέρεσαι,δεν μας λες πόσες ώρες εργάζονται πραγματικά.Και αυτά που παίρνουν σε σχέση με τη δουλειά που κάνουν,πολλά τους είναι.
Για τις καθυστερήσεις που έφαγες πιστεύεις ότι ευθύνονται οι εργαζόμενοι ε;Παίζουν τάβλι και δεν πάνε στη δουλειά τους.Εντελώς απλοϊκή προσέγγιση,που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.Αλήθεια,τα ΚΤΕΛ δεν έχουν καθυστερήσεις;Εκεί τολμάς να μιλήσεις;Όχι,αν και παίρνουν επιδοτήσεις για νέα λεωφορεία από το κράτος.Αν και εκμεταλλεύονται τις κρατικές επενδύσεις σε δρόμους χωρίς να πληρώνουν τίποτα.Στον σιδηρόδρομο δεν έδωσαν ποτέ λεφτά από τον προϋπολογισμό.Παίρνει ο ΟΣΕ δάνεια από τις τράπεζες,και τα οποία η κυβέρνηση τα βαφτίζει χρέη....
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.654
Κριτικές
61
Like
43.601
Πόντοι
22.785
Ναι αλλα εμεις τελικα δεν γλυτωνουμε με τιποτα :2funny:

Ειναι σαφές οτι κανενα κράτος δεν εχει άστειρευτα κονδυλια για να κάνει τα παντα αυτην την στιγμή :helpplea: :helpplea: :tickedoff:.........................
Γιά κάποιο λόγο ήξερα οτι θα απαντήσης :smitten: :smitten:για  
Μιά ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ  ΕΡΩΤΗΣΗ................
εχεις δει συγγενη να παιρνει το νυστερι απο τον χειρουργο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εντάξει.............  δεν έχουμε φτάσει μέχρι εκεί  
αλλά μην νομίζεις ότι απέχει και πολύ από την πραγματικότητα...................

φιλικά
βεβαια όλα αύτα.......... :-*
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
  Για ποια τρενα μιλαμε??  Τριπολη Αθηνα το 1995 το εκανα 4,5 ωρες οταν τοτε που ειχε πρωτοδημιουργηθει η σηρραγγα του Αρτεμισιου εκανες Τριπολη Αθηνα με αυτοκινητο λιγοτερο απο 3 ωρες και με ΚΤΕΛ 3,5 Ωρες !!!!!
 Απλα το τρενο ειχε ρομαντζαδα και ελευθερια κινησεων !!!

 Θα μου πειτε βεβαια απτι απο το 1995 εως το 2009 εγιναν επενδυσεις στα τρενα ...... και θα γελασουμε ολοι μαζι με το ανεκδοτο!!!

 Οι δημσιες επιχειρησεις ειναι μπαχαλο  αλλα  δυστυχως και οι ιδιωτικες κανουν λεοντειες συμβασεις με το Δημοσιο και γινονται μπαχαλο και αυτες !!

Φίλε,το ΚΤΕΛ που επικαλείσε ότι έκανε 3,5 ώρες,πλήρωσε από την τσέπη του τα έργα στην Αρτεμισίου;Δεν μας λες όμως πριν την σήραγγα που πλήρωσε ο Ελληνικός λαός πόσες ώρες έκανε το ΚΤΕΛ και πόσους εμετούς έριχνε ο κόσμος;Και το τραίνο έκανε τον ίδιο χρόνο όπως πάντα...Μετά άφησαν το σιδηρόδρομο χωρίς εκσυγχρονισμό και ανέπτυξαν τα οδικά δίκτυα.Με λεφτά του Ελληνικού λαού,τα ΚΤΕΛ πάνε πιο γρήγορα από το τραίνο.Τώρα όμως που το τραίνο μπορεί να γίνει πάλι ανταγωνιστικό του ΚΤΕΛ με την ανακαίνιση της γραμμής,τα συμφέροντα των λεωφοριούχων απαιτούν από την κυβέρνηση να μην τρέξει τραίνο στη γραμμή,και τα τοκοχρεολύσια να επιβαρύνουν τον ΟΣΕ.Αν σαν Έλληνας πολίτης σου αρέσει αυτό...
 

fffanatic

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
4.127
Like
12
Πόντοι
16
Εχουμε παραμυθιαστει οτι η Ελλαδα ειναι προηγμενη χωρα.........

Εδω η Ουγγαρια εχει ενα απο τα παλαιοτερα μετρο στην Ευρωπη και πιστα φορμουλα 1..............
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ και ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου είναι ανιδιοτελείς άνθρωποι,που θέλουν τα ΜΜΜ να εξυπηρετούν τον κόσμο και όχι να πλουτίζουν τυχάρπαστους ιδιώτες.

Κατά δήλωσή τους βεβαίως- βεβαίως...Και στην Ελλάδα είσαι ο,τι δηλώσεις...

Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς που αναφέρεσαι,δεν μας λες πόσες ώρες εργάζονται πραγματικά.Και αυτά που παίρνουν σε σχέση με τη δουλειά που κάνουν,πολλά τους είναι.

Οπωσδήποτε εργάζονται περισσότερες ώρες και κάνουν απείρως πιο υπεύθυνη δουλειά από διάφορους ξύστες πίσω από ένα γκισέ ή διάφορους "μάγκες" που έχουν προσληφθεί πέντε για να κάνουν δουλειά που θα μπορούσε να κάνει ένας...

Για τις καθυστερήσεις που έφαγες πιστεύεις ότι ευθύνονται οι εργαζόμενοι ε;Παίζουν τάβλι και δεν πάνε στη δουλειά τους.Εντελώς απλοϊκή προσέγγιση,που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.Αλήθεια,τα ΚΤΕΛ δεν έχουν καθυστερήσεις;Εκεί τολμάς να μιλήσεις;Όχι,αν και παίρνουν επιδοτήσεις για νέα λεωφορεία από το κράτος.Αν και εκμεταλλεύονται τις κρατικές επενδύσεις σε δρόμους χωρίς να πληρώνουν τίποτα.

Τα ΚΤΕΛ που χρησιμοποιούσα κατά καιρούς δεν είχαν καθυστερήσεις ως προς την ώρα αναχώρησης τουλάχιστον και φυσικά είχα τη δυνατότητα επιλογής σε πολλές περιπτώσεις (πχ άλλο το κτελ του νομού θεσσαλονίκης, άλλο το αθηνών)...Και φυσικά τα κτελ μοιράζονται τον ίδιο δρόμο με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ και φορτηγά όποτε είναι λίαν πιθανό να πέσουν σε κανά μποτιλιάρισμα...Ο ΟΣΕ που κυκλοφορεί μόνος του σε δικές του ράγες πως στο διάολο κατάφερνε να καθυστερεί;
Και νομίζω ότι τα κτελ και διόδια πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας...

Στον σιδηρόδρομο δεν έδωσαν ποτέ λεφτά από τον προϋπολογισμό.Παίρνει ο ΟΣΕ δάνεια από τις τράπεζες,και τα οποία η κυβέρνηση τα βαφτίζει χρέη....

Έλα τώρα... Ο ΟΣΕ είναι ελλειματικός εδώ και κάτι αιώνες και το συντηρεί το κράτος- ούτε καν τη μισθοδοσία δεν φτάνουν να καλύψουν τα έσοδά του και απ' όσο γνωρίζω τα έργα δεν τα κάβει ο ΟΣΕ αλλά η ΕΡΓΟΣΕ- άλλη τραυματική ιστορία...
Και εννοείται ότι τα δάνεια είναι χρέη- στοιχεία του παθητικού δεν είναι;
Ή για τον οσε ισχύει άλλη λογιστική;
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.654
Κριτικές
61
Like
43.601
Πόντοι
22.785
Όπως το χω γράψει και πολλές φορές εδώ, σε όποιον δεν αρέσει η Ελλαδάρα ..

Άγαπητε συναγωνιστη σού παραθέτω κάτι από τα

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ........

Μια πρόταση τού Σωκράτη.............

Έλευθερία δέν σημαίνει
νά έχεις άπολυτο έλεγχο στη ζωή σου
σημαίνει μόνο ότι μπορείς νά διαλέξεις
έκείνο που θέλεις
σε μια συγκεκριμένη στιγμή............
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
αυτός ο οποίος θα δεχθεί να Ξανακυβερνήσει αυτό το πράμα είναι τουλάχιστον προδότης ή μαζοχιστής.
δεν βλέπω καμία διαφορά μεταξυ αυτού του εκτρώματος που κυβερνάει και του άλλου εκτρώματος που θες να ψηφίσεις εσύ.
Εντελώς πληροφοριακά, σε κανάλι με πολιτικούς διαξιφισμούς, αφού τα είχανε χώσει μεταξύ τους απίστευτα οι δύο παρακαθείμενοι πολιτικοί, οφφ κάμερα συζήτησαν μεταξύ τους: "ρε μαλάκα, μήπως το παρακάναμε και ήμαστε πολύ οξείς μεταξύ μας; Μήπως δεν μας πιστέψουνε;"
Πηγή ο καμεραμάν, για αυτο και δεν βάζω ονόματα και περισσότερα στοιχεία. Σε π.μ αν θέλει κάποιος.

Συνοπτικά:
1. Για την κρίση. Στην Ελλάδα δυστυχώς η κρίση δεν έχει σχέση με την παγκόσμια, είναι γηγενής και δεν πρόκειται να σταματήσει, γιατί απά δεν κάνει κανείς τίποτα για να σταματήσει. Ολόσωστο το ποστάρισμα του περσόνα για την παραγωγή, τον τουρισμό και τα λοιπά. Και επειδή δεν αλλάζει τίποτα όσο μοιρολατρικό και να ακούγεται, δυστυχώς η κατρακύλα όταν φτάσει στον πάτο θα έρθει συντριβή.
2. Για τον ΟΛΠ και λοιπά. Η ναυτιλία τρώει ζόρι σε όλη την ανατολική Ευρώπη. Αλλά Βουλγαρία και Ρουμανία, όταν μιλάνε για κρίση λένε πως έχει μειωθεί η παραγωγή νέων κτισμάτων. Στην Ελλάδα που έχει σταματήσει η νέα κτίση η κρίση σημαίνει πως έχει σταματήσει η εμπορευματική κίνηση. Μιλάμε άλλους κώδικες με την υπόλοιπη Ευρώπη. Ο έλληνας θεωρεί κρίση το γεγονός πως μειώθηκαν τα κέρδη του. Ο Ευρωπαίος πως μειώθηκαν οι πωλήσεις του και άρα η παραγωγή του.

3. Όταν ο Αντρέας έλεγε πως μπαίνοντας στην Ευρώπη γίναμε το θέρετρο των Ευρωπαίων δεν κατάλαβε ποτέ πως έπρεπε αυτό ακριβώς να γίνουμε. Από τη στιγμή που τις βιομηχανίες τις διώχνουμε και η παραγωγή μας περιορίζεται σε οπωροκηπευτικά σε ψηλή τιμή και αλουμίνιο, η μοναδική διέξοδος θα έπρεπε να ήταν να γίνουμε σαν Ελλάδα ο Μαυρίκιος της Ευρώπης. Σαφώς πιο ανεβασμένη σαν ευρωπαϊκή χώρα βιοτικά, αλλά με τις ίδιες παροχές όπως ο Μαυρίκιος, το Μπαλί κλπ, φτηνό αλλά εξαιρετικό θέρετρο.

4. Επειδή φυσικά ΟΥΤΕ αυτό μπορούμε να το κάνουμε, το έκανε η Τουρκία. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε η Τουρκία παρουσιάζει θετικό πρόσημο στην ανάπτυξη και η κρίση ΔΕν την έχει επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό, μάλιστα θεωρούν πως ήδη πέρασε. Και μιλάμε για μία χώρα που έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ παραγωγή ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός όπλων.

5. Για το Δημόσιο. Νισάφι. Απλά πράγματα. Δεν πάει άλλο με την ψηφοκαπηλεία. Και δυστυχώς δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό ούτε από το ΠΑΣΟΚ ούτε φυσικά από τη ΝΔ. Όταν ασχολούνται με την γρίπη και το κάνουνε σημαία αντί να ασχολούνται με το πώς θα κάνουνε ανάπτυξη παραγωγής και όχι ανάπτυξη σουβλατζίδικων και ψιλικατζίδικων (μικροεπιχειρήσεις), δεν περιμένω τίποτα. Η κρίση δεν καταπολεμάται με έκτακτους φόρους. Το πρόβλημα δεν είναι πως το κράτος είναι χρεωμένο αυτή τη στιγμή. Είναι πως με τις πρακτικές αυτές συνεχίζει να χρεώνεται.

Όταν έχεις κάθε μήνα εσύ 500 ευρώ δόση και ήδη χρωστάς 5000 ευρώ κάπου, με το να σου χαρίσει ένας φίλος σουτις οικονομίες του των 2000 ευρώ δεν σε σώζει. Αυτό είναι με απλά λόγια.
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Έτσι ακριβώς ... το εύκολο είναι να λέμε ότι μας έχουν βάλει μέσα στο μπουρδέλο και πού να βρούμε άκρη. Τουλάχιστον όσοι δεν μπορούμε να βγούμε, ας κάνουμε και κανα καλό μπας και ... Τώρα από αναλύσεις, δε χρειαζόμαστε άλλες ... ότι είμαστε σκατά, το ξέρουμε ... Να τα κλείσουμε όλα και να φύγουμε, κάποιοι δεν μπορούμε, οπότε ... προς γνώση και συμμόρφωση τα παλιά λάθη και το κεφάλι κάτω.

Όπως το χω γράψει και πολλές φορές εδώ, σε όποιον δεν αρέσει η Ελλαδάρα ... τον πούλο.
Να μείνουμε οι μαλάκες, να δούμε τί θα κάνουμε. Αλλά χωρίς τη γκρίνια και τις εξυπνάδες μερικών.
αν αυτοί οι λίγοι που καταλαβαίνουνε τι γίνεται φύγουνε δεν νομίζω πως θα φτιάξει η Ελλάδα. Κοινώς, όταν κλείνεις τα αφτιά σου δεν σημαίνει πως σταματάει να γίνεται φασαρία έξω.

Στην Ιατρική ποτέ δεν γιάτρεψε κανείς τίποτα όταν δεν είχε βρει την αιτία και όχι το αιτιατό μίας ασθένειας. Τα συμπτώματα επανέρχονται. Και πάντα είναι χειρότερα από την πρώτη φορά.
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Το κακό στην περίπτωσή μας είναι πως ενώ υπάρχουνε άνθρωποι που φωνάζουνε πως πρέπει να φτιάξει το μπουρδέλο μας, κανείς δεν ρωτάει αυτούς τι νομίζουνε πως πρέπει να γίνει. Ξαναρωτάνε τους ίδιους που φτιάξανε το μπουρδέλο αυτό από την αρχή και ΔΕΝ βλέπουνε το πρόβλημα.

Σαν να ρωτάς την κατσαρίδα τι πρέπει να της ψεκάσεις για να πεθάνει.
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
αν αυτοί οι λίγοι που καταλαβαίνουνε τι γίνεται φύγουνε δεν νομίζω πως θα φτιάξει η Ελλάδα. Κοινώς, όταν κλείνεις τα αφτιά σου δεν σημαίνει πως σταματάει να γίνεται φασαρία έξω.

Στην Ιατρική ποτέ δεν γιάτρεψε κανείς τίποτα όταν δεν είχε βρει την αιτία και όχι το αιτιατό μίας ασθένειας. Τα συμπτώματα επανέρχονται. Και πάντα είναι χειρότερα από την πρώτη φορά.

Μπορεί και να παρεξηγήθηκε αυτό που έγραψα. Δε λέω να μην έχουμε επίγνωση της κατάστασης. Όποιος ζορίζεται, καταλαβαίνει πολύ καλά τί σημαίνει η ύφεση με όλα τα παρελκόμενα ...
Αυτό που λέω είναι ότι με το να λέμε συνέχεια ότι πάμε κατά διαόλου χωρίς να κάνουμε τίποτα, δε βγάζει πουθενά.

Ας πούμε ότι ο άρρωστος γκρινιάζει που πονάει, που ψήνεται, αλλά δεν ψάχνει να βρει και θεραπεία ...

Η ιατρική κατά κανόνα αντιμετώπισε προβλήματα, δεν προέβλεψε ποτέ και τίποτα ... Ειδικά μέχρι πριν λίγα χρόνια. Και η οικονομική επιστήμη, κάπως έτσι είναι. Αλλά δεν είναι το θέμα μας μόνο πως θα επιβιώσει η Coca Cola, έτσι δεν είναι ?
Στην Ελλάδα το πρόβλημα μας είναι ΚΑΙ η Coca Cola με τους χιλιάδες εργαζόμενους, αλλά και το φροντιστήριο με τους καθηγητές και το σουβλατζίδικο με τους ντελιβεραδες και τα ενοικιαζόμενα με τις καθαρίστριες.
Δε συμφωνούμε ?
Μόλις μου ρθε συνεργάτης από Ρόδο και μου είπε ότι όλα τα 5στερα ξενοδοχεία είναι γεμάτα με ξένους τουρίστες που έχουν ψωνίσει πακετο διακοπών και ότι ΟΛΑ τα υπόλοιπα καταλύμματα και επιχειρήσεις ψωμολυσσάνε ... σκέψου πόσο διαφορετική προσέγγιση θα έχει η μια επιχείρηση (5στερο) από τις υπόλοιπες ελληνικές μικρές ...
Παραδείγματα λέμε και κουβέντα να γίνεται.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Τα ΚΤΕΛ που χρησιμοποιούσα κατά καιρούς δεν είχαν καθυστερήσεις ως προς την ώρα αναχώρησης τουλάχιστον και φυσικά είχα τη δυνατότητα επιλογής σε πολλές περιπτώσεις (πχ άλλο το κτελ του νομού θεσσαλονίκης, άλλο το αθηνών)...Και φυσικά τα κτελ μοιράζονται τον ίδιο δρόμο με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ΙΧ και φορτηγά όποτε είναι λίαν πιθανό να πέσουν σε κανά μποτιλιάρισμα...Ο ΟΣΕ που κυκλοφορεί μόνος του σε δικές του ράγες πως στο διάολο κατάφερνε να καθυστερεί;
Και νομίζω ότι τα κτελ και διόδια πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας...

Το καθεστώς των ΚΤΕΛ είναι λίγο - πολύ σκανδαλώδες.
Πρώτα απ' όλα υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς και δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Δεν είναι δυνατόν οποιοσδήποτε ιδιώτης που δεν συμμετέχει στην κοινοπραξία ενός νομού να δρομολογήσει τα δικά του οχήματα και να προσφέρει υπηρεσίες. Είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Οπουδήποτε αλλού οι οδικές μεταφορές επιβατών είναι πλήρως ανοιχτές στον ανταγωνισμό και μία αγγλική πχ εταιρεία (η Arriva) μπορεί να μεταφέρει επιβάτες στα χωριά της Δανίας.

Επίσης υπάρχει και ένα ιδιότυπο καθεστώς - μοίρασμα της επιβατικής πίτας: στα όρια του νομού μόνον το τοπικό ΚΤΕΛ διακινεί επιβάτες. Αν πχ κάποιος επιβάτης βρίσκεται στην Εθνική Οδό έξω από την Στυλίδα δεν μπορεί να πάρει το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Κατερίνης αλλά μόνον εκείνο του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας.

Αυτό το μοίρασμα έχει οδηγήσει σε τραγελαφικές καταστάσεις όπως το θέμα της συνένωσης των 2 ΚΤΕΛ της Κρήτης (λογικό δεν είναι να υπάρχει ένας φορέας σε όλο το νησί;) που έγινε και δεν έγινε. Για να μην θυμηθούμε τα επεισόδια με το σταμάτημα των λεωφορείων, το κατέβασμα των επιβατών και το κάψιμο λεωφορείων.

Επίσης ένα μεγάλο μέρος των εσόδων του ΚΤΕΛ προέρχεται από την διακίνηση των μαθητών που αποτελεί επίσης αποκλειστικό προνόμιο τους. Και γίνεται με λεωφορεία που πολλές φορές δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Τέλος τα ΚΤΕΛ τα τελευταία χρόνια έλαβαν γενναίες επιδοτήσεις για ανανέωση του στόλου τους και επίσης για την εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής.

 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.654
Κριτικές
61
Like
43.601
Πόντοι
22.785
αχ πατριδα μου.................
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.654
Κριτικές
61
Like
43.601
Πόντοι
22.785
Μην μοιρολατρείς.... κάνε προτάσεις!

Μια ειναι η λυση......... αν καταλαβης το νοημα
οχι μονο εσυ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ............. εγω έτσι μεγάλωσα.

[size=15pt]ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.......[/size]

θα κατηγορηθω τωρα βεβαιως απο πολλους....... Δέν πειράζη. :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Μπορεί και να παρεξηγήθηκε αυτό που έγραψα. Δε λέω να μην έχουμε επίγνωση της κατάστασης. Όποιος ζορίζεται, καταλαβαίνει πολύ καλά τί σημαίνει η ύφεση με όλα τα παρελκόμενα ...
Αυτό που λέω είναι ότι με το να λέμε συνέχεια ότι πάμε κατά διαόλου χωρίς να κάνουμε τίποτα, δε βγάζει πουθενά.

Ας πούμε ότι ο άρρωστος γκρινιάζει που πονάει, που ψήνεται, αλλά δεν ψάχνει να βρει και θεραπεία ...

Η ιατρική κατά κανόνα αντιμετώπισε προβλήματα, δεν προέβλεψε ποτέ και τίποτα ... Ειδικά μέχρι πριν λίγα χρόνια. Και η οικονομική επιστήμη, κάπως έτσι είναι. Αλλά δεν είναι το θέμα μας μόνο πως θα επιβιώσει η Coca Cola, έτσι δεν είναι ?
Στην Ελλάδα το πρόβλημα μας είναι ΚΑΙ η Coca Cola με τους χιλιάδες εργαζόμενους, αλλά και το φροντιστήριο με τους καθηγητές και το σουβλατζίδικο με τους ντελιβεραδες και τα ενοικιαζόμενα με τις καθαρίστριες.
Δε συμφωνούμε ?
Μόλις μου ρθε συνεργάτης από Ρόδο και μου είπε ότι όλα τα 5στερα ξενοδοχεία είναι γεμάτα με ξένους τουρίστες που έχουν ψωνίσει πακετο διακοπών και ότι ΟΛΑ τα υπόλοιπα καταλύμματα και επιχειρήσεις ψωμολυσσάνε ... σκέψου πόσο διαφορετική προσέγγιση θα έχει η μια επιχείρηση (5στερο) από τις υπόλοιπες ελληνικές μικρές ...
Παραδείγματα λέμε και κουβέντα να γίνεται.
1. για να κάνει κάποιος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να κάνει κάτι. Όποιος έχει αυτή τη δυνατότητα λοιπόν ας πράξει. Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να φωνάζουμε και να δηλώνουμε τη δυσαρέσκειά μας. Το κακό είναι πως είναι κουφοί. Και άρα χρειάζονται αντικατάσταση. Όχι με τους άλλους από πίσω,αλλά με άλλους εντελώς. Πούντους όμως;
2. Λάθος κάνεις και στο άλλο θέμα. Το πρόβλημάμας εδώ στην Ελλάδα είναι πως τα βλέπουμε συντεχνιακά μόνο όποτε μας συμφέρει προσωπικά. Δηλαδή, όταν θέλει ο δημόσιος υπάλληλος αύξηση τότε εργάζεται ομαδικά. Όταν θέλει να προαχθεί, θάβει τους γύρω του - δεν προσπαθεί να δουλέψει περισσότερο και πιο τίμια ή να έχει καλύτερα προσόντα. Μέσο καλύτερο βάζει.
Ομοίως όταν σκεφτόμαστε την Ελλάδα σκεφτόμαστε τους "μικρούς". Η Coca Cola είναι εχθρός, γιατί το λένε το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ.
Αν δεν καταλάβουμε πως οι μικροί τρώνε από την ευφημερία των μεγάλων, δεν γίνεται τίποτα. Στην Ρουμανία γύρω από ΜΙΑ μόνο αυτοκινητοβιομηχανία, τη Ρενο-Ντάτσια, τρώνε άλλοι 47 κατασκευαστές τμημάτων αυτοκινήτου (προφυλακτήρες, φρένα, ηλεκτρικά κυκλώματα, φωτα κλπ) Όλοι αυτοί αποτελούνε πελάτη που αν μπεις μέσα έχεις κάνει τζίρο τρελό. Από αυτούς τρώνε πάρα πολλές εμπορικές επιχειρήσεις που μεγαλώνουνε με αυτόν τον τρόπο. Να μη συζητήσουμε για το πόσοι εργαζόμενοι κοκ.

Εμείς θέλουμε τα σουβλατζίδικα.
Η Ρόδος που ανέφερες τυγχάνει να είναι καλό παράδειγμα.
Γιατί ο ξένος (και ο Έλληνας) προτιμάει αυτόν τον τρόπο διακοπών από αυτόν που του προτείνει ο Έλληνας "επιχειρηματίας"; Ρε φίλε, κλείνω στη Ρόδο με 120 γιούργια τετράκλινο all inclusiv για 15 μέρες σε 6άστερο και ο Έλληνας μου προσφέρει την καλύτερη τιμή με 80 γιούργια το δίκλινο. Τι λες να προτιμήσω; Τουριστική φιλοσοφία ανάπτυξης μηδέν. Ό,τι πάρουμε και ό,τι φάμε τώρα. Σε όλα. Νισάφι.
 

PILOTENIOS

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
233
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Για τον  τουρισμό που θα φάει την μεγάλη  :pipa3: φέτος, ασ πρόσεχαν... Εγώ μόλις εχθές γύρισα από Κρήτη, πέρασα 10 μέρες άψογα κλείνωντας πακέτο από Αγγλία, 4αστερα family room με ημιδιατροφή ούτε 100 ευρώ τη μέρα. Και επειδή ήθελα να μείνω μια μέρα ακόμα, τους είπα στη reception να μου δώσουν μια καλή τιμή και μου είπαν 180. Όταν τους εξήγησα ότι ρε παιδία με 100 μένω τώρα, που εσείς άντε να έχετε πάρει τα 50 από τους Άγγλους, μου είπαν ότι δεν μπορούν να δώσουν στην Ελλάδα τέτοια τιμή. Ε τι να πώ τώρα εγώ, πείρα έξω και σε 20 λεπτά στείλαν μειλ στο ξενοδοχείο για μια μέρα ακόμα. Δηλαδή η μαλακία σε όλο της το μεγαλείο. Και μην μου πει κανείς πως τα πρακτορία πέρνουν άλλες τιμές και τέτοια.... Αν ήθελαν θα έφερναν οικογένειες που είναι και καλοί πελάτες....γιατί εμείς αφήναμε και ενα 50ρικο κάθε μέρα στα διάφορα, ενώ οι βλαχοτουρίστες που είχαν φέρναν από τα supermarket μπύρες και ποτά στην πισίνα...ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ!!!!

Και βέβαια η κρήτη άδεια σε σχέση με δυο- τρια χρόνια πρίν..
Όποιος θέλει URL για booking διαθέσιμο..
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.268
Κριτικές
3
Like
1.446
Πόντοι
566
Γνωριζεις ότι από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα η γραμμή δε λειτουργεί;Το γνωρίζεις αυτό ή ο φανατισμός σου για τη ΝΔ σε κάνει να μην το γνωρίζεις;

...γνωρίζεις από οικονομικά ή μήπως μιλάω σε ντουβάρι??? Σου έβαλα λιγκ παραπάνω με τον ισολογισμό του ΟΣΕ (αν μπορείς να τον διαβάσεις)....

Η προβληματική εταιρεία είναι προβληματική είτε κυβερνά η ΝΔ είτε το ΠΑΣΟΚ, εκτός αν δεν αντιλαμβάνεσαι το πρόβλημα ως φανατικός πρασινοφρουρός....

Το σιδηρόδρομο ως μέσο μεταφοράς τον συμπαθώ και εγώ, αλλά όχι να μας κοστίζει ο κούκος αηδόνι.... :) 


     
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom