Νέα

Προβλέψεις για την οικονομική κρίση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trikardos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 110K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Η οικονομική κατάσταση είναι αυτή που μας παρουσιάζουν;

  • Είναι χειρότερη

    Ψήφοι: 3 100,0%
  • Είναι καλύτερη

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Είναι ακριβής

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
...δεν χρειάζεται να προσπαθήσει η κυβέρνηση, είναι μια πραγματικότητα οι τρομακτικές διαφορές αποδοχών μεταξύ εργαζομένων του Δημοσίου τομέα.

...και είναι απόλυτα φυσικό να μην ταυτίζονται τα συμφέροντα εργαζομένων με τρομακτικές διαφορές αποδοχών, πχ ο μηχανοδηγός του ΟΣΕ των 50.000 € τον χρόνο δεν έχει τα ίδια συμφέροντα με τον ωρομίσθιο εκπαιδευτικό των 5.000 € τον χρόνο.

Ούτε τις ίδιες ώρες εργασίας έχουν όμως.Αν ο άλλος δουλεύει καθημερινά 12-14 ώρες,και ο άλλος κάνει 4 διδακτικές ώρες μάθημα,γιατί να πάρει περισσότερα;Και κακώς συγκρίνεις τον μηχανοδηγό με τον καθηγητή.Τον καθηγητή με έναν διοικητικό υπάλληλο πρέπει να συγκρίνεις για να βγάλεις άκρη.
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
τα μαύρα δε σου είπανε... αλλα αυτό είναι άλλη κουβέντα.....

Όπα,τα μαύρα τα ξέρει το Υ.Ε.Ν;Αν τα ξέρει,εκεί πρέπει να βάλει μαχαίρι,όχι να λέει ότι παίρνουν 60.000€ και να μην το αποδεικνύει.Κι εγώ σου λέω ότι όλοι οι επιχειρηματιες είναι φοροφυγάδες.Δεν μπορώ να το αποδείξω,και σίγουρα δεν είναι όλοι.
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.251
Κριτικές
3
Like
1.423
Πόντοι
566
Φίλε μου,θα καταλάβεις επιτέλους ότι στα χρέη του ΟΣΕ είναι οι χρηματοδοτήσεις που παίρνει για να κάνει έργα;Δεν τα τρώνε οι μηχανοδηγοί τα λεφτά.Οι κατασκευαστικές εταιρείες τα παίρνουν.Τα 7000€ που λες θα είναι με τίγκα την υπερωρία.Ας προσλάβουν προσωπικό να μειωθούν.Επίσης,ας πληρώσει το κράτος επιδοτήσεις όπως κάνει για τις άγωνες γραμμές της ακτοπλοΐας και στον ΟΣΕ.Αλλά δεν τα δίνει.

...θα καταλάβεις φίλε μου πως τα χρέη είναι χρέη που τα πληρώνουμε όλοι εμείς ???

Τα έσοδα από το μεταφορικό έργο του ΟΣΕ το 2007 ήταν 105 εκ. € και μόνο τα έξοδα μισθοδοσίας 375 εκ. €.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Ότι επιδοτούν τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ για αγορά νέων λεωφορείων,μάλλον δε σε πειράζει.Δεν ξέρω από πού είναι η καταγωγή σου,αλλά όταν θα πληρώνεις χρυσά τα ΚΤΕΛ που θα είναι η μόνη επιλογή σου για οδική μεταφορά,και θα κάνεις και πολλές ώρες να πας στον προορισμό σου,θα αναπολείς τον ΟΣΕ.
Αν τον κλείσουν το μόνο που θα χάσω είναι ένα ασφαλές μεταφορικό μέσο,και οικολογικό.Λεφτά δε θα χάσω,διότι δεν εργάζομαι εκεί.Αντίθετα με την εθελουσία που πάνε να κάνουν,θα πληρώνω κάποιους να κάθονται συνταξιούχοι στα 55 τους στα καφενεία.

ούτε η πρώτη φορά θα είναι ούτε η τελευταία.
Και μάλιστα εγώ έχω διαπιστώσει ότι τελευταία ΜΟΝΟ ιδιωτικά δουλεύουν όπως πρέπει τα πράγματα στη χώρα.
Αττική Οδός,
Ελ. Βενιζέλος,
Ανακύκλωση αυτοκινήτων.......
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
...θα καταλάβεις φίλε μου πως τα χρέη είναι χρέη που τα πληρώνουμε όλοι εμείς ???

Τα έσοδα από το μεταφορικό έργο του ΟΣΕ το 2007 ήταν 105 εκ. € και μόνο τα έξοδα μισθοδοσίας 375 εκ. €.

Λογικό είναι.Όταν η γραμμή Κόρινθος-Αργος-Τρίπολη ενώ έχει τελειώσει δεν βάζουν τραίνο να τρέχει,το προσωπικό που υπήρχε πληρώνεται κανονικά.Ας βάλουν τραίνα.Αλλά δεν τους αφήνουν τα ΚΤΕΛ....
Ξέρεις πόσο κοστίζουν οι ιδιωτικές εταιρείες φύλαξης που έχει προσλάβει ο ΟΣΕ;Ξέρεις πόσο κοστίζουν οι ιδιωτικές εταιρείες καθαρισμού;Ο κάθε υπάλληλος της σεκιούριτι κοστίζει πάνω από 4000€ στον ΟΣΕ.Ας παίρνει αυτός 600€.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Όπα,τα μαύρα τα ξέρει το Υ.Ε.Ν;Αν τα ξέρει,εκεί πρέπει να βάλει μαχαίρι,όχι να λέει ότι παίρνουν 60.000€ και να μην το αποδεικνύει.Κι εγώ σου λέω ότι όλοι οι επιχειρηματιες είναι φοροφυγάδες.Δεν μπορώ να το αποδείξω,και σίγουρα δεν είναι όλοι.

και το ΥΕΝ τα ξέρει και όλοι όσοι είχαν κάνει τον ΟΛΠ τσιφλίκι τους......
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
ούτε η πρώτη φορά θα είναι ούτε η τελευταία.
Και μάλιστα εγώ έχω διαπιστώσει ότι τελευταία ΜΟΝΟ ιδιωτικά δουλεύουν όπως πρέπει τα πράγματα στη χώρα.
Αττική Οδός,
Ελ. Βενιζέλος,
Ανακύκλωση αυτοκινήτων.......

Ναι,έχεις δίκιο.Και η Ολυμπία οδός που για να χρηματοδοτήσει τα έργα της από τα οποία θα παίρνει για πολλά χρόνια τα διόδια,παίρνει από τώρα τις εισπράξεις των διοδίων Ελευσίνας,Κορίνθου,Σπαθοβουνίου.Κορόιδο είναι να πάει στις τράπεζες;Παίρνει από τα έργα που έγιναν από τον προϋπολογισμό.Τα δε ΚΤΕΛ δεν έχουν πληρώσει ούτε 1€ για τους δρόμους που τρέχουν.Ο ΟΣΕ ακόμα και για μια μπάρα που θα διαλύσει κάποιος ηλίθιος παίρνει δάνειο για να την αποκαταστήσει.Επίσης είδαμε τους ιδιώτες πώς τρέχουν στο δημόσιο όταν δουν τα σκούρα...
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66

5 δις σε 5 χρονια μπηκε μεσα ο ΟΣΕ
πια μπαρα και πρασινα αλογα
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.251
Κριτικές
3
Like
1.423
Πόντοι
566
Λογικό είναι.Όταν η γραμμή Κόρινθος-Αργος-Τρίπολη ενώ έχει τελειώσει δεν βάζουν τραίνο να τρέχει,το προσωπικό που υπήρχε πληρώνεται κανονικά.Ας βάλουν τραίνα.Αλλά δεν τους αφήνουν τα ΚΤΕΛ....
Ξέρεις πόσο κοστίζουν οι ιδιωτικές εταιρείες φύλαξης που έχει προσλάβει ο ΟΣΕ;Ξέρεις πόσο κοστίζουν οι ιδιωτικές εταιρείες καθαρισμού;Ο κάθε υπάλληλος της σεκιούριτι κοστίζει πάνω από 4000€ στον ΟΣΕ.Ας παίρνει αυτός 600€.

δλδ βρίσκεις λογικά τα χρέη του ΟΣΕ ? αντιλαμβάνεσαι το ύψος των μεγεθών των ζημιών ? :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

...γνωρίζεις ότι η πληρότητα των συρμών στο δίκτυο Πελοποννήσου ανέρχεται στο 10% ?  
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
Ας βάλω εδώ όλη την ανοιχτή επιστολή προς τον Υ.Μ.Ε μήπως και τη διαβάσει κανείς.

AΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ κ. Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ:

Θέμα: MHN ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ MHN YΠOTIMATE ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Κύριε Υπουργέ
Με μεγάλη οργή και αγανάκτηση, πληροφορηθήκαμε από τον Τύπο ότι οι ακριβοπληρωμένοι σας σύμβουλοι και τα μετακλητά, διορισμένα από εσάς, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ετοιμάζονται από αρχές Αυγούστου να προβούν σε σφαγή του 70% των σημερινών δρομολογίων των ελληνικών σιδηροδρόμων σε ολόκληρη την επικράτεια και ιδιαίτερα στην ελληνική περιφέρεια. Ετοιμάζονται δηλαδή να σβήσουν από τον συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας τον ελληνικό σιδηρόδρομο κατά το 75% του συνολικού του μήκους, αφήνοντας ουσιαστικά δρομολόγια μονάχα στο υπόλοιπο 25% που αποτελούν ο άξονας Αθηνών-Θεσσαλονίκης και ο Προαστιακός.
Στην πρωτοφανή αυτή απόφαση για τα ευρωπαϊκά χρονικά, οδηγούνται κατόπιν προφανώς δικών σας οδηγιών, στα πλαίσια του κατ’ ευφημισμόν «Σχεδίου Ανασυγκρότησης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων», που υπ’αυτές τις συνθήκες μάλλον θα πρέπει να το μετονομάσετε σε «Σχέδιο διάλυσης» αυτών.
Υποτίθεται ότι στόχος είναι η καταπολέμηση του ελλείμματος του ΟΣΕ, που επανειλημμένα αποκαλείτε ως την πλέον προβληματική επιχείρηση στην Ευρώπη.
Διερωτόμαστε για ποιόν λόγο παραποιείτε την αλήθεια και την κρύβετε από τον ελληνικό λαό και διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα κατά εξοργιστικό τρόπο, όταν γνωρίζετε πολύ καλά ότι το έλλειμμα αυτό δημιουργήθηκε κατά 90% λόγω της διαχρονικής άρνησης της ελληνικής Πολιτείας να εκπληρώσει τις βάσει νόμου οικονομικές της υποχρεώσεις απέναντι στον ΟΣΕ για τις δαπάνες συντήρησης και ανάπτυξης της υποδομής του και τις παρεχόμενες από αυτόν και μη αποζημιωνόμενες κοινωνικές υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, εξωθώντας τον στον δανεισμό με επαχθέστατα τοκοχρεολύσια, αντίθετα με ότι κάνει για τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα που ουδόλως τα επιβάρυνε με τις δαπάνες αυτές (και αν δεν το γνωρίζετε, ρωτήστε τον προηγούμενο Πρόεδρο του ΟΣΕ καθηγητή κ. Μπαλτά και τον πρώην ΓΓ του Υπουργείου σας καθηγητή κ. Ι. Γκόλια – αμφότερους χρηματίσαντες στις εν λόγω θέσεις κατά την διάρκεια της πρώτης κυβερνητικής θητείας της ΝΔ, μεταξύ 2004-2006, που έχουν αναλύσει έξοχα το θέμα αυτό). Αλλά και κατά το υπόλοιπο ποσοστό, μεγάλη ευθύνη έχει η κακοδιαχείριση του ΟΣΕ από τις περισσότερες κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών, της δικής σας συμπεριλαμβανομένης.

Σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη επενδύει στους σιδηροδρόμους και τους αναπτύσσει κατά προτεραιότητα λόγω των μεγάλων συγκριτικών τους πλεονεκτημάτων, σε μια εποχή που όλοι διακηρύσσουν ως απόλυτη προτεραιότητα την στροφή στις πράσινες μεταφορές, καρδιά των οποίων είναι ο σιδηρόδρομος και τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα, εσείς επιχειρείτε ουσιαστικά να δολοφονήσετε εν ψυχρώ τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Θα περίμενε κανείς ότι ύστερα από τόσες επενδύσεις που έγιναν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το τροχαίο υλικό τα τελευταία χρόνια, η ακόμα μονοπωλιακή (ως πότε αλήθεια ?) κρατική εταιρεία σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης – η ΤΡΑΙΝΟΣΕ- θα βελτίωνε και θα αύξανε το παρεχόμενο προϊόν της – δηλαδή την σιδηροδρομική συγκοινωνία, όπως αυτή εκφράζεται με τα εκτελούμενα δρομολόγια- προς τους φορολογούμενους έλληνες πολίτες, αλλά και τους επισκέπτες της χώρας μας που κατά πλειοψηφία προέρχονται από χώρες της ΕΕ και άρα έχουν χρηματοδοτήσει και αυτοί από το υστέρημά τους τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Αντ’ αυτού βλέπουμε να έχουν ληφθεί αποφάσεις για μείωση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου (σε κάποιες μάλιστα έως βαθμού εξαφάνισης), ακόμα και στον βασικό άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
Καταργούνται δρομολόγια ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ που φέρνουν την ακριτική Θράκη σε χρονοαπόσταση 10 ωρών από την Αθήνα, καταργείται το λεγόμενο «τραίνο του λαού» (αμαξοστοιχίες 604, 605), δρομολόγια με πρωτοφανώς υψηλούς δείκτες πληρότητας. Παρομοίως καταργείται η πετυχημένη σύνδεση Αθηνών-Δυτικής Θεσσαλίας με ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ, ενώ μειώνονται κατά 50% τα πετυχημένα προαστιακά δρομολόγια Λάρισας-Βόλου, γραμμή που η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί στον φάκελο των Μεσογειακών Αγώνων ότι θα την αναβαθμίσει σε ηλεκτροκίνητο προαστιακό σιδηρόδρομο. Εκμηδενίζεται η πετυχημένη προαστιακή υπηρεσία Καλαμάτας-Μεσσήνης / ΤΕΙ Καλαμάτας / Κυπαρισσίας (2000 επιβάτες την ημέρα), παρά την γενική τοπική λαϊκή κατακραυγή και τις οργισμένες αντιδράσεις των τοπικών δημάρχων και του νομάρχη Μεσσηνίας και προέδρου της ΕΝΑΕ κ. Δράκου. Περιορίζεται στον γελοίο αριθμό των 2 δρομολογίων την ημέρα (αντί των 5 σήμερα) η παραδοσιακά δημοφιλής σύνδεση Πύργου-Πάτρας-Αθήνας, η πυρόπληκτη περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου μένει με 2 μόλις δρομολόγια αντί των 7 σημερινών, η σύνδεση Πάτρας-Αθήνας περιορίζεται σε 5 δρομολόγια από 8 (το ΚΤΕΛ έχει όλη μέρα, ανά ημίωρο), ενώ η σύνδεση της ακριτικής Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης με Αθήνα και Θεσσαλονίκη περιορίζεται σε μόλις 3 δρομολόγια. Τέλος η Κοζάνη μένει με 1 δρομολόγιο, αντί έστω να αναδιαταχτούν τα σημερινά της δρομολόγια ώστε να εξυπηρετήσουν την υπάρχουσα τοπική κίνηση Κοζάνης-Πτολεμαΐδας-Φλώρινας.
Πολλές από τις ανωτέρω γραμμές που απομένουν με συχνότητα τραίνων του Φαρ Ουέστ τον 19ο αιώνα, έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα με κονδύλια της ΕΕ, κάτι που έχει συμβεί και με την γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου/Τρίπολης, στην οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται μέχρι στιγμής να βάλει δρομολόγια.
Εφόσον υλοποιηθούν οι ανωτέρω περικοπές και παράλληλα δεν δρομολογηθούν άμεσα τραίνα στην ανακαινισθείσα γραμμή Τριπόλεως / Ναυπλίου, θα μας αναγκάσετε μετά λύπης μας να προσφύγουμε, μαζί με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Επιβατών της οποίας είμαστε μέλη, στα αρμόδια όργανα της ΕΕ (ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής και ΓΔ Μεταφορών και Ενέργειας) και να καταγγείλουμε την υπολειτουργία ή μη λειτουργία γραμμών για τον εκσυγχρονισμό των οποίων δαπανήθηκαν κονδύλια της ΕΕ (Α΄-Β΄-Γ΄ ΚΠΣ, Εθνικό σκέλος και ΠΕΠ), με βάση μελέτες σκοπιμότητας που υποδείκνυαν πολύ διαφορετικούς δείκτες αξιοποίησης των έργων από τους πενιχρούς έως μηδενικούς που τους επιφυλάξατε με αυτήν την πολιτική σας.

Αντί να επιδιώξετε να λύσετε τα προβλήματα οργάνωσης και (δυσ)λειτουργίας του Ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με εξορθολογιστικές διαρθρωτικές παρεμβάσεις μείωσης του υψηλού μοναδιαίου λειτουργικού κόστους της και καταπολεμώντας τα καρκινώματα των συντεχνιακών στρεβλώσεων και της εφησυχασμένης κρατικοδίαιτης νομενκλατούρας της, αντί να προσλάβετε νέο προσωπικό για να καλύψετε τα τεράστια οργανικά κενά και να μειώσετε το μεγάλο κόστος μισθοδοσίας που διογκώνεται λόγω της υποχρεωτικής εκ των πραγμάτων υπερωριακής εργασίας, αντί να επισπεύσετε την ολοκλήρωση των χρονιζόντων ημιτελών έργων εκσυγχρονισμού, αντί να πάρετε δραστικά μέτρα αξιοποίησης της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, αντί τέλος πάντων να αντιμετωπίσετε και τιμωρήσετε τα προβλήματα που κρατούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο όμηρο στα δεσμά της οικονομικής αναποτελεσματικότητας και της αντιπαραγωγικότητας, προτιμάτε να τιμωρήσετε τον έλληνα πολίτη στερώντας του το τραίνο, στερώντας του τις σύγχρονες, ασφαλείς, οικολογικές και ποιοτικές υπηρεσίες μεταφοράς που απολαμβάνουν οι ευρωπαίοι συμπολίτες του. Τιμωρείτε με την πολιτική σας αυτή τον πολίτη της πυρόπληκτης Πελοποννήσου που υποσχεθήκατε να στηρίξετε, τιμωρείτε τον αγρότη της Θεσσαλίας στον οποίο υποσχεθήκατε ανάπτυξη της υπαίθρου, τιμωρείτε τον ακρίτα της Μακεδονίας και της Θράκης στον οποίο υποτίθεται ότι θέλετε να παράσχετε κρατική φροντίδα και όχι εγκατάλειψη, τιμωρείτε όλους όσους αντιστέκονται στην κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά επώδυνη έξη της αυτοκίνησης και επιλέγουν ως κοινωνικά ώριμοι πολίτες το τραίνο, για να προσπελάσουν στις πόλεις και τις πρωτεύουσες των νομών τους. Προσβάλετε τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού που ζεί στην Περιφέρεια της χώρας και του βαφτίζετε «καθολική υπηρεσία» τα 2 ή 3 δρομολόγια-χαπάκια την ημέρα ανά γραμμή, που του αφήνετε, την ώρα που στην Αθήνα επιδοτείτε παχυλά άδεια και μισοάδεια πολλές φορές λεωφορεία να πηγαινοέρχονται σε κάθε άκρο του λεκανοπεδίου. Αυτή είναι η ίση μεταχείριση που επιφυλάσσετε στους πολίτες αυτής της χώρας ? Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και μεταφορές δεν είναι μόνο το αυτοκινητιστικό κεφάλαιο και το οδικό λόμπυ κύριε Υπουργέ. Άλλωστε αυτό, το αντιληφθήκατε καλά μετά την μεγάλη κατακραυγή επιβατών Δ. Σ. και ειδικών επιστημόνων-συγκοινωνιολόγων, που ξεσήκωσε μια άλλη άστοχη απόφασή σας, για τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
Έχετε μια τελευταία ευκαιρία να επανορθώσετε, αποτρέποντας το έγκλημα της ντε φάκτο κατάργησης του σιδηροδρόμου στα δύο τρίτα της χώρας. Εάν την χάσετε, δεν θα πληρώσει μόνο η παράταξή σας βαρύτατο (αλλά και δίκαιο) πολιτικό κόστος, αλλά θα μείνετε στην ελληνική πολιτική ιστορία ως ο Ηρόστρατος (*) των ελληνικών σιδηροδρόμων, ο αντι-Τρικούπης.

Για το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.
Ο πρόεδρος
Νάσος Κόκκινος
(*) Ο Ηρόστρατος έζησε στην αρχαιότητα και έμεινε γνωστός γιατί έκαψε το Ναό της Εφέσσου, πράξη που όπως είπε έκανε για να τον θυμούνται οι
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
δλδ βρίσκεις λογικά τα χρέη του ΟΣΕ ? αντιλαμβάνεσαι το ύψος των μεγεθών των ζημιών ? :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

...γνωρίζεις ότι η πληρότητα των συρμών στο δίκτυο Πελοποννήσου ανέρχεται στο 10% ?  

Γνωριζεις ότι από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα η γραμμή δε λειτουργεί;Το γνωρίζεις αυτό ή ο φανατισμός σου για τη ΝΔ σε κάνει να μην το γνωρίζεις;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Ναι,έχεις δίκιο.Και η Ολυμπία οδός που για να χρηματοδοτήσει τα έργα της από τα οποία θα παίρνει για πολλά χρόνια τα διόδια,παίρνει από τώρα τις εισπράξεις των διοδίων Ελευσίνας,Κορίνθου,Σπαθοβουνίου.Κορόιδο είναι να πάει στις τράπεζες;Παίρνει από τα έργα που έγιναν από τον προϋπολογισμό.Τα δε ΚΤΕΛ δεν έχουν πληρώσει ούτε 1€ για τους δρόμους που τρέχουν.Ο ΟΣΕ ακόμα και για μια μπάρα που θα διαλύσει κάποιος ηλίθιος παίρνει δάνειο για να την αποκαταστήσει.Επίσης είδαμε τους ιδιώτες πώς τρέχουν στο δημόσιο όταν δουν τα σκούρα...

ό,τι και να μου λές αρκετά με τους σοσιαληστές.
απλά πράγματα.
Ιδιωτικοποίηση με αναχρηματοδότηση έργου και επίβλεψη διοόκησης από δημόσιο.
ΤΩΡΑ και σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες.
και κομμένα τα εθελούσια και οι λοιπές παπαριές. Να δουλέψετε μουνιά μέχρι τα 70 όπως όλοι μας.
 

Επισκέπτης
Ναι,έχεις δίκιο.Και η Ολυμπία οδός που για να χρηματοδοτήσει τα έργα της από τα οποία θα παίρνει για πολλά χρόνια τα διόδια,παίρνει από τώρα τις εισπράξεις των διοδίων Ελευσίνας,Κορίνθου,Σπαθοβουνίου.Κορόιδο είναι να πάει στις τράπεζες;Παίρνει από τα έργα που έγιναν από τον προϋπολογισμό.Τα δε ΚΤΕΛ δεν έχουν πληρώσει ούτε 1€ για τους δρόμους που τρέχουν.Ο ΟΣΕ ακόμα και για μια μπάρα που θα διαλύσει κάποιος ηλίθιος παίρνει δάνειο για να την αποκαταστήσει.Επίσης είδαμε τους ιδιώτες πώς τρέχουν στο δημόσιο όταν δουν τα σκούρα...

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

εχει βάλει κανείς ΟΛΥΜΠΙΑ PASS?
παιζουν εκπτωσεις?
ξερει κανείς λεπτομέρειες?
 

imaginas.gr

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2008
Μηνύματα
2.416
Κριτικές
14
Like
5
Πόντοι
616
ό,τι και να μου λές αρκετά με τους σοσιαληστές.
απλά πράγματα.
Ιδιωτικοποίηση με αναχρηματοδότηση έργου και επίβλεψη διοόκησης από δημόσιο.
ΤΩΡΑ και σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες.
και κομμένα τα εθελούσια και οι λοιπές παπαριές. Να δουλέψετε μουνιά μέχρι τα 70 όπως όλοι μας.

Την είδαμε φίλε την ιδιωτικοποίηση.Όπως βλέπουμε και τις κρατικοποιήσεις.Η γραμμή Λονδίνο-Ενδιμβούργο,πέρασε ξανά στα χέρια του κράτους.Οι ιδιώτες δεν μπόρεσαν...Το ίδιο και στη Νέα Ζηλανδία,και στην αεροπορική εταιρεία της Αργεντινής...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Την είδαμε φίλε την ιδιωτικοποίηση.Όπως βλέπουμε και τις κρατικοποιήσεις.Η γραμμή Λονδίνο-Ενδιμβούργο,πέρασε ξανά στα χέρια του κράτους.Οι ιδιώτες δεν μπόρεσαν...Το ίδιο και στη Νέα Ζηλανδία,και στην αεροπορική εταιρεία της Αργεντινής...

διάβασε ξανά τι έγραψα...
Στην Ελλάδα με την κωλοράτσα του έλληνα το δημόσιο ισοδυναμεί με ασυδοσία, λούφα και μίζα.
Τελεία.
Η Αττική οδός δουλεύει λαμπρά. Το ίδιο και το αεροδρόμιο.... Δε μπορώ να ξεχάσω το Ελληνικό που το δούλευε η Ολυμπιακή.

Ποτέ ξανά. Τελειώσαν τα ψέμματα ρεμάλια. Στρώστε κώλο ή αρχίστε τις πίπες.
Τώρα αυτά που μου λες αγαπητέ ιμάτζινα για Αγγλίες και Γηραιές αλβιώνες τα ακούω βερεσέ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom