girl_hunter
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 1.497
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.322
- Πόντοι
- 216
ευχαριστω παληκαρια!!
Οι Κάτερχαμ όχι μόνο τερματίσανε αλλά φτάσανε και πολύ κοντά στη 10άδα.Ο ήχος απ' ότι άκουσα ήσαν λίγο βωελτιωμένος αν δεν κάνω λάθος.Κριστιάνο μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά στους κανονισμούς των καυσίμων από πέρσι,δλδ πέρσι ο καθένας έβαζε όσο ήθελε;;;;Και από θέαμα λίγα πράγματα και το κυριότερο χωρίς ουσία,έχει καταντήσει να μην υπάρχουν οδηγοί όλα να τα κάνει το αυτοκίνητο,μία τα ελαστικά,μία τα καύσιμα το ΕΡΣ κλπ και από μάχες τίποτα,να μην χαλάσουμε το μονοθέσιο!Πως σκατά την κάνανε έτσι τη φόρμουλα δεν ξέρω.....
Επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους οι 2 Mercedes στη Μαλαισία.
Ξεκίνησαν επί κεφαλής και δεν απειλήθηκαν από τις 2 Red Bull που έστριψαν πίσω τους σε κανένα σημείο του αγώνα.
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές πάντως εμφανώς έχουν λύσει τα προβλήματα που είχαν στις χειμερινές δοκιμές και είναι η 2η δύναμη στο grid.
Βελτιωμένη από την Αυστραλία η Ferrari αλλά είναι η 3η δύναμη αυτή την στιγμή. Τυχερός ο Αλόνσο που πήρε την 4η θέση μετά την εγκατάλειψη του Ρικιάρντο όταν στο pit stop δεν κούμπωσε ο τροχός.
Άτυχος ο Ραϊκόνεν που στον πρώτο γύρο τον χτύπησε ο Μάγκνουσεν από πίσω και κλατάρισε το ελαστικό.
Ακόμα μια καλή εμφάνιση για τον Χούλκενμπεργκ που με 1 pit stop λιγότερο πήρε την 5η θέση.
Μια από τα ίδια με την Αυστραλία στην Williams. Οι κατατακτήριες σε βρόχινο οδόστρωμα τους έστειλαν πάλι να ξεκινούν από πίσω και να κάνουν προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις.
Στάσιμη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές δείχνει η McLaren.
Αξιοσημείωτο ότι η μια Lotus του Γκροσάν κατάφερε να τερματίσει και μάλιστα 11η. Η άλλη του Μαλδονάδο δεν μπόρεσε καν να ξεκινήσει!
Επίσης τερμάτισαν και οι 2 Caterham!! :o
Αναλυτικά :
Βαθμολογία οδηγών:
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται το επόμενο σαββατοκύριακο στην γνωστή από τις χειμερινές δοκιμές πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν.
Έχεις δίκιο. Κάθε χρόνο και χειρότερα.Δηλαδή ρε παιδιά, αυτό το πράμα που είδαμε φέτος, όχι ότι πέρυσι βλέπαμε και τίποτα καλύτερο, είναι το κορυφαίο μηχανοκίνητο sport? Πόσες σφαλιάρες θέλουν όλοι αυτοί από τους Valentino Rossi και Sebastian Loeb? Σίχαμα είναι πλέον η F1... Καλύτερα να κάνουν τηλεκατευθυνόμενα τα μονοθέσια και να κανονίζονται όλα από τα pits...
Ο ήχος απ' ότι άκουσα ήσαν λίγο βωελτιωμένος αν δεν κάνω λάθος.Κ
Κριστιάνο μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά στους κανονισμούς των καυσίμων από πέρσι,δλδ πέρσι ο καθένας έβαζε όσο ήθελε;;;;
Και από θέαμα λίγα πράγματα και το κυριότερο χωρίς ουσία,έχει καταντήσει να μην υπάρχουν οδηγοί όλα να τα κάνει το αυτοκίνητο,μία τα ελαστικά,μία τα καύσιμα το ΕΡΣ κλπ και από μάχες τίποτα,να μην χαλάσουμε το μονοθέσιο!Πως σκατά την κάνανε έτσι τη φόρμουλα δεν ξέρω.....
Διάβασα τώρα για ποινή 10 θέσεων στον Ρικιάρντο στο Μπαχρέιν.
Στην μετάδοση καθαρά έγραψε στην οθόνη ποινή εισόδου 10 δεύτερα και μας την έδειξε που την έκτισε πριν εγκαταλείψει.τι εγινε??
Φερράρι δυστηχως δύσκολα θα ανακάμψει αφού δεν υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες. :S
Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι πολλοί οι περιορισμοί και μόνο στους 3 πρώτους γύρους είδαμε κάτι μάχες. Μετά όλοι σε διαχείριση και καυσίμων και ελαστικών και κινητήρων αφού φέτος έχουν 5 για όλη την χρονιά. Το Σάββατο στο P3 όσοι είχαν κάνει χωρίς πρόβλημα τις ρυθμίσεις που ήθελαν την Παρασκευή αρκέστηκαν σε λίγους γύρους για να μην φθείρουν τους κινητήρες.
Και που βγάλανε αυτό το κανονισμό άλλαξε τίποτα;;;;;;;!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Έχεις και τους βλάκες τους εκφωνητές στον οτε τβ να λένε έχει κάνει ο ένας πολύ κατανάλωση μέχρι στιγμής ο άλλος λίγη μάλλον θα πιέσει στο τέλος του αγώνα και άλλες τέτοιες παπαριές!Μη πω για το ανεκδιήγητο με τη ποινή 5δ στον Μπότας νομίζω που λέει αδικήθικε δλδ σύμφωνα με τα λεγόμενά του αν το έκανε πιο μετά θα κέρδιζε περισσότερο χρόνο;;;! Να πάνε να γαμηθούνε!Χίλιες φορές WRC και φόρμουλα μόνο στο πσ F1 13 με γκάυλα ήχο!Δυστυχώς φέτος θα δούμε πρωτάθλημα διαχείρισης όπως λες. Εκτός από τα ελαστικά τώρα έχουμε καύσιμα και κινητήρες. Μάλιστα στην μετάδοση μας έδειχναν και το ποσοστό καυσίμου που έχει καταναλώσει ο καθένας μέχρι την δεδομένη στιγμή. BTW η Μερσέντες φάνηκε να είναι 1% με 2% "οικονομικότερη από Ρενό και Φεράρι!!
Πολύ δυνατή σήμερα η Μερσέντες με τον Lewis να κόβει από τα μισά του αγώνα και να κερδίζει άνετα..
"The Briton led from start to finish and dominated to the extent that the team chose to turn his engine down after just 50 per cent race distance". - See more at:
Μία από τα ίδια...Είναι από τις ελάχιστες φορές (παρακολουθώ πολλά χρόνια Φόρμουλα 1 και σχεδόν δεν έχανα αγώνα,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) που είδα πολύ λίγα λεπτά και από τους δύο αγώνες...Δεν μου έκανε καθόλου αίσθηση να παρακολουθήσω παραπάνω...Δεν είναι η Φόρμουλα 1 που ξέραμε τόσα χρόνια,αυτή...Δεν βλέπεται και δεν ακούγεται πλέον... :Sούτε για 10 γύρους δεν κατάφερε να κρατηθεί το ενδιαφέρον μου.
με πήρε ο ύπνος... έπαιζα με το τάμπλετ... διάβαζα περιοδικά κ εφημερίδες αλλά F1 γιοκ.
έτσι θα βελτιωθεί ο ήχος...