Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

girl_hunter

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.497
Κριτικές
9
Like
1.322
Πόντοι
216
ευχαριστω παληκαρια!!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Νομίζω ότι αν κρύβονται είναι πολύ λίγο. Οι χρόνοι είναι εκεί που μπορεί να πάει ένα φετινό μονοθέσιο την δεδομένη στιγμή.
Στην Ferrari δείχνουν να προόδεψαν αρκετά, και τα σοβαρά προβλήματα του Raikkonen λύθηκαν.

23857.jpg


Στην Ferrari έχουν επιλέξει ένα set-up με χαμηλή τελική στην ευθεία (312 χιλ) αλλά τους  δίνει καλά περάσματα στα υπόλοιπα κομμάτια της πίστας μια και αεροδυναμικά το μονοθέσιο είναι κάλο. Αντίθετα πέρυσι έχαν επιλέξει την ψηλότερη τελική: 306 ο  Alonso.

Σε παραπλήσιο set-up ήταν σήμερα και οι Red Bull.

Φέτος ψηλή τελική έχουν σχεδόν όλοι με κινητήρα Mercedes: 320 οι Massa,  Bottas, Magnussen ,  Hulkenberg ,  Button.

Αυτό που προκάλεσε εντύπωση είναι ότι οι Mercedes – αντίθετα με πέρυσι που ήταν το μειονέκτημά τους  -  είχαν λιγότερη φθορά στα ελαστικά από Ferrari και Red Bull.

Πέρυσι Vettel και Webber έκαναν το 1-2 με 4 pit stop.
Φέτος τα ελαστικά είναι πιο σκληρά αλλά η ροπή μεγαλύτερη, δύσκολα δείχνει να μπορεί να κερδίσει κάποιος με 3 με αυτή την ζέστη αν ο αγώνας γίνει σε στεγνό οδόστρωμα. Η αναβαθμισμένη πρόγνωση κάνει λόγο για κενό μεταξύ των τροπικών καταιγίδων την ώρα του αγώνα.

nxqjXlPq.jpg



Κατά τα άλλα όλες οι ομάδες ήταν εκεί που τους υπολόγιζαν όλοι. Εξαίρεση η McLaren!
Ο Ron Dennis  - που δεν ήταν στην Kuala Lumpur  - είχε κάνει δηλώσεις ότι με το νέο αεροδυναμικό πακέτο που ετοιμάζουν θα κερδίζουν 0,5 δευτερόλεπτο στο γύρο .
Εμφανίστηκαν με εντελώς νέα μπρος πτέρυγα,  αλλά ή οι άλλοι προόδεψαν περισσότερο  ή δεν πήραν ότι περίμεναν.
 

pllp9

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
30
Πόντοι
1
εβρεξε δυνατα στη μαλαισια πριν τισ κατατακτηριες, μολις σταματησε ομως
προς στιγμην χαρηκαν οι redbull ομως ξεχνουν οτι στεγνωνει γρηγορα στην μαλαισια.. δεν γλιτωνουν με τιποτα, θα φυγουν απο τη μαλαισια χωρις βαθμους τα κωπροσκυλα :birdman:
προβλεπω πάντως καλο αγωνα λογω μεγαλης φθορας ελαστικων με πρωτια για μερσεντες επειτα φερραρι κ γουιλιαμσ να ειναι πολυ δυνατες και να ακολουθουν μακλαρεν, ηρεντ μπουλ που θα παλευει με ιντια και μακλαρεν
τωρα για τις κατατακτηριες σιγουρη πρωτια για μερσεντες να ακολουθουν φερραρι  γουιλιαμς και ρεντ μπουλ μαζι διοτι οι πουτανες εχουν πολυ  καλες ταχυτητες στις γρηγορες καμπες απο ολα τα αλλα μονοθεσια ενα χαρακτηριστικο και μειζον οπλο της τα τελευταια χρονια..
το Q3 & 2 θα ειναι πολυ gambling διοτι θα ειναι ακομη βρεγμενα
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
23929.3.jpg


Επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους οι 2 Mercedes στη Μαλαισία.
Ξεκίνησαν επί  κεφαλής και δεν απειλήθηκαν από τις 2 Red Bull που έστριψαν πίσω τους σε  κανένα σημείο του αγώνα.
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές πάντως εμφανώς έχουν λύσει τα προβλήματα που είχαν στις  χειμερινές δοκιμές και είναι η 2η δύναμη στο grid.

Βελτιωμένη από την Αυστραλία η Ferrari αλλά είναι η 3η δύναμη αυτή την στιγμή. Τυχερός ο Αλόνσο που πήρε την 4η θέση μετά την εγκατάλειψη του Ρικιάρντο όταν στο pit stop δεν κούμπωσε ο τροχός.
Άτυχος ο Ραϊκόνεν που στον πρώτο γύρο τον  χτύπησε ο Μάγκνουσεν από πίσω και κλατάρισε το ελαστικό.

Ακόμα μια καλή εμφάνιση για τον Χούλκενμπεργκ που με 1 pit stop λιγότερο πήρε την 5η θέση.

Μια από τα ίδια με την Αυστραλία  στην Williams. Οι κατατακτήριες  σε βρόχινο οδόστρωμα τους έστειλαν πάλι  να  ξεκινούν από  πίσω και  να κάνουν προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις.

Στάσιμη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές δείχνει η McLaren.

Αξιοσημείωτο ότι η μια Lotus του Γκροσάν κατάφερε να τερματίσει και μάλιστα 11η.  Η άλλη του Μαλδονάδο δεν μπόρεσε καν να ξεκινήσει! :grin:

Επίσης τερμάτισαν και οι 2 Caterham!! :o

Αναλυτικά :

XSrzo5Hb.jpg




Βαθμολογία οδηγών:
MgM3qM7g.jpg



Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Ii6kEa6A.jpg



Το πρωτάθλημα συνεχίζεται το επόμενο σαββατοκύριακο στην γνωστή από τις χειμερινές δοκιμές πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν.

18330.jpg
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
23929.3.jpg


Επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους οι 2 Mercedes στη Μαλαισία.
Ξεκίνησαν επί  κεφαλής και δεν απειλήθηκαν από τις 2 Red Bull που έστριψαν πίσω τους σε  κανένα σημείο του αγώνα.
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές πάντως εμφανώς έχουν λύσει τα προβλήματα που είχαν στις  χειμερινές δοκιμές και είναι η 2η δύναμη στο grid.

Βελτιωμένη από την Αυστραλία η Ferrari αλλά είναι η 3η δύναμη αυτή την στιγμή. Τυχερός ο Αλόνσο που πήρε την 4η θέση μετά την εγκατάλειψη του Ρικιάρντο όταν στο pit stop δεν κούμπωσε ο τροχός.
Άτυχος ο Ραϊκόνεν που στον πρώτο γύρο τον  χτύπησε ο Μάγκνουσεν από πίσω και κλατάρισε το ελαστικό.

Ακόμα μια καλή εμφάνιση για τον Χούλκενμπεργκ που με 1 pit stop λιγότερο πήρε την 5η θέση.

Μια από τα ίδια με την Αυστραλία  στην Williams. Οι κατατακτήριες  σε βρόχινο οδόστρωμα τους έστειλαν πάλι  να  ξεκινούν από  πίσω και  να κάνουν προσπάθεια να κερδίσουν θέσεις.

Στάσιμη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές δείχνει η McLaren.

Αξιοσημείωτο ότι η μια Lotus του Γκροσάν κατάφερε να τερματίσει και μάλιστα 11η.  Η άλλη του Μαλδονάδο δεν μπόρεσε καν να ξεκινήσει! :grin:

Επίσης τερμάτισαν και οι 2 Caterham!! :o

Αναλυτικά :

XSrzo5Hb.jpg




Βαθμολογία οδηγών:
MgM3qM7g.jpg



Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Ii6kEa6A.jpg



Το πρωτάθλημα συνεχίζεται το επόμενο σαββατοκύριακο στην γνωστή από τις χειμερινές δοκιμές πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν.

18330.jpg
Οι Κάτερχαμ όχι μόνο τερματίσανε αλλά φτάσανε και πολύ κοντά στη 10άδα.Ο ήχος απ' ότι άκουσα ήσαν λίγο βωελτιωμένος αν δεν κάνω λάθος.Κριστιάνο μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά στους κανονισμούς των καυσίμων από πέρσι,δλδ πέρσι ο καθένας έβαζε όσο ήθελε;;;;Και από θέαμα λίγα πράγματα και το κυριότερο χωρίς ουσία,έχει καταντήσει να μην υπάρχουν οδηγοί όλα να τα κάνει το αυτοκίνητο,μία τα ελαστικά,μία τα καύσιμα το ΕΡΣ κλπ και από μάχες τίποτα,να μην χαλάσουμε το μονοθέσιο!Πως σκατά την κάνανε έτσι τη φόρμουλα δεν ξέρω.....
 

Rainbow

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2006
Μηνύματα
1.297
Like
400
Πόντοι
36
Δηλαδή ρε παιδιά, αυτό το πράμα που είδαμε φέτος, όχι ότι πέρυσι βλέπαμε και τίποτα καλύτερο, είναι το κορυφαίο μηχανοκίνητο sport? Πόσες σφαλιάρες θέλουν όλοι αυτοί από τους Valentino Rossi και Sebastian Loeb? Σίχαμα είναι πλέον η F1... Καλύτερα να κάνουν τηλεκατευθυνόμενα τα μονοθέσια και να κανονίζονται όλα από τα pits...
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.479
Κριτικές
53
Like
9.313
Πόντοι
25.786
Δηλαδή ρε παιδιά, αυτό το πράμα που είδαμε φέτος, όχι ότι πέρυσι βλέπαμε και τίποτα καλύτερο, είναι το κορυφαίο μηχανοκίνητο sport? Πόσες σφαλιάρες θέλουν όλοι αυτοί από τους Valentino Rossi και Sebastian Loeb? Σίχαμα είναι πλέον η F1... Καλύτερα να κάνουν τηλεκατευθυνόμενα τα μονοθέσια και να κανονίζονται όλα από τα pits...
Έχεις δίκιο. Κάθε χρόνο και χειρότερα.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.237
Like
459
Πόντοι
36
O "ήχος" είναι όντως για τα πανηγύρια. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, νομίζω πως ίσως είναι νωρίς.


Ακραία ίσως περίπτωση, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο ήχος απ' ότι άκουσα ήσαν λίγο βωελτιωμένος αν δεν κάνω λάθος.Κ


Ο Bernie Ecclestone που είναι αυτός που πουλά την F1,  από την αρχή είχε εκφράσει τον προβληματισμό του για το ήχο όταν η FIA είχε ανακοινώσει την απόφαση για του φετινές μονάδες ισχύος.
Ήδη με δηλώσεις του μετά την Αυστραλία εξέφρασε την απογοήτευσή του. Έχει κάνει συναντήσεις με μηχανικούς για να πάρει ιδέες αλλά δεν είναι εύκολο να λυθεί το πρόβλημα. Επιπλέον η φετινή ροπή από τις χαμηλές στροφές και τα φετινά κιβώτια 8 σχέσεων δεν εξαντλούν το όριο στροφών που είναι 15000 χιλ. και μπορεί να βελτίωναν τον ήχο. Γύρω στις 12-13000 χιλ πάνε,  ενώ πέρυσι  ο κινητήρας δούλευε ουσιαστικά μόνο από τις 15 – 18 χιλιάδες στροφές.
Ο λόγος που ακουγόταν βελτιωμένος είναι επειδή πέτυχε κάποιες αλλαγές στα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται στα  onboard πλάνα και σε άλλες  κάμερες.
Ξέρει ότι αν πουλάς σκατά έχεις  πρόβλημα, στην FIA για την ώρα μάλλον δεν το έχουν κατανοήσει, κολλημένοι τεχνοκράτες.



Κριστιάνο μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά στους κανονισμούς των καυσίμων από πέρσι,δλδ πέρσι ο καθένας έβαζε όσο ήθελε;;;;



Πέρυσι τα μονοθέσια έπρεπε να βγάλουν τον αγώνα  με 160Kg καύσιμο. Επειδή είχαν πείρα από τα προηγούμενα χρόνια ήξεραν περίπου πόσα θα τους χρειαστούν. Στα Μονακό π.χ. 125 και περίσσευε.  154 κιλά ήταν πέρυσι στην Γερμανία η μεγαλύτερη κατανάλωση.
Φέτος υπάρχει όριο στην κατανάλωση καυσίμου, τόσο τη στιγμιαία (100kg/h) – ο λόγος που τιμωρήθηκε ο Ρικιάρντο -  όσο και τη συνολική (100kg/αγώνα).



Και από θέαμα λίγα πράγματα και το κυριότερο χωρίς ουσία,έχει καταντήσει να μην υπάρχουν οδηγοί όλα να τα κάνει το αυτοκίνητο,μία τα ελαστικά,μία τα καύσιμα το ΕΡΣ κλπ και από μάχες τίποτα,να μην χαλάσουμε το μονοθέσιο!Πως σκατά την κάνανε έτσι τη φόρμουλα δεν ξέρω.....


Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι πολλοί οι περιορισμοί και μόνο στους 3 πρώτους γύρους είδαμε κάτι μάχες. Μετά όλοι σε διαχείριση και καυσίμων και ελαστικών και κινητήρων αφού φέτος έχουν 5 για όλη την χρονιά. Το Σάββατο  στο P3 όσοι είχαν κάνει χωρίς πρόβλημα τις ρυθμίσεις που ήθελαν την Παρασκευή αρκέστηκαν σε λίγους γύρους για να μην φθείρουν τους κινητήρες.

 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν για ήχο και για ντον τρόπο που όλοι αμύνονται αντί να επιτίθενται. :huh:

Φερράρι δυστηχως δύσκολα θα ανακάμψει αφού δεν υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες. :S

Διάβασα τώρα για ποινή 10 θέσεων στον Ρικιάρντο στο Μπαχρέιν.
Στην μετάδοση  καθαρά έγραψε στην οθόνη ποινή εισόδου 10 δεύτερα και μας την έδειξε που την έκτισε πριν εγκαταλείψει.τι εγινε??  :think:


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Διάβασα τώρα για ποινή 10 θέσεων στον Ρικιάρντο στο Μπαχρέιν.
Στην μετάδοση  καθαρά έγραψε στην οθόνη ποινή εισόδου 10 δεύτερα και μας την έδειξε που την έκτισε πριν εγκαταλείψει.τι εγινε??  :think:



Στον sport-fm τα γράφουν περιληπτικά.  :grin:


φετινοί κανονισμοί  άρθρο 23.12c: Σε μη ασφαλή απελευθέρωση από τα pits, θα υπάρχουν δύο ποινές: η μία θα είναι 10 δευτερόλεπτα stop & go και η δεύτερη θα είναι 10 θέσεις πιο πίσω στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα.



Φερράρι δυστηχως δύσκολα θα ανακάμψει αφού δεν υπάρχει εξέλιξη στους κινητήρες. :S


Νωρίς απογοητεύτηκες!  :grin: Στο Μπαχρέιν θα έχουν αναβαθμίσεις!
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
ούτε για 10 γύρους δεν κατάφερε να κρατηθεί το ενδιαφέρον μου.
με πήρε ο ύπνος... έπαιζα με το τάμπλετ... διάβαζα περιοδικά κ εφημερίδες αλλά F1 γιοκ.

έτσι θα βελτιωθεί ο ήχος... :grin:  :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • Bjt9-fRCQAAMG_c.jpg-large.jpg
    Bjt9-fRCQAAMG_c.jpg-large.jpg
    35,9 KB · Εμφανίσεις: 15

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι πολλοί οι περιορισμοί και μόνο στους 3 πρώτους γύρους είδαμε κάτι μάχες. Μετά όλοι σε διαχείριση και καυσίμων και ελαστικών και κινητήρων αφού φέτος έχουν 5 για όλη την χρονιά. Το Σάββατο  στο P3 όσοι είχαν κάνει χωρίς πρόβλημα τις ρυθμίσεις που ήθελαν την Παρασκευή αρκέστηκαν σε λίγους γύρους για να μην φθείρουν τους κινητήρες.

Δυστυχώς φέτος θα δούμε πρωτάθλημα διαχείρισης όπως λες. Εκτός από τα ελαστικά τώρα έχουμε καύσιμα και κινητήρες. Μάλιστα στην μετάδοση μας έδειχναν και το ποσοστό καυσίμου που έχει καταναλώσει ο καθένας μέχρι την δεδομένη στιγμή. BTW η Μερσέντες φάνηκε να είναι 1% με 2% "οικονομικότερη από Ρενό και Φεράρι!!

Πολύ δυνατή σήμερα η Μερσέντες με τον Lewis να κόβει από τα μισά του αγώνα και να κερδίζει άνετα..
"The Briton led from start to finish and dominated to the extent that the team chose to turn his engine down after just 50 per cent race distance". - See more at:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Δυστυχώς φέτος θα δούμε πρωτάθλημα διαχείρισης όπως λες. Εκτός από τα ελαστικά τώρα έχουμε καύσιμα και κινητήρες. Μάλιστα στην μετάδοση μας έδειχναν και το ποσοστό καυσίμου που έχει καταναλώσει ο καθένας μέχρι την δεδομένη στιγμή. BTW η Μερσέντες φάνηκε να είναι 1% με 2% "οικονομικότερη από Ρενό και Φεράρι!!

Πολύ δυνατή σήμερα η Μερσέντες με τον Lewis να κόβει από τα μισά του αγώνα και να κερδίζει άνετα..
"The Briton led from start to finish and dominated to the extent that the team chose to turn his engine down after just 50 per cent race distance". - See more at:
Και που βγάλανε αυτό το κανονισμό άλλαξε τίποτα;;;;;;;!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@Έχεις και τους βλάκες τους εκφωνητές στον οτε τβ να λένε έχει κάνει ο ένας πολύ κατανάλωση μέχρι στιγμής ο άλλος λίγη μάλλον θα πιέσει στο τέλος του αγώνα και άλλες τέτοιες παπαριές!Μη πω για το ανεκδιήγητο με τη ποινή 5δ στον Μπότας νομίζω που λέει αδικήθικε :headbang: :headbang: :headbang:δλδ σύμφωνα με τα λεγόμενά του αν το έκανε πιο μετά θα κέρδιζε περισσότερο χρόνο;;;! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:Να πάνε να γαμηθούνε!Χίλιες φορές WRC και φόρμουλα μόνο στο πσ F1 13 με γκάυλα ήχο!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
ούτε για 10 γύρους δεν κατάφερε να κρατηθεί το ενδιαφέρον μου.
με πήρε ο ύπνος... έπαιζα με το τάμπλετ... διάβαζα περιοδικά κ εφημερίδες αλλά F1 γιοκ.

έτσι θα βελτιωθεί ο ήχος... :grin:  :rockon: :rockon:
Μία από τα ίδια...Είναι από τις ελάχιστες φορές (παρακολουθώ πολλά χρόνια Φόρμουλα 1 και σχεδόν δεν έχανα αγώνα,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) που είδα πολύ λίγα λεπτά και από τους δύο αγώνες...Δεν μου έκανε καθόλου αίσθηση να παρακολουθήσω παραπάνω...Δεν είναι η Φόρμουλα 1 που ξέραμε τόσα χρόνια,αυτή...Δεν βλέπεται και δεν ακούγεται πλέον... :S

Πολύ καλή ιδέα... :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
Μου θυμίζει λίγο τις βουβουζέλες... :grin:

 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    156,4 KB · Εμφανίσεις: 31

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom