Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Αποκλείστηκε ο  Ντανιέλ Ρικιάρντο ο οποίος είχε τερματίσει δεύτερος, καθώς η RB10 παραβίασε το άρθρο 3.2 της FIA  για το  όριο ροής καυσίμου.
Η ροή του καυσίμου μετριέται με τη χρήση του αισθητήρα ροής καυσίμου (άρθρο 5.10.3 & 5.10.4 των τεχνικών κανονισμών)  και είναι φέτος στα 100kg/h.




Οπότε οι βαθμοί μοιράζονται ως εξής:

1. Ρόσμπεργκ, 25
2. Μάγκνουσεν , 18
3. Μπάτον, 15
4. Αλόνσο 12
5. Μπότας, 10
6. Χούλκενμπεργκ, 8
7. Ραϊκόνεν, 6
8. Βερνιέ, 4
9. Κβίατ, 2
10. Πέρες, 1
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Αποκλείστηκε ο  Ντανιέλ Ρικιάρντο ο οποίος είχε τερματίσει δεύτερος, καθώς η RB10 παραβίασε το άρθρο 3.2 της FIA  για το  όριο ροής καυσίμου.
Η ροή του καυσίμου μετριέται με τη χρήση του αισθητήρα ροής καυσίμου (άρθρο 5.10.3 & 5.10.4 των τεχνικών κανονισμών)  και είναι φέτος στα 100kg/h.




Οπότε οι βαθμοί μοιράζονται ως εξής:

1. Ρόσμπεργκ, 25
2. Μάγκνουσεν , 18
3. Μπάτον, 15
4. Αλόνσο 12
5. Μπότας, 10
6. Χούλκενμπεργκ, 8
7. Ραϊκόνεν, 6
8. Βερνιέ, 4
9. Κβίατ, 2
10. Πέρες, 1

Από ότι φαίνεται πάντως η RBR θα κάνει έφεση ισχυριζόμενη ότι το οργανο μέτρησης της FIA είχε όλο το ΣΚ πρόβλημα...
"Inconsistencies with the FIA fuel flow meter have been prevalent all weekend up and down the pit lane. The team and Renault are confident the fuel supplied to the engine is in full compliance with the regulations." - See more at: Για να δούμε ...
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Μαλακίες!Σὲ σχέση μὲ ἄλλα χρόνια σήμερα πηγαίνανε σὰν κότες!Καὶ αὐτὸς ὁ ἦχος πάλι,φόρμουλα ὁδηγοῦνε ἢ τὸ μιτσουμπίση λάνσερ τοῦρμπο;;;;;;῾Η μεγαλύτερη πόρωση γιὰ ἕνα θεατὴ ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε εἶναι ὁ ἦχος καὶ μετὰ ὅλα τἄλλα,ἐγῶ ξενέρωσα τελείως.᾿Αν ὑπήρχανε κάποιοι ποὺ θέλανε νὰ διώξουνε τόν κόσμο ἀπὸ τὴ φόρμουλα τὰ καταφέρανε πιστεύω,ἵσως εἶμαι ὑπερβολικὸς ἀλλὰ ἐγὼ ἕτσι τὸ βλέπω.
:thumbsup:
Σε κάποιες στιγμές νομίζεις ότι ακούς WRC από μέσα!!! :S
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Κούρασε τους Briatore και Rossi το νέο πρόσωπο της Formula 1. Δύσκολα αλλάζει ο ήχος των power units

Ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της Renault, Flavio Briatore, ξεσπάθωσε κατά της νέας εποχής της Formula 1. Ο Ιταλός υποστήριξε πως, σε ένα σπορ όπου τα αστέρια είναι οι οδηγοί και το θέαμα προέρχεται από τις μάχες μεταξύ τους, οι κανονισμοί που έγραψαν κάποιοι μηχανικοί, έδωσαν ένα απαίσιο αποτέλεσμα.

(Οι θεατές) Δεν καταλαβαίνουν γιατί οι οδηγοί δεν επιτίθενται, γιατί και πώς κάνουν εξοικονόμηση καυσίμων και γιατί πρωταθλητές αρνούνται ακόμα και να υπερασπιστούν τη θέση τους. Αυτό ήταν ένα παράξενο θέαμα, που πήγε πίσω πίσω το πιο όμορφο άθλημα στον κόσμο.

Ανέθεσαν τη συγγραφή των κανόνων σε μηχανικούς, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τους οπαδούς ή το θέαμα και το αποτέλεσμα είναι απαίσιο. Φυσικά είναι αλήθεια ότι οι βασικές αρχές των κανόνων είναι σωστές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Formula 1 πρέπει να περιστρέφεται γύρω από τον ανταγωνισμό μεταξύ των οδηγών.


Ο Briatore, γνωστός για την αγάπη του γύρω από το ποδόσφαιρο, προσπάθησε να παρομοιάσει τη σημερινή κατάσταση με έναν ποδοσφαιριστή που δεν θα μπορεί να ακουμπάει τη μπάλα καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Κλείνοντας, τόνισε πως η ανάγκη για αλλαγές είναι επιτακτική, εάν οι υπεύθυνοι δεν θέλουν ο κόσμος να γυρίσει την πλάτη του στο σπορ.

Υποχρεώνοντας τους πιλότους να οδηγούν αργά, έρχεσαι σε αντίθεση με την κοινή λογική. Είναι σαν να εισάγεις ένα κανόνα που να λέει ότι, ο Ρονάλντο μπορεί να αγγίξει την μπάλα μόνο δέκα φορές σε έναν αγώνα. Τώρα έχουμε τα αστέρια (τους οδηγούς) να αναγκάζονται να συμπεριφέρονται μέσα στην πίστα όπως οι λογιστές.

Αν η Formula 1 δεν αλλάξει και πάλι στο άμεσο μέλλον, τότε το κοινό θα χαθεί. Κοιτάξτε τα σχόλια στο διαδίκτυο, σε blogs, στο Twitter. Δεν τους άρεσε το Αυστραλιανό Grand Prix. Ήταν ένα δυσανάγνωστο και θλιβερό θέαμα.

Αυτή η νέα F1 ήρθε πολύ γρήγορα και με λίγες δοκιμές, έτσι ώστε από την αρχή οι Vettel και Hamilton έλειπαν από τον αγώνα. Αυτό είναι απαράδεκτο και τώρα έχουμε χάος.


Με φανερή δόση υπερβολής, ο Briatore προσπαθεί να εντοπίσει τα προβλήματα που προέκυψαν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και τα οποία, όπως λέει, χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης.

Όμως, άλλος ένας πασίγνωστος Ιταλός δεν έμεινε ικανοποιημένος από το θέαμα της περασμένης Κυριακής. Πρόκειται για τον πολυπρωταθλητή του Moto GP, Valentino Rossi, ο οποίος προεκτείνει το πρόβλημα με την εξοικονόμηση καυσίμου και στους 2 τροχούς.

Περίμενα κάτι διαφορετικό από τους νέους κανόνες της Formula 1 και αντ’ αυτού βρήκα κάτι το βαρετό. Νομίζω πως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα θα πρέπει να αγωνίζονται με τα καύσιμα που χρειάζονται, αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα είναι απλώς μια άσκηση για τους μηχανικούς και τίποτε περισσότερο.

Σε ό,τι αφορά τον ήχο των νέων μονοθεσίων, εμφανίζονται όλο και περισσότερα πρόσωπα που έμειναν ανικανοποίητα από τη Μελβούρνη, με τον Pat Symonds της Williams να προστίθεται σε αυτά.

Για εμένα, η αρχή είναι το πιο συναρπαστικό μέρος του αγώνα και μου άρεσε όταν οι 22 οδηγοί μάρσαραν τους κινητήρες τους. Γενικά δεν παραπονιέμαι για τον ήχο, αλλά η εκκίνηση (στη Μελβούρνη) ήταν λίγο ήσυχη.


έχει αρχίσει η γκρίνια, καλά πάμε...
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Κούρασε τους Briatore και Rossi το νέο πρόσωπο της Formula 1. Δύσκολα αλλάζει ο ήχος των power units

Ο πρώην επικεφαλής της ομάδας της Renault, Flavio Briatore, ξεσπάθωσε κατά της νέας εποχής της Formula 1. Ο Ιταλός υποστήριξε πως, σε ένα σπορ όπου τα αστέρια είναι οι οδηγοί και το θέαμα προέρχεται από τις μάχες μεταξύ τους, οι κανονισμοί που έγραψαν κάποιοι μηχανικοί, έδωσαν ένα απαίσιο αποτέλεσμα.

(Οι θεατές) Δεν καταλαβαίνουν γιατί οι οδηγοί δεν επιτίθενται, γιατί και πώς κάνουν εξοικονόμηση καυσίμων και γιατί πρωταθλητές αρνούνται ακόμα και να υπερασπιστούν τη θέση τους. Αυτό ήταν ένα παράξενο θέαμα, που πήγε πίσω πίσω το πιο όμορφο άθλημα στον κόσμο.

Ανέθεσαν τη συγγραφή των κανόνων σε μηχανικούς, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τους οπαδούς ή το θέαμα και το αποτέλεσμα είναι απαίσιο. Φυσικά είναι αλήθεια ότι οι βασικές αρχές των κανόνων είναι σωστές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Formula 1 πρέπει να περιστρέφεται γύρω από τον ανταγωνισμό μεταξύ των οδηγών.


Ο Briatore, γνωστός για την αγάπη του γύρω από το ποδόσφαιρο, προσπάθησε να παρομοιάσει τη σημερινή κατάσταση με έναν ποδοσφαιριστή που δεν θα μπορεί να ακουμπάει τη μπάλα καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Κλείνοντας, τόνισε πως η ανάγκη για αλλαγές είναι επιτακτική, εάν οι υπεύθυνοι δεν θέλουν ο κόσμος να γυρίσει την πλάτη του στο σπορ.

Υποχρεώνοντας τους πιλότους να οδηγούν αργά, έρχεσαι σε αντίθεση με την κοινή λογική. Είναι σαν να εισάγεις ένα κανόνα που να λέει ότι, ο Ρονάλντο μπορεί να αγγίξει την μπάλα μόνο δέκα φορές σε έναν αγώνα. Τώρα έχουμε τα αστέρια (τους οδηγούς) να αναγκάζονται να συμπεριφέρονται μέσα στην πίστα όπως οι λογιστές.

Αν η Formula 1 δεν αλλάξει και πάλι στο άμεσο μέλλον, τότε το κοινό θα χαθεί. Κοιτάξτε τα σχόλια στο διαδίκτυο, σε blogs, στο Twitter. Δεν τους άρεσε το Αυστραλιανό Grand Prix. Ήταν ένα δυσανάγνωστο και θλιβερό θέαμα.

Αυτή η νέα F1 ήρθε πολύ γρήγορα και με λίγες δοκιμές, έτσι ώστε από την αρχή οι Vettel και Hamilton έλειπαν από τον αγώνα. Αυτό είναι απαράδεκτο και τώρα έχουμε χάος.


Με φανερή δόση υπερβολής, ο Briatore προσπαθεί να εντοπίσει τα προβλήματα που προέκυψαν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και τα οποία, όπως λέει, χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης.

Όμως, άλλος ένας πασίγνωστος Ιταλός δεν έμεινε ικανοποιημένος από το θέαμα της περασμένης Κυριακής. Πρόκειται για τον πολυπρωταθλητή του Moto GP, Valentino Rossi, ο οποίος προεκτείνει το πρόβλημα με την εξοικονόμηση καυσίμου και στους 2 τροχούς.

Περίμενα κάτι διαφορετικό από τους νέους κανόνες της Formula 1 και αντ’ αυτού βρήκα κάτι το βαρετό. Νομίζω πως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα θα πρέπει να αγωνίζονται με τα καύσιμα που χρειάζονται, αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα είναι απλώς μια άσκηση για τους μηχανικούς και τίποτε περισσότερο.

Σε ό,τι αφορά τον ήχο των νέων μονοθεσίων, εμφανίζονται όλο και περισσότερα πρόσωπα που έμειναν ανικανοποίητα από τη Μελβούρνη, με τον Pat Symonds της Williams να προστίθεται σε αυτά.

Για εμένα, η αρχή είναι το πιο συναρπαστικό μέρος του αγώνα και μου άρεσε όταν οι 22 οδηγοί μάρσαραν τους κινητήρες τους. Γενικά δεν παραπονιέμαι για τον ήχο, αλλά η εκκίνηση (στη Μελβούρνη) ήταν λίγο ήσυχη.


έχει αρχίσει η γκρίνια, καλά πάμε...
Τί καλὰ πάμε ποὺ τώρα ποιά εἶναι ἀργὰ γιὰ δάκρυα...Τοὺ χρόνου θὰ γίνουν ἀλλαγὲς ἂν γίνουν...
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Τί καλὰ πάμε ποὺ τώρα ποιά εἶναι ἀργὰ γιὰ δάκρυα...Τοὺ χρόνου θὰ γίνουν ἀλλαγὲς ἂν γίνουν...

ειρωνικά το είπα...
αν και νομίζω πως ποτέ δεν είναι αργά, έστω και για του χρόνου.
το φετινό χάλι δύσκολα θα αλλάξει.

αγώνες ταχύτητας και οικονομία σε καύσιμο δεν συμβιβάζονται. είναι ασύμβατες έννοιες.
ας ελπίζουμε πως οι εγκέφαλοι που έβγαλαν τους κανονισμούς θα καταλάβουν την παπαριά που έκαναν και τουλάχιστον θα αφαιρέσουν αυτήν την ανοησία με το όριο καυσίμου, για φέτος τουλάχιστον.
άκου όριο καυσίμου?

τι πληρώνει δλδ ο άλλος να πάει να δει?
ποιο μονοθέσιο είναι το πιο οικονομικό...? :headbang: :headbang:
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Είναι πολύ εύκολο να αλλάξεις τον ήχο ενός αυτοκινήτου, όπως όλοι γνωρίζουμε, απλά αλλάζοντας το τελικό.
Δεν συζητάμε να αλλάξεις ολόκληρη τη γεωμετρία της εξάτμισης, εκεί πια κάνεις ότι γουστάρεις. Συνεπώς μάλλον αναμένω να ληφθούν αποφάσεις σύντομα.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Είναι πολύ εύκολο να αλλάξεις τον ήχο ενός αυτοκινήτου, όπως όλοι γνωρίζουμε, απλά αλλάζοντας το τελικό.
Δεν συζητάμε να αλλάξεις ολόκληρη τη γεωμετρία της εξάτμισης, εκεί πια κάνεις ότι γουστάρεις. Συνεπώς μάλλον αναμένω να ληφθούν αποφάσεις σύντομα.
νομίζω είναι κατάντια να πας σε κάποιον που έχει δαπανήσει δεκάδες εκατομμύρια για την ανάπτυξη ενός κινητήρα, να τον έχεις ζαλίσει με τους κανονισμούς και να του πεις να πάει να κολλήσει μια καλύτερη εξάτμιση γιατί το προϊόν είναι μάπα για τον θεατή και πρέπει να βγάλουμε κανένα φράγκο.
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
πιο σημαντικό και από τον ήχο ακόμη, νομίζω πως, είναι το γεγονός πως οι οδηγοί αλλά και οι ομάδες
κάνουν αγώνες έχοντας στο νου τους συνεχώς το να μη μείνουν από καύσιμα.
ενώ έχουν κινητήρες που μπορούν να πάνε μέχρι τις 15000rpm, πρακτικά αυτό δεν συμβαίνει ποτέ
εξαιτίας των κανονισμών με το όριο καυσίμου στα 100κιλά.
όλες οι δοκιμές των ομάδων έγιναν στις 11-12000 στροφές.

τι να πάει κάποιος να δει δλδ? θα δει μονοθέσια που συνδυάζουν την ταχύτητα σε σχέση με την κατανάλωση.
λίγο το γκαζάκι να ξεφύγει τελείωσε.
πως μπορεί να τρέξει κάποιος με τον φόβο ότι σε κάποιον γύρο προς το τέλος θα μείνει από καύσιμο?

έστω όμως και το απελευθερώνουν το όριο τώρα, πως θα τρέχουν χωρίς να φοβούνται να μην πάρουν
τους κινητήρες στο χέρι στις 15000 στροφές αν δεν έχουν δοκιμασθεί εκτενώς στην περιοχή αυτή?

το θέμα του ήχου είναι κυρίως μάρκετινγκ και εφέ, κατά την γνώμη μου.
φυσικά και είναι υπέροχο να τους ακούς να στριγγλίζουν και να σου παίρνουν τα αυτιά,
αλλά ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι να βλέπεις τους οδηγούς να μάχονται χωρίς κανένα όριο.

τώρα το να βρουν τρόπους να αλλάξουν/βελτιώσουν/ενισχύσουν τον ήχο είναι απλά μια κίνηση μήπως και σώσουν τους πελάτες.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
ειρωνικά το είπα...
αν και νομίζω πως ποτέ δεν είναι αργά, έστω και για του χρόνου.
το φετινό χάλι δύσκολα θα αλλάξει.

αγώνες ταχύτητας και οικονομία σε καύσιμο δεν συμβιβάζονται. είναι ασύμβατες έννοιες.
ας ελπίζουμε πως οι εγκέφαλοι που έβγαλαν τους κανονισμούς θα καταλάβουν την παπαριά που έκαναν και τουλάχιστον θα αφαιρέσουν αυτήν την ανοησία με το όριο καυσίμου, για φέτος τουλάχιστον.
άκου όριο καυσίμου?

τι πληρώνει δλδ ο άλλος να πάει να δει?
ποιο μονοθέσιο είναι το πιο οικονομικό...? :headbang: :headbang:
Οὖτε ὁ ῎Αδωνις δὲν θὰ σκεφτότανε ἔτσι...
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
πιο σημαντικό και από τον ήχο ακόμη, νομίζω πως, είναι το γεγονός πως οι οδηγοί αλλά και οι ομάδες
κάνουν αγώνες έχοντας στο νου τους συνεχώς το να μη μείνουν από καύσιμα.
ενώ έχουν κινητήρες που μπορούν να πάνε μέχρι τις 15000rpm, πρακτικά αυτό δεν συμβαίνει ποτέ
εξαιτίας των κανονισμών με το όριο καυσίμου στα 100κιλά.
όλες οι δοκιμές των ομάδων έγιναν στις 11-12000 στροφές.

τι να πάει κάποιος να δει δλδ? θα δει μονοθέσια που συνδυάζουν την ταχύτητα σε σχέση με την κατανάλωση.
λίγο το γκαζάκι να ξεφύγει τελείωσε.
πως μπορεί να τρέξει κάποιος με τον φόβο ότι σε κάποιον γύρο προς το τέλος θα μείνει από καύσιμο?

έστω όμως και το απελευθερώνουν το όριο τώρα, πως θα τρέχουν χωρίς να φοβούνται να μην πάρουν
τους κινητήρες στο χέρι στις 15000 στροφές αν δεν έχουν δοκιμασθεί εκτενώς στην περιοχή αυτή?

το θέμα του ήχου είναι κυρίως μάρκετινγκ και εφέ, κατά την γνώμη μου.
φυσικά και είναι υπέροχο να τους ακούς να στριγγλίζουν και να σου παίρνουν τα αυτιά,
αλλά ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι να βλέπεις τους οδηγούς να μάχονται χωρίς κανένα όριο.

τώρα το να βρουν τρόπους να αλλάξουν/βελτιώσουν/ενισχύσουν τον ήχο είναι απλά μια κίνηση μήπως και σώσουν τους πελάτες.
῞Ολοι οἱ ὑπεύθυνοι νὰ πάνε νὰ κρεμασστοῦν αὐτὸ ξέρω ᾿γω!
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Αν εξαιρεσουμε τη ΜΑΛΑΚΙΑ του περιορισμου καυσιμων (που σιγουρα θα αλλαξει), η Formula 1 φετος ειναι πολυ ενδιαφερουσα.
Η τεχνολογια εχει φτασει σε αλλα επιπεδα, με 1,6 να καταφερνουν να αποδωσουν 700 ιππους.
Αυτο ειναι καλο.

Οσο για τον ηχο
Κι εγω ξενερωσα, αλλα το βλεπω πρακτικα: Αν ΔΕΝ χρειαζεται να υπαρχει ηχος, ας μην υπαρχει!
Δεν βλεπουμε κοντρες αναμεσα σε καγκουρες, αλλα τα κορυφαια τετρατροχα επι Γης.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Αν εξαιρεσουμε τη ΜΑΛΑΚΙΑ του περιορισμου καυσιμων (που σιγουρα θα αλλαξει), η Formula 1 φετος ειναι πολυ ενδιαφερουσα.
Η τεχνολογια εχει φτασει σε αλλα επιπεδα, με 1,6 να καταφερνουν να αποδωσουν 700 ιππους.
Αυτο ειναι καλο.

Οσο για τον ηχο
Κι εγω ξενερωσα, αλλα το βλεπω πρακτικα: Αν ΔΕΝ χρειαζεται να υπαρχει ηχος, ας μην υπαρχει!
Δεν βλεπουμε κοντρες αναμεσα σε καγκουρες, αλλα τα κορυφαια τετρατροχα επι Γης.
Δὲν ξέρεις τἴ λὲς...
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
το σπορ καταστραφηκε οταν η πολιτικη πηρε τη θεση του ανταγωνισμου.... μιας και σημερα ειναι επετειος για τα 54 χρονια του ΑΥΡΤΟΝ ΣΕΝΝΑ δειτε τι τραβηξε αυτος ο τεραστιος οδηγος οταν αυτες οι αλλαγες αρχισαν να εγκαθιδρυονται στη φορμουλα ενα και να τα γαμανε ολα  :-
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom