Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Για να το πούμε ακριβώς, δεν ήταν δική μου εκτίμηση, δεν είμαι ούτε μηχανολόγος ούτε αεροδυναμιστής.  Είχα γράψει :

Στα ξένα forum  ειδικοί  είναι πιο αισιόδοξοι. Γράφουν ότι η Red Bull θα ανακάμψει σύντομα και θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τους τίτλους. Περιμένουν δε στην Αυστραλία να πάρουν βαθμούς έστω και οριακά.  :-


Κατά τα άλλα η πρόβλεψη για τον καιρό έχει αλλάξει. Η βροχή που απειλούσε τον αγώνα πλησιάζει  πιο γρήγορα και απειλεί πλέον τον αγώνα κατάταξης.
Z42LZnQi.jpg




Για την Κυριακή αναμένεται πλέον ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των 20 βαθμών Κελσίου.
4uyUFxZK.jpg




Ο ήχος στην tv είναι σκατά όπως στα βιντεάκια που είχαν ανεβάσει δημοσιογράφοι από τα test στο Μπαχρέιν.  :S Ο χειρότερος νομίζω ήταν στα onboard πλάνα (ειδικά των κινητήρων   Renault).


23577.jpg

Υπήρχαν πολλά γλιστρήματα και κούρεμα γρασιδιού.  :grin:

Όπως είχα γράψει και στο preview τα καύσιμα προβληματίζουν σοβαρά όλους. Άγνωστο ποιός κινητήρας έχει πλεονέκτημα. :-
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Να δούμε και τι θα γίνει αύριο για να ξέρουμε και πως θα είναι η εκκίνηση .


όπως είπαμε! Κανόνισε να την δούμε μαζί  ;) ;)   Of topic συγγνώμη.



Να βάλω και ένα περσινό post  για γούρι!! :rockon:


πάμε για την νίκη!!!  :rockon: :rockon:

images
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Γαμω τα βιντεα  :sunglasses:
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Με μια ματια που εριξα: Η φαση με τα διπλα DRS εχει τη λογικη οτι, οταν δεν χρειαζεσαι ιπποδυναμη (πχ πανω σε μια φουρκετα), ΔΕΝ εχεις. Ενω οταν εισαι σε ευθεια, αποκτας.

Επισης, το Turbo εχει τη λογικη της διπλης αξιοποιησης (συμπιεση + τροφοδοτηση DRS).

To DRS εχει τη λογικη οτι προσθετει (?) φρεναρισμα, την ωρα που "τραβαει" ενεργεια - ή τουλαχιστον ΔΕΝ δημιουργει φρεναρισμα σε ακαταλληλη ωρα.

Το μονο που δεν μπορω να συλλαβω - ουτε ως κονσεπτ, ουτε εν τοις πραγμασι - ειναι η προσθηκη 8ης σχεσης. Τι ωφελει κατι τετοιο?
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Με μια ματια που εριξα: Η φαση με τα διπλα DRS εχει τη λογικη οτι, οταν δεν χρειαζεσαι ιπποδυναμη (πχ πανω σε μια φουρκετα), ΔΕΝ εχεις. Ενω οταν εισαι σε ευθεια, αποκτας.

Επισης, το Turbo εχει τη λογικη της διπλης αξιοποιησης (συμπιεση + τροφοδοτηση DRS).

To DRS εχει τη λογικη οτι προσθετει (?) φρεναρισμα, την ωρα που "τραβαει" ενεργεια - ή τουλαχιστον ΔΕΝ δημιουργει φρεναρισμα σε ακαταλληλη ωρα.

Το μονο που δεν μπορω να συλλαβω - ουτε ως κονσεπτ, ουτε εν τοις πραγμασι - ειναι η προσθηκη 8ης σχεσης. Τι ωφελει κατι τετοιο?

Το DRS δεν εχει καμια μα καμια σχεση με ιπποδυναμη και "τραβηγμα ενεργειας".DRS = Drag Reduction System ... "ανεβαινει" το πισω φτερο σε πιο οριζοντια θεση -> λιγοτερη αεροδυναμικη αντισταση -> μεγαλυτερη ταχυτητα

Οι 8 σχεσεις υπαρχουν γιατι απο φετος οι σχεσεις στο κιβωτιο ειναι "κλειδωμενες" για ολη τη σαιζον. Περσυ ειχαν 30 διαφορετικες σχεσεις, και σε καθε αγωνα διαλεγαν ποιες θα χρησιμοποιησουν, φετος θα εχουν τις ιδιες σχεσεις στο κιβωτιο απο χθες μεχρι το τελος της σαιζον. Οποτε εχοντας μια εξτρα σχεση μπορουν να "δουλεψουν" και στο Μονακο (που ουτε 7η ουτε 8η θα χρησιμοποιησουν ποτε) και στη Μοντσα που θα ειναι σε αχρηστια η 1η

Περι ηχων, ειναι πραγματικα πολυ πολυ χαμηλη η ενταση του. Σ'αυτο συμβαλει και το οτι δεν ανεβαζουν τους κινητηρες πανω απο 11000 στροφες (αν και ο κοφτης ειναι στις 15000) για οικονομια καυσιμου. Σχετικο onboard απο Bottas και για ηχο, αλλα και για στροφες κινητηρα

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/03/merc-hami-melb-2014.jpg[/img[/URL]]

Υπό βροχή η πρώτη pole για φέτος στον Lewis Hamilton.


[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/23400/23497.jpg

Ένα αυστραλός κατάφερε να χωθεί ανάμεσα στις mercedes κάνοντας την έκπληξη.


23609.jpg


Ο Nico Rosberg περιορίστηκε 3ος.



Μια έξοδος του Räikkönen στο Q2 διέκοψε την διαδικασία και εκτός από τον ίδιο έμειναν έκτος δεκάδας Button και Vettel.


Αναλυτικά η κατάταξη:
3mYq45Uy.jpg
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
Το DRS δεν εχει καμια μα καμια σχεση με ιπποδυναμη και "τραβηγμα ενεργειας".DRS = Drag Reduction System ... "ανεβαινει" το πισω φτερο σε πιο οριζοντια θεση -> λιγοτερη αεροδυναμικη αντισταση -> μεγαλυτερη ταχυτητα

Οι 8 σχεσεις υπαρχουν γιατι απο φετος οι σχεσεις στο κιβωτιο ειναι "κλειδωμενες" για ολη τη σαιζον. Περσυ ειχαν 30 διαφορετικες σχεσεις, και σε καθε αγωνα διαλεγαν ποιες θα χρησιμοποιησουν, φετος θα εχουν τις ιδιες σχεσεις στο κιβωτιο απο χθες μεχρι το τελος της σαιζον. Οποτε εχοντας μια εξτρα σχεση μπορουν να "δουλεψουν" και στο Μονακο (που ουτε 7η ουτε 8η θα χρησιμοποιησουν ποτε) και στη Μοντσα που θα ειναι σε αχρηστια η 1η

Περι ηχων, ειναι πραγματικα πολυ πολυ χαμηλη η ενταση του. Σ'αυτο συμβαλει και το οτι δεν ανεβαζουν τους κινητηρες πανω απο 11000 στροφες (αν και ο κοφτης ειναι στις 15000) για οικονομια καυσιμου. Σχετικο onboard απο Bottas και για ηχο, αλλα και για στροφες κινητηρα


Ναι, προφανως!
Οπου "DRS" βαλε KERS.  :grin:

Thanks και για την πληροφορηση περι της 8ης σχεσης/ Αν και το βρισκω λιγο αντιφατικο να βαραινεις το αμαξι με ενα παραπανω γραναζι, τη στιγμη που ΟΛΟ το κονσεπτ ειναι "οικονομια, οικονομια, οικονομια..."

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Είναι νωρίς για απογοήτευση.
Το σίγουρο είναι ότι φέτος για βροχή δεν κάνει το μονοθέσιο.
Να δούμε αύριο τι συμπεριφορά θα έχει στα ελαστικά και στα καύσιμα.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Αυτοί να μείνουν??  :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.newsf1.it/wp-content/uploads/2014/01/ferrari-test-jerez-2014-2.jpg[/img[/URL]]
Tεχνικός διευθυντής:Τζέιμς Άλισον - Eπικεφαλής σχεδιασμού: Νικόλας Τομπάζης - Dιευθυντής σασί: Πατ Φράι.
[/quote]



Αυτό θα το κρίνει ο νέος αγωνιστικός διευθυντής. Βασικά αυτή είναι η μία από τις δύο αρμοδιότητες που έχει όλες κι όλες. Η άλλη είναι να εμψυχώνει αυτούς που προσέλαβε.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Περι ηχων, ειναι πραγματικα πολυ πολυ χαμηλη η ενταση του. Σ'αυτο συμβαλει και το οτι δεν ανεβαζουν τους κινητηρες πανω απο 11000 στροφες (αν και ο κοφτης ειναι στις 15000) για οικονομια καυσιμου. Σχετικο onboard απο Bottas και για ηχο, αλλα και για στροφες κινητηρα
Διαφορετικός αρκετά ο ήχος. Το μόνο καλό είναι ότι ακούγεται η τρουμπίνα!! :rockon: :rockon:
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Είδα το πρωι τις κατατακτήριες δοκιμές. Πολύ καλό session που κρίθηκε στο φινάλε. Η βροχή έδωσε αρκετές εκπλήξεις. Η Red Bull ανταγωνιστική.
Εκπληκτικός ο Lewis στον τελευταίο γύρο με συνεχείς διορθώσεις στο full wet. Είδα όλο το γύρο Onboard στο SKY SPORT F1. Αν το βρει κάποιος ας το ανεβάσει. Αξίζει πραγματικά. :rockon: :rockon:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Είδα το πρωι τις κατατακτήριες δοκιμές. Πολύ καλό session που κρίθηκε στο φινάλε. Η βροχή έδωσε αρκετές εκπλήξεις. Η Red Bull ανταγωνιστική.
Εκπληκτικός ο Lewis στον τελευταίο γύρο με συνεχείς διορθώσεις στο full wet. Είδα όλο το γύρο Onboard στο SKY SPORT F1. Αν το βρει κάποιος ας το ανεβάσει. Αξίζει πραγματικά. :rockon: :rockon:
Όντως πολυ ωραίες κατακτήριες,αλλά απ' ό,τι φαίνεται οι ρεντμπουλ πάλι θα πρωταγωνιστήσουν...απλώς έκατσε στον Φέττελ η γκαντεμιά και αντί να έχει προβλήματα το 2ο μονοθέσιο όπως συνέβαινε με τον Γουέμπερ παλιότερα είχε προβλήματα του Φέττελ... :rockon: :rockon: :rockon:δεν πειράζει καλό θα του κάνει να τρέχει μπας και μπορέσει και πάρει κανένα βαθμό...
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Μαλακίες!Σὲ σχέση μὲ ἄλλα χρόνια σήμερα πηγαίνανε σὰν κότες!Καὶ αὐτὸς ὁ ἦχος πάλι,φόρμουλα ὁδηγοῦνε ἢ τὸ μιτσουμπίση λάνσερ τοῦρμπο;;;;;;῾Η μεγαλύτερη πόρωση γιὰ ἕνα θεατὴ ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε εἶναι ὁ ἦχος καὶ μετὰ ὅλα τἄλλα,ἐγῶ ξενέρωσα τελείως.᾿Αν ὑπήρχανε κάποιοι ποὺ θέλανε νὰ διώξουνε τόν κόσμο ἀπὸ τὴ φόρμουλα τὰ καταφέρανε πιστεύω,ἵσως εἶμαι ὑπερβολικὸς ἀλλὰ ἐγὼ ἕτσι τὸ βλέπω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom