Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Όχι δεν εξελίσσονται. Στις 28/2 οι κατασκευαστές (Renault, Ferrari, Mercedes) κατέθεσαν στη FIA τα σχέδια της μονάδας ισχύος και σύμφωνα με αυτά θα εφοδιάζουν τις συνεργαζόμενες ομάδες.

Άσχημο για την Ferrari,αυτό... :S
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Γιατί μία τόσο μεγάλη ομάδα όπως η ρεντ μπουλ δεν μπορεί να κατασκεύασει ένα αξιόπιστο μονοθέσιο;μήπως τόσα χρόνια τους <<βόλευαν>> οι κανονισμοί;;;



Είχαμε και μια συζήτηση τον Ιανουάριο πάνω στο αν η Red Bull είναι και φέτος φαβορί:

Όχι εγώ δεν το θεωρώ δεδομένο αυτό.

Σε πολλά forum θεωρούν την Red Bull φαβορί λόγω της πείρας του Adrian Newey στην αεροδυναμική και του κινητήρα Renault που περιμένουν πολλοί να υπερτερεί.
Έχει λογική αλλά εγώ λέω ότι ούτε και οι ίδιοι ξέρουν ακριβώς που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης μπορούν να γίνουν αστοχίες που δεν διορθώνονται εύκολα.
Π.χ. πέρυσι όλοι χρησιμοποιούσαν  KERS Magnetti Marelli αλλά τα περισσότερα προβλήματα τα είχε η Red Bull λόγω του ότι είχε υιοθετήσει μια ακραία τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα ψυγεία. Τέτοια αστοχία εφέτος θα είναι καταστροφή. Δεν λέω ότι θα επαναληφτεί απλά όλοι ξεκίνησαν από το μηδέν και θέματα αξιοπιστίας παραμονεύουν παντού.

Επίσης σε όλες τις μεγάλες αλλαγές κανονισμών ανακατεύτηκε η τράπουλα με τελευταίο παράδειγμα το πρωτάθλημα του 2009  με την Brawn GP να έρχεται από το πουθενά.


Προφανώς και δεν ήξερα ότι θα έχουν αστοχία αλλά είναι γνωστό ότι ο Adrian Newey σχεδιάζει  επιθετικά. Άλλωστε  στη F1 δεν ξεχωρίζεις αν έχεις συντηρητική προσέγγιση.
Και η ακραία προσέγγιση του Βρετανού σχεδιαστή έφερε τα προηγούμενα χρόνια, νίκες και πρωταθλήματα.
Ανεξάρτητα από τα προβλήματα της Renault που φαίνεται ότι λύνονται, οι πρωταθλητές έχουν επιλέξει οριακή διαμόρφωση  packaging στην RB10 και οι ιδιαιτερότητες των φετινών ηλεκτροκινητήρων που συνοδεύουν τον V6 τούρμπο δημιουργούν τις υπερθερμάνσεις.
Θα το λύσουν το πρόβλημα έστω και θυσιάζοντας μέρος της αεροδυναμικής. Αν δεν μπορείς να τερματίσεις τι να το κάνεις.


18079.jpg



 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Είχαμε και μια συζήτηση τον Ιανουάριο πάνω στο αν η Red Bull είναι και φέτος φαβορί:


Προφανώς και δεν ήξερα ότι θα έχουν αστοχία αλλά είναι γνωστό ότι ο Adrian Newey σχεδιάζει  επιθετικά. Άλλωστε  στη F1 δεν ξεχωρίζεις αν έχεις συντηρητική προσέγγιση.
Και η ακραία προσέγγιση του Βρετανού σχεδιαστή έφερε τα προηγούμενα χρόνια, νίκες και πρωταθλήματα.
Ανεξάρτητα από τα προβλήματα της Renault που φαίνεται ότι λύνονται, οι πρωταθλητές έχουν επιλέξει οριακή διαμόρφωση  packaging στην RB10 και οι ιδιαιτερότητες των φετινών ηλεκτροκινητήρων που συνοδεύουν τον V6 τούρμπο δημιουργούν τις υπερθερμάνσεις.
Θα το λύσουν το πρόβλημα έστω και θυσιάζοντας μέρος της αεροδυναμικής. Αν δεν μπορείς να τερματίσεις τι να το κάνεις.


18079.jpg
Δλδ το πρωτάθλημα είναι ξεγραμμένο για την ρεντ μπουλ όπως όλα δείχνουν...
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Δλδ το πρωτάθλημα είναι ξεγραμμένο για την ρεντ μπουλ όπως όλα δείχνουν...


Εγώ έγραψα ότι θα το λύσουν το πρόβλημα.

Στα ξένα forum  ειδικοί  είναι πιο αισιόδοξοι. Γράφουν ότι η Red Bull θα ανακάμψει σύντομα και θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τους τίτλους. Περιμένουν δε στην Αυστραλία να πάρουν βαθμούς έστω και οριακά.  :-
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Εγώ έγραψα ότι θα το λύσουν το πρόβλημα.

Στα ξένα forum  ειδικοί  είναι πιο αισιόδοξοι. Γράφουν ότι η Red Bull θα ανακάμψει σύντομα και θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τους τίτλους. Περιμένουν δε στην Αυστραλία να πάρουν βαθμούς έστω και οριακά.  :-
Ε καλά δεν περίμενα ν' ακούσω και τίποτα άλλο,να δω μετά την Αυστραλία τι θα λένε που πιστεύω με πολύ μεγάλη δυσκολία θα πάρουν έστω κι ένα βαθμό!
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Ε καλά δεν περίμενα ν' ακούσω και τίποτα άλλο,να δω μετά την Αυστραλία τι θα λένε που πιστεύω με πολύ μεγάλη δυσκολία θα πάρουν έστω κι ένα βαθμό!

κατσε να δουμε πρωτα ποσοι θα τερματισουν τους πρωτους 4 φλαιαγουει αγωνες, γιατι παιζει να μη τερματιζουν ουτε 10 ανα αγωνα. ΟΛΟΙ ειχαν προβληματα, ακομα κι οσοι καναν προσομοιωσεις αγωνα ειχαν περιφερειακα προβληματα απο το μπρεικ μπαι γουαιρ μεχρι το καινουργιο 8ταχυτο κιβωτιο. Γι αυτο κι ο πονηρος ο φερναντες τα χει σβυσει ολα τα ηλεκτρονικα κι εκανε το κατερχαμ 100+ γυρους 5-6 δευτερολεπτα πιο αργα ... παιζει να πονταρει στο να μαζεψει ποντακια στην αρχη της σαιζον
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Σύμφωνα με αυτό : Red Bull incredibly quick through corners - Button
Έχω την εντύπωση ότι μόλις ξεπεράσουν τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα θα είναι πάλι άπιαστες!!! Εφόσον πλεονεκτούν στις γρήγορες καμπές όπως και τα περασμένα χρόνια!!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Σύμφωνα με αυτό : Red Bull incredibly quick through corners - Button
Έχω την εντύπωση ότι μόλις ξεπεράσουν τα προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα θα είναι πάλι άπιαστες!!! Εφόσον πλεονεκτούν στις γρήγορες καμπές όπως και τα περασμένα χρόνια!!
Μην σου πολυανοίγει η όρεξη είναι όλα ρευστά,σε λίγο καιρό θα δούμε...
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Μην σου πολυανοίγει η όρεξη είναι όλα ρευστά,σε λίγο καιρό θα δούμε...
Μπα καμία όρεξη δεν μου ανοίγει. Άλλωστε το Lewis υποστηρίζω. :rockon: Απλά να μην έχουμε τα περσινά φοβάμαι. Και πέρσι καλά ξεκίνησε το τσίρκο απλά στο δεύτερο μισό της χρονιάς ψάχναμε τον δεύτερο....
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=18pt]Η Pirelli παρουσίασε τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσει το 2014.[/size]




Η ποικιλία στις γόμες δεν αλλάζει:

P Zero Red  Supersoft.
P Zerο Yellow Soft.
P Zero White Medium.
P Zero Orange Hard.
Cinturato Green Intermediate.
Cinturato Blue Wet
.

http://[URL unfurl="true"]www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2013/01/2013-pirelli-f1-tyres-005.jpg[/img[/URL]]

Αυτό που αλλάζει είναι ότι οι γόμες θα είναι πιο σκληρές και πιο ανθεκτικές κάτι που κρίθηκε απαραίτητο μια και η περισσότερη ροπή που παράγει η φετινή μονάδα ισχύος προκαλεί πολύ περισσότερο σπινάρισμα στα πίσω ελαστικά.

Ούτε η φιλοσοφία αλλάζει. Από την Pirelli ζητηθήκαν αγώνες με 2-3 pit stop χωρίς το άσχημο θέαμα με τα marbles που γέμιζαν τις πίστες.
Στην Pirelli  πιστεύουν ότι με τις φετινές πιο σκληρές γόμες δεν θα υπάρχει ορατή φθορά της επιφάνειας του ελαστικού, αλλά θα διατηρηθεί το degradation και χρόνοι θα χειροτερεύουν χωρίς τα ελαστικά να έχουν χάσει τη γόμα τους.
Θα συμφέρει δηλαδή να κάνει κάποιος pit stop και να αλλάξει  ελαστικά παρά να χάνει 2-3 δευτερόλεπτα στον γύρο.

Επιπλέον η Pirelli δοκίμασε ένα νέο είδος αισθητήρα στο Μπαχρέιν που θα χρησιμοποιηθεί για να ελέγχει την  υπερθέρμανση των ελαστικών από τις ηλεκτρικές κουβέρτες.
Η Pirelli έχει ορίσει ως μέγιστη θερμοκρασία τους 110 βαθμούς Κελσίου,  η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνεται σε οποιοδήποτε σημείο πριν το ελαστικό μπει στην πίστα.

Η FIA με ελέγχους θα διασφαλίζει ότι το όριο αυτό θα τηρείται από τις ομάδες, όπως και οι ελάχιστες πιέσεις των ελαστικών και τα όρια στις γωνίες camber.

[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/wi/gi/597x478/855-/sutton/2008/d08brn40.jpg[/img[/URL]]


Από το 2015 η FIA θα εισαγάγει ένα νέο κανόνα που θα απαγορεύει την χρήση ηλεκτρικών κουβερτών!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Από το 2015 η FIA θα εισαγάγει ένα νέο κανόνα που θα απαγορεύει την χρήση ηλεκτρικών κουβερτών!

[/quote]
:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:Και γιατί να το κάνουν αυτό;;;
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
H Martini  επιστρέφει στην F1 ως μεγάλος χορηγός της Williams.
Η Williams λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula 1 παρουσίασε τα χρώματα του μονοθεσίου  FW36:

23455.jpg


23461.jpg


23465.jpg



H Martini έχει μεγάλο παρελθόν στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και στην Formula 1 ως χορηγός της Tecno, της Brabham, της Lotus και της Ferrari.
http://[URL unfurl="true"]www.gtdreams.com/_GPH_Monaco10/GPH_Monaco10_2016.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.ausmotive.com/F1/2014/1975-Dutch-Grand-Prix-Martini-Brabham-01.jpg[/img[/URL]]
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/Lotus_80_2008_Silverstone_Classic.jpg
URL]]
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
H Martini  επιστρέφει στην F1 ως μεγάλος χορηγός της Williams.
Η Williams λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula 1 παρουσίασε τα χρώματα του μονοθεσίου  FW36:

23455.jpg


23461.jpg


23465.jpg



H Martini έχει μεγάλο παρελθόν στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και στην Formula 1 ως χορηγός της Tecno, της Brabham, της Lotus και της Ferrari.
http://[URL unfurl="true"]www.gtdreams.com/_GPH_Monaco10/GPH_Monaco10_2016.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.ausmotive.com/F1/2014/1975-Dutch-Grand-Prix-Martini-Brabham-01.jpg[/img[/URL]]
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/Lotus_80_2008_Silverstone_Classic.jpg
http://[URL unfurl="true"]www.auto123.com/ArtImages/164559/ferrari-inline5.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Ωραίο μονοθέσιο κάνανε καμία σχέση με το περσινό.
 

the_crafty

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2011
Μηνύματα
262
Like
47
Πόντοι
1
ξερει κανεις αν εχει παρει τα δικαιωματα κανενα καναλι στην tv η θα το εχει το οτε;
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
ξερει κανεις αν εχει παρει τα δικαιωματα κανενα καναλι στην tv η θα το εχει το οτε;

H τηλεοπτική στέγη της Formula 1 σε ελεύθερο ελληνικό κανάλι θα είναι ο Alpha TV, όπως έγινε γνωστό από τη ραδιοφωνική εκπομπή Men & Speed του Alpha 989 με τους Τάκη Πουρναράκη και Τάκη Τρακουσέλλη.

Η πρεμιέρα θα γίνει την επόμενη Κυριακή 16 Μαρτίου, με τα κυριότερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και την μετάδοση του αγώνα του Grand Prix της Αυστραλίας στις 2 το μεσημέρι!

 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
῎Ακυρο,εὐτυχῶς θα' τὸ δείξει καὶ ὁ ΟΤΕ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom