Eraser
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 1.330
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Renault: Με αυτούς τους κανονισμούς, ο ήχος δεν μπορεί ν’ αλλάξει
Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας για τη Renault Sport F1:
Υπάρχουν δύο μεγάλα στοιχεία που έχουν σαν αποτέλεσμα αυτό τον ήχο: το πρώτο είναι οι στροφές, γιατί πέσαμε από τις 18.000 στις περίπου 12.000 σ.α.λ.. Είναι σημαντικό να πω ότι αυτό συμβαίνει βάσει των κανονισμών, αφού, στις 15.000 σ.α.λ., η ροή καυσίμου είναι εκτός ορίων, κάτι που σημαίνει ότι η Ferrari, η Mercedes και η Renault χρησιμοποιούν τις 12.000 σ.α.λ., και στο τέλος τής ευθείας μπορεί να είναι 10.000 ή 11.000 σ.α.λ.. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις 18.000 σ.α.λ. που είχαμε πέρυσι.
Το δεύτερο στοιχείο είναι το turbo: βάζεις κάτι μέσα στη διαδρομή των καυσαερίων, το οποίο είναι σαν μαξιλάρι στο πρόσωπο κάποιου. Το turbo λειτουργεί σαν σιγαστήρας. Αν συνδέσετε τα δύο αυτά στοιχεία, τότε προκύπτει ο ήχος που έχουμε.
Ο Taffin επισημαίνει πως δεν είναι δύσκολο να γίνει ο ήχος πιο δυνατός, αλλά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να γίνει αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί τής FIA:
Αν θέλεις να έχεις έναν διαφορετικό ήχο, θα πρέπει να “σηκώσεις” τις στροφές. Αλλά, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, λόγω τής μέγιστης ροής καυσίμου, η οποία είναι ανάλογη με την αύξηση των στροφών. Αλλά, αν το κάνεις, θα έχεις μικρότερη αποδοτικότητα. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις με τις εξατμίσεις, διότι το τελικό τής εξάτμισης είναι μόνο ένα, και βρίσκεται αμέσως μετά από το turbo.
http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/04/Renault-Energy-F1-2014.jpg[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]http://www.autoblog.gr/2014/04/02/f1-noise-cant-be-changed-says-renault/[/URL]
Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας για τη Renault Sport F1:
Υπάρχουν δύο μεγάλα στοιχεία που έχουν σαν αποτέλεσμα αυτό τον ήχο: το πρώτο είναι οι στροφές, γιατί πέσαμε από τις 18.000 στις περίπου 12.000 σ.α.λ.. Είναι σημαντικό να πω ότι αυτό συμβαίνει βάσει των κανονισμών, αφού, στις 15.000 σ.α.λ., η ροή καυσίμου είναι εκτός ορίων, κάτι που σημαίνει ότι η Ferrari, η Mercedes και η Renault χρησιμοποιούν τις 12.000 σ.α.λ., και στο τέλος τής ευθείας μπορεί να είναι 10.000 ή 11.000 σ.α.λ.. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις 18.000 σ.α.λ. που είχαμε πέρυσι.
Το δεύτερο στοιχείο είναι το turbo: βάζεις κάτι μέσα στη διαδρομή των καυσαερίων, το οποίο είναι σαν μαξιλάρι στο πρόσωπο κάποιου. Το turbo λειτουργεί σαν σιγαστήρας. Αν συνδέσετε τα δύο αυτά στοιχεία, τότε προκύπτει ο ήχος που έχουμε.
Ο Taffin επισημαίνει πως δεν είναι δύσκολο να γίνει ο ήχος πιο δυνατός, αλλά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να γίνει αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί τής FIA:
Αν θέλεις να έχεις έναν διαφορετικό ήχο, θα πρέπει να “σηκώσεις” τις στροφές. Αλλά, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, λόγω τής μέγιστης ροής καυσίμου, η οποία είναι ανάλογη με την αύξηση των στροφών. Αλλά, αν το κάνεις, θα έχεις μικρότερη αποδοτικότητα. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις με τις εξατμίσεις, διότι το τελικό τής εξάτμισης είναι μόνο ένα, και βρίσκεται αμέσως μετά από το turbo.
http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/04/Renault-Energy-F1-2014.jpg[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]http://www.autoblog.gr/2014/04/02/f1-noise-cant-be-changed-says-renault/[/URL]