Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Renault: Με αυτούς τους κανονισμούς, ο ήχος δεν μπορεί ν’ αλλάξει

Remi Taffin, επί κεφαλής εργασιών πίστας για τη Renault Sport F1:

Υπάρχουν δύο μεγάλα στοιχεία που έχουν σαν αποτέλεσμα αυτό τον ήχο: το πρώτο είναι οι στροφές, γιατί πέσαμε από τις 18.000 στις περίπου 12.000 σ.α.λ.. Είναι σημαντικό να πω ότι αυτό συμβαίνει βάσει των κανονισμών, αφού, στις 15.000 σ.α.λ., η ροή καυσίμου είναι εκτός ορίων, κάτι που σημαίνει ότι η Ferrari, η Mercedes και η Renault χρησιμοποιούν τις 12.000 σ.α.λ., και στο τέλος τής ευθείας μπορεί να είναι 10.000 ή 11.000 σ.α.λ.. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις 18.000 σ.α.λ. που είχαμε πέρυσι.

Το δεύτερο στοιχείο είναι το turbo: βάζεις κάτι μέσα στη διαδρομή των καυσαερίων, το οποίο είναι σαν μαξιλάρι στο πρόσωπο κάποιου. Το turbo λειτουργεί σαν σιγαστήρας. Αν συνδέσετε τα δύο αυτά στοιχεία, τότε προκύπτει ο ήχος που έχουμε.

Ο Taffin επισημαίνει πως δεν είναι δύσκολο να γίνει ο ήχος πιο δυνατός, αλλά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να γίνει αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί τής FIA:

Αν θέλεις να έχεις έναν διαφορετικό ήχο, θα πρέπει να “σηκώσεις” τις στροφές. Αλλά, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, λόγω τής μέγιστης ροής καυσίμου, η οποία είναι ανάλογη με την αύξηση των στροφών. Αλλά, αν το κάνεις, θα έχεις μικρότερη αποδοτικότητα. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις με τις εξατμίσεις, διότι το τελικό τής εξάτμισης είναι μόνο ένα, και βρίσκεται αμέσως μετά από το turbo.

http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2014/04/Renault-Energy-F1-2014.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]http://www.autoblog.gr/2014/04/02/f1-noise-cant-be-changed-says-renault/[/URL]
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Επίσης φαίνεται ότι έχει προγραμματιστεί συνάντηση των Bernie Ecclestone, Luca di Montezemolo, και του προέδρου της FIA  Jean Todt ώστε να συζητηθούν μέτρα αύξησης του ανταγωνισμού αλλά και για να μην εξελιχθεί η F1 σε διαγωνισμό ...οικονομίας. Στην συζήτηση δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό εαν θα συμμετέχουν και οι άλλοι team owners.
Αυτό που φαίνεται να επικρατεί ως ιδέα είναι η άρση του περιορισμού κατανάλωσης στα 100Kg/h κάτι που θα επιτρέψει την αύξηση του ρυθμού περιστροφής των κινητήρων και άρα και του θορύβου όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι!!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Επίσης φαίνεται ότι έχει προγραμματιστεί συνάντηση των Bernie Ecclestone, Luca di Montezemolo, και του προέδρου της FIA  Jean Todt ώστε να συζητηθούν μέτρα αύξησης του ανταγωνισμού αλλά και για να μην εξελιχθεί η F1 σε διαγωνισμό ...οικονομίας. Στην συζήτηση δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό εαν θα συμμετέχουν και οι άλλοι team owners.
Αυτό που φαίνεται να επικρατεί ως ιδέα είναι η άρση του περιορισμού κατανάλωσης στα 100Kg/h κάτι που θα επιτρέψει την αύξηση του ρυθμού περιστροφής των κινητήρων και άρα και του θορύβου όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι!!
Δεν πιστεύω να γίνει τίποτα αλλά και αν γίνει δεν θα αλλάξει τρομερά ο ήχος ή εικόνα της φόρμουλας γενικώς,δυστυχώς...
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Δεν πιστεύω να γίνει τίποτα αλλά και αν γίνει δεν θα αλλάξει τρομερά ο ήχος ή εικόνα της φόρμουλας γενικώς,δυστυχώς...

Το πολύ-πολύ να δούμε άρση του περιορισμού της κατανάλωσης οπότε θα απελευθερωθεί και το όριο των στροφών λειτουργίας.
Μετά μπορεί να δούμε και πολλούς κινητήρες να σπάνε στις 15000 στροφές...
Κάτι (θα) είναι και αυτό. :grin:
Τουλάχιστον από αγώνες οικονομίας και διαχείρισης να ξαναγίνουν αγώνες ταχύτητας.
Ποιος εγκέφαλος το δέχθηκε άραγε αυτό? :uglystupid: :idiot:
Όσο για τον ήχο, έχει ο Θεός...
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Το πολύ-πολύ να δούμε άρση του περιορισμού της κατανάλωσης οπότε θα απελευθερωθεί και το όριο των στροφών λειτουργίας.
Μετά μπορεί να δούμε και πολλούς κινητήρες να σπάνε στις 15000 στροφές...
Κάτι (θα) είναι και αυτό. :grin:
Τουλάχιστον από αγώνες οικονομίας και διαχείρισης να ξαναγίνουν αγώνες ταχύτητας.
:thumbsup:
Όπως σωστά παρατήρησε και ο πρώην "εστιάτορας" Flavio Briatore ότι θα καταντήσουν οι οδηγοί λογιστές!! :headbang:

"...the spectators do not understand why the drivers do not attack, why and how they're saving fuel, and why champion drivers refuse even to defend their position. This was a strange spectacle, leaving behind the most beautiful sport in the world. It's like introducing a rule that means Ronaldo can only touch the ball ten times in a match. Now we have the stars (drivers) forced to behave on the track like accountants."
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Βαρετά τα δοκιμαστικά στο Μπαχρέιν. Τα δύο Μερσέντες εκτος συναγωνισμού γύριζαν σχεδόν 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο γρηγόροτερα από όλους!!! 
Pole position για τον Nico Rosberg 0.279 γρηγορότερα από τον Lewis. Μοναδικός κάτω από 1 δευτερολεπτο διαφοράς ο Daniel Ricciardo. Ο Vettel εκτός Q3 κατετάγει 11ος.
Pos Driver                Team                Time          Gap 
1. Nico Rosberg          Mercedes            1m33.185s
2. Lewis Hamilton        Mercedes            1m33.464s  +0.279s
3. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault    1m34.051s  +0.866s
4. Valtteri Bottas      Williams-Mercedes    1m34.247s  +1.062s
5. Sergio Perez          Force India-Mercedes 1m34.346s  +1.161s
6. Kimi Raikkonen        Ferrari              1m34.368s  +1.183s
7. Jenson Button        McLaren-Mercedes    1m34.387s  +1.202s
8. Felipe Massa          Williams-Mercedes    1m34.511s  +1.326s
9. Kevin Magnussen      McLaren-Mercedes    1m34.712s  +1.527s
10. Fernando Alonso      Ferrari              1m34.992s  +1.807s
Q2 cut-off time: 1m34.925s                                Gap **
11. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault    1m34.985s  +1.277s
12. Nico Hulkenberg      Force India-Mercedes 1m35.116s  +1.408s
13. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault  1m35.145s  +1.437s
14. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault  1m35.286s  +1.578s
15. Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari      1m35.891s  +2.183s
16. Romain Grosjean      Lotus-Renault        1m35.908s  +2.200s
Q1 cut-off time: 1m36.654s                                  Gap *
17. Pastor Maldonado      Lotus-Renault        1m36.663s  +1.789s
18. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari      1m36.840s  +1.966s
19. Kamui Kobayashi      Caterham-Renault    1m37.085s  +2.211s
20. Jules Bianchi        Marussia-Ferrari    1m37.310s  +2.436s
21. Marcus Ericsson      Caterham-Renault    1m37.875s  +3.001s
22. Max Chilton          Marussia-Ferrari    1m37.913s  +3.039s
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612

DM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Σεπ 2011
Μηνύματα
1.059
Like
1.622
Πόντοι
216
Με τη μερσεντες να απεχει ετη φωτος απο τις αλλες ομαδες, προμηνυεται αλλος ενας βαρετος αγωνας...  :( :(
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
[size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=20pt]Revealed: How Mercedes' packaging of their turbo engine has given them the edge
[/size]
W05's technical secrets disclosed with Sky Sports F1 analyst Mark Hughes revealing that Mercedes' dominant car is running with its turbo turbine and air compressor split

By Pete Gill and Mike Wise.   Last Updated: 05/04/14 4:39pm
[/size][/size][/size][/size]


 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Βαρετά τα δοκιμαστικά στο Μπαχρέιν. Τα δύο Μερσέντες εκτος συναγωνισμού γύριζαν σχεδόν 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο γρηγόροτερα από όλους!!! 
Pole position για τον Nico Rosberg 0.279 γρηγορότερα από τον Lewis. Μοναδικός κάτω από 1 δευτερολεπτο διαφοράς ο Daniel Ricciardo. Ο Vettel εκτός Q3 κατετάγει 11ος.
Pos Driver                Team                 Time          Gap   
1. Nico Rosberg          Mercedes             1m33.185s
2. Lewis Hamilton        Mercedes             1m33.464s  +0.279s
3. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault     1m34.051s  +0.866s
4. Valtteri Bottas       Williams-Mercedes    1m34.247s  +1.062s
5. Sergio Perez          Force India-Mercedes 1m34.346s  +1.161s
6. Kimi Raikkonen        Ferrari              1m34.368s  +1.183s
7. Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m34.387s  +1.202s
8. Felipe Massa          Williams-Mercedes    1m34.511s  +1.326s
9. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes     1m34.712s  +1.527s
10. Fernando Alonso       Ferrari              1m34.992s  +1.807s
Q2 cut-off time: 1m34.925s                                 Gap **
11. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m34.985s  +1.277s
12. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes 1m35.116s  +1.408s
13. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault   1m35.145s  +1.437s
14. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault   1m35.286s  +1.578s
15. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari       1m35.891s  +2.183s
16. Romain Grosjean       Lotus-Renault        1m35.908s  +2.200s
Q1 cut-off time: 1m36.654s                                  Gap *
17. Pastor Maldonado      Lotus-Renault        1m36.663s  +1.789s
18. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari       1m36.840s  +1.966s
19. Kamui Kobayashi       Caterham-Renault     1m37.085s  +2.211s
20. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari     1m37.310s  +2.436s
21. Marcus Ericsson       Caterham-Renault     1m37.875s  +3.001s
22. Max Chilton           Marussia-Ferrari     1m37.913s  +3.039s
Ρόσμπεργκ-Αλόνσο 1.8 δεύτερα διαφορά!!!!!!Οδηγάρα ο Ρόσμπεργκ,νέος Σουμάχερ!Κάτι μου λέει ότι τα κάνανε έτσι τα μονοθέσια για να επωφεληθεί η Μερσεντες κι ο Ρόσμπεργκ,μάλλον...Όπως με τον Σουμάχερ ένα πράγμα και μην μου πει κάποιος ότι δεν ήταν ευνοημένος ο Σουμάχερ!
 

michaele

Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2011
Μηνύματα
1.325
Like
846
Πόντοι
96
Τοσο ευνοημενος που αντι για Benetton και Williams, διαλεξε το '96 τη Ferrari με αποτελεσμα να παρει πρωταθλημα πεντε χρονια μετα.
Οτι 'να ναι.
 

DM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Σεπ 2011
Μηνύματα
1.059
Like
1.622
Πόντοι
216
Τραγικη η Φερραρι...  :jerking:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
2014 Bahrain Grand Prix
15 secs · Athens ·
Αίσχος....1-2 οι Mercedes-AMG...9-10,oι Ferrari... :S
 

Angelus

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.498
Κριτικές
23
Like
420
Πόντοι
3.275
Ωραίος αγώνας, αλλά όταν βλέπω σε τέτοια χάλια την Φεράρι ξενερώνω αφάνταστα.
Το τσογλάνι ήθελα να πάρει πούλο από Ρόσμπεργκ, αλλά δυστυχώς κέρδισε.
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Απ' τους καλυτερους αγωνες των τελευταιων ετων!  :rockon:

( + Ηδονη η θεση του Vetel...)
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Καλύτερος αυτός ο αγώνας, οι Μερσεντές στον κόσμο τους.
Ο Μαλντονάντο, θεός της μαλακίας. Τεράστιος παπάρας.

Ο Σειτανίδης κάποια στιγμή ανέφερε πως οι ομάδες δεσμεύτηκαν να βρεθεί λύση για το θέμα του ήχου.
Δε νομίζω πάντως να υπάρξει δραματική βελτίωση, ότι και να λένε.
Τον ήχο που θυμόμαστε θα πρέπει να τον ξεχάσουμε, ίσως...
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537
[size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=20pt]Revealed: How Mercedes' packaging of their turbo engine has given them the edge
[/size]
W05's technical secrets disclosed with Sky Sports F1 analyst Mark Hughes revealing that Mercedes' dominant car is running with its turbo turbine and air compressor split

By Pete Gill and Mike Wise.   Last Updated: 05/04/14 4:39pm
[/size][/size][/size][/size]


Καβλα!!!!

Απλα.......


Μπραβο για το ποσταρισμα  ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom