[size=20pt]16ος αγώνας της σεζόν 25-27 Οκτωβρίου στην Ινδία [/size]
Η ασιατική περιπέτεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 συνεχίζεται με έναν από τους πιο καινούριους αγώνες του.
Ομάδες και οδηγοί θα βρίσκονται αυτό το τριήμερο έξω από το Νέο Δελχί για την διεξαγωγή του Buddh International Circuit.
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/budd-2012-3.jpg[/img[/URL]]
[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]
Πρόκειται για καινούργιο Grand Prix που εντάχτηκε στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2011 και φέτος θα διεξαχθεί το τρίτο και μάλλον τελευταίο Ινδικό Grand Prix.
Ο αγώνας δεν βρίσκεται στο καλεντάρι του 2014 και καθώς η Formula 1 δεν είχε στην Ινδία τον αντίκτυπο που είχε αλλού, υπάρχουν βάσιμοι φόβοι ότι η απουσία του θα είναι οριστική. Μπορεί η πίστα να έχει αποσπάσει θετικά σχόλια από οδηγούς και ομάδες, ωστόσο η ατελείωτη γραφειοκρατία του ινδικού κράτους κάνει το ταξίδι εκεί τόσο δυσάρεστο, που πλέον κανείς δεν αισθάνεται ιδιαίτερη προσμονή να το επαναλάβει.
Το Buddh International Circuit «ανήκει» στον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός της Red Bull έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ινδία και πηγαίνει ολοταχώς για να κάνει το τρία στα τρία.
[img]http://images.thecarconnection.com/med/mark-webber-at-buddh-international-circuit-home-of-the-formula-1-indian-grand-prix_100368224_m.jpg
[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]
http://[URL unfurl="true"]www.lotuscars.com/sites/default/files/image_store/14649_Buddh-International-Circuit_886x443.JPG[/img[/URL]]
Πρόκειται για τεχνική πίστα με δεξιόστροφη διαδρομή που περιλαμβάνει 16 στροφές, από τις οποίες οι 9 είναι δεξιές και οι 7 αριστερές.
Στην πίσω ευθεία τα μονοθέσια φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 320 km/h. Η σχεδίαση της πίστας είναι στο στυλ που αρέσκεται να χρησιμοποίει ο γερμανός σχεδιαστής Herman Tilke.
Μεγάλες ευθείες που καταλήγουν σε κλειστές στροφές και ενδιάμεσα μερικές τεχνικές μεσαίας ταχύτητες στροφές, με μία από αυτές να μοιάζει σαν μικρή αδελφή στη διάσημη στροφή Νο 8 της Τουρκίας.
Οι περισσότεροι οδηγοί πάντως την παρομοιάζουν με την πίστα του Spa και αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό το λόγο που τους αρέσει.
[img]http://i.imgbox.com/adk85vZX.jpg
Γύροι Αγώνα: 60
Μήκος γύρου: 5.125
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.249
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:27.249 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2011 (Red Bull)
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:28.203 Τζέισον Μπάτον (McLaren)
Pole position 2012: 1:25.283 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]
Αντίθετα με πέρυσι που η Pirelli είχε φέρει εδώ τις 2 σκληρότερες γόμες, φέτος θα έχει την διάθεση των ομάδων τη μέση γόμα (P Zero White) και τη μαλακή (P Zero Yellow).
Ο συνδυασμός αυτός αναμένεται να φέρει στρατηγική 2 pit stop για τους περισσότερους.
[size=15pt]Καιρός:[/size]
[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/21200/21291.2.jpg
Ο μόνος ρόλος που μπορεί να παίξει καιρός σε αυτό το grand prix αφορά την φθορά των ελαστικών λόγω ζέστης.
Κατά τα άλλα και τις τρεις ημέρες οι καιρικές συνθήκες προβλέπονται σταθερές, χωρίς πιθανότητα βροχής με ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των 30 βαθμών Κελσίου.
[size=15pt]TV[/size]
Η διαφορά ώρας με την Ινδία έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς είναι 2,5 ώρες μπροστά από την Ελλάδα. Όμως, τα ξημερώματα της Κυριακής 27/10 στην Ευρώπη επανέρχεται η χειμερινή ώρα και η διαφορά γίνεται 3,5 ώρες.
Ο αγώνας είναι στις 11:30 ώρα Ελλάδος το πρωί της Κυριακής και θα μεταδοθεί από την Δημόσια Τηλεόραση ζωντανά.
Ο ΟΤΕ TV όπως πάντα θα δείξει live το Σάββατο την ίδια ώρα και τον αγώνα κατάταξης.