H απάτη με τους 2 οδηγούς στην ίδια ομάδα...Μόλις είδα την μαγνητοσκόπηση και νομίζω ότι κλέψανε την νίκη από τον Γουέμπερ.
Χωρίς να εξαντλήσουν την δυναμική του δεύτερου σετ ελαστικών τον έβαλαν στα πιτ αλλάζοντας στρατηγική για να καλύψουν όλα τα ενδεχόμενα.
Τις δοκιμές δεν τις κάνεις σε αυτόν που είναι μπροστά τις κάνεις στον πίσω που καλώς κακώς ήταν ο Φετελ.
Αίσχος καλά κάνει και πάει στις Πόρσε.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 212K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
n.aleftantos
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 4.976
- Κριτικές
- 2
- Like
- 339
- Πόντοι
- 36
ρε γιατρε εκατσα μετα απο κατι χρονια να δω και αυτο απο αναγκη f1
ρε το εχουν κανει το αθλημα για να το παρακολουθουν μαιμουδες ρε πανε καλα
400 ποινες δωσαν σε 5 λεπτα που ειδα
οχι λεει βγηκε απο τα πιτ και πατησε 3 ποντους ποιο μπροστα απ οτι επρεπε,οχι λεει αντι για 80 χλμ στα πιτ πηγεναι με 81, οχι προσπερασαι με πολυ φορα ενω επρεπε με λιγοτερη
ρε τι καραγκιοζηδες ειναι αυτοι απορρω ποσο μαλακες ειναι αυτοι που το βλεπουν ακομη
ρε το εχουν κανει το αθλημα για να το παρακολουθουν μαιμουδες ρε πανε καλα
400 ποινες δωσαν σε 5 λεπτα που ειδα
οχι λεει βγηκε απο τα πιτ και πατησε 3 ποντους ποιο μπροστα απ οτι επρεπε,οχι λεει αντι για 80 χλμ στα πιτ πηγεναι με 81, οχι προσπερασαι με πολυ φορα ενω επρεπε με λιγοτερη
ρε τι καραγκιοζηδες ειναι αυτοι απορρω ποσο μαλακες ειναι αυτοι που το βλεπουν ακομη
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=20pt]16ος αγώνας της σεζόν 25-27 Οκτωβρίου στην Ινδία [/size]
Η ασιατική περιπέτεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 συνεχίζεται με έναν από τους πιο καινούριους αγώνες του.
Ομάδες και οδηγοί θα βρίσκονται αυτό το τριήμερο έξω από το Νέο Δελχί για την διεξαγωγή του Buddh International Circuit.
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/budd-2012-3.jpg[/img[/URL]]
[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]
Πρόκειται για καινούργιο Grand Prix που εντάχτηκε στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2011 και φέτος θα διεξαχθεί το τρίτο και μάλλον τελευταίο Ινδικό Grand Prix.
Ο αγώνας δεν βρίσκεται στο καλεντάρι του 2014 και καθώς η Formula 1 δεν είχε στην Ινδία τον αντίκτυπο που είχε αλλού, υπάρχουν βάσιμοι φόβοι ότι η απουσία του θα είναι οριστική. Μπορεί η πίστα να έχει αποσπάσει θετικά σχόλια από οδηγούς και ομάδες, ωστόσο η ατελείωτη γραφειοκρατία του ινδικού κράτους κάνει το ταξίδι εκεί τόσο δυσάρεστο, που πλέον κανείς δεν αισθάνεται ιδιαίτερη προσμονή να το επαναλάβει.
Το Buddh International Circuit «ανήκει» στον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός της Red Bull έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ινδία και πηγαίνει ολοταχώς για να κάνει το τρία στα τρία.
[img]http://images.thecarconnection.com/med/mark-webber-at-buddh-international-circuit-home-of-the-formula-1-indian-grand-prix_100368224_m.jpg
[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]
http://[URL unfurl="true"]www.lotuscars.com/sites/default/files/image_store/14649_Buddh-International-Circuit_886x443.JPG[/img[/URL]]
Πρόκειται για τεχνική πίστα με δεξιόστροφη διαδρομή που περιλαμβάνει 16 στροφές, από τις οποίες οι 9 είναι δεξιές και οι 7 αριστερές.
Στην πίσω ευθεία τα μονοθέσια φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 320 km/h. Η σχεδίαση της πίστας είναι στο στυλ που αρέσκεται να χρησιμοποίει ο γερμανός σχεδιαστής Herman Tilke.
Μεγάλες ευθείες που καταλήγουν σε κλειστές στροφές και ενδιάμεσα μερικές τεχνικές μεσαίας ταχύτητες στροφές, με μία από αυτές να μοιάζει σαν μικρή αδελφή στη διάσημη στροφή Νο 8 της Τουρκίας.
Οι περισσότεροι οδηγοί πάντως την παρομοιάζουν με την πίστα του Spa και αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό το λόγο που τους αρέσει.
[img]http://i.imgbox.com/adk85vZX.jpg
Γύροι Αγώνα: 60
Μήκος γύρου: 5.125
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.249
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:27.249 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2011 (Red Bull)
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:28.203 Τζέισον Μπάτον (McLaren)
Pole position 2012: 1:25.283 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]
Αντίθετα με πέρυσι που η Pirelli είχε φέρει εδώ τις 2 σκληρότερες γόμες, φέτος θα έχει την διάθεση των ομάδων τη μέση γόμα (P Zero White) και τη μαλακή (P Zero Yellow).
Ο συνδυασμός αυτός αναμένεται να φέρει στρατηγική 2 pit stop για τους περισσότερους.
[size=15pt]Καιρός:[/size]
[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/21200/21291.2.jpg
Ο μόνος ρόλος που μπορεί να παίξει καιρός σε αυτό το grand prix αφορά την φθορά των ελαστικών λόγω ζέστης.
Κατά τα άλλα και τις τρεις ημέρες οι καιρικές συνθήκες προβλέπονται σταθερές, χωρίς πιθανότητα βροχής με ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των 30 βαθμών Κελσίου.
[size=15pt]TV[/size]
Η διαφορά ώρας με την Ινδία έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς είναι 2,5 ώρες μπροστά από την Ελλάδα. Όμως, τα ξημερώματα της Κυριακής 27/10 στην Ευρώπη επανέρχεται η χειμερινή ώρα και η διαφορά γίνεται 3,5 ώρες.
Ο αγώνας είναι στις 11:30 ώρα Ελλάδος το πρωί της Κυριακής και θα μεταδοθεί από την Δημόσια Τηλεόραση ζωντανά.
Ο ΟΤΕ TV όπως πάντα θα δείξει live το Σάββατο την ίδια ώρα και τον αγώνα κατάταξης.
Η ασιατική περιπέτεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 συνεχίζεται με έναν από τους πιο καινούριους αγώνες του.
Ομάδες και οδηγοί θα βρίσκονται αυτό το τριήμερο έξω από το Νέο Δελχί για την διεξαγωγή του Buddh International Circuit.
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/budd-2012-3.jpg[/img[/URL]]
[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]
Πρόκειται για καινούργιο Grand Prix που εντάχτηκε στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2011 και φέτος θα διεξαχθεί το τρίτο και μάλλον τελευταίο Ινδικό Grand Prix.
Ο αγώνας δεν βρίσκεται στο καλεντάρι του 2014 και καθώς η Formula 1 δεν είχε στην Ινδία τον αντίκτυπο που είχε αλλού, υπάρχουν βάσιμοι φόβοι ότι η απουσία του θα είναι οριστική. Μπορεί η πίστα να έχει αποσπάσει θετικά σχόλια από οδηγούς και ομάδες, ωστόσο η ατελείωτη γραφειοκρατία του ινδικού κράτους κάνει το ταξίδι εκεί τόσο δυσάρεστο, που πλέον κανείς δεν αισθάνεται ιδιαίτερη προσμονή να το επαναλάβει.
Το Buddh International Circuit «ανήκει» στον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός της Red Bull έχει κερδίσει και στους δύο αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ινδία και πηγαίνει ολοταχώς για να κάνει το τρία στα τρία.
[img]http://images.thecarconnection.com/med/mark-webber-at-buddh-international-circuit-home-of-the-formula-1-indian-grand-prix_100368224_m.jpg
[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]
http://[URL unfurl="true"]www.lotuscars.com/sites/default/files/image_store/14649_Buddh-International-Circuit_886x443.JPG[/img[/URL]]
Πρόκειται για τεχνική πίστα με δεξιόστροφη διαδρομή που περιλαμβάνει 16 στροφές, από τις οποίες οι 9 είναι δεξιές και οι 7 αριστερές.
Στην πίσω ευθεία τα μονοθέσια φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 320 km/h. Η σχεδίαση της πίστας είναι στο στυλ που αρέσκεται να χρησιμοποίει ο γερμανός σχεδιαστής Herman Tilke.
Μεγάλες ευθείες που καταλήγουν σε κλειστές στροφές και ενδιάμεσα μερικές τεχνικές μεσαίας ταχύτητες στροφές, με μία από αυτές να μοιάζει σαν μικρή αδελφή στη διάσημη στροφή Νο 8 της Τουρκίας.
Οι περισσότεροι οδηγοί πάντως την παρομοιάζουν με την πίστα του Spa και αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό το λόγο που τους αρέσει.
[img]http://i.imgbox.com/adk85vZX.jpg
Γύροι Αγώνα: 60
Μήκος γύρου: 5.125
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.249
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:27.249 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2011 (Red Bull)
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:28.203 Τζέισον Μπάτον (McLaren)
Pole position 2012: 1:25.283 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]
Αντίθετα με πέρυσι που η Pirelli είχε φέρει εδώ τις 2 σκληρότερες γόμες, φέτος θα έχει την διάθεση των ομάδων τη μέση γόμα (P Zero White) και τη μαλακή (P Zero Yellow).
Ο συνδυασμός αυτός αναμένεται να φέρει στρατηγική 2 pit stop για τους περισσότερους.
[size=15pt]Καιρός:[/size]
[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/21200/21291.2.jpg
Ο μόνος ρόλος που μπορεί να παίξει καιρός σε αυτό το grand prix αφορά την φθορά των ελαστικών λόγω ζέστης.
Κατά τα άλλα και τις τρεις ημέρες οι καιρικές συνθήκες προβλέπονται σταθερές, χωρίς πιθανότητα βροχής με ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των 30 βαθμών Κελσίου.
[size=15pt]TV[/size]
Η διαφορά ώρας με την Ινδία έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς είναι 2,5 ώρες μπροστά από την Ελλάδα. Όμως, τα ξημερώματα της Κυριακής 27/10 στην Ευρώπη επανέρχεται η χειμερινή ώρα και η διαφορά γίνεται 3,5 ώρες.
Ο αγώνας είναι στις 11:30 ώρα Ελλάδος το πρωί της Κυριακής και θα μεταδοθεί από την Δημόσια Τηλεόραση ζωντανά.
Ο ΟΤΕ TV όπως πάντα θα δείξει live το Σάββατο την ίδια ώρα και τον αγώνα κατάταξης.
Manager69
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.058
- Κριτικές
- 111
- Like
- 906
- Πόντοι
- 3.465
[size=20pt]16ος αγώνας της σεζόν 25-27 Οκτωβρίου στην Ινδία [/size]
Η ασιατική περιπέτεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 συνεχίζεται με έναν από τους πιο καινούριους αγώνες του.
Ομάδες και οδηγοί θα βρίσκονται αυτό το τριήμερο έξω από το Νέο Δελχί για την διεξαγωγή του Buddh International Circuit.
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/10/budd-2012-3.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Μετά την, όπως αναμένεται, επικράτηση του Φέτελ και στο φετινό πρωτάθλημα, το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη της 2ης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών.Όπως και στη μεταγραφολογία.Μακάρι να απολαύσουμε ένα θεαματικό, ενδιαφέροντα κι όχι μονότονο αγώνα.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
υπαρχουν φημες που λενε οτι το 2015 που θα πανε οι κινητηρες της HONDA στην MCLAREN μαζι θα παει και το πακετο ALONSO - NEWEY.Τι λετε?
Είναι γεγονός ότι η McLaren θα κάνει επιθετικές κινήσεις για το σχεδιασμό του μονοθεσίου του 2015. Για τον Adrian Newey πάντως θα είναι δύσκολο καθώς η Red Bull έχει και τα χρήματα και την διάθεση να τον κρατήσει.
Για τον Αλόνσο είναι πολύ πιθανό καθώς η σχέση του με την Ferrari δε βρίσκεται στο καλύτερο δυνατό σημείο.
Αυτό είναι πιθανόν να συμβεί και από φέτος καθώς οι φήμες λένε ότι μένουν μόνο οι τελικές υπογραφές ανάμεσα στο βασικό υποστηρικτή του Αλόνσο, την Ισπανική τράπεζα Santander και τη McLaren για πολυετή συνεργασία με τον όρο ο ισπανός να επιστρέψει στο Γουόκινγκ έξι χρόνια μετά την άκομψη φυγή του το 2007.
Ο Αλόνσο είναι θετικός, καθώς ο Ρον Ντένις με τον οποίο είχε συγκρουστεί δεν έχει πια ενεργό ρόλο στην ομάδα, ενώ και η Ferrari δεν είναι αρνητική για αυτό και κρατά τον Νίκο Χούλκενμπεργκ σε αναμονή.
Καλά μέχρι το 2015 υπάρχει πολύ δρόμος ας δούμε πως θα κινηθούνε οι ομάδες του χρόνου και βλέπουμε.υπαρχουν φημες που λενε οτι το 2015 που θα πανε οι κινητηρες της HONDA στην MCLAREN μαζι θα παει και το πακετο ALONSO - NEWEY.Τι λετε?
Εγώ δυστυχώς προβλέπω πάλι έναν μονότονο αγώνα με πολλά πιτ στοπ κανένα προσπέρασμα στη μεγάλη ευθεία με το drs και ίσως και κανένα κλατάρισμα ελαστικού ίδωμεν!Μετά την, όπως αναμένεται, επικράτηση του Φέτελ και στο φετινό πρωτάθλημα, το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη της 2ης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών.Όπως και στη μεταγραφολογία.Μακάρι να απολαύσουμε ένα θεαματικό, ενδιαφέροντα κι όχι μονότονο αγώνα.
gian31
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 207
- Κριτικές
- 11
- Like
- 611
- Πόντοι
- 991
Φέτελ πάλι μπροστά θα φυγει.
Αλόνσο πολύ πίσω πάλι και η άλλη Ferrari με τον Μάσα Πέμπτη.
Αλόνσο πολύ πίσω πάλι και η άλλη Ferrari με τον Μάσα Πέμπτη.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Επειδή δεν αναγράφεται στο link του sport-fm, να πούμε ότι η θέση του Αλόνσο που αναφέρεις είναι επιλογή στρατηγικής.
Γουέμπερ, Αλόνσο, Πέρες και Μπάτον βγήκαν στο Q3 με την μέση γόμα και θα εκκινήσουν αύριο με αυτή. Το πρώτο pit stop θα τον κάνουν περί τον 20ο γύρο.
Φέτελ, Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον, Μάσα, Ραϊκόνεν, και Χούλκενμπεργκ, θα εκκινήσουν με την μαλακή γόμα που με βαρύ από καύσιμο μονοθέσιο από το 5ο γύρο θα πρέπει να σκέφτονται την αλλαγή. Στην καλύτερη περίπτωση μέχρι τον 10ο θα έχουν μπει και οι 6.
Εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι για το βάθρο. Φυσικά οι Red Bull που έχουν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο έχουν πλεονέκτημα.
Γουέμπερ, Αλόνσο, Πέρες και Μπάτον βγήκαν στο Q3 με την μέση γόμα και θα εκκινήσουν αύριο με αυτή. Το πρώτο pit stop θα τον κάνουν περί τον 20ο γύρο.
Φέτελ, Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον, Μάσα, Ραϊκόνεν, και Χούλκενμπεργκ, θα εκκινήσουν με την μαλακή γόμα που με βαρύ από καύσιμο μονοθέσιο από το 5ο γύρο θα πρέπει να σκέφτονται την αλλαγή. Στην καλύτερη περίπτωση μέχρι τον 10ο θα έχουν μπει και οι 6.
Εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι για το βάθρο. Φυσικά οι Red Bull που έχουν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο έχουν πλεονέκτημα.
Manager69
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.058
- Κριτικές
- 111
- Like
- 906
- Πόντοι
- 3.465
Εγώ δυστυχώς προβλέπω πάλι έναν μονότονο αγώνα με πολλά πιτ στοπ κανένα προσπέρασμα στη μεγάλη ευθεία με το drs και ίσως και κανένα κλατάρισμα ελαστικού ίδωμεν!
Κι εγώ αυτό φοβάμαι μετά τα σημερινά δοκιμαστικά.Βέβαια, η στρατηγική που έχει επιλέξει ο κάθε οδηγός, ίσως φέρει ανακατατάξεις μέσω των πιτ στοπ.Μακάρι τότε να δούμε κυνηγητό και θέαμα.
Εις αύριο λοιπόν τα καλύτερα (εύχομαι).
Eraser
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 1.330
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Σε πολύ λίγα λεπτά ξεκινάει ο αγώνας.........Αν και δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για την πρώτη θέση,ας κάνω τις ευχές μου.........
Για τον V.......
Και για τον A...........
Καλό αγώνα.......
Jigsaw24
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαρ 2013
- Μηνύματα
- 2.416
- Like
- 739
- Πόντοι
- 96
Πάλι στον Γουέμπερ η βλάβη........στον άλλον τίποτα....
Καλα οχι οτι ειχαμε γενικα και σαν Φεραρι τιποτα σοβαρες ελπιδες, αλλα πως γινεται να βγαινουν συνεχεια ολες οι βλαβες μονο στον Γουεμπερ??
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Καλά τι κουφό είπαν στον Φέτελ από το team radio της Red Bull........."Σταμάτα να χρησιμοποιείς το υγρό το οποίο πίνεις"..........
Μέχρι και του Πουρναράκη του φάνηκε περίεργο αυτό που του είπαν και είπε μήπως είναι κάποιος κώδικας επικοινωνίας.....
Τι να έπινε άραγε..??
Μέχρι και του Πουρναράκη του φάνηκε περίεργο αυτό που του είπαν και είπε μήπως είναι κάποιος κώδικας επικοινωνίας.....
Τι να έπινε άραγε..??
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Έτσι ακριβώς είναι......ελπίδες δεν είχαμε,αλλά όλα πάνω στον Γουέμπερ...ε,εντάξει κάνει μπάμ......Εγώ στην θέση του θα είχα φύγει......και θα έκανα και ένα δωράκι στον Φέτελ....Καλα οχι οτι ειχαμε γενικα και σαν Φεραρι τιποτα σοβαρες ελπιδες, αλλα πως γινεται να βγαινουν συνεχεια ολες οι βλαβες μονο στον Γουεμπερ??
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K