Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

Traveller 2

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
2.020
Like
153
Πόντοι
16
Βέβαια! Με προσπεράσεις είναι πολύ πιο θεαματικό και ενδιαφέρον! Και ας έχει και κανένα ψιλοατυχηματάκι!  :grin:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
καλα τα λες το εχεις το θεμα το γνωριζεις ωραια
αλλα αν δεν βρουν τροπο να βαλουν θεαμα στο αθλημα θα το βλεπουν αυτοι και φιλοι τους σαν το μπασκετ ενα πραγμα
νομιζω οτι εχουν δωσει μεγαλη βαρυτητα στον τομεα της ασφαλειας του πιλοτου και εχει παει το θεαμα πισω δλδ θα πρεπει να γινει οπως παλια που υπηρχαν προσπερασεις κτλ
Δεν νομίζω να φταίει το θέμα της ασφάλειας άλλωστε δεν θα υπήρχε και το drs που όπως και να το δεις ενέχει μεγαλύτερους κινδύνους.
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
339
Πόντοι
36
Βέβαια! Με προσπεράσεις είναι πολύ πιο θεαματικό και ενδιαφέρον! Και ας έχει και κανένα ψιλοατυχηματάκι!  :grin:
ε ναι γιατρε περνουν ενα κοντεινερ λεφτα ο καθενας, οπως παλια εμπεριειχε ενα βαθμο κινδυνου και εις γνωσει τους συμετειχαν το ιδιο πρεπει να γινει και τωρα :rockon: :rockon:
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
339
Πόντοι
36
Δεν νομίζω να φταίει το θέμα της ασφάλειας άλλωστε δεν θα υπήρχε και το drs που όπως και να το δεις ενέχει μεγαλύτερους κινδύνους.
τι λες τωρα ρε γιατρε για χαριν της ασφαλειας εχουν βαλει ποινες για το παραμικρο
σιγα την μεγαλη διαφορα που θα ειχε αν εβαζαν ενα τυπου αυτοματο πιλοτου να οδηγει απο εναν πιλοτο
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
τι λες τωρα ρε γιατρε για χαριν της ασφαλειας εχουν βαλει ποινες για το παραμικρο
σιγα την μεγαλη διαφορα που θα ειχε αν εβαζαν ενα τυπου αυτοματο πιλοτου να οδηγει απο εναν πιλοτο
Τα ισοπεδώνεις όλα.Έχουν βάλει ποινές και στο προσπέρασμα όταν γίνεται δίκαια;;;
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
339
Πόντοι
36

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
δεν θυσιασαν τιποτα και κανεναν. ο vettel εχει αποδειξει ποιος ειναι και το μονοσιγουρο ειναι οτι θα τον καταπινε τον weber. δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ τους, O webber ειναι πολυ μικρος και λιγος μπροστα στο γερμανο. με ιδιο μονοθεσιο μονο ο alonso μπορει να τον κοντραρει.

τον παραδεχτηκα σημερα που κατεβηκε και υποκλιθηκε μπροστά στο μονοθέσιο του, αναγνωρίζοντας οτι είναι αυτο που τον έχει φτάσει ως εδω σε συνδιασμο με την δική του ικανότητα...

VET1.jpg
φιλαρακο τον εχουν θυσιασει παρα πολλες φορες τον webber  τον βαλανε να κανει μονο λιγους γυρους με τα μαλακα ελαστικα ενω αντεχαν πολυ παραπανω γιατι αραγε??? μηπως για να βγει μπροστα ο βεττελ μηπως???????
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
φιλαρακο τον εχουν θυσιασει παρα πολλες φορες τον webber  τον βαλανε να κανει μονο λιγους γυρους με τα μαλακα ελαστικα ενω αντεχαν πολυ παραπανω γιατι αραγε??? μηπως για να βγει μπροστα ο βεττελ μηπως???????
και εσυ τι προτεινεις να το παιζουν 50-50; αμα το εφαρμοζαν αυτο τωρα ο vettel θα ειχε τουλαχιστον 1 πρωταθλημα λιγοτερο...
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
και εσυ τι προτεινεις να το παιζουν 50-50; αμα το εφαρμοζαν αυτο τωρα ο vettel θα ειχε τουλαχιστον 1 πρωταθλημα λιγοτερο...
αρα συμφωνεις οτι θυσιαζουν τον γουεμπερ για να βγει μπροστα ο αλλος. στα 4 χρονια που περνουν το πρωταθλημα του βεττελ το οχημα εχει χαλασει 4 φορες ενω του γουεμπερ 100.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Καλά τι κουφό είπαν στον Φέτελ από το team radio της Red Bull........."Σταμάτα να χρησιμοποιείς το υγρό το οποίο πίνεις".......... :2funny:  :2funny:

Μέχρι και του Πουρναράκη του φάνηκε περίεργο αυτό που του είπαν και είπε μήπως είναι κάποιος κώδικας επικοινωνίας..... :think:

Τι να έπινε άραγε..?? :grin: :grin:
μηπως του βαζουν κανα "πινω μπαφο και πεζω F1 GAME 2013" !!!!! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
αρα συμφωνεις οτι θυσιαζουν τον γουεμπερ για να βγει μπροστα ο αλλος. στα 4 χρονια που περνουν το πρωταθλημα του βεττελ το οχημα εχει χαλασει 4 φορες ενω του γουεμπερ 100.
εννοειται οτι συμφωνω αλλα οχι με το πνευμα που εσυ νομιζεις. απο αυτα που γραφεις εγω καταλαβαινω οτι πιστευεις πως ο webber αδικειται και πως αν παιζοταν 50-50 θα μπορουσε να ειχε παρει καποιο πρωταθλημα ή πρωταθληματα.

Εγω λεω οτι αυτο δεν θα συνεβαινε ποτε διοτι μπορει να ειναι ενας καλος πιλοτος αλλα δεν κανει για τα πολυ ψηλα, εκει ζαλιζεται και τα σκατωνει. Αρα καλα κανουν και τον θυσιαζουν, δεν ειναι για να την λαμβανουμε υποψη τη θυσια αυτη ουτε καν να τη συζηταμε...

Αυτο εννουσα οταν ελεγα ''δεν θυσιασαν τιποτα και κανενα''...
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Για μενα θα επρεπε να κατσει η ΦΙΑ και να πει: Κυριοι, επειδη υπαρχουν αντιδρασεις και αμφισβητηση απο τον κοσμο, απο του χρονου ολοι θα φτιαξετε το ιδιο μονοθεσιο. Θα υπαρχουν δηλαδη 22 πανομοιτυπα αμαξια με ιδιους κινητηρες, ιδια σασι, ιδια σε ολα. Απο την Ρεντ Μπουλ μεχρι την Μαρουσια. Εκει θα φανουν οι καλοι και οι κακοι οδηγοι. Επισης να επαναφερουν τους παλιους κανονισμους και να ανεφοδιαζονται την ωρα του αγωνα, οχι απο πριν και στα λαστιχα να μην εχουν καμια Πιρελι πανω απο το κεφαλι τους να τους λεει αυριο θα χρησιμοποιησεις αυτα κι αυτα τα λαστιχα, τα οποια ομως θα εχεις βαλει και στα δοκιμαστικα, οποτε θα ειναι λιγο φθαρμενα...Ας γινει τιποτα απο αυτα και τα ξαναλεμε
Σε βρίσκω πάρα πολύ υπερβολικό...
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.416
Like
739
Πόντοι
96
Σε βρίσκω πάρα πολύ υπερβολικό...

:grin:

Ενταξει μπορει και να φαινομαι υπερβολικος ετσι οπως τα γραφω, αλλα το γεγονος οτι χρειαζεται αναβαθμιση το αθλημα δεν νομιζω να το αμφισβητει κανεις. Ειδικα φετος ειδαμε ενα πρωταθλημα δυο ταχυτητων, ο Φετελ και οι αλλοι. Αν θελουν λοιπον περισσοτερο θεαμα και ανταγωνισμο ή να κλεισουν τα παραθυρακια που εκμεταλλευονται μερικοι ή να αφησουν ολους να φτιαξουν οτι αμαξι θελουν, χωρις περιορισμους.

Τελος παντων, απο του χρονου λενε θα γινει μεγαλες αλλαγες, μακαρι να δουμε κατι καλο.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
team radio lotus-kimi India gp 2013 "KIMI GET OUT OF THE FUCKING WAY"
το γαμισανε λιγο το θεμα. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ερε τι εχει να γινει του χρονου με το διδυμο ALONSO-KIMI.......
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]17ος αγώνας της σεζόν 1-3 Νοεμβρίου στo Άμπου Ντάμπι [/size]

Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1, που αυτό το σαββατοκύριακο  θα φιλοξενηθεί στην πίστα «Yas Marina» του Άμπου Ντάμπι.
Φέτελ και Red Bull Racing έχουν ήδη εξασφαλίσει τους τίτλους, αλλά η μάχη της δεύτερης θέσης, που δίνει σημαντικές οικονομικές απολαβές από τη Συμφωνία Ομόνοιας, είναι ανοιχτή!
Mercedes (313β.), Ferrari (309β.) και Lotus (285β.) ερίζουν για την κατάκτησή της ενώ απομένουν 129 βαθμοί να μοιραστούν στους τρεις τελευταίους αγώνες.


21567.jpg




[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]


http://[URL unfurl="true"]www.vagabondsummer.com/wp-content/uploads/2013/10/yascircuit.jpg[/img[/URL]]


Πρόκειται για αγώνα μοναδικού χαρακτήρα που ξεκινά με τη δύση του ηλίου και ολοκληρώνεται υπό το φως των προβολέων. Διεξάγεται για 5η χρονιά, τις πρώτες δυο κέρδισε ο Φέτελ, αλλά πρόπερσι ένα κλατάρισμα ελαστικού τον έβγαλε εκτός μάχης και η νίκη πήγε στο Χάμιλτον. Πέρυσι ήταν η σειρά του Ράικονεν να πάρει για λογαριασμό της Lotus την 1η του νίκη άμα την επιστροφή του στη F1.
Το 2010 στη Yas Marina Circuit κρίθηκε το πρωτάθλημα με το Φέτελ να εκμεταλλεύεται την ολιγωρία των Αλόνσο – Γουέμπερ ώστε να γίνει ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία. Φέτος ο 26χρονος Γερμανός ήδη τέσσερις φορές πρωταθλητής θέλει να συνεχίσει το σερί νικών που έχει και να φτάσει τις επτά.

Όπως φάνηκε την προηγούμενη Κυριακή, στο Buddh International Circuit, ο Φέτελ δύσκολα θα κόψει ρυθμό ειδικά σε μια πίστα που έχει κερδίσει τις μισές φορές που έχει γίνει αγώνας εκεί. Το 2010 στο φινάλε του πρωταθλήματος, ο Αλόνσο με τη Ferrari έχασε την ευκαιρία να πάρει τον 3ο του τίτλο κολλημένος από τη Renault του Πετρόφ. Ο Φέτελ πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη που του έδωσε τον πρώτο του τίτλο. Στη Ferrari έχουν ένα λόγο παραπάνω να θέλουν τη νίκη, ώστε να πάρουν μια άτυπη ρεβάνς για το «κάζο» του 2010.

Στο σύνολό τους ομάδες, πιλότοι και μηχανικοί λατρεύουν το συγκεκριμένο αγώνα που διαθέτει μακράν τις καλύτερες εγκαταστάσεις στη F1. Μένοντας στο ατμοσφαιρικό Yas Hotel μέσα στην πίστα οι αγωνιζόμενοι δε χάνουν καθόλου χρόνο σε μετακινήσεις.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.cvyachting.com/wp-content/uploads/2013/02/Yas-Marina-Circuit.jpg[/img[/URL]]




[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]



[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2013/1@F1/31%2010d3.jpg[/img[/URL]]


Πρόκειται για μια γρήγορη πίστα με  22 στροφές (12 αριστερές, 9 δεξιές) ενώ η  μέση ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ. την ώρα.
Έχει φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού, όπως άλλωστε και τα σιρκουί Marina Bay (Σιγκαπούρη), Yeongam (Κορέα), Austin (ΗΠΑ) και Interlagos (Βραζιλία).

Οι πιλότοι αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα (315 + χλμ. την ώρα) στην ευθεία μετά την έβδομη στροφή, η οποία είναι και η πιο αργή του σιρκουί, καθώς περνούν με 70 χλμ. την ώρα.
Στην πίστα της Yas Marina απαιτούνται μέσες ρυθμίσεις στα πτερύγια των αεροτομών καθότι κυριαρχούν οι μεγάλες ευθείες ενώ δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές κατεύθυνσης υπό υψηλή ταχύτητα. Έτσι ποντάροντας στην καλύτερη έξοδο από τις αργές στροφές οι μηχανικοί υιοθετούν πιο μαλακό set – up στο πίσω μέρος για να βελτιστοποιήσουν τη μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση.
Δεν υπάρχει αλλαγή στις ζώνες DRS σε σχέση με το 2012. Έτσι οι οδηγοί θα έχουν διπλή ευκαιρία τόσο στα φρένα για τη στροφή 8 όσο και στη στροφή 11. Οι δύο ζώνες ενεργοποιήσεις του συστήματος είναι στη μεγάλη ευθεία μεταξύ των στροφών 7 και 8 και στην πιο μικρή μεταξύ της στροφή 10 και 11. Τα δύο σημεία μέτρησης της διαφοράς από το προπορευόμενο μονοθέσιο θα είναι λίγο πριν τη στροφή 7 και στα μέσα του chicane 8 και 9.
Ο αγώνας στη Yas Marina έχει αποδειχθεί αρκετά σκληρός στο κομμάτι των προσπεράσεων και η FIA προσπαθεί με την διπλή ζώνη DRS να αυξήσει τις πιθανότητες.


[img]http://i.imgbox.com/adoC58zM.jpg


Γύροι Αγώνα: 55
Μήκος γύρου: 5.125
Χιλιόμετρα αγώνα: 305.355
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:40.279 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2009 (Red Bull)
Νικητής 2012: Κίμι Ραϊκόνεν (Lotus)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:43.964 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Pole position 2012: 1:40.630  Λιούις Χάμιλτον  (McLaren)




[size=15pt]Ελαστικά:[/size]


http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]


Η Pirelli στη διάθεση των πιλότων έχει τη μέση (P Zero White) και τη μαλακή γόμα (P Zero Yellow). Πέρυσι που χρησιμοποιήθηκε ο ίδιος συνδυασμός οι περισσότεροι πιλότοι έκαναν 1 πιτ στοπ.

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών, Paul Hembery δηλωσε:
«Ο τρόπος που πέφτει η θερμοκρασία του οδοστρώματος στο Άμπου Ντάμπι έχει σοβαρή επίδραση τόσο στη φθορά όσο και στην πτώση της απόδοσης των ελαστικών. Οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για περισσότερους γύρους τη μαλακή γόμα προς το τέλος του αγώνα. Τη συγκεκριμένη πίστα τη γνωρίζουμε καλά εδώ κάναμε τις πρώτες μας δοκιμές πριν ξεκινήσουμε στη F1. Η πίστα δοκιμάζει σκληρά τα ελαστικά χωρίς όμως να τα φθείρει υπέρμετρα. Καθότι φέτος η γκάμα ελαστικών είναι πιο μαλακή περιμένουμε τα δυο pit stop  να είναι η κυρίαρχη στρατηγική χωρίς να αποκλείουμε το ενδεχόμενο κάποιοι να κάνουν μόνο ένα».


[img]http://literalf1.com/wp-content/uploads/2012/06/TTT_2562.jpeg



[size=15pt]Καιρός:[/size]


21507.jpg


Οι καιρικές συνθήκες προβλέπονται σταθερές, χωρίς πιθανότητα βροχής με ηλιοφάνεια πριν τον αγώνα  και θερμοκρασία  περί των 35 βαθμών Κελσίου.



[size=15pt]TV[/size]

Ο αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση στις 15:00 το μεσημέρι της Κυριακής.
Ο ΟΤΕ TV όπως πάντα θα τον δείξει επίσης live, όπως και τον αγώνα κατάταξης το Σάββατο την ίδια ώρα.  


21553.jpg



16758.jpg

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
21595.jpg



2η pole position φέτος για τον Μαρκ Γουέμπερ στην πίστα Yas Marina του Άμπου Ντάμπι.

Δίπλα του στην εκκίνηση θα είναι η άλλη Red Bull του Παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα είναι οι 2 Mercedes 3ος ο Νίκο Ρόσμπεργκ και 4ος ο Λιούις Χάμιλτον.

21573.jpg


Πέμπτος θα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν και στην έβδομη θέση η άλλη Lotus του Ρομάν Γκροσάν. Θα τους χωρίζει η Sauber του Χούλκενμπεργκ ενώ ο Μάσα θα είναι 8ος.
Ο Αλόνσο δεν κατάφερε να περάσει στο Q3 και θα εκκινήσει 11ος έχοντας ελεύθερη επιλογή γόμας στην εκκίνηση.
Γενικώς η Ferrari από την καλοκαιρινή διακοπή και μετά κάνει βήματα προς τα πίσω.


Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

acwnZvvQ.jpg
 

Kostas99

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.898
Κριτικές
32
Like
1.263
Πόντοι
3.425
Για τον πουτσο κλαιγανε φετος η Ferrari,ελπιζω ο παπαρας Λούκα ντι Μοντετζέμολο να κανει κατι δραστικο του χρονου ωστε τα Ferrari να σαρωσουν.Γιατι οι οδηγοι θα ειναι αχτυπητοι αν και το μονοθεσιο ειναι δυνατο.
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Έτσι είναι......Η Ferrari δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεται στους τελευταίους αγώνες και ειδικά από την καλοκαιρινή διακοπή και μετά,που λέει και ο Cristiano.......

Αν συνεχίσει έτσι,κινδυνεύει να χάσει ο Αλόνσο την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών,καθώς επίσης να μη μπορεί να διεκδικήσει την δεύτερη θέση από την Mercedes, (313 έναντι 309 της Ferrari) αλλά και να χάσει την τρίτη θέση που έχει τώρα,από την Lotus (έχει 285 βαθμούς),στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.....
 

Traveller 2

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
2.020
Like
153
Πόντοι
16
Προβλέπεται ενδιαφέρων αγώνας!  :)
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Γενικώς η Ferrari από την καλοκαιρινή διακοπή και μετά κάνει βήματα προς τα πίσω.

Χτυπά άσχημα η εντύπωση που δίνουν ότι πέταξαν λευκή πετσέτα.
:S :S :S


Ο Αλόνσο δεν κατάφερε να περάσει στο Q3 και θα εκκινήσει 11ος έχοντας ελεύθερη επιλογή γόμας στην εκκίνηση.

Πρώτη φορά έμεινε εκτός δεκάδας φέτος. Τι θα μπορούσε άραγε να του δώσει μια διαφορετική επιλογής γόμας?
:think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom