Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Το ξέρω. Είναι άθλημα για φραγκάτους, ακόμη και αν είσαι θεατής.
Δεν είναι πρόβλημα, απλά αναρωτιέμαι αν αξίζει να κανείς να δει τα .... 1600άρια. :S
Οκ........Στην Μόντσα έχεις πάει?

Δυστυχώς δεν το έχω καταφέρει και απ' ότι φαίνεται δεν θα το καταφέρω.....

Τι έκανε ο Αλόνσο??? :o. Βλέπω να τρώει ποινή..... :S
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Οκ........Στην Μόντσα έχεις πάει?

Δυστυχώς δεν το έχω καταφέρει και απ' ότι φαίνεται δεν θα το καταφέρω.....

Τι έκανε ο Αλόνσο??? :o. Βλέπω να τρώει ποινή..... :S

Ναι, το 2006. Στον τελευταίο αγώνα του Σουμάχερ εντός έδρας.
Είχα μπει μέσα στους πανηγυρισμούς.
Τότε ο Αλόνσο ήταν "εχθρός" και η Red Bull κάτι σαν ανερχόμενη. Είχαν το πιο γαμάτο ήχο στους κινητήρες (red bull).

Εντιτ
Διευκρίνηση: δεν είμαι φραγκάτος :grin:, αλλά την δυνατότητα να πάω την έχω. Να μην τρελαθούμε κιόλας.
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Ναι, το 2006. Στον τελευταίο αγώνα του Σουμάχερ εντός έδρας.
Είχα μπει μέσα στους πανηγυρισμούς.
Τότε ο Αλόνσο ήταν "εχθρός" και η Red Bull κάτι σαν ανερχόμενη. Είχαν το πιο γαμάτο ήχο στους κινητήρες (red bull).
Η ατμόσφαιρα εκεί πρέπει να είναι απίστευτη....... :rockon: :rockon:

Από αγώνες που έχω δει......Ειδικά όταν κερδίζει η Ferrari ή ανεβαίνει στο βάθρο δικός της πιλότος,αυτή η τεράστια καρδιά-σημαία με το αλογάκι και με τόσο κόσμο από κάτω,είναι κάτι το μοναδικό..... :rockon:

Ναι,έχει "λυσσάξει" ο Αλόνσο..... :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Τέλος αγώνα.......Ποιός κέρδισε??? :think:  :grin: :grin:
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Η ατμόσφαιρα εκεί πρέπει να είναι απίστευτη....... :rockon: :rockon:

Από αγώνες που έχω δει......Ειδικά όταν κερδίζει η Ferrari ή ανεβαίνει στο βάθρο δικός της πιλότος,αυτή η τεράστια καρδιά-σημαία με το αλογάκι και με τόσο κόσμο από κάτω,είναι κάτι το μοναδικό..... :rockon:

Ναι,έχει "λυσσάξει" ο Αλόνσο..... :grin:

Μόνο αν πας κάποια στιγμή θα μπορέσεις να το καταλάβεις.
Ενα πανηγύρι, με την καλή έννοια.
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Μόνο αν πας κάποια στιγμή θα μπορέσεις να το καταλάβεις.
Ενα πανηγύρι, με την καλή έννοια.
Ναι.......μόνο από κοντά το καταλαβαίνεις......Θα δούμε,ίσως κάποια στιγμή να μπορέσω να πάω....δύσκολο βέβαια......
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
«Καθαρές» ήταν οι εξετάσεις που έκανε ο Φερνάντο Αλόνσο μετά το ατύχημα που είχε στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι.


21663.3.jpg


Ο Φερνάντο Αλόνσο χρειάστηκε να περάσει πάνω από το κερμπ για να αποφύγει μία σφοδρή σύγκρουση με τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ βγαίνοντας από το δεύτερο πιτ στοπ του στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι.

Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari τραντάχτηκε ολόκληρος και λόγω έντονων πόνων στη μέση μετά τον αγώνα, όπου τερμάτισε πέμπτος, πήγε για εξετάσεις στο νοσοκομείο. Αυτές ήταν «καθαρές» κι έτσι πήρε εξιτήριο.


 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Καλά τέτοια κατάντια στην φόρμουλα δεν έχω ξαναδεί,η απόλυτη ξεφτίλα.Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως γίνετε ο Φέττελ στις κατατακτήριες να βγαίνει 2ος και στον αγώνα το γυρολόγιο του να είναι 1-2δ. πιο γρήγορος από τον 2ον;!Δεν υπάρχει απάτη;;;Δλδ με τον τελευταίο 6δ. διαφορά...Τόσο μεγάλος οδηγός είναι;;;;Αποκλείεται!Και πόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο της φόρμουλας φαίνεται και απ' το γεγονός ότι σε αγώνες ταχύτητας λένε στον οδηγό να μην πηγαίνει πολύ γρήγορα γιατί δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρουμε!Πείτε μου που κάνω λάθος....
 

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.164
Κριτικές
41
Like
25.538
Πόντοι
17.470
Παντού κάνεις λάθος!
απο τα παλιά χρόνια σε διάφορες "εποχές" της f1 πολλές ομάδες κάνανε "οικονομία" σε καύσιμο,ελαστικά και γενικά όταν είχανε στο τσεπάκι τους την νίκη κάνανε μια πιο χαλαρή στα μετρα της f1 οδήγηση!
Για τις κατατακτήριες να σου απαντήσω οτι στον ελάχιστο χρόνο που βγάινουν έχουν μια 'αντε 2 προσπάθειες να κάνουν ταχύτερο γύρο...του Vettel δεν του βγήκε και έκατσε 2ος που το προβλημα?
εδω τελευταιός έχει βγεί πρώτος,ο δευτερος σε ενόχλησε!
Επίσης πολύ σημαντικό είναι το στήσιμο του μονοθεσίου!
άλλες ομάδες-οδηγοί το στήνουν για τις κατατακτήριες και άλλοι για το pace του αγώνα,ειναι τελείως διαφορετικά πράγματα!
η Ferrari ας πούμε υστερούσε στο πρώτο μισο της σεζόν στην κατατακτήριες!μετα στράβωσαν όλα!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Παντού κάνεις λάθος!
απο τα παλιά χρόνια σε διάφορες "εποχές" της f1 πολλές ομάδες κάνανε "οικονομία" σε καύσιμο,ελαστικά και γενικά όταν είχανε στο τσεπάκι τους την νίκη κάνανε μια πιο χαλαρή στα μετρα της f1 οδήγηση!
Για τις κατατακτήριες να σου απαντήσω οτι στον ελάχιστο χρόνο που βγάινουν έχουν μια 'αντε 2 προσπάθειες να κάνουν ταχύτερο γύρο...του Vettel δεν του βγήκε και έκατσε 2ος που το προβλημα?
εδω τελευταιός έχει βγεί πρώτος,ο δευτερος σε ενόχλησε!
Επίσης πολύ σημαντικό είναι το στήσιμο του μονοθεσίου!
άλλες ομάδες-οδηγοί το στήνουν για τις κατατακτήριες και άλλοι για το pace του αγώνα,ειναι τελείως διαφορετικά πράγματα!
η Ferrari ας πούμε υστερούσε στο πρώτο μισο της σεζόν στην κατατακτήριες!μετα στράβωσαν όλα!
Ρε φίλε τι λες τώρα..Δεν με νοιάζει που έκανε πιο χαλαρή οδήγηση ο Φέττελ από ότι έπρεπε αλλά ενώ έχει βγει 2ος για μερικά χ/δ στις κατατακτήριες μπορεί και κάνει 2δ πιο γρήγορο γύρο από τον 2ο σε χρόνο!Πως γίνεται;;;Ο Γουέμπερ από την ίδια ομάδα γιατί ήταν τόσο μακριά από τον Φέττελ;;;Τον Σουμάχερ δεν τον θυμάμαι να έχει πάει τόσο πολύ γρηγορότερα από τον 2ο όταν ήταν στην Φερράρι.Αλλά όπως και να χει είναι αυτό καλό για το κοινό να βλέπει τον πρωτοπόρο να κάνει τουρισμό στην <<πίστα>>;;;
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Ρε φίλε τι λες τώρα..Δεν με νοιάζει που έκανε πιο χαλαρή οδήγηση ο Φέττελ από ότι έπρεπε αλλά ενώ έχει βγει 2ος για μερικά χ/δ στις κατατακτήριες μπορεί και κάνει 2δ πιο γρήγορο γύρο από τον 2ο σε χρόνο!Πως γίνεται;;;Ο Γουέμπερ από την ίδια ομάδα γιατί ήταν τόσο μακριά από τον Φέττελ;;;Τον Σουμάχερ δεν τον θυμάμαι να έχει πάει τόσο πολύ γρηγορότερα από τον 2ο όταν ήταν στην Φερράρι.Αλλά όπως και να χει είναι αυτό καλό για το κοινό να βλέπει τον πρωτοπόρο να κάνει τουρισμό στην <<πίστα>>;;;
συμφωνω μαζι σου και εχω αρχισει να πιστευω εδω και καιρο οτι το κανουν επιτηδες να βγαζει προβληματα μονο το μονοθεσιο του γουεμπερ.επρεπε ο γουεμπερ να παει στην λοτους αν και ο χουλκεμπερκ αν παει πιστευω θα δουμε καλα πραγματα του χρονου.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]18ος αγώνας της σεζόν 14-16 Νοεμβρίου στο Ώστιν των Η.Π.Α. [/size]

Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα της Formula 1 επιστρέφει στη δράση σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά σιρκουί της σεζόν.
Με τον τίτλο να έχει κριθεί από το γκραν πρι της Ινδίας, όπου ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής, το ενδιαφέρον βρίσκεται στο κυνήγι της δεύτερης θέσης.
Πλέον ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση, ωστόσο απέχει 34 βαθμούς από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν την Πέμπτη 14/11 έκανε  επέμβαση στη μέση του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Στρασβούργο και την θέση του στους 2 τελευταίους αγώνες θα πάρει στην Lotus ο συμπατριώτης του Χέικι Κοβαλάινεν.
Αυτό ίσως να κάνει πιο εύκολο το έργο των Mercedes και Ferrari στην μάχη των κατασκευαστών.




16947.jpg


[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]


Ομάδες και πιλότοι θα ταξιδέψουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής για να τρέξουν στο “Circuit of the Americas”.
Η F1 επέστρεψε πέρυσι ύστερα από 5 χρόνια στις ΗΠΑ με το GP του Τέξας στην ολοκαίνουργια πίστα του Ώστιν. Οι ΗΠΑ είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές για κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως οι Mercedes, Renault, Infiniti αλλά και για ειδικούς κατασκευαστές σπορ μοντέλων όπως οι Ferrari, McLaren, Lotus, Caterham. Πιθανόν κάθε αναφορά στο Αμερικάνικο GP να σας παραπέμπει στη θρυλική πίστα της Ινδιανάπολης, καθότι μέρος του οβάλ τμήματος χρησιμοποιήθηκε για τη φιλοξενία του αγώνα από το 2000 μέχρι και το 2007. Στο παρελθόν έχουν γίνει αγώνες στο Σέμπρινγκ, στο Φοίνιξ(3), στο Ουότκινς Γκλεν (20), στο Ντάλας, στο Ντητρόιτ (7), στο Λονγκ Μπητς μέχρι και στο Λας Βέγκας στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου Caesar’s Palace. Συνολικά στις ΗΠΑ έχουν γίνει 52 GP και όπως εύκολα συμπεραίνει κανείς η F1 δεν είχε στο παρελθόν τη στέγη που άρμοζε.
Αυτό διορθώθηκε με την κατασκευή μιας ολοκαίνουργιας πίστας στο Ώστιν του Τέξας. Σχεδιαστής της πίστας ο συνήθης ύποπτος, ο διάσημος Γερμανός αρχιτέκτονας Χέρμαν Τίλκε .
Το Circuit Of The Americas ή COTA φτιάχτηκε σε χρόνο ρεκόρ και πέρυσι φιλοξένησε με επιτυχία τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς που εξελίχθηκε σε μάχη Χάμιλτον Φέτελ με τελικό νικητή το Βρετανό που τότε οδηγούσε για λογαριασμό της McLaren.

16971.jpg



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2013/111111111f1NewFolder/15%2011d4.jpg[/img[/URL]]

Η διαδρομή των 5.5km έχει 20 στροφές 11 εξ’ αυτών αριστερές. Έξι από τις στροφές έχουν ταχύτητα διέλευσης κάτω από 100km/h ενώ άλλες έξι πάνω από 250km/h. Η τελική ταχύτητα αναμένεται να ξεπεράσει στο τέλος της μεγάλης ευθείας και πριν τα φρένα για τη στροφή 12 τα 320km/h. Η μέση ωριαία ταχύτητα πέρυσι άγγιξε στις δοκιμές τα 200km/h.
Όπως ο προηγούμενος αγώνας στο Άμπου Ντάμπι έτσι και το Ώστιν είναι από τις αριστερόστροφες πίστες του πρωταθλήματος όπως σε Κορέα, Σιγκαπούρη Βραζιλία (24/11).
Δύο είναι τα δύσκολα σημεία στο Ώστιν: Η ανηφορική Στροφή1, μία φουρκέτα μοναδικής χάραξης, όπου τα ελαστικά πρέπει να παρέχουν πρόσφυση – ακόμα και σχετικά κρύα στον πρώτο γύρο. Η Στροφή 11 είναι επίσης ιδιαίτερα απαιτητική καθώς ο πιλότος αρχίζει να φρενάρει δυνατά ενώ το μονοθέσιο ήδη στρίβει, δημιουργώντας μία ανομοιόμορφη φόρτιση.

Υπάρχουν δυο ζώνες DRS η πρώτη ανάμεσα στις στροφές 11 και 12 όπου βρίσκεται η μεγάλη ευθεία και η δεύτερη στην ανηφόρα εκκίνησης – τερματισμού. Πέρυσι έγιναν 23 προσπεράσματα με τη χρήση του DRS.


[img]http://i.imgbox.com/acvqXJke.jpg


Γύροι Αγώνα: 55
Μήκος γύρου: 5.513
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.405
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:39.347 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2012 (Red Bull)
Νικητής 2012:  Λιούις Χάμιλτον  (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:39.347 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Pole position 2012: 1:35.657  Σεμπάστιαν Φέτελ  (Red Bull)





[size=15pt]Ελαστικά:[/size]

adkp65aQ.jpg



Από την πλευρά της η Pirelli έκανε όπως και πέρυσι την πιο ασφαλή επιλογή έτσι στη διάθεση όλων των ομάδων θα υπάρχουν οι δυο πιο σκληρές γόμες στη γκάμα της: Η σκληρή (P Zero Orange) και η μέση (P Zero White).
τη μέση γόμα (P Zero White) και τη μαλακή (P Zero Orange).
Οι τρεις πρώτοι πιλότοι στον περσινό αγώνα Χάμιλτον, Φέτελ, Αλόνσο χρησιμοποίησαν στρατηγική ενός pit stop, ξεκινώντας με μεσαία γόμα και ολοκληρώνοντας με σκληρή. Πέρσι η χρονική διαφορά μεταξύ των δύο ελαστικών ανά γύρο ήταν περίπου μισό δευτερόλεπτο. Φέτος υπολογίζεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη.


Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών, Paul Hembery δηλωσε:
«Τα σκληρά και μεσαία ελαστικά είναι η καλύτερη επιλογή για το Grand Prix των ΗΠΑ, επειδή η διαδρομή καταπονεί τα ελαστικά με υψηλά φορτία και χρειάζονται οι πιο ανθεκτικές γόμες. Υπάρχουν μερικές γρήγορες στροφές και πολλές υψομετρικές διαφορές - από αυτή την άποψη μοιάζει με το Σπα. Όσο περισσότερα φορτία δέχεται το ελαστικό, τόσο υψηλότερη θερμοκρασία αναπτύσσεται – και αυτό αυξάνει τη φθορά και το ρυθμό πτώσης στην απόδοση. Φέτος που ερχόμαστε στην Αμερική για δεύτερη φορά ξέρουμε καλύτερα τι να περιμένουμε, ενώ πέρσι – όπου πάλι είχαμε επιλέξει σκληρή και μεσαία γόμα – ήταν ένα βήμα στο άγνωστο. Οι φετινές γόμες είναι πιο μαλακές, επομένως προβλέπουμε στρατηγική δύο πιτ στοπ στον αγώνα, πάντα ανάλογα και με την εξέλιξη της πίστας. Αν και Νοέμβριος, ο καιρός φαίνεται να είναι ζεστός, κάτι που θα επηρεάσει τη θερμική καταπόνηση και κατ’ επέκταση την απόδοση των ελαστικών. Το Αμερικανικό κοινό επεφύλαξε μία φανταστική υποδοχή στη Formula 1, ο περσινός αγώνας έχει μείνει αξέχαστος, γι αυτό και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε σε μία χώρα με τόσους οπαδούς της F1, που παράλληλα είναι βασική αγορά για τα Ultra High Performance ελαστικά της εταιρείας μας».


TTT_2562.jpeg




[size=15pt]Καιρός:[/size]


21743.jpg


Οι καιρικές συνθήκες προβλέπονται σταθερές, χωρίς πιθανότητα βροχής με ηλιοφάνεια πριν τον αγώνα  και θερμοκρασία  περί των 28 βαθμών Κελσίου.



[size=15pt]TV[/size]

Το GP των ΗΠΑ θα μεταδοθεί απευθείας από την Δημόσια Τηλεόραση την Κυριακή το βράδυ στις 21:00.
Ο ΟΤΕ TV όπως πάντα θα δείξει επίσης live και τον αγώνα κατάταξης το Σάββατο στις 20:00.  

21285.jpg

 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
συμφωνω μαζι σου και εχω αρχισει να πιστευω εδω και καιρο οτι το κανουν επιτηδες να βγαζει προβληματα μονο το μονοθεσιο του γουεμπερ.επρεπε ο γουεμπερ να παει στην λοτους αν και ο χουλκεμπερκ αν παει πιστευω θα δουμε καλα πραγματα του χρονου.
Ίσως να είναι έτσι τις περισσότερες φορές για τον Γουέμπερ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί ο Φέττελ σε συνθήκες αγώνα να κάνει 2δ πιο γρήγορο γύρο από τον 2ο;;;!!!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
21835.jpg



Ακόμα ένα «ένα-δύο» για την  Red Bull στο γκραν πρι των ΗΠΑ.
Ο ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την 44η pole position της καριέρας του και 8η φετινή.
Δίπλα του θα είναι αύριο ο Μαρκ Γουέμπερ και θα ακολουθήσουν η Lotus του Γκροσάν και η Sauber του η Χούλκενμπεργκ.
Άλλη μια απογοητευτική εμφάνιση για την Ferrari,  6ος ο Αλόνσο και 15ος ο Μάσα.
Στα ρηχά και η Mercedes, 5ος ο Χάμιλτον και 14ος ο Ρόσμπεργκ.

Αναλυτικά
abc0qox2.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ίσως να είναι έτσι τις περισσότερες φορές για τον Γουέμπερ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί ο Φέττελ σε συνθήκες αγώνα να κάνει 2δ πιο γρήγορο γύρο από τον 2ο;;;!!!


Τα 2 δευτερόλεπτα που λες είναι υπερβολή.
Πράγματι στην αρχή κέρδισε πολύ πάνω από ένα δευτερόλεπτο τον γύρο γιατί ο Γουέμπερ έστριψε τρίτος και έχανε πίσω από τον Ρόσμπεργκ.
Από ΄κει και πέρα παίζει ρόλο τον ότι ο Φέτελ διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά γιατί το μονοθέσιο είναι φτιαγμένο στο οδηγικό του στυλ.
Ο Γουέμπερ προσπαθεί πάντα με ένα διαφορετικό set up να παλέψει τη  κατάσταση. Στο Abu Dhabi είχε επιλέξει ρυθμίσεις με υψηλή τελική αλλά η κακή εκκίνηση τον κατέστρεψε.
Η τελική διαφορά από τον Φέτελ ήταν 30 δευτερόλεπτα - μεγάλη για ίδιο μονοθέσιο - αλλά τον πολύ χρόνο τον έχασε στο κομμάτι μέχρι το πρώτο pit stop μετά είχε παραπλήσιο ρυθμό.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Οποιος έχει αγωνιστεί σε μηχανοκίνητα σπορ καταλαβαίνει ότι οι διαφορές Φεττελ Γουέμπερ όλα αυτά τα χρόνια είναι παντελώς ανεξήγητες
εκτός εαν υποθέσει ότι οδηγούν διαφορετικά μονοθέσια.
Η φύση της διαφοράς και ο τρόπος που αυτή προκύπτει δεν εξηγούνται με καθιονδήποτε άλλο τρόπο.
Το αυτό και για τη διαφορά Μάσσα Αλόνσο και παλαιότερα Σουμάχερ Μπαρικέλο κτλ.
Η πραγματική διαφορά Αλόνσο-Μάσσα είναι αυτή που φλέπυμε τώρα που κρίθηκε το πρωτάθλημα.
Αντίθετα οι Αγγλοσάξωνες φημίζονται για το φιλαθλητικό τους πνεύμα και παραδοσιακά και η Γουιλιαμς και η ΜακΛαρεν αλλά και η Μερσεντες τώρα πιά
δεν κάνουν διαχωρισμούς.

ΥΓ Φυσικά όλα αυτά γίνονται για λόγους μάρκετινγκ.
Η φόρμουλα 1 ειδικά μετά το θάνατο του Σέννα παραδοσιακά ακολουθεί τη μέθοδο διαφήμισης "οδηγός-ίνδαλμα/φαινόμενο".
Άλλωστε ως εμπορικό προιόν απευθύνεται σε εφήβους...
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Τα 2 δευτερόλεπτα που λες είναι υπερβολή.
Πράγματι στην αρχή κέρδισε πολύ πάνω από ένα δευτερόλεπτο τον γύρο γιατί ο Γουέμπερ έστριψε τρίτος και έχανε πίσω από τον Ρόσμπεργκ.
Από ΄κει και πέρα παίζει ρόλο τον ότι ο Φέτελ διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά γιατί το μονοθέσιο είναι φτιαγμένο στο οδηγικό του στυλ.
Ο Γουέμπερ προσπαθεί πάντα με ένα διαφορετικό set up να παλέψει τη  κατάσταση. Στο Abu Dhabi είχε επιλέξει ρυθμίσεις με υψηλή τελική αλλά η κακή εκκίνηση τον κατέστρεψε.
Η τελική διαφορά από τον Φέτελ ήταν 30 δευτερόλεπτα - μεγάλη για ίδιο μονοθέσιο - αλλά τον πολύ χρόνο τον έχασε στο κομμάτι μέχρι το πρώτο pit stop μετά είχε παραπλήσιο ρυθμό.
Ρε φίλε τα 2δ δεν τα λέω για τον Γουέμπερ αλλά για τον Ρόσμπεργκ που ήταν 2ος!Αν θυμάμαι καλά στη μέση του αγώνα κατέβασε 1δ τον ταχύτερο γύρο ο Φέττελ και μπορούσε να τον κατεβάσει κι άλλο αλλά κατευθείαν του είπε ο μηχανικός μην το παρακάνεις δεν χρειάζεται να ρισκάρεις κι άλλες τέτοιες μλκιες!Αλλά και πάλι είναι ωραίο πράγμα για το κοινό ο πρώτος να κάνει τέτοιες διαφορές σε χρόνους με τους υπόλοιπους;;;Κάτσε να δεις αύριο πάλι τουρισμό θα κάνει ο Φέττελ κι ας μείνει ο Γουέμπερ 2ος μακάρι να διαψευστώ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom