Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η πρώτη επαφή των νέων μονοθεσίων με πίστα θα γίνει σε 4 μέρες στην πίστα της Jerez στην Ισπανία.


236276_view%2Bof%2Bjerez%2Bcircuit-1280x960-nov24.jpg._original.jpg



Αυτό θα είναι το πρώτο τετραήμερο χειμερινών δοκιμών ( 28-31 Ιανουαρίου ) και θα επακολουθήσουν άλλα 2 στο Μπαχρέιν (19-22 Φεβρουαρίου και  27 Φεβρουαρίου με 2 Μαρτίου).
Η Βαρκελώνη που παραδοσιακά χρησιμοποιούνταν για δοκιμές έμεινε εφέτος εκτός, καθώς οι ομάδες ήθελαν να δοκιμάσουν σε υψηλές θερμοκρασίες .


H Lotus, η οποία την προηγούμενη σεζόν αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, είναι -προς το παρόν- η μοναδική ομάδα που έχει επιβεβαιώσει ότι δεν θα πάρει μέρος στις πρώτες επίσημες δοκιμές του πρωταθλήματος - παρότι έδωσε μια «γεύση» από την Ε22 με φωτογραφία στο Twitter -  δεδομένου ότι δεν είναι έτοιμο το μονοθέσιο της.


22537.3.jpg


Μια εξέλιξη που σίγουρα δεν ευνοεί την Βρετανική ομάδα είναι και η αποχώρηση του Ερίκ Μπουγιέ από την ηγεσία της ομάδας. Τη θέση του Μπουγιέ θα πάρει ο συνιδιοκτήτης της Lotus, Τζέραρντ Λόπες, ο οποίος θα παραμείνει και στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας.


http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/09/boul-lope-lotu-2012.jpg[/img[/URL]]






Οι αλλαγές στους κανονισμούς για το 2014 είναι σε πολλά επίπεδα, με πολύ βασική στους κινητήρες όπου η ανατροπή είναι καθολική.
Μετά από 7 χρόνια όπου η εξέλιξη της τεχνολογίας των κινητήρων παρέμεινε στάσιμη με τους ατμοσφαιρικούς V8, 2.4lt  απόδοσης περίπου 750PS με περιοριστή στροφών στις 18000rpm, τα πράγματα αλλάζουν.
Οι κινητήρες από το 2014 θα είναι τετράχρονοι V6 με turbo και κυβισμό 1.6 lt με το όριο περιστροφής να κατεβαίνει στις 15.000 rpm.
Στον υπερτροφοδότη δεν υπάρχει περιορισμός στη συμπίεση του αέρα, υπάρχει όμως  όριο ροής καυσίμου – έχει μειωθεί στα 140 lt/h - και ο βενζινοκινητήρας θα πρέπει να «αρκεστεί» σε 100lt καυσίμου κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η περιεχόμενη γωνία του V6 κινητήρα θα είναι στις 90 μοίρες και η διάμετρος των πιστονιών στα 80mm αντί για τα 98mm.

[img]http://i1.ytimg.com/vi/ClFkB-CGddg/hqdefault.jpg
Ferrari-F1-059-3-001.jpg

1357915433.jpg




Η σύγχρονη φιλοσοφία είναι ίδιες επιδόσεις,  αλλά με χαμηλή ιπποδύναμη και κατανάλωση μειωμένη κατά 30% περίπου σε σχέση με πέρυσι.
Από μόνος του ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1600 cc με τους προαναφερθέντες περιορισμούς δεν μπορεί να αποδώσει όσο ο απερχόμενος ατμοσφαιρικός.

Οι V6 θα αποδίδουν περίπου 600 PS ενώ η υπόλοιπη ισχύς θα προέρχεται από ηλεκτρικά μέσα.
Το μέχρι πέρυσι KERS καταργείτε και την θέση του παίρνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το ERS (Energy Recovery System).
Όπως και περυσι το hardware είναι κατασκευής της Magnetti Marelli αλλα το software  θα είναι διαφορετικό σε κάθε ομάδα.


http://[URL unfurl="true"]www.magnetimarelli.com/sites/default/files/MMarelli%20Motorpsort%20F1%202014%20technologies_0.jpg[/img[/URL]]


Πρόκειται για 2 ηλεκτροκινητήρες τον ERS – K  (Energy Recovery System Kinetic) που χρησιμοποιεί την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα και τον ERS – H  ( Energy Recovery System – Heat)  που θα χρησιμοποιεί την θερμότητα των καυσαερίων.
Μια κεντρική μονάδα ελέγχου ECU θα συνδέει τους ηλεκτροκινητήρες ενώ όλη η ενέργεια που θα παράγεται θα αποθηκεύεται σε συστοιχία μπαταριών. Αυτή η συστοιχία μπαταριών υποχρεωτικά θα τοποθετηθεί βάση κανονισμών κάτω από το ντεπόζιτο καυσίμου.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1-dictionary.net/Images/ers_energy_flow_chart.gif[/img[/URL]]


Το ERS αναμένεται να αποδίδει περί τα 160PS  που σε συνδυασμό με τα 600PS του turbo βενζιονοκινητήρα των 1.6lt θα δώσει απόδοση εφάμιλλη με των περσινών ατμοσφαιρικών κινητήρων 2.4lt.  


[img]http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/renault-energy-f1-3-886x515.jpg[/img[/URL]]


Πλέον δε θα υπάρχει κουμπί στο τιμόνι για την επιπλέον ισχύ, οι οδηγοί απλά θα πατούν το γκάζι και η ηλεκτρονική χαρτογράφηση θα κάνει τον ενδεδειγμένο συνδυασμό κινητήρων ανά περίπτωση. Σίγουρα ο οδηγός θα έχει μέσω των διακοπτών του τιμονιού αρκετές επιλογές «χαρτών» ώστε να μπορεί να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες του κινητήρα και των ERS όταν το χρειάζεται.

Κλειδί στην απόδοση του μονοθεσίου αναμένεται ν’ αποδειχτεί το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας ώστε να μην επηρεάζεται ο ρυθμός από τον περιορισμό του καυσίμου στα 100kg.
Μείζον θέμα θα είναι και η αξιοπιστία, τυχόν αστοχία του ERS θα συνεπάγεται τουλάχιστον 1 sec στο γύρο καθότι οι απώλειες σε σχέση με το περσινό KERS είναι σημαντικά μεγαλύτερες. Ο οδηγός θα βρίσκεται σε μια τέτοια περίπτωση να μάχεται μόνο με το 75% της συνολικής ισχύος.
Το πώς θα διαχειρίζεται ένας οδηγός τους ηλεκτρονικούς χάρτες της μονάδας παροχής ισχύος το 2014 συνδυάζοντας την ηλεκτρική με τη χημική ενέργεια πιθανόν θα αποδειχτεί το σημείο κλειδί για τη νίκη στους περισσότερους αγώνες.



Όμως οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν και σημαντικά ποσοστά ροπής η οποία είναι σταθερή σ’ όλο το φάσμα λειτουργίας τους από τις μηδέν στροφές.
Μέχρι τώρα οι οδηγοί είχαν να αντιμετωπίσουν μικρά ποσά ροπής από τους κινητήρες και μεγάλη κάθετη δύναμη. Αυτό τους επέτρεπε να πατήσουν τέρμα το γκάζι σε στροφή χωρίς να το πολυσκεφτούν. Όμως τα πράγματα τώρα αλλάζουν καθώς η κάθετη δύναμη μειώνεται και η μεγάλη ροπή μπορεί να κάνει τον οδηγό να χάσει το πίσω μέρος.


[img]http://i.imgur.com/voUn89b.jpg


Πέρα από τους κινητήρες υπάρχουν αλλαγές στην αεροδυναμική του σχήματος. Το εμπρός φτερό εφέτος θα είναι πιο μικρό σε μήκος (1650mm από 1800mm περυσι) ενώ το ρύγχος του μονοθεσίου πιο χαμηλά στα 185mm από τα 550mm που ήταν πέρυσι.


http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/12/Side-Power-Unit.jpg[/img[/URL]]


Οι σχεδιαστές βέβαια συνεχίζουν να επιδιώκουν την διοχέτευση όσο το δυνατόν περισσότερου αέρα με ομαλή ροή στο κάτω μέρος του μονοθεσίου και την επιτάχυνση αυτού έως το πίσω μέρος. Αυτό αποτελεί κομβικό στοιχείο στην αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.
Για την διοχέτευση μεγαλύτερου όγκου αέρα απαιτείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση του ρύγχους από το έδαφος και αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απαίτηση για χαμηλό ίχνος (185mm) της μύτης.
Αυτό υποχρεώνει τους σχεδιαστές για αεροδυναμικούς λόγους να σχεδιάσουν πιο μυτερό ρύγχος. Ουσιαστικά εδώ προσπαθούν να εναρμονιστούν με τον κανονισμό ελαχιστοποιώντας την μετωπική επιφάνεια της μύτης όσο επιτρέπουν οι προδιαγραφές των crash test. Ταυτόχρονα έχουν κρατήσει το ρύγχος όσο πιο ψηλά γίνεται για τους προαναφερθέντες αεροδυναμικούς λόγους.
Πίσω απ’ αυτές τις αλλαγές των κανονισμών είναι η αύξηση της παθητικής ασφάλειας. Οι άνθρωποι της FIA θέλουν να εξασφαλίσουν πως σε μια περίπτωση πλαγιομετωπικής σύγκρουσης υπό γωνία 90 μοιρών δε θα χτυπήσει η μύτη του ενός μονοθεσίου το κεφάλι του οδηγού του άλλου μονοθεσίου.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/22500/22501.jpg
22527.jpg


Την ίδια στιγμή η βάση της μύτης του μονοθεσίου επίσης μειώνεται στα 525mm από τα 550mm πράγμα που σημαίνει ότι τα πόδια του οδηγού θα πάνε λίγο πιο κάτω ενώ το σώμα του μονοθεσίου παραμένει στα 625mm.



Η πίσω αεροτομή θα έχει ένα στοιχείο λιγότερο ενώ η εξάτμιση που υποχρεωτικά θα βγαίνει πάνω από τον πίσω άξονα θα τροφοδοτείται και από τους 6 κυλίνδρους.  Αυτό θα επιφέρει διαφορά στον ήχο γιατί μέχρι τώρα οι  V8 είχαν δυο πολλαπλές εξαγωγών με 4 κυλίνδρους να τροφοδοτούν την καθεμιά.
Η συχνότητα του ήχου δε θα διαφέρει σημαντικά θα διαφέρει όμως η οξύτητα και η ένταση καθότι μέρος της ενέργειας ανακτάται μέσω του ERS από την εξάτμιση.

Μια ακόμα αλλαγή είναι το κατώτερο όριο κιλών το οποίο αυξάνεται από τα 642 κιλά στα  690 κιλά. Αυτή η αύξηση ήταν αναγκαία λόγω των νέων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, του νέου συστήματος ανάκτησης ενέργειας (ERS) και γενικότερα των νέων συστημάτων που θα έχουν τα μονοθέσια. Η αύξηση των 48 κιλών όμως αποδείχτηκε οριακή και για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία της F1 φαίνεται πως τα μονοθέσια θα εκκινήσουν τη χρονιά χωρίς έρμα. Πολλές ομάδες αντιμετώπισαν πρόβλημα ειδικά αυτές που έχουν μεγαλόσωμους οδηγούς όπως ο Jenson Button Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo.
Ζητήθηκε αύξηση του κατώτερου ορίου κατά 10 κιλά και υπάρχει συμφωνία για το 2015. Όμως για το 2014 δεν υπήρξε ομοφωνία - για μια ψήφο  - στην ψηφοφορία και θα ισχύσει το όριο των 690 κιλών.
Η ψηφοφορία ήταν ανώνυμη αλλά φήμες λένε ότι η μια ομάδα που ψήφισε τα +10 κιλά να μην ισχύσουν από εφέτος ήταν η Mercedes.



Για να μειωθεί το κατασκευαστικό κόστος κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει 5 κινητήρες το 2014 και 4 κινητήρες το 2015. Το 2013 το όριο ήταν 8.
Για κάθε έξτρα κινητήρα που χρησιμοποιεί κάποιος θα ξεκινά από την τελευταία θέση του grid. Αν αλλαχτούν μέρη του κινητήρα και όχι ολόκληρος η ποινή θα είναι 10 θέσεις.
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Cristiano πολλή καλή ανάλυση-ενημέρωση... ;)

Τα κατάλαβα όλα... :grin:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96


Η ψηφοφορία τελείωσε και το όνομα του μονοθεσίου για το 2014 θα είναι F14-T.
Tο 14 παραπέμπει στη σεζόν και το “T” στο Turbo κινητήρα που θα έχουν όλα τα μονοθέσια της Formula 1.


F14-T-630x300.jpg



Ψήφισαν 1.123.741 άτομα από 208 χώρες :

F14 T           369.711 32,9%
F166 Turbo   350.607 31,2%
F14 Scuderia   211.263 18,8%
F14 Maranello 138.220 12,3%
F616             53.940 4,8%


Αύριο στις 15:30 ώρα Ελλάδος διαδικτυακά η παρουσίαση:
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Cristiano πολλή καλή ανάλυση-ενημέρωση... ;)

Τα κατάλαβα όλα... :grin:

πέρασε και από εδώ μια βόλτα...

αύριο έρχεται η Ferrari και την επόμενη εβδομάδα η Red Bull.
άντε να ζεσταινόμαστε σιγά-σιγά!!
(πάω να βρω τον επίτιμο... :grin:)
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Το μόνο που μου αρέσει στους κανονισμούς είναι αύξηση της ροπής και η χαμήλωση της μύτης αν και δεν είναι ωραίο αισθητικά αλλά σίγουρα προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια,όλα τα άλλα κατ' εμέ είναι παπαριές ή εκ του πονηρού.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
πέρασε και από εδώ μια βόλτα...

αύριο έρχεται η Ferrari και την επόμενη εβδομάδα η Red Bull.
άντε να ζεσταινόμαστε σιγά-σιγά!!
(πάω να βρω τον επίτιμο... :grin:)



Τα παιδιά στο autoblog.gr  έκαναν πολύ καλές παρουσιάσεις  μαζεύοντας αναλύσεις από αρκετά ξένα site με κυριότερη την δουλειά του Marcos Smirkoff στο .
Εγώ προσπάθησα να ποστάρω κάτι χωρίς πολλούς τεχνικούς όρους που κουράζουν όσους παρακολουθούν formula αλλά δεν ειναι μηχανολόγοι.


Οι επόμενες παρουσιάσεις μονοθεσίων:

Ferrari:      25 Ιανουαρίου (Online)
Sauber:      26 Ιανουαρίου (Online)
Toro Rosso: 27 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Mercedes:  28 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Caterham:  28 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Red Bull:    28 Ιανουαρίου (Χερέθ)
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Η ψηφοφορία τελείωσε και το όνομα του μονοθεσίου για το 2014 θα είναι F14-T.
Tο 14 παραπέμπει στη σεζόν και το “T” στο Turbo κινητήρα που θα έχουν όλα τα μονοθέσια της Formula 1.


F14-T-630x300.jpg



Ψήφισαν 1.123.741 άτομα από 208 χώρες :

F14 T           369.711 32,9%
F166 Turbo   350.607 31,2%
F14 Scuderia  211.263 18,8%
F14 Maranello 138.220 12,3%
F616             53.940 4,8%


Αύριο στις 15:30 ώρα Ελλάδος διαδικτυακά η παρουσίαση:
Θα προτιμούσα το F14 Scuderia ή Maranello που παραπέμπει κατευθείαν στη Ferrari,αλλά προτίμησαν το Τ που παραπέμπει στο τούρμπο...

Ωραία θα έχουμε διαδικτυακή μετάδοση..........Ας ελπίσουμε το δικό μας ,να είναι πιο όμορφο... :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
πέρασε και από εδώ μια βόλτα...

αύριο έρχεται η Ferrari και την επόμενη εβδομάδα η Red Bull.
άντε να ζεσταινόμαστε σιγά-σιγά!!
(πάω να βρω τον επίτιμο... :grin:)
Πολύ ωραία...και εδώ όλα τα κατάλαβα... :grin:

Πήγαινε να τον βρείς γρήγοραααααααααα. :grin:  Ελπίζω να μην άργησες. :grin:

Και που 'σαι,μην ξεχάσει να του ευχηθεί... :tooth:
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Πέρα από τους κινητήρες υπάρχουν αλλαγές στην αεροδυναμική του σχήματος. Το εμπρός φτερό εφέτος θα είναι πιο μικρό σε μήκος (1650mm από 1800mm περυσι) ενώ το ρύγχος του μονοθεσίου πιο χαμηλά στα 185mm από τα 550mm που ήταν πέρυσι.


http://[URL unfurl="true"]www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/12/Side-Power-Unit.jpg[/img[/URL]]


Οι σχεδιαστές βέβαια συνεχίζουν να επιδιώκουν την διοχέτευση όσο το δυνατόν περισσότερου αέρα με ομαλή ροή στο κάτω μέρος του μονοθεσίου και την επιτάχυνση αυτού έως το πίσω μέρος. Αυτό αποτελεί κομβικό στοιχείο στην αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.
Για την διοχέτευση μεγαλύτερου όγκου αέρα απαιτείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση του ρύγχους από το έδαφος και αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απαίτηση για χαμηλό ίχνος (185mm) της μύτης.
Αυτό υποχρεώνει τους σχεδιαστές για αεροδυναμικούς λόγους να σχεδιάσουν πιο μυτερό ρύγχος. Ουσιαστικά εδώ προσπαθούν να εναρμονιστούν με τον κανονισμό ελαχιστοποιώντας την μετωπική επιφάνεια της μύτης όσο επιτρέπουν οι προδιαγραφές των crash test. Ταυτόχρονα έχουν κρατήσει το ρύγχος όσο πιο ψηλά γίνεται για τους προαναφερθέντες αεροδυναμικούς λόγους.
Πίσω απ’ αυτές τις αλλαγές των κανονισμών είναι η αύξηση της παθητικής ασφάλειας. Οι άνθρωποι της FIA θέλουν να εξασφαλίσουν πως σε μια περίπτωση πλαγιομετωπικής σύγκρουσης υπό γωνία 90 μοιρών δε θα χτυπήσει η μύτη του ενός μονοθεσίου το κεφάλι του οδηγού του άλλου μονοθεσίου.


[/quote]


Ενδιαφέροντα όλα και πήραμε μια ιδέα όσοι δεν είχαμε ασχοληθεί τι θα παίξει φέτος.  Ειδικά αυτό το κομμάτι εξηγεί την άσχημη μούρη της MCLAREN.  :2funny:

Από την άλλη σαν να βγάζω συμπέρασμα ότι στην αεροδυναμική πάλι θα πάει το παιχνίδι και  οι ταύροι είναι πολύ δυνατοί σε αυτό.  :huh:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ενδιαφέροντα όλα και πήραμε μια ιδέα όσοι δεν είχαμε ασχοληθεί τι θα παίξει φέτος.  Ειδικά αυτό το κομμάτι εξηγεί την άσχημη μούρη της MCLAREN.  :2funny:

Από την άλλη σαν να βγάζω συμπέρασμα ότι στην αεροδυναμική πάλι θα πάει το παιχνίδι και  οι ταύροι είναι πολύ δυνατοί σε αυτό.  :huh:



Σε απορρόφησε η αεροδυναμική που επηρεάζει την εμφάνιση του μονοθεσίου και δεν έδωσες βάση στον νέο κινητήρα.  :grin:

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η απόδοση ενός μονοθεσίου στην πίστα εξαρτάται κατά 40% από την αεροδυναμική, κατά 40% από τον κινητήρα και κατά 20% από τα φρένα, δεδομένου πως τα ελαστικά είναι ίδια για όλους.

Τα τελευταία χρόνια η αεροδυναμική έδωσε τα πρωταθλήματα στην Red Bull αφού οι κινητήρες είχαν εξελιχτεί με τα χρόνια και όλοι είχαν αξιόπιστο και στα όριά του.
Φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά και θα παίζει σημαντικό ρόλο και ο κινητήρας.
Τα πρώτα χρόνια του ατμοσφαιρικού V8 υπήρχαν και πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτό είναι φέτος ζητούμενο.

Στα ξένα forum υπερτερεί η άποψη ότι από τους 3 κατασκευαστές κινητήρων  (Mercedes, Renault, Ferrari)  υπερτερεί η Renault λόγω της πείρας που έχει σε κινητήρες τούρμπο μικρού κυβισμού.
Αυτό βέβαια μένει να αποδειχτεί.

Σίγουρα αν υπάρχει κάποιος που πέτυχε το τέλειο αεροδυναμικό στήσιμο και έχει και γαμάτο αξιόπιστο κινητήρα θα σαρώσει. :-
Αλλά από όποια βάση και να ξεκινήσουν υπάρχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης για όλους.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Σε απορρόφησε η αεροδυναμική που επηρεάζει την εμφάνιση του μονοθεσίου και δεν έδωσες βάση στον νέο κινητήρα.  :grin:

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η απόδοση ενός μονοθεσίου στην πίστα εξαρτάται κατά 40% από την αεροδυναμική, κατά 40% από τον κινητήρα και κατά 20% από τα φρένα, δεδομένου πως τα ελαστικά είναι ίδια για όλους.

Τα τελευταία χρόνια η αεροδυναμική έδωσε τα πρωταθλήματα στην Red Bull αφού οι κινητήρες είχαν εξελιχτεί με τα χρόνια και όλοι είχαν αξιόπιστο και στα όριά του.
Φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά και θα παίζει σημαντικό ρόλο και ο κινητήρας.
Τα πρώτα χρόνια του ατμοσφαιρικού V8 υπήρχαν και πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτό είναι φέτος ζητούμενο.

Στα ξένα forum υπερτερεί η άποψη ότι από τους 3 κατασκευαστές κινητήρων  (Mercedes, Renault, Ferrari)  υπερτερεί η Renault λόγω της πείρας που έχει σε κινητήρες τούρμπο μικρού κυβισμού.
Αυτό βέβαια μένει να αποδειχτεί.

Σίγουρα αν υπάρχει κάποιος που πέτυχε το τέλειο αεροδυναμικό στήσιμο και έχει και γαμάτο αξιόπιστο κινητήρα θα σαρώσει. :-
Αλλά από όποια βάση και να ξεκινήσουν υπάρχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης για όλους.
Δηλαδὴ μὲ αὐτὰ ποὺ λὲς πάλι ὁ Φέττελ θα σαρώσει,μιὰς και ἕχουν περισσότερη πεῖρα,σωστὰ;
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Όχι εγώ δεν το θεωρώ δεδομένο αυτό.

Σε πολλά forum θεωρούν την Red Bull φαβορί λόγω της πείρας του Adrian Newey στην αεροδυναμική και του κινητήρα Renault που περιμένουν πολλοί να υπερτερεί.
Έχει λογική αλλά εγώ λέω ότι ούτε και οι ίδιοι ξέρουν ακριβώς που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης μπορούν να γίνουν αστοχίες που δεν διορθώνονται εύκολα.
Π.χ. πέρυσι όλοι χρησιμοποιούσαν  KERS Magnetti Marelli αλλά τα περισσότερα προβλήματα τα είχε η Red Bull λόγω του ότι είχε υιοθετήσει μια ακραία τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα ψυγεία. Τέτοια αστοχία εφέτος θα είναι καταστροφή. Δεν λέω ότι θα επαναληφτεί απλά όλοι ξεκίνησαν από το μηδέν και θέματα αξιοπιστίας παραμονεύουν παντού.

Επίσης σε όλες τις μεγάλες αλλαγές κανονισμών ανακατεύτηκε η τράπουλα με τελευταίο παράδειγμα το πρωτάθλημα του 2009  με την Brawn GP να έρχεται από το πουθενά.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Ένα πολύ βασικό.....είναι η αξιοποίηση των ελαστικών..... ;)
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Τα παιδιά στο autoblog.gr  έκαναν πολύ καλές παρουσιάσεις   μαζεύοντας αναλύσεις από αρκετά ξένα site με κυριότερη την δουλειά του Marcos Smirkoff στο .
Εγώ προσπάθησα να ποστάρω κάτι χωρίς πολλούς τεχνικούς όρους που κουράζουν όσους παρακολουθούν formula αλλά δεν ειναι μηχανολόγοι.


Οι επόμενες παρουσιάσεις μονοθεσίων:

Ferrari:      25 Ιανουαρίου (Online)
Sauber:       26 Ιανουαρίου (Online)
Toro Rosso: 27 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Mercedes:   28 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Caterham:   28 Ιανουαρίου (Χερέθ)
Red Bull:    28 Ιανουαρίου (Χερέθ)

Μια χαρά ήταν το ποστ σου, απλά πρόσθεσα τα 3 λινκ για όποιον θέλει πιο πολλά.
Είμαι περίεργος για τον ήχο φέτος... :think:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μια χαρά ήταν το ποστ σου, απλά πρόσθεσα τα 3 λινκ για όποιον θέλει πιο πολλά.
Είμαι περίεργος για τον ήχο φέτος... :think:


Και πολύ καλά έκανες! ;)



Ένα πολύ βασικό.....είναι η αξιοποίηση των ελαστικών..... ;)


Η Pirelli κρατά σιγή αλλά οι φήμες λένε ότι τα ελαστικά θα είναι αντοχής !  :-
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Όχι εγώ δεν το θεωρώ δεδομένο αυτό.

Σε πολλά forum θεωρούν την Red Bull φαβορί λόγω της πείρας του Adrian Newey στην αεροδυναμική και του κινητήρα Renault που περιμένουν πολλοί να υπερτερεί.
Έχει λογική αλλά εγώ λέω ότι ούτε και οι ίδιοι ξέρουν ακριβώς που βρίσκονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης μπορούν να γίνουν αστοχίες που δεν διορθώνονται εύκολα.
Π.χ. πέρυσι όλοι χρησιμοποιούσαν  KERS Magnetti Marelli αλλά τα περισσότερα προβλήματα τα είχε η Red Bull λόγω του ότι είχε υιοθετήσει μια ακραία τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα ψυγεία. Τέτοια αστοχία εφέτος θα είναι καταστροφή. Δεν λέω ότι θα επαναληφτεί απλά όλοι ξεκίνησαν από το μηδέν και θέματα αξιοπιστίας παραμονεύουν παντού.

Επίσης σε όλες τις μεγάλες αλλαγές κανονισμών ανακατεύτηκε η τράπουλα με τελευταίο παράδειγμα το πρωτάθλημα του 2009  με την Brawn GP να έρχεται από το πουθενά.
Μακάρι...
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
Η Pirelli κρατά σιγή αλλά οι φήμες λένε ότι τα ελαστικά θα είναι αντοχής !  :-

Περιμένουμε τις δοκιμές......πέρυσι ήταν το χειρότερο πρωτάθλημα όλων των εποχών,από άποψη ανταγωνισμού!
Ελπίζω να μην έχουμε τα ίδια φέτος.....το έχει ανάγκη το άθλημα.... Δυνατή Ferrari χρειάζεται.....όπως και βρωμό/McLaren.....
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Είμαι περίεργος για τον ήχο φέτος... :think:


Έδωσε χθες στην δημοσιότητα η  Mercedes ένα ηχητικό για το πώς ακούγεται το νέο της μονοθέσιο σαν πρώτη γεύση λίγο πριν την αποκάλυψη της W05.
Οδηγεί ο Nico Rosberg σε δοκιμές στο Silverstone.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom