Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Καλά τι κουφό είπαν στον Φέτελ από το team radio της Red Bull........."Σταμάτα να χρησιμοποιείς το υγρό το οποίο πίνεις".......... :2funny:  :2funny:

Μέχρι και του Πουρναράκη του φάνηκε περίεργο αυτό που του είπαν και είπε μήπως είναι κάποιος κώδικας επικοινωνίας..... :think:

Τι να έπινε άραγε..?? :grin: :grin:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Τι πίνει κ δε μας δίνει;;;
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    78,1 KB · Εμφανίσεις: 29

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
Πάλι στον Γουέμπερ η βλάβη........στον άλλον τίποτα.... :tickedoff:

  Ο συνδυασμός Βέτελ-Ρεντ Μπουλ κάλπαζε πάλι σήμερα στην Ινδία και κατέκτησαν τα δύο πρωταθλήματα.Εκτός κι αν "θυσίασαν" τον Γουέμπερ, αφού ήταν πολύ εκνευρισμένος μετά την εγκατάλειψή του.Κάτι που φυσικά, δύσκολα θα το μάθουμε.Ή θα το μάθουμε μετά από χρόνια.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
  Ο συνδυασμός Βέτελ-Ρεντ Μπουλ κάλπαζε πάλι σήμερα στην Ινδία και κατέκτησαν τα δύο πρωταθλήματα.Εκτός κι αν "θυσίασαν" τον Γουέμπερ, αφού ήταν πολύ εκνευρισμένος μετά την εγκατάλειψή του.Κάτι που φυσικά, δύσκολα θα το μάθουμε.Ή θα το μάθουμε μετά από χρόνια.
δεν θυσιασαν τιποτα και κανεναν. ο vettel εχει αποδειξει ποιος ειναι και το μονοσιγουρο ειναι οτι θα τον καταπινε τον weber. δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ τους, O webber ειναι πολυ μικρος και λιγος μπροστα στο γερμανο. με ιδιο μονοθεσιο μονο ο alonso μπορει να τον κοντραρει.

τον παραδεχτηκα σημερα που κατεβηκε και υποκλιθηκε μπροστά στο μονοθέσιο του, αναγνωρίζοντας οτι είναι αυτο που τον έχει φτάσει ως εδω σε συνδιασμο με την δική του ικανότητα...

VET1.jpg
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
το tweet του ισπανου για τον vettel... ωραίος :thumbsup:



Fernando Alonso ✔ @alo_oficial

Congratulations to Sebastian for the championship! We will improve
for next year ..!

Now, max fight for second place and prepare the 2014!!
   
1:39 PM - 27 Oct 2013
 

     
 

Manager69

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.058
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
3.465
δεν θυσιασαν τιποτα και κανεναν. ο vettel εχει αποδειξει ποιος ειναι και το μονοσιγουρο ειναι οτι θα τον καταπινε τον weber. δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ τους, O webber ειναι πολυ μικρος και λιγος μπροστα στο γερμανο. με ιδιο μονοθεσιο μονο ο alonso μπορει να τον κοντραρει.

τον παραδεχτηκα σημερα που κατεβηκε και υποκλιθηκε μπροστά στο μονοθέσιο του, αναγνωρίζοντας οτι είναι αυτο που τον έχει φτάσει ως εδω σε συνδιασμο με την δική του ικανότητα...


Δεν αμφισβητώ τις ικανότητες του Φέτελ και συμφωνώ μαζί σου σε όσα λες για τον Γουέμπερ.Απλά, το ύφος του κι η γλώσσα του σώματός του καθώς πήγαινε για δηλώσεις, μου φάνηκαν λίγο περίεργες.
Αναμφισβήτητα άξιζε και τα τέσσερα πρωταθλήματα που έχει πάρει.Και μακάρι να σπάσει τα ρεκόρ του σουμάχερ.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Κατά τη γνώμη μου η φόρμουλα έχει καταντήσει μία αηδία και μισή,δεν βλέπετε και παρά τις όποιες αλλαγές έχουν κάνει.Είχαμε 5 χρόνια και τον Σουμάχερ τώρα τον Φέττελ λες κι οι υπόλοιποι είναι ανύπαρκτοι,πιστεύω θέλει ριζικές τομές αλλιώς δεν βλέπω άσπρη μέρα.
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Κατά τη γνώμη μου η φόρμουλα έχει καταντήσει μία αηδία και μισή,δεν βλέπετε και παρά τις όποιες αλλαγές έχουν κάνει.Είχαμε 5 χρόνια και τον Σουμάχερ τώρα τον Φέττελ λες κι οι υπόλοιποι είναι ανύπαρκτοι,πιστεύω θέλει ριζικές τομές αλλιώς δεν βλέπω άσπρη μέρα.
Τι προτείνεις;
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
339
Πόντοι
36
Κατά τη γνώμη μου η φόρμουλα έχει καταντήσει μία αηδία και μισή,δεν βλέπετε και παρά τις όποιες αλλαγές έχουν κάνει.Είχαμε 5 χρόνια και τον Σουμάχερ τώρα τον Φέττελ λες κι οι υπόλοιποι είναι ανύπαρκτοι,πιστεύω θέλει ριζικές τομές αλλιώς δεν βλέπω άσπρη μέρα.
σωστοςςς :rockon: :rockon: :rockon:
εγω ειδα μετα απο 10 χρονια αναγκαστικα πριν μια εβδομαδα και επαθα σοκ με τις ποινες
εκλασε λεει ενας πιλοτος και του βαλανε ποινη διελευσεις γελα ο κοσμος :headbang: :headbang:
και το αθλημα το παρακολουθουσα απο τα 10 επι ναιτζελ μανσελ και του σενα
τωρα ειναι να το βλεπουν μπαμπουινοι
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.416
Like
739
Πόντοι
96
Για μενα θα επρεπε να κατσει η ΦΙΑ και να πει: Κυριοι, επειδη υπαρχουν αντιδρασεις και αμφισβητηση απο τον κοσμο, απο του χρονου ολοι θα φτιαξετε το ιδιο μονοθεσιο. Θα υπαρχουν δηλαδη 22 πανομοιτυπα αμαξια με ιδιους κινητηρες, ιδια σασι, ιδια σε ολα. Απο την Ρεντ Μπουλ μεχρι την Μαρουσια. Εκει θα φανουν οι καλοι και οι κακοι οδηγοι. Επισης να επαναφερουν τους παλιους κανονισμους και να ανεφοδιαζονται την ωρα του αγωνα, οχι απο πριν και στα λαστιχα να μην εχουν καμια Πιρελι πανω απο το κεφαλι τους να τους λεει αυριο θα χρησιμοποιησεις αυτα κι αυτα τα λαστιχα, τα οποια ομως θα εχεις βαλει και στα δοκιμαστικα, οποτε θα ειναι λιγο φθαρμενα...Ας γινει τιποτα απο αυτα και τα ξαναλεμε
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Αυτά που γράφεις εκτός του ότι δεν πρόκειται να γίνουν είναι και αντιφατικά.
Στην ουσία τα μονοθέσια είναι ίδια, οι ίδιοι κανόνες ισχύουν για όλους, από το βάρος, τις διαστάσεις, την απόσταση από το έδαφος κ.λπ.
Εκεί αρχίζει η μάχη των κατασκευαστών, εσύ προτείνεις να καταργηθεί αυτό και να φτιάχνει ένας 22 μονοθέσια. Τότε όμως δεν θα υπήρχε ούτε η Red Bull που ανάφερες ούτε η Marussia.
Επίσης οι κινητήρες δεν είναι όπως παλιότερα που πήγαινε κάποιος κατασκευαστής σασί και έλεγε στην Ferrari θέλω κινητήρα και έπαιρνε ένα προηγούμενης τεχνολογίας. Εδώ και 3 χρόνια όσοι χρησιμοποιούν Ferrari έχουν το ίδιο ακριβώς, όσοι Mercedes τον ίδιο…
Επίσης η αλλαγή στα ελαστικά έγινε ακριβώς για τον λόγο που λες να ξεκινούν όλες οι ομάδες με το ίδιο μπάτζετ. Παλιά η Ferrari π.χ. ξόδευε τεράστια ποσά χρηματοδοτώντας την Bridgestone να φτιάχνει ελαστικά ΜΟΝΟ για αυτή.
Ειδικό σετ για να πάρει την pole, και ειδικά λάστιχα διαφορετικά για κάθε πίστα ανάλογα με την τραχύτητα του οδοστρώματος.
Ο περιορισμός σε διάφορα θέματα έγινε για τον περιορισμό του κόστους με την σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Για μενα θα επρεπε να κατσει η ΦΙΑ και να πει: Κυριοι, επειδη υπαρχουν αντιδρασεις και αμφισβητηση απο τον κοσμο, απο του χρονου ολοι θα φτιαξετε το ιδιο μονοθεσιο. Θα υπαρχουν δηλαδη 22 πανομοιτυπα αμαξια με ιδιους κινητηρες, ιδια σασι, ιδια σε ολα. Απο την Ρεντ Μπουλ μεχρι την Μαρουσια. Εκει θα φανουν οι καλοι και οι κακοι οδηγοι. Επισης να επαναφερουν τους παλιους κανονισμους και να ανεφοδιαζονται την ωρα του αγωνα, οχι απο πριν και στα λαστιχα να μην εχουν καμια Πιρελι πανω απο το κεφαλι τους να τους λεει αυριο θα χρησιμοποιησεις αυτα κι αυτα τα λαστιχα, τα οποια ομως θα εχεις βαλει και στα δοκιμαστικα, οποτε θα ειναι λιγο φθαρμενα...Ας γινει τιποτα απο αυτα και τα ξαναλεμε
μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι εστι formula1.

Ξεκιναμε λοιπον απο τα βασικα. Ενα μονοθεσιο της formula1 στην ουσια ειναι το ταχυτερο μηχανοκινητο οχημα στη γη το οποιο ταυτοχρονα μπορει να αλλαζει κατευθυνση. Δηλαδη μιλαμε για την τελευταια λεξη της τεχνολογιας στον τομεα αυτο. Στην ουσια στην formula1 διαγωνιζονται εταιρίες για το ποια θα φτιαξει το ταχυτερο μονοθεσιο με τα χαρακτηριστικα αυτα. Οι πιλοτοι ειναι οι εκτελεστες του προγραμματος αυτου και παιζουν σημαντικο ρολο αλλα οχι τον σημαντικοτερο. Για το λογο αυτο πρωταθλημα μπορει να παρει και ενας υποδεεστερος πιλοτος αρκει να εχει ταχυτερο μονοθεσιο. Αυτο που λες λοιπον δεν μπορει να γινει διοτι στην ουσια θα αλλοιωνοταν ο χαρακτηρας της formula1.

Αρα ανακαιφαλαιώνοντας ξαναλεω οτι η formula1 ειναι διαγωνισμος ομαδων για το ποια θα φτιαξει το ταχυτερο μονοθεσιο και ΟΧΙ διαγωνισμος πιλοτων που εσυ λανθασμενα νομιζεις...

αυτα
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Eγώ συμφωνώ με τα λάστιχα,να έχουν όλες τα ίδια είναι πιο δίκαιο  όχι όπως ο Σουμάχερ που έκανε ότι ήθελε με την μπρίτζεστόουν.Και για να καλυτερέψει η φόρμουλα πιστεύω πρέπει να είναι πιο δίκαιη πάνω από όλα,όπως με τους 2 οδηγούς στην ίδια ομάδα το παράδειγμα του γουέμπερ με τον Φέττελ πιστεύω τα λέει όλα.
 

n.aleftantos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.976
Κριτικές
2
Like
339
Πόντοι
36
Αυτά που γράφεις εκτός του ότι δεν πρόκειται να γίνουν είναι και αντιφατικά.
Στην ουσία τα μονοθέσια είναι ίδια, οι ίδιοι κανόνες ισχύουν για όλους, από το βάρος, τις διαστάσεις, την απόσταση από το έδαφος κ.λπ.
Εκεί αρχίζει η μάχη των κατασκευαστών, εσύ προτείνεις να καταργηθεί αυτό και να φτιάχνει ένας 22 μονοθέσια. Τότε όμως δεν θα υπήρχε ούτε η Red Bull που ανάφερες ούτε η Marussia.
Επίσης οι κινητήρες δεν είναι όπως παλιότερα που πήγαινε κάποιος κατασκευαστής σασί και έλεγε στην Ferrari θέλω κινητήρα και έπαιρνε ένα προηγούμενης τεχνολογίας. Εδώ και 3 χρόνια όσοι χρησιμοποιούν Ferrari έχουν το ίδιο ακριβώς, όσοι Mercedes τον ίδιο…
Επίσης η αλλαγή στα ελαστικά έγινε ακριβώς για τον λόγο που λες να ξεκινούν όλες οι ομάδες με το ίδιο μπάτζετ. Παλιά η Ferrari π.χ. ξόδευε τεράστια ποσά χρηματοδοτώντας την Bridgestone να φτιάχνει ελαστικά ΜΟΝΟ για αυτή.
Ειδικό σετ για να πάρει την pole, και ειδικά λάστιχα διαφορετικά για κάθε πίστα ανάλογα με την τραχύτητα του οδοστρώματος.
Ο περιορισμός σε διάφορα θέματα έγινε για τον περιορισμό του κόστους με την σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων.
καλα τα λες το εχεις το θεμα το γνωριζεις ωραια
αλλα αν δεν βρουν τροπο να βαλουν θεαμα στο αθλημα θα το βλεπουν αυτοι και φιλοι τους σαν το μπασκετ ενα πραγμα
νομιζω οτι εχουν δωσει μεγαλη βαρυτητα στον τομεα της ασφαλειας του πιλοτου και εχει παει το θεαμα πισω δλδ θα πρεπει να γινει οπως παλια που υπηρχαν προσπερασεις κτλ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom