Eraser
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 1.330
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Φτου.....δεν έπιασαν οι ......μας χτύπησαν.....
είναι επειδή δεν τον θαυμάζει ακόμη ο Μητσοτάκης...
Φτου.....δεν έπιασαν οι ......μας χτύπησαν.....
είναι επειδή δεν τον θαυμάζει ακόμη ο Μητσοτάκης...
είναι επειδή δεν τον θαυμάζει ακόμη ο Μητσοτάκης...
εχει κανενα νοημα να το συζηταμε αυτο...o vettel ειναι ο απολυτος κυριαρχος, πιο κυριαρχος δεν γινεται...Πάλι στον Γουέμπερ η βλάβη........στον άλλον τίποτα....
Καλά τι κουφό είπαν στον Φέτελ από το team radio της Red Bull........."Σταμάτα να χρησιμοποιείς το υγρό το οποίο πίνεις"..........
Μέχρι και του Πουρναράκη του φάνηκε περίεργο αυτό που του είπαν και είπε μήπως είναι κάποιος κώδικας επικοινωνίας.....
Τι να έπινε άραγε..??
Έλα ντέ......... Πάντως είχε πολύ γέλιο ο τρόπος που του το είπαν,σαν να τον μάλωναν....
Τι πίνει κ δε μας δίνει;;;
Πάλι στον Γουέμπερ η βλάβη........στον άλλον τίποτα....
δεν θυσιασαν τιποτα και κανεναν. ο vettel εχει αποδειξει ποιος ειναι και το μονοσιγουρο ειναι οτι θα τον καταπινε τον weber. δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ τους, O webber ειναι πολυ μικρος και λιγος μπροστα στο γερμανο. με ιδιο μονοθεσιο μονο ο alonso μπορει να τον κοντραρει.Ο συνδυασμός Βέτελ-Ρεντ Μπουλ κάλπαζε πάλι σήμερα στην Ινδία και κατέκτησαν τα δύο πρωταθλήματα.Εκτός κι αν "θυσίασαν" τον Γουέμπερ, αφού ήταν πολύ εκνευρισμένος μετά την εγκατάλειψή του.Κάτι που φυσικά, δύσκολα θα το μάθουμε.Ή θα το μάθουμε μετά από χρόνια.
δεν θυσιασαν τιποτα και κανεναν. ο vettel εχει αποδειξει ποιος ειναι και το μονοσιγουρο ειναι οτι θα τον καταπινε τον weber. δεν υπαρχει καμμια συγκριση μεταξυ τους, O webber ειναι πολυ μικρος και λιγος μπροστα στο γερμανο. με ιδιο μονοθεσιο μονο ο alonso μπορει να τον κοντραρει.
τον παραδεχτηκα σημερα που κατεβηκε και υποκλιθηκε μπροστά στο μονοθέσιο του, αναγνωρίζοντας οτι είναι αυτο που τον έχει φτάσει ως εδω σε συνδιασμο με την δική του ικανότητα...
Τι προτείνεις;Κατά τη γνώμη μου η φόρμουλα έχει καταντήσει μία αηδία και μισή,δεν βλέπετε και παρά τις όποιες αλλαγές έχουν κάνει.Είχαμε 5 χρόνια και τον Σουμάχερ τώρα τον Φέττελ λες κι οι υπόλοιποι είναι ανύπαρκτοι,πιστεύω θέλει ριζικές τομές αλλιώς δεν βλέπω άσπρη μέρα.
σωστοςςςΚατά τη γνώμη μου η φόρμουλα έχει καταντήσει μία αηδία και μισή,δεν βλέπετε και παρά τις όποιες αλλαγές έχουν κάνει.Είχαμε 5 χρόνια και τον Σουμάχερ τώρα τον Φέττελ λες κι οι υπόλοιποι είναι ανύπαρκτοι,πιστεύω θέλει ριζικές τομές αλλιώς δεν βλέπω άσπρη μέρα.
μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι εστι formula1.Για μενα θα επρεπε να κατσει η ΦΙΑ και να πει: Κυριοι, επειδη υπαρχουν αντιδρασεις και αμφισβητηση απο τον κοσμο, απο του χρονου ολοι θα φτιαξετε το ιδιο μονοθεσιο. Θα υπαρχουν δηλαδη 22 πανομοιτυπα αμαξια με ιδιους κινητηρες, ιδια σασι, ιδια σε ολα. Απο την Ρεντ Μπουλ μεχρι την Μαρουσια. Εκει θα φανουν οι καλοι και οι κακοι οδηγοι. Επισης να επαναφερουν τους παλιους κανονισμους και να ανεφοδιαζονται την ωρα του αγωνα, οχι απο πριν και στα λαστιχα να μην εχουν καμια Πιρελι πανω απο το κεφαλι τους να τους λεει αυριο θα χρησιμοποιησεις αυτα κι αυτα τα λαστιχα, τα οποια ομως θα εχεις βαλει και στα δοκιμαστικα, οποτε θα ειναι λιγο φθαρμενα...Ας γινει τιποτα απο αυτα και τα ξαναλεμε
καλα τα λες το εχεις το θεμα το γνωριζεις ωραιαΑυτά που γράφεις εκτός του ότι δεν πρόκειται να γίνουν είναι και αντιφατικά.
Στην ουσία τα μονοθέσια είναι ίδια, οι ίδιοι κανόνες ισχύουν για όλους, από το βάρος, τις διαστάσεις, την απόσταση από το έδαφος κ.λπ.
Εκεί αρχίζει η μάχη των κατασκευαστών, εσύ προτείνεις να καταργηθεί αυτό και να φτιάχνει ένας 22 μονοθέσια. Τότε όμως δεν θα υπήρχε ούτε η Red Bull που ανάφερες ούτε η Marussia.
Επίσης οι κινητήρες δεν είναι όπως παλιότερα που πήγαινε κάποιος κατασκευαστής σασί και έλεγε στην Ferrari θέλω κινητήρα και έπαιρνε ένα προηγούμενης τεχνολογίας. Εδώ και 3 χρόνια όσοι χρησιμοποιούν Ferrari έχουν το ίδιο ακριβώς, όσοι Mercedes τον ίδιο…
Επίσης η αλλαγή στα ελαστικά έγινε ακριβώς για τον λόγο που λες να ξεκινούν όλες οι ομάδες με το ίδιο μπάτζετ. Παλιά η Ferrari π.χ. ξόδευε τεράστια ποσά χρηματοδοτώντας την Bridgestone να φτιάχνει ελαστικά ΜΟΝΟ για αυτή.
Ειδικό σετ για να πάρει την pole, και ειδικά λάστιχα διαφορετικά για κάθε πίστα ανάλογα με την τραχύτητα του οδοστρώματος.
Ο περιορισμός σε διάφορα θέματα έγινε για τον περιορισμό του κόστους με την σύμφωνη γνώμη όλων των ομάδων.