Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.241
Like
465
Πόντοι
36
Λογικά ΟΛΕΣ οι ομάδες έχουν ρίξει πλέον όλα τα λεφτά και όλο τον χρόνο στην σχεδίαση/εξέλιξη  του αυτοκινήτου του 2014. Να δούμε τι θα δούμε τον Μάρτη.

ΠΡΙΝ τον αγώνα το  sportingbet έδινε τον Σ.Φ. με 1.004.

Τι άλλο να πούμε?

ΥΓ Τι γκαντεμιά ο Γουέμπερ ΚΑΙ φέτος.... Σκασμένο λάστιχο από το κλατάρισμα της Μακλάρεν και φωτιά μετά.... ΚΡΙΜΑ! :helpplea:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.357
Κριτικές
191
Like
53.952
Πόντοι
41.813
Λογικά ΟΛΕΣ οι ομάδες έχουν ρίξει πλέον όλα τα λεφτά και όλο τον χρόνο στην σχεδίαση/εξέλιξη  του αυτοκινήτου του 2014. Να δούμε τι θα δούμε τον Μάρτη.

ΠΡΙΝ τον αγώνα το  sportingbet έδινε τον Σ.Φ. με 1.004.

Τι άλλο να πούμε?

ΥΓ Τι γκαντεμιά ο Γουέμπερ ΚΑΙ φέτος.... Σκασμένο λάστιχο από το κλατάρισμα της Μακλάρεν και φωτιά μετά.... ΚΡΙΜΑ! :helpplea:


τελικα εκτος απο καλος οδηγος εχει και αστρο ο ΦΕΤΕΛ, κατι σα το Μιχαλακη αν και τον εχει ξεπερασει
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Λογικά ΟΛΕΣ οι ομάδες έχουν ρίξει πλέον όλα τα λεφτά και όλο τον χρόνο στην σχεδίαση/εξέλιξη  του αυτοκινήτου του 2014. Να δούμε τι θα δούμε τον Μάρτη.

ΠΡΙΝ τον αγώνα το  sportingbet έδινε τον Σ.Φ. με 1.004.

Τι άλλο να πούμε?

ΥΓ Τι γκαντεμιά ο Γουέμπερ ΚΑΙ φέτος.... Σκασμένο λάστιχο από το κλατάρισμα της Μακλάρεν και φωτιά μετά.... ΚΡΙΜΑ! :helpplea:
Τι θα δούμε... ότι και φέτος...εκτός απροόπτου.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
αυτος ο χουλκενμπερκ  εκανε παρα πολυ καλο αγωνα.ελπιζω η λοτους να παρει αυτον και οχι τον μασσα
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.357
Κριτικές
191
Like
53.952
Πόντοι
41.813
Μη βλαστημάς φίλε...


τι ειπα ρε συ? δεν ειναι κωλοφαρδος? δε δουλευουν ολα πολλες φορες υπερ του? ολα τα κακα φετος ο WEBBER δε τα χει παθει? δε τον υποστηριζει περισσοτερο η ομαδα? σ ολα αυτα κατα τη γνωμη μου κοντευει να τον ξεπερασει το Μιχαλακη.

σαν οδηγος εχει δρομο ακομα αλλα για μενα ετσι οπως παει θα γινει κι αυτο.
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
τι ειπα ρε συ? δεν ειναι κωλοφαρδος? δε δουλευουν ολα πολλες φορες υπερ του? ολα τα κακα φετος ο WEBBER δε τα χει παθει? δε τον υποστηριζει περισσοτερο η ομαδα? σ ολα αυτα κατα τη γνωμη μου κοντευει να τον ξεπερασει το Μιχαλακη.

σαν οδηγος εχει δρομο ακομα αλλα για μενα ετσι οπως παει θα γινει κι αυτο.
Κ εγώ δεν τρελλαίνομαι για την πάρτη του,αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι πολύ καλός οδηγός...

Είναι κ τυχερός για πολλούς λόγους,αλλα μην το χέσουμε κιόλας...

Ο Σουμάχερ που ήταν κωλόφαρδος ρε φίλε;

Από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών,κ τον αποκαλείς κωλόφαρδο;;;
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.357
Κριτικές
191
Like
53.952
Πόντοι
41.813
Κ εγώ δεν τρελλαίνομαι για την πάρτη του,αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι πολύ καλός οδηγός...

Είναι κ τυχερός για πολλούς λόγους,αλλα μην το χέσουμε κιόλας...

Ο Σουμάχερ που ήταν κωλόφαρδος ρε φίλε;

Από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών,κ τον αποκαλείς κωλόφαρδο;;;

ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ αλλα ε λιγακι κωλοφαρδος ηταν ρε φιλε,δε θυμαμαι τωρα συγκεκριμενες στιγμες του να σου πω μια-μια αλλα μονο και μονο το οτι ετυχε στην καλυτερη ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ομαδα της φεραρι ειναι κι αυτο ενα ειδος κωλοφαρδιας. ο κακομοιρης ο αλονσο (και ξερεις οτι δε τον παω) επεσε στη χειροτερη εποχη της ομαδας.

κατι αναλογο δε γινεται και τωρα με τη redbull και το φετελ? ειναι η καλυτερη ομαδα τωρα εδω και κατι χρονια με πεσμενες ομως πολυ ολες τις αλλες και το πρωταθλημα εχει ψιλοκαταντησει μονοτονο.
 

911-Toninno

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
874
Κριτικές
31
Like
1.108
Πόντοι
5.845
ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ αλλα ε λιγακι κωλοφαρδος ηταν ρε φιλε,δε θυμαμαι τωρα συγκεκριμενες στιγμες του να σου πω μια-μια αλλα μονο και μονο το οτι ετυχε στην καλυτερη ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ομαδα της φεραρι ειναι κι αυτο ενα ειδος κωλοφαρδιας. ο κακομοιρης ο αλονσο (και ξερεις οτι δε τον παω) επεσε στη χειροτερη εποχη της ομαδας.

κατι αναλογο δε γινεται και τωρα με τη redbull και το φετελ? ειναι η καλυτερη ομαδα τωρα εδω και κατι χρονια με πεσμενες ομως πολυ ολες τις αλλες και το πρωταθλημα εχει ψιλοκαταντησει μονοτονο.
Τη Ferrari ο Μιχαλακης(με τις πλατες του Todd) την εκανε ομαδα. Πριν ητανε Ιταλικο καφενειο.
Εφυγε και ξαναεγινε καφενειο.
Ο πιτσιρικας ειναι ελαφρως κολωφαρδος αλλα δουλευει και πολυ. Δε φτανει μονο το ταλεντο τα τεραστια @@ και η φυσικη κατασταση που ο Ισπανος εχει τονους και απο τα τρια, χρειαζεται να δουλευεις με τους μηχανικους και να ξενυχτας μαζι τους. Ο Fetel εχει ολα τα παραπανω στοιχεια + λιγη κολωφαρδια. Οποτε για 2-3 χρονακια ακομα θα παιρνει τη κουπα.......δυστυχως για μας τους Ιταλοφιλους.
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα...
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]15ος αγώνας της σεζόν 11-13 Οκτωβρίου στην Ιαπωνία [/size]

Μετά τον αγώνα της Κορέας και χωρίς διακοπή, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 παραμένει στην Άπω Ανατολή και ταξιδεύει προς έναν από τους κλασικούς προορισμούς του: τη συναρπαστική πίστα της Suzuka.
Στη «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» θα δοθεί μία από τις 5 τελευταίες μάχες της σεζόν, αν και πλέον η εικόνα είναι σχεδόν ξεκαθαρισμένη και υπό προϋποθέσεις ο Σεμπάστιαν Φέτελ  έχει ελπίδες να στεφθεί Παγκόσμιος πρωταθλητής τέσσερις αγώνες πριν την ολοκλήρωση της σεζόν.


http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2013/10/redb-fan-suzu-2013-4-886x498.jpg[/img[/URL]]



[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]


[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/12100/12123.jpg


Η πίστα της Suzuka κατασκευάστηκε το 1962 ως πίστα δοκιμών της Honda από τον John Hugenholtz και είναι μια από τις ελάχιστες πίστες στον κόσμο που σχηματίζει τον αριθμό 8 (στραπατσαρισμένο).
Η ιαπωνική πίστα έχει περίοπτη θέση στην ιστορία της Formula 1 καθώς έχει κρίνει πολλά παγκόσμια πρωταθλήματα. Η πρώτη φορά που διεξήχθη αγώνας ήταν το 1987 και από τότε είναι σταθερή αξία εκτός από 2 χρονιές, το 2007 και το 2008, που η πίστα στο Fuji της πήρε τη θέση.


http://[URL unfurl="true"]www.mut8.org/pix/japan-suzuka-circuit-map.jpg[/img[/URL]]


Η F1 έχει στενούς δεσμούς με την Ιαπωνία. Μπορεί σήμερα να μην συμμετέχει στο πρωτάθλημα Ιάπωνας κατασκευαστής αλλά στο πρόσφατο παρελθόν υπήρχαν τρεις: Toyota, Bridgestone, Honda, με την τελευταία να έχει ήδη ανακοινώσει την επιστροφή της στο grid το 2015, όπου θα προμηθεύει με κινητήρες την McLaren.

Ο Καμούι Κομπαγιάσι ήταν ο τελευταίος Ιάπωνας που αγωνίστηκε στο θεσμό με τα χρώματα της Sauber πέρυσι. Και φέτος όμως βρίσκεται στην Suzuka με τα χρώματα της Ferrari αφού εργάζεται στον προσομοιωτή της ιταλικής ομάδας.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/21000/21045.jpg


Πολυνίκης της πίστας είναι ο Michael Schumacher που έχει κερδίσει 6 φορές (5 με Ferrari, 1 με Benetton).
Από τους εν ενεργεία πιλότους 3 νίκες έχει ο Φέτελ με τη Red Bull (2009, 2010, 2012) και από μια οι Ράικονεν (2005 McLaren) Αλόνσο (2006 Renault), και Μπάτον (2011 McLaren).

21021.jpg





[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2013/03/15_Japan_E_300DPI-886x498.jpg[/img[/URL]]

Η Suzuka αποτελείται από 18 στροφές συνολικά, με τις 10 από αυτές να είναι δεξιές και τις 8 αριστερές.
Λόγω χάραξης με τη μια στροφή να διαδέχεται την άλλη σε συνεχή ροή, η πίστα έχει μικρές σχετικά απαιτήσεις ελκτικής πρόσφυσης αλλά υπάρχουν υψηλά πλευρικά φορτία. Το πρώτο μισό του γύρου είναι ως επί το πλείστον ένα σερί συνεχόμενων στροφών. Αυτό αυξάνει τη θερμοκρασία των ελαστικών καθώς δεν υπάρχει κάποια μεγάλη ευθεία για να μπορέσουν να κρυώσουν. Το ελαστικό που καταπονείται περισσότερο είναι το εμπρός αριστερό.

Η 130R (στροφή 15) κατέχει τη δική της θέση στην ιστορία της F1 μαζί με άλλες διάσημες στροφές όπως η Eau Rouge. Η πολύ γρήγορη αριστερή καμπή προκαλεί τους οδηγούς να περάσουν τέρμα γκάζι και να φρενάρουν οριακά στην έξοδό της για το αργό chicane που ακολουθεί. Τα τελευταία χρόνια οι υπεύθυνοι της πίστας την έχουν επανασχεδιάσει, δημιουργώντας δύο κορυφές για λόγους ασφαλείας.
Η 130R είναι η ταχύτερη στροφή του πρωταθλήματος – με 300 + χλμ/ώρα και έβδομη σχέση και πλευρική επιτάχυνση 3,1G. Είναι το μέγιστο φορτίο που καλείται ν’ αντιμετωπίσει η δομή των ελαστικών όλη τη χρονιά.

Η Suzuka είναι μια από τις πιο γρήγορες πίστες του πρωταθλήματος και το γκάζι είναι κολλημένο στο πάτωμα στο 70% του γύρου.
Οι αλλαγές ταχυτήτων ανά γύρο είναι περίπου 42, κάτι που μεταφράζεται σε παραπάνω από 2200 αλλαγές στον αγώνα. Η ισορροπία του μονοθεσίου, ιδίως στο πρώτο κομμάτι της πίστας, παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη καλού χρόνου.

Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος η FIA ανακοίνωσε πως το Ιαπωνικό Grand Prix θα έχει μονή ζώνη DRS σε αντίθεση με την παράδοση των δύο ζωνών που έχει δημιουργηθεί φέτος. Η μονή ζώνη DRS, βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, και το το σημείο μέτρησης διαφοράς από το προπορευόμενο μονοθέσιο βρίσκεται 50 μέτρα πριν τη στροφή 16 -πριν chicane μετά την 130R. Το μέγεθος της ζώνης DRS έχει αυξηθεί λίγο από πέρυσι κι έτσι η πίσω πτέρυγα θα μπορεί να ανοίξει 100 μέτρα πριν τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού.


[img]http://i.imgbox.com/aci2VHd9.jpg

Γύροι Αγώνα: 53
Μήκος γύρου: 5.807
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.471
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:31.650 από τον Κίμι Ράικονεν το 2005 με McLaren .
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:35.774 Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Pole position 2012: 1:30.839  Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)






[size=15pt]Ελαστικά:[/size]

det_pirelli_orange_white.jpg


Η Pirelli θα έχει στη διάθεση των ομάδων τις δυο πιο σκληρές γόμες της γκάμας της, τη μέση γόμα (P Zero White) και η σκληρή (P Zero Orange).
Ο συνδυασμός  χρησιμοποιήθηκε φέτος άλλες έξι φορές σε Μαλαισία, Μπαχρέιν, Ισπανία, Βρετανία, Βέλγιο και Ιταλία.
Καθώς οι φετινές γόμες είναι μαλακότερες από τις περσινές, η επιλογή ήταν περίπου αναπόφευκτη. Πέρυσι με τον ίδιο συνδυασμό ελαστικών η πλειοψηφία των οδηγών χρησιμοποίησε στρατηγική με 2 pit stop.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery δήλωσε:
«Η Σουζούκα είναι μια πίστα όπου παρατηρούμε ασυνήθιστα μεγάλες τιμές φθοράς αλλά και πτώσης στην απόδοση των ελαστικών. Αυτό οφείλεται στο τραχύ οδόστρωμα αλλά και στις μεγάλες φορτίσεις που ασκούνται στα ελαστικά. Γι’ αυτό αποφασίσαμε να φέρουμε εδώ τις πιο σκληρές γόμες της γκάμας μας. Δεν υπάρχουν μόνο γρήγορες καμπές εδώ αλλά επιπλέον και σημεία βίαιου φρεναρίσματος. Είναι μια πίστα με υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά όσον αφορά στα πλευρικά φορτία και σχετικά χαμηλές όσον αφορά στην ελκτική πρόσφυση. Αυτό συμβαίνει γιατί η χάραξη της πίστας δημιουργεί μια συνεχή ροή από τη μια στροφή στην άλλη. Η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο, πέρυσι είδαμε δυο πιτ στοπ, όλοι οι οδηγοί ενθουσιάζονται εδώ λόγω της υψηλής ταχύτητας. Στη Σουζούκα μετρά η ‘ωμή’ ταχύτητα, φέραμε αυτές τις γόμες για να έχουν οι οδηγοί την ευκαιρία να ικανοποιήσουν τους απίστευτους Ιάπωνες οπαδούς».

Αξίζει να πούμε ότι η στρατηγική μπορεί να παίξει τον ρόλο της λόγω του μικρού pit lane που έχει η πίστα κάτι που μεταφράζεται σε μικρή χρονική απώλεια.
Οπότε στρατηγική με 3 pit stop είναι πιθανή ειδικά από πιλότους που αντιμετωπίζουν φέτος πρόβλημα φθοράς των ελαστικών.


[size=15pt]Καιρός:[/size]


21013.jpg




Η πρόγνωση της μετεωρολογικής υπηρεσίας κάνει λόγο για πιθανότητα βροχής την Παρασκευή, την ημέρα των ελεύθερων δοκιμών.
Για το Σάββατο και την Κυριακή προβλέπεται ηλιοφάνεια και θερμοκρασία  περί των 24 βαθμών Κελσίου.




[size=15pt]TV[/size]

Ο αγώνας είναι στις 09:00 ώρα Ελλάδος το πρωί της Κυριακής.
Απευθείας θα μεταδοθεί από τον ΟΤΕ TV, ενώ η Δημόσια Τηλεόραση θα τον δείξει στις 15:00 σε μαγνητοσκόπηση.
Ο αγώνας κατάταξης είναι το Σαββάτο στις 08:00 και ο OTE TV τον μεταδίδει ζωντανά όπως και τα ελεύθερα δοκιμαστικά.


16333.jpg

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2013/10/redb-webb-suzu-2013-6-470x313.jpg[/img[/URL]]

Για πρώτη φορά φέτος άλλη Red Bull πήρε την pole position!

O Μαρκ Γουέμπερ εκμεταλλεύτηκε ένα πρόβλημα στο KERS  που αντιμετώπισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ και θα ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση έχοντας δίπλα του τον γερμανό πιλότο!

Στη  δεύτερη σειρά θα είναι Χάμιλτον και Γκροσάν και στην τρίτη σειρά Μάσα και Ρόσμπεργκ.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/21100/21113.jpg


Αναλυτικά το grind όπως διαμορφώθηκε μετά από τις ποινές των Σούτιλ, Πικ και Μπιανκί.

1. Γουέμπερ, Red Bull
2. Φέτελ, Red Bull
3. Χάμιλτον, Mercedes
4. Γκροσάν, Lotus
5. Μάσα, Ferrari
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes
7. Χούλκενμπεργκ, Sauber
8. Αλόνσο, Ferrari
9. Ραϊκόνεν, Lotus
10. Μπάτον, McLaren
11. Πέρες, McLaren
12. Ντι Ρέστα, Force India
13. Μπότας, Williams
14. Γκουτιέρες, Sauber
15. Μαλδονάδο, Williams
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso
17. Βερνιέ, Toro Rosso
18. Τσίλτον, Marussia
19. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
20. Πικ, Caterham
21. Μπιανκί, Marussia
22. Σούτιλ, Force India
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96

Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού Auto Motor ο ελληνικής καταγωγής επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull Peter Prodromou συμφώνησε με την McLaren από το 2015.

http://[URL unfurl="true"]www4.pictures.zimbio.com/gi/Peter+Prodromou+Spanish+F1+Grand+Prix+ChSpP5SoN7fl.jpg[/img[/URL]]

Ο Prodromou ήταν αεροδυναμιστής στην McLaren μέχρι το 2006 όταν τον πήρε μαζί του ο Adrian Newey φεύγοντας το 2006 για την Red Bull.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.241
Like
465
Πόντοι
36
Το να βλέπουμε ομάδες όπως η Μακλάρεν και η Γουίλλιαμς σ' αυτά τα χάλια είναι λυπηρό. Ας ανέβουν λίγο να ανέβει και το ενδιαφέρον!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Πάλι Φέτελ  θα έχει νικητή η σουζούκα απ' ότι βλέπω εκτός κι αν μπορέσει να τον κόψει ο Γουέμπερ... :S
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
21167.jpg


O Γκροσάν με καλή εκκίνηση κατάφερε να στρίψει πρώτος αλλά στο τέλος τα καλύτερα μονοθέσια έκαναν το 1-2 !!  :-

Αναλυτικά η κατάταξη:
acxMIb1W.jpg



21147.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=15pt]4 αγώνες πριν το τέλος:[/size]


Βαθμολογία οδηγών:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ 297
2. Φερνάντο Αλόνσο 207
3. Κίμι Ραϊκόνεν 177
4. Λιούις Χάμιλτον 161
5. Μαρκ Γουέμπερ 148
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 126
7. Φελίπε Μάσα 90
8. Ρομάν Γκροσάν 87

Βαθμολογία κατασκευαστών :

1. Red Bull 445
2. Ferrari 297
3. Mercedes 287
4. Lotus 264
5. McLaren 83
6. Force India 62
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 31
9. Williams 1

Επόμενος αγώνας 25-27 Οκτωβρίου στην Ινδία.

16630.jpg


 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Κορόιδο τον έπιασαν τον Γουέμπερ με στρατηγική 3 πιτ στοπ.  :2funny:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Επειδή ο Γκροσάν έστριψε πρώτος,  σκέφτηκαν στην Red Bull να καλύψουν όλα τα ενδεχόμενα.
Το πείραμα έγινε στον Γουέμπερ που προσπάθησε στην αρχή να πιέσει και είχε πιο ταλαιπωρημένα ελαστικά. Στην Lotus  αιφνιδιάστηκαν από την γρήγορη είσοδο του Γουέμπερ  για δεύτερο pit stop και μάλλον μπήκαν πιο γρήγορα από το αρχικό πλάνο.

Τελικά και οι 2 πέρασαν την Lotus αλλά την καλή στρατηγική την είχε ο Φέτελ.
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Μόλις είδα την μαγνητοσκόπηση και νομίζω ότι κλέψανε την νίκη από τον Γουέμπερ.
Χωρίς να εξαντλήσουν την δυναμική του δεύτερου σετ  ελαστικών τον έβαλαν στα πιτ αλλάζοντας στρατηγική για να καλύψουν όλα τα ενδεχόμενα.
Τις δοκιμές δεν τις κάνεις σε αυτόν που είναι μπροστά τις κάνεις στον πίσω που καλώς κακώς ήταν ο Φετελ.
Αίσχος καλά κάνει και πάει στις Πόρσε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom