Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

GEORGE G

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.336
Κριτικές
48
Like
1.803
Πόντοι
2.646
Ωραίος τύπος ο Ζαν Τοντ αλλά το πρόβλημα της Ferrari είναι ότι δεν έχει απάντηση στον Adrian Newey.
Δεν βρήκε αντικαταστάτη του Rory Byrne, του ανθρώπου που σχεδίαζε το μονοθέσιο από το 1996 μέχρι το 2006, αυτο που έδωσε τους τίτλους στον Σουμάχερ.

http://[URL unfurl="true"]www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2013/02/d04rsm1153-640x392.jpg[/img[/URL]]
[b]Rory Byrne: 6 πρωταθλήματα οδηγών & 7 κατασκευαστών.[/b]
[/quote]

+1000 ;)
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Έχει πάρει την θέση του ο δικός μας Νικόλας Τομπάζης,ε?
Πάντως μεγάλο πλήγμα είναι και η φυγή του Ross Brawn....
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Αρχικά ο επί σειρά ετών βοηθός του Rory Byrne, Aldo Costa προήχθη στην θέση και σχεδίασε το μονοθέσιο του 2006 αλλά δεν μπόρεσαν να χτυπήσουν την Renault και πριν τελειώσει η χρονιά ανακοινώθηκε ο πρόσληψη του Νικόλα Τομπάζη σαν επικεφαλής σχεδιασμού, θέση που κατέχει ως σήμερα.
Ο Costa έγινε τεχνικός διευθυντής μέχρι το 2011 και φέτος έχει σχεδιάσει την  Mercedes W04.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μια και το φετινό πρωτάθλημα τελείωσε  :grin: να πούμε ότι ο Τομπάζης έχει κάνει 2 team, το ένα που δουλεύει το φετινό μονοθέσιο και ένα στο οποίο προΐσταται ο  Fabio Montecchi που δουλεύει αυτό του 2014 αφού υπάρχουν πολλές αλλαγές κανονισμών.
Σε αυτό του 2014 λέγετε ότι έχει ζητηθεί η άτυπη βοήθεια του Rory Byrne ο οποίος και δέχτηκε να παρέχει την υποστήριξή του !
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Ωραίος τύπος ο Ζαν Τοντ αλλά το πρόβλημα της Ferrari είναι ότι δεν έχει απάντηση στον Adrian Newey.
Δεν βρήκε αντικαταστάτη του Rory Byrne, του ανθρώπου που σχεδίαζε το μονοθέσιο από το 1996 μέχρι το 2006, αυτο που έδωσε τους τίτλους στον Σουμάχερ.

http://[URL unfurl="true"]www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2013/02/d04rsm1153-640x392.jpg[/img[/URL]]
[b]Rory Byrne: 6 πρωταθλήματα οδηγών & 7 κατασκευαστών.[/b]
[/quote]

5 τίτλους δεν πήρε ο Σουμάχερ στη φεραρι?? :think:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο Rory Byrne είχε σχεδιάσει και την Benetton παίρνοντας επίσης τον τίτλο με τον Σουμάχερ!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Προβλέπω ότι ο Φέττελ κι η ρεντμπουλ θα αντικαταστήσουν τον Σουμάχερ και τη φερράρι αντίστοιχα στην κατάκτηση τίτλων για 3 χρόνια ακόμα έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
20693.jpg


Ξινή βγήκε στον Μαρκ Γουέμπερ η βόλτα που έκανε με τον Φερνάντο Αλόνσο ενώ είχε ολοκληρωθεί το γκραν πρι της Σιγκαπούρης. Ο Αυστραλός πιλότος ανέβηκε στη Ferrari του Αλόνσο για να φτάσει στα πιτ, αφού το δικό του μονοθέσιο είχε μείνει.

Οι δύο πιλότοι απολογήθηκαν στους αγωνοδίκες για αυτή την πράξη τους, η οποία είναι ενάντια στους κανονισμούς και δέχτηκαν επίπληξη.

Ωστόσο, αυτή ήταν η τρίτη επίπληξη (μετά από αυτές σε Καναδά και Μπαχρέιν) για τον Γουέμπερ, κάτι που σημαίνει ότι στο επόμενο γκραν πρι θα εκκινήσει δέκα θέσεις πιο κάτω από τη θέση που θα πάρει στις κατατακτήριες δοκιμές.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Εντάξει τα παραλές! :cheesy:
Ο αγώνας θα είναι 09:00 το πρωί, μαζί με τον πρωινό καφέ!  :coffee:
ο αγωνας οντως ειναι στις 09:00 το πρωι αλλα μην περιμενεται να ειναι live θα το δειξει σε μαγνητοσκοπηση η ΔΤ το μεσημερι.Οπως και τον μεθεπομενο αγωνα στην ιαπωνια
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Πως τα καταφέρνει και στις κατακτήριες βγαίνει 5-6-7 και στο τέλος του αγώνα πάντα 2ος...
γιατι η τυχη ειναι παντα με το μερος του βεττελ οταν πριν απο το τελευταιο πιτ στοπ του επρεπε να φτιαξει μια διαφορα 25 δευτερα και το κατεφερε μεσα σε 5 γυρους ενω ο αλονσο ειχε κολλησει πισω απο τον ντιρεστα . αλλα το χειροτερο απο ολα ειναι να εισαι πρωταθλητης να νικας να ανεβαινεις στο βαθρο και ο κοσμος απο κατω να σε κραζει :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: ενω με το που ο αλονσο σηκωσε το χερι του ο κοσμος τον αποθεωνε!!!!!!
 

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.416
Like
739
Πόντοι
96
γιατι η τυχη ειναι παντα με το μερος του βεττελ οταν πριν απο το τελευταιο πιτ στοπ του επρεπε να φτιαξει μια διαφορα 25 δευτερα και το κατεφερε μεσα σε 5 γυρους ενω ο αλονσο ειχε κολλησει πισω απο τον ντιρεστα . αλλα το χειροτερο απο ολα ειναι να εισαι πρωταθλητης να νικας να ανεβαινεις στο βαθρο και ο κοσμος απο κατω να σε κραζει :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: ενω με το που ο αλονσο σηκωσε το χερι του ο κοσμος τον αποθεωνε!!!!!!

Δεν ξερω αν ειναι πλεον μονο τυχη. Απλα τρεχει ο Φετελ και ολοι οι αλλοι. Δυο φορες μεσα σε 5-10 γυρους εφτιαξε μια διαφορα 30 δευτερολεπτων. Το αμαξι του ειναι το γρηγοροτερο ολων, ακομα και απο του Γουεμπερ. Γι αυτο τον λογο τον κραζει και ο κοσμος, επειδη δεν εχει δειξει κατι ιδιαιτερο και ομως βγαινει παντα πρωτος. Και ο Σουμαχερ κερδιζε, αλλα τουλαχιστον υπηρχε καποιος ανταγωνισμος με τη ΜακΛαρεν. Πιο πολυ ενδιαφερον πλεον εχει τι γινεται στις χαμηλοτερες θεσεις,οπως γινοταν και χθες που ο ενας προσπερνουσε τον αλλον, παρα στην πρωτη.

Υγ. Ρισπεκτ στον Γουεμπερ, που τους εχει γραμμενους στα αρχιδια του οπως τον γραψανε και αυτοι.

Υγ2. Τι καταντια ειναι αυτη η ΜακΛαρεν, εκει που παλευε για τιτλους, τους εβλεπα χθες και τρωγαν τα προσπερασματα για πλακα...
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537


Ξεροχυστε με τις σκαστρες...

Γιατι απ' του χρονου θα ξανάχουμε τετοιες εικονες!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]14ος αγώνας της σεζόν 4-6 Οκτωβρίου στην Κορέα [/size]

Έξι αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος Formula 1 και αυτό το 3ήμερο η δράση μεταφέρθηκε στην Νότια Κορέα και πίστα Yeongam.


[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.f1deals.com/wp-content/uploads/2013/02/korea-international-circuit1.jpg[/img[/URL]]

Η πίστα βρίσκεται στη δυτική άκρη της πόλης Yeongam, στο νότιο άκρο της χώρας.
Η ολοκαίνουργια αυτή πίστα χρησιμοποιείται σπάνια και είναι ένα ακόμη παράδειγμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας σ’ ένα μέρος που δύσκολα κάποιος θα επιλέξει για να συνδυάσει την παρακολούθηση ενός αγώνα F1 με άλλες τουριστικές δραστηριότητες. Είναι χαρακτηριστικό πως η πλειοψηφία όσων εμπλέκονται στα GP επιλέγουν να φύγουν αμέσως για το Τόκιο όπου διεξάγεται το Ιαπωνικό GP την ερχόμενη Κυριακή ελαχιστοποιώντας το χρόνο παραμονής τους στο Μόκπο.

Οι πιλότοι θα τρέξουν για τέταρτη χρονιά στην πίστα της Κορέας.
Το 2010 στον πρώτο αγώνα που έγινε στα βαλτοτόπια του Μόκπο κέρδισε ο Fernando Alonso με Ferrari ενώ πέρυσι και πρόπερσι νικητής ήταν ο Sebastian Vettel με τη Red Bull.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/20800/20819.jpg


[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

korean-international-circuit-in-yeongam--image-courtesy-of-mclaren_100405487_m.jpg


Στην πίστα της Κορέας, οι πιλότοι θα γυρίζουν με αντίστροφη φορά από τους δείκτες του ρολογιού.
Το «Yeongam» μοιάζει να είναι μια πίστα χωρισμένη στα δύο. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τρεις ευθείες και το δεύτερο μέρος αποτελείται από πολλές στροφές.

Το πρώτο κομμάτι λοιπόν είναι φρένο – γκάζι. Τα μονοθέσια στην είσοδο των στροφών 1,3,4 πρέπει να φρενάρουν δυνατά καθώς πρόκειται για φουρκέτες μετά από μεγάλες ευθείες. Επιπλέον απαιτείται καλή πρόσφυση στην έξοδο.
Η κορεάτικη πίστα έχει τη μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος (1.2 χιλιόμετρα) ανάμεσα στις 2η και 3η στροφή. Σε εκείνο το σημείο τα μονοθέσια ξεπερνάν τα 320 χιλ.
Στη συνέχεια, το δεύτερο και το τρίτο τμήμα είναι τελείως διαφορετικά: πολύ πιο τεχνικά και ομαλά, που σημαίνει ότι ελαστικά και φρένα λειτουργούν σε πολύ διαφορετικές συνθήκες, και απαιτείται προσοχή στη διαχείριση των αλλαγών της θερμοκρασίας. Η λεία επιφάνεια της πίστας μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια για τα ελαστικά, ωστόσο η πρόκληση παραμένει για τους οδηγούς.

Όσον αφορά στις αεροδυναμικές ρυθμίσεις, οι μηχανικοί επιλέγουν μεσαίες προς υψηλές κλίσεις στα πτερύγια των αεροτομών.


korea_circuit_map.png



Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS.
Η πρώτη, όπως πέρυσι, στην μεγάλη ευθεία μεταξύ των στροφών 2 και 3. Το σημείο μέτρησης της διαφοράς από το προπορευόμενο μονοθέσιο βρίσκεται λίγο πριν την στροφή 1 και η ενεργοποίηση του DRS θα γίνεται 516 μέτρα μετά τη στροφή 2. Η φετινή προσθήκη είναι στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού με το σημείο διαφοράς από το προπορευόμενο μονοθέσιο να βρίσκεται αμέσως μετά την στροφή 15.

adzEghco.jpg


Γύροι Αγώνα: 55
Μήκος γύρου: 5.615
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.630
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:39.605 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2011 με  Red Bull.
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:42.037 Μαρκ Γουέμπερ  (Red Bull)
Pole position 2012: 1:37.242  Μαρκ Γουέμπερ  (Red Bull)





[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart2/juni-2-2013/pirelli-canada-tyres.JPG[/img[/URL]]


Για την Κορέα η Pirelli έκανε την ίδια επιλογή όπως και στο GP της Σιγκαπούρης.
Η πολύ μαλακή (P Zero Red) και η μεσαία (P Zero White) γόμα θα είναι στην διάθεση των οδηγών.
Η επιλογή αυτή είναι διαφορετική από την περσινή, καθώς το 2012 η ιταλική εταιρεία είχε φέρει τις δύο μαλακότερες γόμες της. Όλοι οι πρώτοι πέρυσι έκαναν 2 pit stop.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery δήλωσε:
«Η φετινή επιλογή ελαστικών είναι διαφορετική από της περσινής σεζόν με τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, γιατί ταιριάζει καλύτερα στα χαρακτηριστικά της γκάμας του 2013. Περιμένουμε σημαντική διαφορά στο χρόνο γύρου μεταξύ των δύο γομών όπως συνέβη στη Σιγκαπούρη και αυτό θα βοηθήσει τις ομάδες να εφαρμόσουν ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Η Κορέα είναι ένα ενδιαφέρον μίγμα: περιλαμβάνει γρήγορες αλλά και κάποιες αργές στροφές, όμως στην πραγματικότητα παράγει τα υψηλότερα πλευρικά φορτία από όλες τις πίστες όπου χρησιμοποιείται η πολύ μαλακή γόμα, επομένως η διαχείριση ελαστικών θα είναι σημαντική για μία ακόμα φορά. Πιο συγκεκριμένα, η δουλειά που γίνεται στις ελεύθερες δοκιμές όπου αξιολογούνται τα επίπεδα φθοράς και πτώσης στην απόδοση κάθε γόμας με διαφορετικά φορτία καυσίμου θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη αποτελώντας το ‘κλειδί’ για τη σωστή στρατηγική. Είδαμε τη διαφορά που μπορεί να κάνει η σωστή στρατηγική στη Σιγκαπούρη, και παρόλο που υπάρχει μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην Κορέα, παραμένει κάτι το οποίο πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα οι ομάδες  στην τελική προετοιμασία πριν τον αγώνα, καθώς το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελική ευθεία». 




[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/20700/20785.jpg

Μπορεί ο τυφώνας που πλήττει την Ανατολική Ασία τελικά να κατευθύνεται προς την Κίνα, ωστόσο η πρόγνωση της μετεωρολογικής υπηρεσίας κάνει λόγο για πιθανότητα έντονης  βροχόπτωσης και ισχυρούς ανέμους, κάτι που αν συμβεί τελικά   θα δυσχεράνει το έργο των οδηγών και τη… ζωή των θεατών.
Συγκεκριμένα, δίνεται 60% πιθανότητα δυνατής βροχής στη διάρκεια του αγώνα,  ενώ το Σάββατο θα υπάρχει συννεφιά χωρίς να αποκλείεται τοπική καταιγίδα.
Η θερμοκρασία θα είναι περί των 25 βαθμών Κελσίου.



[size=15pt]TV[/size]

Ο αγώνας είναι στις 09:00 ώρα Ελλάδος το πρωί της Κυριακής.
Απευθείας θα μεταδοθεί από τον ΟΤΕ TV, ενώ η Δημόσια Τηλεόραση θα τον δείξει στις 15:00 σε μαγνητοσκόπηση.
Ο αγώνας κατάταξης είναι το Σαββάτο στις 08:00 και ο OTE TV τον μεταδίδει ζωντανά όπως και τα ελεύθερα δοκιμαστικά.


16480.jpg

 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Με αυτόν τον Χούλκενμπεργκ σήμερα καταστραφήκαμε!!!! :S :S
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Και στο live timing δείχνει ότι ο Αλόνσο έχει την ψηλότερη τελική 320 !!!!  :headbang:
Μια από τα ίδια ο γερμανός πρώτος  :S
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
18352.jpg


Ίδιο βάθρο με το Bahrain σήμερα!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Τελική κατάταξη:

adzhpkCE.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Με αυτόν τον Χούλκενμπεργκ σήμερα καταστραφήκαμε!!!! :S :S

Και στο live timing δείχνει ότι ο Αλόνσο έχει την ψηλότερη τελική 320 !!!!  :headbang:
Μια από τα ίδια ο γερμανός πρώτος  :S


Ούτως ή άλλως ο τίτλος έχει κριθεί όπως έχουμε ξαναπεί!

:grin:
20883.jpg


Για την τελική του Alonso:
Επειδή υπάρχουν οι 3 ευθείες στο πρώτο κομμάτι επέλεξε μακρύ γρανάζωμα (όπως και οι περισσότεροι πλην των Lotus) με την 7η πολύ κοντά στον κόφτη στροφών. Αυτό συμπαρέσυρε όλες τις σχέσεις του κιβωτίου  προς τα πάνω με αποτέλεσμα να μην έχει ιδανική επιτάχυνση στην εκκίνηση. Δεν μπόρεσε να περάσει στην αρχή και μετά το DRS δεν τον βοηθούσε γιατί ο Hülkenberg είχε παραπλήσιο set up και το DRS του έδινε μόνο 4-5 χιλ. ακόμα μετά ο κινητήρας έφτανε στο όριο στροφών.
Ο Hülkenberg που έβγαινε πρώτος από την στροφή επιτάχυνε πρώτος και έπαιρνε τα μέτρα που χρειαζόταν για να μην φτάνει στον Alonso ή τον Hamilton μετά το μικρό πλεονέκτημα που έδινε το DRS.

20927.jpg

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
20911.jpg


[size=16pt]Έξι αγώνες πριν το τέλος:[/size]


Βαθμολογία οδηγών :

1. Σεμπάστιαν Φέτελ 272
2. Φερνάντο Αλόνσο 195
3. Κίμι Ραϊκόνεν 167
4. Λιούις Χάμιλτον 161
5. Μαρκ Γουέμπερ 130
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 122
7. Φελίπε Μάσα 89
8. Ρομάν Γκροσάν 72
9. Τζένσον Μπάτον 58
10. Πολ Ντι Ρέστα 36

Βαθμολογία κατασκευαστών :

1. Red Bull 402
2. Ferrari 284
3. Mercedes 283
4. Lotus 239
5. McLaren 81
6. Force India 62
7. Sauber 31
8. Toro Rosso 31
9. Williams 1

Επόμενος αγώνας το ερχόμενο σαββατοκύριακο 11-13 Οκτωβρίου στην πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία.

16336.jpg
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Παιδιά βλέπει κανένας τους αγώνες απ' το επίσημο σάιτ της φόρμουλα να μου πει κι εμένα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom