Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
αν και μερσεντακιας θα συμφωνησω μαζι σας γιατι θα μου αρεσε και θα ηταν και πιο ανταγωνιστικο το πρωταθλημα(εγω αυτο θελω περισσοτερο και το βαζω πανω απ τις ομαδες)αλλα ελλοχευει ο κινδυνος πιστευω να υπαρχει φαγωμαρα για το ποιος θα ειναι πρωτος και ποιος δευτερος οδηγος. ο αλονσο εχει συνηθισει-μαθει νομιζω αλλιως.
Δεν έχεις και άδικο...ο Alonso έχει μάθει αλλιώς όπως λες....ήταν πάντα το νούμερο ένα στην ομάδα του,αν δεν μου ξεφεύγει κάτι,τώρα με τον Raikkonen θα είναι διαφορετικά...
Ελπίζω μην έχουμε διάφορες ιστορίες..μεταξύ τους...  :ak: :blowup:
Αυτό που λες επίσης για πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα θα συμφωνήσω...Η Mclaren επίσης έχει πέσει πολύ...
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Τον Φέτελ ρε παιδιά γιατί τον κράζουν όλοι?ΟΛΟΙ όμως!
Κυρίως λόγω της συμπεριφοράς του...δεν υπακούει σε κάποιες εντολές της ομάδας του,κ.α.
Είναι και αυτή η ατυχία που συμβαίνει πάντα στο μονοθέσιο του Webber,βλέπε KERS, κ.α.
Ενώ στον ίδιο δεν....ή πολύ σπάνια...
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]13ος αγώνας της σεζόν 6-8 Σεπτεμβρίου στην Σιγκαπούρη [/size]

http://[URL unfurl="true"]www.brigatti.co.uk/singapore_blog/wp-content/uploads/2011/07/singapore-formula-one-grand-prix-circuit-map.jpg[/img[/URL]]


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 αποχαιρέτησε την Ευρώπη  και μπαίνει στην τελική του ευθεία. Μια σειρά αγώνων σε ασιατικό έδαφος θα κρίνει ουσιαστικά την έκβασή του, με την αρχή να γίνεται αυτό το 3ήμερο με το Grand Prix Σιγκαπούρης.


[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

[img]http://cdn.comap.cz/img/F1%20Singapore%202012.jpg

Το Marina Bay Street Circuit είναι εντυπωσιακός νυχτερινός αγώνας που διεξάγεται στο λιμάνι της πόλης και αποτελεί μια ξεχωριστή πρόκληση για οδηγούς και μηχανικούς, καθώς δεν λείπουν τα απρόοπτα με τις εξόδους και τις στενές επαφές με τις μπαριέρες και τους προστατευτικούς τοίχους.

Οι προβολείς που βρίσκονται στην πίστα κάνουν τη νύχτα μέρα και δίνουν μια άλλη οπτική στον πολύχρωμο θίασο της F1. Οι οδηγοί θα πρέπει να καλύψουν την Κυριακή του αγώνα συνολικά 61 γύρους, κάτι παραπάνω από 308 χιλιόμετρα, κατά τη διάρκεια της νύχτας. Για το φωτισμό της διαδρομής οι άνθρωποι της διοργάνωσης χρησιμοποιούν πάνω από 100 χιλιόμετρα καλώδια με πάνω από 1500 προβολείς σε 240 πυλώνες. Συνολικά απαιτούνται παραπάνω από 3 εκατομμύρια watt. Η κατασκευή της διαδρομής έγινε με τη συγχρηματοδότηση της κυβέρνησης κατά 90 εκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης με συνολικό κόστος τα 150 εκατομμύρια.


Στη σύντομη ιστορία του αγώνα της Σιγκαπούρης (ο πρώτος αγώνας έγινε το 2008) μόνο τρεις οδηγοί έχουν γευτεί τη χαρά της νίκης: οι Fernando Alonso, Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Η νίκη του Alonso το 2008, βέβαια, έχει στιγματιστεί από το γνωστό σκάνδαλο που ονομάστηκε crashgate.
Ο Ισπανός πήρε ακόμα μια νίκη το 2010 με Ferrari ενώ τα δύο τελευταία χρόνια κυρίαρχος του αγώνα είναι ο Sebastian Vettel με τη Red Bull και αυτός αναμένεται να έχει το πάνω χέρι και φέτος.

20595.jpg



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

20601.jpg


Η διαδρομή των 5,065 χιλιομέτρων  αποτελείται από 23 στροφές συνολικά με 9 από αυτές να είναι δεξιές και 14 αριστερές.
H πιο γρήγορη είναι η δέκατη, στην οποία τα μονοθέσια εισέρχονται με 135 km/h, ενώ στο κιβώτιο έχουν τρίτη.
Οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους και τις δυσκολίες ενός circuit δρόμου υπό το φως των προβολέων με τους τοίχους να παραμονεύουν.
Εκτός από ορισμένα σημεία, ένα εκ των οποία είναι η Raffles Boulevard, που τα μονοθέσια αγγίζουν σχεδόν τα 300 χλμ/ώρα, η υπόλοιπη διαδρομή αποτελείται από αργά κλειστά κομμάτια.
Μόνο στο 44% του γύρου οι οδηγοί βρίσκονται με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα με το μεγαλύτερο κομμάτι να είναι για 650 μέτρα και για 9 δευτερόλεπτα.


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2013/1@F1/19%208dp1.jpg[/img[/URL]]

Η μεγάλη κλίση στις πτέρυγες είναι απαραίτητη για τα κλειστά κομμάτια της διαδρομής, έτσι η μέση ωριαία ταχύτητα είναι στα 170 χλμ/ώρα ενώ η μέση ωριαία ταχύτητα διέλευσης από τις στροφές είναι στα 105 χλμ/ώρα.
Τη μεγαλύτερη ταχύτητα τα μονοθέσια αποκτούν στην ευθεία πριν την έβδομη στροφή, όπου και αγγίζουν τα 298 km/h με 7η στο κιβώτιο.
Εκτός του ότι οι οδηγοί θα πρέπει να αγωνιστούν νύχτα και να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους και τον οργανισμό τους γι αυτό, έχουν να αντιμετωπίσουν και την πολύ υψηλή υγρασία που συνήθως επικρατεί.
Η φύση της διαδρομής ταλαιπωρεί πολύ τα φρένα και τα κιβώτια ταχυτήτων με τους οδηγούς να κάνουν περίπου 40 αλλαγές ανά γύρο.


Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS.  Η πρώτη ανάμεσα στις στροφές 5 και 7 και η δεύτερη στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

[img]http://i.imgbox.com/aceiY7j7.jpg

Γύροι Αγώνα: 61
Μήκος γύρου: 5.065
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.828
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:45.599 από τον Κίμι Ράικονεν το 2008 με Ferrari
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:51.033 Νίκο Χουλκενμπεργκ (Force India)
Pole position 2012: 1:46.362  Λιούις Χάμιλτον (McLaren)



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart2/juni-2-2013/pirelli-canada-tyres.JPG[/img[/URL]]

Το GP Σιγκαπούρης διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους, οπότε οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Η πολύ μαλακή (P Zero Red) γόμα επανεμφανίζεται μετά τον Καναδά και στον νυχτερινό αυτόν αγώνα θα συνδυαστεί με τη μεσαία (P Zero White)  γόμα της Pirelli.
Η επιλογή αυτή είναι διαφορετική από την περσινή, καθώς το 2012 η ιταλική εταιρεία είχε φέρει τις δύο μαλακότερες γόμες της. Όλοι οι πρώτοι πέρυσι έκαναν 2 pit stop.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]


[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/20600/20605.jpg
Η Σιγκαπούρη βρίσκεται στην τροπική ζώνη, κάτι σημαίνει ότι οι τροπικές καταιγίδες είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Μέχρι στιγμής τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν επηρεάσει τον αγώνα, ωστόσο το ενδεχόμενο βροχής δημιουργεί ερωτηματικά για την ασφάλεια του αγώνα καθώς κανείς δεν ξέρει πώς θα είναι η ορατότητα με την αντανάκλαση του τεχνητού φωτισμού πάνω στη βρεγμένη πίστα.
Η πρόγνωση αναφέρει αναφέρει μικρή πιθανότατα βροχής.
Η θερμοκρασία θα είναι περί των 32 βαθμών Κελσίου.

[size=15pt]TV[/size]

Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη την Κυριακή στις 15:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Ο αγώνας κατάταξης είναι το Σαββάτο στις 16:00 και ο OTE TV τον μεταδίδει ζωντανά όπως και τα ελεύθερα δοκιμαστικά.


16124.jpg


 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.357
Κριτικές
191
Like
53.950
Πόντοι
41.813
[size=20pt]13ος αγώνας της σεζόν 6-8 Σεπτεμβρίου στην Σιγκαπούρη [/size]

http://[URL unfurl="true"]www.brigatti.co.uk/singapore_blog/wp-content/uploads/2011/07/singapore-formula-one-grand-prix-circuit-map.jpg[/img[/URL]]


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 αποχαιρέτησε την Ευρώπη  και μπαίνει στην τελική του ευθεία. Μια σειρά αγώνων σε ασιατικό έδαφος θα κρίνει ουσιαστικά την έκβασή του, με την αρχή να γίνεται αυτό το 3ήμερο με το Grand Prix Σιγκαπούρης.


[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

[img]http://cdn.comap.cz/img/F1%20Singapore%202012.jpg

Το Marina Bay Street Circuit είναι εντυπωσιακός νυχτερινός αγώνας που διεξάγεται στο λιμάνι της πόλης και αποτελεί μια ξεχωριστή πρόκληση για οδηγούς και μηχανικούς, καθώς δεν λείπουν τα απρόοπτα με τις εξόδους και τις στενές επαφές με τις μπαριέρες και τους προστατευτικούς τοίχους.

Οι προβολείς που βρίσκονται στην πίστα κάνουν τη νύχτα μέρα και δίνουν μια άλλη οπτική στον πολύχρωμο θίασο της F1. Οι οδηγοί θα πρέπει να καλύψουν την Κυριακή του αγώνα συνολικά 61 γύρους, κάτι παραπάνω από 308 χιλιόμετρα, κατά τη διάρκεια της νύχτας. Για το φωτισμό της διαδρομής οι άνθρωποι της διοργάνωσης χρησιμοποιούν πάνω από 100 χιλιόμετρα καλώδια με πάνω από 1500 προβολείς σε 240 πυλώνες. Συνολικά απαιτούνται παραπάνω από 3 εκατομμύρια watt. Η κατασκευή της διαδρομής έγινε με τη συγχρηματοδότηση της κυβέρνησης κατά 90 εκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης με συνολικό κόστος τα 150 εκατομμύρια.


Στη σύντομη ιστορία του αγώνα της Σιγκαπούρης (ο πρώτος αγώνας έγινε το 2008) μόνο τρεις οδηγοί έχουν γευτεί τη χαρά της νίκης: οι Fernando Alonso, Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Η νίκη του Alonso το 2008, βέβαια, έχει στιγματιστεί από το γνωστό σκάνδαλο που ονομάστηκε crashgate.
Ο Ισπανός πήρε ακόμα μια νίκη το 2010 με Ferrari ενώ τα δύο τελευταία χρόνια κυρίαρχος του αγώνα είναι ο Sebastian Vettel με τη Red Bull και αυτός αναμένεται να έχει το πάνω χέρι και φέτος.

20595.jpg



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

20601.jpg


Η διαδρομή των 5,065 χιλιομέτρων  αποτελείται από 23 στροφές συνολικά με 9 από αυτές να είναι δεξιές και 14 αριστερές.
H πιο γρήγορη είναι η δέκατη, στην οποία τα μονοθέσια εισέρχονται με 135 km/h, ενώ στο κιβώτιο έχουν τρίτη.
Οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν τους κινδύνους και τις δυσκολίες ενός circuit δρόμου υπό το φως των προβολέων με τους τοίχους να παραμονεύουν.
Εκτός από ορισμένα σημεία, ένα εκ των οποία είναι η Raffles Boulevard, που τα μονοθέσια αγγίζουν σχεδόν τα 300 χλμ/ώρα, η υπόλοιπη διαδρομή αποτελείται από αργά κλειστά κομμάτια.
Μόνο στο 44% του γύρου οι οδηγοί βρίσκονται με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα με το μεγαλύτερο κομμάτι να είναι για 650 μέτρα και για 9 δευτερόλεπτα.


http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2013/1@F1/19%208dp1.jpg[/img[/URL]]

Η μεγάλη κλίση στις πτέρυγες είναι απαραίτητη για τα κλειστά κομμάτια της διαδρομής, έτσι η μέση ωριαία ταχύτητα είναι στα 170 χλμ/ώρα ενώ η μέση ωριαία ταχύτητα διέλευσης από τις στροφές είναι στα 105 χλμ/ώρα.
Τη μεγαλύτερη ταχύτητα τα μονοθέσια αποκτούν στην ευθεία πριν την έβδομη στροφή, όπου και αγγίζουν τα 298 km/h με 7η στο κιβώτιο.
Εκτός του ότι οι οδηγοί θα πρέπει να αγωνιστούν νύχτα και να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους και τον οργανισμό τους γι αυτό, έχουν να αντιμετωπίσουν και την πολύ υψηλή υγρασία που συνήθως επικρατεί.
Η φύση της διαδρομής ταλαιπωρεί πολύ τα φρένα και τα κιβώτια ταχυτήτων με τους οδηγούς να κάνουν περίπου 40 αλλαγές ανά γύρο.


Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS.  Η πρώτη ανάμεσα στις στροφές 5 και 7 και η δεύτερη στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

[img]http://i.imgbox.com/aceiY7j7.jpg

Γύροι Αγώνα: 61
Μήκος γύρου: 5.065
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.828
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:45.599 από τον Κίμι Ράικονεν το 2008 με Ferrari
Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:51.033 Νίκο Χουλκενμπεργκ (Force India)
Pole position 2012: 1:46.362  Λιούις Χάμιλτον (McLaren)



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart2/juni-2-2013/pirelli-canada-tyres.JPG[/img[/URL]]

Το GP Σιγκαπούρης διεξάγεται σε δημόσιους δρόμους, οπότε οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Η πολύ μαλακή (P Zero Red) γόμα επανεμφανίζεται μετά τον Καναδά και στον νυχτερινό αυτόν αγώνα θα συνδυαστεί με τη μεσαία (P Zero White)  γόμα της Pirelli.
Η επιλογή αυτή είναι διαφορετική από την περσινή, καθώς το 2012 η ιταλική εταιρεία είχε φέρει τις δύο μαλακότερες γόμες της. Όλοι οι πρώτοι πέρυσι έκαναν 2 pit stop.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]


[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/20600/20605.jpg
Η Σιγκαπούρη βρίσκεται στην τροπική ζώνη, κάτι σημαίνει ότι οι τροπικές καταιγίδες είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Μέχρι στιγμής τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν επηρεάσει τον αγώνα, ωστόσο το ενδεχόμενο βροχής δημιουργεί ερωτηματικά για την ασφάλεια του αγώνα καθώς κανείς δεν ξέρει πώς θα είναι η ορατότητα με την αντανάκλαση του τεχνητού φωτισμού πάνω στη βρεγμένη πίστα.
Η πρόγνωση αναφέρει αναφέρει μικρή πιθανότατα βροχής.
Η θερμοκρασία θα είναι περί των 32 βαθμών Κελσίου.

[size=15pt]TV[/size]

Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη την Κυριακή στις 15:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Ο αγώνας κατάταξης είναι το Σαββάτο στις 16:00 και ο OTE TV τον μεταδίδει ζωντανά όπως και τα ελεύθερα δοκιμαστικά.


16124.jpg


20-22 σεπτεμβριου  :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Ωχ.....πως έκανε τέτοιο λάθος ο Cristiano? :think:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ωχ.....πως έκανε τέτοιο λάθος ο Cristiano? :think:


Γάματα!  :S :S  Έχω μείνει στην Monza !!!  :huh: :huh: Ελπίζω να πιάσει το ξεμάτιασμα!! :2funny:


20617.jpg



Red Bull και Mercedes έδειξαν ότι θα έχουν τον πρώτο λόγο αύριο για την pole position.
Η Ferrari ως συνήθως δεν έχει μονοθέσιο να διεκδικήσει pole.
O Φέτελ ήταν μακράν ο ταχύτερος ενώ ο Χάμιλτον ψαχνόταν με set up που να του δίνει υψηλή τελική. Στον αντίποδα η Lotus δοκίμασαν set up με πολύ χαμηλή τελική προσπαθώντας να βρουν κάθετη δύναμη. Να δούμε τις τελικές ρυθμίσεις αύριο.
Η φθορά των ελαστικών έδειξε ότι πάμε για αγώνα 2 pit stop με την μέση γόμα.
Πολύ δύσκολα θα επιχειρηθεί κάτι άλλο, καθως το μακρύ pit lane κάνει αυτοκτονική την στρατηγική με 3, ενώ το ένα δεν φαίνεται εφικτό.
Ερωτηματικό μόνο αν κάποιος έχει αχρησιμοποίητη πολύ μαλακή γόμα η οποία στους λίγους γύρους έχει διαφορά μεγαλύτερη των 2 sec.


 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Δεν πειράζει.....όλοι κάνουμε λάθη...
Να είσαι καλά.......οι πληροφορίες που μας δίνεις για την Ferrari,δεν είναι πάλι ευχάριστες... :(
Θα πιάσει,θα πιάσει... :cheesy:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
20623.jpg


Ακόμα μια pole 5η φετινή για τον Σεμπάστιαν Φέτελ  στους φωταγωγημένους δρόμους της Σιγκαπούρης.

Δίπλα του αύριο θα είναι ο Νίκο Ρόσμπεργκ ενώ στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα είναι ο Ρομάν Γκροσάν με τον Μαρκ Γουέμπερ.
Στη τρίτη σειρά θα είναι οι Χάμιλτον και Μάσα που πήρε καλύτερη θέση από τον Αλόνσο που έμεινε 7ος.
Ο Κίμι Ραϊκόνεν που είχε πόνους στην πλάτη παρότι αρχικά ανακοινώθηκε ότι δεν θα συμμετάσχει πήρε τελικά μέρος στις κατατακτήριες και θα εκκινήσει 13ος.


Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:42.841
2. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.091
3. Γκροσάν, Lotus, +0.217
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.311
5. Χάμιλτον, Mercedes, +0.413
6. Μάσα, Ferrari, +1.049
7. Αλόνσο, Ferrari, 1.097
8. Μπάτον, McLaren, +1.441
9. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +1.598
10. Γκουτιέρες, Sauber

11. Χούλκενμπεργκ, Sauber
12. Βερνιέ, Toro Rosso
13. Ραϊκόνεν, Lotus
14. Πέρες, McLaren
15. Σούτιλ, Force India
16. Μπότας, Williams

17. Ντι Ρέστα, Force India
18. Μαλδονάδο, Williams
19. Πικ, Caterham
20. Φαν Ντερ Γκάρντε, Caterham
21. Μπιανκί, Marussia
22. Τσίλτον, Marussia

adhOgjYU.jpg
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Καλά μια από τα ίδια θα φύγει μπροστά ο γερμανός και άντε γεια!! :S :S
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Εντάξει δεν είναι το ίδιο με Monza γιατί εδώ είναι πιθανά και τα απρόοπτα.
Στα 5 χρόνια του αγώνα είχαμε 8 φορές αυτοκίνητο ασφαλείας. Θα έχουν και οι πίσω την ευκαιρία τους με μια σωστή στρατηγική, αλλά σίγουρα οι μπροστά έχουν πλεονέκτημα και σίγουρα ο poleman έχει το καλύτερο μονοθέσιο!

20641.jpg
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
σωστο,  καθε αγωνας ειναι ξεχωριστος και δεν ξερουμε τι θα συμβει.το κακο ειναι οτι το πρωταθλημα εχει κριθει.... :(
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Τόσα χρόνια λέγαμε για τον Σουμάχερ τώρα θα έχουμε τα ίδια και με τον Φέττελ ήμαρτον.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Περιμένω προβλέψεις,εγώ λέω φέττελ γουέμπερ γκροσάν.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Λογική η σκέψη, τον Ρόσμπεργκ που θα αντιμετωπίζει πρόβλημα με την φθορά των ελαστικών θα τον φάνε λάχανο, ο Γουέμπερ που θα κάνει καλύτερο pit stop θα περάσει δεύτερος και that’s   it !!

Αλλά όπως θα έλεγε ο Πουρναράκης: “Εκεί που σταματά η λογική, ξεκινά η Formula 1” !! :2funny: :2funny:

Και ελλοχεύει αυτοκίνητο ασφαλείας!!  :grin:

Στην Σιγκαπούρη πάντως τα κορίτσια είναι έτοιμα και έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση!

BUwyEdNCAAAdZwm.jpg

 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Λογική η σκέψη, τον Ρόσμπεργκ που θα αντιμετωπίζει πρόβλημα με την φθορά των ελαστικών θα τον φάνε λάχανο, ο Γουέμπερ που θα κάνει καλύτερο pit stop θα περάσει δεύτερος και that’s   it !!

Αλλά όπως θα έλεγε ο Πουρναράκης: “Εκεί που σταματά η λογική, ξεκινά η Formula 1” !! :2funny: :2funny:

Και ελλοχεύει αυτοκίνητο ασφαλείας!!  :grin:

Στην Σιγκαπούρη πάντως τα κορίτσια είναι έτοιμα και έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση!

BUwyEdNCAAAdZwm.jpg
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:Και βέβαια θα δούμε αν θα αντέξουνε οι κινητήρες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom