Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

Επισκέπτης
Τουλαχιστον να παρει η Ferrari τον αγωνα στη Μοντσα...
 

Επισκέπτης
«Μόνο ο Αλόνσο μπορεί να χτυπήσει τον Φέτελ»

Τον Ισπανό χαρακτήρισε ως τον μοναδικό πιλότο που μπορεί να κυνηγήσει τον τίτλο ο Μπάτον
Την άποψη ότι μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να ανταγωνιστεί και να… χτυπήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη διεκδίκηση του τίτλου εξέφρασε ο Τζένσον Μπάτον.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren προέβλεψε πως η Ferrari θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη Μόντσα, τονίζοντας πως η σκουντερία έχει πολλές πιθανότητες να πάρει τη νίκη.

«Νομίζω ότι ο Φερνάντο είναι ο μοναδικός που μπορεί να ανταγωνιστεί τον Σεμπάστιαν. Φαίνεται χαρούμενος με το μονοθέσιο του και συνεχώς βελτιώνονται. Νομίζω ότι η Ferrari θα είναι ανταγωνιστική στη Μόντσα και θα έχουν μία πολύ καλή ευκαιρία για να πάρουν τη νίκη. Είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι στο περσινό ιταλικό γκραν πρι. Ακόμη, το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει», δήλωσε ο Βρετανός πιλότος.

Πηγή: sport-fm.gr

 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Αυτό έλειπε να μην κερδίσουν και στο σπίτι τους.
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
«Μόνο ο Αλόνσο μπορεί να χτυπήσει τον Φέτελ»

Τον Ισπανό χαρακτήρισε ως τον μοναδικό πιλότο που μπορεί να κυνηγήσει τον τίτλο ο Μπάτον
Την άποψη ότι μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο μπορεί να ανταγωνιστεί και να… χτυπήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη διεκδίκηση του τίτλου εξέφρασε ο Τζένσον Μπάτον.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren προέβλεψε πως η Ferrari θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη Μόντσα, τονίζοντας πως η σκουντερία έχει πολλές πιθανότητες να πάρει τη νίκη.

«Νομίζω ότι ο Φερνάντο είναι ο μοναδικός που μπορεί να ανταγωνιστεί τον Σεμπάστιαν. Φαίνεται χαρούμενος με το μονοθέσιο του και συνεχώς βελτιώνονται. Νομίζω ότι η Ferrari θα είναι ανταγωνιστική στη Μόντσα και θα έχουν μία πολύ καλή ευκαιρία για να πάρουν τη νίκη. Είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι στο περσινό ιταλικό γκραν πρι. Ακόμη, το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει», δήλωσε ο Βρετανός πιλότος.

Πηγή: sport-fm.gr

Με άλλο αυτοκίνητο όμως...
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
η red bull ειναι ενα μονοθεσιο το οποίο ειναι πολυ δυνατο στις στροφες, εχει πολυ καλη αεροδυναμικη συμπεριφορα. στην μοντσα τον πρωτο λογο τον εχουν οι τελικες ταχυτητες, ειναι μια πιστα που δεν εχει πολλες στροφες, εξου και η ονομασια της πιστας ''ναος της ταχυτρητας''. εχει ελπιδες η φερραρι για τον συγκεκριμενο αγωνα. οσο για το πρωταθλημα, μαλλον τον πουλο...
 

Επισκέπτης
η red bull ειναι ενα μονοθεσιο το οποίο ειναι πολυ δυνατο στις στροφες, εχει πολυ καλη αεροδυναμικη συμπεριφορα. στην μοντσα τον πρωτο λογο τον εχουν οι τελικες ταχυτητες, ειναι μια πιστα που δεν εχει πολλες στροφες, εξου και η ονομασια της πιστας ''ναος της ταχυτρητας''. εχει ελπιδες η φερραρι για τον συγκεκριμενο αγωνα. οσο για το πρωταθλημα, μαλλον τον πουλο...
τω πρωταθλημα χαθηκε ηδη , αλλα για την τιμη των οπλων πρεπει να παρει την νικη στην Monza
 

pllp9

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
30
Πόντοι
1
θα σας τα πω απο κοντα φιλαρακια μολις γυρισω απο την monza οπου κ θα παρακολουθησω απο κοντα τον αγωνα! επισης ομως θα συνδυαστει κ με καλο βιζιτακι  :tits: τσι?
αντε παμε δυνατα Fernando για τη πρωτια :s&m_1:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]12ος αγώνας της σεζόν 6-8 Σεπτεμβρίου στην ιστορική πίστα της Monza[/size]

Στον «Ναό της ταχύτητας» συγκεντρώνεται αυτό το 3ημερο ο κόσμος της F1 για το Ιταλικό Grand Prix,  τελευταίο αγώνα της σεζόν επί ευρωπαϊκού εδάφους.

[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

Monza_aerial_photo.jpg


Το Autodromo Nazionale Monza κατασκευάστηκε το 1922 και χρηματοδοτήθηκε από την αυτοκινητιστική λέσχη του Μιλάνου. Φιλοξένησε αμέσως αγώνες εκτός από τα διαστήματα 1929-1930 και 1939-1946.

SH-BESMONZA12D-03.jpg


Από την επίσημη έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 φιλοξενεί το Ιταλικό Grand Prix με μοναδική εξαίρεση το 1980 που ο αγώνας έγινε στην πίστα της Ίμολα.

Η ιταλική πίστα βρίσκεται λίγο έξω από το Μιλάνο στη πόλη Monza, μέσα σε ένα πάρκο με ψηλή και πυκνή βλάστηση. Η σύγχρονη εκδοχή της διαφέρει από την αρχική καθώς δεν χρησιμοποιούνται πλέον τα οβάλ τμήματα. Η εκδοχή των 10 χιλιομέτρων χρησιμοποιήθηκε μόνο 4 φορές στο πρωτάθλημα της F1 με την τελευταία να είναι το 1961 που καταργήθηκε για λόγους ασφαλείας μετά το θανατηφόρο ατύχημα του Wolfgang von Trips.

http://[URL unfurl="true"]www.blom-uk.co.uk/wp-content/uploads/2011/09/Monza-GP.jpg[/img[/URL]]

Η νέα χάραξη έχει συνολικό μήκος 5,793 χιλιόμετρα και τα μονοθέσια της Formula 1 πρέπει να καλύψουν 53 γύρους.

Πολυνίκης της Monza είναι ο Μίκαελ Σουμάχερ με πέντε νίκες, όλες με Ferrari: (1996,1998,2000,2003 και 2006).
Από τους εν ενεργεία πιλότους στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έχουν βρεθεί 2 φορές οι Φερνάντο Αλόνσο (2007 McLaren, 2010 Ferrari) και  Σεμπάστιαν Φέτελ (2008 Toro Rosso, 2011 Red Bull),  ενώ μια νίκη έχει ο Λιούις Χάμιλτον (2012 McLaren).
Από τους υπόλοιπους 19 που θα εκκινήσουν την Κυριακή, κανένας δεν έχει κερδίσει στην Monza.
Η Ferrari είναι η πολυνίκης ομάδα του σιρκουί με 19 νίκες.

[img]http://i1.prth.gr/images/FDB9685DEAF48BBBECB0F7932440EF59.jpg


[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

Monza1.jpg


Η χάραξη της πίστας είναι γνωστή για τις χαμηλές απαιτήσεις της σε κάθετη δύναμη, έχοντας 11 στροφές οι οποίες είναι κατά κύριο λόγο ανοιχτές καμπές με αποτέλεσμα τα μονοθέσια να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες.
Οι οδηγοί κινούνται στο 73%  του γύρου τέρμα γκάζι για 16 δευτερόλεπτα και 1320 μέτρα, φτάνοντας ακόμα και τα 370 χλμ/ώρα επί εποχής κινητήρων V10. Με τα σημερινά δεδομένα η τελική ταχύτητα που αναπτύσσουν τα μονοθέσια ξεπερνά τα 340 χλμ/ώρα.

http://[URL unfurl="true"]www.fia.com/sites/default/files/image_bar/image/12-italy-circuit.jpg[/img[/URL]]

Η πολύ μικρή απαιτούμενη κάθετη δύναμη αναγκάζει τις ομάδες να σχεδιάσουν ένα ειδικό αεροδυναμικό πακέτο για τη συγκεκριμένη πίστα. Η μηχανική πρόσφυση παίζει μεγαλύτερο ρόλο καθώς η ισορροπία είναι σημαντική στα αργά chicane αλλά και στις γρήγορες ανοιχτές καμπές. Οι κινητήρες κινούνται συνεχώς στο όριο κάτι το οποίο τους καταπονεί ιδιαίτερα. Έτσι οι ομάδες για να αποφύγουν τα πυροτεχνήματα συνήθως επιλέγουν νέες μονάδες γι αυτόν τον αγώνα.

Επίσης εκτός από τους κινητήρες, τα φρένα καταπονούνται ιδιαίτερα καθώς το έντονο φρενάρισμα που απαιτείται ιδίως στην πρώτη στροφή της πίστας τα φέρνει στα όριά τους αφού αναπτύσσονται δυνάμεις τις τάξης των 5 g. Τα κιβώτια ταχυτήτων περνούν λιγότερο δύσκολες ώρες καθώς οι αλλαγές ταχυτήτων ανά γύρο κυμαίνονται γύρω στις 46. Η μέση ωριαία ταχύτητα στην ιταλική πίστα είναι κοντά στα 240 χλμ/ώρα.
Η πρώτη επαφή με την πίστα θέλει ιδιαίτερη προσοχή κατά τη φάση του φρεναρίσματος, επειδή η αγωνιστική γραμμή είναι σκονισμένη και δεν έχει στρωθεί με την απαραίτητη γόμα. Η Monza προσφέρει αρκετές ευκαιρίες προσπεράσματος με την καλύτερη στα φρένα για το πρώτο chicane.


Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS. Η πρώτη στη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και η δεύτερη στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές 7 και 8.

[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/flash/races/circ_diagrams/circuitmap_image/monza.jpg[/img[/URL]]

[b]Γύροι Αγώνα: 53
Μήκος γύρου: 5.793
Χιλιόμετρα αγώνα: 306.720
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:21.046 από τον Ρούμπενς Μπαριτσέλο το 2004 με Ferrari
Νικητής 2012: Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:27.39 Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes)
Pole position 2012: 1:24.010  Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
[/b]


[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
[img]http://4troxoi.24man.com.cy/assets/modules/kat/articles/201305/2032/images/det_pirelli_orange_white.jpg

Για τη Monza οι φετινές επιλογές της Pirelli για τις γόμες των ελαστικών της είναι οι ίδιες με του προηγούμενου αγώνα στο Spa, δηλαδή η μεσαία (P Zero White) και η σκληρή (P Zero Orange).

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών Πωλ Χέμπερι ανέφερε: «Η Mόντσα είναι ο εντός έδρας αγώνας μας, απέχοντας περίπου μισή ώρα από τα κεντρικά γραφεία μας στο Μιλάνο. Εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κάποιος γιατί ονομάζεται ‘Ναός της Ταχύτητας’: είναι πράγματι η ταχύτερη πίστα από όλες του ημερολογίου, ενώ οι μεγάλες ευθείες και οι γρήγορες στροφές καταπονούν υπέρμετρα τα ελαστικά. Αυτό σημαίνει ότι η υπερθέρμανση και η αποκόλληση του πέλματος (blistering) ενδέχεται να δημιουργήσουν πρόβλημα εάν δεν είναι ελεγχόμενα. Επομένως, η σωστή διαχείριση των ελαστικών μπορεί να έχει πολύ σημαντική επίδραση στον αγώνα και στη στρατηγική - κάτι που οι ομάδες θα αξιολογήσουν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Εδώ δοκιμάζονται όχι μόνον οι επιδόσεις των ελαστικών αλλά και η αντοχή τους, καθώς χτυπάνε με υψηλές ταχύτητες στα κέρμπ, μία ακόμα σημαντική παράμετρο του αγώνα. Η Monza είναι από τους πιο δημοφιλείς αγώνες της χρονιάς, με ένα παθιασμένο πλήθος tifosi – οπαδών της Ferrari – να περιμένει διακαώς τον αγώνα».

Ίδια επιλογή γομών υπήρχε και πέρυσι. Οι οκτώ ης πρώτης δεκάδας έκαναν μόνο 1 pit stop, ενώ οι Mercedes που από πέρυσι αντιμετώπιζαν προβλήματα μα την φθορά πήγαν σε στρατηγική με 2.


http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]


[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/16000/16004.jpg

Η πρόγνωση αναφέρει ηλιόλουστη μέρα στα ελεύθερα δοκιμαστικά και στον αγώνα κατάταξης, ενώ για την Κυριακή υπάρχει αυξημένη πιθανότατα βροχής.
Η θερμοκρασία θα είναι περί των 27 βαθμών Κελσίου.

[size=15pt]TV[/size]

Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη την Κυριακή στις 15:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Όπως πάντα ο OTE TV εκτός από τον αγώνα μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου.

16001.jpg



 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
θα σας τα πω απο κοντα φιλαρακια μολις γυρισω απο την monza οπου κ θα παρακολουθησω απο κοντα τον αγωνα! επισης ομως θα συνδυαστει κ με καλο βιζιτακι  :tits: τσι?
αντε παμε δυνατα Fernando για τη πρωτια :s&m_1:
Λεφτά υπάρχουν...

Καλά να περάσεις...
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.357
Κριτικές
191
Like
53.950
Πόντοι
41.813
θα σας τα πω απο κοντα φιλαρακια μολις γυρισω απο την monza οπου κ θα παρακολουθησω απο κοντα τον αγωνα! επισης ομως θα συνδυαστει κ με καλο βιζιτακι  :tits: τσι?
αντε παμε δυνατα Fernando για τη πρωτια :s&m_1:


καλο βολι μεγαλε  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


για τον FERNANDO ΔΕ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ομως  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Αι καλά πάλι ο Φέττελ θα κερδίσει;;;;;;;;;;;;
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Ποιος Χουλκενμπεργκ τωρα?  :S :S

Αν φύγει μπροστά ο γερμανός από την αρχή , βράστα  :headbang:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
20391.jpg



Προφανώς αυτό που φαινόταν από καιρό είναι μη αναστρέψιμο.

Η Red Bull  έχει μακράν το καλύτερο μονοθέσιο, κάτι που φάνηκε σε όλα τα practice.

Η Mercedes ψαχνόταν με το set up, στην Lotus τα έχουν παρατήσει λόγω ελλείψεως χρημάτων και στην Ferrari που υπολειπόταν όλο το διήμερο προσπάθησαν να κάνουν ένα τρικ που δοκίμασαν και πέρυσι.

Λόγω των μεγάλων ευθειών που υπάρχουν στην Μόντσα,  έβγαιναν ο ένας πίσω από τον άλλο κολλητά.
Ο Αλόνσο κρατιόταν 0,5,sec πίσω από τον Μάσα και προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις για να κερδίζει δέκατα του δευτερόλεπτου. Στο κρίσιμο γύρο όμως που έκρινε την pole τα σκάτωσαν.
Στον γύρο εξόδου ο Αλόνσο έμεινε ένα δευτερόλεπτο πίσω και ενώ πλησίαζαν την γραμμή για να αρχίσει ο χρονομετρημένος τον έλεγαν από το team radio να πλησιάσει!
Δεν μπορώ είπε ο Μάσα πιέζει πολύ!!
Το αποτέλεσμα ήταν να είναι κοντά 1 sec πίσω και να μην μπορεί να πάρει αυτό που ήθελε, πατούσε και λίγο άσχημα στα κερμπ πιέζοντας να πλησιάσει με αποτέλεσμα να κάνει χειρότερο χρόνο και από τον «λαγό»!!!  :2funny:

20379.jpg

Ο Flavio Briatore που ήταν στο γκαράζ με τον Luca di Montezemolo δεν έφερε γούρι! :grin:

Κάνει καλές εκκινήσεις όμως! :grin:

20341.jpg


Το θέμα παραμένει ο Φέτελ που είναι μπροστά!
Υπάρχει και μικρή πιθανότητα βροχής μήπως και ανακατέψει τα πράγματα. :cheesy:

20377.jpg

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom