Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

Jigsaw24

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2013
Μηνύματα
2.416
Like
739
Πόντοι
96
:think: :think:  :S :S


Φήμες για Αλόνσο και Red Bull
Συνάντηση με εκπρόσωπο της Red Bull είχε ο μάνατζερ του Αλόνσο σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας, Bild.

Συνάντηση με εκπρόσωπο της Red Bull είχε ο μάνατζερ του Αλόνσο σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας, Bild.

Την Παρασκευή, αναφέρει η εφημερίδα, ότι ο εκπρόσωπος του Αλόνσο, Λουίς Γκαρσία Αμπάντ είχε συνομιλία με τον γενικό διευθυντή της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, με τις φήμες να αρχίζουν να οργιάζουν.

Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα ο Φερνάντο Αλόνσο είναι αρκετά απογοητευμένος από την Ferrari και την έλλειψη ανταγωνισμού και θέλει να αποχωρήσει.

«Η Red Bull δεν έχει αποφασίσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος οδηγός και το ενδεχόμενο να αποκτήσει τον Αλόνσο θα ήταν κάτι που θα την ενδιέφερε», αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα.

Μακαρι να ειναι μουφα, αν και δεν εχει αδικο εκει που λεει για ελλειψη ανταγωνισμου  :-
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
λετε ο ΓΟΥΕΜΠΕΡ να φυγει πιο νωρις?
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μακαρι να ειναι μουφα, αν και δεν εχει αδικο εκει που λεει για ελλειψη ανταγωνισμου  :-

Κάτι δεν πάει καλά στην Ferrari! Δεν έχει βελτιωθεί καθόλου παρότι έχει μεγάλο μπάτζετ!
Η Lotus παίρνει καλύτερες θέσεις στην εκκίνηση, χωρίς να διαθέτει λεφτά για την εξέλιξη! Είναι εδώ και μήνες  χωρίς τον τεχνικό διευθυντή James Allison που παραιτήθηκε  – πήγε στο team της Ferrari – έχοντας φτιάξει μια ομάδα από παιδάκια αεροδυναμιστές που μάζεψαν από το πανεπιστήμιο της Αγγλίας!!


λετε ο ΓΟΥΕΜΠΕΡ να φυγει πιο νωρις?

Μόνο αν είναι να έρθει ο Ντανιέλ Ρικιάρντο…αλλιώς δύσκολα!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
18190.jpg


Μάλλον το γλυκοκοιτάζει αλλά ο αφεντικό της «σκουντερία», Στέφανο Ντομενικάλι φρόντισε να κλείσει το παράθυρο τονίζοντας ότι η ομάδα έχει ισχυρό συμβόλαιο με τον Αλόνσο μέχρι το 2016.

17120.jpg



Ο μάνατζερ πάντως του Αλόνσο, Luis Garcia Abad έσπευσε να υποβαθμίσει τα σενάρια λέγοντας ότι η συζήτηση αφορούσε τον άλλο πελάτη του τον νεαρό Carlos Sainz Jr, γιό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του WRC Carlos Sainz, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα πήρε μέρος στις δόκιμες ελαστικών στο Silverstone με την Toro Rosso.

1375010655_extras_noticia_foton_7_0.jpg



Το ίδιο έκανε και ισπανός πιλότος:
«Είμαι χαρούμενος στη Ferrari. Φυσικά θα πρέπει να βελτιώσουμε πολύ το μονοθέσιο, αν θέλουμε να έχουμε ελπίδες κατάκτησης του πρωταθλήματος»,  ήταν η δήλωσή του, κόντρα στη φημολογία που τον φέρνει να ψάχνει την έξοδο απογοητευμένος από τη χαμηλή ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου του!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Κάτι δεν πάει καλά στην Ferrari! Δεν έχει βελτιωθεί καθόλου παρότι έχει μεγάλο μπάτζετ!
Η Lotus παίρνει καλύτερες θέσεις στην εκκίνηση, χωρίς να διαθέτει λεφτά για την εξέλιξη! Είναι εδώ και μήνες  χωρίς τον τεχνικό διευθυντή James Allison που παραιτήθηκε  – πήγε στο team της Ferrari – έχοντας φτιάξει μια ομάδα από παιδάκια αεροδυναμιστές που μάζεψαν από το πανεπιστήμιο της Αγγλίας!!


18407.jpg


Ανακοινώθηκε και επίσημα από την Ferrari η  πρόσληψη του James Allison, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα τεχνικού διευθυντή, θέση που κατείχε μέχρι το Μάιο στη Lotus.

Ο μέχρι πρότινος τεχνικός διευθυντής Pat Fry αλλάζει πόστο και αναλαμβάνει διευθυντής μηχανικών.
Αμφότεροι θα αναφέρονται  απευθείας στο αφεντικό της ομάδας, Stefano Domenicali.

Την έλευση του James Allison επιθυμούσε και ο Alonso, που είχε συνεργαστεί μαζί του και στην Renault.
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Αυτά είναι καλά νέα!!  :dancing:

Ο Άλισον είχε στήσει ένα πολύ καλό μονοθέσιο στην Lotus με μικρό μπάτζετ.
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Πλάκα πλάκα τα τελευταία 10 χρόνια η φερράρι έχει πάρει 1 πρωτάθλημα και σε αυτό ακόμα κοιμήθηκε ο Θεός.
Σύμφωνοι πλησίασε σε άλλα 4 πάρα πολύ κοντά αλλά κατά τη διάρκεια της χρονιάς δεν έπειθε.

Συνεχίζει πεισματικά να κρατάει το χειρότερο team manager της σύγχρονης εποχής στη φ1,
συντηρεί το πιο βαριεστημένο ανθρώπινο δυναμικό,
έχει τραγική έλλειψη σε διευθυντικά στελέχη,
είναι ανυπαρκτη στα πρωταθλήματα προπαρασκευής για την φ1,
ουσιαστικά δεν διαθέτει φυτώριο οδηγών,
πληρώνει το γεγονός ότι με έδρα στην Ιταλία δείχνει τραγικά απομονωμένη τώρα που δεν υπάρχει άλλη Ιταλική ομάδα στη φ1
και εξακολουθεί να κρατά τον πιο γελοίο δεύτερο οδηγό στο πρωτάθλημα διατηρώντας την φιλοσοφία του Τοντ
πίσω από τις αρχές της δεκαετίας του '90!!

Εκεί στη φερράρι δεν περνάνε καλά και αυτό φαίνεται.
Επαναλλαμβάνουν πάλι τα λάθη της δεκαετίας του '80.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
εγω απορω πως θα γινει να συνυπαρξουν ΑΛΟΝΣΟ-ΒΕΤΤΕΛ στην ιδια ομαδα δεν γινεται. θα την τιναξουν στον αερα οπως τοτε στην ΜΑΚΛΑΡΕΝ με τον ΧΑΜΙΛΤΟΝ που χασαν το πρωταθλημα επειδη ηταν στα μαχαιρια.το αγαπημενο παιδι στην  ΡΕΝΤ-ΜΠΟΥΛ ξερουμε ποιος ειναι , για σκεφτητε να παει και  ο ΑΛΟΝΣΟ εκει και να δινουν αβαντα στον μικρο οπως κανουν τωρα με τον ΓΟΥΕΜΠΕΡ ο ΑΛΟΝΣΟ θα τα γαμησει ολα εκει μεσα, και οπως εχουμε δει και οι δυο δεν καταλαβαινουν απο team-orders.Iσως λεω ισως να ηταν στημενο το ολο σκηνικο απο τον ΑΛΟΝΣΟ για να τους χτυπησει το κωδωνα του κινδυνου να κανουν κατι στην ομαδα και φτιαξουν ενα πιο καλο μονοθεσιο.Βεβαια ποτε μην λες ποτε. Το αλλο που θελω να προσθεσω ειναι οτι του χρονου αλλαζουν οι κανονισμοι με τους κινητηρες και δεν ξερουμε ποια ομαδα θα ειναι η καλυτερη και ποια θα φτιαξει το καλυτερο μονοθεσιο γιατι ολοι θα ξεκινησουν απο το μηδεν αρα η ΦΕΡΡΑΡΙ μπορει του χρονου να πεταει και η ΡΕΝΤ-ΜΠΟΥΛ να μην πηγαινει βημα ( λεμε τωρα ). Εγω πιστευω οτι θα κατσει στην ΦΕΡΡΑΡΙ και αν του χρονου η ομαδα τα παει χαλια μετα θα το ξανασκεφτει ο ΑΛΟΝΣΟ ετσι κι αλλιως οποιος και να παει στην ΡΕΝΤ-ΜΠΟΥΛ θα του κανουν συμβολαιο  για ενα χρονο.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Φέτελ: «Προτιμώ Ραϊκόνεν από Αλόνσο»[/size]


"I'd prefer Kimi. I have to be careful now, nothing against Fernando. I really respect him a lot as a driver.
"I respect Kimi on track and off track because he has always been really straight with me. From that point of view, it might be a bit easier."


http://[URL unfurl="true"]www.aldia.cr/motores/Kimi_Raikkonen-Fernando_Alonso-Sebastian_Vettel-Formula_1_ALDIMA20130317_0001_16.jpg[/img[/URL]]


Ο Κίμι Ραϊκόνεν και ο Φερνάντο Αλόνσο (μαζί με τον ανερχόμενο Ντάνιελ Ρικιάρντο) είναι οι επικρατέστεροι για τη θέση του δεύτερου πιλότου της Red Bull από το 2014, όταν και θα αποχωρήσει από την ομάδα ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο «πρώτος» πιλότος της ομάδας, Σεμπάστιαν Φέτελ, έκανε σαφή την προτίμησή του επιλέγοντας τον Φινλανδό της Lotus από τον Ισπανό της Ferrari.


«Θα προτιμούσα τον Κίμι. Δεν έχω τίποτα με τον Φερνάντο. Πραγματικά τον σέβομαι σαν πιλότο. Όμως σέβομαι τον Κίμι εντός κι εκτός πίστας, γιατί ανέκαθεν ήταν ευθύς μαζί μου. Από αυτή την άποψη θα ήταν πιο εύκολη η συνεργασία μας», δήλωσε ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής στο BBC.
 

KRITIKOS1985

Σεβαστός
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.181
Κριτικές
55
Like
371
Πόντοι
1.640
Άστα αυτά Σεμπάστιαν κ πες ότι θα σε πάει αίμα μόλις βρεθείτε στην ίδια ομάδα κ τρέξει με το ίδιο αμάκι με σένα κ όχι με τις μαλακίες που φτιάχνει επί σειρά ετών η Φεράρι...
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Με tweet διέψευσε τις φήμες!  :grin:

abzOVxX1.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]11ος αγώνας της σεζόν 23-25 Αυγούστου στην πίστα του Spa στο Βέλγιο.[/size]

Μετά από 4 εβδομάδες διακοπών το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με το Βελγικό grand prix στην πίστα του Σπα, προτελευταία κούρσα επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Οι διακοπές τουλάχιστον 2 εβδομάδων - σύμφωνα με τους κανονισμούς - ήταν υποχρεωτικές για όλους καθώς τα εργοστάσια των ομάδων έμειναν κλειστά από 4-18 Αυγούστου, και τις όποιες αναβαθμίσεις φέρουν οι ομάδες τις είχαν έτοιμες από πριν

[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2012/08/SH-Spa24H-005.jpg[/img[/URL]]

Spa Francorchamps, ένα όνομα γεμάτο ιστορία η οποία ξεκινά από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Η πίστα σχεδιάστηκε το 1920 από τους Jules de Their και Henry Langlois Van Ophem χρησιμοποιώντας τους δημόσιους δρόμους μεταξύ τριών πόλεων του Βελγίου, το Francorchamps, το Malmedy και το Stavelot.

[img]http://farm3.staticflickr.com/2131/5760810451_38c50c949b_z.jpg

Στο καλεντάρι της Formula 1 μπήκε για πρώτη φορά το 1950 με διαδρομή 14.120 μέτρων  μέσα στο δάσος των Αρδεννών.
Το Βελγικό GP στο Σπα μαζί με αυτά στο Μονακό, στο Σίλβερστον και στη Μόντσα αποτελούν την παλιά φρουρά πιστών στη F1.

Το ανασχεδιασμένο Spa έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1983 και από το 1985 είναι ο μοναδικός προορισμός της Formula 1 στο Βέλγιο.

1970_belgian_grand_prix_start_by_f1_history-d5hkpqx.png


Η νέα διαδρομή των 7.004 μέτρων  το καθιστά το μεγαλύτερο σε μήκος σιρκουί του πρωταθλήματος, ενώ έγινε προσπάθεια να κρατηθεί ο χαρακτήρας της αρχικής διαδρομής.Πιο σημαντική έλλειψη θεωρείται το πολύ γρήγορο και πολύ δύσκολο chicane Masta Kink που βρισκόταν στη μέση των δύο πολύ μεγάλων ευθειών Malmedy και Stavelot.

http://[URL unfurl="true"]www.ardennes-verhuur.be/files/modules/toerisme/101_RW-Spa-Francorchamps-1920x1200.jpg[/img[/URL]]

Το ιστορικό grand prix έλειπε από το πρόγραμμα του 2006 και μετά τις υποσχέσεις που δόθηκαν από τους διοργανωτές του αγώνα ότι θα γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο χώρο των πιτ, το αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστον, συμφώνησε να επανέρθει από το 2007. Οι εργασίες ανακαίνισης σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ανέρχονται στα 80 εκατομμύρια δολάρια!
[img]http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2006/09/fernandoalonso_renault_spa-francorchamps_2005.jpg[/img[/URL]]

Δυο θρύλοι του αγωνίσματος είναι στην κορυφή της λίστας με τις περισσότερες νίκες στο Spa: Michael Schumacher (6 νίκες) , Ayrton Senna (5 νίκες), Jim Clark (4 νίκες) και Kimi Räikkönen (4 νίκες: 2004, 2005 McLaren και 2007,2009 Ferrari).

[img]http://farm9.staticflickr.com/8254/8696252825_5fe5fbb042_o.jpg

O Ραϊκόνεν είναι και ο μόνος εν ενεργεία πιλότος που έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου περισσότερες από μια φορές.
%CE%A1%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CC%81%CE%BD%CE%B5%CE%BD.jpg


Από μια νίκη έχουν Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον, Τζέισον Μπάτον και Φελίπε Μάσα.

Απουσιάζει το όνομα του 2 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο που δεν έχει κερδίσει ποτέ στο Spa, η Ferrari όμως είναι η πολυνίκης ομάδα με 16 νίκες.



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

dyn001_original_550_490_pjpeg_2567348_153e00e63f00945e47289516835e8bdf.jpg


Οι 19 στροφές της πίστας χρειάζονται μοναδική προσέγγιση σε κάθε μία από αυτές, με τις 9 από αυτές να είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 10 αριστερές.
Από το σύνολο της διαδρομής δύο στροφές είναι αυτές που ξεχωρίζουν, η ανηφορική Eau Rouge στην αρχή του γύρου και η Blanchimont με τη διπλή κορυφή.

Οι δυνάμεις g που δέχονται οι οδηγοί της F1 είναι πολύ μεγάλες, στη συγκεκριμένη πίστα όμως αυτό είναι ακόμα πιο έντονο. Καθώς ανηφορίζουν με 300 χλμ/ώρα το λόφο της Eau Rouge δέχονται 3.5 αρνητικά g. Είναι το μοναδικό σημείο σε όλο το πρωτάθλημα που συμβαίνει αυτό.

Οι οδηγοί βρίσκονται στο 70% του γύρου με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα ξεπερνώντας τα 320 χλμ/ώρα στη μεγάλη ευθεία Kemmel προτού πέσουν στα φρένα για τη Les Combes. Για 24 δευτερόλεπτα και 1.865 χιλιόμετρα από τη La Source μέχρι τη Les Combes οι κινητήρες δουλεύουν στο όριο, με δυσκολότερο σημείο για τη λειτουργία τους το πέρασμα από την Eau Rouge.

accZTg5R.jpg


Υπάρχουν δύο βασικές κατευθύνσεις για το στήσιμο του μονοθέσιου στο Spa.
Σετάρισμα με πολύ υψηλό επίπεδο της κάθετης δύναμης δίνει πολύ γρήγορο χρόνο στο sector 2 αλλά υστερεί σε τελική ταχύτητα με αποτέλεσμα να υπολείπεται σε χρόνο στα sector 1 & 3 που έχουν τις μεγάλες ευθείες.
Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι πιλότοι σε συνεργασία με τους μηχανικούς ψάχνουν το ιδανικό set-up με μια ενδιάμεση λύση που θα τους δίνει τον συνολικά ταχύτερο γύρο.
Επιλέγουν συνήθως μέτριες κλίσεις στις πτέρυγες ώστε να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις στροφές αλλά και στις μεγάλες ευθείες.

Στο Spa φρένα και ελαστικά δεν καταπονούνται ιδιαίτερα, υπάρχει όμως μεγάλη ανησυχία για τους κινητήρες, που σε πολύ μεγάλο μέρος της πίστας λειτουργούν στο όριο των στροφών, ενώ η μέση ωριαία ταχύτητα του γύρου είναι αρκετά υψηλή, αγγίζοντας τα 237 χλμ/ώρα.

Οι περισσότερες ομάδες επιλέγουν να έρθουν στο Βέλγιο με αχρησιμοποίητο κινητήρα.

Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS. Η πρώτη ανάμεσα στις στροφές 4 και 5 και η δεύτερη στη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

adyAl6WM.jpg


Γύροι Αγώνα: 44
Μήκος γύρου: 7.004
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.052
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:47.263 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2009 με Red Bull
Νικητής 2012: Τζέισον Μπάτον  (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:52.822 Μπρούνο Σένα (Williams)
Pole position 2012: 1:47.573 Τζέισον Μπάτον  (McLaren)



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
det_pirelli_orange_white.jpg


Παρότι όπως προείπαμε στο Spa τα ελαστικά δεν καταπονούνται πάρα πολύ, η Pirelli έφερε  τις δύο σκληρότερες γόμες της, την μεσαία (P Zero White) και την σκληρή (P Zero Orange).  Ίδια επιλογή υπήρχε και πέρυσι  και ο Τζέισον Μπάτον κέρδισε κάνοντας μόνο ένα pit stop όπως και ο δεύτερος Σεμπάστιαν Φέτελ.

http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery εξήγησε την δική τους προσέγγιση:
«Στο Σπα ασκούνται υψηλά φορτία στα ελαστικά τόσο κατακόρυφα σε στροφές με μεγάλη υψομετρική διαφορά όπως η Eau Rouge αλλά και πλευρικά σε στροφές όπως η Blanchimont. Συχνά τα ελαστικά πιέζονται από συνδυασμούς δυνάμεων που ασκούνται με διαφορετική φορά και διεύθυνση ταυτόχρονα. Η προστασία τους κατά τη διάρκεια ενός γύρου είναι ακόμη πιο σημαντική λόγω του αυξημένου μήκους της πίστας.»
Συνοπτικά, η άποψή τους είναι ότι η συντηρητική προσέγγιση που έκαναν θα δώσει στους οδηγούς τη δυνατότητα να πιέσουν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, χωρίς να φοβούνται υπερβολικά για την καταπόνηση των ελαστικών τους.



[size=15pt]Καιρός:[/size]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.msfree.gr/photos2010/belgian%20gp-spa4_500x333.jpg[/img[/URL]]

Η συζήτηση για τα ελαστικά θα έχει μικρή σημασία αν υπάρξει βροχή που θα ελαχιστοποιήσει την χρήση των ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα.
Η πρόγνωση αναφέρει βροχή το σαββατοκύριακο, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του σιρκουί  είναι οι συνεχώς μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες στην καρδιά του δάσους των Αρδεννών.
Αυτό σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος της διαδρομής δημιουργεί προβλήματα στους οδηγούς καθώς μπορούν να αντιμετωπίσουν διαφορετικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του γύρου. Η πίστα μπορεί να είναι βρεγμένη σε ένα κομμάτι της ενώ σε κάποιο άλλο να είναι τελείως στεγνή.

[size=15pt]TV[/size]

Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη την Κυριακή στις 15:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Όπως πάντα ο OTE TV εκτός από τον αγώνα μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/15800/15866.jpg
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.356
Κριτικές
191
Like
53.948
Πόντοι
41.813
καιρος ηταν. λιγη δραση βαρεθηκα να μην εχει τιποτα αξιολογο πια
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
[size=20pt]11ος αγώνας της σεζόν 23-25 Αυγούστου στην πίστα του Spa στο Βέλγιο.[/size]

Μετά από 4 εβδομάδες διακοπών το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 συνεχίζεται με το Βελγικό grand prix στην πίστα του Σπα, προτελευταία κούρσα επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Οι διακοπές τουλάχιστον 2 εβδομάδων - σύμφωνα με τους κανονισμούς - ήταν υποχρεωτικές για όλους καθώς τα εργοστάσια των ομάδων έμειναν κλειστά από 4-18 Αυγούστου, και τις όποιες αναβαθμίσεις φέρουν οι ομάδες τις είχαν έτοιμες από πριν

[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]

http://[URL unfurl="true"]www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2012/08/SH-Spa24H-005.jpg[/img[/URL]]

Spa Francorchamps, ένα όνομα γεμάτο ιστορία η οποία ξεκινά από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Η πίστα σχεδιάστηκε το 1920 από τους Jules de Their και Henry Langlois Van Ophem χρησιμοποιώντας τους δημόσιους δρόμους μεταξύ τριών πόλεων του Βελγίου, το Francorchamps, το Malmedy και το Stavelot.

[img]http://farm3.staticflickr.com/2131/5760810451_38c50c949b_z.jpg

Στο καλεντάρι της Formula 1 μπήκε για πρώτη φορά το 1950 με διαδρομή 14.120 μέτρων  μέσα στο δάσος των Αρδεννών.
Το Βελγικό GP στο Σπα μαζί με αυτά στο Μονακό, στο Σίλβερστον και στη Μόντσα αποτελούν την παλιά φρουρά πιστών στη F1.

Το ανασχεδιασμένο Spa έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1983 και από το 1985 είναι ο μοναδικός προορισμός της Formula 1 στο Βέλγιο.

1970_belgian_grand_prix_start_by_f1_history-d5hkpqx.png


Η νέα διαδρομή των 7.004 μέτρων  το καθιστά το μεγαλύτερο σε μήκος σιρκουί του πρωταθλήματος, ενώ έγινε προσπάθεια να κρατηθεί ο χαρακτήρας της αρχικής διαδρομής.Πιο σημαντική έλλειψη θεωρείται το πολύ γρήγορο και πολύ δύσκολο chicane Masta Kink που βρισκόταν στη μέση των δύο πολύ μεγάλων ευθειών Malmedy και Stavelot.

http://[URL unfurl="true"]www.ardennes-verhuur.be/files/modules/toerisme/101_RW-Spa-Francorchamps-1920x1200.jpg[/img[/URL]]

Το ιστορικό grand prix έλειπε από το πρόγραμμα του 2006 και μετά τις υποσχέσεις που δόθηκαν από τους διοργανωτές του αγώνα ότι θα γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο χώρο των πιτ, το αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστον, συμφώνησε να επανέρθει από το 2007. Οι εργασίες ανακαίνισης σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ανέρχονται στα 80 εκατομμύρια δολάρια!
[img]http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2006/09/fernandoalonso_renault_spa-francorchamps_2005.jpg[/img[/URL]]

Δυο θρύλοι του αγωνίσματος είναι στην κορυφή της λίστας με τις περισσότερες νίκες στο Spa: Michael Schumacher (6 νίκες) , Ayrton Senna (5 νίκες), Jim Clark (4 νίκες) και Kimi Räikkönen (4 νίκες: 2004, 2005 McLaren και 2007,2009 Ferrari).

[img]http://farm9.staticflickr.com/8254/8696252825_5fe5fbb042_o.jpg

O Ραϊκόνεν είναι και ο μόνος εν ενεργεία πιλότος που έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου περισσότερες από μια φορές.
%CE%A1%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CC%81%CE%BD%CE%B5%CE%BD.jpg


Από μια νίκη έχουν Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον, Τζέισον Μπάτον και Φελίπε Μάσα.

Απουσιάζει το όνομα του 2 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο που δεν έχει κερδίσει ποτέ στο Spa, η Ferrari όμως είναι η πολυνίκης ομάδα με 16 νίκες.



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]

dyn001_original_550_490_pjpeg_2567348_153e00e63f00945e47289516835e8bdf.jpg


Οι 19 στροφές της πίστας χρειάζονται μοναδική προσέγγιση σε κάθε μία από αυτές, με τις 9 από αυτές να είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 10 αριστερές.
Από το σύνολο της διαδρομής δύο στροφές είναι αυτές που ξεχωρίζουν, η ανηφορική Eau Rouge στην αρχή του γύρου και η Blanchimont με τη διπλή κορυφή.

Οι δυνάμεις g που δέχονται οι οδηγοί της F1 είναι πολύ μεγάλες, στη συγκεκριμένη πίστα όμως αυτό είναι ακόμα πιο έντονο. Καθώς ανηφορίζουν με 300 χλμ/ώρα το λόφο της Eau Rouge δέχονται 3.5 αρνητικά g. Είναι το μοναδικό σημείο σε όλο το πρωτάθλημα που συμβαίνει αυτό.

Οι οδηγοί βρίσκονται στο 70% του γύρου με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα ξεπερνώντας τα 320 χλμ/ώρα στη μεγάλη ευθεία Kemmel προτού πέσουν στα φρένα για τη Les Combes. Για 24 δευτερόλεπτα και 1.865 χιλιόμετρα από τη La Source μέχρι τη Les Combes οι κινητήρες δουλεύουν στο όριο, με δυσκολότερο σημείο για τη λειτουργία τους το πέρασμα από την Eau Rouge.

accZTg5R.jpg


Υπάρχουν δύο βασικές κατευθύνσεις για το στήσιμο του μονοθέσιου στο Spa.
Σετάρισμα με πολύ υψηλό επίπεδο της κάθετης δύναμης δίνει πολύ γρήγορο χρόνο στο sector 2 αλλά υστερεί σε τελική ταχύτητα με αποτέλεσμα να υπολείπεται σε χρόνο στα sector 1 & 3 που έχουν τις μεγάλες ευθείες.
Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι πιλότοι σε συνεργασία με τους μηχανικούς ψάχνουν το ιδανικό set-up με μια ενδιάμεση λύση που θα τους δίνει τον συνολικά ταχύτερο γύρο.
Επιλέγουν συνήθως μέτριες κλίσεις στις πτέρυγες ώστε να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις στροφές αλλά και στις μεγάλες ευθείες.

Στο Spa φρένα και ελαστικά δεν καταπονούνται ιδιαίτερα, υπάρχει όμως μεγάλη ανησυχία για τους κινητήρες, που σε πολύ μεγάλο μέρος της πίστας λειτουργούν στο όριο των στροφών, ενώ η μέση ωριαία ταχύτητα του γύρου είναι αρκετά υψηλή, αγγίζοντας τα 237 χλμ/ώρα.

Οι περισσότερες ομάδες επιλέγουν να έρθουν στο Βέλγιο με αχρησιμοποίητο κινητήρα.

Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS. Η πρώτη ανάμεσα στις στροφές 4 και 5 και η δεύτερη στη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

adyAl6WM.jpg


Γύροι Αγώνα: 44
Μήκος γύρου: 7.004
Χιλιόμετρα αγώνα: 308.052
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:47.263 από τον Σεμπάστιαν Φέτελ το 2009 με Red Bull
Νικητής 2012: Τζέισον Μπάτον  (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:52.822 Μπρούνο Σένα (Williams)
Pole position 2012: 1:47.573 Τζέισον Μπάτον  (McLaren)



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]
det_pirelli_orange_white.jpg


Παρότι όπως προείπαμε στο Spa τα ελαστικά δεν καταπονούνται πάρα πολύ, η Pirelli έφερε  τις δύο σκληρότερες γόμες της, την μεσαία (P Zero White) και την σκληρή (P Zero Orange).  Ίδια επιλογή υπήρχε και πέρυσι  και ο Τζέισον Μπάτον κέρδισε κάνοντας μόνο ένα pit stop όπως και ο δεύτερος Σεμπάστιαν Φέτελ.

http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery εξήγησε την δική τους προσέγγιση:
«Στο Σπα ασκούνται υψηλά φορτία στα ελαστικά τόσο κατακόρυφα σε στροφές με μεγάλη υψομετρική διαφορά όπως η Eau Rouge αλλά και πλευρικά σε στροφές όπως η Blanchimont. Συχνά τα ελαστικά πιέζονται από συνδυασμούς δυνάμεων που ασκούνται με διαφορετική φορά και διεύθυνση ταυτόχρονα. Η προστασία τους κατά τη διάρκεια ενός γύρου είναι ακόμη πιο σημαντική λόγω του αυξημένου μήκους της πίστας.»
Συνοπτικά, η άποψή τους είναι ότι η συντηρητική προσέγγιση που έκαναν θα δώσει στους οδηγούς τη δυνατότητα να πιέσουν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, χωρίς να φοβούνται υπερβολικά για την καταπόνηση των ελαστικών τους.



[size=15pt]Καιρός:[/size]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.msfree.gr/photos2010/belgian%20gp-spa4_500x333.jpg[/img[/URL]]

Η συζήτηση για τα ελαστικά θα έχει μικρή σημασία αν υπάρξει βροχή που θα ελαχιστοποιήσει την χρήση των ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα.
Η πρόγνωση αναφέρει βροχή το σαββατοκύριακο, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του σιρκουί  είναι οι συνεχώς μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες στην καρδιά του δάσους των Αρδεννών.
Αυτό σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος της διαδρομής δημιουργεί προβλήματα στους οδηγούς καθώς μπορούν να αντιμετωπίσουν διαφορετικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του γύρου. Η πίστα μπορεί να είναι βρεγμένη σε ένα κομμάτι της ενώ σε κάποιο άλλο να είναι τελείως στεγνή.

[size=15pt]TV[/size]

Η απευθείας μετάδοση του αγώνα είναι προγραμματισμένη την Κυριακή στις 15:00 από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Όπως πάντα ο OTE TV εκτός από τον αγώνα μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/15800/15866.jpg
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Πατώσαμε στις κατατακτήριες .  :S

Πίσω και από Ντι Ρέστα και  Μπάτον ρε πούστη μου  :headbang: :headbang:


20123.jpg


Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα στο Q3 ήταν καθαρά θέμα τύχης και η κατάταξη δεν είναι αντιπροσωπευτική των δυνατοτήτων των αυτοκίνητων.

Το Q2 το είχαν κάνει όλοι με την μέση γόμα σε στεγνό οδόστρωμα.
Με το που ξεκίνησε το 10λεπτο στο Q3 άρχισε ψιχάλα και βγήκαν όλοι αμέσως – εκτός του Ντι Ρέστα που περίμενε στα πιτ - με σλικ ελαστικά πάλι,  να προλάβουν να πάρουν  χρόνο.
Μέχρι να ολοκληρώσουν το γύρο εξόδου η το ψιλόβροχο δυνάμωσε  με αποτέλεσμα όταν ξεκίνησαν τον χρονομετρημένο γύρο  να γλιστρούν. Δεν τον ολοκλήρωσε κανένας και μπήκαν όλοι ο ένας πίσω από τον άλλο να αλλάξουν ελαστικά και να βάλουν ενδιάμεση βρόχινη , αλλά και καύσιμα αφού είχαν υπολογίσει αρχικά για 3 γύρους.
Εκείνη την ώρα βγήκε ο Ντι Ρέστα με τα ενδιάμεσα (Green Intermediate), βρήκε την πίστα σε καλή κατάσταση και έκανε 2:02.332 τον χρόνο που του έδωσε τελικά την 5η θέση.
Ο Μάσα επέλεξε να μην βάλει καύσιμα και άλλαξε ελαστικά σαν να κάνει πιτ στοπ και βγήκε πίσω από τον Ντι Ρέστα  προσπαθώντας να προλάβει  την πίστα χωρίς πολύ βροχή κάνοντας το  2:04.059 που τότε τον έφερνε 2ο.
Οι υπόλοιποι έκαναν  χειρότερους χρόνους γιατί στο λεπτό που έχασαν η η πίστα είχε βραχεί αρκετά  και ενώ πηγαίναμε για τον Ντι Ρέστα   pole man η βροχή σταμάτησε τελείως  και η πίστα στέγνωνε με τα περάσματα των μονοθεσίων. Αποτέλεσμα ήταν να κατεβαίνουν οι χρόνοι αλλά ο Μάσα δεν είχε καύσιμα να κάνει άλλους και μπήκε στα πιτ,  αφού τα 7 χιλ του γύρου δεν τον έφταναν να προλάβει να χρονομετρηθεί ξανά.
Γουέμπερ, Φέτελ, Χάμιλτον,  πέρασαν  τελευταίοι την γραμμή πριν μηδενίσει το χρονόμετρο βρήκαν την πίστα στην καλύτερή της κατάσταση και πήραν αντίστοιχα τις 3 πρώτες θέσεις.


5fb3fb272103084.jpg



20115.jpg

Τι γκαντεμιά είναι αυτή, θα μπορούσε να λέει ο Αλόνσο!

Τέλος πάντων έτσι είναι η ζωή υπάρχουν και τα απρόοπτα.


Βροχή αναμένεται και αύριο που μπορεί να ανακατέψει τα πράγματα.

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
20151.jpg


Δεν έβρεξε τελικά και μετά από έναν μονότονο αγώνα ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκμεταλλεύτηκε  την υπεροχή της Red Bull και πήρε ακόμα μια νίκη.

20163.jpg


Αναλυτικά η κατάταξη στο Σπα:
acgu47DT.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Bαθμολογία των οδηγών:
adqPeP7J.jpg



Bαθμολογία των κατασκευαστών:
adpXRTzW.jpg




Επόμενος αγώνας 6-8 Σεπτεμβρίου στη Μόντσα.

16001.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom