Νέα

300 Η ταινία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tomito
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Απλά ο Man έκανε το ''HEAT''.Τα σχόλια δικά σας.
 

rainmaker13

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2007
Μηνύματα
211
Like
2
Πόντοι
1
Επιμένω ότι είναι ταινίες όμως.

Πίστεψε με, κανείς κινηματογραφόφιλος δεν θέλει να του απαριθμήσεις τις ανακρίβειες. Είναι το πλέον σπαστικό. Κάτι trekkies έχουν τέτοιες εμμονές.

Και ένα σχολιάκι που διάβασα πιο πάνω. Αμερικανιά ο Μαν? Λίγο σεβασμό ρε παιδιά στον μεγαλύτερο εν ζωή δημιουργό.

Και'γω κινηματογραφόφιλος είμαι και μάλιστα από τους φανατικούς.Απλά δεν ασπάζομαι τέτοιου είδους ταινίες.
 

miata954

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2006
Μηνύματα
33
Like
2
Πόντοι
0
THE LIES OF ?TROY?
Another effort of distortion of the Greek (Hellenic) history, took place in the Wolfgang Petersen?s TROY. We?d like to believe that these historical inaccuracies took place in order to serve a demanding script or because of the script?s writer lack of historical knowledge. But the scale of the distortion is so big that made us suspicious about the intensions of the producers. Below we restore the truth for those who intend to see (or have seen) the movie to use as a guide:
 
1. Helen did not leave Menelaus because he was ugly or because she was not happy with him, but according to the myth, Helen was the price, the goddess Aphrodite had promised to Paris, in order to elect her as the most beautiful goddess between the other two contestants Hera and Athena. Menelaus was not less handsome than Paris.

2. The war lasted ten years. Not ten days.

3. It was not a war between Greeks (Hellenes) and Trojans. It was a civil war between greek kingdoms. The term Greek was not in use at that time. In Homer (ILIAD B, 684 ? 685 and P, 595) Greeks (Hellenes) is the alternative name for Myrmidons, the citizens of Fthia of Thessaly who had Achilles as a leader. Homer names Greeks as: Argives, Achaeans, Ionians and Trojans. The greek (Hellenic) route of the Trojans is obvious since they talked the same language as the others, they had the same habits, they believed in the same gods, and they shared the same names.

4. Menelaus did not die in Troy.

5. Agamemnon did not die in Troy. He was murdered by his wife Clytemnestra in Argos.

6. The Greeks were not immoral barbarians. No matter how strong the American ? belief of an ever corrupted world is, Homer proves them wrong. In the battle field Glaukus and Diomedes recognize their fathers friendship and they exchange armor and promise of eternal friendship (ILIAD Z, 232). The same happens between Hector and Ajax (ILIAD H, 301). Not like Mrs. Madeline Albright who bombed her neighborhood in Serbia or the Iraq tortures. After all how can the inventors of Democracy, Philosophy, Science, Tragedy, Art and humanism be immoral barbarians???

7. The Achaeans did not travel to Troy using triremes. Trireme was invented by the Corinthians about 600 b.C.
8. Patroclus was not Achilles? cousin but a friend of his.

9. Greek did not put two coins on the eyes of the dead but a coin in his mouth which was the payment for the ?ferryman? to Hades.

10. Greeks (Hellenes) were not Christians or as the priest clothing attempt to show.

11. Achilles was not in the Trojan horse. He was already dead by the arrow of Paris.

Who's story is next? Alexander the Great??? .
 
Προφητικη ερωτηση(τοτε)
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Ας ακυρωσουμε λοιπον την εκφραση "Αμερικανια" και ας πουμε οτι απλα ηθελε να επιβαλλει πραγματα με τα οποια ,προφανως, ο Πρεσφιλντ διαφωνουσε...Ως αποτελεσμα η διαδικασια παραγωγης των "Πυλων της Φωτιας" τελματωσε...
Τωρα την αποψη που εκφραζεις οτι ο Μαν ειναι ο "μεγαλυτερος εν ζωη δημιουργος", την σεβομαι μεν, δεν την ασπαζομαι δε...

Επειδή όμως η ιστορία έχει δύο όψεις, εγώ άκουσα ότι ο Πρεσφιλντ ήταν που τα έκανε θάλασσα με την εμμονή του(ή μάλλον το καλάμι που καβάλησε-αν δείτε συνεντεύξεις του θα καταλάβετε τι εννοώ) να είναι ο μοναδικός συγγραφέας του σεναρίου. Δηλαδή απαιτούσε ο ....Πρεσφιλντ(τυχάρπαστος) να γράψει το σενάριο του Μαν.

 

backdoor

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.232
Like
6
Πόντοι
16
Ετοιμαστειτε και για τις 'ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ', μεταφορα απ το βιβλιο του Πητερ Πρεσφιλντ. Μετα απ την εισπρακτικη επιτυχια των 300, οι υπευθυνοι για την ταινια βρηκαν επενδυτες για να ξεκινησουν τα γυρισματα. Το 2008 με 2009 θα ειναι στις κινηματογραφικες αιθουσες.
Μια μικρη διορθωση μονο...στο ονομα..
Πρέσσφιλντ, Στίβεν 
Ο Στίβεν Πρέσσφιλντ ξεχώρισε με το The Legend of Bagger Vance, ένα μυθιστόρημα μυστηρίου με θέμα έναν περίφημο αγώνα γκολφ το Μάιο του 1931 στην Τζόρτζια. Το βιβλίο αυτό έγινε ταινία από τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Με τις Πύλες της φωτιάς (1998), το παγκόσμιο μπεστ σέλερ, του οποίου η αναμενόμενη κινηματογραφική μεταφορά έχει ήδη δημιουργήσει ρεύμα, ο Πρέσσφιλντ έγινε γνωστός σε όλο τον κόσμο. Στους Ανέμους Πολέμου (2000), το δεύτερο μεγάλο του μπεστ σέλερ, επιλέγει να ζωντανέψει μια εμβληματική μορφή της αρχαίας Ελλάδας, τον Αλκιβιάδη. Το 2002 κυκλοφόρησε το τελευταίο του μυθιστόρημα, με τίτλο The Last of Amazons (υπό έκδοση από τις Εκδόσεις Πατάκη). Ζει στο Μαλιμπού της Καλιφόρνια.
Βιβλιογραφία

 

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Εχει γράψει κ 2 μυθιστορήματα για τον Μέγα Αλέξανδρο,εκ των οποίων το τελευταίο εκδόθηκε πριν κανά δίμηνο
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Το τέλος του Εφιάλτη, είναι το βιβλίο που έγραψε ο Π.Μπαλτάκος, στο οποίο κάποιος αναφέρθηκε παραπάνω. Ο Τέλης είναι στέλεχος της ΠΑΕ ΠΑΟ!
 

arcturus

Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2005
Μηνύματα
87
Like
0
Πόντοι
0
Αγαπητοί φίλοι!
Πολύς λόγος γίνεται για κάτι το οποίο δεν έχει να κάνει με ιστορία όταν μιλάμε για κινηματογραφική παραγωγή μιλάμε για τέχνη. Άλλο τέχνη κι άλλο ιστορία, ασχέτως αν το σενάριο βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα αγγίζει τα όρια του μύθου.
Παρεμπιπτόντως οι 300 είναι μια καταπληκτική ταινια από όλες τις απόψεις.
Περνάει μηνύματα στο θεατή για άξιες που ο καθένας πρέπει να βάζει πάνω απ’ όλα και να αγωνίζεται γι’ αυτές.
Εξυμνεί τα ιδεώδη και τα ιδανικά που είναι συνυφασμένα με το μεγαλείο της αρχαίας Σπάρτης και γενικότερα της αρχαίας Ελλάδας τα οποία εκλείπουν στις μέρες μας  κι όχι μόνο αλλά σήμερα οποίος αυτοθυσιάζεται για την πατρίδα του τείνει να χαρακτηριστεί από κάποιους "έξυπνους" ( οι οποίοι δεν είναι λίγοι ) κορόιδο και βλάκας. Όπως ένας "σύγχρονος Λεωνίδας" ο Παναγιώτης Βλαχακος που έπεσε στα Ημια (κι αυτός Λακωνίας, είναι τυχαίο άραγε?), άτομα μέσα από το στράτευμα συνάδελφοι του που γνωρίζω προσωπικά τον χαρακτήρισαν κουτό μαζί με τους υπόλοιπους που πέταξαν εκείνη τη νύχτα. Και μην πάτε μακριά σήμερα ο αληθινός κι έντιμος πολίτης ο οποίος εργάζεται ευσυνείδητα κουβαλάει την ταμπέλα του βλάκα ενώ ψεύτης ο καπάτσος το λαμογιο ο κομπιναδόρος που τα κονομάει με διάφορους απατεωνίστικους τρόπους είναι ο έξυπνος, ο μάγκας και κοινωνικά αποδεκτός (όπως  οι περισσότεροι πολιτικοί μας).
Τώρα όσο αφορά την ιστορία και το Λεωνίδα πολύ διανθίστηκε το θέμα σαφώς ήταν μια πράξη ανδρεία τόλμης και αρετής, ο στρατός της αρχαιας Σπάρτης ήταν και είναι πρότυπο σε πειθαρχία κι εκπαίδευση αλλά μιας και το γενικεύσατε τόσο υπάρχ
ουν κι αλλά τέτοια παραδείγματα στη νεώτερη ιστορία που κανείς δεν αναφέρεται όπως ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι αυτό τι είναι δεν είναι αυτοθυσία για τη σωτηρία της πατρίδος, που αντιστάθηκε με λίγους ενάντια σε πολλούς ενώ γνώριζε ότι το τέλος τους ήταν βέβαιο και μάλιστα έχει γυριστεί ταινία με τον Παπαμηχαηλ. Μόνο που αυτή δεν έχει γυριστεί το χολυγουντ και οι ηθοποιοί μιλάνε ελληνικά.
 

Συνημμένα

  • LEONIDAS SPARTH.jpg
    LEONIDAS SPARTH.jpg
    44,6 KB · Εμφανίσεις: 31

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Οι συντελεστες της ταινιας η"Τροια" στους τιτλους τελους δεν αναφερουν οτι ειναι βασισμενη στην "Ιλιαδα"...
Αναφερουν οτι ειναι ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ απο αυτην...Πραγμα που σημαινει οτι "κοβω και ραβω κατα το δοκουν" χωρις κανεις να μπορει να μου πει κατι...Παιχνιδι λεξεων με απωτερο σκοπο την εισπρακτικη επιτυχια...

Ε και η Ιλιάδα δεν είναι και ιστορικό ντοκουμέντο, ένας τυφλός την τραγούδησε...(χιουμοριστικά, αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω)

 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.237
Like
458
Πόντοι
36
Δικηγόρος στην ΠΑΕ Π.Α.Ο.

KAE Παναθηναϊκός. Καμμία σχέση με τον κατάπτυστο σωφέρ.

Το λοιπόν είδα την ταινία χθες, εντυπώσεις πολύ καλές. πριν γράψω όμως περισσότερα, πρέπει να βρω καιρό να διαβάσω αυτά που έχουν γράψει οι συνάδελφοι σε ολόκληρο αυτό το θρεντ, για να μην κουράσω με επαναλήψεις και ανακρίβειες, να ξαναδώ την ταινία 2-3 φορές (σπασμένη, στο PC) και να επανέλθω.

Πρώτη εκτίμηση: πρόκειται για μια πολύ καλή μεταφορά του ΚΟΜΙΚ 300. Το χρώμα του ουρανού και μόνο του (ανοιχτό πορτοκαλλί/κίτρινη ώχρα είναι το πιο ανοιχτό χρώμα) παραπέμπει εκεί. Η υπερβολή, η αφαίρεση, το στερεότυπο των χαρακτήρων (καλός/κακός), είναι στοιχεία της γραφής του Μίλλερ που περνάνε εδώ. Αν δεν διαβάσει κανείς πρώτα το βιβλίο ή/και δεν προσπαθήσει να μπει στην ουσία του κόμικ, θα δυσκολευτεί να διαβάσει κάποια στοιχεία. Το κόμικ πρέπει να το θεωρήσουμε σαν μια σύντομη διήγηση με εικόνες. Ο μεγάλος  Isaac Asimov στην εισαγωγή της συλλογής 100 short short science fiction stories (ανθολογία διαφόρων συγγραφέων) αναφέρει ότι κάθε διήγηση έχει 2 συστατικά που η αναλογία τους μεταβάλλεται με την έκταση της διήγησης: Λεπτομέρειες και ουσία (point, meaning). Όσο μειώνεται η έκταση της διήγησης (μυθιστόρημα, νουβέλα, διήγημα, σύντομη διήγηση, πολύ σύντομη διήγηση) μειώνονται οι λεπτομέρειες και αυξάνει η σημασία του "point".  Στις πολύ σύντομες διηγήσεις, το  "point" είναι το μοναδικό που έχει νόημα. Αν αντιμετωπίσουμε με το πνεύμα αυτό την ταινία "300", σαν  short short story,  έχουμε ένα πανίσχυρο μήνυμα (point), που επιτυγχάνει το σκοπό και τον στόχο του, για μένα (τουλάχιστον) απόλυτα.

Στοιχεία (επίσης) καθαρά του κόμικ: Το απρόσωπο και το ακριβό ("Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν") των "αθανάτων" βγαίνει σαν χρυσές μάσκες. Τα τέρατα είναι εικόνα της δύναμης που δίνεται με υπερβολή (ρινόκεροι, αλυσσοδεμένος γίγαντας, δήμιος Ξέρξη). Το ύψος μέγεθος του Ξέρξη δίνει εικόνα υπεροχής (συγκρίνετε με εικόνες, αγγειογραφίες κλπ, όπου ο θεός/βασιλιάς/ήρωας είναι πιο μεγάλος από τους υπόλοιπους, ενώ είναι στο ίδιο επίπεδο). Η μοχθηρία της ψυχής των εφόρων και του Εφιάλτη βγαίνει σαν φρικτή δυσμορφία.

Για άλλα ιστορικά και μη στοιχεία θα επανέλθω.
 

gothiam

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2006
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
Αγαπητοί φίλοι!
Πολύς λόγος γίνεται για κάτι το οποίο δεν έχει να κάνει με ιστορία όταν μιλάμε για κινηματογραφική παραγωγή μιλάμε για τέχνη. ʼλλο τέχνη κι άλλο ιστορία, ασχέτως αν το σενάριο βασίζεται σε ιστορικά γεγονότα αγγίζει τα όρια του μύθου.
Παρεμπιπτόντως οι 300 είναι μια καταπληκτική ταινια από όλες τις απόψεις.
Περνάει μηνύματα στο θεατή για άξιες που ο καθένας πρέπει να βάζει πάνω απ? όλα και να αγωνίζεται γι? αυτές.
Εξυμνεί τα ιδεώδη και τα ιδανικά που είναι συνυφασμένα με το μεγαλείο της αρχαίας Σπάρτης και γενικότερα της αρχαίας Ελλάδας τα οποία εκλείπουν στις μέρες μας  κι όχι μόνο αλλά σήμερα οποίος αυτοθυσιάζεται για την πατρίδα του τείνει να χαρακτηριστεί από κάποιους "έξυπνους" ( οι οποίοι δεν είναι λίγοι ) κορόιδο και βλάκας. Όπως ένας "σύγχρονος Λεωνίδας" ο Παναγιώτης Βλαχακος που έπεσε στα Ημια (κι αυτός Λακωνίας, είναι τυχαίο άραγε?), άτομα μέσα από το στράτευμα συνάδελφοι του που γνωρίζω προσωπικά τον χαρακτήρισαν κουτό μαζί με τους υπόλοιπους που πέταξαν εκείνη τη νύχτα. Και μην πάτε μακριά σήμερα ο αληθινός κι έντιμος πολίτης ο οποίος εργάζεται ευσυνείδητα κουβαλάει την ταμπέλα του βλάκα ενώ ψεύτης ο καπάτσος το λαμογιο ο κομπιναδόρος που τα κονομάει με διάφορους απατεωνίστικους τρόπους είναι ο έξυπνος, ο μάγκας και κοινωνικά αποδεκτός (όπως  οι περισσότεροι πολιτικοί μας).
Τώρα όσο αφορά την ιστορία και το Λεωνίδα πολύ διανθίστηκε το θέμα σαφώς ήταν μια πράξη ανδρεία τόλμης και αρετής, ο στρατός της αρχαιας Σπάρτης ήταν και είναι πρότυπο σε πειθαρχία κι εκπαίδευση αλλά μιας και το γενικεύσατε τόσο υπάρχουν κι αλλά τέτοια παραδείγματα στη νεώτερη ιστορία που κανείς δεν αναφέρεται όπως ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι αυτό τι είναι δεν είναι αυτοθυσία για τη σωτηρία της πατρίδος, που αντιστάθηκε με λίγους ενάντια σε πολλούς ενώ γνώριζε ότι το τέλος τους ήταν βέβαιο και μάλιστα έχει γυριστεί ταινία με τον Παπαμηχαηλ. Μόνο που αυτή δεν έχει γυριστεί το χολυγουντ και οι ηθοποιοί μιλάνε ελληνικά.


σε βρισκω πολυ σωστο...
 

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Moutse κάτι που είπες ότι θα ρωτήσεις για τους Θεσπιείς,το ρώτησες;
 

KARALIAKOURAS

Μέλος
Εγγρ.
15 Δεκ 2006
Μηνύματα
693
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
6
Μεγαλη μουφα!Ανυπαρκτο σεναριο,αδυναμια δημιουργιας κλιμακωσης μεχρι την κορυφωση και ελαχιστη διεισδυση στους χαρακτηρες.Ξυλο και ξυλο και απλα περιμενεις να πεσει το τελειωτικο ξυλο για να τελειωσει η ταινια και να φυγεις,εχοντας ουσιαστικα δει μια 2ωρη χορογραφια μαχης σκηνοθετημενη σαν videogame.Εξαιρετικα καυλωτικος ο Βιασμος της γυναικας του Λεωνιδα,αν και συντομος.Οταν τους πορωνε ο Λεωνιδας νομιζω φωναζαν "OYΓΚ"(...).Του Ξερξη τα φρυδια ηταν βγαλμενα και τον εκαναν ψιλοπουστρα μου φαινεται.Εν κατακλειδη η "Τροια" μπροστα σ'αυτο φαινεται ταινιαρα.Του βαζω τΓια!
 

leonardo

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2006
Μηνύματα
16
Like
1
Πόντοι
0
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε.Εντάξει ξέφευγε λίγο από την πραγματικότητα με ορισμένα εφέ και παραποιήσεις χαρακτήρων αλλά  εντέλει πέρασε το νόημα της ΑΝΔΡΕΙΑΣ και της ΨΥΧΗΣ των 300 κάτι που δυστυχώς δεν έκανε η ταινία αφιερωμένη στη ζωή του Μέγα Αλέξανδρου.Εντάξει δεν αποκλείω την πιθανότητα να Του αρεσε και το ίδιο φύλο,δεν ξέρω 100% γιατί πολύ απλα δεν έζησα τότε,αλλά πως ρε γαμώτη μου ξεφτιλίζεις ένα τόσο σημαντικό πρόσωπο στην Ιστορία της Ελλάδας αλλά και της παγκόσμιας;Πως μπορείς ρε ξεφτιλισμένε Oliver Stone πουλημένε συγγραφέα στα όποια συμφέροντα,να Τον παρουσιάζεις στην οθόνη με ξανθιές ανταύγειες  και φρύδια με ενα προσωπάκι καραgay έτοιμο να κλάψει με άμεσους gay αναγκαλιαμούς,τρυφερά λογάκια και φιλάκια ακόμα και στο στόμα!ποιος εισαι ρε αρχιμαλάκα Stone?Μια τρίχα από τα αρχίδια του και εσύ και εγώ μαζί.Αλλά αυτός άνοιξε τον δρόμο για να σκηνοθετείς ταινίες-φίδια σαν αυτά και εγώ να σου ψέλνω το εξάψαλμο.Respect.
 
OP
OP
tomito

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
H καλύτερη σκήνη στον Αλέξανδρο ήταν αυτή με την θυσία πριν τα Γαυγάμηλα(αν δεν κάνω λάθος). Όσες άλλες σκηνές παρουσιάζαν κάποιο ενδιαφέρον-πχ η διδασκαλία από τον Αριστοτέλη- στο τέλος τα θαλάσσωναν...
Όσο για την Τροία νομίζω όλοι συμφωνούμε πως η σκηνή της μονομαχίας ήταν καταπληκτική
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom