poustalekos
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 3.002
- Like
- 711
- Πόντοι
- 96
Τον πουτσο κλαιγανε!! 1400 κυβικα - 75 αλογα!
Δεν παιρνω αυτο καλυτερα?
Δεν παιρνω αυτο καλυτερα?
Οχι αλλα ο αγροτης για να μεταφερει το αγγουρακι θελει το αμαξι που θα ειναι το εργαλειο της δουλειας του να ειναι φτηνο.Καταρχην πρεπει αυτο τ'αμαξι να ειναι Diesel για να μην δινει ολα του τα λεφτα στη βενζινη (πιθανοτατα θα του βαζει και πετρελαιο θερμανσης )Πιστευω οτι πρεπει να μειωθει το κοστος παραγωγης οσο γινεται περισσοτερο και φυσικα το κρατος να μην φερει προβληματα σε αυτην την καλη προσπαθεια.Αν θυμασαι τον Γκοργκολη που ειχε τη ΜΕΓΚΟ και το ονειρο αυτου του ανθρωπου ηταν να φτιαξει Ελληνικες μοτοσυκλετες τον εφαγε η γραφειοκρατια.Αν διαβασες το καινουργιο Pony στη Γερμανια μπορει να βγαλει πινακιδες στην Ελλαδα δεν υπαρχει ομως εγγριση !Αν ακομα θυμασαι η ιδια εταιρια που εβγαζε το Pony ειχε φτιαξει στις αρχες της δεκαετιας του '90 ενα ημηφορτηγο με κινητηρα Ford 1300 κ.εκ. ειχε ετοιμασει και μερικα προτωτυπα!Τελικα με τη γραφειοκρατια ποτέ δεν μπηκε στην παραγωγη.Αν καταφερουνε το καινουργιο Pony να εχει την τιμη γυρω στις 5000 Ευρω στην φτηνοτερη εκδοση θα εχει πολυ μεγαλες πωλησεις στην Ελλαδα και στα βαλκανια θα το παρει οχι μονο ο Ελληνας αγροτης αλλα και ο Βουλγαρος και ο Σερβος και ο Αλβανος αγροτης.Πιστευω οτι ενα μοντελο οικονομικο με κινεζικο μοτερ με τιμη οχι πανω απο 5000 Ευρω ειναι οτι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝρε Δημητρη...ειναι κακο αυτοκινητο για να μεταφερει κανενας αγροτη κανενα αγγουρακι?
Εγω το ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΕς ΤΙς ΤΙΜΕς.Γ'αυτο και ειπα οτι το φορτηγακι πρεπει ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 4900 ΕΥΡΩ!Για να το παρουνε.Αν κανει 6900 δυσκολο να ανταγωνιστει τα παραπανω αμαξια που ειπες.Οτι το Dacia Logan εβγαινε και με το μοτερ 1149 κυβικα δεν το ηξερα!Ξερω οτι το 1.4 κοστιζει 5000 Ευρω.Τωρα ειδα οτι Βγαινει και 1.0 κυβικα ! Εδω στη Ρωσσια το πουλανε σαν Ρενο Logan με κινητηρες 1.4 και 1.6 (βενζινη) βεβαια η μονη διαφορα του απο το Dacia Logan ειναι η μασκα και το τιμονι που γραφουν Ρενο.Ακομα και τα τζαμια Dacia γραφουν.Το συναρμολογουνε στη Ρωσσια για να εχει χαμηλο φορο.Μητσο ενοειται οτι μπορουν να το βαλουν στα 5.000! μην σου πω οτι ειναι και πολλα!
Ρουμανια ενα απλο Dacia Logan 1.1 βενζινη εχει 4.500 σχεδον!!!
ασε που τα logan (by Renault) σου δινουν ενα πλουσιο εξοπλισμο για ΤΑ ΛΕΦΤΑ που δινεις!
βγαζουνε και 4χ4 (οχι το Duster) ,για καροτσα ενοω!!
εδω με 8-8.500 μεχρι 11.000 παιρνεις Lancia,Fiat,Suzuki,Kia που ειναι και ονοματα μπροστα στην PONY!!
to swift ο κολητος μου το πηρε 14.500 το απλο με εξτρα και τωρα το πουλανε 10.000....που πεσαν οι τιμες!
Τον πουτσο κλαιγανε!! 1400 κυβικα - 75 αλογα!
Δεν παιρνω αυτο καλυτερα?
Εχεις δικιο αλλα ας βγαλουν πρωτα το Pony και μετα με το καλο θα φτιαξουν και δικο τους μοτερ !Οσο για το παλιο Pony ειναι το citroen Mehari που εβγαλε η citroen στα τελη της δεκαετιας του'60 με αλλα φτερα αλλο καπο και αλλα φωτα [youtube=425,350]keVJa3DRfws&NR=1[/youtube]Πως σκατά λέγεσαι αυτοκινητοβιομηχανία αν δεν κατασκευάσεις εσυ την καρδία του αυτοκινήτου ?
αντε και με tsiΤο νέο μοντέλο Pony θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς κινητήρες, 1.300 και 1.400 κυβικών, που αποδίδουν 70 και 90 ίππους αντίστοιχα.
Οχι αλλα ο αγροτης για να μεταφερει το αγγουρακι θελει το αμαξι που θα ειναι το εργαλειο της δουλειας του να ειναι φτηνο.Καταρχην πρεπει αυτο τ'αμαξι να ειναι Diesel για να μην δινει ολα του τα λεφτα στη βενζινη (πιθανοτατα θα του βαζει και πετρελαιο θερμανσης )Πιστευω οτι πρεπει να μειωθει το κοστος παραγωγης οσο γινεται περισσοτερο και φυσικα το κρατος να μην φερει προβληματα σε αυτην την καλη προσπαθεια.Αν θυμασαι τον Γκοργκολη που ειχε τη ΜΕΓΚΟ και το ονειρο αυτου του ανθρωπου ηταν να φτιαξει Ελληνικες μοτοσυκλετες τον εφαγε η γραφειοκρατια.Αν διαβασες το καινουργιο Pony στη Γερμανια μπορει να βγαλει πινακιδες στην Ελλαδα δεν υπαρχει ομως εγγριση !Αν ακομα θυμασαι η ιδια εταιρια που εβγαζε το Pony ειχε φτιαξει στις αρχες της δεκαετιας του '90 ενα ημηφορτηγο με κινητηρα Ford 1300 κ.εκ. ειχε ετοιμασει και μερικα προτωτυπα!Τελικα με τη γραφειοκρατια ποτέ δεν μπηκε στην παραγωγη.Αν καταφερουνε το καινουργιο Pony να εχει την τιμη γυρω στις 5000 Ευρω στην φτηνοτερη εκδοση θα εχει πολυ μεγαλες πωλησεις στην Ελλαδα και στα βαλκανια θα το παρει οχι μονο ο Ελληνας αγροτης αλλα και ο Βουλγαρος και ο Σερβος και ο Αλβανος αγροτης.Πιστευω οτι ενα μοντελο οικονομικο με κινεζικο μοτερ με τιμη οχι πανω απο 5000 Ευρω ειναι οτι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
Πως σκατά λέγεσαι αυτοκινητοβιομηχανία αν δεν κατασκευάσεις εσυ την καρδία του αυτοκινήτου ?
καλα μην περιμενεις μετα απο 20+ χρονια απαξιας η ελληνικη αυτοβοιομηχανια να συναγωνιζεται την ιταλικη... αλλωστε συμπαραγωγες υπαρχουν και σε αλλες χωρες
¨Αν δεν ξεκινήσεις όμως απο την μηχανή απο που θα ξεκινήσεις ?
Σωστο Μηχανη ειναι δυσκολο να σχεδιασεις και να φτιαξεις.Γ'αυτο και αμα προσεξαται ολες οι εταιριες οταν αλλαζουν μοντελο δεν αλλαζουν συνηθως και μοτερ βαζουν το παλιο.Το να σχεδιασεις κινητηρα ειναι το ιδιο δυσκολο σα να σχεδιαζεις αυτοκινητο!----το προβλημα στην Ελλαδα ποιο ειναι?Οτι ολοι θελουν να δουλευουν με ΥΠΕΡΚΕΡΔΟς!Π.Χ. Το DACIA LOGAN που στη Ρουμανια κοστιζει 5000 Ευρω στην πιο φτηνη του εκδοση οταν το πρωτοφεραν στην Ελλαδα στην εκθεση αυτοκινητου ειπαν τιμη 9000 Ευρω Ρωτησα γιατι?και τους ειπα οτι στη Ρουμανια το ιδιο αμαξι κοστιζει 5000 Ευρω!Και μου ειπαν οτι στην Ελλαδα θα φερουν την πιο πλουσια εκδοση.Και τους ρωτησα αν θελει καποιος να παρει την φτωχη εκδοση που στη Ρουμανια κοστιζει 5000 θα μπορει?μου ειπαν ΟΧΙ!Δηλαδη πηγαν να βγαλουν υπερκερδος ενα αμαξι που πουλιεται 5000 Ευρω στη Ρουμανια του βαλαν Air Condition,ηλεκτρικα παραθυρα,ηλεκτρικες κλειδαριες,Ραδιοκασσετοφωνο και το πουλανε 9000 Ευρω!Ολα αυτα τα εξτρα τιμη κοστους δεν εχουν παραπανω απο 500-600 ΕΥΡΩ!Ας το πουλαγανε 6000 Ευρω!Μετα παραξενευονται γιατι το Dacia Logan δεν ειχε μεγαλη εμπορικη επυτηχια !Ξαναλεω η γνωμη μου ειναι οτι το Pony πρεπει να κοστιζει στην φτηνη του εκδοση οχι πανω απο 5000 Ευρω αν θελουν να εχει εμπορικη επυτηχια και να πουλισει στις Βαλκανικες χωρες.¨
αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι...ας μπει το αυτοκινητο σε μια γραμμη παραγωγης...και σε δευτερο σταδιο βλεπουμε την μηχανη...
ενταξει,δεν ειναι και βιτρινα χαι τεκ τεχνολογιας
για αρχη καλο ειναι
ας το υποστηριξουμε να εξελιχθει η εταιρια
ελληνικη θα ειναι,ενα ξεροκομματο θα γυρισει και σε μας με καποιον τροπο
Το DACIA LOGAN
Σωστοτατη η τοποθετηση σου ....Σωστο Μηχανη ειναι δυσκολο να σχεδιασεις και να φτιαξεις.Γ'αυτο και αμα προσεξαται ολες οι εταιριες οταν αλλαζουν μοντελο δεν αλλαζουν συνηθως και μοτερ βαζουν το παλιο.Το να σχεδιασεις κινητηρα ειναι το ιδιο δυσκολο σα να σχεδιαζεις αυτοκινητο!----το προβλημα στην Ελλαδα ποιο ειναι?Οτι ολοι θελουν να δουλευουν με ΥΠΕΡΚΕΡΔΟς!Π.Χ. Το DACIA LOGAN που στη Ρουμανια κοστιζει 5000 Ευρω στην πιο φτηνη του εκδοση οταν το πρωτοφεραν στην Ελλαδα στην εκθεση αυτοκινητου ειπαν τιμη 9000 Ευρω Ρωτησα γιατι?και τους ειπα οτι στη Ρουμανια το ιδιο αμαξι κοστιζει 5000 Ευρω!Και μου ειπαν οτι στην Ελλαδα θα φερουν την πιο πλουσια εκδοση.Και τους ρωτησα αν θελει καποιος να παρει την φτωχη εκδοση που στη Ρουμανια κοστιζει 5000 θα μπορει?μου ειπαν ΟΧΙ!Δηλαδη πηγαν να βγαλουν υπερκερδος ενα αμαξι που πουλιεται 5000 Ευρω στη Ρουμανια του βαλαν Air Condition,ηλεκτρικα παραθυρα,ηλεκτρικες κλειδαριες,Ραδιοκασσετοφωνο και το πουλανε 9000 Ευρω!Ολα αυτα τα εξτρα τιμη κοστους δεν εχουν παραπανω απο 500-600 ΕΥΡΩ!Ας το πουλαγανε 6000 Ευρω!Μετα παραξενευονται γιατι το Dacia Logan δεν ειχε μεγαλη εμπορικη επυτηχια !Ξαναλεω η γνωμη μου ειναι οτι το Pony πρεπει να κοστιζει στην φτηνη του εκδοση οχι πανω απο 5000 Ευρω αν θελουν να εχει εμπορικη επυτηχια και να πουλισει στις Βαλκανικες χωρες.
τι να το κάνεις και παραπάνω ρε γκάμπα...
κάποια ασφάλεια να παρέχει, όχι πολλές πολλές ανέσεις δεν βλαφτει και να πονάνε λίγο οι κώλοι από σκληρά αμορτισέρια και να τσουλάει.. να μην ζητάει και αν είναι και σαν το παλιό καλό PONY να μπορείς να το επισκευάσεις με ένα κατσαβίδι, μια πένσα, λίγο σμυριδόχαρτο (για τα μουζιά) και λίγο σύρμα...
κατι τετοιο τελος παντων,να γινει μια αρχη (σε ολα)
το σιγουρο ειναι οτι μπορουμε (οχι μονο να φτιαξουμε ενα ελληνικο αυτοκινητο,αλλα μπορουμε
να ανακαμψουμε)
μενει να το πιστεψουμε
αν δεν μας φαει η ξενομανια και το σνομπαρουμε,και το βοηθησει και λιγο το κρατος,
θα παει καλα
αλλιως θα ξανα-ματα-εχουμε τις ιδιες παλιες ιστοριες τοσων αλλων προσπαθειων
σαν του Σκαβα του Γθωργου Μιχαηλ,και προσφατως το Aletis του Βαρτζιωκα του Γιαννιωτη