You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Nέα μέτρα για τα Ι.Χ. - Απόσυρση
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Duracell
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 190
- Εμφανίσεις 9K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Μα το δήλωσαν ήδη !το ΠΑΣΟΚ θα ψηφίσει την απόσυρση μετά την 1/1/2010.. έτσι ώστε να προλάβει να εισπράξει τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας (τα οποία θα τα ψηφίσει πρώτα πρώτα). ... διότι απόσυρση χωρίς πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας γιόκ...
Ξεχασέ το!!!!
Θα δουν το θέμα απόσυρση απο μηδενική βάση.
Πρωτα θα γίνουν τα αλισβερίσια με νεονάκηδες και εμπόρους κλπ κλπ και η ιστορία θα επαναληφθεί!!!
milfslover
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 3.357
- Κριτικές
- 13
- Like
- 38
- Πόντοι
- 4.175
παιδια καλησπερα.η μανα μου με εχει ζαλισει να κανουμε αποσυρση ενα παλιο αμαξι που εχουμε.εγω χρωσταω απο μια κληση γυρω στα 650 ευρω αυτα τα κοβουν απο τα λεφτα τησ αποσυρσησ.θα γινω ρομπα δηλαδη;
τι σχεση εχει η κληση με την αποσυρσηπαιδια καλησπερα.η μανα μου με εχει ζαλισει να κανουμε αποσυρση ενα παλιο αμαξι που εχουμε.εγω χρωσταω απο μια κληση γυρω στα 650 ευρω αυτα τα κοβουν απο τα λεφτα τησ αποσυρσησ.θα γινω ρομπα δηλαδη;
rafman
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.642
- Like
- 4
- Πόντοι
- 66
παιδια καλησπερα.η μανα μου με εχει ζαλισει να κανουμε αποσυρση ενα παλιο αμαξι που εχουμε.εγω χρωσταω απο μια κληση γυρω στα 650 ευρω αυτα τα κοβουν απο τα λεφτα τησ αποσυρσησ.θα γινω ρομπα δηλαδη;
Αν ειναι δεδικασμενα και εχουν παει στην ΔΟΥ σου, και σε τσεκαρουν οταν πας να εισπραξεις τα χρηματα
προφανως θα στα κρατησουν..
Αλλα ας καταθεσουν και αλλοι τις αποψεις τους.
mounakiasgr
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 616
- Like
- 4
- Πόντοι
- 6
Χαχαχαχα! Φιλαράκι, είσαι μορφή! Αν όντως είναι έτσι τα πράγματα, θα βγάλει παντόφλα η μάνα σου και θα σε κυνηγάει. Όχι μόνο δεν θα πάρει μείωση τιμής από την απόσυρση αλλά θα πρέπει να πληρώσει κιόλας 650! Μην της κάνεις καμιά τέτοια νίλα και πάθει τίποτα η γυναίκα αν είναι μεγάλη
spoon
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 4.982
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8
- Πόντοι
- 666
Ρε παιδια δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο!!!
Δλδ αμα εχεις απληρωτη κληση δεν μπορεις να πουλησει το αμαξι σου?
Τεσπα οι απληρωτες κλησεις πανε μεσω εφοριας στο τελος του χρονου!!!!
Καποτε στην ξαναστελνανε ταχυδρομικως(ελαφρως φουσκωμενη) μετα απο το δικαστηριο αλλα δεν ξερω αν ισχυει ακομα αυτο!!!!
Δλδ αμα εχεις απληρωτη κληση δεν μπορεις να πουλησει το αμαξι σου?
Τεσπα οι απληρωτες κλησεις πανε μεσω εφοριας στο τελος του χρονου!!!!
Καποτε στην ξαναστελνανε ταχυδρομικως(ελαφρως φουσκωμενη) μετα απο το δικαστηριο αλλα δεν ξερω αν ισχυει ακομα αυτο!!!!
φιλαρακο αν το αυτοκινητο που αποσυρθει ειναι στο ονομα σου,να ξερεις οτι θα σου τα κρατησουν τα λεφτα,και θα παρεις τα υπολοιπα.αν το αυτοκινητο ειναι στο ονομα τις μανας σου δεν υπαρχει προβλημα να ξερεις.παιδια καλησπερα.η μανα μου με εχει ζαλισει να κανουμε αποσυρση ενα παλιο αμαξι που εχουμε.εγω χρωσταω απο μια κληση γυρω στα 650 ευρω αυτα τα κοβουν απο τα λεφτα τησ αποσυρσησ.θα γινω ρομπα δηλαδη;
milfslover
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 3.357
- Κριτικές
- 13
- Like
- 38
- Πόντοι
- 4.175
ειναι στο ονομα μουφιλαρακο αν το αυτοκινητο που αποσυρθει ειναι στο ονομα σου,να ξερεις οτι θα σου τα κρατησουν τα λεφτα,και θα παρεις τα υπολοιπα.αν το αυτοκινητο ειναι στο ονομα τις μανας σου δεν υπαρχει προβλημα να ξερεις.
milfslover
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 3.357
- Κριτικές
- 13
- Like
- 38
- Πόντοι
- 4.175
αν παω αυριο και δωσω 400 και τα υπολοιπα τα κανω διακανονισμο τι γινεται στην περιπτωση αυτη γνωριζει κανεισ;
Πολλές αντιδράσεις και αναστάτωση έχει προκαλέσει στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, αλλά και στην κυβέρνηση, η απόφαση της Μπιρμπίλη να καταργήσει το μέτρο της απόσυρσης. Ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί είναι και η αντίδραση του προέδρου της Βουλής και στενού συνεργάτη επί χρόνια του Παπανδρέου Φίλιππου Πετσάλνικου, ο οποίος είπε στο επιτελείο της: « Τι είναι αυτά που κάνετε».
Οι πασόκοι θεωρούν ότι η Μπιρμπίλη παρέσυρε τον Παπακωνσταντίνου να δεχτεί ουσιαστικά μείωση εσόδων. Αυτό, γιατί το κράτος υπολογίζεται πως θα έπαιρνε 1,9 δις(τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κ.α.) και θα έβαζε 400 εκατομμύρια πληρώνοντας την επιδότηση της απόσυρσης, δηλαδή τα έσοδα από το μέτρο θα ήταν 1,5 δις.
Μετά από αυτό, υπάρχουν ήδη σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να βρεθούν τρόποι για την επαναφορά του μέτρου, μέχρι το τέλος του χρόνου!
Οι πασόκοι θεωρούν ότι η Μπιρμπίλη παρέσυρε τον Παπακωνσταντίνου να δεχτεί ουσιαστικά μείωση εσόδων. Αυτό, γιατί το κράτος υπολογίζεται πως θα έπαιρνε 1,9 δις(τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κ.α.) και θα έβαζε 400 εκατομμύρια πληρώνοντας την επιδότηση της απόσυρσης, δηλαδή τα έσοδα από το μέτρο θα ήταν 1,5 δις.
Μετά από αυτό, υπάρχουν ήδη σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να βρεθούν τρόποι για την επαναφορά του μέτρου, μέχρι το τέλος του χρόνου!
...υπάρχουν ήδη σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να βρεθούν τρόποι για την επαναφορά του μέτρου, μέχρι το τέλος του χρόνου!
Μέχρι τότε όμως, θα πληρώνουμε τα νέα τέλη κυκλοφορίας...
Συνημμένα
aigeas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 10.454
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
ετσι, ετσι....βεντουζα απο τον jefrey...Πολλές αντιδράσεις και αναστάτωση έχει προκαλέσει στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, αλλά και στην κυβέρνηση, η απόφαση της Μπιρμπίλη να καταργήσει το μέτρο της απόσυρσης. Ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί είναι και η αντίδραση του προέδρου της Βουλής και στενού συνεργάτη επί χρόνια του Παπανδρέου Φίλιππου Πετσάλνικου, ο οποίος είπε στο επιτελείο της: « Τι είναι αυτά που κάνετε».
Οι πασόκοι θεωρούν ότι η Μπιρμπίλη παρέσυρε τον Παπακωνσταντίνου να δεχτεί ουσιαστικά μείωση εσόδων. Αυτό, γιατί το κράτος υπολογίζεται πως θα έπαιρνε 1,9 δις(τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κ.α.) και θα έβαζε 400 εκατομμύρια πληρώνοντας την επιδότηση της απόσυρσης, δηλαδή τα έσοδα από το μέτρο θα ήταν 1,5 δις.
Μετά από αυτό, υπάρχουν ήδη σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να βρεθούν τρόποι για την επαναφορά του μέτρου, μέχρι το τέλος του χρόνου!
Δηλαδη ολοι εμεις που περιμεναμε να κανουμε αποσυρση , φαγαμε την πουτσα....
Μπραβο στη νεα κυβερνηση........
Μας ανεβαζει τα τελη 150 ευρω στα παλια αμαξια, αλλα καταργει την αποσυρση.
Αμα ηθελε να την καταργησει , ας μην ανεβαζε τα τελη. Τι μαλακιες ειναι αυτες??????????
Ελεος!!!!
Απο τις δυο αλλαγες της προηγουμενης κυβερνησης, κρατησε μονο την αυξηση των τελων, και κατηργησε την ποσυρση.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
τελικα οποια και να ειναι κυβερνηση στην Ελαδα την ιδια πουτσα θα μας ριχνουν
Μπραβο στη νεα κυβερνηση........
Μας ανεβαζει τα τελη 150 ευρω στα παλια αμαξια, αλλα καταργει την αποσυρση.
Αμα ηθελε να την καταργησει , ας μην ανεβαζε τα τελη. Τι μαλακιες ειναι αυτες??????????
Ελεος!!!!
Απο τις δυο αλλαγες της προηγουμενης κυβερνησης, κρατησε μονο την αυξηση των τελων, και κατηργησε την ποσυρση.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
τελικα οποια και να ειναι κυβερνηση στην Ελαδα την ιδια πουτσα θα μας ριχνουν
Χιλιάδες ακυρώσεις παραγγελιών καινούργιων αυτοκινήτων έγιναν από την ώρα που ανακοινώθηκε η ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης των γηρασμένων μοντέλων. Πολλές εισαγωγικές εταιρείες ετοιμάζουν μάλιστα ειδικές προσφορές, ώστε να μειώσουν το στοκ των αδιάθετων αυτοκινήτων και να ανταποκριθούν στις δανειακές... υποχρεώσεις τους απέναντι στις τράπεζες. Oι συγκεκριμένες προσφορές θα έχουν βραχυπρόθεσμο χαρακτήρα και οι εισαγωγείς επιδιώκουν να διατηρήσουν χάρη σε αυτές την απαιτούμενη ρευστότητα και να παραμείνουν στην αγορά, πουλώντας στην ανάγκη ακόμη και με ζημιά. Πρόκειται για ενέργειες με περιορισμένο χρονικό ορίζοντα και πάντα με την προοπτική μιας ανάκαμψης της αγοράς του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Αν δεν επαληθευτεί αυτό το σενάριο, τότε θα επιδεινωθεί περαιτέρω η κατάσταση στον συγκεκριμένο κλάδο και θα κλείσουν πολλές αντιπροσωπείες.
Πάντως τα πρώτα σημάδια από πλευράς αγοραστών δεν είναι διόλου θετικά, αφού οι ακυρώσεις παραγγελιών έχουν πάρει μορφή χιονοστιβάδας. Αφορούν κατά κύριο λόγο πελάτες οι οποίοι είχαν προγραμματίσει να αποσύρουν το παλαιό τους αυτοκίνητο και είχαν προχωρήσει παράλληλα στην παραγγελία ενός καινούργιου. Μετά τη διακοπή της απόσυρσης, προτιμούν να χάσουν στη χειρότερη περίπτωση την- συνήθως μικρή- προκαταβολή που είχαν πληρώσει, παρά να φορτωθούν με επιπρόσθετα χρέη, αφού καταργούνται πλέον τα οικονομικά κίνητρα. Αρκετοί αγοραστές είχαν σπεύσει εξάλλου να «κλείσουν» άμεσα το νέο τους αυτοκίνητο, για να προλάβουν κάποιο από τα μοντέλα τα οποία είχαν εκτελωνιστεί με το 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης και να αποκομίσουν διπλό οικονομικό όφελος.
Καμία ανακούφιση δεν πρόκειται να νιώσει η αγορά του αυτοκινήτου από τους ιδιοκτήτες των περίπου 73.000 παλαιών οχημάτων, που πρόλαβαν το μέτρο της απόσυρσης. Υπολογίζεται ότι το 90% από αυτούς θα προχωρήσει στην αγορά ενός καινούργιου μοντέλου ή- κατά δεύτερο λόγο- ενός μεταχειρισμένου Ι.Χ. ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες έχουν όμως ήδη δρομολογηθεί και δεν περιλαμβάνονται σε εκείνες που έγιναν με βάση τις προβλέψεις της αγοράς για το επόμενο εξάμηνο. Οι εισαγωγείς έκαναν τους υπολογισμούς τους με βάση την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης και έτσι θα ξεπεράσουν κατά πολύ πλέον οι παραγγελίες τους την περιορισμένη ζήτηση, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μεγάλου στοκ.
Παράπλευρες απώλειες από την ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης θα υπάρξουν και για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων, τα οποία σταθμεύουν στις γραμμές παράδοσης των κέντρων ανακύκλωσης περιμένοντας τη σειρά τους. Οι μονάδες δεν ήταν σε θέση να απορροφήσουν άμεσα τον τεράστιο όγκο των γηρασμένων αυτοκινήτων που προορίζονταν για την πρέσα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλοι χρόνοι αναμονής. Οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων, ο αριθμός των οποίων υπολογίζεται γύρω στις 10.000, δεν έχουν κανένα επίσημο πιστοποιητικό στα χέρια τους, άρα δεν δικαιούνται επιδότησης με βάση τα σημερινά δεδομένα. Υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες αυτοκίνητα τα οποία βρίσκονταν καθ΄ οδόν προς τα κέντρα ανακύκλωσης, επειδή δεν λειτουργούν τέτοιες μονάδες στις περιφέρειές τους (π.χ. στα νησιά), όταν ανακοινώθηκε η απόφαση της κυβέρνησης για το μέτρο της απόσυρσης. Εδώ όχι μόνον θα βρεθούν εκτός... νυμφώνος οι ιδιοκτήτες τους, αλλά θα επιβαρυνθούν και με τα έξοδα μεταφοράς!
Πάντως τα πρώτα σημάδια από πλευράς αγοραστών δεν είναι διόλου θετικά, αφού οι ακυρώσεις παραγγελιών έχουν πάρει μορφή χιονοστιβάδας. Αφορούν κατά κύριο λόγο πελάτες οι οποίοι είχαν προγραμματίσει να αποσύρουν το παλαιό τους αυτοκίνητο και είχαν προχωρήσει παράλληλα στην παραγγελία ενός καινούργιου. Μετά τη διακοπή της απόσυρσης, προτιμούν να χάσουν στη χειρότερη περίπτωση την- συνήθως μικρή- προκαταβολή που είχαν πληρώσει, παρά να φορτωθούν με επιπρόσθετα χρέη, αφού καταργούνται πλέον τα οικονομικά κίνητρα. Αρκετοί αγοραστές είχαν σπεύσει εξάλλου να «κλείσουν» άμεσα το νέο τους αυτοκίνητο, για να προλάβουν κάποιο από τα μοντέλα τα οποία είχαν εκτελωνιστεί με το 50% του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης και να αποκομίσουν διπλό οικονομικό όφελος.
Καμία ανακούφιση δεν πρόκειται να νιώσει η αγορά του αυτοκινήτου από τους ιδιοκτήτες των περίπου 73.000 παλαιών οχημάτων, που πρόλαβαν το μέτρο της απόσυρσης. Υπολογίζεται ότι το 90% από αυτούς θα προχωρήσει στην αγορά ενός καινούργιου μοντέλου ή- κατά δεύτερο λόγο- ενός μεταχειρισμένου Ι.Χ. ηλικίας έως τεσσάρων ετών. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες έχουν όμως ήδη δρομολογηθεί και δεν περιλαμβάνονται σε εκείνες που έγιναν με βάση τις προβλέψεις της αγοράς για το επόμενο εξάμηνο. Οι εισαγωγείς έκαναν τους υπολογισμούς τους με βάση την εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης και έτσι θα ξεπεράσουν κατά πολύ πλέον οι παραγγελίες τους την περιορισμένη ζήτηση, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μεγάλου στοκ.
Παράπλευρες απώλειες από την ακύρωση του μέτρου της απόσυρσης θα υπάρξουν και για χιλιάδες ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων, τα οποία σταθμεύουν στις γραμμές παράδοσης των κέντρων ανακύκλωσης περιμένοντας τη σειρά τους. Οι μονάδες δεν ήταν σε θέση να απορροφήσουν άμεσα τον τεράστιο όγκο των γηρασμένων αυτοκινήτων που προορίζονταν για την πρέσα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλοι χρόνοι αναμονής. Οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων, ο αριθμός των οποίων υπολογίζεται γύρω στις 10.000, δεν έχουν κανένα επίσημο πιστοποιητικό στα χέρια τους, άρα δεν δικαιούνται επιδότησης με βάση τα σημερινά δεδομένα. Υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες αυτοκίνητα τα οποία βρίσκονταν καθ΄ οδόν προς τα κέντρα ανακύκλωσης, επειδή δεν λειτουργούν τέτοιες μονάδες στις περιφέρειές τους (π.χ. στα νησιά), όταν ανακοινώθηκε η απόφαση της κυβέρνησης για το μέτρο της απόσυρσης. Εδώ όχι μόνον θα βρεθούν εκτός... νυμφώνος οι ιδιοκτήτες τους, αλλά θα επιβαρυνθούν και με τα έξοδα μεταφοράς!
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 216
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 45
- Εμφανίσεις
- 3K