Νέα

Nέα μέτρα για τα Ι.Χ. - Απόσυρση

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Το μέτρο της απόσυρσης...

  • Σωστά αποσύρθηκε!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Επρεπε να διατηρηθεί, όπως είχε ανακοινωθεί από την ΝΔ

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Επρεπε να ισχύει η απόσυρση, αλλά ν' αλλάξουν τα ποσά επιδότησης...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

tsiboukios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2008
Μηνύματα
3.628
Κριτικές
28
Like
25
Πόντοι
616
Να συμπληρώσω σε όσα έχω πει,
1. Στο πολιτισμό το οργανωμένο κράτος δείχνει το δρόμο στους πολίτες με τις επιλογές του (π.χ : πρώτα το ίδιο το κράτος, ο Δήμος, η όποια τοπική εξουσία τελοσπάντων, φτιάχνει πάρκινγκ, πεζοδρόμια, σηματοδοτεί τους δρόμους, βάζει πινακίδας ενημέρωσης και κυκλοφορίας,ευνοεί τη κίνηση με τα ΜΜΜ, ή τα ποδήλατα, αγοράζει ηλεκτροκίνητα δημόσια οχήματα, κ.ά, και μετά έρχεται και περιμένει ο πολίτης ν ακολουθήσει το δρόμο που έχει ήδη δείξει η  τοπική αρχή. Η κάθε τοπική αρχή με πρόγραμμα και στόχο εκπαιδεύει τον πολίτη να γίνεται πιο φιλικός στο περιβάλλον, να μετακινείται έξυπνα και γρήγορα χωρίς να ρυπαίνει, να αγοράζει το αυτοκίνητο που πραγματικά έχει ανάγκη, να συμπεριφέρεται τελικά σαν συνειδητοποιημένος πολίτης και όχι σαν χαχόλος. Και απο παραδείγματα έχω άπειρα να σας πω. Παραδείγμτα Ευρωπαϊκών πόλεων που ολα αυτα τα έχουν κανει ήδη πράξη)
2.Ποτέ σε κανένα κοντινό ή μακρινό παρελθόν και πουθενά στην Ευρώπη, ο πολίτης δεν νοιώθει κυνηγημένος, ή εξαπατημένος, απο τις τοπικές αρχές, το αντίθετο μάλιστα. (Εδώ η τακτική είναι άρμέγουμε τους μαλάκες με το ζόρι για να τους κάνουμε δήθεν φιλικούς στο περιβάλλον και αφού εισπράξουμε όσο μπορούμε απο τη πλάτη τους θα τους πλασάρουμε και ολίγον απο οικολογία και πρόοδο και όλα μέλι-γάλα)
3. Η προσωπική επιλογή του καθενός είναι σεβαστή και όχι λόγος φορολογίας (Δηλαδή αμα κάποιος στον πολιτισμό θέλει να έχει τζιπ ή σουβ ή ότι άλλο, να τόχει να το χαίρεται αφού έτσι γουστάρει. Είναι όμως αδιανόητο για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη ενός τέτοιου οχήματος να μπαίνει στο κέντρο της πόλης γιατί έχει εκπαιδευτεί απο μικρό παιδί στη σωστή και έξυπνη κυκλοφορία, γιατί έχει άλλες πολλές επιλογές μετακίνησης εκτός απο τη τζιπούρα, γιατί δεν έχει ανάγκη να επιδείξει το απόκτημά του, γιατί δεν καταξιώνεται κοινωνικά με το αυτοκίνητο, γιατί έχει μάθει να κάνει χρήση αυτό οπου χρειάζεται σαν άνθρωπος και όχι αυτό που φαντάζεται σαν καταπιεσμένο υποζύγιο .
 

tsiboukios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2008
Μηνύματα
3.628
Κριτικές
28
Like
25
Πόντοι
616
Απο την άλλη τέλος θέλω να ευχαριστήσω τις αρχές του τόπου που τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια έχουν κάνει τα πάντα για να μας εκπαιδεύσουν στην αρπαχτή, στην προχειρότητα, στο  οποιος προλάβει, σε ένα μοναδικό τρόπο επιβίωσης όπου όλα είναι εναντίον μας αλλά εμείς πεισματικά τα καταφέρνουμε και πάλι.
Να τους βεβαιώσω πως με τέτοια εκπαίδευση που έχουμε φάει, μετά τον πυρηνικό όλεθρο, εκτός απο τις κατσαρίδες, θα είναι και ο Νεοέλληνας το είδος που επίσης θα επιβιώσει.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.722
Κριτικές
61
Like
43.807
Πόντοι
22.785
Απο την άλλη τέλος θέλω να ευχαριστήσω τις αρχές του τόπου που τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια έχουν κάνει τα πάντα για να μας εκπαιδεύσουν στην αρπαχτή, στην προχειρότητα, στο  οποιος προλάβει, σε ένα μοναδικό τρόπο επιβίωσης όπου όλα είναι εναντίον μας αλλά εμείς πεισματικά τα καταφέρνουμε και πάλι.
Να τους βεβαιώσω πως με τέτοια εκπαίδευση που έχουμε φάει, μετά τον πυρηνικό όλεθρο, εκτός απο τις κατσαρίδες, θα είναι και ο Νεοέλληνας το είδος που επίσης θα επιβιώσει.

[size=19pt]εύγε άγαπητέ.........[/size]
 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Απο την άλλη τέλος θέλω να ευχαριστήσω τις αρχές του τόπου που τα τελευταία 30 τουλάχιστον χρόνια έχουν κάνει τα πάντα για να μας εκπαιδεύσουν στην αρπαχτή, στην προχειρότητα, στο  οποιος προλάβει, σε ένα μοναδικό τρόπο επιβίωσης όπου όλα είναι εναντίον μας αλλά εμείς πεισματικά τα καταφέρνουμε και πάλι.
Να τους βεβαιώσω πως με τέτοια εκπαίδευση που έχουμε φάει, μετά τον πυρηνικό όλεθρο, εκτός απο τις κατσαρίδες, θα είναι και ο Νεοέλληνας το είδος που επίσης θα επιβιώσει.


 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.722
Κριτικές
61
Like
43.807
Πόντοι
22.785
Όλο πιο κάτω στου βαρελιού τον πάτο..................... :lheel: :lheel: :lheel: :lheel: :lheel: :lheel:
 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Τι ισχύει στα κράτη – μέλη της ΕΕ για την απόσυρση αυτοκινήτων...

Στην Αυστρία παρέχεται επιδότηση 1.500 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου ηλικίας 13 ετών, με παράλληλα αγορά καινούργιου αυτοκινήτου κατηγορίας Euro4. To 50% του οικονομικού κινήτρου καταβάλλεται από τον έμπορο.

Στη Γαλλία παρέχεται επιδότηση 1.000 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου 10 ετών.

Στη Γερμανία παρέχεται επιδότηση 2.500 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου 9 ετών. Μπορεί να αγορασθεί καινούργιο κατηγορίας Euro4 ή μεταχειρισμένο μέχρι ενός έτους.

Στην Ισπανία παρέχεται άτοκο δάνειο μέχρι 10.000 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου ηλικίας 10 ετών ή νεότερου με 250.000 χλμ. Η αξία του καινούργιου δεν μπορεί να ξεπερνά τις 30.000 ευρώ, ενώ αν αποσυρθεί αυτοκίνητο 15 ετών μπορεί να αγορασθεί ελαφρώς μεταχειρισμένο μέχρι 5 ετών.

Στην Ιταλία παρέχεται επιδότηση 1.500-5.000 ευρώ για τα επιβατικά αυτοκίνητα και 2.500-6.500 ευρώ για τα ελαφρά φορτηγά. Το αυτοκίνητο που θα αγορασθεί θα πρέπει να είναι κατηγορίας Euro4.

Στη Μεγάλη Βρετανία, η κυβέρνηση ενέκρινε τελικά πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων και φορτηγών 10 ετών, με επιδότηση 2.000 ευρώ, με το 50% της επιδότησης να βαρύνει τον κατασκευαστή.

Στη Ρουμανία παρέχεται επιδότηση 900 ευρώ για την απόσυρση αυτοκινήτου 10 ετών, ενώ οι αρχές έθεσαν ως όριο τα 60.000 αυτοκίνητα.

Στη Σλοβακία παρέχεται επιδότηση 2.000 ευρώ για απόσυρση οχημάτων 10 ετών, με τη συμμετοχή του εμπόρου να ανέρχεται στο 50%.

 

tsiboukios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2008
Μηνύματα
3.628
Κριτικές
28
Like
25
Πόντοι
616
Στην Ευρώπη κάνουνε απόσυρση με βάση την ηλικία των οχημάτων και όχι με τα κυβικά !
Στην Ελλάδα έχουμε ανακαλύψει τα κυβικά ! Δηλαδή όσο πιο πολλά κυβικά έχεις τόσα περισσότερα λεφτά παίρνεις ! Τι κόλλημα κι αυτό με τα κυβικά????
Γιατι όλα εδώ γίνονται στρεβλά και μιζεροκακόμοιρα και όχι καθαρά και ξαστερα και τετράγωνα όπως στο Ευρωπαίστάν ?
Μήπως επειδή οι σημερινοί κοτζαμπασηδες πρέπει κι αυτοί λίγο να γλείφουν κανα κοκκαλάκι ?
Μήπως γιάτί τα σημερινά Αρματολίκια έχουν κι αυτά τις ανάγκες τους ?
Μήπως γιατί πάνε να πουν οτι εμείς ξέρουμε κάλύτερα απο τους κουτόφραγκους ?
Μήπως ν αλλάξουμε χώρα ?
 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
εγω λεω να βρω κι αλλους με παλιο αυτοκινητο και εναν καλο δικηγορο..
ειναι ντροπη τετοια εποχη με τετοια οικονομικη κατασταση ,να πληρωσουμε και χαρατσι επειδη δεν βγαιναν τα λεφτα για καινουργιο.
και στην τελικη αφου περναμε Κτεο τοσα χρονια ποιο το νοημα ,να πληρωσουμε το νταβατζη απλως?
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
εγω λεω να βρω κι αλλους με παλιο αυτοκινητο και εναν καλο δικηγορο..
ειναι ντροπη τετοια εποχη με τετοια οικονομικη κατασταση ,να πληρωσουμε και χαρατσι επειδη δεν βγαιναν τα λεφτα για καινουργιο.
και στην τελικη αφου περναμε Κτεο τοσα χρονια ποιο το νοημα ,να πληρωσουμε το νταβατζη απλως?

Εγώ νομίζω ότι μια αγωγή κατά του δημοσίου για "αχρεωστήτως καταβληθέντα" τέλη θα είχε τύχη, με την έννοια ότι αν εγώ έχω ένα αυτοκίνητο που το κλυκλοφορώ 3 μήνες το χρόνο (συνεχόμενους), θα έπρεπε να έχω το δικαίωμα να πληρώνω μόνο 3 μήνες τέλη, και όχι ολόκληρο έτος.
Βέβαια για να νομιμοποιούμαι να την κάνω θα πρέπει:
-Να καταθέσω πινακίδες για τους 9 μήνες, και να ζητήσω από την εφορία να με χρεώσει (όταν τις ξαναπάρω) μόνο για τους τρείς.
-Να μου απαντήσει η εφορία ότι δεν μπορεί να το κάνει.
-Να τα πληρώσω (ολοκληρα), και μετά να πάω δικαστικώς για να τα πάρω πίσω.
Έχω την εντύπωση ότι θα τα πάρω, ίσως βέβαια χρειαστεί να φτάσω στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο.  Μόνος μου δε το κάνω, αλλά αν γίνει κάποια συλλογική κίνηση (και αναλάβει ένας δικηγόρος πολλούς ανθρώπους που ζητάνε το ίδιο), ευχαρίστως να συμμετάσχω.

Κανένας άλλος παιδιά?

Σκεφτείτε, θα μπορούσαν να μας χρεώνουν ανά πενταετία....
 

ispahan

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2007
Μηνύματα
104
Like
2
Πόντοι
1
....Αντίθετα τα αυτοκίνητα καινούργιας τεχνολογίας θα μπορούν να εισέρχονται ελεύθερα στον δακτύλιο όλες τις ώρες, ενώ για τα ενδιάμεσα θα ισχύσει το μέτρο των μονών – ζυγών.


Δηλαδή
μείωσε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης και όσοι πήραν τώρα  "ενδιάμεσα",....το μπούλο απ το δακτύλιο ,...
Απ σας την έσκασαν κορόϊδα ,... :headbang:
Τι ειν αυτοί ρε ,...μόνοι τους τα σκέφτονται ?

 

Βλέω τους μπάτσους να κάνουν εντατικά για να ξεχωρίζουν τα μοντέλα απο μακριά. Αυτό το POLO είναι πριν η μετά το face lift που το έκανε ενδιάμεσο?
Εγώ πάντως θα κολλήσω σηματάκι HYBRID πίσω απο το 205 και θα διαπραγματευτώ το δικαίωμά μου να το θεωρώ υβριδικό επειδή μερικές φορές το σπρώχνω :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck:
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
2.057
Τι ισχύει στα κράτη – μέλη της ΕΕ για την απόσυρση αυτοκινήτων...

Στην Αυστρία παρέχεται επιδότηση 1.500 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου ηλικίας 13 ετών, με παράλληλα αγορά καινούργιου αυτοκινήτου κατηγορίας Euro4. To 50% του οικονομικού κινήτρου καταβάλλεται από τον έμπορο.

Στη Γαλλία παρέχεται επιδότηση 1.000 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου 10 ετών.

Στη Γερμανία παρέχεται επιδότηση 2.500 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου 9 ετών. Μπορεί να αγορασθεί καινούργιο κατηγορίας Euro4 ή μεταχειρισμένο μέχρι ενός έτους.

Στην Ισπανία παρέχεται άτοκο δάνειο μέχρι 10.000 ευρώ για απόσυρση αυτοκινήτου ηλικίας 10 ετών ή νεότερου με 250.000 χλμ. Η αξία του καινούργιου δεν μπορεί να ξεπερνά τις 30.000 ευρώ, ενώ αν αποσυρθεί αυτοκίνητο 15 ετών μπορεί να αγορασθεί ελαφρώς μεταχειρισμένο μέχρι 5 ετών.

Στην Ιταλία παρέχεται επιδότηση 1.500-5.000 ευρώ για τα επιβατικά αυτοκίνητα και 2.500-6.500 ευρώ για τα ελαφρά φορτηγά. Το αυτοκίνητο που θα αγορασθεί θα πρέπει να είναι κατηγορίας Euro4.

Στη Μεγάλη Βρετανία, η κυβέρνηση ενέκρινε τελικά πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων και φορτηγών 10 ετών, με επιδότηση 2.000 ευρώ, με το 50% της επιδότησης να βαρύνει τον κατασκευαστή.

Στη Ρουμανία παρέχεται επιδότηση 900 ευρώ για την απόσυρση αυτοκινήτου 10 ετών, ενώ οι αρχές έθεσαν ως όριο τα 60.000 αυτοκίνητα.

Στη Σλοβακία παρέχεται επιδότηση 2.000 ευρώ για απόσυρση οχημάτων 10 ετών, με τη συμμετοχή του εμπόρου να ανέρχεται στο 50%.


Οχι γιατι μερικοί είπαν ότι είναι μέτρα ηλιθίων, επικαλούμενοι τους ... Ευρωπαίους.
Και έκαναν μπάμ σαν ηλίθιοι νεοέλληνες της κλασομαγκιάς.
 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Βλέω τους μπάτσους να κάνουν εντατικά για να ξεχωρίζουν τα μοντέλα απο μακριά...

Δεν θα χρειαστεί! Τα καινούργια σήματα τελών κυκλοφορίας θα έχουν 3 διαφορετικά χρώματα: Κόκκινο, Γκρι ή Λευκό (για τα ελευθέρας)...

 

leopard

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2009
Μηνύματα
374
Like
0
Πόντοι
1
Πάλι θα πρέπει να πληρώσουμε φόρο ρε παίδες? Πότε? Από φθινόπωρο μήπως? Πωωω ρε πούστη, πάνε τα λεφτάκια μου  :headbang:
 

pepe_le_pew

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1.709
Like
0
Πόντοι
16
  Και αφου λυσαμε την μολυνση του περιβαλλοντος με την προσθηκη καμια 10,000 αυτοκινητων στην Αττικη ακουστε λιγ τον χαρρυ κλυνν για την καταστσαση της κινησης στην Αθηνα και σωστε  στο GPS την προτεινόμενη διαδρομη

[flash=325,28]]

 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
2.057
Λόγω των νέων μέτρων προκειμένου να αγοράσω και εγώ το υβριδικό που ονειρευόμουνα ,Lexus RX450H Ambience 3500cc, να μπορώ να πηγαίνω και γω στο Ζάπειο για καφε βρε αδερφέ με μοντέρνα τζιπάρα και να με κοιτάνε να ζηλευουν και να χαζέυουν  και οι γκόμενες να χύνουν για πάρτυ μου, δίδω το συλλεκτικό Trabant 601 μοντελο 05/1968 , το οποίο κατέχω απο κληρονομιά απο ένα μπάρμπα μου.
Σε καλή λειτουργική κατάσταση.Οικονομικος και στοιβαρός κινητήρ!!! Συλλεκτικό!!!!
Δώρα ανεμιστήρας παρπρίζ και  στερεό με 10 σιντιά αγορασμένα όλα  απο σαντα μπάρμπαρα.
Τιμή για τους φίλους του site οι οποίοι και πολύ σωστά διαφωνούν με τα Ευρωπαϊκά τούτα μέτρα, μόνο  25000 €.
Μελετημένο!!!
( Έχει μόνο κάθισμα οδηγού για να μην σας κολλάνε οι τσαμπατζήδες να τους κουβαλάτε.
Η γκόμενα μπαίνει στο πορτμπαγκάζ να μην σας τα ζαλίζει.)
 

Συνημμένα

  • 01Trabant 601.jpg
    01Trabant 601.jpg
    71,2 KB · Εμφανίσεις: 12
  • 00Trabant 601.jpg
    00Trabant 601.jpg
    96,1 KB · Εμφανίσεις: 15
  • 02Trabant 601.jpg
    02Trabant 601.jpg
    72,6 KB · Εμφανίσεις: 13

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
σκεφτομαι και 'γω να πουλησω το δικο μου.γιατι δεν θα μπορω να μπαινω στο δακτηλιο μετα την 1/1/2011!ειναι σε αριστη κατασταση.346cc 10 αλογα.πηγαινω ταξηδι ανετα και πολυ γρηγορα!με 45 χλμ την ωρα ταξιδευει ανετα.και αν το πατισεις μπορει να παει και 55 αν εχει λιγο κατηφορα.εχει και πολυ μεγαλο πορτμπαγκαζ.το δινω μονο 20.000 Ευρω.....
 

Συνημμένα

  • skata!.jpg
    skata!.jpg
    34,4 KB · Εμφανίσεις: 10
  • skata!2.jpg
    skata!2.jpg
    41,2 KB · Εμφανίσεις: 15

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom