pornopriest
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 754
- Κριτικές
- 22
- Like
- 179
- Πόντοι
- 4.445
Φιλε μου κανεις ενα λαθος τα 320 απο τα 520 νεα αστικα λεωφορεια καινε πετρελαιο!!! Αλλα εχουν προδιαγραφες καυσαεριων Euro 5 και ο καθαρισμος των καυσαεριων γινεται στον καταλυτη με ψεκασμο ενος προσθετου χημικου που λεγεται Ad Blue!!! Εχουμε τον μεγαλυτερο στολο με αστικα λεωφορεια στην Ευρωπη με καυσιμο το φυσικο αεριο. Αλλα παμε να χασουμε καποιες εκατονταδες εκατομμυρια ευρω για την αγορα των υπολοιπων 200 12μετρων αστικων λεωφορειων γιατι δεν αφηνουν απο πισω οι μιζες και τα συμφεροντα κοινως τα λαμογια θελουν το κατιτις παραπανω γιατι δεν βγαινουν!!! Και να σας αποκαλυψω τα υποψηφια 200 αστικα που μενουν να παρουν ειναι μαρκας Irisbus κοινοπραξια Renault & Iveco αλλα παιζονται πολλα παιχνιδια με μιζες αναμεσα στην αντιπροσωπεια και το υπουργειο Μεταφορων!!! ΜΙζαδισταν=Ελλαδα!!!Τσιμπούκιε και λοιποί κλαψομούνηδες, μην λέτε ότι θέλετε.
Ο ΟΑΣΑ έχει τον μεγαλύτερο στόλο από οικολογικά λεωφορεία στην Ευρώπη: 520 λεωφορεία που καίνε υγραέριο.
Επίσης όλοι αγνοείτε το γεγονός ότι τα εισιτήρια των δημόσιων μέσω μεταφοράς είναι σε απόλυτες τιμές τα φθηνότερα στην Ευρώπη (εξαιρουμένων των πρώην ανατολικών χωρών).
Έχουμε τα φθηνότερα εισιτήρια, έχουμε τους περισσότερους τζαμπατζήδες, έχουμε πολύ καλούς μισθούς και άφθονο προσωπικό στους φορείς διαχείρισης.
Ε, που θα βρεθούνε τα λεφτά για να αγοράσουμε λεωφορεία και μάλιστα ηλεκτροκίνητα.
Έχει κανένας υπόψη του πόσο κοστίζει ένα ηλεκτροκίνητο λεωφορείο;
Γιατί εγώ είδα ότι ο ΟΑΣΑ θα πάρει 20 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (και μάλιστα μόνον μεσαίου και μικρού μεγέθους) που κοστίζουν 10 εκατομμύρια Ευρώ:
Συν βέβαια και η υποδομή που απαιτείται για την φόρτωση των μπαταριών.
Τώρα αν μερικοί νομίζουν ότι έτσι εύκολα βρίσκονται τα εκατομμύρια, εεεε τι να πω;
Σημ. 415 αστικα λεωφορεια Φυσικου Αεριου