Αλλά ας προτείνω και κάτι,....
αγαπητοί ανεγκέφαλοι πηγαίνετε μια βόλτα στην Ευρώπη και δείτε
-τα μη ρυπογόνα λεωφορεία με τις εξατμίσεις να βγαίνουν στον ουρανό και όχι στη μούρη του άτυχου δικυκλιστή
-τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά και οδοκαθαριστικά μηχανήματα των Δήμων
-τα σύγχρονα Δημοτικά πάρκινγκ
-τη πετρελαιοκίνηση που δεν ρυπαίνει πουθενά στην Ευρώπη (τώρα πως γίνεται να ρυπαίνει μόνο στην Αθήνα κανείς δεν ξέρει)
-την κίνηση με ποδήλατα που ευνοείται με ειδικές λωρίδες στην ακρη του δρομου
-τα ρυθμισμένα φανάρια
-τους δρόμους με πλήρη σηματοδότηση και ενημέρωση (που γλυτώνεις χρόνο και χρήμα και ρύπους)
-την οδήγηση εντός και εκτός πόλεων με νοοτροπία αλληλοεξυπηρέτησης και όχι αλληλοεξόντωσης
πηγαίνετε ρε και δείτε ένα αύριο για τούτη τη χώρα και μη βαράτε αλλο τον ραγιά, κουράστηκε πια !
Τσιμπούκιε και λοιποί κλαψομούνηδες, μην λέτε ότι θέλετε.
Ο ΟΑΣΑ έχει τον μεγαλύτερο στόλο από οικολογικά λεωφορεία στην Ευρώπη: 520 λεωφορεία που καίνε υγραέριο.
Επίσης όλοι αγνοείτε το γεγονός ότι τα εισιτήρια των δημόσιων μέσω μεταφοράς είναι σε απόλυτες τιμές τα φθηνότερα στην Ευρώπη (εξαιρουμένων των πρώην ανατολικών χωρών).
Έχουμε τα φθηνότερα εισιτήρια, έχουμε τους περισσότερους τζαμπατζήδες, έχουμε πολύ καλούς μισθούς και άφθονο προσωπικό στους φορείς διαχείρισης.
Ε, που θα βρεθούνε τα λεφτά για να αγοράσουμε λεωφορεία και μάλιστα ηλεκτροκίνητα.
Έχει κανένας υπόψη του πόσο κοστίζει ένα ηλεκτροκίνητο λεωφορείο;
Γιατί εγώ είδα ότι ο ΟΑΣΑ θα πάρει 20 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (και μάλιστα μόνον μεσαίου και μικρού μεγέθους) που κοστίζουν 10 εκατομμύρια Ευρώ:
Συν βέβαια και η υποδομή που απαιτείται για την φόρτωση των μπαταριών.
Τώρα αν μερικοί νομίζουν ότι έτσι εύκολα βρίσκονται τα εκατομμύρια, εεεε τι να πω;