Νέα

Στους δρόμους ξανά το ελληνικό αυτοκίνητο PONY μετα απο 20 χρονια.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα petroskonstantinou17
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 237
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.478
Κριτικές
3
Like
12.579
Πόντοι
3.506

Η μαύρη ιστορία του ελληνικού αυτοκινήτου.


Η δεκαετια 75-85 υπηρξε η "χρυση δεκαετια" για την Ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια,(περα απο τα αρχικα Pony,Farma κλπ).Ηταν οι εποχη που στην αρχη συναρμολογει και αργοτερα κατασκευαζει
εξ ολοκληρου αυτοκινητα οπως Mazda,Opel,Nissan κλπ
που γινονται περιζητητα και εξαγωγιμα σ' ολο το κοσμο.Γυρω στο 1985 φανηκε οτι υπηρχαν οι προυποθεσεις για τον σχεδιασμο  και παραγωγη αμιγως ελληνικων αυτοκινητων.Αυτο φυσικα δεν αρεσε ουτε στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια,αλλα κυριως δεν αρεσε στην ντοπια καστα των μεγαλοεισαγωγεων,που εβλεπαν με αυτο το τροπο να εξαφανιζονται.Φροντισαν λοιπον με τα "τσιρακια" τους μεσα απο τα υπουργεια,να δημιουργησουν ενα ασφυκτικο κλοιο γραφειοκρατιας,νομοθετικων και φορολογικων ρυθμισεων που ουσιαστικα εξοντωσαν αυτο το κλαδο.Και το χειροτερο φροντισαν με "εγκαθετους συνδικαλιστες" που με ακρατο λαικισμο, κατορθωσαν τελικα ειτε να κλεισουν τα εργοστασια,ειτε να τα μετατρεψουν σε απλες εμπορικες εισαγωγικες επιχειρησεις,με απωλεια χιλιαδων θεσεων εργασιας και πολυτιμης τεχνογνωσιας...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Εμπορική Αυτοκινήτων
Ήταν μια  μεγάλη εταιρεία με μοντέρνο εργοστάσιο βόρεια της Αθήνας. Μετά από συμφωνίες με ξένες εταιρείες αγόρασε την άδεια συναρμολόγησης αυτοκινήτων εδώ, με μεγάλη προστιθέμενη αξία. Κατασκευάσθηκε μεγάλος αριθμός απο MAZDA 323, OPEL CADETT D και ALFASUD (το πρώτο προσθιοκίνητο ΑLFA ROMEO). Kατασκευάσθηκε επίσης μεγάλος αριθμός από φορτηγάκια MAZDA B 1600 μερικά από τα οποία κυκλοφόρησαν με το σήμα GREZDA (GReecce και ΜΑZDA).
emporiki1.jpg


Η εταιρεία αντιμετώπισε σειρά εργασιακών προβλημάτων (απεργίες κ.λπ.) το 1980.  Το 1985 η εταιρεία αναγκάσθηκε να σταματήσει τις εργασίες της. Ηταν λυπηρό το τέλος της εταιρείας, ειδικά στις αρχές του ‘80 που πολλές ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες ζήταγαν συνεργασία με Ελληνικές Βιομηχανίες.
Το άδικο με την συγκεκριμένη εταιρεία ήταν ότι αναγκάστηκε να κλείσει, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας με την Hyundai, για δημιουργία γραμμής παραγωγής (της μοναδικής στην Ευρώπη) των Κορεάτικων αυτοκινήτων.

AUTOMECCANICA Α.Ε.Β.Ε.
auto.jpg


H AUTOMECCANICA ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 (από πρώην στελέχη της Αυτοκινητοβιομηχανίας της Ελλάδος που μόλις είχε κλείσει).
Οι πρώτες παραγωγές ήταν η κατασκευή των FIAT SCOUT και AMICO που αποτελούσαν παραλλαγές βασισμένες στα FIAT 127.  Από το 1981 έως το 1985 κατασκευαζόταν πλήρως στην Ελλάδα το ZEBRA βασισμένο στο DAIHATSU CHARADE, όπως και το ίδιο το DAIHATSU CHARADE, που το τελευταίο διάστημα έφερε μόνο το σήμα ZEBRA.  Aπότο 1985 κατασκεύασε και το LADA NIVA.  Οι εγασίες της εταιρείας και το κλείσιμο του εργοστασίου έγινε το 1995.

NISSAN TEOCAR
Aπό το 1978 ο Θεοχαράκης δημιουργεί την TEOCAR και την TECOM.  Χτίζει εργοστάσια σε κοντινή σχετικά απόσταση μεταξύ τους, που το πρώτο έχει σαν σκοπό την συναρμολόγηση αυτοκινήτων της NISSAN.  To δεύτερο η TECOM έχει την υποχρέωση να κατασκευάζει καθίσματα και αρκετά άλλα τμήματα των αυτοκινήτων που συναρμολογούνται στην TEOCAR.
nisteo.jpg


To 1980 βγαίνει από την γραμμή παραγωγής το πρώτο από μια σειρά μοντέλων της NISSAN (επιβατηγά και φορτηγά).
Το 1995 η παραγωγή σταματάει για φορολογικούς λόγους. Το εργοστάσιο της TEOCAR το οποίο έχει υποστεί σειρά εκμοντερνισμών διαλύεται εις τα εξ ων συνετέθει και πωλείται στην Ρωσία.  Το εργοστάσιο της TECOM συνεχίζει να λειτουργεί κατασκευάζοντας πλέον έπιπλα γραφείου, δέρματα και aftermarket καθίσματα αυτοκινήτου.

Περισσοτερα στο: http://news247.gr/eidiseis/afieromata/h-pikrh-istoria-ths-ellhnikhs-viomhxanias-aytokinhtwn.1579167.html] [/url]
 

Επισκέπτης
Ασχετο, αλλα τι δουλεια εχει σε τουτη κατηγορια το θεμα αυτο;
Απλα μια παρατηρηση κανω.
Οσο γιατι συνεβησαν αυτα, χμ απαντησε το ανωθεν βιντεο. Σοσιαληστες και ξερο ψωμι!
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.478
Κριτικές
3
Like
12.579
Πόντοι
3.506
Σε συνεχεια προηγουμενου post μου, θα ηθελα να επανελθω στο θεμα ειδικα οσον αφορα το PONY.
(Ισως η ιστορια αυτου του αυτοκινητου,ειναι η επιτομη της κακοδαιμονιας που βασανιζει την ελληνικη οικονομια (και κοινωνια) τα τελευταια 50 χρονια.


Η  προιστορια

Οι αδερφοί Κοντογούρη είχαν θέσει εξαρχής στόχο την παραγωγή ενός ελληνικού αυτοκινήτου με κεντρικό άξονα την εθνική παραγωγή, την κλασική απλότητα και τη λιτή εμφάνιση.

Το 1956, ίδρυσαν στη Θεσσαλονίκη την ΦΑΡΚΟ ΑΕ με συμμέτοχο την τότε μεσουρανούσα αυτοκινητοβιομηχανία Chrysler S.A. των Η.Π.Α. Η ΦΑΡΚΟ παρήγαγε το πρώτο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το Farmobil, και έκανε μερικές εξαγωγές στην Πορτογαλία. Στην Ελλάδα δεν της δόθηκε άδεια για την κυκλοφορία του (!), αναγκάζοντας την Chrysler να εγκαταλείψει την χώρα μας. Το 1962, οι αδερφοί Κοντογούρη άρχισαν την εξέλιξη του Farmobil που κατέληξε στο θρυλικό Pony. Από το 1973 που ιδρύθηκε έως το 1985 που έκλεισε, η νέα εταιρία Namco (National Motor Company, Εθνική Αυτοκινητοβιομηχανία), πούλησε περίπου 40.000 οχήματα Pony στην Ελλάδα και έκανε εξαγωγές σε 14 χώρες -- πλήρης επιβεβαίωση της ποιότητας και της άκρως ανταγωνιστικής διεθνώς τιμής, και πανηγυρική επιβεβαίωση της φιλοσοφίας του Pony (Σχολή Κοντογούρη).

Το 1981, η NAMCO δέχθηκε μια μεγάλη παραγγελία για την κατασκευή 20.000 αυτοκινήτων Pony ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με σκοπό την εξαγωγή στις Η.Π.Α. και οι αδερφοί Κοντογούρη αποφάσισαν να κάνουν μια νέα επένδυση στο Κιλκίς. Τον Σεπτέμβριο του 1981, εξασφάλισαν τη συνεργασία των εταιριών Ford, Citroen, Volkswagen, Deutz και τριών κολοσσιαίων τραπεζών της Γαλλίας, με στόχο το μεγάλο άλμα: να καταστεί η Ελλάδα χώρα μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας. Δυστυχώς η επένδυση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω αντιτιθέμενων συμφερόντων, στερώντας τον τόπο μας από μια τεράστια ευκαιρία εκβιομηχάνισης και εξαγωγών (βλ. ΦΕΚ 15/9/1981).

Είναι αξιοσημείωτο ότι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Ford, Chrysler, Citroen, Volkswagen κ.λ.π. , όχι μόνο αξιολόγησαν θετικά την αξία του Pony, αλλά δέχτηκαν να συμμετάσχουν στην παραγωγή προσφέροντας μοναδικά και ανεπανάληπτα πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη εθνικής εξαγωγικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Δυστυχώς, η κρατική γραφειοκρατία και η προφανής αντίθεση μεγάλου μέρους του εισαγωγικού κατεστημένου υπερίσχυσαν, τορπιλίζοντας κάθε σοβαρή προσπάθεια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα, τόσο από τη NAMCO όσο και από άλλες αξιόλογες εταιρίες.(Βλεπε προηγουμενο post) Και φυσικά, αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα με αδιάφορο ή εχθρικό και τραπεζικό κατεστημένο είναι εντελώς αδύνατο να προχωρήσει. Είναι προφανές ότι, αν προχωρούσε, η επένδυση της NAMCO θα πρόσφερε τεράστια οφέλη στην ελληνική οικονομία.
[URL unfurl="true"]http://ellinikiafipnisis.blogspot.gr/2013/12/pony-namco-24-video.html[/url]

Σημερα

Μετα απο 30 σχεδον χρονια οι Αφοι Κοντογουρη,εχοντας και την πειρα απο τα παθηματα του παρελθοντος, επανερχονται προτειντας την νεα βελτιωμενη ακομη περισσοτερο γενια του PONY.
Καταφεραν να ξεπερασουν χιλιαδες εμποδια,(γραφειοκρατικα,χρηματοδοτικα,οργανωτικα κλπ) και το κυριοτερο εχοντας εξασφαλισει 25.000 παραγγελιες απο χωρες της Αφρικης και της Ασιας και με χιλιαδες αλλες να ερχονται καθημερινα,(λογω του καλου ονοματος που ειχε το προηγουμενο PONY σ'αυτες τις αγορες).Και ομως το θεμα κολλαει παλι για το εξης απιστευτο και ομως ελληνικο!
Γιατι ο νομος (ο δικος μας νομος!) δεν επιτρεπει να παραγουμε ΕΤΗΣΙΩΣ(!!) πανω απο 500 οχηματα.!!


" Ο νόμος που ισχύει στην Ελλάδα περιορίζει την παραγωγή σε μόλις 500 αυτοκίνητα το χρόνο. Αυτός ο αριθμός είναι πολύ μικρός και βάζει ταφόπλακα στη βιομηχανία. Ζητάμε από τον αρμόδιο υπουργό, Γιώργο Σταθάκη, να αυξήσει το όριο παραγωγής στα 15.000 οχήματα ετησίως. Αναλογιστείτε ότι αυτός ο αριθμός είναι η παραγωγή δύο ημερών των μεγάλων εταιρειών. Επομένως δεν εμποδίζουμε τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθότι δεν τίθεται ζήτημα ανταγωνισμού σε σχέση με εκείνες."

www.news.gr/auto/agora/article/207634/ellhniko-aftokinhto-pony-me-daneikh-kardia-apo.html]http://www.news.gr/auto/agora/article/207634/ellhniko-aftokinhto-pony-me-daneikh-kardia-apo.html[/url]

Και γιατι αυτο...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ στις μεγαλες εταιρειες.Δηλαδη ναμαστε εμεις στη φτωχια και στην ανεργια,(παρ ολο που εχουμε ολες τις προυποθεσεις να μην ειμαστε),για να μπορουν ΑΥΤΟΙ να παιζουν ΜΟΝΟΙ μπαλλα στο γηπεδο..!
Εδω σας θελω Τσιπραιοι και Συριζαιοι,αντι να πηγαινεται μια με ψευτοτσαμπουκαδες και μια με παρακαλια σαν πρεζονια να μας δωσουν τη δοση μας,αυτα να πατε να τους τριψετε στη μουρη,και να τους αποδειξετε οτι εμεις δεν ειμαστε ουτε τεμπεληδες ουτε ζητιανοι και ανικανοι.Αυτοι ειναι αντιθετα λαμογια,τοκογλυφοι και στυγνοι εκβιαστες.!


 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Και γιατι αυτο...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ στις μεγαλες εταιρειες. Δηλαδη ναμαστε εμεις στη φτωχια και στην ανεργια, (παρ ολο που εχουμε ολες τις προυποθεσεις να μην ειμαστε), για να μπορουν ΑΥΤΟΙ να παιζουν ΜΟΝΟΙ μπαλλα στο γηπεδο..!
Εδω σας θελω Τσιπραιοι και Συριζαιοι, αντι να πηγαινεται μια με ψευτοτσαμπουκαδες και μια με παρακαλια σαν πρεζονια να μας δωσουν τη δοση μας, αυτα να πατε να τους τριψετε στη μουρη, και να τους αποδειξετε οτι εμεις δεν ειμαστε ουτε τεμπεληδες ουτε ζητιανοι και ανικανοι. Αυτοι ειναι αντιθετα λαμογια, τοκογλυφοι και στυγνοι εκβιαστες.

Ρε Κρόνος,

Με σεβασμό για τον κόπο σου να μαζέψεις όλες τις πληροφορίες που έβαλες εδώ, να με συμπαθάς δηλαδή, αλλά αυτή η τελευταία παράγραφος δεν ξέρω αν είναι δική σου ή είναι κι αυτή copy-paste.
Ότι κι αν είναι όμως:
Έλεος πια με αυτή τη δαιμονοποίηση των μεγάλων εταιρειών, των συμφερόντων, των λαμογίων που δρουν υποχθονίως και δε μας αφήνουν να προκόψουμε, των τοκογλύφων και των εκβιαστών.
Δεν ξέρω αν τα ασπάζεσαι αυτά, αλλά σοβαρά, υπάρχει άνθρωπος την σήμερον ημέραν που να τα πιστεύει?

Είναι δυνατό ρε Κρόνος, όταν έχεις υπουργό ανάπτυξης έναν τύπο σαν το Λαφαζάνη, να πάει μπροστά η χώρα? Δεν έχω προσωπικά με τον άνθρωπο (και μάλιστα μαθαίνω ότι είναι ηθικό στοιχείο: δεν έχει γίνει υπουργός για να κονομήσει), αλλά διάβασε λίγο το βιογραφικό του. Τέλειωσε το σχολείο, τέλειωσε το πανεπιστήμιο (μαθηματικός είναι) και μετά μια ζωή "στους κομματικούς αγώνες, στις επιτροπές, στις πολιτικές γραμματείες, στις δράσεις, στα κινήματα", από δουλειά, μηδέν.
Στη ζωή του δεν έχει φτιάξει τίποτα. Δεν έχει στρώσει κώλο να παράξει κάποτε κάτι. Να βγάλει πέντε φράγκα.
Αυτός λοιπόν, είναι ο επί κεφαλής της διοίκησης, που θα προωθήσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία? Με τι φόντα? Μπορείς να τον βάλεις δίπλα στον αντίστοιχο Κορεάτη, που τα Hundai και τα Kia τους έχουν κατακτήσει τον κόσμο?
Είναι καλός στο μπλα-μπλα, στο να "μάχεται για τα δίκαια αιτήματα των αδικημένων εργαζομένων" (των καθαριστριών εννοώ), αλλά από παραγωγή, μηδέν. Δεν ξέρει ο άνθρωπος. Δεν κάνει γι' αυτή τη δουλειά. Είναι αλλού.
Σαν κι αυτόν υπάρχουν πολλοί άλλοι στη νέα μας "πρώτη φορά" αριστερή κυβέρνηση.
Με τέτοια μυαλά όμως, όχι Pony δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξουμε, αλλά ούτε γομολάστικες.
Και απορώ πως "οι Αφοι Κοντογουρη επανερχονται". Δεν καταλαβαίνουν που πάνε να μπλέξουν?

Δυστυχώς όμως, δεν φταίει ο Λαφαζάνης. Φταίνε αυτοί που τον έστειλαν εκεί που τον έστειλαν να κάνει αυτή τη δουλειά. Δηλαδή οι ψηφοφόροι του. Αλλά δημοκρατία έχουμε, οπότε σκάσε και κολύμπα, Κρόνος. Και συ, και όλοι εμείς οι άλλοι.

Το να ρίχνουμε το φταίξιμο "στις μεγάλες βιομηχανίες που μας μάχονται", "στα λαμογια, τους τοκογλυφους και τους "στυγνούς εκβιαστες", αντί να κοιτάμε τα χάλια μας, δεν λύνει το πρόβλημα, και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να το λύσει.

Το πρόβλημα της χώρας, αγαπητέ Κρόνος είναι ότι για να κάνουν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ οι αφοι Κοντογούρη (και όποιος άλλος Κοντογούρης το επιχειρήσει) θα πρέπει να πάρουν 45 εγκρίσεις από κάτι απίθανους γραφειοκράτες καρεκλοκένταυρους (που είναι πελάτες του Λαφαζάνη (σήμερα - του Παυλόπουλου και του Γιακουμάτου και του Τζουμάκα και του Πρωτόπαππα παλιότερα), να "τα έχουν καλά με τους δημάρχους της περιοχής" (και να "προσλάβουν" στο μαγαζί τους και μερικούς πελάτες τους), με λίγα λόγια δηλαδή να κάνουν ό,τι χρειάζεται για να γίνει η επιχείρηση που ονειρεύονται προβληματική. Και θα το κάνουν, γιατί αν δεν το κάνουν θα αντιμετωπίσουν "την εχθρότητα της Ελληνικής γραφειοκρατίας".
Είτε το κάνουν, είτε δεν το κάνουν λοιπόν, η υπόθεση είναι χαμένη από χέρι.

Αλλά να μην τα ρίχνουμε αλλού. Στα "συμφέροντα", τους "τοκογλύφους", τους εκβιαστές, το εισαγωγικό κατεστημένο, και τελικά στο ευρώ και τους ψεκασμούς.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Είναι δυνατό ρε Κρόνος, όταν έχεις υπουργό ανάπτυξης έναν τύπο σαν το Λαφαζάνη, να πάει μπροστά η χώρα? Δεν έχω προσωπικά με τον άνθρωπο (και μάλιστα μαθαίνω ότι είναι ηθικό στοιχείο: δεν έχει γίνει υπουργός για να κονομήσει), αλλά διάβασε λίγο το βιογραφικό του. Τέλειωσε το σχολείο, τέλειωσε το πανεπιστήμιο (μαθηματικός είναι) και μετά μια ζωή "στους κομματικούς αγώνες, στις επιτροπές, στις πολιτικές γραμματείες, στις δράσεις, στα κινήματα", από δουλειά, μηδέν.

Τύπε, παίζει ο Λαφαζάνης να μην έχει πάρει το πτυχίο του Μαθηματικού.

Παλιότερα βιογραφικά ως τελειόφοιτο Μαθηματικού τον ανέφεραν.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τύπε, παίζει ο Λαφαζάνης να μην έχει πάρει το πτυχίο του Μαθηματικού.

Παλιότερα βιογραφικά ως τελειόφοιτο Μαθηματικού τον ανέφεραν.

δεν το έχει πάρει  ;)

όπως και ο Δρίτσας το πτυχίο της Νομικής
 

Επισκέπτης
Aρα δεν εχει δικιο ο Βολταιρος που εχει υπογραφη τη ρηση του Παπαδιαμαντη;

Με αλλα λογια, μας αξιζουν χειροτερα!
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.478
Κριτικές
3
Like
12.579
Πόντοι
3.506
Ρε Κρόνος,

Με σεβασμό για τον κόπο σου να μαζέψεις όλες τις πληροφορίες που έβαλες εδώ, να με συμπαθάς δηλαδή, αλλά αυτή η τελευταία παράγραφος δεν ξέρω αν είναι δική σου ή είναι κι αυτή copy-paste.
Ότι κι αν είναι όμως:
Έλεος πια με αυτή τη δαιμονοποίηση των μεγάλων εταιρειών, των συμφερόντων, των λαμογίων που δρουν υποχθονίως και δε μας αφήνουν να προκόψουμε, των τοκογλύφων και των εκβιαστών.
Δεν ξέρω αν τα ασπάζεσαι αυτά, αλλά σοβαρά, υπάρχει άνθρωπος την σήμερον ημέραν που να τα πιστεύει?

Είναι δυνατό ρε Κρόνος, όταν έχεις υπουργό ανάπτυξης έναν τύπο σαν το Λαφαζάνη, να πάει μπροστά η χώρα? Δεν έχω προσωπικά με τον άνθρωπο (και μάλιστα μαθαίνω ότι είναι ηθικό στοιχείο: δεν έχει γίνει υπουργός για να κονομήσει), αλλά διάβασε λίγο το βιογραφικό του. Τέλειωσε το σχολείο, τέλειωσε το πανεπιστήμιο (μαθηματικός είναι) και μετά μια ζωή "στους κομματικούς αγώνες, στις επιτροπές, στις πολιτικές γραμματείες, στις δράσεις, στα κινήματα", από δουλειά, μηδέν.
Στη ζωή του δεν έχει φτιάξει τίποτα. Δεν έχει στρώσει κώλο να παράξει κάποτε κάτι. Να βγάλει πέντε φράγκα.
Αυτός λοιπόν, είναι ο επί κεφαλής της διοίκησης, που θα προωθήσει την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία? Με τι φόντα? Μπορείς να τον βάλεις δίπλα στον αντίστοιχο Κορεάτη, που τα Hundai και τα Kia τους έχουν κατακτήσει τον κόσμο?
Είναι καλός στο μπλα-μπλα, στο να "μάχεται για τα δίκαια αιτήματα των αδικημένων εργαζομένων" (των καθαριστριών εννοώ), αλλά από παραγωγή, μηδέν. Δεν ξέρει ο άνθρωπος. Δεν κάνει γι' αυτή τη δουλειά. Είναι αλλού.
Σαν κι αυτόν υπάρχουν πολλοί άλλοι στη νέα μας "πρώτη φορά" αριστερή κυβέρνηση.
Με τέτοια μυαλά όμως, όχι Pony δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξουμε, αλλά ούτε γομολάστικες.
Και απορώ πως "οι Αφοι Κοντογουρη επανερχονται". Δεν καταλαβαίνουν που πάνε να μπλέξουν?

Δυστυχώς όμως, δεν φταίει ο Λαφαζάνης. Φταίνε αυτοί που τον έστειλαν εκεί που τον έστειλαν να κάνει αυτή τη δουλειά. Δηλαδή οι ψηφοφόροι του. Αλλά δημοκρατία έχουμε, οπότε σκάσε και κολύμπα, Κρόνος. Και συ, και όλοι εμείς οι άλλοι.

Το να ρίχνουμε το φταίξιμο "στις μεγάλες βιομηχανίες που μας μάχονται", "στα λαμογια, τους τοκογλυφους και τους "στυγνούς εκβιαστες", αντί να κοιτάμε τα χάλια μας, δεν λύνει το πρόβλημα, και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να το λύσει.

Το πρόβλημα της χώρας, αγαπητέ Κρόνος είναι ότι για να κάνουν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ οι αφοι Κοντογούρη (και όποιος άλλος Κοντογούρης το επιχειρήσει) θα πρέπει να πάρουν 45 εγκρίσεις από κάτι απίθανους γραφειοκράτες καρεκλοκένταυρους (που είναι πελάτες του Λαφαζάνη (σήμερα - του Παυλόπουλου και του Γιακουμάτου και του Τζουμάκα και του Πρωτόπαππα παλιότερα), να "τα έχουν καλά με τους δημάρχους της περιοχής" (και να "προσλάβουν" στο μαγαζί τους και μερικούς πελάτες τους), με λίγα λόγια δηλαδή να κάνουν ό,τι χρειάζεται για να γίνει η επιχείρηση που ονειρεύονται προβληματική. Και θα το κάνουν, γιατί αν δεν το κάνουν θα αντιμετωπίσουν "την εχθρότητα της Ελληνικής γραφειοκρατίας".
Είτε το κάνουν, είτε δεν το κάνουν λοιπόν, η υπόθεση είναι χαμένη από χέρι.

Αλλά να μην τα ρίχνουμε αλλού. Στα "συμφέροντα", τους "τοκογλύφους", τους εκβιαστές, το εισαγωγικό κατεστημένο, και τελικά στο ευρώ και τους ψεκασμούς.

Ακου τυπε..
Κατ αρχην να ξεκαθαρισουμε,οτι οπως μπορεις να δεις και απο το μηνυμα μου,το μερος του κειμενου που γινεται με αναφορα σε αλλο κειμενο αφ ενος ειναι με απλη γραφη αφ ετερου στο τελος του καθε τμηματος αναφερεται το αντιστοιχο URL.-Πηγη.
Αντιθεται οι δικες μου αποψεις ειναι χαρακτηρες Bold και δεν υπαρχει αντιστοιχο URL.Νομιζω πιο σαφη διαφοροποιηση δεν μπορουσε να υπαρξει.Κατα συνεπεια η τελευταια παραγραφος που αναφερεις αποτελει προφανως αποψη μου.
Τωρα επι του προκειμενου.Αναφερεσαι εκτεταμενα περι Λαφαζανη,(οτι δεν μπορει να γινει τιποτα με τυπους σαν  και αυτον κλπ.)
Γιατι ειδες πουθενα να γραφω,οτι η λυση ειναι ο Λαφαζανης...Το αντιθετο μαλιστα.Οπως αναφερω και στο τελος του μηνυματος μου " Εδω σας θελω Τσιπραιοι και Συριζαιοι,αντι να πηγαινεται μια με ψευτοτσαμπουκαδες και μια με παρακαλια σαν πρεζονια να μας δωσουν τη δοση μας,αυτα να πατε να τους τριψετε στη μουρη"..  
Τωρα οσον αφορα περι δαιμονοποιησεων,λαμογιων τοκογλυφων κλπ
Οσον αφελες ειναι να πιστευουμε οτι ολα ειναι δαιμονοποιημενα και συνομοσιολογικα,αλλο τοσο αφελες και επικινδυνο ειναι να πιστευουμε οτι ολα ειναι αγγελικα πλασμενα και οι εταιρειες ειναι ευαγη ιδρυματα που θελουν μονο το καλο του πελατη τους.Κερδη θελουν και κερδη τεραστια.Και για αυτο και θα εκβιασουν και θα διαφθειρουν.Το θεμα ειναι τι θα βρουν απο την αλλη πλευρα.(Απο τους πολιτικους η τους γραφειοκρατες που αναφερεις,δηλαδη απο αυτους που εχουν εκλεγει η διοριστει για να προασπιζουν το συμφερον του πολιτη.) Αν βρουν ενα σαπιο καθεστως οπως στη χωρα μας θα το εκμεταλλευτουν για  να αυξησουν ακομη περισοτερο τα κερδη τους.Κατα συνεπεια δεν φταινε μονο οι εταιρειες που εκβιαζουν και διαφθειρουν,αλλα ουτε και μονο οι μεμονωμενοι πολιτικοι και υπαλληλοι που εκβιαζονται και διαφθειρονται.Ειναι ενα ολοκληρο συστημα διαπλεκομενων συμφεροντων που το ενα προυποθετει την υπαρξη του αλλου.Το να αναφερεσαι λοιπον σ'αυτο το συστημα διαφθορας στο συνολο του,δεν ειναι δαιμονοποιηση των παντων, ουτε κανενα κυνηγι μαγισσων,αλλα μια προσπαθεια που κατα την αποψη μου,μπορει να διασαφηνισει τη πραγματικη του φυση.
Τελικα νομιζω οτι δεν εχουμε ουσιαστικες διαφορες στις αποψεις μας.Ισως μια δευτερη αναγνωση του αρχικου μηνυματος μου, να σε πεισει...

(.. Προφανως δεν προκειται να σκασω και να κολυμπαω γιατι εχουμε Δημοκρατια,οπως λες..!) Γιατι απλουστατα Δημοκρατια σημαινει να μιλας και οχι να σκαζεις.
:grin:
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Κρόνος,
Δικιά μου παρανόηση για τις παραθέσεις, δεν το κατάλαβα, mea culpa.

Η πελευταία σου παράγραφος:
Και γιατι αυτο...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ στις μεγαλες εταιρειες.Δηλαδη ναμαστε εμεις στη φτωχια και στην ανεργια,(παρ ολο που εχουμε ολες τις προυποθεσεις να μην ειμαστε),για να μπορουν ΑΥΤΟΙ να παιζουν ΜΟΝΟΙ μπαλλα στο γηπεδο..!
Εδω σας θελω Τσιπραιοι και Συριζαιοι,αντι να πηγαινεται μια με ψευτοτσαμπουκαδες και μια με παρακαλια σαν πρεζονια να μας δωσουν τη δοση μας,αυτα να πατε να τους τριψετε στη μουρη,και να τους αποδειξετε οτι εμεις δεν ειμαστε ουτε τεμπεληδες ουτε ζητιανοι και ανικανοι.Αυτοι ειναι αντιθετα λαμογια,τοκογλυφοι και στυγνοι εκβιαστες.!
Σ' αυτήν διαφωνώ κατά 90%.
Τονίζεις ότι θέλουν να μας πατήσουν χάμω "ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ στις μεγαλες εταιρειες". Τους λόγους που οι προσπάθειες των κάθε Κοντογούρηδων είναι καταδικασμένες, σου είπα ποιοί είναι. Μπορεί να υπάρχει πλέγμα λόγων μέσα στους οποίους παίζει κι αυτός, αλλά δεν είναι ο κύριος. Απέχουμε πολύ από το να είμαστε τέτοιου τύπου ανταγωνιστές, ώστε να κοιτάνε να μας σαμποταρουνε. Θες παρελθόντα παραδείγματα (πάλι από το χώρο του αυτοκινήτου)?
Υπήρχαν δυο εργοστάσια ελαστικών στη χώρα. Pirelli στην Πάτρα και Goodyear στο Βόλο. Έκλεισαν. Γιατί έκλεισαν, επειδή οι (μητρικές τους) εταιρείες ήθελαν να τα κλείσουν? Μα τότε γιατί τα άνοιξαν?

Θα ακούσεις πολλές απόψεις:
Μια θα είναι ότι τα έκλεισαν γιατί βρήκαν φτηνότερα μεροκάματα στις χώρες της Ασίας και τα πήγαν εκεί.
Άλλη θα είναι ότι βρήκαν φτηνότερα μεροκάματα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης και τα πήγαν εκεί.
Τρίτη θα είναι ότι μας ψεκάζουν, και οι εργάτες μας ζαλίζονται και δεν φτιάνουν καλά λάστιχα.
Άλλη θα είναι ότι μας εχθρεύονται. Ό,τι θέλεις θα ακούσεις.

Η ουσία είναι ότι τα εργοστάσια έκλεισαν. Και (τότε - πάνε πολλά χρόνια) 700-800 άνθρωποι μείνανε χωρίς δουλειά, και το ΑΕΠ μας μειώθηκε κατά την προστιθέμενη αξία που έμπαινε στα λάστιχα στα εργοστάσια (γιατί καουτσουκόδενδρα δεν έχουμε εδώ, επομένως το latex το κάναμε εισαγωγή), και γενικώς η οικονομία μας "έπεσε" κατά το μέγεθοπς των δυο εργοστασίων. Αν θυμάμαι τι έχω διαβάσει, τα σωματεία των εργοστασίων τα είχαν ταράξει στις απεργίες, οπότε βέβαια οι άνθρωποι είπαν: "Έτσι μου είστε? Το κλείνω και σας χαιρετώ".
Σίγουρα το γεγονός ότι για να κάνει τη δουλειά του το εργοστάσιο (που έφερνε το latex από τη Μαλαισία) έπρεπε να λαδώνει σταθερά τους τελωνειακούς για να μην του κρατάνε το κοντέϊνερ 5 βδομάδες στο λιμάνι "για να το ελέγξουν", δεν μετράει στα υπέρ της χώρας μας. Και ο θεσμός και το επάγγελμα "εκτελωνστής" υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, γιατί έχει θεσμοθετηθεί για να εξασφαλίζει τα "εξτράκια" των τελωνειακών ακίνδυνα γι' αυτούς.

Όταν έχεις λοιπόν μια τέτοια δημόσια διοίκηση, και τέτοιο θεσμικό πλαίσιο (νομοθεσία), και ΚΑΝΕΙΣ δεν συζητάει γι' αυτά αλλά αντίθετα, συζητάνε όλοι για τις καθαρίστριες, για το πουκάμισο του Βαρουφάκη, για το C-130 που πήγε ο Τσίπρας στη Ρίγα, και για το τι είπε ο Σόϊμπλε και ο Ντάϊσελμπουμ, εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για την πορεία της NAMCO, της όποιας namco, και της χώρας γενικότερα.
Και ΔΕΝ θεωρώ πως για το χάλι μας φταίνε οι κακές εταιρείες που θελουν να βγάλουν πολλά κέρδη.

Για να μπορούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ουτε τεμπεληδες ουτε ζητιανοι ούτε ανικανοι ένας τρόπος υπάρχει: Να φτιάνουμε πράματα.

Προσωπικές εμπειρίες:
-Έχω ένα μικρό τρέϋλερ για αποσκευές. Πολλά χρόνια. Έχει και ρεζέρβα στερεωμένη από κάτω, την οποία αποφάσισα να αλλάξω, γιατί ήταν πολύ παλιά. Έβγαλα τη ρεζέρβα, την πήγα στο βουλκανιζατέρ. Τι είδα πάνω στο παλιό λάστιχο? "Goodyear, Made in Greece". Και με έπιασε μελαγχολία.
-Αγόρασα οθόνη για το κομπιούτερ, από το Πλαίσιο. Samsung 21 ιντσών. Την έφερα σπίτι, ξεπακετάρησα και την σύνδεσα. Τι γράφει σε ταμπελάκι η οθόνη από πίσω? "Made in Romania". Μπορεί να είναι πάμφτωχοι οι Ρουμάνοι και οι γυναίκες τους να έρχονται εδώ να δουλεύουν στα μπουρδέλα, αλλά η χώρα τους (που ήταν στο μηδέν το 1990) έχει πάρει μπροστά. Και σε μερικές δεκαετίες θα πηγαίνουν οι δικές μας να δουλεύουν στα μπουρδέλα της Ρουμανίας για να βγάλουν κανα φράγκο.
-Πήγα στο μανάβη (είχα μείναι από κρεμμύδια). Ξέρεις τι κρεμμύδια πούλαγε ο μανάβης? ΙΝΔΙΑΣ! και μάλιστα προς 0,95 το κιλό. (Καλά, για λεμόνια Αργεντινής, ντομάτες Ολλανδίας, και άλλα τέτοια, σε μας, την αγροτική χώρα, δεν το συζητάω, έχει γεμίσει ο τόπος).

Μη μου λες λοιπόν για τα συμφέροντα των μεγάλων εταιρειών, αν μπορούσαμε να παράξουμε κρεμμύδια καλύτερα από τα Ινδικά, και οθόνες, και λάστιχα, θα ήμασταν σωστοί. Για την ώρα, είμαστε απλώς μαλάκες.
Και το χειρότερο, δεν το καταλαβαίνουμε κι όλας.
 

KavlomenosPoutanos

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2014
Μηνύματα
389
Like
23
Πόντοι
1
Εμείς που είμαστε εξωτερικό τι κάνουμε ; Θα βγει και στην αμερικάνικη αγορά ξέρει κανείς ;;
 

psolaras78

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.794
Κριτικές
74
Like
1.833
Πόντοι
9.295

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.288
Κριτικές
11
Like
283
Πόντοι
2.287
Πολύ δυσκολο για τη βορεια αμερικη,σιγουρα εχουν στο προγραμμα λατινικη Αμερική,οπως και αφρικη κ ασια κ εχουν ηδη ξεκινησει η προπαραγγελιες.Η παραγωγη του πρωτου ετους λειτουργιας εχει προπωληθει πιστευω
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Ναι, παιδιά.
Θα βγει και θα κυριαρχήσει.
Chrysler, General Motors, Ford, και όλα αυτά τα γατάκια έσβησαν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom