Νέα

Στους δρόμους ξανά το ελληνικό αυτοκίνητο PONY μετα απο 20 χρονια.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα petroskonstantinou17
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 237
  • Εμφανίσεις 14K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
αν ειχες καραβια και λεφτα (τρελα λεφτα)....δεν πιστευω οτι θα ασχολιουσουν καν με τετοια πραγματα!!!
Δεν πιστευω οτι τετοια κεφαλια που ειναι μερικοι να μην το ειχαν σκεφτει ποτε αυτο...αυτοι σκεφτονται πως να βγαλουν χρηματα και που να επενδυσουν, το παραμικρο!
ισως δεν ειναι τοσο κερδοφορο!

εχουν και βιτσια και καπριτσια δες π.χ. γιαννα αγγελοπουλου των ολυπμπιακων αγωνων. εκανε και ενα περασμα απο τις εφημεριδες. και δε νομιζω να μην ειναι κερδοφορο τυπε, η ΗΠΑ εγινε αυτη που εγινε στο χαρτη της οικονομιας γιατι ειχε τη διαθεση να χωσει λεφτα για μια καλη ιδεα μπισνας εστω και αν προερχοταν απο φοιτητη ή σκουπιδιαρη.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.857
Κριτικές
90
Like
37.079
Πόντοι
25.467
attachment.php
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
366
Δεν το είπα γιατί προτιμά αλλοδαπές πουτάνες, αλλά γιατί το χαίρεται που εκεί είναι τζάμπα σχεδόν και σε παρακαλάνε για μια καλύτερη τύχη και το μόγγολο ο ανθρωπιστής συμφωνεί.
Τέσπα, σπαμάρω σε ωραίο θέμα.
Αντε δες την φατσα σου καλυτερα WANNABY  :pipa2: :pipa1:που θα με πεις μογγολο

Αντε ...... γιατι πολυ θαρρος εχεις παρει  :sunglasses:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.857
Κριτικές
90
Like
37.079
Πόντοι
25.467
http://[URL unfurl="true"]www.kawasaki-bikers.gr/core/images/stories/800px-lefas_2005.jpg[/img[/URL]]

1994 Lefas motorcycle as rebuilt in 2005 (900cc Ducati engine) featuring unconventional frame design that incorporates Lefas's development.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.857
Κριτικές
90
Like
37.079
Πόντοι
25.467
Lefas.jpg


Ο κινητήρας, φτιαγμένος εξ' ολοκλήρου από τον ίδιο τον Λέφα, με ατελείωτες ώρες στον τόρνο, έδινε λύσεις σε προφανή προβλήματα. Κύλινδρος, στρόφαλος και κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν στην ίδια ευθεία. Ο άξονας του ψαλιδιού περνούσε μέσα από τον άξονα του γραναζιού κίνησης.
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
http://[URL unfurl="true"]www.kawasaki-bikers.gr/core/images/stories/800px-lefas_2005.jpg[/img[/URL]]

1994 Lefas motorcycle as rebuilt in 2005 (900cc Ducati engine) featuring unconventional frame design that incorporates Lefas's development.
[/quote]


...kαλά κρασά . αν ξεχαστείς και ανοιξεις λίγο παραπάνω το γκάζι , ...πρέπει να κυκλοφορείς με το φιλλερ στην κωλότσεπη :headbang3: :2funny: ούρτ !!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
...kαλά κρασά . αν ξεχαστείς και ανοιξεις λίγο παραπάνω το γκάζι , ...πρέπει να κυκλοφορείς με το φιλλερ στην κωλότσεπη :rockon: :2funny: ούρτ !!!!

  ποσο ασχετος εισαι.....

  μην χλευαζεις ρε μαλακα,κατι που αδυνατεις να καταλαβεις!!!


  ομοιως με τον παραπανω!!!!!


  ελληνομαλακες!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
http://[URL unfurl="true"]www.southbayriders.com/forums/attachment.php?attachmentid=109338&d=1194119893[/img[/URL]]
[/quote]

  Θανασης Λεφας,ενας απλος μηχανικος μοτοσυκλετων,με ιδιοφυες τροπο σκεψης,αστειρευτο μερακι
  και το απαραμιλλο θαρρος να πραγματοποιει τις ιδεες του....

  Απο τους πραγματικα μεγαλους στο χωρο της μοτοσυκλετας ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ (δεν το λεω εγω,αλλα ολα
  τα μεγαλα διεθνη εντυπα του χωρου και οι απιστευτες ευρεσιτεχνιες του)στενος φιλος με
  τον αλλο μεγαλο ρηξικελευθο οραματιστη απο την Νεα Ζηλανδια,τον John Britten...

  Ο Νεοζηλανδος προλαβε να το παει λιγο πιο μακρια το δικο του ονειρο...Κυριαρχουσε επι δυο χρονια
  στο ιδιαιτερης αιγλης πρωταθλημα Battle of Twins,αγωνες με μεγαλα δικυλινδρα....

  Εφυγαν νωρις (την ιδια εποχη πανω κατω)χτυπημενοι απο τον καρκινο,αλλα προλαβαν να
  αναπτυξουν μια λαμπρη φιλια....τυχαιο???

  Καλο θα ειναι  οσα μελη απο εδω μεσα δεν ξερουν,δεν εχουν διαβασει,ειναι ανενημερωτοι,να
  τα κανουν πρωτα πριν ανοιξουν το ρημαδι τους για αστειακια και χλευασμο....
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Η σωστή ελληνάρα θα έκανε πάντα καλύτερο ότι έκανε ο άλλος..

  Αν και πιστευω οτι το ειπε για τον κινητηρα της Ντουκατι (οτι και καλα χαλαει)που
  χρησιμοποιησε ο Λεφας,εν τουτοις εχει αδικο ο Λουτσος

  Επεξηγηματικα,ο συγκεκριμενος  δικυλινδρος σε  V διαταξη(90 μοιρων)με δυο
  βαλβιδες ανα κυλινδρο (DesmoDue) 900αρης της Ντουκατι
  με το δεσμοδρομικο συστημα ελεγχου των βαλβιδων ειναι ΙΣΩΣ οτι πιο αξιοπιστο
  εχει βγει ΠΟΤΕ απο την Ντουκατι....

  Για δυο λογους τον επελεξε ο Λεφας
  Ενας ειναι η παροιμιωδης αξιοπιστια του συγκεκριμενου κινητηρα (τον οποιο μεγαλωσε σε
  1000 κυβικα με αντιστοιχες ροικες εξελιξεις στις πολυ δυσκολες για αυτο το σκοπο κεφαλες της
  Ντουκατι-εν τουτοις πετυχε η βελτιωση!!!!) και ο δευτερος και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ λογος ειναι
  η αρχιοτεκτονικη του διαταξη,του V με περιεχομενη γωνια 90 μοιρων...

  Ετσι μπορεσε να κανει καποιες τροποποιησεις στα καρτερ ωστε να ενισχυσει την δομικη τους
  αντοχη,αλλα και στις κεφαλες..Οπως βλεπετε η μπροστα κεφαλη ειναι η βαση για το μπροστινο
  συστημα hub steering και στην πισω κεφαλη αναρταται το ψαλιδι...Στο επανω μερος των
  κεφαλων στερεονονται το ντεποζιτο και ο κοκοβιος με την σελα,δηλαδη ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ
  ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟ Κ.Κ. ΜΑΛΑΚΕΣ που βιαστηκατε να μιλησετε!!!!!!!!

  O κινητηρας ειναι αυτος που παιζει τον ρολο του πλαισιου...(ποιος το προσεξε απο οσους
  ετρεξαν να γραψουν?????)
  Αυτην την λύση και ιδεα ακολουθησε αργοτερα ο John Britten αλλα με ανθρακονημα οπου
  ο Λεφας χρησιμοποιησε αλουμινιο (λογω ελλεψης χρηματων)...Ο Britten εζησε για να δει
  τα μηχανακια του με τους χειροποιητους κινητηρες και πλαισια (σε ιδεες του Λεφα)
   να ρεζιλευουν και να ταπεινωνουν τις εργοστασιακες συμμετοχες,ο δε δικος μας εβγαλε τον
  καρκινο ο ανθρωπος με το ΓΑΜΩΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ οταν εψαχνε χρηματαοδοτηση απο τα κοινοτικα
  κονδυλια,που σε αλλες περιπτωσεις μοιραζονταν αφειδως και απλοχερως!!!!!!!


  Για την Ιστορια και μονο,η ιδια η Ντουκατι τοτε χαροπαλευε μεταξυ χρεοκοπιας-ζωης,ως
  επιχειρηση και δεν μπορεσε να υποστηριξει σε R&D τομεις τον Λεφα...Ηταν πολυ μπροστα
  απο την εποχη του...

  ΟΜΩΣ η εργοστασιακη Ντουκατι του 2009 στο παγκοσμιο MotoGP ειναι καρμπον η δουλεια
  και η ιδεα του Λεφα,μαζι με την ιδεα της χρησιμοποιησης του ανθρακονηματος απο τον
  Μεγαλο Νεοζηλανδο Μπριττεν

 
ducati-carbon-fibre-semi-monocoque-frame-patented.jpg


  Και η δημιουργια του Britten,το δευτερο μοντελο του πανω στην ιδεα του Λεφα,μετα την γνωριμια τους

 
1995_Britten_V1000_02.jpg



  Α ρε Λεφα...εφυγες νωρις


 
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  H εταιρια Namco
  Για μια γνωριμια μαζι της,οσοι επιθυμουν δηλαδη...

 
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.857
Κριτικές
90
Like
37.079
Πόντοι
25.467
  Αν και πιστευω οτι το ειπε για τον κινητηρα της Ντουκατι (οτι και καλα χαλαει)που
  χρησιμοποιησε ο Λεφας,εν τουτοις εχει αδικο ο Λουτσος

  Επεξηγηματικα,ο συγκεκριμενος  δικυλινδρος σε  V διαταξη(90 μοιρων)με δυο
  βαλβιδες ανα κυλινδρο (DesmoDue) 900αρης της Ντουκατι
  με το δεσμοδρομικο συστημα ελεγχου των βαλβιδων ειναι ΙΣΩΣ οτι πιο αξιοπιστο
  εχει βγει ΠΟΤΕ απο την Ντουκατι....

  Για δυο λογους τον επελεξε ο Λεφας
  Ενας ειναι η παροιμιωδης αξιοπιστια του συγκεκριμενου κινητηρα (τον οποιο μεγαλωσε σε
  1000 κυβικα με αντιστοιχες ροικες εξελιξεις στις πολυ δυσκολες για αυτο το σκοπο κεφαλες της
  Ντουκατι-εν τουτοις πετυχε η βελτιωση!!!!) και ο δευτερος και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ λογος ειναι
  η αρχιοτεκτονικη του διαταξη,του V με περιεχομενη γωνια 90 μοιρων...

  Ετσι μπορεσε να κανει καποιες τροποποιησεις στα καρτερ ωστε να ενισχυσει την δομικη τους
  αντοχη,αλλα και στις κεφαλες..Οπως βλεπετε η μπροστα κεφαλη ειναι η βαση για το μπροστινο
  συστημα hub steering και στην πισω κεφαλη αναρταται το ψαλιδι...Στο επανω μερος των
  κεφαλων στερεονονται το ντεποζιτο και ο κοκοβιος με την σελα,δηλαδη ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ
  ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟ Κ.Κ. ΜΑΛΑΚΕΣ που βιαστηκατε να μιλησετε!!!!!!!!

  O κινητηρας ειναι αυτος που παιζει τον ρολο του πλαισιου...(ποιος το προσεξε απο οσους
  ετρεξαν να γραψουν?????)
  Αυτην την λύση και ιδεα ακολουθησε αργοτερα ο John Britten αλλα με ανθρακονημα οπου
  ο Λεφας χρησιμοποιησε αλουμινιο (λογω ελλεψης χρηματων)...Ο Britten εζησε για να δει
  τα μηχανακια του με τους χειροποιητους κινητηρες και πλαισια (σε ιδεες του Λεφα)
   να ρεζιλευουν και να ταπεινωνουν τις εργοστασιακες συμμετοχες,ο δε δικος μας εβγαλε τον
  καρκινο ο ανθρωπος με το ΓΑΜΩΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ οταν εψαχνε χρηματαοδοτηση απο τα κοινοτικα
  κονδυλια,που σε αλλες περιπτωσεις μοιραζονταν αφειδως και απλοχερως!!!!!!!


  Για την Ιστορια και μονο,η ιδια η Ντουκατι τοτε χαροπαλευε μεταξυ χρεοκοπιας-ζωης,ως
  επιχειρηση και δεν μπορεσε να υποστηριξει σε R&D τομεις τον Λεφα...Ηταν πολυ μπροστα
  απο την εποχη του...

  ΟΜΩΣ η εργοστασιακη Ντουκατι του 2009 στο παγκοσμιο MotoGP ειναι καρμπον η δουλεια
  και η ιδεα του Λεφα,μαζι με την ιδεα της χρησιμοποιησης του ανθρακονηματος απο τον
  Μεγαλο Νεοζηλανδο Μπριττεν



  Και η δημιουργια του Britten,το δευτερο μοντελο του πανω στην ιδεα του Λεφα,μετα την γνωριμια τους



  Α ρε Λεφα...εφυγες νωρις


 

:thumbsup:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166

 Ενα αρθρο του Χοιδα για τον Λεφα,για οποιον ενδιαφερεται

 

 εξαιρετικα ενδιαφερον,αλλα δυστυχως θα το διαβασουν ελαχιστοι
 πιο ευκολο να πετας,ανεξελεγκτα,μαλακιες δω και κει

  edit

*13-1-2006 / 135
Γωνία Κλίσης - Του Θανάση Χούντρα
Ασυμβίβαστος


Η Ελλάδα έχει τα ωραία της, την ηλιοφάνεια και την ατμόσφαιρα, το κέφι και τα τοπία της. Έχει όμως και κάτι μαύρες τρύπες που καταπίνουν αδιακρίτως κόσμο, ιδέες, μορφές και ταλέντα.
Ο Θανάσης Λέφας δεν είναι πια μαζί μας. Πέρασε "απέναντι" στις 27 του Δεκέμβρη, σε μια κατάληξη που δεν αξίζει σε κανέναν, βυθισμένος στην ανέχεια και τον πόνο από την επάρατη νόσο. Στα πενήντα πέντε του έφυγε στη σκιά, την ίδια που τον κατέτρεχε τα περισσότερα χρόνια της ζωής του, την ίδια που τον ακολουθούσε και του έκρυβε τον ήλιο.


  Κάποιοι θα αναρωτηθείτε ποιος είναι ο Θανάσης Λέφας. Και αυτό είναι το πιο οδυνηρό στοιχείο που θα μείνει στην ιστορία. Μια τέτοια μορφή, ένα μυαλό σε άλλη συχνότητα, δημιουργός και εφευρέτης δεν ευτύχησε να δει κάτι από το έργο του να βρίσκει τον δρόμο προς την αναγνώριση. Θα έπρεπε να είναι γνωστός σε όποιον οδηγεί μοτοσυκλέτα, ένας Rossi της Μηχανολογίας που θα μείνει θρύλος για τους "λίγους" που τον αναγνώριζαν και τους ακόμη λιγότερους που τον γνώρισαν. Από την άλλη, δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να μιλήσω για αυτόν, το μεγαλείο ή το έργο του, παρότι έχουμε περάσει κάποιες ώρες
συζητώντας. Ακούγοντας ή μάλλον προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω τους χρησμούς του. Για την αντίληψή του, για τις μοτοσυκλέτες, τα εργοστάσια, τους κατασκευαστές και το "marketing" -όπως όριζε μονολεκτικά το θηρίο που κρατά δεμένη την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Τοποθετήσεις με πολύ πάθος, πίκρα, πείσμα, αλλά και ελπίδα. Ο Θανάσης Λέφας επέμενε σε αυτό που έκανε, γιατί το αγαπούσε, αλλά δεν έπαψε και να ελπίζει ποτέ.


  Για αυτόν υπήρχε η μοτοσυκλέτα το όχημα και η "μοτοσυκλέτα" ως ιδέα. Αυτές που κυκλοφορούσαν στους δρόμους και παράγονταν κατά χιλιάδες από τα εργοστάσια και "εκείνες" που σχεδιάζονταν για να είναι "μοτοσυκλέτες", αλλά δεν κυκλοφορούν στους δρόμους. Ποια η διαφορά; Η μοτοσυκλέτα είναι αρεστή και δημοφιλής επειδή εμπεριέχει τον κίνδυνο, πίστευε ο Λέφας. Και όσο εξελίσσεται στον δρόμο που έχει πάρει, θα συνεχίσει να τον εμπεριέχει. Η "μοτοσυκλέτα" είναι κάτι άλλο, πιο αποτελεσματικά σχεδιασμένη και? δεν είναι επικίνδυνη.
(Δανείζομαι αποσπάσματα από την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας του στους 2ΤΡΟΧΟΥΣ το 1996).


"Μοτοσυκλέτα είναι να θέσεις τον εαυτό σου στον κίνδυνο, με κάπως
συνοπτικά στοιχεία (ότι τον ελέγχεις). Τη στιγμή που θα δοθούν τα πλήρη
στοιχεία ως προς την ασφάλεια του αναβάτη, η ?μοτοσυκλέτα? θα πάψει να υπάρχει."


  Οι αντιρρήσεις του επικεντρώνονταν κυρίως στη μορφή του μπροστινού συστήματος των μοτοσυκλετών. Και κάπου εδώ ξεκινά η ιστορία του Θανάση Λέφα. Ποτέ δεν απέκτησε τα πτυχία που να πιστοποιούν την ιδιότητά του. Τα γράμματα που ήξερε ήταν λιγοστά. Όσα του χρειάζονταν για να αναζητά τη γνώση και τα δεδομένα μέσα από συγγράμματα και βιβλία. Όχι όμως και για να αποδείξει με τα γραπτά του ότι είναι ικανός για ένα πτυχίο.
Ξεκίνησε την καριέρα του μετατρέποντας έναν κινητήρα χωρίς γνώσεις. Λύνοντας "μάθαινε" και κατανοούσε, δένοντας επινοούσε και εξέλισσε. Ήταν γεννημένος για αυτό και είχε ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης:


"Σήμερα ο κόσμος δεν έχει το θάρρος να εμπιστευτεί το ένστικτο. H βασική
δημιουργική λειτουργία είναι: ένστικτο-φαντασία-λογική-πράξη. Όπως έχουν
σήμερα τα πράγματα, που είμαστε φορτωμένοι μια καμπούρα με φόβους,
οι πράξεις των άλλων γίνονται λογική για τον καθένα μας, πεδίο όπου οργιάζει
η φαντασία μας, βάζοντας το ένστικτο να λειτουργήσει για την επιβίωσή μας
μόνο."


  Δίνοντας τροφή στο ένστικτό του δημιουργούσε διαρκώς. Ξεκίνησε να τροφοδοτεί τη φαντασία του με τα στοιχεία που γεννούσε το ένστικτο όσο οδηγούσε τη μοτοσυκλέτα. Και τα έκανε πράξη. Ξεκίνησε να φτιάχνει την πρώτη του μοτοσυκλέτα, ένα πρωτοποριακό trial, και παράλληλα να σχεδιάζει και να εξελίσσει το "εναλλακτικό" του μπροστινό σύστημα. Τρία χρόνια αργότερα, είχε κατασκευάσει από το μηδέν μια μοτοσυκλέτα trial. Ο κινητήρας, φτιαγμένος εξ ολοκλήρου από τον ίδιο με ατελείωτες ώρες στον τόρνο, έδινε λύσεις σε προφανή προβλήματα. Κύλινδρος, στρόφαλος και κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν στην ίδια ευθεία. Ο άξονας του ψαλιδιού περνούσε μέσα από τον άξονα του γραναζιού κίνησης. Έλειπε το πιρούνι της μοτοσυκλέτας που δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί.


"Έβαλα ένα συμβατικό πιρούνι για να τελειώσει η μοτοσυκλέτα.
Με κούρασε όμως και αμέσως την παράτησα
για να ασχοληθώ ολοκληρωτικά με το μπροστινό που ετοίμαζα."


  Αργότερα ακούστηκε ότι τα σχέδια έφτασαν μέχρι την Aprilia, όμως η συνεργασία δεν προχώρησε για λόγους που εύκολα μπορεί κανείς να φανταστεί. Υπήρχε εκ διαμέτρου αντίθετη προσέγγιση στο θέμα?


"Τα χρήματα είναι το μέσον. O τρόπος είναι οι γνώσεις.
Η τεχνολογία ζητάει το πολύπλοκο. Και δέχτηκα το δεδομένο της πολυπλοκότητας.."


  Κάπου εδώ υπεισέρχεται η παράμετρος της δυσκολίας που αντιμετώπισε στην επικοινωνία του με τους ανθρώπους. Θα τον χαρακτήριζες εύκολα ιδιότροπο, δύσκολο, απόμακρο, δηλαδή όλα όσα δεν ήταν στην πραγματικότητα. Το περιβάλλον, η κοινωνία, τού ζητούσαν "στοιχεία" και συμβατική επικοινωνία, ενώ ο ίδιος διέθετε μόνον ουσία, πράξεις και ένα μυαλό φευγάτο. Στοιχεία που τον έφερναν μονίμως σε αμυντική στάση, συνειδητοποιώντας καθημερινά ότι τα μοναδικά πόδια που είχε να στηριχτεί ήταν τα δικά του. Δεν είναι τυχαίο ότι ελάχιστοι άνθρωποι έμειναν κοντά του μέχρι το τέλος, τον στήριξαν ο καθένας με τον τρόπο του. Ο Διονύσης Χοϊδάς για τον οποίο έλεγε "?διαφωνούμε. Άλλο ένστικτο εγώ, άλλο εκείνος. Τα δύο ένστικτα όμως δίνουν μια λογική. Μια κοινή λογική. Έχω ανάγκη το ένστικτό του και εκείνος το δικό μου". Δυο τρεις κοντινοί φίλοι διατηρούσαν επαφές στους δύσκολους τελευταίους μήνες, όπως και ο Νάσος Ηλιόπουλος που δεν έπαψε να στηρίζει τον ίδιο και τα σχέδιά του και στον οποίο ζήτησε να παραμείνει η μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε.


Με κατασταλαγμένες απόψεις όχι μόνο για τη μοτοσυκλέτα αλλά και για τη ζωή, έριχνε συστηματικά "γροθιές στο μαχαίρι". Μόνιμα "ματωμένος", δεν παραιτήθηκε ποτέ από την προσπάθεια.


"Σαν "μηχανικός" στάθηκε απέναντι στο σημαντικότερο πρόβλημα:
Η μοτοσυκλέτα ήταν λιγότερο ασφαλής από όσο επέτρεπαν οι θεωρητικές γνώσεις
του ανθρώπου να είναι. Σαν Θανάσης Λέφας, δεν μάσησε απέναντι στην προσπάθεια."


  Θεωρούσε θεμελιώδες σφάλμα στον σχεδιασμό την περιστροφή του λαιμού και μαζί της ανάρτησης για την κίνηση του τροχού και την αλλαγή κατεύθυνσης. Δεν έμεινε στα λόγια, αλλά κατασκεύασε τη δική του εκδοχή, εφαρμόζοντας αυτά που πίστευε.
Χρειάστηκαν 15 χρόνια για να κυλήσει στον δρόμο, όμως κατάφερε να την υλοποιήσει. "Το ζητούμενο δεν ήταν να φτιαχτεί μια μοτοσυκλέτα που, ντε και καλά, θα ήταν σταθερή με κάστερ 12 μοιρών. Το ζητούμενο ήταν να αποδειχθεί ότι μια σουπερμπάικ μπορεί να στρίβει σαν παπί, να συμπεριφέρεται στην πόλη σαν 250άρα και να καταπίνει την ευθεία με την ευστάθεια των 'κυβικών' της και όχι των 'κιλών'", ανέφερε το άρθρο. Για να καταλήξει ο Γιάννης Μιχάλης στη δοκιμή της "Δεν ξέρω ειλικρινά, δεν ξέρω πώς γίνεται να είναι σε όλα και ταυτόχρονα 'υπέρ'. Υπέρ-σταθερή, υπέρ-ευέλικτη και υπέρ-ασφαλής."

  Ένα "δώρο" προς τη μοτοσυκλέτα που δεν ξέρω με ποια διαδρομή θα έφτανε στον πολύ κόσμο, σε εμάς. Μια κληρονομιά χωρίς κληρονόμους που κινδυνεύει να χαθεί για πάντα μαζί με τον δημιουργό της, αν δεν γίνει σπουδή σε κάποιο Πανεπιστήμιο.


  Ο Θανάσης Λέφας έδωσε τον ορισμό του ασυμβίβαστου και τον έκανε πράξη σε όλη του τη ζωή. Ήταν "ένας" και μάλλον δεν θα υπάρξει άλλος στην Ελλάδα. Στη συνέντευξη που είχε δώσει στο 0-300 το 2000, ανέφερε ότι "είχαμε κανονίσει συνάντηση με τον John Britten (τον Αυστραλό "Λέφα"), να μιλήσουμε για σοβαρά θέματα, αλλά πέθανε και δεν συναντηθήκαμε ποτέ."
Τώρα θα έχουν όλο τον χρόνο να συζητήσουν...
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.680
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
166

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
  ποσο ασχετος εισαι.....

  μην χλευαζεις ρε μαλακα,κατι που αδυνατεις να καταλαβεις!!!


  ομοιως με τον παραπανω!!!!!


  ελληνομαλακες!!!

αν εχεις  φάει κόλλημα εσύ με το συγκεκριμέν ο μοτόρι ,  μην βγάζεις τους άλλους άσχετους , όσοι είχαν ντουκάτι απο τους φίλους μου
κάποια στιγμή ξεκόλλησαν και κατάλαβαν  οτι περάσανε την ταλαιπωρία της ζωής με την συγκεκριμένη μάρκα.  ;) :rockon:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
αν εχεις  φάει κόλλημα εσύ με το συγκεκριμέν ο μοτόρι ,  μην βγάζεις τους άλλους άσχετους , όσοι είχαν ντουκάτι απο τους φίλους μου
κάποια στιγμή ξεκόλλησαν και κατάλαβαν  οτι περάσανε την ταλαιπωρία της ζωής με την συγκεκριμένη μάρκα.  ;) :rockon:

παιχτη το να εισαι κατοχος δε σημαινει οτι γνωριζεις και τα πραματα σου. εχω τυπο που πηρε ντουκατι γιατι...του αρεσε και με ρωταγε γιατι γκλαγκαναει κουδουνακια στο ρελαντι το ρημαδι
 

Επισκέπτης
αν εχεις  φάει κόλλημα εσύ με το συγκεκριμέν ο μοτόρι ,  μην βγάζεις τους άλλους άσχετους , όσοι είχαν ντουκάτι απο τους φίλους μου
κάποια στιγμή ξεκόλλησαν και κατάλαβαν  οτι περάσανε την ταλαιπωρία της ζωής με την συγκεκριμένη μάρκα.  ;) :rockon:
ειχα δια βασει καποτε για εναν αγγλο που ειχε παρει φερραρι καμπριο και του εμπαζε νερα απο την οροφη και εβριζε την φερραρι οτι δεν βγαζει καλα αμαξια.
ισως και οι φιλοι σου βαζανε λαδια απο το βενζιναδικο στα δικυλινδρα τους.
desmo rules
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom