Η σωστή ελληνάρα θα έκανε πάντα καλύτερο ότι έκανε ο άλλος..
Αν και πιστευω οτι το ειπε για τον κινητηρα της Ντουκατι (οτι και καλα χαλαει)που
χρησιμοποιησε ο Λεφας,εν τουτοις εχει αδικο ο Λουτσος
Επεξηγηματικα,ο συγκεκριμενος δικυλινδρος σε V διαταξη(90 μοιρων)με δυο
βαλβιδες ανα κυλινδρο (DesmoDue) 900αρης της Ντουκατι
με το δεσμοδρομικο συστημα ελεγχου των βαλβιδων ειναι ΙΣΩΣ οτι πιο αξιοπιστο
εχει βγει ΠΟΤΕ απο την Ντουκατι....
Για δυο λογους τον επελεξε ο Λεφας
Ενας ειναι η παροιμιωδης αξιοπιστια του συγκεκριμενου κινητηρα (τον οποιο μεγαλωσε σε
1000 κυβικα με αντιστοιχες ροικες εξελιξεις στις πολυ δυσκολες για αυτο το σκοπο κεφαλες της
Ντουκατι-εν τουτοις πετυχε η βελτιωση!!!!) και ο δευτερος και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ λογος ειναι
η αρχιοτεκτονικη του διαταξη,του V με περιεχομενη γωνια 90 μοιρων...
Ετσι μπορεσε να κανει καποιες τροποποιησεις στα καρτερ ωστε να ενισχυσει την δομικη τους
αντοχη,αλλα και στις κεφαλες..Οπως βλεπετε η μπροστα κεφαλη ειναι η βαση για το μπροστινο
συστημα hub steering και στην πισω κεφαλη αναρταται το ψαλιδι...Στο επανω μερος των
κεφαλων στερεονονται το ντεποζιτο και ο κοκοβιος με την σελα,δηλαδη ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟ Κ.Κ. ΜΑΛΑΚΕΣ που βιαστηκατε να μιλησετε!!!!!!!!
O κινητηρας ειναι αυτος που παιζει τον ρολο του πλαισιου...(ποιος το προσεξε απο οσους
ετρεξαν να γραψουν?????)
Αυτην την λύση και ιδεα ακολουθησε αργοτερα ο John Britten αλλα με ανθρακονημα οπου
ο Λεφας χρησιμοποιησε αλουμινιο (λογω ελλεψης χρηματων)...Ο Britten εζησε για να δει
τα μηχανακια του με τους χειροποιητους κινητηρες και πλαισια (σε ιδεες του Λεφα)
να ρεζιλευουν και να ταπεινωνουν τις εργοστασιακες συμμετοχες,ο δε δικος μας εβγαλε τον
καρκινο ο ανθρωπος με το ΓΑΜΩΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ οταν εψαχνε χρηματαοδοτηση απο τα κοινοτικα
κονδυλια,που σε αλλες περιπτωσεις μοιραζονταν αφειδως και απλοχερως!!!!!!!
Για την Ιστορια και μονο,η ιδια η Ντουκατι τοτε χαροπαλευε μεταξυ χρεοκοπιας-ζωης,ως
επιχειρηση και δεν μπορεσε να υποστηριξει σε R&D τομεις τον Λεφα...Ηταν πολυ μπροστα
απο την εποχη του...
ΟΜΩΣ η εργοστασιακη Ντουκατι του 2009 στο παγκοσμιο MotoGP ειναι καρμπον η δουλεια
και η ιδεα του Λεφα,μαζι με την ιδεα της χρησιμοποιησης του ανθρακονηματος απο τον
Μεγαλο Νεοζηλανδο Μπριττεν
Και η δημιουργια του Britten,το δευτερο μοντελο του πανω στην ιδεα του Λεφα,μετα την γνωριμια τους
Α ρε Λεφα...εφυγες νωρις