εχεις δικιο σε αυτο που λες.αλλα αλλο οι ρεπλικες και αλλο να μπεις σε παραγωγη κανονικα να βγαζεις αυτοκινητα.
ενω υπαρχει στην ελλαδα εργατικο δυναμικο ολων των ειδικοτητων για μια αυτοκινητοβιομηχανια,δεν μπορει να γινει κατι τετοιο.
ο ανθρωπος που βγαζει στην κατερινη τις ρεπλικες,(εχω παει και τον εχω δει),κανει πολυ καλη δουλεια βεβαια,αλλα εχει μικρες δυνατοτητες,οπως μου ειπε ο ιδιος σε συζητησει που ειχαμε,εχει φτυσει αιμα για να φτασει μεχρι αυτο το εστω και μικρο σημειο.και οπως μου ανεφερε,ζητησε δανειο απο καποιες τραπεζες 100000ευρω περιπου,(για καποια πρεσσα που θελει)και ολες του εκλεισαν την πορτα,χωρις καν να τον ακουσουν.παντως εκτος απο τις ρεπλικες που εχει δυνατοτητα παραγωγης,καποιον ορισμενων κομματιων το χρονο,παραγει και τρειλερ για αυτοκινητα και καποια σασι,κατοπιν παραγγελιων,και καπως ετσι σωζετε η κατασταση.
πιστευω αν ηταν συμφερουσα επενδυση,τουλαχιστον θα ερχοταν μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια να παραγει εστω καποια κομματια τις στην ελλαδα,και μετα ισως και εβλεπε για παραγωγη.
αλλα με το μπουρδελο που λεγετε ελλαδα δεν θελει κανενας να μπλεξει.