Νέα

Spiros Panopoulos Automotive: Ελληνικό θαύμα ή Ελληνική παπατζα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα το πουλί
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 440
  • Εμφανίσεις 31K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ποιά η γνώμη σας για την SPA;

  • Επιτέλους μια ελληνική εταιρεία καινοτομεί και πρωτοπορεί στην αυτοκίνηση

    Ψήφοι: 26 16,0%
  • Είμαι επιφυλακτικός μέχρι να δω το πρώτο αυτοκίνητο στον δρομο

    Ψήφοι: 52 32,1%
  • Ούτε κατσαριδάκι δεν θα βγάλει ο τύπος

    Ψήφοι: 84 51,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    162

tsilibourditsas

Μέγας
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
836
Κριτικές
17
Like
97
Πόντοι
4.165
Προσωπικά δεν το θεωρώ αδύνατο να καταφέρει να το φτιάξει τελικά το αμάξι, αυτό που κρατάω επιφυλάξεις είναι κατά πόσο θα μπορέσει να καλύψει και τον υπερβολικά υψηλό πήχη που έθεσε. Να πιάσει τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά που διαφημίζει και να μην εμφανίσει θέματα αξιοπιστίας το αμάξι. Κοινώς να πιάσει 2.000 άλογα αλλά να μην κλατάρει σε μία εβδομάδα χρήσης π.χ.
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
μην μου πειτε οτι δεν εχουμε αναφερει τα μαρκοτση ακομα...


θεωρω οτι ο πανοπουλος θα μας το βουλωσει το στομα στους πιο δυσπιστους
 

escoman

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
642
Κριτικές
1
Like
297
Πόντοι
26
Συγκεκριμένο παράδειγμα ασυναρτησίας είναι αυτό που λέει ότι το αμάξι θα έχει 5G και άρα θα καταλαβαίνει real time τί θα υπάρχει γύρω του.

Το αμάξι καταλαβαίνει τί υπάρχει γύρω του ανάλογα τους αισθητήρες που μπορεί να έχει. Συνήθως οι αισθητήρες αυτοί είναι κάμερες, ρανταρ και υπέρηχοι. Η ταχύτητα του δικτύου (5G) έχει να κάνει μόνο με ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων μεταξύ δύο συσκευών που επικοινωνούν ασύρματα. Οι αισθητήρες στο αμάξι δεν χρειάζεται απαραίτητα να επικοινωνούν ασύρματα με τον κεντρικό υπολογιστή. Επίσης όλο αυτό με τους αισθητήρες και το να καταλαβαίνει το αμάξι τί συμβαίνει γύρω του είναι χρήσιμο όταν μιλάς για αυτόνομα οχήματα, αλλά δεν είναι αυτό που φτιάχνει. Είναι ξεκάθαρο ότι απλά το πέταξε για εντυπωσιασμό, εισέπραξε ένα ουαου από τον δημοσιογράφο επίσης, άρα  job done.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Για να μη μιλήσουμε για Nissan πιο παλιά...
Τα μάζεψαν και έφυγαν οι τύποι...
Δεν υπήρχε Nissan. ΤΕΟΚΑΡ υπήρχε που έφτιαχνε κάποια μοντέλα της Nissan με άδεια από τους Ιάπωνες. Όταν ο Θεοχαρόπουλος δεν πήρε κάποια συμβόλαια που υπολόγιζε από αστυνομία και στρατό, αποφάσισε να την κλείσει, παρόλο που ήταν κερδοφόρος δραστηριότητα σε σχέση με άλλες του ομίλου. Πούλησε τα μηχανήματα στη Ρωσία και έμεινε το κουφάρι στη ΒΙΠΕ του Βόλου. Ιάπωνες δεν υπήρχαν για να τα μαζέψουν και να φύγουν.

μην μου πειτε οτι δεν εχουμε αναφερει τα μαρκοτση ακομα...


θεωρω οτι ο πανοπουλος θα μας το βουλωσει το στομα στους πιο δυσπιστους
Μαλκότση εννοείς τυπε μου. Το μαρκοτσι ή μαρκούτσι πιο σωστά είναι άλλο πράγμα. Μεγάλη διαφορά τα μοτέρ Μαλκότση με αυτό που συζητάμε. Πολύ καλά και αξιόπιστα, αλλά πολύ απλά στην κατασκευή. Γι'αυτό και αρκετά λειτουργούν απροβλημάτιστα ακόμα. Ειδικά σε ποτιστικά έχω δει αρκετά. Αλλά δε μπόρεσε να αντέξει τον ανταγωνισμό και έβαλε λουκέτο.
 

escoman

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
642
Κριτικές
1
Like
297
Πόντοι
26
Επίσης δεν υπάρχει διαδραστική πραγματικότητα... υπάρχει εικονική (virtual reality) ή επαυξημένη (augmented reality). Αυτό που λέει ο δημοσιογράφος ότι και καλά αν παίρνει μπρος το αμάξι με μια κίνηση του χεριού του οδηγού (που μου ακούγεται ως μεγάλη πίπα) έχει να κάνει με τεχνικές Gesture recognition (χρειάζεσαι μια κάμερα να βλέπει τί κινήσεις κάνει ο οδηγός), αλλά όλα αυτά δεν είναι απλά να γίνουν.

 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.484
Κριτικές
517
Like
71.816
Πόντοι
41.129
Επίσης δεν υπάρχει διαδραστική πραγματικότητα... υπάρχει εικονική (virtual reality) ή επαυξημένη (augmented reality). Αυτό που λέει ο δημοσιογράφος ότι και καλά αν παίρνει μπρος το αμάξι με μια κίνηση του χεριού του οδηγού (που μου ακούγεται ως μεγάλη πίπα) έχει να κάνει με τεχνικές Gesture recognition (χρειάζεσαι μια κάμερα να βλέπει τί κινήσεις κάνει ο οδηγός), αλλά όλα αυτά δεν είναι απλά να γίνουν.



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ τυπε..

Οταν ο ελληνας πατησε πριν 2500χρονια στο φεγγαρι ο υπολοιπος κοσμος κοιμοταν ακομα πανω στα δεντρα  :S :S :S :headbaning2: :headbaning2:
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Είπε ότι μόνο αυτός έχει μηχάνημα κρυογένεσης στην Ελλάδα; Από την δεκαετία του 2000 υπήρχαν αυτά και σε μεγάλη κλίμακα και σε μικρή.

 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.121
Like
12.302
Πόντοι
3.556
Spiros Panopoulos Automotive: Ελληνικό θαύμα ή Ελληνική παπάτζα ;

Θαύμα η ελληνική παπατζα

Κυριακάτικο έπρεπε να ναι το θέμα
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Απο παπάτζα σε παπάτζα πάει ο Πανοπουλος.

Συζήτηση 2006 όπου όχι μόνο την ξέρουν την διαδικασία αλλά δίνουν και διεύθυνση/τηλέφωνο για εταιρία στην Αργυρούπολη που αναλάμβανε μικροδουλειές. Νομίζω δεν υπάρχει πια. Σε βιομηχανίες στυλ ΒΙΟΧΑΛΚΟ ήδη υπήρχαν μεγάλα τέτοια μηχανήματα φυσικά.

 

muresan79

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
96
Like
18
Πόντοι
0
Το chaos ειναι ενα αυτοκινητο οπου δεν υπαρχει η πιεση για συμπιεση κοστους.Επειδη καποιος εγραψε για κοστη r&d αυτα γινονται για να βγαζουν οι εταιρειες καποια ποσα ανα αυτονητα,σε hypercar δεν υπαρχει η πιεση στους τεχνικους για τετοιες λογιστικες αλχημειες.Σε τετοια hypercars οπου η τιμη τους ειναι ανω των 3 εκ ευρω με περιορισμενη παραγωγη υπαρχει το κοινο εκεινο που αποζητα το exclusivity και να το πουλησει ακομη πιο πολυ.Για παραδειγμα εκεινα τα κακασχημα τα σουηδικα του καραφλα τωρα αξιζουν 10 εκ ευρω.Το chaos η πισω οψη του ειναι καταπληκτικη.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Συζήτηση 2006 όπου όχι μόνο την ξέρουν την διαδικασία αλλά δίνουν και διεύθυνση/τηλέφωνο για εταιρία στην Αργυρούπολη που αναλάμβανε μικροδουλειές. Νομίζω δεν υπάρχει πια. Σε βιομηχανίες στυλ ΒΙΟΧΑΛΚΟ ήδη υπήρχαν μεγάλα τέτοια μηχανήματα φυσικά.

Θυμαμαι εποχές burn out και power technics που έκαναν σε μπιέλες.
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Αφού λέει τέτοιες πίπες στα επί μέρους άσε να δούμε και στο σύνολο. Πάντως δεν εμπνέει αξιοπιστία έτσι. Φάουλ.
 

mounoeilotas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2013
Μηνύματα
2.661
Like
1.454
Πόντοι
216
Το chaos ειναι ενα αυτοκινητο οπου δεν υπαρχει η πιεση για συμπιεση κοστους.Επειδη καποιος εγραψε για κοστη r&d αυτα γινονται για να βγαζουν οι εταιρειες καποια ποσα ανα αυτονητα,σε hypercar δεν υπαρχει η πιεση στους τεχνικους για τετοιες λογιστικες αλχημειες.Σε τετοια hypercars οπου η τιμη τους ειναι ανω των 3 εκ ευρω με περιορισμενη παραγωγη υπαρχει το κοινο εκεινο που αποζητα το exclusivity και να το πουλησει ακομη πιο πολυ.Για παραδειγμα εκεινα τα κακασχημα τα σουηδικα του καραφλα τωρα αξιζουν 10 εκ ευρω.Το chaos η πισω οψη του ειναι καταπληκτικη.

Λιγα λογια για το καραφλα και τα διαμαντια του!
 

greekarmy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2015
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
12
Like
2.755
Πόντοι
746
καλο θα ητανε να ειμεθα επιφυλακτικοι,με τον τυπο δεν θα βγει τιποτα στον δρομο,το να δημιουργησεις κατασκευη οχηματος ειναι εξαιρετικα δυσκολο οι εταιρειες που το κανουνε ειναι 50,60,70,100.120 χρονια στην πιατσα με βιομηχανικο σχεδιο ,ντιζαιν κτλ.επισης εχουνε πισω τους σοβαρη βιομηχανια οι χωρες τους και επισης εχουνε σοβαρες τεχνικες σχολες,εμεις εδω τι εχουμε?ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ,ΣΒΙΕ,ΚΑΙ ΞΥΝΗ η ΤΕΙ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ?επειδη ασχοληθηκα χρονια με τον χωρο του αυτοκινητου σαν χομπιστας και ενα φεγγαρι εργαζομενος τα λεω αυτα.Μακαρι στον τοπο μας να ειχαμε εστω μια ΦΙΑΤ,που την χλευαζουμε καθε μερα.
 

spyros21athens

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2015
Μηνύματα
369
Like
903
Πόντοι
81
Το να φτιαχτεί ένα μοτέρ 3000hp από το 0 δεν είναι δύσκολο για 20 σοβαρούς μηχανολόγους...με ενα 5-axis cnc και μια μαγνητική πλάνη-φρέζα είναι παιχνιδάκι... Τώρα το τι θα παρουσιάσει ο πανοπουλος μόνο αυτός το ξέρει...Έχει φτιάξει ένα όνομα στις βελτιωσεις και μπράβο του γι αυτό αλλά τώρα με το chaos τις μςταβαλλομενες μάζες και όλα αυτά ξεφεύγει το πράμα... Όλα αυτά απαιτούν σοβαρά εργαλεία και προγράμματα σοβαρά μυαλά εξωτικά υλικά και πάρα πολλά λεφτά... Αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα...τι χρηματοδότηση έχει τι άκρες έχει ο τύπος και τι θα παρουσιασει στη τελική μόνο ο χρόνος θα δείξει
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.280
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636


Αυτη η εικονα δεν δειχνει παπατζα
 

Συνημμένα

  • 6B17BC59-5766-46B0-9F32-807FEB1E007E.jpeg
    6B17BC59-5766-46B0-9F32-807FEB1E007E.jpeg
    146,7 KB · Εμφανίσεις: 67

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
183
Like
128
Πόντοι
1
Αυτη η εικονα δεν δειχνει παπατζα

Συγγνώμη δεν το βλέπεις ότι είναι 3d studio max...?

Το να φτιαχτεί ένα μοτέρ 3000hp από το 0 δεν είναι δύσκολο για 20 σοβαρούς μηχανολόγους...με ενα 5-axis cnc και μια μαγνητική πλάνη-φρέζα είναι παιχνιδάκι... Τώρα το τι θα παρουσιάσει ο πανοπουλος μόνο αυτός το ξέρει...Έχει φτιάξει ένα όνομα στις βελτιωσεις και μπράβο του γι αυτό αλλά τώρα με το chaos τις μςταβαλλομενες μάζες και όλα αυτά ξεφεύγει το πράμα... Όλα αυτά απαιτούν σοβαρά εργαλεία και προγράμματα σοβαρά μυαλά εξωτικά υλικά και πάρα πολλά λεφτά... Αλλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα...τι χρηματοδότηση έχει τι άκρες έχει ο τύπος και τι θα παρουσιασει στη τελική μόνο ο χρόνος θα δείξει

Συγγνώμη, το να φτιάξεις ένα κινητήρα θέλει απλά ένα Cnc...? Μαλακες να ενημερώσουμε την μπουγκατι που κάνει λείανση με επιφανειακή εξάχνωση λέιζερ στα μπλοκ της και επικαλύπτει τα έμβολα με κράματα βυριλιου.

Πάντως τώρα που τελείωσε και ξεπούλησε το χάος βγάζει και δεύτερο το άπειρον. Γελοίος τύπος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom