Gatekeeper
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 1.894
- Like
- 1.780
- Πόντοι
- 216
Ειλικρινά με έχει προβληματίσει ο Πανόπουλος. Βλέποντας παλαιότερα τα πρώτα βιντεο ήμουν σχεδόν πεπεισμένος πως δε τα λεει όλα. Η βελτίωση κινητήρων είναι κάτι εξαιρετικα χρονοβόρο και ακριβό. Πόσο μάλλον η ανάπτυξη ενός απο τo μηδέν. Απαιτεί εξειδικευμένες ομάδες και απίστευτα χρήματα. Θυμάμαι σε επισκεψη στην Daimler πως τα ετήσια κόστη ηταν της τάξεως των δις ευρώ τον χρόνο μονο για R&D των οχημάτων της mercedes. Εκτός των αλλων, τετοια οχήματα απαιτούν χιλιάδες ώρες topology και stress optimization. Κατι που είμαι 100% σιγουρος πως ούτε εχουν, ούτε μπορούν να κάνουν σε μια εταιρία 20 ατόμων. Και ο κινητήρας είναι το ένα απο τα μερικά χιλιάδες άλλα τμηματα ενός τέτοιου μηχανήματος, καθενα απο τα οποία απαιτεί design και optimization.
Μιλούν διαρκώς για 3D printing. Το additive manufacturing γενικά είναι κάτι το ευκολότερο απο το να φτιάξεις καλουπια κτλ. Ωστόσο η δομική ακεραιότητα των κομματιών είναι υπο αμφισβήτηση. Γενικά, επειδή η εκτύπωση γίνεται σε layers, οι ιδιότητες στη διευθυνση καθετα στο επιπεδο εκτύπωσης είναι εξαιρετικά χαμηλές. Σε καμια των περιπτώσεων δε θα εμπαινε ως δομικό στοιχείο σε όχημα 20.000 ίππων. Δε θέλω να μιλήσω για 5G συνδεσιμότητες κτλ, όταν υπάρχουν 5 εταιρίες στον κόσμο με εκατοντάδες ή χιλιάδες προσωπικό που προσπαθουν να αναπτύξουν autonomous driving, drive assists, κτλ. Ούτε θελω να μιλήσω για κινούμενες μάζες. Αυτό είναι γελοίο. Στην καλύτερη να είναι ευκαμπτα μερη τα οποία να προσαρμόζονται στις τάσεις του αέρα. Όπως είχε κάνει πχ η Red bull στην F1 και εφαγε καμπάνα απο την FIA.
Από την άλλη, ο Πανόπουλος έχει ένα καλό διεθνές όνομα με αρκετές διακρίσεις. Καμία φυσικά με το σχεδιασμό και δημιουργία hyper car. Επισης απο την άλλη, η κατασκευή πίσω απο τον πίνακα είναι κάτι που ονομάζεται autoclave και χρησιμοποιείται για σύνθετα υλικά. Για όποιον ξέρει, το μέγεθος του συγκεκριμένου autoclave είναι ΠΑΡΑ πολύ μεγάλο και η λειτουργια του ειναι εξαιρετικά δαπανηρή. Δύσκολα βρίσκεις κατι τέτοιο τόσο σε Ελλάδα, όσο γενικά δε κάποια εταιρία.
Γενικά φοβάμαι πως είναι μαρκετινγκ φουσκα και πως σε μήνες θα μας πει πως δεν υπάρχουν τα χρήματα για να προχωρήσει το προτζεκτ, ή δε μας βοηθάει το κράτος.
Μιλούν διαρκώς για 3D printing. Το additive manufacturing γενικά είναι κάτι το ευκολότερο απο το να φτιάξεις καλουπια κτλ. Ωστόσο η δομική ακεραιότητα των κομματιών είναι υπο αμφισβήτηση. Γενικά, επειδή η εκτύπωση γίνεται σε layers, οι ιδιότητες στη διευθυνση καθετα στο επιπεδο εκτύπωσης είναι εξαιρετικά χαμηλές. Σε καμια των περιπτώσεων δε θα εμπαινε ως δομικό στοιχείο σε όχημα 20.000 ίππων. Δε θέλω να μιλήσω για 5G συνδεσιμότητες κτλ, όταν υπάρχουν 5 εταιρίες στον κόσμο με εκατοντάδες ή χιλιάδες προσωπικό που προσπαθουν να αναπτύξουν autonomous driving, drive assists, κτλ. Ούτε θελω να μιλήσω για κινούμενες μάζες. Αυτό είναι γελοίο. Στην καλύτερη να είναι ευκαμπτα μερη τα οποία να προσαρμόζονται στις τάσεις του αέρα. Όπως είχε κάνει πχ η Red bull στην F1 και εφαγε καμπάνα απο την FIA.
Από την άλλη, ο Πανόπουλος έχει ένα καλό διεθνές όνομα με αρκετές διακρίσεις. Καμία φυσικά με το σχεδιασμό και δημιουργία hyper car. Επισης απο την άλλη, η κατασκευή πίσω απο τον πίνακα είναι κάτι που ονομάζεται autoclave και χρησιμοποιείται για σύνθετα υλικά. Για όποιον ξέρει, το μέγεθος του συγκεκριμένου autoclave είναι ΠΑΡΑ πολύ μεγάλο και η λειτουργια του ειναι εξαιρετικά δαπανηρή. Δύσκολα βρίσκεις κατι τέτοιο τόσο σε Ελλάδα, όσο γενικά δε κάποια εταιρία.
Γενικά φοβάμαι πως είναι μαρκετινγκ φουσκα και πως σε μήνες θα μας πει πως δεν υπάρχουν τα χρήματα για να προχωρήσει το προτζεκτ, ή δε μας βοηθάει το κράτος.