Το να φτιάξεις ένα πρωτότυπο έχει μια αξία, η οποία είναι κυρίως διαφημιστική και τραβάει τα μάτια από υποψήφιους επιχειρηματίες/επενδυτές. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ωραία γραφεία (δημιουργεί μια εικόνα). Όλη αυτή η εικόνα και κατάσταση όμως απέχει πολύ από το να έχεις αυτοκινητοβιομηχανία με ό,τι αυτό συνεπάγεται (εργοστάσια με γραμμές παραγωγής).
Το να έχεις 5G σύνδεση στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου από μόνο του δε λέει πολλά. Ο τύπος προσπαθεί να πουλήσει ότι δημιουργεί τεχνολογία αιχμής και καλά κάνει, αλλά από ενα σημείο και μετά θα πρέπει να αποφασίσει αν θα φτιάχνει ένα κομμάτι στα 5 χρόνια για εκθέσεις, και αν η εταιρία του θα προσφέρει υπηρεσίες σε εταιρίες π.χ. της F1 ή θα μεταμορφωθεί σε μαζική κατασκευάστρια αυτοκινήτων για τον απλό κόσμο.
Καλό είναι να μάθουμε πώς χρηματοδοτείται μέχρι τώρα η εταιρία γιατί προφανώς δεν έχει έσοδα. Επίσης δεν έχω ακούσει από αυτόν πάντως ποιο είναι το όραμα για το μέλλον. Θέλει π.χ. να φτιάξει ένα ελληνικό αυτοκίνητο που θα το οδηγούν όλοι; Θέλει να φτιάξει ένα υπερ-αμάξι που θα το οδηγάει κάποιος Σεϊχης ή θα το αγοράσουν για κάποια ταινία Batman; Τί απ'όλα;
Από αυτά τα στάδια πέρασε και η Tesla αν διαβάσετε. Το κόμπλεξ του να φτιάξεις κάτι high-end σε αυτές τις περιπτώσεις δε συμβαδίζει με τη λογική των μαζικών προϊόντων. Αν δείτε ο Elon Musk πήρε τον έλεγχο της εταιρίας και σούταρε τους founders της Tesla, για να την μεταμορφώσει από εταιρία που φτιάχνει πρωτότυπα για εκθέσεις σε εταιρία μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων