bourdeliaris82
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2011
- Μηνύματα
- 6.624
- Κριτικές
- 57
- Like
- 6.779
- Πόντοι
- 6.030
Ο κιτ το 2020Αυτη η εικονα δεν δειχνει παπατζα
Ο κιτ το 2020Αυτη η εικονα δεν δειχνει παπατζα
Δεν χρειάζεσαι να χεις λέιζερ για να κάνεις πλανισμα μια χαρά το κάνεις και με παραδοσιακά εργαλεία... Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε... Όσο για τα πιστόνια που είπες αυτό ειναι τεχνολογία υλικών... Και είπαμε ο χρόνος θα δείξει
Συγγνώμη, το να φτιάξεις ένα κινητήρα θέλει απλά ένα Cnc...? Μαλακες να ενημερώσουμε την μπουγκατι που κάνει λείανση με επιφανειακή εξάχνωση λέιζερ στα μπλοκ της και επικαλύπτει τα έμβολα με κράματα βυριλιου.
Πάντως τώρα που τελείωσε και ξεπούλησε το χάος βγάζει και δεύτερο το άπειρον. Γελοίος τύπος.
Δεν χρειάζεσαι να χεις λέιζερ για να κάνεις πλανισμα μια χαρά το κάνεις και με παραδοσιακά εργαλεία... Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε... Όσο για τα πιστόνια που είπες αυτό ειναι τεχνολογία υλικών... Και είπαμε ο χρόνος θα δείξει
Εβλεπα παλιοτερα στο fb αναρτησεις "φιλων" εθνικιστων κυριως,ως το τι θα βγαλει η ελλαδα...Μαλακες αυτοι,μακακισμενες αναρτησεις,ολα καλα ως εδω.Τωρα με σας τον ξαναεψαξα στο insta οπου οι followers του εχουν εκτοξευθει απο οταν αναρτησε την ειδηση ενος ελληνικου σουπερ ντουπερ μπατμομπιλ,ωσπου προσφατα ανερτησε οτι ειχε προταση να εξαγοραστει το ολο εγχειρημα του απο αυτοκινητοβιομηχανια κωλοσσο (οχι μωλοσσο) αλλα οπως ηταν λογικο τους εδωσε μπουλο και εγραφε η ελλαδα αυτη τη φορα δεν ξεπουλιεται κ καντε μας κομεντ στηριζοντας μ αυτο τον τροπο (το κομεντ) την προσπαθεια μας.
Τωρα το κομεντ στο ινστα με το να παραχθει το αυτοκινητο,τι σχεση μπορει να εχουν,μυριζει παπατζα ολκης
αχαχαχαχαχαχα κλαιωωωωωλες να δουλεύει λίμα στη μέγγενη ο Πανόπουλος;
Έγραψα λίγο βιαστικά ότι μάλλον είναι φιδέμπορας ο τύπος, είδα μερικά άλλα video χτες, φαίνεται ότι ξέρει αρκετά πράγματα και έχει ασχοληθεί, οπότε αναιρώ και επιφυλάσσομαι. Και μόνο που προσπαθεί καλό είναι, είχε και κάποιες διακρίσεις,
βλέποντας μόνο το πρώτο βιντεο βιάστηκα να συμπεράνω, για δείτε και εσείς τουλάχιστον προσπαθεί ο άνθρωπος, για δείτε και σχολιάστε μετά.
O τυπος ειναι παπατζης απο τους λιγους, λεει τετοιες βλακειες για να εντυπωσιαζει τα καγκουρακια με τα OPC που δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινηση η μηχανολογια και θελουν να το "τουρμπισουν" για να πανε πιο γρηγορα στα λιμανακια. Απο τετοιους αλλο τιποτα και ετσι βγαζει τα λεφτα του.
Δεν υπήρχε Nissan. ΤΕΟΚΑΡ υπήρχε που έφτιαχνε κάποια μοντέλα της Nissan με άδεια από τους Ιάπωνες. Όταν ο Θεοχαρόπουλος δεν πήρε κάποια συμβόλαια που υπολόγιζε από αστυνομία και στρατό, αποφάσισε να την κλείσει, παρόλο που ήταν κερδοφόρος δραστηριότητα σε σχέση με άλλες του ομίλου. Πούλησε τα μηχανήματα στη Ρωσία και έμεινε το κουφάρι στη ΒΙΠΕ του Βόλου. Ιάπωνες δεν υπήρχαν για να τα μαζέψουν και να φύγουν.
...
τωρα οντως? θα φερεις με σμυριδοπανο και το χερι ενα ολοκληρο μπλοκ στις ανοχες που χρειαζονται για να βγαλεις 4000 αλογα απο 4λτ κινητηρα...? Αυτοι οι κινητηρες εχουν τρομακτικα μικρες ανοχες, για παραδειγμα οι κινητηρες φορμουλα 1 που εχουν θερμικη αποδοση κοστα στο 50% (που ειναι στα ορια του κυκλου του καρνο) και βγαζουν περιπου 500 αλογα στο λιτρο εχουν ανοχες τοσο μικρες που ο κινητηρας οταν ειναι κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος, χρειαζεται να περασει ζεστο νερο εξωτερικα πρωτα, να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργειας και μετα να το βαλεις μπρος. Αλλα ο πανοπουλος θα βγαλει 1000 αλογα στο λιτρο με καποιο μαγικο τροπο.
Και οχι, το να βγαλεις 2000 αλογα για 7 δευτερολεπτα απο ενα διλιτρο μοτερ βαζοντας μια τουρμπινα λιγο μεγαλυτερη απο το κινητηρα καθεαυτο δεν λεει κατι γιατι ο κινητηρας αυτος θελει ανακτασκευη μετα απο καθε 7 δευτερολεπτα. Επισις αν ειδες το σχημα του αυτοκινητου (να τονισω εδω οτι ολες οι φωτογραφιες που εχουμε δει ειναι 3d renders δεν υπαρχει καμια κανονικη) δεν δικαιολογει για κανενα λογο κινητηρα 4000 ιππων γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει τροπος να το ψυξεις αυτο το πραγμα. Ενας κινητηρας 4000hp παραγει στη καλυτερη περιπτωση περιπου 6000 kWatt θερμοτητα, αυτο πρεπει ΚΑΠΩΣ να το ψυξεις, η σιρον με τα φλορικα 1500 αλογα εχει 12 ιντερκουλερ και κατι εισαγωγες σαν το κωλο του λιλα παντου για να περναει αερας, αυτο το πραγμα δεν εχει τιποτα.
Ενδεικτικα μια σομπα δωματιου ειναι δεν ειναι 3 kwatt.
O τυπος ειναι παπατζης απο τους λιγους, λεει τετοιες βλακειες για να εντυπωσιαζει τα καγκουρακια με τα OPC που δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινηση η μηχανολογια και θελουν να το "τουρμπισουν" για να πανε πιο γρηγορα στα λιμανακια. Απο τετοιους αλλο τιποτα και ετσι βγαζει τα λεφτα του.
Να τονισω εδω οτι οι μπιελες αυτες ειναι ψευτικες, ειναι ενα τυπομενο απο 3d printer και καλα προτοτυπο το οποιο φυσικα δεν μπορει ουτε εχει ποτε χρησημοποιηθει πουθενα γιατι τα ανθρακονηματα δεν λειτουργουν καλα σε τετοιες θερμοκρασιες και πιεσεις, επισις το σχημα τυπου αυγοδαρτης θα εκανε τα λαδια σκατα. Ειναι παπατζες ολα. Οποιος θελει ας παει να του ζητησει να τα αγορασει, βαζω εγω τα λεφτα. Να δειτε τι θα παρετε.
Ειλικρινά με έχει προβληματίσει ο Πανόπουλος. Βλέποντας παλαιότερα τα πρώτα βιντεο ήμουν σχεδόν πεπεισμένος πως δε τα λεει όλα. Η βελτίωση κινητήρων είναι κάτι εξαιρετικα χρονοβόρο και ακριβό. Πόσο μάλλον η ανάπτυξη ενός απο τo μηδέν. Απαιτεί εξειδικευμένες ομάδες και απίστευτα χρήματα. Θυμάμαι σε επισκεψη στην Daimler πως τα ετήσια κόστη ηταν της τάξεως των δις ευρώ τον χρόνο μονο για R&D των οχημάτων της mercedes. Εκτός των αλλων, τετοια οχήματα απαιτούν χιλιάδες ώρες topology και stress optimization. Κατι που είμαι 100% σιγουρος πως ούτε εχουν, ούτε μπορούν να κάνουν σε μια εταιρία 20 ατόμων. Και ο κινητήρας είναι το ένα απο τα μερικά χιλιάδες άλλα τμηματα ενός τέτοιου μηχανήματος, καθενα απο τα οποία απαιτεί design και optimization.
Μιλούν διαρκώς για 3D printing. Το additive manufacturing γενικά είναι κάτι το ευκολότερο απο το να φτιάξεις καλουπια κτλ. Ωστόσο η δομική ακεραιότητα των κομματιών είναι υπο αμφισβήτηση. Γενικά, επειδή η εκτύπωση γίνεται σε layers, οι ιδιότητες στη διευθυνση καθετα στο επιπεδο εκτύπωσης είναι εξαιρετικά χαμηλές. Σε καμια των περιπτώσεων δε θα εμπαινε ως δομικό στοιχείο σε όχημα 20.000 ίππων. Δε θέλω να μιλήσω για 5G συνδεσιμότητες κτλ, όταν υπάρχουν 5 εταιρίες στον κόσμο με εκατοντάδες ή χιλιάδες προσωπικό που προσπαθουν να αναπτύξουν autonomous driving, drive assists, κτλ. Ούτε θελω να μιλήσω για κινούμενες μάζες. Αυτό είναι γελοίο. Στην καλύτερη να είναι ευκαμπτα μερη τα οποία να προσαρμόζονται στις τάσεις του αέρα. Όπως είχε κάνει πχ η Red bull στην F1 και εφαγε καμπάνα απο την FIA.
Από την άλλη, ο Πανόπουλος έχει ένα καλό διεθνές όνομα με αρκετές διακρίσεις. Καμία φυσικά με το σχεδιασμό και δημιουργία hyper car. Επισης απο την άλλη, η κατασκευή πίσω απο τον πίνακα είναι κάτι που ονομάζεται autoclave και χρησιμοποιείται για σύνθετα υλικά. Για όποιον ξέρει, το μέγεθος του συγκεκριμένου autoclave είναι ΠΑΡΑ πολύ μεγάλο και η λειτουργια του ειναι εξαιρετικά δαπανηρή. Δύσκολα βρίσκεις κατι τέτοιο τόσο σε Ελλάδα, όσο γενικά δε κάποια εταιρία.
Γενικά φοβάμαι πως είναι μαρκετινγκ φουσκα και πως σε μήνες θα μας πει πως δεν υπάρχουν τα χρήματα για να προχωρήσει το προτζεκτ, ή δε μας βοηθάει το κράτος.
Στη συγκεκριμένη ιστορία υπάρχουν και δίκια και άδικα του επιχειρηματία. Δεν είναι σωστό να περιμένεις να ζήσεις με παραγγελίες από το κράτος αλλά όταν έχεις μια αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα και η κυβέρνηση παίρνει περιπολικά πχ που θα πρέπει να εισάγει αντί να κατασκευαστούν εδώ, εξοικονομώντας συνάλλαγμα και δίνοντας δουλειά σε ελληνικά χέρια, έχει κάθε δίκιο να φωνάζει. Όπως επίσης έχει κάθε δίκιο να φωνάζει και για την ανυπαρξία βοήθειας από το κράτος στο θέμα του εργοστασίου συναρμολόγησης της Νισσάν. Αλλά έπεσε στα πρώτα χρόνια του ΠΑΣΟΚ που άνθιζε η λαίλαπα του συνδικαλισμού και των εργατοπατέρων και όχι μόνον βοήθεια για επενδύσεις στη βιομηχανία δεν υπήρχε αλλά τα εργοστάσια έβαζαν λουκέτο το ένα μετά το άλλο.Σωστά, ηταν του Θεοχαράκη το εγχείρημα. Βέβαια, το σχόλιο μου επιβεβσιωνεται με αυτά που αναφέρεις. Ένας προβεβλημένος βιομήχανος με κερδοφόρα παραγωγική δραστηριότητα που πολύ απλά έκλεισε τη μπιζνα διότι δεν πήρε κρατικοδίαιτα συμβολαια.
Το πρόβλημα είναι από κοινού και στους επιχειρηματίες με την απαίτηση τους να έχουν ειδική μεταχείριση και να μην εστιάζουν στην ανταγωνιστικότητα τους αλλά και του κράτους που νοσεί από την γραφειοκρατία, την ανοργανωσιά και την διαφθορά.
Το ιστορικό της επιχείρησης από τον ζούγκλα , που παρουσίαζει την άποψη του επιχειρηματία::