Ας φρεσκάρουμε λίγο τη μνήμη μας.
Η κίνηση για τις φρεγάτες έγινε πέρσι το καλοκαίρι κατά την διάρκεια τις κρίσης με Τουρκία και ΑΟΖ.
Εξαγγελία προγράμματος 5,5 δισ "όλα τα έχει ο μπαχτσές" περιβόητη ολιστική.
Ι. 4 φρεγάτες πολλαπλών αποστολών (GP)
II. ΕΜΖ 4 φρεγατών ΜΕΚΟ 200 (400εκ Ευρώ)
ΙΙΙ. Ναυπηγεία
IV. Ενδιάμεση λύση
Σπασμωδική κίνηση, ατόπημα η περιβόητη "ολιστική" που μετά από σχεδόν 9 μήνες φάνηκε ότι ήταν παράλογη και ακυρώθηκε.
Εντωμεταξύ βρεθήκαμε με 18 "ριπές" 12 μεταχειρισμένες και 6 καινούργιες και ένα κονδύλι περίπου 2 δισ Ευρω για το ευχαριστώ τις συμπαράστασης, άλλη σπασμωδική κίνηση με γνωστή σαλαμοποίηση προμήθειας (γιατί μελλοντικά θα αναγκαστούμε να συμπληρώσουμε με άλλα τουλάχιστον 22 για να φτάσουμε στις 2 Μοίρες), 0 (μηδέν) αντισταθμιστικά οφέλη στην τοπική κατασκευή/συντήρηση (ΕΑΒ), πιθανά οικονομικά οφέλη πήγαν περίπατο λόγο τις ανύπαρκτης οικονομίας μεγέθους/κλίμακας. Αμφιβάλω εάν ρωτήθηκαν οι αρμόδιοι (Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο) -φλαςμπακ 2005 αγορά εξπρές 30 F-16-
Από διαδικασία δε "απευθείας συνομιλίες". Γιατί λέει εάν κάναμε διαγωνισμό θα έπαιρνε χρόνια.... φυσικά θα έπαιρνε καιρό αλλά όχι χρόνια απλά εάν κάναμε διαγωνισμό θα έπρεπε να υπήρχαν σαφείς προδιαγραφές (επτασφράγιστο μυστικό) και λιγότεροι μνηστήρες....
Και έκτοτε είμαστε στην τροχιά τις φρεγατιάδας και τον τρελό χωρώ τον μνηστήρων που προσφέρουν "διαστημόπλοια" με πυραύλους που μπορούν να εξαϋλώνουν μαύρες τρύπες στα πέρατα του γαλαξία. Και κάθε 15 μέρες αγοράζουμε Χ, και μετά Ψ, και ο τάδε δίνει και το Υ σύστημα που βλέπει την μύγα που έκατσε πάνω στο κόκκινη μηλιά, και ο Ω δίνει το πύραυλο που μπορεί να χτυπήσει το φτερό αυτής τις μύγας κλπ κλπ.....