Δεν τσακωνόμαστε. Τον γλεντάω.τωρα θα με πειτε κακο αλλα μου θυμιζετε κατι καγκουρες που τσακωνονται
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νέο μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας
- Μέλος που άνοιξε το νήμα piderof
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 286
- Εμφανίσεις 20K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
"In aerodynamics, angle of attack specifies the angle between the chord line of the wing of a fixed-wing aircraft and the vector representing the relative motion between the aircraft and the atmosphere."
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
In fluid dynamics, angle of attack (AOA, or alpha (Greek letter alpha)) is the angle between a reference line on a body (often the chord line of an airfoil) and the vector representing the relative motion between the body and the fluid through which it is moving.[1] Angle of attack is the angle between the body's reference line and the oncoming flow. This article focuses on the most common application, the angle of attack of a wing or airfoil moving through air.
In aerodynamics, angle of attack specifies the angle between the chord line of the wing of a fixed-wing aircraft and the vector representing the relative motion between the aircraft and the atmosphere. Since a wing can have twist, a chord line of the whole wing may not be definable, so an alternate reference line is simply defined. Often, the chord line of the root of the wing is chosen as the reference line. Another choice is to use a horizontal line on the fuselage as the reference line (and also as the longitudinal axis).[2] Some authors[3][4] do not use an arbitrary chord line, but use the zero lift axis instead — zero angle of attack corresponds to zero coefficient of lift.
Πρώτη πρώτη παράγραφος...................
[size=16pt]ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΟΒΑΡΟ ΣΑΙΤ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΜΠΑΝΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ. ΑΠΛΑ. ΣΚΕΤΟ.[/size]
Και τι μας είπες με αυτό; Η αεροδυναμική είναι υποσύνολο της Μηχανικής των Ρευστών (υγρών και αερίων). Και στις δύο (γενικό και ειδικό) γίνεται χρήση του όρου Angle of Attack. Πού φαίνεται από την απάντησή σου ότι δεν είναι όρος της αεροδυναμικής αλλά της ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ;In fluid dynamics, angle of attack (AOA, or alpha (Greek letter alpha)) is the angle between a reference line on a body (often the chord line of an airfoil) and the vector representing the relative motion between the body and the fluid through which it is moving.[1] Angle of attack is the angle between the body's reference line and the oncoming flow. This article focuses on the most common application, the angle of attack of a wing or airfoil moving through air.
In aerodynamics, angle of attack specifies the angle between the chord line of the wing of a fixed-wing aircraft and the vector representing the relative motion between the aircraft and the atmosphere. Since a wing can have twist, a chord line of the whole wing may not be definable, so an alternate reference line is simply defined. Often, the chord line of the root of the wing is chosen as the reference line. Another choice is to use a horizontal line on the fuselage as the reference line (and also as the longitudinal axis).[2] Some authors[3][4] do not use an arbitrary chord line, but use the zero lift axis instead — zero angle of attack corresponds to zero coefficient of lift.
Πρώτη πρώτη παράγραφος...................
ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠ
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Αδερφέ δε μπορώ να γίνω πιο σαφής.
Σέβομαι τη πρόθεση σου να μάθεις, αλλά πρώτη φορά βλέπω τόσο επίμονο άνθρωπο σε κάτι ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ
Κάνεις συνέχεια αυτό
και δεν εννοώ μόνο σε θέμα μετάφρασης, εννοώ στο ότι προσπαθείς να καταλάβεις ένα ζήτημα πολύ σύνθετο και τεχνικό με μηδέν γνώσεις
ΣΟΥΠΕΡ ΕΓΩΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δεν έχω δει πιο ξεροκέφαλο άνθρωπο ούτε κατά προσέγγιση.
Ναί το ότι θαυμάζεις Σαμαρά & co δείχνει ΠΟΛΛΑ.
Σέβομαι τη πρόθεση σου να μάθεις, αλλά πρώτη φορά βλέπω τόσο επίμονο άνθρωπο σε κάτι ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ
Κάνεις συνέχεια αυτό
και δεν εννοώ μόνο σε θέμα μετάφρασης, εννοώ στο ότι προσπαθείς να καταλάβεις ένα ζήτημα πολύ σύνθετο και τεχνικό με μηδέν γνώσεις
ΣΟΥΠΕΡ ΕΓΩΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δεν έχω δει πιο ξεροκέφαλο άνθρωπο ούτε κατά προσέγγιση.
Ναί το ότι θαυμάζεις Σαμαρά & co δείχνει ΠΟΛΛΑ.
Και για να το μάθει ακόμα και ο Ιεραπόστολος που έχει σύνδρομο Down του το γράφω και στα ελληνικά:
"Η Μηχανική των ρευστών κατ' ακολουθία του γαλλικού όρου méchanique des fluides ή Ρευστομηχανική κατ' ακολουθία του αγγλικού fluid mechanics αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο της Κλασικής μηχανικής με κύριο αντικείμενο έρευνας και μελέτης τη συμπεριφορά των ρευστών επί ασκουμένων δυνάμεων ή προσφοράς ενέργειας σ΄ αυτά. Σημαντικότεροι επιμέρους κλάδοι της επιστήμης αυτής είναι η Υδροστατική, η Υδροδυναμική, η Αεροδυναμική και η τεχνική Υδραυλική."
O επιστήμονας μας είπε ότι ο όρος angle of attack δεν είναι όρος της αεροδυναμικής, ούτε της μηχανικής των ρευστών, ούτε καν της φυσικής. Είναι όρος των μαθηματικών και συγκεκριμένα της γεωμετρίας.
"Η Μηχανική των ρευστών κατ' ακολουθία του γαλλικού όρου méchanique des fluides ή Ρευστομηχανική κατ' ακολουθία του αγγλικού fluid mechanics αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο της Κλασικής μηχανικής με κύριο αντικείμενο έρευνας και μελέτης τη συμπεριφορά των ρευστών επί ασκουμένων δυνάμεων ή προσφοράς ενέργειας σ΄ αυτά. Σημαντικότεροι επιμέρους κλάδοι της επιστήμης αυτής είναι η Υδροστατική, η Υδροδυναμική, η Αεροδυναμική και η τεχνική Υδραυλική."
O επιστήμονας μας είπε ότι ο όρος angle of attack δεν είναι όρος της αεροδυναμικής, ούτε της μηχανικής των ρευστών, ούτε καν της φυσικής. Είναι όρος των μαθηματικών και συγκεκριμένα της γεωμετρίας.
πχ η γωνία επίθεσης, χρησιμοποιείς και το αμερικανικό αρκτικόλεξο τρομάρα σου, δεν είναι αεροδυναμική παράμετρος αλλά γεωμετρική
η κατανόηση των εννοιών είναι απαραίτητη στις θετικές επιστήμες.
Είναι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πραματα όχι στο περίπου.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Πέραν αυτών έχει αποδειχθεί ότι η close-coupled-canard configuration δημιουργεί μικρότερη οπισθέλκουσα κατά την εκτέλεση κλειστής στροφής σε σχέση με ένα TVC αεροσκάφος επιτυγχάνοντας την ίδια άντωση με μικρότερη γωνία alpha και άρα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, παράγοντας που έχει αποδειχθεί καθοριστικός σε πραγματικές αερομαχίες στο παρελθόν.
Άλλο ένα τελείως τυχαίο παράδειγα.
Για ψάξε τις πραγματικές τιμές κατανάλωσης των φ15/σου35/ραφαλ έστω και με την τεράστια διαφορά μεγέθους και πες μας που κολλάει αυτό το άσχετο που έγραψες με το θέμα μας.
Είπαμε δε ινβιτατιον χας φόλλεν θρου μαι χαντς
και εγώ πρέπει να σου εξηγήσω ότι μεταφράζοντας λέξη λέξη από το λεξικό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ
και εσύ δείχνεις στον άγγλο το λεξικό και επιμένεις ότι δεν ξέρει αγγλικά γιατί οι λέξεις που αυτός ΕΠΙΛΕΓΕΙ βγάζουν άλλο νόημα στο λεξικό σου
Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής .Άλλο ένα τελείως τυχαίο παράδειγα.
Για ψάξε τις πραγματικές τιμές κατανάλωσης των φ15/σου35/ραφαλ έστω και με την τεράστια διαφορά μεγέθους και πες μας που κολλάει αυτό το άσχετο που έγραψες με το θέμα μας.
Είπαμε δε ινβιτατιον χας φόλλεν θρου μαι χαντς
και εγώ πρέπει να σου εξηγήσω ότι μεταφράζοντας λέξη λέξη από το λεξικό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ
και εσύ δείχνεις στον άγγλο το λεξικό και επιμένεις ότι δεν ξέρει αγγλικά γιατί οι λέξεις που αυτός ΕΠΙΛΕΓΕΙ βγάζουν άλλο νόημα στο λεξικό σου
George Courteline, 1858-1929
Μιλαμε πλεον ανοιχτα και ξεκαθαρα για ακυρωση και ταυτοχρονα επενδυση για επιλυση προβληματων του F-22 οπως το πολυ λεπτο skin που παρουσιαζει cracks, το χρωμα που χανει τα stealth χαρακτηριστικα του στη βροχη, τα προβληματα με το οξυγονο του χειριστη και τις 20 ωρες συντηρησης που χρειαζεται για καθε μια ωρα πτησης, τοτε θα μιλαμε για ενα εξαιρετικο αεροσκαφος πολλαπλων ρολων και χαμηλου ιχνους στο ρανταρ.Δεν τις ξέρω αυτές τις πληροφορίες. Εγώ ξέρω ότι έχει γίνει budget cut και περιορισμός των παραγγελιών. Για ακύρωση δεν έχω ακούσει τίποτα.
Ο περιορρισμος των παραγγελιων αφορουσε το F-22 που απο τις επιθυμητες 640 μοναδες επεσαν στις 480, συμφωνησαν τελικα σε 387, εφτιαξαν 187 και πετανε μονο 107...
Κριμα και στα χερια ικανων χειριστων θα εκανε θαυματα... Σε Red Flag τα εχουν "ριξει" Ελληνες με F-16 και γερμανοι με Eurofighter, οι δε γερμανοι με την υπεροψια που τους διακρινει, δηλωσαν πως αποψε ειχαμε "σαλατα ραπτορ για βραδυνο"
ας ηταν στα χερια οποιουδηποτε Ελληνα χειριστη και τοτε να βλεπαμε τι σκατα σαλατα θα ετρωγαν οι γερμανοι.
Blue Flag: Μεγάλη αεροπορική άσκηση Ελλάδας - Ισραήλ με F-16 στην Ανατολική Μεσόγειο το Σεπτέμβριο.
Πολύ κουβέντα έγινε στις προηγούμενες σελίδες για το ποιά είναι τα μαχητικά 4ης++ γενιάς και ποιά όχι. Επειδή διάβασα ένα άρθρο που ρίχνει λίγο παραπάνω φως στο συγκεκριμένο ζήτημα, παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα:
"Για την επίδειξή του στη γαλλική αεροναυτική έκθεση του Le Bourget μίλησε ο δοκιμαστής πιλότος της Sukhoi Sergey Bogdan ο οποίος φέρει και τον τίτλο του Ήρωα της Ρωσίας. Πιο συγκεκριμένα και απαντώντας σε ερωτήσεις της δημοσιογράφου Olga Filina για το περιοδικό Ogoniok είπε μεταξυ άλλων: ...
Ερ.:- Καταφέρατε να επιδείξετε τις πλήρεις δυνατότητες του αεροσκάφους στην αεροπορική έκθεση του Le Bourget;
Απ.:- Τα κύρια χαρακτηριστικά του Su-35 είναι αδύνατο να παρουσιαστούν σε μια αεροπορική επίδειξη για ευνόητους λόγους. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του αεροσκάφους βρίσκεται στις επιδόσεις του. Μερικές από αυτές είναι πως το Su-35 ξεπερνά κάθε άλλο μαχητικό 4++ γενιάς στην επιχειρησιακή αποδοτικότητα κατά 40%. Για συγκεκριμένες παραμέτρους το Su-35 είναι καλύτερο κατά 10% και από τα μαχητικά 5ης γενιάς. Οι αεροπορίες της Μαλαισίας και της Ινδίας πραγματοποιούν συχνά ασκήσεις με Sukoi από την μια πλευρά και δυτικά μαχητικά από την άλλη. Τα δικά μας μαχητικά καταλαμβάνουν πάντα τις πρώτες θέσεις σε όλα τα σενάρια αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους."
]
Πέρα από το λιβάνισμα που κάνει ο πιλότος της Sukhoi για τα αεροπλάνα της εταιρείας του, στις δηλώσεις του υπάρχει και ένα ενδιαφέρον σημείο: το Su-35 ξεπερνά κάθε άλλο μαχητικό 4++ γενιάς και τα Sukhoi αποδεικνύονται ανώτερα στις σχετικές ασκήσεις από τα δυτικά μαχητικά.
Όταν λέει ο τύπος "κάθε άλλο μαχητικό 4++ γενιάς" εννοεί μόνο τα Su-30MKI και Mig-35 ή μήπως αναφέρεται και σε δυτικά μαχητικά όπως λέει στην επόμενη πρότασή του; Και αν αναφέρεται και σε δυτικά μαχητικά, εννοεί μόνο το F-15 Silent Eagle που ακόμα δεν έχει βγει στην παραγωγή (και κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι το μοναδικό δυτικό αεροσκάφος 4++ γενιάς ) ή μήπως αναφέρεται σε αεροσκάφη που είναι ήδη επιχειρησιακά και έχουν δοκιμαστεί από τις προαναφερθείσες πολεμικές αεροπορίες της Μαλαισίας και της Ινδίας όπως είναι τα Eurofighter, Rafale, Gripen, F/A-18 Super Hornet κλπ. ;
Για κάποιον με στοιχειώδεις γνώσεις ελληνικών είναι το δεύτερο. Συνεπώς είναι προφανές ότι και με δηλώσεις των ίδιων των Ρώσων υπάρχουν και ΔΥΤΙΚΑ αεροσκάφη 4ης++ γενιάς.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Russia's new Sukhoi Su-35 fighter jet made its international debut at the recent Paris Air Show in France. Ogonyok has interviewed Sukhoi test pilot Sergey Bogdan, a Hero of Russia, who was demonstrating the aircraft's capabilities during the daily flying displays at Le Bourget.
The display sequence you flew in the Su-35 left the impression that the aircraft is weightless: it can stop in mid-air and descend in circles, sailing like a leaf on the wind. Is this fighter as easy to fly as it would appear from down below?
I love the Su-35, not least because I had the pleasure of being the first pilot to take it into the air. Its control system is awesome. In fighters of previous generations, as the aircraft loses airspeed its controllability often deteriorates, causing it to stall into a spin or inducing wing flow separation. With the Su-35 you can forget about such problems. This aircraft can halt to a stop and slide down tail-first while fully responding to the pilot attitude inputs. The Su-35 is capable of previously unheard-of manoeuvrability.
Did you manage to fully demonstrate the fighter's potential at Le Bourget?
The Su-35's primary characteristics are impossible to demonstrate at an air show for obvious reasons. A fighter's primary advantage lies in its combat performance. Here are some figures for you: the Su-35 exceeds any other fourth-generation fighter in operational effectiveness by 40 per cent. For a number of parameters it is 10 per cent better than the [existing] fifth-generation fighters. The air forces of Malaysia and India regularly stage exercises involving Russian-made combat jets; our aircraft invariably come on top in all air-to-air combat scenarios.
Do you have gifted apprentices among test pilots?
There was a period when Russian military flying schools, including the most famed of them such as the Kacha and Borisoglebsk schools for pilots (I am a graduate of the latter), massively cut back on their cadet intake and dramatically reduced the flying hours. Making a truly high-class pilot requires some seven years of on-the-job training after graduation. It is also important to have a pool of flying officers to choose from because modern aircraft designs require talented pilots at the controls. As the commander of the Sukhoi's flight testing service I have been blessed with brilliant students. We have seven active pilots on the team; six of them are already current on the [T-50] fifth-generation fighter. The seventh has fallen behind somewhat owing to frequent field trips but he will catch up soon. Each of these men is capable of flying the sequence I demonstrated at Le Bourget.
Your flying career began in the 1990s, a very difficult period for Russia's economy. How did you manage to stay on in this trade?
I was plain lucky; I got enrolled with the test pilot school, which offered intensive flying despite the overall problems of the Russian Air Force. The workload was quite high: sometimes I would get to fly five different types in just one 6- to 7-hour shift. I still remember how difficult it was for me to do my first carrier landing, with the flight deck heaving and rolling under me.
In your opinion, which sectors of Russian aviation engineering require special attention?
Our fighter aviation is currently in top shape. It would be great if we could keep it at present level while stimulating the development of new aircraft designs. Our greatest concern is commercial aviation. When I see an Airbus A380 for example I wish this aircraft had been designed in Russia. We need to establish a presence in this critical niche because achievements in commercial aircraft construction are essential to a country's image in the international arena.
Άνευ σχολίου.
The display sequence you flew in the Su-35 left the impression that the aircraft is weightless: it can stop in mid-air and descend in circles, sailing like a leaf on the wind. Is this fighter as easy to fly as it would appear from down below?
I love the Su-35, not least because I had the pleasure of being the first pilot to take it into the air. Its control system is awesome. In fighters of previous generations, as the aircraft loses airspeed its controllability often deteriorates, causing it to stall into a spin or inducing wing flow separation. With the Su-35 you can forget about such problems. This aircraft can halt to a stop and slide down tail-first while fully responding to the pilot attitude inputs. The Su-35 is capable of previously unheard-of manoeuvrability.
Did you manage to fully demonstrate the fighter's potential at Le Bourget?
The Su-35's primary characteristics are impossible to demonstrate at an air show for obvious reasons. A fighter's primary advantage lies in its combat performance. Here are some figures for you: the Su-35 exceeds any other fourth-generation fighter in operational effectiveness by 40 per cent. For a number of parameters it is 10 per cent better than the [existing] fifth-generation fighters. The air forces of Malaysia and India regularly stage exercises involving Russian-made combat jets; our aircraft invariably come on top in all air-to-air combat scenarios.
Do you have gifted apprentices among test pilots?
There was a period when Russian military flying schools, including the most famed of them such as the Kacha and Borisoglebsk schools for pilots (I am a graduate of the latter), massively cut back on their cadet intake and dramatically reduced the flying hours. Making a truly high-class pilot requires some seven years of on-the-job training after graduation. It is also important to have a pool of flying officers to choose from because modern aircraft designs require talented pilots at the controls. As the commander of the Sukhoi's flight testing service I have been blessed with brilliant students. We have seven active pilots on the team; six of them are already current on the [T-50] fifth-generation fighter. The seventh has fallen behind somewhat owing to frequent field trips but he will catch up soon. Each of these men is capable of flying the sequence I demonstrated at Le Bourget.
Your flying career began in the 1990s, a very difficult period for Russia's economy. How did you manage to stay on in this trade?
I was plain lucky; I got enrolled with the test pilot school, which offered intensive flying despite the overall problems of the Russian Air Force. The workload was quite high: sometimes I would get to fly five different types in just one 6- to 7-hour shift. I still remember how difficult it was for me to do my first carrier landing, with the flight deck heaving and rolling under me.
In your opinion, which sectors of Russian aviation engineering require special attention?
Our fighter aviation is currently in top shape. It would be great if we could keep it at present level while stimulating the development of new aircraft designs. Our greatest concern is commercial aviation. When I see an Airbus A380 for example I wish this aircraft had been designed in Russia. We need to establish a presence in this critical niche because achievements in commercial aircraft construction are essential to a country's image in the international arena.
Άνευ σχολίου.
Θα μου επιτρέψεις να θεωρώ τον ειδικό τύπο πιο συγκεκριμένο στην ορολογία από το russia beyond the headlines. Ίσως αν βρεθεί το πρωτότυπο άρθρο από εδώ να δούμε τι ακριβώς είπε ο πιλότος.Άνευ σχολίου.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
All rights reserved to RBTH Asia Pacific and Rossiyskaya Gazeta.
No part of this article may be reproduced or transmitted in any form or by any means without prior written permission of RBTH Asia Pacific.
Contact mail: editor@rbth.asia
Καλά ρε γαμημένο τσουτσέκι σου είναι τόσο δύσκολο να βγάλεις το σκασμό;
Όχι δε στο επιτρέπω, το μπούλο!
Πάρε και το φλόπυ ράιτ τσουτσούκι και αυτοκτόνα που θες να εκφέρειςς και αντίλογο.
No part of this article may be reproduced or transmitted in any form or by any means without prior written permission of RBTH Asia Pacific.
Contact mail: editor@rbth.asia
Καλά ρε γαμημένο τσουτσέκι σου είναι τόσο δύσκολο να βγάλεις το σκασμό;
Όχι δε στο επιτρέπω, το μπούλο!
Πάρε και το φλόπυ ράιτ τσουτσούκι και αυτοκτόνα που θες να εκφέρειςς και αντίλογο.
2-3 καλα αεροσκαφη 4++ γενιας (για το θεαθηναι)
Ολοκληρωση των αμαρτωλων, αλλα καλων υποβρυχιων, του Ακη
Μερικους πυραυλους εδαφους-αερος και εδαφους-εδαφους
Κι ολα τ' αλλα ΠΕ-ΤΑ-ΜΑ
Ας το ρισκαρουμε...
Δεν εχουμε λεφτα, δεν εχουμε χωρα, ετσι κι αλλιως μια "αποικια χρεους" ειμαστε - που λεει κι ο Βαρουφακης.
Τι να προασπισουμε?
Εγω θα προτεινα κιολας να κλεισουμε τον υποχρεωτικο στρατο, να κανουμε ενα μικρο επαγγελματικο σωμα, ισαριθμο με τους σημερινους ΕΠΟΠ, κι οι υπολοιποι να δουλευουν αμισθοι σε καμια εξαγωγικη επιχειρηση (με 100 ευρω το μηνα για τα πηγαινε-ελα)
"Κοινωνικη θητεια", κι ετσι - να μην μας πρηζουν τ' αρχιδια κι οι αναρχικοι
Ολοκληρωση των αμαρτωλων, αλλα καλων υποβρυχιων, του Ακη
Μερικους πυραυλους εδαφους-αερος και εδαφους-εδαφους
Κι ολα τ' αλλα ΠΕ-ΤΑ-ΜΑ
Ας το ρισκαρουμε...
Δεν εχουμε λεφτα, δεν εχουμε χωρα, ετσι κι αλλιως μια "αποικια χρεους" ειμαστε - που λεει κι ο Βαρουφακης.
Τι να προασπισουμε?
Εγω θα προτεινα κιολας να κλεισουμε τον υποχρεωτικο στρατο, να κανουμε ενα μικρο επαγγελματικο σωμα, ισαριθμο με τους σημερινους ΕΠΟΠ, κι οι υπολοιποι να δουλευουν αμισθοι σε καμια εξαγωγικη επιχειρηση (με 100 ευρω το μηνα για τα πηγαινε-ελα)
"Κοινωνικη θητεια", κι ετσι - να μην μας πρηζουν τ' αρχιδια κι οι αναρχικοι
Καλά είναι προφανές ότι έχεις ψυχολογικό πρόβλημα, οπότε δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση...Καλά ρε γαμημένο τσουτσέκι σου είναι τόσο δύσκολο να βγάλεις το σκασμό;
Όχι δε στο επιτρέπω, το μπούλο!
Πάρε και το φλόπυ ράιτ τσουτσούκι και αυτοκτόνα που θες να εκφέρειςς και αντίλογο.
Βεβαια, υπαρχει και το αλλο κονσεπτ:
Τα κλεινεις- πουλας ολα... Στρατους, αρματα, αεροπλανα, φρεγατες...
Αγοραζεις 2-3 πυρηνικους πυραυλους απο τ' αποθεματα του Σαμ
Αγοραζεις κι αλλους τοσους απο τ' αποθεματα του ξανθου (για να ΄χεις το κεφαλι σου ησυχο πως δεν θα συμβει καμια "ατυχια" ή κανενα "ατυχημα" σε ωρα αναγκης)...
Και μετα λες στους Τουρκους: "Θελετε να σιμωσετε? Ελατε - και τα σκυλια δεμενα. Πλην ομως, η Αγκυρα θα γινει Ναγκασακι x 10
Αν εχετε τ' αρχιδια, ελατε..."
Πραγματικα, ειναι η πιο απλη και φτηνη λυση οταν δεν εχεις λεφτα για τιποτα αλλο/ Κι οταν η εξωτερικη σου πολιτικη ειναι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ παθητικη, εδω και δεκαετιες
Αρα, τι να τον κανεις τον συντεταγμενο στρατο?
Τα κλεινεις- πουλας ολα... Στρατους, αρματα, αεροπλανα, φρεγατες...
Αγοραζεις 2-3 πυρηνικους πυραυλους απο τ' αποθεματα του Σαμ
Αγοραζεις κι αλλους τοσους απο τ' αποθεματα του ξανθου (για να ΄χεις το κεφαλι σου ησυχο πως δεν θα συμβει καμια "ατυχια" ή κανενα "ατυχημα" σε ωρα αναγκης)...
Και μετα λες στους Τουρκους: "Θελετε να σιμωσετε? Ελατε - και τα σκυλια δεμενα. Πλην ομως, η Αγκυρα θα γινει Ναγκασακι x 10
Αν εχετε τ' αρχιδια, ελατε..."
Πραγματικα, ειναι η πιο απλη και φτηνη λυση οταν δεν εχεις λεφτα για τιποτα αλλο/ Κι οταν η εξωτερικη σου πολιτικη ειναι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ παθητικη, εδω και δεκαετιες
Αρα, τι να τον κανεις τον συντεταγμενο στρατο?
fffanatic
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 4.127
- Like
- 12
- Πόντοι
- 16
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ παθητικη, εδω και δεκαετιες
ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ θελεις να πεις......
ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ θελεις να πεις......
Κοιτα, εγω πιστευω οτι κανονικοτατη προδοσια διεπραξε ο Φρυδιας στην Κυπρο
Εστω και για την τιμη των οπλων επρεπε να παμε σε πολεμο και να τον χασουμε
Τωρα, απο 'κει κι επειτα μας εκαναν χλαπατσα οι τουρκαλαδες, και μας πανε συνεχως γαμιωντας. ΑΛΛΑ αυτο εχει και τα μειονεκτηματά του (γι' αυτους). Πχ Ο νταης Πουτιν πρεπει να τα βγαζει περα με τους Τσετσενους, ο νταης Ερντογαν με τους Κουρδους και τους κεμαλικους, ο νταης Ασαντ με την Αλ-Καιντα...
Θελω να πω οτι, το να το παιζεις νταης, περα απο μεγαλο οικονομικο κοστος για εξοπλισμους εχει και ανθρωπινο κοστος. Καθως και μια μονιμη αισθηση ανασφαλειας πανω απο τη χωρα σου.
Γι' αυτο και κρινω οτι οι ελληνικες κυβερνησεις που ακολουθουν το δογμα "τουμπεκι και προσκολληση στη Δυση", δεν εχουν μεγαλο αδικο...
Ακομα και στα Ιμια, απο τη στιγμη που δεν ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ καταρριψη του ελικοπτερου, καλα καναμε και τουμπεκιασαμε.
Γνωμη μου
Κοιτα, εγω πιστευω οτι κανονικοτατη προδοσια διεπραξε ο Φρυδιας στην Κυπρο
Εστω και για την τιμη των οπλων επρεπε να παμε σε πολεμο και να τον χασουμε
Τωρα, απο 'κει κι επειτα μας εκαναν χλαπατσα οι τουρκαλαδες, και μας πανε συνεχως γαμιωντας. ΑΛΛΑ αυτο εχει και τα μειονεκτηματά του (γι' αυτους). Πχ Ο νταης Πουτιν πρεπει να τα βγαζει περα με τους Τσετσενους, ο νταης Ερντογαν με τους Κουρδους και τους κεμαλικους, ο νταης Ασαντ με την Αλ-Καιντα...
Θελω να πω οτι, το να το παιζεις νταης, περα απο μεγαλο οικονομικο κοστος για εξοπλισμους εχει και ανθρωπινο κοστος. Καθως και μια μονιμη αισθηση ανασφαλειας πανω απο τη χωρα σου.
Γι' αυτο και κρινω οτι οι ελληνικες κυβερνησεις που ακολουθουν το δογμα "τουμπεκι και προσκολληση στη Δυση", δεν εχουν μεγαλο αδικο...
Ακομα και στα Ιμια, απο τη στιγμη που δεν ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ καταρριψη του ελικοπτερου, καλα καναμε και τουμπεκιασαμε.
Γνωμη μου
τα Ιμια εγιναν για προφανεις λογους του σημερα.....τα αποθεματα στο αιγαιο.....απο την στιγμη που γκριζωσε το αιγαιο σχεδον ολο και την μη εφαρμογη των 12Νμ ....και με ενα ανυπαρκτο διεθνες δικαιο θαλασσης το οποιο δεν ειναι κατοχυρωμενο καν και ακομη προσπαθουν να το φτιαξουν με γλυψιματα....και με ενα νομικο δικαιο θαλασσης το οποιο αντικρουει το διεθνες δικαιο.....τοτε μια σαλατα ολα ...... !!! Ενα κυριαρχο κρατος με αποθεματα ενεργειακα δημιουργει τοπικες υπερδυναμεις ,κατι το οποιο δεν θελουν οι υπαρχων υπερδυναμεις ....τα αποθεματα της ελλαδας καθιστουν την ΕΕ αυτονομη ενεργειακα......και εκει ειναι που ο Αμερικανος μας εκανε πουτανα....με Σημιτη και Καραμανλη πρωθυπουργους ,φτανει μονο να καταλαβεις οτι χασαμε σε μια νυχτα το παιγχνιδι ολο.......θελει κατι παραπανω απο ηγετη για να μπορεσει να τα φερει βολτα και να πετυχει.......απο το 1975 και μετα,το μονο που ενοιαζε τον κοσμο ηταν η τσεπη του και ποτε δεν κοιταξε μακροπροθεσμα ή δεν ηθελε να κοιταξει ........κατι που η τουρκια το κανει ,οπως και οι ΗΠΑ,Βρετανοι,Γαλλοι,Ιαπωνες κλπ κλπ κλπ.......
Οταν ειχες τον Ακη να μασουλαει 1 δις ευρω και να επενδυει στο jumbo και ο Γιαννοπουλος ανταρτης να κοβει τουρτες στο υπουργειο για τα γεννεθλια του ......τι περιμενεις να γινοταν η Ελλαδα ??
Οι μουτζες πρεπει να πεσουν στα μουτρα μας παρα στα μουτρα τους......τωρα η αποφαση παρθηκε και ειναι αργα για διαπραγματευσεις.....ο Σαμαρας το αποδεικνυει καθημερα με το να ρωτα την τροικα ποτε θα παει να χεσει !!!!
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 119
- Εμφανίσεις
- 5K
?
- Απαντήσεις
- 28
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 4K