Καλά όλα τα στραβά της Ελλάδας που επισημαίνουμε,αλλά καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι αν η Νορβηγία και κάθε Νορβηγία,είχε περάσει μέσα σε 100 χρόνια βαλκανικούς πολέμους,παγκόσμιους,εμφύλιο,δικτατορία,
αμφιβάλλω αν θα υπήρχε στο χάρτη..
Μη βάλω και τα 400 χρόνια υπόδουλοι σε ένα έθνος μογγόλων με ΜΗΔΕΝΙΚΗ πολιτισμική προσφορά στην ανθρωπότητα.
Και μιας και συζητάμε για εκπαίδευση,πως να το κάνουμε...Είμαστε πίσω.
Μπορώ να γράψω 10 σελίδες με τις διαφορές,αλλά θα γράψω μονάχα ένα που είναι το πλέον ενδεικτικό.
Σε πολλές χώρες της Βόρειας Ευρώπης οι μαθητές, ανάλογα με τις ικανότητές τους,χωρίζονται πριν το αντίστοιχο Λύκειο,σε εκείνους που θα κανουν μια τεχνική σπουδή,αυτούς που θα πάνε πανεπιστήμιο,κ.λ.π.
Δηλαδή το εκπαιδευτικό σύστημα σου λέει,είσαι μαθητής του 13,πανεπιστήμιο δεν έχεις τις ικανότητες να πας.
Ούτε μελοδράματα,ούτε γονείς να κυνηγάνε καθηγητές..
Στην Ελλάδα,ο κάθε μπούλης μπετόβλακας έπρεπε να γίνει πανεπιστήμονας.
Τι κι αν έγραψε κάτω από την βάση στις πανελλήνιες..
Είτε θα υπάρχει ελληνικό ΑΕΙ με αντίστοιχη χαμηλή βάση ή το τούβλο που δεν μπόρεσε να βγάλει ούτε την ύλη του σχολείου,θα πάει στις βουλγαρορουμανίες να γίνει γιατρός...
Άμα δε, υπήρχαν και super κονέ,ο μπετόβλακας μπορούσε να πάει μεταγγραφή από τη Σόφια στις Ιατρικές Σχολές της Ελλάδας.
Δηλαδήη μαζί με τα παιδιά που έγραψαν 19..
Έτσι λοιπόν έχουμε μια χώρα με αναρίθμητους πτυχιουχους,που ανάθεμα αν το 5% γνωρίζει το αντικείμενό του.
Ανάθεμα αν μπορεί να αποδείξει την εκπαίδευση που υποτίθεται έλαβε.
Οπότε ποια ήταν η καλύτερη χρήση ενός πτυχίου στην Ελλάδα;
Η συμμετοχή σε κανέναν διαγωνισμό,όπου ως κάτοχος "πανεπιστημιακού τίτλου"
είχες δικαίωμα διορισμού στο δημόσιο.
Θέλετε να γράψουμε για φοιτητικές παρατάξεις,για αιώνιους φοιτητές,για καταλήψεις,για χτίσιμο με τούβλα πορτας καθηγητή,για εμπρησμό πρυτανείας επειδή έγιναν δηλώσεις κατά του indymedia;
Mην συγκρίνουμε τις πούτσες με τις βούρτσες..