Ε πλέον τι να πω.
Έχεις αποκτήσει φιξάτιον με την πάρτυ μου.
Μέχρι και τα λόγια μου αναμασάς.
Σε λίγο φοβάμαι θα τη στήνεις και κάτω από το σπίτι μου και θα παίρνεις τηλέφωνα να κατέβψ να σε γαμήσω.
Δεν παραθέτω τίποτα το έχεις γαμήσει πλέον.
Γράφεις ότι θες απαντάς σε ότι θες μου βάζεις λόγια στο στόμα και το χειρότερο από όλα
έχεις νοηματικά προβλήματα.
Το τελευταίο, πραγματικά το τελευταίο παράδειγμα:
Λες:
Currently, the market is dominated by fourth-generation fighters and their further developments, known as the 4+ and 4++ generations... The market is dominated by the US and Russia. Their 4+ and 4++ generation aircraft – the various modernised versions of the US F-15, F-16, and F/A-18 and the Russian Su-30MK, Su-35, MiG-29SMT, and MiG-35, respectively are exported in fairly large quantities... Τhe Chinese might supersede the Europeans in the market, and their – most likely relatively affordable – fifth-generation aircraft will be a significant competitor for the respective US and Russian models and 4++ generation types...
Αυτό τι είδους επιχείρημα είναι ρε μαλάκα; Αναφέρει στην ίδια πρόταση ΚΑΙ τα αεροπλάνα 4+ και τα 4++ πως να τα διαχωρίσει κάποιος
Αλλά ξαναλέω τα προβλήματά σου είναι πολύ πιο δομικά. Δεν μπορείς να καταλάβεις καν τι διαβάζεις.
Το πόστερ σου τα λέει ότως όλα. Πάλι μόνος σου αυτοπιπώνεσαι.
Έχεις καταβάσει και αυτή τη θεωρία ότι το 2013 το ραφαλ ως διαμαγείας έγινε 4++. Την συνεπικουρείς και με κάτι πηγές επιπέδου ντιφενς, ξέρουμε Παίσιος, κοσμοσφαίρες, προφητίες, κοίλη γη κτλ. Σε λίγο θα μας παραθέσεις και Λιακόπουλο.
Εντάξει ενδιαφέρον ομολογώ, αν ψάξεις αρκετά σίγουρα κάποιος θα λέει ότι είναι και 6ης γενιάς αλλά οι αναβαθμίσεις γίναν σήμερα
Μετά μας παραθέτεις και εικονικές αερομαχίες με το
φ22 πραγματικά ντρέπομαι που με βάζεις να αντιδικώ μαζί σου,
είπα
στο ίντερνετ θα βρεις ότι γουστάρεις. Πρέπει να ξέρεις να το αξιολογείς όμως. Εσύ ξεκίνα μαθαίνοντας απλή λογική για αρχή για να μην θεωρείς το Σαμαρά κεφάλαιο για τη χώρα
και να μην ποστάρεις πράγματα που σε αυτοαναιρούν
Λοιπόν συνοπτικά και πάλι η θέση μου:
Ραφάλ:
Καλό αεροσκάφος της δεκαετίας του 90 που προσπαθούν να το κρατήσουν στο παιχνίδι με συνεχείς αναβαθμίσεις επειδή δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πρότζεκτ
5ης γενιάς σε.........αυτό τον αιώνα.
Πρωτοπέταξε το '86 και αν είχει τη νορμάλ περίοδο επόασης των 5-7 χρόνων και εμφανιζόνταν στις αρχές τις δεκαετίας του 90 θα ηταν κορυφαία επιλογή.
Δυστυχώς η Γαλλική βιομηχανία δεν μπορεί να φέρει τέτοια πρότζεκτ σε πέρας λόγο μεγέθους. Καθυστέρησαν 15 χρόνια με αποτέλεσμα να το παρουσιάσουν σε μια εποχή που τρέχουν
ταυτόχρονα 5-10 προγράμματα 5ης γενιάς και άλλα τόσα προγράμματα μοντερνισμού αεροσκαφών που εξ αρχής ήταν καλύτερα από τα ραφάλ όπως τα μιγ29 τα σου27 και τα φ15,
αλλά και να καταλήξουν σε απαγορευτικά κόστη παραγωγής και συντήρησης.
Μια παραγγελία 30-50 αεροσκαφών στην παρούσα φάση θα οδηγούσε σε παραλαβή μετά από 10 χρόνια με μοναδιαίο κόστος περί τα 100 εκατ. και ανάλογα κόστη συντηρησης.
Αναλογικά μια αντίστοιχη παραγγελία φ15 θα ήταν σχεδόν άμεσα εκτελέσιμη για ένα αεροσκάφος σαφώς καλύτερο με αντίστοιχο κόστος συντήρησης και τουλάχιστον το μισό κόστός απόκτησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝ ΦΑΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια όσο και αν μας χαλάει η πουτάνα.
Τώρα αν πάρεις το ραφάλ σε 10 χρόνια θα πρέπει ήδη να αρχίσεις να το αποσύρεις............αφού θα το έχεις χρυσοπληρώσει και στην αγορά και σε ΄λειτουργικά.
Καλώς ή κακώς το κόστος είναι Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ σε όλους τους στρατούς του κόσμου.
Βέβαια αν είσαι Ινδία και κατασκευάζεις ταυτόχρονα 2 αεροπλανοφόρα, πυρηνικά υποβρύχια, 2 μαχητικά 5ης γενιάς και δε συμμαζε΄ύεται σε παίρνει να πάρεις
και ένα αεροσκάφος μεταβατικής γενιάς για τα επόμενα 5 χρόνια μέχρι να αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα 5ης γενιάς αεροσκάφη τους.
Η Ελλάδα όμως πεινάει και κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει (για αυτό καυλώνουν με Τζεφρυ, Μπένυ, Κουρασμένο, Σαμαρά κτλ)
Αν οι Γάλλοι μπορούν να παραδωσουν ραφάλ εντός 3ετίας με κόστος απόκτησης 30-40 μύρια (και πάρα πολλά είναι) τότε είναι μια συζητήσιμη πρόταση.
Αν όχι είπα απλά,
με πρώτο γνώμονα αυτό που πρέπει δηλαδή το κόστοςκαι δεύτερο τις επιδόσεις, πως στα 30-40 μύρια στα οποία η Ελλάδα μπορεί να αγοράσει
ΙΚΑΝΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ (αλλιώς δεν έχει νόημα) τόσο το
φ15 υπάρχει άμεσα διαθέσιμο και είναι ανώτερο όσο και το
σου30 υπάρχει άμεσα διαθέσιμο και είναι ανώτερο και
ίσως να έχουν και οι Κινέζοι αεροσκάφη σε τιμές ασυναγώνιστες και.... νεότερα από τη δεκαετία του 80
Σε όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψιν ότι οποιοδήποτε αεροσκάφος 4ης γενιάς πολύ σύτομα θα χρήζει αντικατάστασης καθώς στο προσκήνιο έρχονται πολλά νέα αεροσκάφη
που σε αντίθεση με τα αμερικάνικα σαράβαλα θα πετάνε και θα πηγαίνουν γαμιώντας....
Από κει και πέρα ο κάθε άσχετος και κολλημένος παπάρας μπορεί να αναμασά ότι μαλακία του καβλώσει και να βυθίζει τη χώρα όλο και πιό κάτω από εκεί που ήδη έχει πάει.