Δε διαφωνώ. Γνωρίζω τις δυνατότητες των Α7 και μάλιστα όπως τα έχει διαμορφώσει η ΠΑ. Ωστοσο ο σχεδιασμός προ κρίσης ήταν μέχρι το 2010 να έχουν σταδιακά αποσυρθεί όλα. Το ότι δεν έγινε αυτό δεν οφείλεται στην αξία τους (που όντως είναι μεγαλη) αλλά στην έλλειψη κονδυλίων για αντικατάσταση με νεότερα.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νέο μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας
- Μέλος που άνοιξε το νήμα piderof
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 286
- Εμφανίσεις 20K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
PA_2007
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 2.196
- Κριτικές
- 6
- Like
- 2.645
- Πόντοι
- 456
σε μια χώρα που παλεύει με την άτακτη χρεοκοπία (γιατί η ελεγχόμενη έχει γίνει) ότι πετάει είναι χρήσιμο (A7,F4).Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι μια πιθανή σύγκρουση Ελλάδας-Τουρκίας θα έχει για τα μαχητικά αεροσκάφη τον χαρακτήρα "μιας μόνο χρήσης". Στελθ δεν χρειαζόμαστε,ποτέ δεν θα κάνουμε επιθετική κίνηση πρώτοι (μαχητικό πρώτου πλήγματος). Με πολύ λιγότερα χρήματα μπορούμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένα f16 και ίσως αν μας τα δώσουν F15, για να μπορέσουμε με το δεύτερο και σε συνδυασμό με 2-3 αεροσκάφη ανεφοδιασμού να ελέγξουμε τον εναέριο χώρο ανάμεσα σε Κρήτη και Κύπρο (άμεσα) ,εκεί που θα παιχτεί και το θέμα της ΑΟΖ (αμφισβητούμενο κομμάτι από την Τουρκία)
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Τύπε δε διαβάζεις προσεκτικά τι γράφω. Όπως δε διάβασες και την προηγούμενη φορά που σου έστειλα παραπομπές από στρατιωτικα sites που χαρακτήριζαν τα ίδια αμερικάνικα μαχητικά άλλοτε ως 4ης++ και άλλοτε ως 4,5 γενιάς. Αν ξαναδιαβασεις το μήνυμα μου έγραψα ότι υπάρχει πιθανότητα να αγοράσουμε μεταχειρισμένα αεροσκάφη 4ης ή 3ης++ γενιάς. Είναι γνωστό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών εν υπηρεσία αεροσκαφών είναι 4ης γενιάς. Ως 3ης++ αναφερόμουν μόνο στα F4 Phantom II τα οποία είναι μεν τρίτης γενιάς αλλά η ΕΑΒ μπορεί να αναβαθμίσει σε 3ης++ με το πρόγραμμα Icarus 2000. Ενημερωτικα και μόνο αναφέρω ότι τα συγκεκριμένα F4 φέρουν μετά την αναβάθμιση τους ίδιους πυραύλους AIM-120 AMRAAM με ένα F22 Raptor 5ης γενιας. Θα είναι πισωγύρισμα φυσικά αλλά μιλάμε πάντα για μικρό αριθμό αεροσκαφών με υποστηρικτικό ρόλο. Έτσι όπως είναι τα οικονομικά τίποτα δεν αποκλείω. Υπενθυμίζω ότι τα F4 Phantom II και τα Α7 Corsair II της ΠΑ έπρεπε να έχουν αποσυρθεί βάσει προγραμματισμού εδώ και κάτι χρόνια αλλά επανήλθαν μέχρι νεωτέρας...
Πάντως εγώ που όπως λες δυσκολεύομαι να κατανοήσω τεχνικά θέματα θα χαρω να πάρω λιγες από τις γνώσεις σου που όπως φαίνεται σε κάθε μήνυμα σου είναι παρά πολλές επί του θέματος...
Δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιό απλά από ότι θα το κάνω τώρα.
Δεν υπάρχουν αεροσκάφη 1+, 2+ ή 3+ γενιάς αναγνωρισμένα στη διεθνή ορολογία
για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπήρχαν ούτε υπάρχουν τεχνολογικές προδιαγραφές
που να κάνουν τέτοια διαφοροποίηση γενικώς αποδεκτή!
Φυσικά υβρίδια αεροσκαφών 3ης γενιάς με νεότερη τεχνολογία υπάρχουν.
Για τα αεροσκάφη 4ης γενιάς ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
4+ == 4.5 είναι χαρακτηρισμός από τους ΝΑΤΟΙΚΟΥΣ για τα αεροσκάφη 4ης γενιάς με AESA.
4++ == 4.75 (εννοώ μεταξύ 4.5 και 5) γενιάς είναι χαρακτηρισμός των Ρώσων για τα αεροσκάφη τους προκειμένου να
υποδηλώσει ότι από τα 4-5 απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστεί ένα αεροσκάφος 5ης γενιάς τα αεροσκάφη
στα οποία αποδίδουν αυτό το χαρακτηρισμό (su33, su35, mig35) δεν πληρούν μόνο τις προδιαγραφές χαμηλής παρατηρησιμότητας.
Για αυτό σου είπα και τις προάλες ότι 4.5 με 4++ δεν έχει καμία σχέση.
Ελπίζω επιτέλους αυτό το θέμα με τις γενιές να έκλεισε.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Επίσης “νέα ραντάρ” που βασίζονται σε τεχνολογία της δεκαετίας του 1930 και τα οποία δεν εκπέμπουν καθόλου ή λειτουργούν σε άλλες συχνότητες, κάνουν τα αεροσκάφη stealth ορατά όσο και ένα Jumbo Jet. Τα ραντάρ αυτά με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση τα πουλούν οι Ρώσοι ακόμα και η .. Lockheed Martin εδώ και χρόνια. Αν και δεν είναι ικανά ακόμα να κατευθύνουν πυραύλους εναντίων των αεροσκαφών stealth, μπορούν όμως να προειδοποιήσουν τον αμυνόμενο και έτσι να χαθεί το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού.
Τα ραντάρ στα οποία αναφέρεται είναι τα λεγόμενα παθητικά ραντάρ, αυτά δεν τα έλαβα καν υπόψιν στο ποστ μου...
Φυσικά σε αντίθεση με τις μπούρδες αυτού του άσχετου είναι ΕΞΙΣΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να φτιάξεις ένα κορυφαίο παθητικό ή ενεργητικό ρανταρ.
Κάποιος πρέπει να εξηγήσει σε αυτό το βλάκα ότι η δυσκολία κατασκευής ραντάρ (όπως αντίστοιχα και η παλαιότητα ή η νεότητα)
δεν έγκειται στη συχνότητα της εκπεμπόμενης ΗΜ ακτινοβολίας
Το γεγονός όμως είναι ότι ΟΝΤΩΣ τα παθητικά ραντάρ δεν είναι κατάληλα για να κάνουν τράκινγκ αλλά είναι ιδανικά για early warning.
Για όσους ενδιαφέρονται να το ψάξουν και να μάθουν
Αφήνω ως άσκηση το γιατί τα παθητικά ραντάρ δεν ενδύκνεινται για τράκινγκ. (βοήθεια: τι δεδομένα πρέπει να λαμβάνουμε από το ραντάρ σε πραγματικό χρόνο και γιατί τα παθητικά ρανταρ δυσκολεύονται να παράσχουν αυτές τις πληροφορίες)
Άσκηση δεύτερη για όσους λύσουν την πρώτη: πως μπορρύμε να βελτιώσουμε την πληροφορία που λαμβάνουμε από τα παθητικά ρανταρ και γιατί (υπάρχει στο διαδίκτυο)
Το Βορονέζ, που είναι το καλύτερο παθητικό ραντάρ παίζει πλέον στις αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα και ανεβαίνει.....
Σε κάθε περίπτωση μπορούν να γίνουν συνδιασμοί και συνεκμετάλευση των τεχνολογιών,
παθητικά ραντάρ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εντοπίσουν το ίχνος σε μια στερεά γωνία και μετά τα ενεργητικά ραντάρ
να σαρώσουν μόνο την περιοχή αυτή, αυξάνοντας δραματικά την απόδοση και των εργητικών ραντάρ και την ακτίνα δράσης των πυραύλων.
Πράγματι διεθνώς αναγνωρισμενος όρος 3ης++ γενιάς δεν υπάρχει. Αυτό συμβαίνει γιατί μαχητικά τέτοιου τύπου έχουν εν υπηρεσία ακομα 2 κράτη, η Ελλάδα και η Ταϊλάνδη. Οι υπόλοιποι όχι απλώς δεν τα αναβαθμιζουν, αλλά όλοι τα έχουν αποσύρει. Άλλωστε το μοναδικό τόσο εκτεταμένο και προηγμένο πρόγραμμα αναβάθμισης αεροσκαφών 3ης γενιάς στον κόσμο με ισραηλινούς υπολογιστές και αμερικανικούς πυραύλους ήταν το Icarus 2000 της ΕΑΒ. Για να μη γράφω όμως αυτό το κατεβατό κάθε φορά που θέλω να αναφερθώ σε αναβαθμισμενα F4 με αυτά τα χαρακτηριστικά, γράφω 3ης++ γενιάς για να συνεννοηθούμε μεταξύ μας.Δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιό απλά από ότι θα το κάνω τώρα.
Δεν υπάρχουν αεροσκάφη 1+, 2+ ή 3+ γενιάς αναγνωρισμένα στη διεθνή ορολογία
για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπήρχαν ούτε υπάρχουν τεχνολογικές προδιαγραφές
που να κάνουν τέτοια διαφοροποίηση γενικώς αποδεκτή!
Φυσικά υβρίδια αεροσκαφών 3ης γενιάς με νεότερη τεχνολογία υπάρχουν.
Για τα αεροσκάφη 4ης γενιάς ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
4+ == 4.5 είναι χαρακτηρισμός από τους ΝΑΤΟΙΚΟΥΣ για τα αεροσκάφη 4ης γενιάς με AESA.
4++ == 4.75 (εννοώ μεταξύ 4.5 και 5) γενιάς είναι χαρακτηρισμός των Ρώσων για τα αεροσκάφη τους προκειμένου να
υποδηλώσει ότι από τα 4-5 απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστεί ένα αεροσκάφος 5ης γενιάς τα αεροσκάφη
στα οποία αποδίδουν αυτό το χαρακτηρισμό (su33, su35, mig35) δεν πληρούν μόνο τις προδιαγραφές χαμηλής παρατηρησιμότητας.
Για αυτό σου είπα και τις προάλες ότι 4.5 με 4++ δεν έχει καμία σχέση.
Ελπίζω επιτέλους αυτό το θέμα με τις γενιές να έκλεισε.
Η διαφωνία μου είναι αλλού. Στη διάκριση που κάνεις μεταξύ αμερικανικών μαχητικών 4,5ης γενιάς και ρωσικών μαχητικών 4ης++. Εγώ υποστηρίζω ότι ότι τα μαχητικά ΑΝΕΞΑΡΤΉΤΩΣ χώρας προέλευσης διακρίνονται σε 4ης - 4+/4++ - 5ης γενιάς. Η διάκριση 4+/4++ αναφέρεται στο επίπεδο εξοπλισμού (πλέον όλα είναι 4++) ενώ ο όρος 4,5 είναι ΑΚΡΙΒΩΣ συνώνυμος με τους προηγούμενους θέλοντας να εκφράσει το ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ 4ης και 5ης γενιάς. Είτε 4++ πεις είτε 4,5 είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Παραθέτω απόσπασμα από το μεγαλύτερο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ περιοδικό που ασχολείται με τα θέματα της USAF όπου δεν κάνει κανένα τέτοιου είδους διαχωρισμό ανάμεσα σε νατοικα, ρώσικα, 4,5 , 4,75 και όλα τα υπόλοιπα που έγραψες:
Generation4: Pulse-doppler radar; high maneuverability; look-down, shoot-downmissiles (F-15,F-16,Mirage 2000, MiG-29).
Generation4+: High agility; sensor fusion; reduced signatures (Eurofighter Typhoon,Su-30,advanced versions of F-16 and F/A-18, Rafale).
Generation4++: Active electronically scanned arrays; continuedreduced signatures or some “active” (waveform canceling) stealth; some supercruise (Su-35, F-15SE).
Generation5: All-aspect stealth with internalweapons, extreme agility, full-sensor fusion, integrated avionics, some or full supercruise (F-22, F-35).
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Καλά ρε τύπε την παλεύεις;
Ώρε φίλε μου παραθέτεις απόσπασμα που κάνει ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ τη διάκριση μεταξύ 4+==4.5 και 4++ και επιμένεις ακόμα!!!!!
Πραγματικά καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;
Ναι όντως το f15 silent eagle το οποίο βρίσκεται εντός παρενθέσεων μαζί με το su35, αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Μέχρι τώρα η συγκεκριμένη ΔΙΑΚΡΙΣΗ έχει μόνο ρωσικά αεροσκάφη.
Ώρε φίλε μου παραθέτεις απόσπασμα που κάνει ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ τη διάκριση μεταξύ 4+==4.5 και 4++ και επιμένεις ακόμα!!!!!
Πραγματικά καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;
Ναι όντως το f15 silent eagle το οποίο βρίσκεται εντός παρενθέσεων μαζί με το su35, αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Μέχρι τώρα η συγκεκριμένη ΔΙΑΚΡΙΣΗ έχει μόνο ρωσικά αεροσκάφη.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Για λόγους αιδούς, και μόνο, δε σου απαντώ με παναγίες.
Το κρίμα είναι ότι ως δικηγόρους έτσι και αλλιώς ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ σας μαθαίνουν.
Να παίρνετε ένα γαμημένο κείμενο να το διαβάζεται και να καταλαβαίνετε 5 πραματάκια.
Εσύ διαβάζεις 2 γραμμές και χάνεις τα αυγά και τα καλάθια.
Τεχνολογικές γνωσεις δε διαθέτεις, το καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά να έχεις τέτοια νοηματικά προβλήματα;
Στη θέση σου θα ντρεπόμουνα....
Το κρίμα είναι ότι ως δικηγόρους έτσι και αλλιώς ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ σας μαθαίνουν.
Να παίρνετε ένα γαμημένο κείμενο να το διαβάζεται και να καταλαβαίνετε 5 πραματάκια.
Εσύ διαβάζεις 2 γραμμές και χάνεις τα αυγά και τα καλάθια.
Τεχνολογικές γνωσεις δε διαθέτεις, το καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά να έχεις τέτοια νοηματικά προβλήματα;
Στη θέση σου θα ντρεπόμουνα....
heimweh_64
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 3.621
- Κριτικές
- 6
- Like
- 305
- Πόντοι
- 296
Για λόγους αιδούς, και μόνο, δε σου απαντώ με παναγίες.
Το κρίμα είναι ότι ως δικηγόρους έτσι και αλλιώς ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ σας μαθαίνουν.
Να παίρνετε ένα γαμημένο κείμενο να το διαβάζεται και να καταλαβαίνετε 5 πραματάκια.
Εσύ διαβάζεις 2 γραμμές και χάνεις τα αυγά και τα καλάθια.
Τεχνολογικές γνωσεις δε διαθέτεις, το καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά να έχεις τέτοια νοηματικά προβλήματα;
Στη θέση σου θα ντρεπόμουνα....
Δίχως να εμπλακώ στην αντιδικία σας, ακριβές είναι πως το τι μαθαίνουν οι δικηγόροι το γνωρίζουν οι δικηγόροι. Πάντως, όχι 4-5 πραγματάκια. Την καλημέρα μου. το διαβάζεται στη συγκεκριμένη χρήση είναι -ε.
Ιεραπόστολος για Rafale:
Ιεραπόστολος για Rafale Volume 2:
Ιεραπόστολος για σχέση Rafale / F/A-18 Super Hornet
Ιεραπόστολος για 4++ γενιά:
αλλά και
Ιεραπόστολος για F-15:
Ιεραπόστολος για F-35:
Και μετά από όλα αυτά μου γράφει εκνευρισμένος:
To ραφάλ με αεσα για το οποίο μίλησες βγαίνει περίπου στα 90 εκατ. ευρώ
wikipedia: Rafale C (με ΑESA radar): €64 million
Ιεραπόστολος για Rafale Volume 2:
το ραφάλ, έλεος. Θα το συνέκρινα με τιποτα su27, mig29, ef άντε με ζόρια με κανένα su30
airforcemag: Generation4++: Active electronically scanned arrays(AESA); continuedreduced signatures or some “active” (waveform canceling) stealth; some supercruise (Su35, F-15 SE)
wikipedia: the French Navy is slated to receive AESA-equipped Rafales from 2013
abovetopsecret: Thales Group and Dassault Aviation have mentioned stealthy jamming modes for the SPECTRA system of the Rafale. Active cancellation is supposed to work by sampling and analysing incoming radar and feeding it back to the hostile emmiter. With M88-3 should give Rafale a supercruise at 1.4 M with 6 missiles.
Ιεραπόστολος για σχέση Rafale / F/A-18 Super Hornet
τι σχέση έχει ένα νέο φ18 που αναπτύσσουν με το ραφάλ
airforcemag: Generation4+: High agility; sensor fusion; reduced signatures (Eurofighter Typhoon,Su-30,advanced versions of F/A-18, Rafale).
Ιεραπόστολος για 4++ γενιά:
Μόνο οι ρώσοι αποκαλούν τα τελευταία τους αεροσκάφη 4++
airforcemag: Generation4++: ... (F-15SE)
αλλά και
τα (su33, su35, mig35) δεν πληρούν μόνο τις προδιαγραφές χαμηλής παρατηρησιμότητας σε σχέση με τα αεροσκάφη 5ης γενιάς
airforcemag: Generation5: All-aspect stealth with internalweapons, extreme agility, full-sensor fusion, integrated avionics, full supercruise.
Ιεραπόστολος για F-15:
Ναι τα φ15 του '70 όχι μόνο πτητικά αλλά και επιχειρησιακά είναι ιπτάμενα μουσεία πλέον που με συνεχείς αναβαθμίσεις κατορθώνουν να είναι υποτυπωδώς επαρκή ακόμα
wikipedia: The Boeing F-15SE Silent Eagle is a proposed upgrade of the F-15E by Boeing using stealth features, such as internal weapons carriage and radar-absorbent material.
το f15 silent eagle αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Ιεραπόστολος για F-35:
Τώρα όσο για τα φ35 αν τα δίνανε τζάμπα για στόχο μάλλον δεν θα αξίζανε τα πυρομαχικά που θα τα διέλυαν
Και μετά από όλα αυτά μου γράφει εκνευρισμένος:
Στη θέση σου θα ντρεπόμουνα....
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
ΟΚ θα σφίξω τα δόντια και δε θα σου ρίξω καριολίκια.
Ότι είσαι άσχετος είναι δικαίωμα σου.
Το να είσαι άσχετος και ταυτόχρονα θρασής είναι χαρακτηριστικό των ακαλλιέργητων αλλά και αυτό είναι δικαίωμα σου.
Το να παραποιείς τα λεγόμενα μου όμως ή να προσπαθείς να τα χαλκέψεις με τρόπο ώστε να μπερδέψεις (έτσι τουλάχιστον νομίζεις αφελώς) όσους διαβάζουν δεν είναι.
Σε έχω ήδη κάνει πουτάνα σε ότι έχεις γράψει τα περισσότερα των οποίων επαναφέρεις εκ νέου λες και το να επαναλαμβάνεις το λάθος το κάνει σωστό!!! (αυτά που λέγαμε περί ιδιοσυγκρασίας δικηγορίσκων.....)
Επί της ουσίας πολύ γρήγορα επειδή δεν έχω σκοπό να φάω τη μέρα μου αντιδικώντας με βλάκες
Σχόλιο για την πρώτη παράθεση:
ΜΑΘΕ ότι το rafale c ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ!!! Τα ραφαλ με ΑΕΣΑ και τελευταίες προδιαγραφές παίζουν στα 90 εκατομμύρια.
Ναί μπορείς να αγοράσεις τα πρώτα ραφαλ της δεκαετίας του 90 και με 20-30 εκατ λιγότερα αλλά ΧΩΡΙς ΑΕΣΑ που μόνο του κάνει άλλα 20 μύρια
Σχόλιο για την δεύτερη παράθεση:
ΗΛΙΘΙΕ ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙ!!! τεχνιέντως προσπαθείς να υπονοήσεις ότι το rafale είναι 4++
Είσαι τόσο μαλάκας που ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ ΠΟΣΤ έγραψες:
που ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΡΑΦΑΛ ΣΑΝ 4+ ΚΑΙ ΟΧΙ 4++.
Να πω ότι σε ξεβρακώνω εγώ; Μα μόνος σου αυτοξεβρακώνεσαι
Σχόλιο για την τρίτη παράθεση:
Ανόητε το ότι δύο αεροσκάφη ανοίκουν ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ στην ίδια γενιά δεν σημαίνει ότι είναι και ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΆ όμοια.
Το φ18 είναι interceptor το ραφαλ είναι multirole fighter.
Είπαμε και πάλι, δεν ξέρεις, αλλά δε το βουλώνεις κιόλας!
Σχόλιο για την τέταρτη παράθεση:
Καλά ρε αποβολή χελώνας στο ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ ΓΡΆΦΩ:
Ναι όντως το f15 silent eagle το οποίο βρίσκεται εντός παρενθέσεων μαζί με το su35, αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Μέχρι τώρα η συγκεκριμένη ΔΙΑΚΡΙΣΗ έχει μόνο ρωσικά αεροσκάφη.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σχόλιο για την πέμπτη παράθεση:
Ρε σοβαρά τώρα έχεις σύνδρομο ντάουν;
Ξαναλέω αυτά που έγραψα ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ υπάρχουν 4-5 χαρακτηριστικά για τα αεροπλάνα 5ης γενιάς.
Τα 4++ πληρούν τα πάντα εκτός από στελθ. Τα 4 που ΜΟΝΟΣ σου μαύρωσες τα έχει ήδη πχ το su35 αν είχε ΚΑΙ ΣΤΕΛΘ θα ήταν 5ης ΓΚΕΓΚΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Σχόλιο για την έκτη παράθεση.
ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΕ, ότι 2 αεροπλάνα είναι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΆ εφάμιλα δε σημαίνει ότι είναι εφάμιλα ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;;;;;;; Νεότερο δεν είναι πάντα και καλύτερο.
Σχόλιο για την έβδομη παράθεση.
Αν είχες τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου θα κατέληγες και εσύ στο ίδιο συμπέρασμα.
[xhamster]
]
και τώρα να με συγχωρείς γιατί από το πολύ γαμήσι που σουριξα στέρεψαν τα αρχίδια μου για ΠΟΛΥ καιρό.
Ότι είσαι άσχετος είναι δικαίωμα σου.
Το να είσαι άσχετος και ταυτόχρονα θρασής είναι χαρακτηριστικό των ακαλλιέργητων αλλά και αυτό είναι δικαίωμα σου.
Το να παραποιείς τα λεγόμενα μου όμως ή να προσπαθείς να τα χαλκέψεις με τρόπο ώστε να μπερδέψεις (έτσι τουλάχιστον νομίζεις αφελώς) όσους διαβάζουν δεν είναι.
Σε έχω ήδη κάνει πουτάνα σε ότι έχεις γράψει τα περισσότερα των οποίων επαναφέρεις εκ νέου λες και το να επαναλαμβάνεις το λάθος το κάνει σωστό!!! (αυτά που λέγαμε περί ιδιοσυγκρασίας δικηγορίσκων.....)
Επί της ουσίας πολύ γρήγορα επειδή δεν έχω σκοπό να φάω τη μέρα μου αντιδικώντας με βλάκες
Ιεραπόστολος για Rafale:
Παράθεση
To ραφάλ με αεσα για το οποίο μίλησες βγαίνει περίπου στα 90 εκατ. ευρώ
Παράθεση
wikipedia: Rafale C (με ΑESA radar): €64 million
Σχόλιο για την πρώτη παράθεση:
ΜΑΘΕ ότι το rafale c ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ!!! Τα ραφαλ με ΑΕΣΑ και τελευταίες προδιαγραφές παίζουν στα 90 εκατομμύρια.
Ναί μπορείς να αγοράσεις τα πρώτα ραφαλ της δεκαετίας του 90 και με 20-30 εκατ λιγότερα αλλά ΧΩΡΙς ΑΕΣΑ που μόνο του κάνει άλλα 20 μύρια
Ιεραπόστολος για Rafale Volume 2:
Παράθεση
το ραφάλ, έλεος. Θα το συνέκρινα με τιποτα su27, mig29, ef άντε με ζόρια με κανένα su30
Παράθεση
airforcemag: Generation4++: Active electronically scanned arrays(AESA); continuedreduced signatures or some “active” (waveform canceling) stealth; some supercruise (Su35, F-15 SE)
wikipedia: the French Navy is slated to receive AESA-equipped Rafales from 2013
abovetopsecret: Thales Group and Dassault Aviation have mentioned stealthy jamming modes for the SPECTRA system of the Rafale. Active cancellation is supposed to work by sampling and analysing incoming radar and feeding it back to the hostile emmiter. With M88-3 should give Rafale a supercruise at 1.4 M with 6 missiles.
Σχόλιο για την δεύτερη παράθεση:
ΗΛΙΘΙΕ ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙ!!! τεχνιέντως προσπαθείς να υπονοήσεις ότι το rafale είναι 4++
Είσαι τόσο μαλάκας που ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ ΠΟΣΤ έγραψες:
Generation4: Pulse-doppler radar; high maneuverability; look-down, shoot-downmissiles (F-15,F-16,Mirage 2000, MiG-29).
Generation4+: High agility; sensor fusion; reduced signatures (Eurofighter Typhoon,Su-30,advanced versions of F-16 and F/A-18, Rafale).
Generation4++: Active electronically scanned arrays; continuedreduced signatures or some “active” (waveform canceling) stealth; some supercruise (Su-35, F-15SE).
Generation5: All-aspect stealth with internalweapons, extreme agility, full-sensor fusion, integrated avionics, some or full supercruise (F-22, F-35).
που ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΡΑΦΑΛ ΣΑΝ 4+ ΚΑΙ ΟΧΙ 4++.
Να πω ότι σε ξεβρακώνω εγώ; Μα μόνος σου αυτοξεβρακώνεσαι
Ιεραπόστολος για σχέση Rafale / F/A-18 Super Hornet
Παράθεση
τι σχέση έχει ένα νέο φ18 που αναπτύσσουν με το ραφάλ
Παράθεση
airforcemag: Generation4+: High agility; sensor fusion; reduced signatures (Eurofighter Typhoon,Su-30,advanced versions of F/A-18, Rafale).
Σχόλιο για την τρίτη παράθεση:
Ανόητε το ότι δύο αεροσκάφη ανοίκουν ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ στην ίδια γενιά δεν σημαίνει ότι είναι και ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΆ όμοια.
Το φ18 είναι interceptor το ραφαλ είναι multirole fighter.
Είπαμε και πάλι, δεν ξέρεις, αλλά δε το βουλώνεις κιόλας!
Ιεραπόστολος για 4++ γενιά:
Παράθεση
Μόνο οι ρώσοι αποκαλούν τα τελευταία τους αεροσκάφη 4++
Παράθεση
airforcemag: Generation4++: ... (F-15SE)
Σχόλιο για την τέταρτη παράθεση:
Καλά ρε αποβολή χελώνας στο ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ ΓΡΆΦΩ:
Ναι όντως το f15 silent eagle το οποίο βρίσκεται εντός παρενθέσεων μαζί με το su35, αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Μέχρι τώρα η συγκεκριμένη ΔΙΑΚΡΙΣΗ έχει μόνο ρωσικά αεροσκάφη.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παράθεση
τα (su33, su35, mig35) δεν πληρούν μόνο τις προδιαγραφές χαμηλής παρατηρησιμότητας σε σχέση με τα αεροσκάφη 5ης γενιάς
Παράθεση
airforcemag: Generation5: All-aspect stealth with internalweapons, extreme agility, full-sensor fusion, integrated avionics, full supercruise.
Σχόλιο για την πέμπτη παράθεση:
Ρε σοβαρά τώρα έχεις σύνδρομο ντάουν;
Ξαναλέω αυτά που έγραψα ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ υπάρχουν 4-5 χαρακτηριστικά για τα αεροπλάνα 5ης γενιάς.
Τα 4++ πληρούν τα πάντα εκτός από στελθ. Τα 4 που ΜΟΝΟΣ σου μαύρωσες τα έχει ήδη πχ το su35 αν είχε ΚΑΙ ΣΤΕΛΘ θα ήταν 5ης ΓΚΕΓΚΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ιεραπόστολος για F-15:
Παράθεση
Ναι τα φ15 του '70 όχι μόνο πτητικά αλλά και επιχειρησιακά είναι ιπτάμενα μουσεία πλέον που με συνεχείς αναβαθμίσεις κατορθώνουν να είναι υποτυπωδώς επαρκή ακόμα
Παράθεση
wikipedia: The Boeing F-15SE Silent Eagle is a proposed upgrade of the F-15E by Boeing using stealth features, such as internal weapons carriage and radar-absorbent material.
Παράθεση
το f15 silent eagle αν ποτέ εγκριθεί για μαζική αναβάθμιση θα είναι στα πρότυπα των Ρωσσικών 4++
Σχόλιο για την έκτη παράθεση.
ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΕ, ότι 2 αεροπλάνα είναι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΆ εφάμιλα δε σημαίνει ότι είναι εφάμιλα ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;;;;;;; Νεότερο δεν είναι πάντα και καλύτερο.
Ιεραπόστολος για F-35:
Παράθεση
Τώρα όσο για τα φ35 αν τα δίνανε τζάμπα για στόχο μάλλον δεν θα αξίζανε τα πυρομαχικά που θα τα διέλυαν
Και μετά από όλα αυτά μου γράφει εκνευρισμένος:
Παράθεση από: Ιεραπόστολος στις σήμερα στις 14:05
Στη θέση σου θα ντρεπόμουνα....
Σχόλιο για την έβδομη παράθεση.
Αν είχες τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου θα κατέληγες και εσύ στο ίδιο συμπέρασμα.
[xhamster]
και τώρα να με συγχωρείς γιατί από το πολύ γαμήσι που σουριξα στέρεψαν τα αρχίδια μου για ΠΟΛΥ καιρό.
Ότι είσαι άσχετος είναι δικαίωμα σου.
Ναί μπορείς να αγοράσεις τα πρώτα ραφαλ της δεκαετίας του 90 και με 20-30 εκατ λιγότερα αλλά ΧΩΡΙς ΑΕΣΑ που μόνο του κάνει άλλα 20 μύρια
Κάθε μήνυμα του έγκριτου και ένα χυσαμόλι. Μας διδάσκει ότι το σύστημα AMSAR της European GTDAR που φοράει το Rafale στοιχίζει 20 εκατομμύρια ΕΥΡΩ το κομμάτι, όταν το APG-79 της κορυφαίας Raytheon στοίχιζε όταν πρωτομπήκε στα F/A-18 Super Hornet (και ήταν ακριβότερο από σήμερα) 6,1 εκατομμύρια ΔΟΛΛΑΡΙΑ έκαστο (δηλαδή 4,6 εκατομμύρια ΕΥΡΩ).
Μεταφράζω αυτολεξεί:
πηγή: Norman Friedman, The Naval Institute Guide to World Naval Weapon Systems ()Το APG-79 είναι το AESA ραντάρ - αντικαταστάτης για τα F/A-18 τελευταίας παραγωγής... Το συμβόλαιο για την αναβάθμιση των αντίστοιχων F/A-18 E/F δόθηκε στην Boeing. Η Raytheon είναι ο υπεργολάβος, υπεύθυνος για την ανάπτυξη του ραντάρ. Το συμβόλαιο για την περιορισμένου αριθμού παραγωγή 8 ραντάρ υπεγράφη στις 4 Σεπτεμβρίου 2002 (49,5 εκατομμύρια δολάρια) για το αεροσκάφος LOT 27 (κωδικός).
πληροφορίες για το APG-79 της Raytheon:
Γελάνε και τα τσιμέντα με τον τύπο.Αν είχες τις γνώσεις μου και τις εμπειρίες μου θα κατέληγες και εσύ στο ίδιο συμπέρασμα.
Ιεραπόστολος
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.072
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Κάθε μήνυμα του έγκριτου και ένα χυσαμόλι. Μας διδάσκει ότι το σύστημα AMSAR της European GTDAR που φοράει το Rafale στοιχίζει 20 εκατομμύρια ΕΥΡΩ το κομμάτι, όταν το APG-79 της κορυφαίας Raytheon στοίχιζε όταν πρωτομπήκε στα F/A-18 Super Hornet (και ήταν ακριβότερο από σήμερα) 6,1 εκατομμύρια ΔΟΛΛΑΡΙΑ έκαστο (δηλαδή 4,6 εκατομμύρια ΕΥΡΩ).
Μεταφράζω αυτολεξεί:πηγή: Norman Friedman, The Naval Institute Guide to World Naval Weapon Systems ()
πληροφορίες για το APG-79 της Raytheon: Γελάνε και τα τσιμέντα με τον τύπο.
Έχω γνωρίσει μουνόπανα και μουνόπανα στη ζωή μου αλλά σαν εσένα κανένα!!
Παραθέτεις πηγή, μεταφράζεις, και η πηγή λέει άλλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και καλά ότι οι 9/10 δεν θα τσεκάρουν την πηγή.
Μάλιστα το κάνεις συστηματικά, τόσο που έχει γίνει τελείως προβλέψιμο.
Πριν έγραψες:
εδώ είναι η πηγή προκαλώ όποιον θέλει να τσεκάρει μόνος για unit cost.Παράθεση
wikipedia: Rafale C (με ΑESA radar): €64 million
Εγώ θα πω ότι το upgrade για AESA στα φ18 και φ16 κόστισε στον πελάτη 20-25 μύρια πραγματικά και όχι υποθετικά.
Σίγουρα μπορούν να βρεθούν και λινκ για αυτά, άλλωστε τόσα ζητάει η lokheed και για τα δικά μας φ16, γιατί άραγε;;
Εγώ όπως βλέπεις αυτά που γράφω τα λέω απέξω αν σου λέει κάτι αυτό....
Όσο για την ράθια ...έχω αρκετούς παλιούς συμφοιτητές εκεί, επέτρεψε μου να ξέρω απείρως κάλύτερα τι κάνουν και πως το κάνουν,
και εγώ δουλεύω σε κάτι πόλυ πιο αναγνωρίσημο και με πολύ περισσότερο κύρος από τη ράθια, κάνοντας (ας μου συγχωρεθεί η αμετροέπια) ΠΟΛΥ
πιο high-end πράγματα.
1) Η μετάφρασή μου είναι αυτολεξεί. Δεν έχω αλλάξει ούτε κόμμα. Αν διαφωνείς πες μας από το λινκ που έστειλα ποιά είναι τα πραγματικά στοιχεία. Πόσο ήταν το συμβόλαιο για τα APG-79 και για πόσα κομμάτια;Έχω γνωρίσει μουνόπανα και μουνόπανα στη ζωή μου αλλά σαν εσένα κανένα!!
Παραθέτεις πηγή, μεταφράζεις, και η πηγή λέει άλλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και καλά ότι οι 9/10 δεν θα τσεκάρουν την πηγή.
Μάλιστα το κάνεις συστηματικά, τόσο που έχει γίνει τελείως προβλέψιμο.
Εγώ θα πω ότι το upgrade για AESA στα φ18 και φ16 κόστισε στον πελάτη 20-25 μύρια πραγματικά και όχι υποθετικά.
Σίγουρα μπορούν να βρεθούν και λινκ για αυτά, άλλωστε τόσα ζητάει η lokheed και για τα δικά μας φ16, γιατί άραγε;;
Εγώ όπως βλέπεις αυτά που γράφω τα λέω απέξω αν σου λέει κάτι αυτό....
2) Εντάξει σου έχω εμπιστοσύνη ότι τα νούμερα δεν είναι από το μυαλό σου . Αλλά για τους πιο δύσπιστους μπορείς να μας δώσεις και καμιά πηγή όπως κάνω εγώ σε κάθε μήνυμα; Αφού μπορούν να βρεθούν, γιατί δε μας τις στέλνεις; Είσαι ντροπαλός;
3) Εγώ είπα ότι είμαι δικηγόρος. Εσύ δεν έχεις τα @@ να μας πεις ξεκάθαρα τι έχεις σπουδάσει και πού δουλεύεις;
Επισκέπτης
Έχω γνωρίσει μουνόπανα και μουνόπανα στη ζωή μου αλλά σαν εσένα κανένα!!
Παραθέτεις πηγή, μεταφράζεις, και η πηγή λέει άλλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επισκέπτης
Δικαιολόγησέ τον τύπε. Είναι φανερός ο εκνευρισμός του γιατί τον έχω κάνει ρεντίκολο σε όλο το site.
Εἶναι καὶ τὸ καῦμα τοῦ θέρους...
Και για να τελειώνουμε μια και καλή με το θέμα της τιμής του Rafale:εδώ είναι η πηγή προκαλώ όποιον θέλει να τσεκάρει μόνος για unit cost.
Εγώ επιμένω ότι η τιμή του βασικού μοντέλου (Rafale C συμβατικής προσγείωσης και απογείωσης) με τις αναβαθμίσεις 4ης++ γενιάς κυμαίνεται μεταξύ 65 και 70 το πολύ εκατομμυρίων ευρώ. Στο πρώτο ποστ άλλωστε έχω γράψει ενδεικτική τιμή 70 εκατομμύρια ευρώ για να είμαι μέσα. Προς επιβεβαίωση αυτών παραθέτω και ένα link σχετικά με την τελευταία εμπορική συμφωνία που βρίσκεται σε στάδιο λίγο πριν την οριστικοποίηση μεταξύ Γαλλίας και Ινδίας (2012) για την πώληση 126 καινούργιων Rafale. Το τίμημα ανέρχεται στα 11 δις δολλάρια για 126 αεροσκάφη. Ας κάνουμε έναν πρόχειρο υπολογισμό για να βρούμε το κόστος ανά μονάδα:
11 δις δολάρια x 0,761 (τρέχουσα ισοτιμία) = 8,37 δις ευρώ περίπου
8,37 δις ευρώ : 126 αεροπλάνα = 66,4 περίπου εκατομμύρια ευρώ ανά αεροσκάφος
Δηλαδή χαώδης διαφορά από τα 90 εκατομμύρια ευρώ που μας έλεγες ότι κοστίζει επειδή φοράει radar AESA. Και στην προηγούμενη σελίδα μας έλεγες ότι 65 εκατομμύρια κοστίζουν τα μεταχειρισμένα Rafale της δεκαετίας του '90. Ορίστε που τα καινούργια Rafale του 2012 με τα τελευταία συστήματα στοιχίζουν 66 εκατομμύρια το καθένα. Γι' αυτό και αναγκάστηκε η BAE Systems να κατεβάσει την τιμή του Eurofighter Typhoon από τα 90 εκατομμύρια μπας και πάρει το συμβόλαιο.
Για του λόγου το αληθές, ιδού το λινκ όπου αναφέρονται το τίμημα και ο αριθμός αεροσκαφών της συμφωνίας Γαλλίας - Ινδίας και η προσπάθεια της BAE για "έκπτωση" στο Eurofighter.
Νομίζω μετά από αυτά, ΚΑΙ αυτό το θέμα θεωρείται λήξαν...
Σήμερα για πρώτη φορά μετά από χρόνια, η τουρκική πολεμική αεροπορία έσπασε το καλοκαιρινό μορατόριουμ υπερπτήσεων στο Αιγαίο.
6 μαχητικά της TΗΚ (4 F-4Ε και 2 F-16) έκαναν χαμηλή υπερπτήση πάνω από νησίδες του συμπλέγματος των Φούρνων μεταξύ Σάμου - Ικαρίας και εικονικό βομβαρδισμό.
6 μαχητικά της TΗΚ (4 F-4Ε και 2 F-16) έκαναν χαμηλή υπερπτήση πάνω από νησίδες του συμπλέγματος των Φούρνων μεταξύ Σάμου - Ικαρίας και εικονικό βομβαρδισμό.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 35
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 119
- Εμφανίσεις
- 5K
?
- Απαντήσεις
- 28
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 4K