Νέα

Πολεμικό Ναυτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 353K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.678
Κριτικές
1
Like
36.131
Πόντοι
6.256
Περιφρονείς τις ενοπλες δυνάμεις αλλά αυτοί θα προστατέψουν τον κώλο σου τη δύσκολη στιγμή.
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Περιφρονείς τις ενοπλες δυνάμεις αλλά αυτοί θα προστατέψουν τον κώλο σου τη δύσκολη στιγμή.
Oι ΕΔ προστατεύουν τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ χωρο,οχι τον ΑΛΒΑΝΙΚΟ....Ο Αλβανός για άλλη μια φορά εδειξε την καταγωγή του,τσατιζεται κιόλας που το θυμίζω...
Γραψτον εκει που ξερεις,οσο του δινεις σημασία τόσο πεταγεται...
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
30 χρόνια ειμαι στο ΠΝ

Μια ζωή ειμαστε στην απ'έξω ,[size=20pt] ακόμα και στις μίζες που εδιναν,  εμεις παιρναμε τα ψιχουλα..[/size]

μιλανε ολοι μιλαν και οι μιζαδοροι

δημοσιοι αερολογοι

 

telos1

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Νοε 2017
Μηνύματα
1.987
Κριτικές
19
Like
7.087
Πόντοι
3.446
Oχι απαραιτητα κομματικό..Μια γνωριμία με τον Δ/ΦΓ πχ αρκεί..
Αν καταλαβα καλα, ο ΔΑ αλαξε σε Δ/ΦΓ?? Αρα και οι ΔΜΑ 1 και ΔΜΑ 2 πως λεγοντε τωρα? Περασαν και καποια χρονακια απο τοτε που ελιμενιζα την πετρελαιακατο μου με πλευρικα F 450, στην ιστορικη Π-1...
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Αν καταλαβα καλα, ο ΔΑ αλαξε σε Δ/ΦΓ?? Αρα και οι ΔΜΑ 1 και ΔΜΑ 2 πως λεγοντε τωρα? Περασαν και καποια χρονακια απο τοτε που ελιμενιζα την πετρελαιακατο μου με πλευρικα F 450, στην ιστορικη Π-1...
Δ/ΜΦΓ1 και Δ/ΜΦΓ2
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.678
Κριτικές
1
Like
36.131
Πόντοι
6.256
Σαν σήμερα 11 Φεβρουαρίου 2016 το μοιραίο Agusta Bell 212 ΠΝ-28 που βρισκόταν σε προγραμματισμένη νυχτερινή αποστολή στο πλαίσιο της άσκησης «ΑΣΤΡΑΠΗ 2/16», προσέκρουσε σε βράχο ύψους 200 μέτρων στη νήσο Κίναρο.

Ήταν λίγο  πριν τις 8 το πρωί όταν εντοπίστηκαν από ελικόπτερο S-70 και Super Puma τα συντρίμμια του ελικοπτέρου που κατέπεσε στις 2:45 τα ξημερώματα στην περιοχή του νησιού Κίναρος. Στην περιοχή έσπευσε για επιβεβαίωση η φρεγάτα ΥΔΡΑ.

Το αδικοχαμένο πλήρωμα του ελικοπτέρου αποτελούσαν οι: Υποπλοίαρχοι Πανανάς Κωνσταντίνος, Τουλίτσης Αναστάσιος και ο μηχανικός ανθυπασπιστής Ευαγγέλου Ελευθέριος.
 

Συνημμένα

  • image.jpeg
    image.jpeg
    89 KB · Εμφανίσεις: 19

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.678
Κριτικές
1
Like
36.131
Πόντοι
6.256
Επειδή δεν ξεχνάμε.
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
Σαν σήμερα 11 Φεβρουαρίου 2016 το μοιραίο Agusta Bell 212 ΠΝ-28 που βρισκόταν σε προγραμματισμένη νυχτερινή αποστολή στο πλαίσιο της άσκησης «ΑΣΤΡΑΠΗ 2/16», προσέκρουσε σε βράχο ύψους 200 μέτρων στη νήσο Κίναρο.

πεφτουν ελικοπτερα και επι τσυριζα και σε ασκηση;
 

telos1

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Νοε 2017
Μηνύματα
1.987
Κριτικές
19
Like
7.087
Πόντοι
3.446
Εχω μερικες ωραιες ιστοριουλες απο το ΠΝ να σας πω, να μια...
Εχουμε παει στη Σουδα στα πλαισια Νατοικης ασκησης, το μισο πληρωμα ειναι σε εξοδου με βαση τις τοιχαρχιες και φυσικα αρκετοι εχουν παει στις γνωστες ιεροδουλες πλησιον της βασης, ο ατυχος ομιλων, με εντολη του Κυβερνητη, παραμενω ενδον, λογω του οτι ειμαι λεμβαρχος πετρελαιακατου και ομαδα διευθυνσεως πλοιου με θεση το πηδαλιο του πλοιου. Ως Ναυαρχιδα, στην Ελλη κυματιζει η τετραστερη και αρα επιβαινει και ο Κυριος ΑΣ με το επιτελειο του. Ειμαι στη γεφυρα με σωσιβιο και σι-μπι, περιμενοντας τυχον εντολη του Κυβερνητη, οταν ακουω απο το Ολυμπια ραδιο σε αναμεταδωση του αυθεντικου το γνωστο παν-παν, σκαφος με σημαια Παναμα, να δηλωνει απωλεια πρωοσης στη μια μηχανη, κατασταση μερικως ελενγχομενη(γιαυτο και παν-παν και οχι mayday), 10-11 μιλια νοτια της Φαλκονερας, ανεμοι 8-9 μποφορ με προγνωση για επιδεινωση. To λιμενικο Μηλου, Κυθηρων και Μονεμβασιας αδυνατει να καταπλευσει και απο τη στιγμη που αδυνατει το λιμενικο, τοτε αν το παν-παν γινει mayday, παει το ΠΝ. Οι ΤΠΚ στην Παροναξια εχουν στρεψει τα ματια με ικεσια προς την Ναυαρχιδα του Ελληνικου στολου, οχι οτι κωλωναν, αλλα θα θαλασσοπνιγονταν...Πριν προλαβω να ψελισω στον σηματονομο οτι <<Υπολογε παν-παν ειναι, μην το πεις ακομα στον Κυβερνητη γιατι αν το πεις φαγαμε μπαλακι ευκολα>>
Εχει σηκωσει το εσωτερικο και παιρνει "Δωματιο Κυβερνητου"
Σε 30" και οπως ειμουν σιγουρος οτι θα ακουσω "ο κυριος Αρχηγος στη γεφυρα" "ο κυριος Κυβερνητης στη γεφυρα"
"Τι κανει αυτος ο χαλβας με 9 μποφορ χειμωνιατικο στη Φαλκονερα ρε παιδια? δωστε μου για Μυρτωο 6ωρο μετεο, πειτε στα ταχεα στην παροναξια οτι θα αναλαβουμε εμεις και ανακληση εξοδου ΤΩΡΑ!" Α ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΣΗΜΑΤΟΝΟΜΕ λεω μεσα μου...Στα πα, δε στα πα??
Σημειωση οτι μεχρι εκεινη την ωρα απο το ΕΘΚΕΠΙΧ και το ΓΕΝ δεν εχει ερθει τιποτα και αρα οτι γινεται, γινεται με βουληση του Κυβερνητη και φυσικα την εγκριση του Ναυαρχου που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΓΡΙΑ να βγαλει τη Ναυαρχιδα στην κοσμοχαλασια!!
Σε περιπου 1,5 ωρα, καπου 60 ατομα της εξοδου εχουν επιστρεψει στο πλοιο, το πλοιο εχει βαλει μπροστα τους Tyne και εχει κανει προετοιμασια και για μεταπτωση σε Olympus γιατι θα χρειαστουν.
Αναφορα στο επιστεγο και με πολιτικα στους εκτος βαρδιων, ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Και πανω η κλιμακα και μονο με τους 1-6 καβους και το σπρινγκ, κρατιεται στην προβλητα το θηριο...
"MAYDAY-MAYDAY-MAYDAY VESSEL IN DISTRESS" Απο το 16 του παρακτιου. Τωρα δηλωνε απωλεια προωσης και απο την 2η μηχανη και εισροη υδατων γιατι εχει ερθει μπαντα στον καιρο.
"Προετοιμασια απαρσεως" και καπακι στο λεπτο "Εις ταξην απαρσεως" αφου η προετοιμασια εχει γινει, λες και ξερουν οι ανθρωποι τι θα γινει και ενεργουν με τετοια βεβαιοτητα, χωρις καν την εντολη του ΓΕΝ, αλλα σαν να την εχουν λαβει. Μολις περναμε το Μαραθι τα μποφορ με βαση το ανεμομετρο εχουν γινει σχεδον 9. Αφου εχουμε βγει περιπου 2 μιλια απο τη μπουκα της Σουδας, στελνει το ΓΕΝ σημα "Ανακαλεσατε εξοδουχους και αποπλευσατε προς επιχειρηση ερευνας και διασωσης κτλ κτλ" Αρα οι ανθρωποι επι του πλοιου βρισκοντε 2,5-3 τουλαχιστον ωρες μπροστα απο το ΓΕΝ και το ΕΘΚΕΠΙΧ...
Να πω οτι απο τη γεφυρα που ειμουν, οταν βγηκαμε στο ανοιχτο πελαγος, δεν εβλεπες θαλασσα αλλα ενα τελειως αφρισμενο-μανιασμενο τοπιο, με δυναμη τους 50 περιπου κομβους(ηταν ακριβως απο πανω μου στο πηδαλιο) με μεγαλη δυσκολια να κρατησω σταθερη πορεια, με τον αντιναυαρχο στην αριστερη πολυθρονα και τον κυβερνητη στην δεξια να κοιτανε συνεχεια την μαγνητικη εαν κραταει την 340 αν θυμαμαι καλα.
Υπο αυτες τις τρομερες συνθηκες, δεν βλεπω τον πρωτο μηχανικο να απομακρυνετε απο διπλα μου μετα την απαρση, απο οπου χειριζεται τα κουμπακια προωσης των μηχανων. Αυτο μονο ενα πραγμα μπορει να σημαινει, η ομαδα διεθυνσεως πλοιου παραμενει και θα κανει μεταπτωση σε Olympus...Θεε μου οι μουρλοι θα τρεξουν με 25-30 κομβους, 130 μετρα βαπορι στα 10 μποφορ...
Η ωρα εφτασε 8 το βραδυ (7.30 περιπου ξεκινησαμε), και φυσικα νυχτα και σκοταδι...Οι βαρδιες εν-πλω ειναι 8-2 και 2-8. Εγω σαν αρχαιωτερος εχω 8-2, αλλα εχω παραλαβει απο τις 6 περιπου, ομαδα διευθυνσεως πλοιου και αρα τωρα παραμενω αλλες 6 ωρες και με τη βουλα, αφου ουτως η αλλιως ειναι η βαρδια μου, ο Κυβερνητης που ΟΛΑ τα ΞΕΡΕΙ και ΟΛΑ τα ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, μου λεει κατα τις 8.10 "Φανταστηκες οτι θα σε αφηνα να φυγεις απο τη γεφυρα ακομα και αν δεν ειχες βαρδια?" Τσιμουδια εγω...
Καναμε τα περιπου 70 μιλια σε 2,5 - 3 ωρες, αρα φτασαμε καπου 10-10.30. Τον εντοπισαμε με τη βοηθεια των ημερας-νυκτως που κανουν τη νυχτα μερα, λιγο νοτιοτερα απο εκει που ελεγε το ΕΘΚΕΠΙΧ, ετοιμο να μπαταρει, τον καπελωναν τα κυματα και εβαζε συνεχεια νερα. "θα πας ρε βατραχε να τους παρεις μαζι με τον κυριο ΝΚ? Γιατι η υπολοιπη επιστασια σου ειναι ταβλα στις κουκετες" Μου λεει ο Κυβερνητης, "10 μερες ΠΑ απο μενα" λεει ο Ναυαρχος "Οτι και αν γινει μικρε, απο μενα τις εχεις" "και αλλες 5 απο μενα οτι και αν γινει" λεει ο κυβερνητης.
Αφου εφεραν το πλοιο σε τετοια θεση ωστε η βαρκα να κατεβει στην υπηνεμη πλευρα, κατεβαινουμε και πλησιαζουμε το μικρο γιοτ, αναφερουμε στη γεφυρα την κατασταση και ερωτομεθα εαν ειναι εφικτη η επιβιβαση των 3 επιβαινοντων απευθειας απο το γιοτ. Ο Διευθυντης ΝΚ τους προτεινει να με δεσει με σχοινι, να κολυμπισω μεχρι 5 μετρα απο το γιοτ και να πεφτει ενας ενας, να τον μαγκωνω και να μας τραβανε μαζι στην δικη μας ακατο, γιατι εαν πλησιασει η ακατος κυνδινευει με ζημια. "Επι τελευταιου σας καταφατικον" λεει η φωνη απο το σι-μπι. Εγω φυσικα φοραγα ηδη τη στολη, βαζω πεδιλα και βουταω. Μετα απο μια επιπονη και επικυνδινη διαδικασια, και οι τρεις ανεβηκαν σωοι στη πακ και επειτα στο πλοιο.
Την ωρα που ανεβαινε η πακ στα καπονια της, το γιοτ τουμπαρε και αμεσως αρχισε να βυθιζεται με ταχυτητα και σε 5 λεπτα ειχε χαθει.
Γιατι ειπα αυτην την ιστορια? Γιατι εξαιτιας της προνοητικοτητας καποιων ανθρωπων, της θελησης τους για προσφορα και του σεβασμου τους προς τη θαλασσα, τρεις ανθρωποι ισως απεφυγαν το θανατο. Δεν ειναι σιγουρο, αλλα εαν ξεκινουσαμε με το γραμμα του νομου, δεν θα υπηρχε ΣΙΓΟΥΡΑ γιοτ στην επιφανεια, οι ανθρωποι θα ηταν στη θαλασσα εν μεσω σκοτους με δρυμεια θαλασσοταραχη και αρα ποιος μπορει να βεβαιωσει οτι θα τους προλαβαιναμε ζωντανους, γενικα εαν θα τους βρισκαμε καν...Εγκαιρως.
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!!!
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Εχω μερικες ωραιες ιστοριουλες απο το ΠΝ να σας πω, να μια...
Εχουμε παει στη Σουδα στα πλαισια Νατοικης ασκησης, το μισο πληρωμα ειναι σε εξοδου με βαση τις τοιχαρχιες και φυσικα αρκετοι εχουν παει στις γνωστες ιεροδουλες πλησιον της βασης, ο ατυχος ομιλων, με εντολη του Κυβερνητη, παραμενω ενδον, λογω του οτι ειμαι λεμβαρχος πετρελαιακατου και ομαδα διευθυνσεως πλοιου με θεση το πηδαλιο του πλοιου. Ως Ναυαρχιδα, στην Ελλη κυματιζει η τετραστερη και αρα επιβαινει και ο Κυριος ΑΣ με το επιτελειο του. Ειμαι στη γεφυρα με σωσιβιο και σι-μπι, περιμενοντας τυχον εντολη του Κυβερνητη, οταν ακουω απο το Ολυμπια ραδιο σε αναμεταδωση του αυθεντικου το γνωστο παν-παν, σκαφος με σημαια Παναμα, να δηλωνει απωλεια πρωοσης στη μια μηχανη, κατασταση μερικως ελενγχομενη(γιαυτο και παν-παν και οχι mayday), 10-11 μιλια νοτια της Φαλκονερας, ανεμοι 8-9 μποφορ με προγνωση για επιδεινωση. To λιμενικο Μηλου, Κυθηρων και Μονεμβασιας αδυνατει να καταπλευσει και απο τη στιγμη που αδυνατει το λιμενικο, τοτε αν το παν-παν γινει mayday, παει το ΠΝ. Οι ΤΠΚ στην Παροναξια εχουν στρεψει τα ματια με ικεσια προς την Ναυαρχιδα του Ελληνικου στολου, οχι οτι κωλωναν, αλλα θα θαλασσοπνιγονταν...Πριν προλαβω να ψελισω στον σηματονομο οτι <<Υπολογε παν-παν ειναι, μην το πεις ακομα στον Κυβερνητη γιατι αν το πεις φαγαμε μπαλακι ευκολα>>
Εχει σηκωσει το εσωτερικο και παιρνει "Δωματιο Κυβερνητου"
Σε 30" και οπως ειμουν σιγουρος οτι θα ακουσω "ο κυριος Αρχηγος στη γεφυρα" "ο κυριος Κυβερνητης στη γεφυρα"
"Τι κανει αυτος ο χαλβας με 9 μποφορ χειμωνιατικο στη Φαλκονερα ρε παιδια? δωστε μου για Μυρτωο 6ωρο μετεο, πειτε στα ταχεα στην παροναξια οτι θα αναλαβουμε εμεις και ανακληση εξοδου ΤΩΡΑ!" Α ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΣΗΜΑΤΟΝΟΜΕ λεω μεσα μου...Στα πα, δε στα πα??
Σημειωση οτι μεχρι εκεινη την ωρα απο το ΕΘΚΕΠΙΧ και το ΓΕΝ δεν εχει ερθει τιποτα και αρα οτι γινεται, γινεται με βουληση του Κυβερνητη και φυσικα την εγκριση του Ναυαρχου που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΓΡΙΑ να βγαλει τη Ναυαρχιδα στην κοσμοχαλασια!!
Σε περιπου 1,5 ωρα, καπου 60 ατομα της εξοδου εχουν επιστρεψει στο πλοιο, το πλοιο εχει βαλει μπροστα τους Tyne και εχει κανει προετοιμασια και για μεταπτωση σε Olympus γιατι θα χρειαστουν.
Αναφορα στο επιστεγο και με πολιτικα στους εκτος βαρδιων, ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Και πανω η κλιμακα και μονο με τους 1-6 καβους και το σπρινγκ, κρατιεται στην προβλητα το θηριο...
"MAYDAY-MAYDAY-MAYDAY VESSEL IN DISTRESS" Απο το 16 του παρακτιου. Τωρα δηλωνε απωλεια προωσης και απο την 2η μηχανη και εισροη υδατων γιατι εχει ερθει μπαντα στον καιρο.
"Προετοιμασια απαρσεως" και καπακι στο λεπτο "Εις ταξην απαρσεως" αφου η προετοιμασια εχει γινει, λες και ξερουν οι ανθρωποι τι θα γινει και ενεργουν με τετοια βεβαιοτητα, χωρις καν την εντολη του ΓΕΝ, αλλα σαν να την εχουν λαβει. Μολις περναμε το Μαραθι τα μποφορ με βαση το ανεμομετρο εχουν γινει σχεδον 9. Αφου εχουμε βγει περιπου 2 μιλια απο τη μπουκα της Σουδας, στελνει το ΓΕΝ σημα "Ανακαλεσατε εξοδουχους και αποπλευσατε προς επιχειρηση ερευνας και διασωσης κτλ κτλ" Αρα οι ανθρωποι επι του πλοιου βρισκοντε 2,5-3 τουλαχιστον ωρες μπροστα απο το ΓΕΝ και το ΕΘΚΕΠΙΧ...
Να πω οτι απο τη γεφυρα που ειμουν, οταν βγηκαμε στο ανοιχτο πελαγος, δεν εβλεπες θαλασσα αλλα ενα τελειως αφρισμενο-μανιασμενο τοπιο, με δυναμη τους 50 περιπου κομβους(ηταν ακριβως απο πανω μου στο πηδαλιο) με μεγαλη δυσκολια να κρατησω σταθερη πορεια, με τον αντιναυαρχο στην αριστερη πολυθρονα και τον κυβερνητη στην δεξια να κοιτανε συνεχεια την μαγνητικη εαν κραταει την 340 αν θυμαμαι καλα.
Υπο αυτες τις τρομερες συνθηκες, δεν βλεπω τον πρωτο μηχανικο να απομακρυνετε απο διπλα μου μετα την απαρση, απο οπου χειριζεται τα κουμπακια προωσης των μηχανων. Αυτο μονο ενα πραγμα μπορει να σημαινει, η ομαδα διεθυνσεως πλοιου παραμενει και θα κανει μεταπτωση σε Olympus...Θεε μου οι μουρλοι θα τρεξουν με 25-30 κομβους, 130 μετρα βαπορι στα 10 μποφορ...
Η ωρα εφτασε 8 το βραδυ (7.30 περιπου ξεκινησαμε), και φυσικα νυχτα και σκοταδι...Οι βαρδιες εν-πλω ειναι 8-2 και 2-8. Εγω σαν αρχαιωτερος εχω 8-2, αλλα εχω παραλαβει απο τις 6 περιπου, ομαδα διευθυνσεως πλοιου και αρα τωρα παραμενω αλλες 6 ωρες και με τη βουλα, αφου ουτως η αλλιως ειναι η βαρδια μου, ο Κυβερνητης που ΟΛΑ τα ΞΕΡΕΙ και ΟΛΑ τα ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, μου λεει κατα τις 8.10 "Φανταστηκες οτι θα σε αφηνα να φυγεις απο τη γεφυρα ακομα και αν δεν ειχες βαρδια?" Τσιμουδια εγω...
Καναμε τα περιπου 70 μιλια σε 2,5 - 3 ωρες, αρα φτασαμε καπου 10-10.30. Τον εντοπισαμε με τη βοηθεια των ημερας-νυκτως που κανουν τη νυχτα μερα, λιγο νοτιοτερα απο εκει που ελεγε το ΕΘΚΕΠΙΧ, ετοιμο να μπαταρει, τον καπελωναν τα κυματα και εβαζε συνεχεια νερα. "θα πας ρε βατραχε να τους παρεις μαζι με τον κυριο ΝΚ? Γιατι η υπολοιπη επιστασια σου ειναι ταβλα στις κουκετες" Μου λεει ο Κυβερνητης, "10 μερες ΠΑ απο μενα" λεει ο Ναυαρχος "Οτι και αν γινει μικρε, απο μενα τις εχεις" "και αλλες 5 απο μενα οτι και αν γινει" λεει ο κυβερνητης.
Αφου εφεραν το πλοιο σε τετοια θεση ωστε η βαρκα να κατεβει στην υπηνεμη πλευρα, κατεβαινουμε και πλησιαζουμε το μικρο γιοτ, αναφερουμε στη γεφυρα την κατασταση και ερωτομεθα εαν ειναι εφικτη η επιβιβαση των 3 επιβαινοντων απευθειας απο το γιοτ. Ο Διευθυντης ΝΚ τους προτεινει να με δεσει με σχοινι, να κολυμπισω μεχρι 5 μετρα απο το γιοτ και να πεφτει ενας ενας, να τον μαγκωνω και να μας τραβανε μαζι στην δικη μας ακατο, γιατι εαν πλησιασει η ακατος κυνδινευει με ζημια. "Επι τελευταιου σας καταφατικον" λεει η φωνη απο το σι-μπι. Εγω φυσικα φοραγα ηδη τη στολη, βαζω πεδιλα και βουταω. Μετα απο μια επιπονη και επικυνδινη διαδικασια, και οι τρεις ανεβηκαν σωοι στη πακ και επειτα στο πλοιο.
Την ωρα που ανεβαινε η πακ στα καπονια της, το γιοτ τουμπαρε και αμεσως αρχισε να βυθιζεται με ταχυτητα και σε 5 λεπτα ειχε χαθει.
Γιατι ειπα αυτην την ιστορια? Γιατι εξαιτιας της προνοητικοτητας καποιων ανθρωπων, της θελησης τους για προσφορα και του σεβασμου τους προς τη θαλασσα, τρεις ανθρωποι ισως απεφυγαν το θανατο. Δεν ειναι σιγουρο, αλλα εαν ξεκινουσαμε με το γραμμα του νομου, δεν θα υπηρχε ΣΙΓΟΥΡΑ γιοτ στην επιφανεια, οι ανθρωποι θα ηταν στη θαλασσα εν μεσω σκοτους με δρυμεια θαλασσοταραχη και αρα ποιος μπορει να βεβαιωσει οτι θα τους προλαβαιναμε ζωντανους, γενικα εαν θα τους βρισκαμε καν...Εγκαιρως.
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!!!
Αψογο....
Σειρα μου τωρα...
Φεβρουαριος '95,πλοίο σκοπούν Φ/Γ Knox και ειμαστε εξω από το Ναυπλιο αροδου...Ερχεται σημα διασωσης ,απο ΑΣ/ΚΕΠΙΧ ,αλιευτικο καπου στη Λημνο κοντα εξέπεμψε MAYDAY...
Φευγουμε 10 το βραδυ,πασει δυναμη με καιρο 8-9 μποφωρ..Εξω απο το Καβο-Ντορο ,ο καιρός εχει χειροτερεψει, μπαινουμε μεσα με κατασταση θαλασσας 11 και ανεμο 12!!
Η Φ/Γ να καταχτυπιεται,εχουνε σπασει πιατα,ποτηρια,τηλεορασεις εχουν φυγει απο τη στερεωση,το πληρωμα σε κατασταση συναγερμου,οσοι αντεχουν -κι εγω μαζι- στη γεφυρα με τον Κυβερνητη...Εχω βιντεο απο τα κυματα που ερχονται στη γεφυρα και το πλοιο μπαινει και βγαινει σχεδον ολο....
Πηγαιναμε ολο το βραδυ,ενα μπρος-δυο πισω,βγηκαμε απο το Καβο Ντορο "σπασμενοι",φτασαμε στη Λημνο,τους βρηκαμε να παραδερνουν πολυ νοτιοτερα,τους ρυμουλκησαμε και τελος...
Ολα τα λεφτα του κοσμου δεν αρκούν για να αντικαταστησουν την ευγνωμοσυνη των ψαραδων και τα λογια τους οταν μας παραθεσαν ενα γευμα γιαολο το πλοιο σε ενδειξη ελαχιστου "ευχαριστω"...
Τιμη και Δοξα στο ΠΝ και απο μενα...
ΥΓ: Αλβανε σκασε!
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
μουτσε επεσε πολυ κουνημα

 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.678
Κριτικές
1
Like
36.131
Πόντοι
6.256
με τη νέα Συμφωνία για τη Θάλασσα η Ελλάδα παραιτείται του δικαιώματος να θεωρηθεί ως σημείο εκκίνησης των 12 μιλίων η βραχονησίδα Μπακρέτα βόρεια της Κέρκυρας, δίνοντας στην Ελλάδα τα ¾ του θαλάσσιου χώρου της περιοχής και πλέον η Αλβανία αποκτά την κυριαρχία στο τμήμα της θάλασσας που είχε συμφωνήσει ότι δεν είχε δικαιώματα με τη συμφωνία του 2009!

Ετσι η Αλβανία θα επεκτείνει προς τα δυτικά τα τεμάχια "Ιόνιο 1" και "Ιόνιο 2", τα οποία όμως σύμφωνα με τη συμφωνία του 2009, είχαν παραχωρηθεί στην... Ελλάδα!



πριν λιγες σελιδες μιλαγαμε για παρουσια του ΠΝ στο Ιονιο,




 

mitsmitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2018
Μηνύματα
122
Κριτικές
10
Like
829
Πόντοι
371
Εχω μερικες ωραιες ιστοριουλες απο το ΠΝ να σας πω, να μια...
Εχουμε παει στη Σουδα στα πλαισια Νατοικης ασκησης, το μισο πληρωμα ειναι σε εξοδου με βαση τις τοιχαρχιες και φυσικα αρκετοι εχουν παει στις γνωστες ιεροδουλες πλησιον της βασης, ο ατυχος ομιλων, με εντολη του Κυβερνητη, παραμενω ενδον, λογω του οτι ειμαι λεμβαρχος πετρελαιακατου και ομαδα διευθυνσεως πλοιου με θεση το πηδαλιο του πλοιου. Ως Ναυαρχιδα, στην Ελλη κυματιζει η τετραστερη και αρα επιβαινει και ο Κυριος ΑΣ με το επιτελειο του. Ειμαι στη γεφυρα με σωσιβιο και σι-μπι, περιμενοντας τυχον εντολη του Κυβερνητη, οταν ακουω απο το Ολυμπια ραδιο σε αναμεταδωση του αυθεντικου το γνωστο παν-παν, σκαφος με σημαια Παναμα, να δηλωνει απωλεια πρωοσης στη μια μηχανη, κατασταση μερικως ελενγχομενη(γιαυτο και παν-παν και οχι mayday), 10-11 μιλια νοτια της Φαλκονερας, ανεμοι 8-9 μποφορ με προγνωση για επιδεινωση. To λιμενικο Μηλου, Κυθηρων και Μονεμβασιας αδυνατει να καταπλευσει και απο τη στιγμη που αδυνατει το λιμενικο, τοτε αν το παν-παν γινει mayday, παει το ΠΝ. Οι ΤΠΚ στην Παροναξια εχουν στρεψει τα ματια με ικεσια προς την Ναυαρχιδα του Ελληνικου στολου, οχι οτι κωλωναν, αλλα θα θαλασσοπνιγονταν...Πριν προλαβω να ψελισω στον σηματονομο οτι <<Υπολογε παν-παν ειναι, μην το πεις ακομα στον Κυβερνητη γιατι αν το πεις φαγαμε μπαλακι ευκολα>>
Εχει σηκωσει το εσωτερικο και παιρνει "Δωματιο Κυβερνητου"
Σε 30" και οπως ειμουν σιγουρος οτι θα ακουσω "ο κυριος Αρχηγος στη γεφυρα" "ο κυριος Κυβερνητης στη γεφυρα"
"Τι κανει αυτος ο χαλβας με 9 μποφορ χειμωνιατικο στη Φαλκονερα ρε παιδια? δωστε μου για Μυρτωο 6ωρο μετεο, πειτε στα ταχεα στην παροναξια οτι θα αναλαβουμε εμεις και ανακληση εξοδου ΤΩΡΑ!" Α ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΣΗΜΑΤΟΝΟΜΕ λεω μεσα μου...Στα πα, δε στα πα??
Σημειωση οτι μεχρι εκεινη την ωρα απο το ΕΘΚΕΠΙΧ και το ΓΕΝ δεν εχει ερθει τιποτα και αρα οτι γινεται, γινεται με βουληση του Κυβερνητη και φυσικα την εγκριση του Ναυαρχου που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΓΡΙΑ να βγαλει τη Ναυαρχιδα στην κοσμοχαλασια!!
Σε περιπου 1,5 ωρα, καπου 60 ατομα της εξοδου εχουν επιστρεψει στο πλοιο, το πλοιο εχει βαλει μπροστα τους Tyne και εχει κανει προετοιμασια και για μεταπτωση σε Olympus γιατι θα χρειαστουν.
Αναφορα στο επιστεγο και με πολιτικα στους εκτος βαρδιων, ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Και πανω η κλιμακα και μονο με τους 1-6 καβους και το σπρινγκ, κρατιεται στην προβλητα το θηριο...
"MAYDAY-MAYDAY-MAYDAY VESSEL IN DISTRESS" Απο το 16 του παρακτιου. Τωρα δηλωνε απωλεια προωσης και απο την 2η μηχανη και εισροη υδατων γιατι εχει ερθει μπαντα στον καιρο.
"Προετοιμασια απαρσεως" και καπακι στο λεπτο "Εις ταξην απαρσεως" αφου η προετοιμασια εχει γινει, λες και ξερουν οι ανθρωποι τι θα γινει και ενεργουν με τετοια βεβαιοτητα, χωρις καν την εντολη του ΓΕΝ, αλλα σαν να την εχουν λαβει. Μολις περναμε το Μαραθι τα μποφορ με βαση το ανεμομετρο εχουν γινει σχεδον 9. Αφου εχουμε βγει περιπου 2 μιλια απο τη μπουκα της Σουδας, στελνει το ΓΕΝ σημα "Ανακαλεσατε εξοδουχους και αποπλευσατε προς επιχειρηση ερευνας και διασωσης κτλ κτλ" Αρα οι ανθρωποι επι του πλοιου βρισκοντε 2,5-3 τουλαχιστον ωρες μπροστα απο το ΓΕΝ και το ΕΘΚΕΠΙΧ...
Να πω οτι απο τη γεφυρα που ειμουν, οταν βγηκαμε στο ανοιχτο πελαγος, δεν εβλεπες θαλασσα αλλα ενα τελειως αφρισμενο-μανιασμενο τοπιο, με δυναμη τους 50 περιπου κομβους(ηταν ακριβως απο πανω μου στο πηδαλιο) με μεγαλη δυσκολια να κρατησω σταθερη πορεια, με τον αντιναυαρχο στην αριστερη πολυθρονα και τον κυβερνητη στην δεξια να κοιτανε συνεχεια την μαγνητικη εαν κραταει την 340 αν θυμαμαι καλα.
Υπο αυτες τις τρομερες συνθηκες, δεν βλεπω τον πρωτο μηχανικο να απομακρυνετε απο διπλα μου μετα την απαρση, απο οπου χειριζεται τα κουμπακια προωσης των μηχανων. Αυτο μονο ενα πραγμα μπορει να σημαινει, η ομαδα διεθυνσεως πλοιου παραμενει και θα κανει μεταπτωση σε Olympus...Θεε μου οι μουρλοι θα τρεξουν με 25-30 κομβους, 130 μετρα βαπορι στα 10 μποφορ...
Η ωρα εφτασε 8 το βραδυ (7.30 περιπου ξεκινησαμε), και φυσικα νυχτα και σκοταδι...Οι βαρδιες εν-πλω ειναι 8-2 και 2-8. Εγω σαν αρχαιωτερος εχω 8-2, αλλα εχω παραλαβει απο τις 6 περιπου, ομαδα διευθυνσεως πλοιου και αρα τωρα παραμενω αλλες 6 ωρες και με τη βουλα, αφου ουτως η αλλιως ειναι η βαρδια μου, ο Κυβερνητης που ΟΛΑ τα ΞΕΡΕΙ και ΟΛΑ τα ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, μου λεει κατα τις 8.10 "Φανταστηκες οτι θα σε αφηνα να φυγεις απο τη γεφυρα ακομα και αν δεν ειχες βαρδια?" Τσιμουδια εγω...
Καναμε τα περιπου 70 μιλια σε 2,5 - 3 ωρες, αρα φτασαμε καπου 10-10.30. Τον εντοπισαμε με τη βοηθεια των ημερας-νυκτως που κανουν τη νυχτα μερα, λιγο νοτιοτερα απο εκει που ελεγε το ΕΘΚΕΠΙΧ, ετοιμο να μπαταρει, τον καπελωναν τα κυματα και εβαζε συνεχεια νερα. "θα πας ρε βατραχε να τους παρεις μαζι με τον κυριο ΝΚ? Γιατι η υπολοιπη επιστασια σου ειναι ταβλα στις κουκετες" Μου λεει ο Κυβερνητης, "10 μερες ΠΑ απο μενα" λεει ο Ναυαρχος "Οτι και αν γινει μικρε, απο μενα τις εχεις" "και αλλες 5 απο μενα οτι και αν γινει" λεει ο κυβερνητης.
Αφου εφεραν το πλοιο σε τετοια θεση ωστε η βαρκα να κατεβει στην υπηνεμη πλευρα, κατεβαινουμε και πλησιαζουμε το μικρο γιοτ, αναφερουμε στη γεφυρα την κατασταση και ερωτομεθα εαν ειναι εφικτη η επιβιβαση των 3 επιβαινοντων απευθειας απο το γιοτ. Ο Διευθυντης ΝΚ τους προτεινει να με δεσει με σχοινι, να κολυμπισω μεχρι 5 μετρα απο το γιοτ και να πεφτει ενας ενας, να τον μαγκωνω και να μας τραβανε μαζι στην δικη μας ακατο, γιατι εαν πλησιασει η ακατος κυνδινευει με ζημια. "Επι τελευταιου σας καταφατικον" λεει η φωνη απο το σι-μπι. Εγω φυσικα φοραγα ηδη τη στολη, βαζω πεδιλα και βουταω. Μετα απο μια επιπονη και επικυνδινη διαδικασια, και οι τρεις ανεβηκαν σωοι στη πακ και επειτα στο πλοιο.
Την ωρα που ανεβαινε η πακ στα καπονια της, το γιοτ τουμπαρε και αμεσως αρχισε να βυθιζεται με ταχυτητα και σε 5 λεπτα ειχε χαθει.
Γιατι ειπα αυτην την ιστορια? Γιατι εξαιτιας της προνοητικοτητας καποιων ανθρωπων, της θελησης τους για προσφορα και του σεβασμου τους προς τη θαλασσα, τρεις ανθρωποι ισως απεφυγαν το θανατο. Δεν ειναι σιγουρο, αλλα εαν ξεκινουσαμε με το γραμμα του νομου, δεν θα υπηρχε ΣΙΓΟΥΡΑ γιοτ στην επιφανεια, οι ανθρωποι θα ηταν στη θαλασσα εν μεσω σκοτους με δρυμεια θαλασσοταραχη και αρα ποιος μπορει να βεβαιωσει οτι θα τους προλαβαιναμε ζωντανους, γενικα εαν θα τους βρισκαμε καν...Εγκαιρως.
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!!!
Τι λες τώρα!!!! Απίστευτη περιγραφή, παραστατικότατος, όσοι γνωρίζουμε είμαι βεβαιος πως διαβάζοντας ήταν σαν να ήμασταν μέσα...!!! Για αυτό μερικές φορές, ας μη δυσανασχετούμε τόσο με τα ενδεχόμενα έξτρα "μπαλάκια" κατά τη διάρκεια αποστολών. Είναι για καλό σκοπό, αυτό είναι το καθήκον μας, για αυτό δουλεύουμε και εκπαιδευόμαστε, για τη δύσκολη αυτή ώρα, που οποιαδήποτε κωλυσιεργία μπορεί να είναι μοιραία.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.678
Κριτικές
1
Like
36.131
Πόντοι
6.256
ωραιες ιστοριες, μπραβο,
να υποθεσω οτι οι ολυμπους στις S ειναι οι δυο αεριοστροβιλοι ρολς ροις  που διαθετουν, κατι σαν κινητηρες αεροσκαφων και δινουν μεγαλη ταχυτητα με μεγαλη καταναλωση, δεκα τονοι την ωρα νομιζω,
επισης εχουν ενα περιεργο ηχο και διωχνουν τα ποντικια, τα ξερω σωστα?
 

leon4861

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.312
Κριτικές
7
Like
1.228
Πόντοι
216
Εχω μερικες ωραιες ιστοριουλες απο το ΠΝ να σας πω, να μια...
Εχουμε παει στη Σουδα στα πλαισια Νατοικης ασκησης, το μισο πληρωμα ειναι σε εξοδου με βαση τις τοιχαρχιες και φυσικα αρκετοι εχουν παει στις γνωστες ιεροδουλες πλησιον της βασης, ο ατυχος ομιλων, με εντολη του Κυβερνητη, παραμενω ενδον, λογω του οτι ειμαι λεμβαρχος πετρελαιακατου και ομαδα διευθυνσεως πλοιου με θεση το πηδαλιο του πλοιου. Ως Ναυαρχιδα, στην Ελλη κυματιζει η τετραστερη και αρα επιβαινει και ο Κυριος ΑΣ με το επιτελειο του. Ειμαι στη γεφυρα με σωσιβιο και σι-μπι, περιμενοντας τυχον εντολη του Κυβερνητη, οταν ακουω απο το Ολυμπια ραδιο σε αναμεταδωση του αυθεντικου το γνωστο παν-παν, σκαφος με σημαια Παναμα, να δηλωνει απωλεια πρωοσης στη μια μηχανη, κατασταση μερικως ελενγχομενη(γιαυτο και παν-παν και οχι mayday), 10-11 μιλια νοτια της Φαλκονερας, ανεμοι 8-9 μποφορ με προγνωση για επιδεινωση. To λιμενικο Μηλου, Κυθηρων και Μονεμβασιας αδυνατει να καταπλευσει και απο τη στιγμη που αδυνατει το λιμενικο, τοτε αν το παν-παν γινει mayday, παει το ΠΝ. Οι ΤΠΚ στην Παροναξια εχουν στρεψει τα ματια με ικεσια προς την Ναυαρχιδα του Ελληνικου στολου, οχι οτι κωλωναν, αλλα θα θαλασσοπνιγονταν...Πριν προλαβω να ψελισω στον σηματονομο οτι <<Υπολογε παν-παν ειναι, μην το πεις ακομα στον Κυβερνητη γιατι αν το πεις φαγαμε μπαλακι ευκολα>>
Εχει σηκωσει το εσωτερικο και παιρνει "Δωματιο Κυβερνητου"
Σε 30" και οπως ειμουν σιγουρος οτι θα ακουσω "ο κυριος Αρχηγος στη γεφυρα" "ο κυριος Κυβερνητης στη γεφυρα"
"Τι κανει αυτος ο χαλβας με 9 μποφορ χειμωνιατικο στη Φαλκονερα ρε παιδια? δωστε μου για Μυρτωο 6ωρο μετεο, πειτε στα ταχεα στην παροναξια οτι θα αναλαβουμε εμεις και ανακληση εξοδου ΤΩΡΑ!" Α ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΣΗΜΑΤΟΝΟΜΕ λεω μεσα μου...Στα πα, δε στα πα??
Σημειωση οτι μεχρι εκεινη την ωρα απο το ΕΘΚΕΠΙΧ και το ΓΕΝ δεν εχει ερθει τιποτα και αρα οτι γινεται, γινεται με βουληση του Κυβερνητη και φυσικα την εγκριση του Ναυαρχου που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΓΡΙΑ να βγαλει τη Ναυαρχιδα στην κοσμοχαλασια!!
Σε περιπου 1,5 ωρα, καπου 60 ατομα της εξοδου εχουν επιστρεψει στο πλοιο, το πλοιο εχει βαλει μπροστα τους Tyne και εχει κανει προετοιμασια και για μεταπτωση σε Olympus γιατι θα χρειαστουν.
Αναφορα στο επιστεγο και με πολιτικα στους εκτος βαρδιων, ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Και πανω η κλιμακα και μονο με τους 1-6 καβους και το σπρινγκ, κρατιεται στην προβλητα το θηριο...
"MAYDAY-MAYDAY-MAYDAY VESSEL IN DISTRESS" Απο το 16 του παρακτιου. Τωρα δηλωνε απωλεια προωσης και απο την 2η μηχανη και εισροη υδατων γιατι εχει ερθει μπαντα στον καιρο.
"Προετοιμασια απαρσεως" και καπακι στο λεπτο "Εις ταξην απαρσεως" αφου η προετοιμασια εχει γινει, λες και ξερουν οι ανθρωποι τι θα γινει και ενεργουν με τετοια βεβαιοτητα, χωρις καν την εντολη του ΓΕΝ, αλλα σαν να την εχουν λαβει. Μολις περναμε το Μαραθι τα μποφορ με βαση το ανεμομετρο εχουν γινει σχεδον 9. Αφου εχουμε βγει περιπου 2 μιλια απο τη μπουκα της Σουδας, στελνει το ΓΕΝ σημα "Ανακαλεσατε εξοδουχους και αποπλευσατε προς επιχειρηση ερευνας και διασωσης κτλ κτλ" Αρα οι ανθρωποι επι του πλοιου βρισκοντε 2,5-3 τουλαχιστον ωρες μπροστα απο το ΓΕΝ και το ΕΘΚΕΠΙΧ...
Να πω οτι απο τη γεφυρα που ειμουν, οταν βγηκαμε στο ανοιχτο πελαγος, δεν εβλεπες θαλασσα αλλα ενα τελειως αφρισμενο-μανιασμενο τοπιο, με δυναμη τους 50 περιπου κομβους(ηταν ακριβως απο πανω μου στο πηδαλιο) με μεγαλη δυσκολια να κρατησω σταθερη πορεια, με τον αντιναυαρχο στην αριστερη πολυθρονα και τον κυβερνητη στην δεξια να κοιτανε συνεχεια την μαγνητικη εαν κραταει την 340 αν θυμαμαι καλα.
Υπο αυτες τις τρομερες συνθηκες, δεν βλεπω τον πρωτο μηχανικο να απομακρυνετε απο διπλα μου μετα την απαρση, απο οπου χειριζεται τα κουμπακια προωσης των μηχανων. Αυτο μονο ενα πραγμα μπορει να σημαινει, η ομαδα διεθυνσεως πλοιου παραμενει και θα κανει μεταπτωση σε Olympus...Θεε μου οι μουρλοι θα τρεξουν με 25-30 κομβους, 130 μετρα βαπορι στα 10 μποφορ...
Η ωρα εφτασε 8 το βραδυ (7.30 περιπου ξεκινησαμε), και φυσικα νυχτα και σκοταδι...Οι βαρδιες εν-πλω ειναι 8-2 και 2-8. Εγω σαν αρχαιωτερος εχω 8-2, αλλα εχω παραλαβει απο τις 6 περιπου, ομαδα διευθυνσεως πλοιου και αρα τωρα παραμενω αλλες 6 ωρες και με τη βουλα, αφου ουτως η αλλιως ειναι η βαρδια μου, ο Κυβερνητης που ΟΛΑ τα ΞΕΡΕΙ και ΟΛΑ τα ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, μου λεει κατα τις 8.10 "Φανταστηκες οτι θα σε αφηνα να φυγεις απο τη γεφυρα ακομα και αν δεν ειχες βαρδια?" Τσιμουδια εγω...
Καναμε τα περιπου 70 μιλια σε 2,5 - 3 ωρες, αρα φτασαμε καπου 10-10.30. Τον εντοπισαμε με τη βοηθεια των ημερας-νυκτως που κανουν τη νυχτα μερα, λιγο νοτιοτερα απο εκει που ελεγε το ΕΘΚΕΠΙΧ, ετοιμο να μπαταρει, τον καπελωναν τα κυματα και εβαζε συνεχεια νερα. "θα πας ρε βατραχε να τους παρεις μαζι με τον κυριο ΝΚ? Γιατι η υπολοιπη επιστασια σου ειναι ταβλα στις κουκετες" Μου λεει ο Κυβερνητης, "10 μερες ΠΑ απο μενα" λεει ο Ναυαρχος "Οτι και αν γινει μικρε, απο μενα τις εχεις" "και αλλες 5 απο μενα οτι και αν γινει" λεει ο κυβερνητης.
Αφου εφεραν το πλοιο σε τετοια θεση ωστε η βαρκα να κατεβει στην υπηνεμη πλευρα, κατεβαινουμε και πλησιαζουμε το μικρο γιοτ, αναφερουμε στη γεφυρα την κατασταση και ερωτομεθα εαν ειναι εφικτη η επιβιβαση των 3 επιβαινοντων απευθειας απο το γιοτ. Ο Διευθυντης ΝΚ τους προτεινει να με δεσει με σχοινι, να κολυμπισω μεχρι 5 μετρα απο το γιοτ και να πεφτει ενας ενας, να τον μαγκωνω και να μας τραβανε μαζι στην δικη μας ακατο, γιατι εαν πλησιασει η ακατος κυνδινευει με ζημια. "Επι τελευταιου σας καταφατικον" λεει η φωνη απο το σι-μπι. Εγω φυσικα φοραγα ηδη τη στολη, βαζω πεδιλα και βουταω. Μετα απο μια επιπονη και επικυνδινη διαδικασια, και οι τρεις ανεβηκαν σωοι στη πακ και επειτα στο πλοιο.
Την ωρα που ανεβαινε η πακ στα καπονια της, το γιοτ τουμπαρε και αμεσως αρχισε να βυθιζεται με ταχυτητα και σε 5 λεπτα ειχε χαθει.
Γιατι ειπα αυτην την ιστορια? Γιατι εξαιτιας της προνοητικοτητας καποιων ανθρωπων, της θελησης τους για προσφορα και του σεβασμου τους προς τη θαλασσα, τρεις ανθρωποι ισως απεφυγαν το θανατο. Δεν ειναι σιγουρο, αλλα εαν ξεκινουσαμε με το γραμμα του νομου, δεν θα υπηρχε ΣΙΓΟΥΡΑ γιοτ στην επιφανεια, οι ανθρωποι θα ηταν στη θαλασσα εν μεσω σκοτους με δρυμεια θαλασσοταραχη και αρα ποιος μπορει να βεβαιωσει οτι θα τους προλαβαιναμε ζωντανους, γενικα εαν θα τους βρισκαμε καν...Εγκαιρως.
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ!!!

:hi: :hi: :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom