Μέχρι εδώ συμφωνούμε. Χαίρομαι που το αναγνωρίζεις.
Εδώ τα χαλάμε, επειδή λόγω του πάθους σου χωρίζεις τους ανθρώπους σε γκέη και στρέητ με προκαθορισμένες και στερεοτυπικές συμπεριφορές.
Δεν είναι έτσι. Υπάρχουν στρέητ που είναι χαριτωμένοι και αλέγκροι, υπάρχουν και γκέη σοβαροί.
Ας κάνει ο καθένας οτι θέλει στο κρεβάτι του αρκεί να μην μας ζαλίζει τα αρχίδια με τις επιλογές του.
Και εσύ μας τα έχεις ζαλίσει με τη λαθρολαγνεία σου.
Δεν ενοχλεί το γκεηλίκι σου αλλά το οτι το περιφέρεις σαν ξαναμμένη πουστάρα σε οίστρο όπου υπάρχει υποψία μαύρης χοντρής ψωλής.
Λογικό είναι να φας το κράξιμό σου όπως αντίστοιχα θα φάει αυτός που μας μπαφιάζει με τον καπνό του τσιγάρου του, αυτός που παρκάρει όπου γουστάρει, αυτός που βάζει Ρέμο στη διαπασών και αυτός που κατουράει μέσα στην πισίνα.
Εν ολίγοις η αντικοινωνική συμπεριφορά και το σπασοπούτσι ενοχλεί και όχι το αν γουστάρεις κρέας στον κώλο σου.
Σεβαστο...
Αλλα νομιζω οτι καναμε κυκλο και φτασαμε παλι στην αρχη!
Στην αντικοινωνικη συμπεριφορα και το πως οι επικρατουσες κοινωνικες αξιες οριζουν την κοινωνικη και οχι συμπεριφορα!
Αν θεωρησουμε οτι οι "κοινωνικες" αξιες ειναι οι επικρατουσες, οποτε αποκλισεις απο αυτες συναντουν μια φυσικη αντιδραση τοτε δεν μπορουν να εξηγηθούν καποιες σημαντικές κοινωνικες ανατροπες στην ελληνικη κοινωνια οπως:
- Η λαικη ομαδα του Ολυμπιακου του '80 στη μεταγενεστερη πιο διευθαρμενη ομαδα την ευρωπης
- Τα καφενια του 70 στις καφετεριες του '80
- Οι ντισκο του '80 στα μπαρ του '90
- Οι ανυπαρκτες λεσβιες του '80 στις "πανταχου παρουσες" του 2000
- Οι ντεθ-μεταλαδες σε εμο!
- Το κραγιον σε λιπ-γλος!!
Και ενα σωρο αλλες αλλαγες (οχι προοδος απαραιτητα) που τελικα επικράτησαν οχι λογο της αξιας τους απλα λογο της επιμονης αυτων που της εισηγαγαν.
Που το παω τελικα?
Μηπως η αντιδραση ειναι φυσικο πραγμα? τοσο φυσικο οσο και η επιμονη?