Για πες λοιπον. Τι οφειλε να γινει , τι δεν εγινε και η οποια παραλειψη πως ευθυνεται για το ατυχημα. Η αν ειχαν γινει οπως οφειλαν ( κατα τη γνωμη σου) πως ακριβως θα απετρεπε το ατυχημα. Οριστε ακουμε.
Κάθε φορά που σε μια οδό ταχείας κυκλοφορίας γινονται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ εργα και δεν επεσε πχ ενας κορμος ή κεραυνος (για το λακαμα το τραβατρομπα αυτό....) :
Η Τροχαία στήνει 3 περιπολικά:
1 περιπολικό ακριβώς 2 χλμ πριν το τελευταίο μποτιλιαρισμένο όχημα της ουράς, με ρανταρ ελέγχου ταχύτητας.
1 περιπολικό με τον ειδικό ιμάντα καρφιών για να σκάνε τα λάστιχα μετά από 500 μέτρα.
Στο 1 χλμ πριν το τελευταίο όχημα που λέγαμε, έχει σταθμεύσει ένα ακόμη περιπολικό με 2ο ραντάρ και ένα γκρέιντερ.
Όποιος οδηγός, οιουδήποτε τύπου αυτοκινήτου, αγνοήσει τα σήματα του 1ου περιπολικού και δεν κατεβάσει την ταχύτητα στα 30 χλμ/ώρα, θα βρεί μπροστά του στα επόμενα 500 μέτρα τα καρφιά στο οδόστρωμα και μετά από ακόμη 500 μέτρα το γκρέιντερ της τροχαίας...
Καταλαβες φιλαρακο ; Μόνο ...Μερκάβα περνάει το συγκεκριμένο μπλόκο !
Η Τροχαία-Πολιτεία βεβαια μπορεί να διαλεξει οποιοδήποτε αλλο τροπο θέλει, αν νομίζει ότι θα ταλαιπωρει υπερβολικα τους τροχαίους έτσι, με το συγκεκριμένου τυπου μπλοκο, ΑΛΛΑ :
κάθε φορά που θα γίνεται ένα τέτοιο τροχαίο (λέγεμε Εγνατια, Τεμπη, Καταρα κτλ ) θα ξηλώνεται όλη η τροχαια του αντιστοιχου Νομού, μαζί με τον Υπουργό, την ηγεσια του ΠΕΧΩΔΕ, θα σκιζονται τα κωλοβαρδουλα της κατασκευαστικής εταιρείας κτλ κτλ
ΕΚΤΟΣ κι αν στην Ελλάδα η ζωή του κάθε Ελληνα στο δρόμο έχει την αξία μιας καβαλίνας για την Πολιτεία και δε χρειαζεται να το συζηταμε άλλο !