Νέα

Νταλίκα «έσπειρε» το θάνατο στην Εγνατία Οδό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Eraser
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 414
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
εμπεριστατωμένη κ πλήρης άποψη.συνέχισε τέτοια γνώση περί των αυτοκινήτιστικων ούτε ο Ιαβέρης

ελα μη το συνεχιζεις με τη μαλακια και την βλακωδη ψευτο-ειρωνια. Πες κατι ουσιαστικο αν εχεις να πεις και κοφτο. Ενω εχεις γνωσεις και μπορεις να γραψεις κατι χρησιμο, δε μπορω να καταλαβω γιατι παντα εχεις την εξη να θελεις να φαινεσαι καθυστερημενη. Εθισμος ? Την κοβω εδω την ηλιθια αντιπαραθεση γιατι το θεμα πραγματικα δε προσφερεται.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
:huh: εδω δεν συνεβει ενα τυχαιο γεγονος(δεντρο ,ατυχημα ,καταποντισμος-ασε που επρεπε σε αυτον τον δρομο να υπαρχουν οδοι διαφυγης σε εκτακτη αναγκη)...εδω κλεισανε την εθνικη εδω για δεκα λεπτα,αυτο εγινε μισαωρο ,τα αμαξια σωρευτηκαν,εγινε ουρα και εσκασε ο μαλακας οδηγος με το κακο οχημα καπακι....και ρωταω...κλεινεις την εθνικη οδο προσχεδιασμενα γιατι ειναι απαραιτητο....και τι κανεις για τον φοβο των ιουδαιων,τι κανεις για την ψωλια που παραφυλαει??? ενα μποτιλιαρισμα εκατονταδων αυτοκινητων ακριβως μετα απο στροφη και με δεντρα στο πλαι???καποιοι εγραψαν οτι παρατριχα να πεσουν και αυτοι επανω με τα ιχ τους!!!!

δηλαδή δεν θα πείραζε αν τα αυτοκίνητα αντί για εκατοντάδες ήταν δεκάδες??
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
ετσι ειναι σε πολυ μεγαλο βαθμο...απολυτο δικιο...συγκεκριμενα ομως εδω τι εφταιγαν αυτοι που ηταν στο μποτιλιαρισμα????ασ τουμπαρε μονο την νταλικα του ο μαλακας...το πραγμα φωναζει...η τραγωδια εσκασε γιατι δεν τηρηθηκαν ΚΑΝΟΝΕΣ...
Η ιδια ερωτηση. Ποιοι ακριβως κανονες δε τηρηθηκαν? Και αν ειχαν τηρηθει πως θα ειχε αποφευχθει το συμβαν?
Εννοειται πως ειλικρινα ρωταω, οχι με διαθεση βλακοειρωνιας κλπ.
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Για πες λοιπον. Τι οφειλε να γινει , τι δεν εγινε και η οποια παραλειψη πως ευθυνεται για το ατυχημα. Η αν ειχαν γινει οπως οφειλαν ( κατα τη γνωμη σου) πως ακριβως θα απετρεπε το ατυχημα. Οριστε ακουμε.
Διάβασε τον κοκ και την νομοθεσία που αφορά τα μέτρα ασφαλείας σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας καθώς κ νομολογία για τις αποφάσεις κατά των αναδόχων της Εγνατίας κ των τεχνικών ασφαλείας (πολλοί από αυτούς έχουν κκαταδικαστεί κ στα ποινικά)των υπευθύνων έργου κτλ που δεν τήρησαν μέτρα ασφαλείας είτε κατά την κατασκευή είτε κατά την συντήρηση ή συμπληρωση έργων στο δρόμο.αφού τα διαβάσεις δώσε μας την πολύτιμη γγνώση σου για τους γύφτο Βουλγάρους οδηγους
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Διάβασε τον κοκ και την νομοθεσία που αφορά τα μέτρα ασφαλείας σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας καθώς κ νομολογία για τις αποφάσεις κατά των αναδόχων της Εγνατίας κ των τεχνικών ασφαλείας (πολλοί από αυτούς έχουν κκαταδικαστεί κ στα ποινικά)των υπευθύνων έργου κτλ που δεν τήρησαν μέτρα ασφαλείας είτε κατά την κατασκευή είτε κατά την συντήρηση ή συμπληρωση έργων στο δρόμο.αφού τα διαβάσεις δώσε μας την πολύτιμη γγνώση σου για τους γύφτο Βουλγάρους οδηγους

Και πως ολο αυτο επηρεασε το συγκεκριμενο συμβαν?
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Και πως ολοκουφή ερωτηση αυτο επηρεασε το συγκεκριμενο συμβαν?
Η Τροχαια όφειλε να είχε προώθησεει ασφαλώς την κυκλοφορία από παρακαμπτήριες οδούς ώστε να μην δημιουργηθεί με κανένα τρόπο στάση οχημάτων λόγω έργων κ ειδικά έργα που αφορούν ηλεκτροδότηση κ καθίσταται επικίνδυνα από την φύση τους.σε αυτή την περίπτωση θα είχε αποφευχθεί η καραμπόλα
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Η Τροχαια όφειλε να είχε προώθησεει ασφαλώς την κυκλοφορία από παρακαμπτήριες οδούς ώστε να μην δημιουργηθεί με κανένα τρόπο στάση οχημάτων λόγω έργων κ ειδικά έργα που αφορούν ηλεκτροδότηση κ καθίσταται επικίνδυνα από την φύση τους.σε αυτή την περίπτωση θα είχε αποφευχθεί η καραμπόλα
Δλδ............αυτοs που ετρεχε με νταλικα Σ/Κ  δεν φταιει????Μονο η Τροχαια??
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο..
Επειδη σε τετοιεs περιπτωσειs......πεφτουν κεφαλια, δεν ξερω αν θα την πληρωσει η Τροχαια(και συμφωνω οτι θα επρεπε να υπαρχει παρακαμψη) σιγορα θα την πληρωσει ο οδηγοs που ετρεχε με πανω απ το κανονικο οριο (και με τετοιο σαπιοοχημα) και βεβαια ο υπευθυνοs των εργων
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Για πες λοιπον. Τι οφειλε να γινει , τι δεν εγινε και η οποια παραλειψη πως ευθυνεται για το ατυχημα. Η αν ειχαν γινει οπως οφειλαν ( κατα τη γνωμη σου) πως ακριβως θα απετρεπε το ατυχημα. Οριστε ακουμε.


Κάθε φορά που σε μια οδό ταχείας κυκλοφορίας γινονται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ εργα και δεν επεσε πχ ενας κορμος ή κεραυνος (για το λακαμα το τραβατρομπα αυτό....) :

Η Τροχαία στήνει 3 περιπολικά:

1 περιπολικό ακριβώς 2 χλμ πριν το τελευταίο μποτιλιαρισμένο όχημα της ουράς,  με ρανταρ ελέγχου ταχύτητας.

1 περιπολικό με τον ειδικό ιμάντα καρφιών για να σκάνε τα λάστιχα μετά από 500 μέτρα.

Στο 1 χλμ πριν το τελευταίο όχημα που λέγαμε, έχει σταθμεύσει ένα ακόμη περιπολικό με 2ο ραντάρ και ένα γκρέιντερ.

Όποιος οδηγός, οιουδήποτε τύπου αυτοκινήτου, αγνοήσει τα σήματα του 1ου περιπολικού και δεν κατεβάσει την ταχύτητα στα 30 χλμ/ώρα, θα βρεί μπροστά του στα επόμενα 500 μέτρα τα καρφιά στο οδόστρωμα και μετά από ακόμη 500 μέτρα το γκρέιντερ της τροχαίας...

Καταλαβες φιλαρακο ; Μόνο ...Μερκάβα περνάει το συγκεκριμένο μπλόκο !

Η Τροχαία-Πολιτεία βεβαια μπορεί να διαλεξει οποιοδήποτε αλλο τροπο θέλει, αν νομίζει ότι θα ταλαιπωρει υπερβολικα τους τροχαίους έτσι, με το συγκεκριμένου τυπου μπλοκο, ΑΛΛΑ :

κάθε φορά που θα γίνεται ένα τέτοιο τροχαίο (λέγεμε Εγνατια, Τεμπη, Καταρα κτλ ) θα ξηλώνεται όλη η τροχαια του αντιστοιχου Νομού, μαζί με τον Υπουργό, την ηγεσια του ΠΕΧΩΔΕ, θα σκιζονται τα κωλοβαρδουλα της κατασκευαστικής εταιρείας κτλ κτλ

ΕΚΤΟΣ κι αν στην Ελλάδα η ζωή του κάθε Ελληνα στο δρόμο έχει την αξία μιας καβαλίνας για την Πολιτεία και δε χρειαζεται να το συζηταμε άλλο !
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Κάθε φορά που σε μια οδό ταχείας κυκλοφορίας γινονται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ εργα και δεν επεσε πχ ενας κορμος ή κεραυνος (για το λακαμα το τραβατρομπα αυτό....) :

Η Τροχαία στήνει 3 περιπολικά:

1 περιπολικό ακριβώς 2 χλμ πριν το τελευταίο μποτιλιαρισμένο όχημα της ουράς,  με ρανταρ ελέγχου ταχύτητας.

1 περιπολικό με τον ειδικό ιμάντα καρφιών για να σκάνε τα λάστιχα μετά από 500 μέτρα.

Στο 1 χλμ πριν το τελευταίο όχημα που λέγαμε, έχει σταθμεύσει ένα ακόμη περιπολικό με 2ο ραντάρ και ένα γκρέιντερ.

Όποιος οδηγός, οιουδήποτε τύπου αυτοκινήτου, αγνοήσει τα σήματα του 1ου περιπολικού και δεν κατεβάσει την ταχύτητα στα 30 χλμ/ώρα, θα βρεί μπροστά του στα επόμενα 500 μέτρα τα καρφιά στο οδόστρωμα και μετά από ακόμη 500 μέτρα το γκρέιντερ της τροχαίας...

Καταλαβες φιλαρακο ; Μόνο ...Μερκάβα περνάει το συγκεκριμένο μπλόκο !

Η Τροχαία-Πολιτεία βεβαια μπορεί να διαλεξει οποιοδήποτε αλλο τροπο θέλει, αν νομίζει ότι θα ταλαιπωρει υπερβολικα τους τροχαίους έτσι, με το συγκεκριμένου τυπου μπλοκο, ΑΛΛΑ :

κάθε φορά που θα γίνεται ένα τέτοιο τροχαίο (λέγεμε Εγνατια, Τεμπη, Καταρα κτλ ) θα ξηλώνεται όλη η τροχαια του αντιστοιχου Νομού, μαζί με τον Υπουργό, την ηγεσια του ΠΕΧΩΔΕ, θα σκιζονται τα κωλοβαρδουλα της κατασκευαστικής εταιρείας κτλ κτλ

ΕΚΤΟΣ κι αν στην Ελλάδα η ζωή του κάθε Ελληνα στο δρόμο έχει την αξία μιας καβαλίνας για την Πολιτεία και δε χρειαζεται να το συζηταμε άλλο !

μάλιστα ... και από λάθος εκτίμηση η τροχαία αμολάει τον ιμάντα και ο οδηγός του οχήματος σκοτώνεται... ποιός πληρώνει τον βαρκάρη ??

ή μήπως "διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις" δεν πειράζει..

ουστ φασιστοειδές...
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Δλδ............αυτοs που ετρεχε με νταλικα Σ/Κ  δεν φταιει????Μονο η Τροχαια??


δουλεια της τροχαιας και της υποδομης μιας εθνικης οδου ειναι να αποτρέπει ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ φύσεως συνηθισμένα προβλήματα οδικης κυκλοφορίας , οπως η υπερβολικη ταχυτητα, βαρεα οχηματα χωρις φρενα, βυτια καυσιμων που ανατρεπονται, μεθυσμενοι οδικοί, οπλισμενοι κακοποιοι σε ανθρωποκυνηγητα κτλ


το να βγει ενας τροχαιος στρατηγος με 100 πουλαδες στο στηθος και να εκφρασει τη λύπη του και την επιτυχη συλληψη του ρουμανου μεσα στα λαχανοχωραφα και το άλλο ΣΚ να ξανασκοτωθουν 30 ατομα στις καρμανιολες του επαρχιακου-εθνικου δικτυου δε μου λέει τίποτα...
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Η Τροχαια όφειλε να είχε προώθησεει ασφαλώς την κυκλοφορία από παρακαμπτήριες οδούς ώστε να μην δημιουργηθεί με κανένα τρόπο στάση οχημάτων λόγω έργων κ ειδικά έργα που αφορούν ηλεκτροδότηση κ καθίσταται επικίνδυνα από την φύση τους.σε αυτή την περίπτωση θα είχε αποφευχθεί η καραμπόλα

Αυτο ειναι σωστη αποψη. Ειδες που μπορεις να μιλησεις και σωστα οταν θελεις? Και οταν δε σε πιανει η νευροσπαστη διαθεση να μαλακιστεις?
Προσθετω εγω οτι αν ειχε προηγηθει ελεγχος του οχηματος αφου εισηλθε στη χωρα και ειχε φανει οτι ειχε προβληματα ( αν ειχε) παλι θα ειχε αποφευχθει το συμβαν.
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
μάλιστα ... και από λάθος εκτίμηση η τροχαία αμολάει τον ιμάντα και ο οδηγός του οχήματος σκοτώνεται... ποιός πληρώνει τον βαρκάρη ??

ή μήπως "διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις" δεν πειράζει..

ουστ φασιστοειδές...


βρε περιτυλιγμα ηλιθιότητας, τι λανθασμένη εκτίμηση θα κάνουν δυο ρανταρ της τροχαίας και 12 ζευγαρια μάτια τροχαιων, όταν η απέναντι νταλίκα έρχεται με 120 + χλμ και σπασμένα φρένα , επί 1500 ολόκληρα μέτρα ;;;;;
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Αυτο ειναι σωστη αποψη. Ειδες που μπορεις να μιλησεις και σωστα οταν θελεις? Και οταν δε σε πιανει η νευροσπαστη διαθεση να μαλακιστεις?
Προσθετω εγω οτι αν ειχε προηγηθει ελεγχος του οχηματος αφου εισηλθε στη χωρα και ειχε φανει οτι ειχε προβληματα ( αν ειχε) παλι θα ειχε αποφευχθει το συμβαν.


Ποιος ειναι ο υπευθυνος για τον έλεγχο των οχηματων στους δρόμους ;

α) οι νεφελιμ
β) οι ελοχίμ
γ) η γκει και λεσμπιαν κομιουνιτι της παρακειμενης κωλοπετεινιτσας
δ) η τροχαία
ε) δεν ξερω/δεν απαντω
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Ποιος ειναι ο υπευθυνος για τον έλεγχο των οχηματων στους δρόμους ;

α) οι νεφελιμ
β) οι ελοχίμ
γ) η γκει και λεσμπιαν κομιουνιτι της παρακειμενης κωλοπετεινιτσας
δ) η τροχαία
ε) δεν ξερω/δεν απαντω

Ποιος το αμφισβητησε αυτο ?
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.594
Like
35.970
Πόντοι
9.931
Οκ να κανει ελέγχους η Τροχαια, ποσους ελέγχους να κάνει όμως όταν στο δρόμο κινούνται καθημερινά χιλιάδες νταλίκες και εκατομμύρια αυτοκίνητα;;
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Οκ να κανει ελέγχους η Τροχαια, ποσους ελέγχους να κάνει όμως όταν στο δρόμο κινούνται καθημερινά χιλιάδες νταλίκες και εκατομμύρια αυτοκίνητα;;


εχεις δικιο...ειναι πιο ευκολο να πεθαινουν 2000 ελληνες καθε χρόνο και πολλαπλασιοι να μενουν σακατηδες...

ειναι φοβερα δυσκολο να κατασχεσει σε ενα μηνα η τροχαια τις 1000 πρώτες νταλίκες που ειναι ερειπια...

ειναι σιγουρο ότι οι υπολοιπες 9000 νταλικες - ερειπια θα συνεχισουν απτοητες να κυκλοφορούν σα να μη συμβαινει τιποτα...
 

koloteroritas

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
206
Κριτικές
1
Like
26
Πόντοι
1
εχεις δικιο...ειναι πιο ευκολο να πεθαινουν 2000 ελληνες καθε χρόνο και πολλαπλασιοι να μενουν σακατηδες...

ειναι φοβερα δυσκολο να κατασχεσει σε ενα μηνα η τροχαια τις 1000 πρώτες νταλίκες που ειναι ερειπια...

ειναι σιγουρο ότι οι υπολοιπες 9000 νταλικες - ερειπια θα συνεχισουν απτοητες να κυκλοφορούν σα να μη συμβαινει τιποτα...

Επειδή παίζει πολύ ότι η νταλίκα ήταν ερείπιο ,έκανες πραγματογνωμοσύνη στον τόπο του ατυχήματος και διαπίστωσες
ότι η νταλίκα ήταν ερείπιο ή απλά το υποθέτεις;
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
εχεις δικιο...ειναι πιο ευκολο να πεθαινουν 2000 ελληνες καθε χρόνο και πολλαπλασιοι να μενουν σακατηδες...

ειναι φοβερα δυσκολο να κατασχεσει σε ενα μηνα η τροχαια τις 1000 πρώτες νταλίκες που ειναι ερειπια...

ειναι σιγουρο ότι οι υπολοιπες 9000 νταλικες - ερειπια θα συνεχισουν απτοητες να κυκλοφορούν σα να μη συμβαινει τιποτα...
:thumbsup:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom