Kman μέσα στην αφέλειά σου και την ασχετοσύνη σου, εισαι και προκλητικός.
Επιβεβαιώνεις πως οσο λιγότερα ξέρει κανείς τόσο πιο απόλυτος, ξερόλας και προκλητικός γίνεται.
Εχεις κάνει αχταρμά ένα σωρό πράγματα άσχετα μεταξύ τους. Ο λόγος σου δεν έχει λογική και συνέχεια - μάλλον προς παραλήρημα κάνει.
Εισαι και εσυ ένα κάτω του μετρίου προϊόν της ελληνικής αποτυχημένης εκπαίδευσης. Αφού μαζεψες τα μπράβο σπο τους συγγενείς που πέρασες στις πανελλήνιες (οπως επαναλαμβάνω και εγω και χιλιαδες σαν εσένα) και καμαρώνεις σα γύφτικο σκεπάρνι (όλοι μας χαρήκαμε αλλα εσυ το έχεις παρακάνει) η αγορά εργασίας σε περιμένει να ανταγωνιστείς παιδιά που μιλάνε σωστά ελληνικά, έχουν λογική, ξέρουν τι γράφουν και έχουν κάνει σπουδές μαθαίνοντας γνώσεις αιχμής.
Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι αξίζεις πάνω απο 700 ευρώ;
Το οτι δε μπορεις να γράψεις μια σωστή πρόταση;
Το ότι εισαι ξεχωριστός επειδή μπήκες σε κάποιο τοπικό ίδρυμα, παγκοσμίως άγνωστο;
Το οτι εισαι φοιτητής σε ίδρυμα του οποίου οι καθηγητές δεν αξιολογούνται;
Το οτι ο ίδιος ο καθηγητής που δεν αξιολογείται, στέλενει το βοηθό του να σου κάνει μάθημα;
Καταλαβαίνεις πόσο γελοίος γινεσαι οταν συγκρίνοντας τον ΤΡΟΠΟ εισαγωγής σε διάφορες χώρες, βγάζεις συμπέρασμα για τα..πενεπιστήμια; Δηλαδή αν αύριο η Ζιμπάμπουε αντιγράψει το συστημα των πανελλήνιων, εχει αναβαθμίσει τα πανεπιστήμιά της; Τα οποία μάλιστα συγκρίνονται με το Χάρβαρντ;
Οταν βγεις απο το χωριό σου και καταλάβεις τι γίνεται εκτός, τότε σε προκαλώ να έρθεις εδω και να στηριξεις οσα λες.
Και όχι να "αποδειξεις" όπως είπες λίγες σελίδες πριν. Για μια ακόμη φορά, η λέξη που χρησιμοποίησες ήταν λάθος.
Αν θες και μπορεις να απαντήσεις στα παραπάνω, κάντο.
Πρώτα από όλα ξέρω τα κέρατά μου,ό,τι και να μου παραθέσεις το ξέρω εκ των προτέρων,αντίθετα εσύ δεν ξέρεις τι θα πω διότι αυτό που θα πω δεν το ξέρεις και το λέω για να μην μπορείς να απαντήσεις.
Το οτι είναι ανεξάρτητο το αποτέλεσμα εισαγωγής με την επίδοση στη σχολή και τις εξετάσεις μετά,είναι κάτι που μπορεί να κυκλοφορεί στο μυαλό σου όπως και όλων όσων θέλουν να βαυκαλίζονται με σκέψεις ήμουν ανώριμος τότε και ωρίμασα μετά,δεν είχα όρεξη να διαβάσω στο σχολείο και μου ήρθε στο πανεπιστήμιο και λοιπές πίπες.Ολα αυτά είναι εντελώς εσφαλμένα,αντιεπιστημονικά,όλες οι έρευνες δείχνουν το αντίθετο,κανένας που ασχολείται με εκπαίδευση δεν τα πιστεύει και απλώς κυκλοφορούν ως mainstream σε φυλλάδες και τηλεόραση για να ανακουφίζουν αποτυχημένους γόνους.
Αυτοί που σπούδασν έξω ξέρουν αρχίδια ελληνικά.Οι ίδιοι θα σου πούνε είναι άδικο να μας εξετάσεις στα ελληνικά γιατί τα έχουμε ξεχάσει.Αμα ήξεραν ελληνικά δεν θα πάτωναν στις πανελλήνιες.Εκτός και αν τα έμαθαν ατην ξένη χώρα.
Οσο για τη λογική που λες,αυτό κι αν απουσιάζει στα άτομα.Εσύ πιστεύεις οτι έχεις λογική που κάθεσαι και μιλάς για 200 θέματα και επιχειρείς συνεχώς να γενικεύεις αντί να απαντάς σε συγκεκριμένα πράγματα.Σιγά μην αφήσουμε και τον άλλο να γενικεύει και να μιλάει για ό,τι να' ναι.Αυτές οι τακτικές είναι καλές για τηλεόραση,αλλά όχι για γραπτό λόγο.
Τι με κάνει να πιστεύω οτι αξίζω πάνω από 700 ευρώ?Οτι γάμησα και έδειρα σε κάθε είδους ανταγωνιστικές εξετάσεις που οι άλλοι πιάσανε τα αρχίδια τους τα δυο και κοίταξαν να καταφύγουν σε ψευτοθεωρίες για τη σκληρότητα των εξετάσεων που τάραξε τον ευαίσθητο κόσμο των παιδιών.
Εγώ δεν μπορώ να γράψω μια σωστή πρόταση?Αμα έχεις εσύ πρόβλημα αντίληψης επειδή δεν έχεις έρθει σε επαφή με συμπυκνωμένο και συγκεκριμένο λόγο ή επειδή θέλεις κλισέ για να μπορείς να απαντήσεις με κλισέ είναι δικό μου πρόβλημα?Στα παπάρια μου,Δε θα σου πω κλισέ για να απαντήσεις.Αμα θες κλισέ,άνοιξε το κουτί.
Ποιος σου είπε ποιο ίδρυμα είναι γνωστό και ποιο άγνωστο?Π.χ ξέρεις οτι η Νομική Αθηνών κατετάγη 22η στις σχολές ηπειρωτικού δικαίου από την πιο έγκριτη νομική επιθεώρηση του Αμβούργου?Οχι βέβαια.Γιατί κανείς δεν φρόντισε να στο πει.Τι να τα κάνω τα γενικά και τους αφορισμούς?Πρέπει να μιλάς συγκεκριμένα.
Το ξέρω οτι οι καθηγητές δεν αξιολογούνται και για αυτό διαμαρτύρομαι.Θέλω να μπουν εξετάσεις και να πάρουν όλοι τον πούλο,να φύγουν από εκεί μέσα.Δεν μπορεί οι λεπροί που δεν περνάνε καν πανελλήνιες να έχουν το θράσος να διδάσκουν αριστούχους.Τα τομάρια πρέπει να φύγουν μια ώρα αρχύτερα.Απλώς πρέπει να ξυπνήσουν οι φοιτητές,να καταλάβουν οτι δεν αξίζει να συμβιβάζονται.Εξετάσεις στους καθηγητές πανεπιστημίου τύπου ΑΣΕΠ να καθαριστεί η κόπρος του Αυγείου.Συμφωνείς?Σιγά μη συμφωνείς.Για εσένα αξιολόγηση δεν είναι οι εξετάσεις.Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου,ξέρεις τι σημαίνει αυτό?
Αν του πεις του μπάστακα θα σε αξιολογήσω,ξέρεις τι θα σου απαντήσει?Δεν μπορείς να με αξιολογήσεις γιατί η αξιολόγηση γίνεται βάσει της ερευνητικής δραστηριότητας και εμείς δεν έχουμε κονδύλια για έρευνα.Για αυτό είμαστε χαμηλά.Οπότε του λες θα σε αξιολογήσω πούστη βάσει του εκπαιδευτικού έργου,θα δω τις δυνατότητες των φοιτητών σου,τι έμαθαν από εσένα.Εκεί του βάζεις το παλούκι.Γιατί αν πεις γενικά αξιολόγηση,μπορεί να ξεγλιστρήσει να επικαλεστεί αντικειμενική δυσχέρεια.Ενώ αν του πεις από την αρχή αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου,ο τύπος την έχει άσχημα,τον έχεις στενέψει,δεν ξέρει πώς να ξεφύγει.
Αν η Ζιμπάμπουε αντιγράψει το σύστημα των πανελληνίων,φυσικά θα βελτιώσει την ποιότητα των εισακτέων και θα δημιουργήσει προυποθέσεις για βελτίωση της κατάταξης των πανεπιστημίων της.Αλλά σου έγραψα είναι φοβερά δύσκολο γιατί ο δείκτης νοημοσύνης των κατοίκων της Ζιμπάμπουε και γενικά της Αφρικής είναι κάτω από 80,οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα νοητικής υστέρησης,ό,τι και να κάνεις θα πέσει στο κενό.Εχεις δει εσύ κανέναν να επενδύει στην Αφρική και δη στο ανθρώπινο υλικό?
Δεν είναι στηρίζω είναι αποδεικνύω.Δεν αφήνω επιχειρήματα στην άλλη πλευρά.Αυτό που γράφω είναι έτσι ακριβώς γιατί έτσι είναι.Δεν κάνω αμφισήμαντες δηλώσεις.Είναι όλα συγκεκριμένα,οπότε είτε τα απορρίπτεις είτε τα δέχεσαι,δεν τα σταθμίζεις με υπέρ και κατά.Είναι ή το ένα ή το άλλο.
Γιατί υπάρχει η γενιά των 700 ευρώ?το έγραψα και πριν.Λόγω του νόμου προσφοράς και ζήτησης.Αυξημένη προσφορά πτυχιούχων οδηγεί σε μείωση των αποδοχών τους.Είναι εντελώς προβλέψιμη εξέλιξη.Για το 700 και να μην πέσει πιο κάτω παρεμβαίνει και ο ελάχιστος μισθός που είναι νομικά θεσπισμένος στα 650 ευρώ αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.Εδώ εξετάζω την καθαρή σχέση προσφοράς και ζήτησης και όχι τα νομικά μέτρα που την διαταράσσουν.
Θες να αυξηθούν τα 700 ευρώ?Απλά ελαττώνεις τον αριθμό των πτυχιούχων.Πώς το κάνεις?Με εξετάσεις μετά το πτυχίο όπου οι απόφοιτοι εξωτερικού θα πρέπει να πιάσουν τις ίδιες επιδόσεις με αυτές που θα πιάσουν οι απόφοιτοι εσωτερικού εισηγμένοι με πανελλήνιες.Είναι δικής μου έμπνευσης το σύστημα?Οχι.Αυτό σε αδρές γραμμές γίνεται στην Αμερική για να προστατεύονται τα επαγγέλματα.Δεν προστατεύονται στην Ευρώπη τα επαγγέλματα?Προστατεύονται,βέβαια.Πώς προστατεύονται?Αυτό είναι μια άλλη ιστορία και μπορεί να την κουβεντιάσουμε.Αυτά τα θέματα είναι στο επίκεντρο,έχεις ιδέα τι σφαγή γίνεται στην ΕΕ σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα,τις αναγνωρίσεις,τη μετανάστευση,τους κατώτατους μισθούς κτλ?Απλώς δεν τα περνάνε προς τα έξω υπάρχει ένα είδος αποχαύνωσης μέσω μπλοκαρίσματος της πληροφορίας.